700 zł od Santandera800 zł od mBanku1070 zł od BNP Paribas1000 zł za kartę Citi650 zł od Millennium500 zł od ING

23.10.2014

Świeć przykładem i zdobądź nagrodę pieniężną

Bank zadba o Twe bezpieczeństwo, da szansę na nagrodę, ale zapewni też sobie reklamę.


Konkurs "Aktywni i bezpieczni", który przygotował Bank Smart jest nie tylko promocją, ale też akcją zwierającą aspekt edukacyjny. Zachęca bowiem do noszenia kamizelek odblaskowych.


Zasady akcji są proste. Każdy kto założy konto osobiste lub firmowe w Banku Smart za pomocą dedykowanego wniosku dostępnego wyłącznie na stronie internetowej banku, w prezencie otrzyma kamizelkę odblaskową. Bez konieczności spełniania jakichkolwiek warunków. 


Najciekawsze zdjęcie


Bank Smart chce jednak by uczestnik promocji taką kamizelką się chwalił i przesłał zdjęcie 
"obrazujące miejsce lub sytuację w jakiej korzysta z otrzymanej od Banku SMART koszulki odblaskowej z logiem Banku". Fotki te pojawią się na facebookowym fanpage'u banku. W regulaminie promocji umieszczono zapis, że zwycięskie fotografie "zostaną wybrane na podstawie największej liczb obiektywnie pozytywnych komentarzy", a trzej autorzy najpopularniejszych zdjęć dostaną nagrody po 500 zł.

Aby załapać się na nagrodę wystarczy posiadać konto w Banku Smart oraz w czasie promocji (tj. do 28.11.2014 r.) przynajmniej raz zalogować się do aplikacji mobilnej banku. Należy również przesłać skan formularza zgłoszeniowego do konkursu.



Unikalny komentarz


Spośród komentarzy umieszczanych pod konkursowymi zdjęciami bank wybierze autorów pięciu najciekawszych i najkreatywniejszych wpisów. Jeśli komentujący będzie 
posiadać rachunek osobisty lub firmowy w Banku Smart, wówczas otrzyma nagrodę 100 zł. 

Moim zdaniem wymogi konkursowe są nieco angażujące, wymagają pomysłu na zdjęcie, pofatygowania się na zorganizowanie "sesji" zdjęciowej. Ale z drugiej strony przy ciągle małej skali działania banku, małej liczbie klientów i małym rozpropagowaniu konkursu, szanse na zwycięstwo wcale nie są małe.

Czy kamizelka jest ładna czy nie? Spotkałem się z różnymi opiniami. Mnie osobiście się nie podoba, ale to rzecz gustu. Na pewno na plus zasługuje to, że przy okazji własnej promocji, bank stara się być społecznie odpowiedzialny i promuje bezpieczne zachowania na drodze, które mogą przyczynić się do uratowania zdrowia lub życia, które z tej kamizelki skorzystają.

Źródło grafiki: banksmart.pl

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz