Zainteresowanie akcją nie mogło jednak dziwić. Tylko za otwarcie Konta 360° w Banku Millennium i spełnienie bardzo prostych warunków można było załapać się na premię 55 zł. Osoby, które to zrobiły, mają przed sobą ostatni, ale najważniejszy krok, by otrzymać premię.
Dziś organizator akcji rozesłał maile informujące o przyznaniu premii. Aby otrzymać wiadomość należało:
- w okresie od 24.03. do 24.04.2015 r. zarejestrować się na stronie promocji
- za pomocą linku otrzymanego na podany adres mailowy, złożyć wniosek o Konto 360° lub 360° Student
- do 21.05.2015 r. zasilić konto kwotą 500 zł i wykonać co najmniej jedną płatność kartą w sklepach stacjonarnych
Teraz przyszedł czas na uzupełnienie formalności. Zgodnie z instrukcją z otrzymanego maila należy uzupełnić dane niezbędne do wypłaty premii: przede wszystkim chodzi o podanie numeru konta otwartego w Banku Millennium (numer ten należy wpisywać bez spacji). Czas jaki masz na uzupełnienie danych to maksymalnie 9.06.2015 r. Wypłata premii 55 zł nastąpi do 16.06.2015 r.
Dodatkowy bonus dla uczestników promocji
Agora wraz z Bankiem Millennium dla uczestników akcji przygotowała dodatkową niespodziankę. W prezencie można dostać kod promocyjny wymienialny na kwartalną prenumeratę cyfrowej Gazety Wyborczej (wartą w cenniku 49,50 zł). Aby ją otrzymać wystarczy w okresie od 1.06. do 31.08.2015 r. wykonać płatności kartą wydaną do konta w Banku Millennium na łączną sumę min. 1 000 zł.
Zgodnie z regulaminem promocji:
Zgodnie z regulaminem promocji:
"Kod promocyjny zostanie przekazany przez Organizatora w wiadomości e-mail na adres podany podczas rejestracji w Aplikacji w Akcji 'Konto 360° z premią' w terminie do dnia 15.09.2015 r. Kod promocyjny można wykorzystać (aktywować) ciągu najpóźniej dwa miesiące od otrzymania"
Co zrobić gdy nie dotarł mail od organizatora?
W tego typu akcjach zdarzają się niestety sytuacje, że mail o przyznaniu nagrody do niektórych nie dociera. Jeśli masz pewność co do spełnienia warunków promocji, oczywiście przysługuje Ci prawo do złożenia reklamacji. Zanim jednak to zrobisz, sprawdź dokładnie pocztę - mail mógł "wpaść" do takich folderów, jak "spam", "wiadomości-śmieci", "inne" lub "oferty". Jeśli oczekiwanej wiadomości nigdzie nie ma to zgodnie z regulaminem promocji:
" 1. Reklamacje dotyczące spraw związanych z Akcją należy składać Organizatorowi za pośrednictwem Aplikacji w terminie 14 (czternastu) dni od daty wysłania przez Organizatora wiadomości e-mail (...)
2. Reklamacje rozpatrywać będzie Organizator niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 (czternastu) dni od dnia ich otrzymania. Odpowiedź w sprawie reklamacji zostanie przesłana na adres email wskazany w czasie rejestracji uczestnika w Aplikacji"Jeśli ponownie chcesz zarobić z Agorą, sprawdź promocję w której zyskasz 140 zł za otwarcie konta i dwóch lokat w Toyota Banku.
Tradycyjnie, tak samo jak z Comperią Bonus, mail trafił u mnie do folderu "Oferty" do którego nie zaglądam. Więc dzięki za info!
OdpowiedzUsuńAgora za wszelką cenę chce poprawić statystyki czytelnictwa Gazety Wybiórczej. Nie piszę się na to. Ale oby takich akcji jak ta z kontem było więcej! :)
OdpowiedzUsuńZapomniałem o dokonaniu płatności kartą, rozumiem, że z premii nici....
OdpowiedzUsuńu mnie kupa :(
OdpowiedzUsuńnie mam maila a po zalogowaniu się wyskakuje informacja, że ja żadnego konta nie zakładałem!
jak nie zakładałem, jak zakładałem, jestem z tych, co korzystali z GROUPONa jeszcze, więc tym bardziej mi szkoda. 1000zł na konto poszedł, nawet 3 transakcje na początku maja odbębnione.
Mail reklamacyjny napisany. Zobaczymy.
Mail trafil do spamu, ale operacja rejestracji przebiegla bardzo sprawnie. W odroznieniu od Comperia Bonus. Po zlozeniu Reklamacji odpisali ze sprawe wyjasniaja z Raiffeisen Bankiem (to moje pierwsze konto u nich), minal tydzien i cisza az w uszach dudni....
OdpowiedzUsuńCiekawi mnie to, że mąż dostał wiadomość, a ja nie. Jak rozumiem - reklamacja?
OdpowiedzUsuńOczywiście, że reklamacja bez wahania.
UsuńU mnie to samo :-(
UsuńReklamację mam wysłać poprzez formularz Kontaktowy na stronie promocji?
Dostałem maila, wszystko wypełnione. Czekam na pieniądze. Szkoda tylko, że strona na której musimy podać swoje dane osobowe, numer konta i telefou nie jest szyfrowana w żaden sposób :(
OdpowiedzUsuńDo mnie też nic nie dotarło, reklamacja poszła. Ciekawe jak to załatwią - czy wyjaśnią sprawę z bankiem jak najszybciej czy może po 14 dniach stwierdzą, że to moja wina i tyle?
OdpowiedzUsuńWarunki na pewno spełniłem - chyba że pani z banku podczas aktywacji konta (opcja aktywacji w oddziale) coś źle zaznaczyła, bo mówiła mi, że są problemy z aktywacją przez tą promocję. Od miesiąca zresztą zgłaszałem sprawę w Agorze pani z obsługi promocji, ale nie widziała problemu, kazała mi cierpliwie czekać na maila o zakwalifikowaniu do premii. No i mamy 28.05, a maila nie ma. "Podoba" mi się taki sposób traktowania, przez miesiąc zbywać kogoś. Pewnie gdybym to ja im musiał zapłacić kasę, to stawaliby na głowie.
Do mnie też nic nie dotarło. Złożyłem także reklamację na stronie promocji;
OdpowiedzUsuńhttp://konto360.zpremia.pl/promocja/kontakt/
Zobaczymy czy się skontaktują, bo generalnie nawet żadnego potwierdzenia nie ma z tej strony czy coś zostało wysłane.
Ja składałem reklamację ok. 8.00. Dopiero po 16 przyszło potwierdzenie zgłoszenia, że reklamacje zostanie rozpatrzona po otrzymaniu informacji z banku.
UsuńCHYBA PRZEZ PRZYPADEK SKASOWAŁEM W SMARTFONIE TEN EMAIL... MOGĘ POŻEGNAĆ SIĘ Z PREMIĄ ???
OdpowiedzUsuńSpróbuj się zalogować. A jak się nie uda to napisz do Agory za pomocą formularza podlinkowanego przez @Roman Klic
UsuńNa jaki adres wysyłać reklamacje ?
OdpowiedzUsuńW aplikacji lub http://konto360.zpremia.pl/promocja/kontakt/
UsuńU mnie dla odmiany wszystko w porządku. Mail dotarł, dane uzupełniłem. Za to w poprzednich dwóch promocjach Agory miałem problem - nie dostawałem maila. Za każdym razem reklamacja była jednak rozpatrzona pozytywnie. Więc tym, którzy nie dostali maila, radzę złożyć reklamację i cierpliwie zaczekać. Z odpowiedzią mieszczą się w 2 tygodniach.
OdpowiedzUsuńPRZYPADEK SKASOWAŁEM W SMARTFONIE TEN EMAIL... MOGĘ POŻEGNAĆ SIĘ Z PREMIĄ ???
OdpowiedzUsuńOdpowiedź masz kilka komentarzy wyżej.
UsuńMam pytanie, zakładałem konto dla siebie i Mamy, niestety przez cholerne auto uzupełnianie w przeglądarce w danych do przelewu do nr konta Mamy podałem swoje imię i nazwisko. Nie ma opcji edycji, chyba tylko pozostaje pisać przez formularz kontaktowy? Miał ktoś taką sytuację?
OdpowiedzUsuńJeśli wszystkie przelewy puszcza automat to pewnie przelew przejdzie, bo bank raczej nie weryfikuje danych - ważne by numer konta się zgadzał. Ale dla spokoju i pewności napisz do Agory i poinformuj ich o błedzie i zmianie danych.
UsuńWitam czy u Was też pobrali opłatę za ubezpieczenie karty 2,99 i przelew do innego banku za 2 zł?
OdpowiedzUsuńNie pobrali ubezpieczenia za kartę, bo zrezygnowałam z niego. Złotówa pisał o tym. A opłata za przelew?? 2 zł jest gdy wykonujesz przelew przez TeleMillennium u Konsultanta, 5 zł gdy w Oddziale, a przez Millenet lub aplikację 0 zł
UsuńNa razie dostałem taką wiadomość. Czekamy dalej.
OdpowiedzUsuń"Szanowny Panie,
Dziękujemy za zgłoszenie. Wyjaśnimy tę sprawę z bankiem, jak tylko uzyskamy jakieś informacje poinformujemy Pana."
Ja już mam 55 zł na koncie :)
OdpowiedzUsuńPrzy okazji informuję, że Bank Millenium Zmienia Regulamin, więc możemy wypowiedzieć umowę w trybie natychmiastowym bez okresu wypowiedzenia :D Więcej informacji w pliku PDF z banku:
https://www.bankmillennium.pl/documents/10184/368535/List+o+zmianach+w+regulaminach+-+Millenet.pdf
Czy mogę prosić o podpowiedź w jaki sposób najprościej rozwiązać umowę korzystając ze zmiany regulaminu? Przy zamykaniu przez millenet okres wypowiedzenia wynosi standardowe 30 dni.
UsuńU mnie kaska też już na koncie :) Więc zamykam i czekam na kolejną okazję.
OdpowiedzUsuńJa konto zostawiam. Na oszczędnościowym 3%, lokata mobilna 3,25%. A warunki by konto było za friko nie są jakieś ciężkie do realizacji.
UsuńWitam wszystkich
OdpowiedzUsuńJaki jest temat tej wiadomości od groupona ?
U mnie: "Groupon / Bank Millennium (Cała Polska)"
UsuńPieniadze wplynely 11.06. Agora dziala sprawnie, czego nie moge powiedziec o Comperia Bonus. Reklamacja promocji Raiffeisen trwa juz blisko miesiac !
OdpowiedzUsuńW moim przypadku pieniądze również wpłynęły 11.06 - brawo za sprawną wysyłkę.
OdpowiedzUsuńA na reklamację Comperia Bonus odpisała po 14 dniach, że potrzebuje kolejnych 14 dni na rozpatrzenie mojej sprawy. Cóż, czekam dalej na przelew od nich :)
W moim przypadku nie do końca sprawnie. Musiałem zgłosić reklamację, bo ich system nie zarejestrował spełnienia przeze mnie warunków. Reklamacja rozpatrzona pozytywnie, kazali mi uzupełnić dane do przelewu, ale na stronie promocyjnej nie było żadnego formularza. Znowu maile, 12.06 w końcu otrzymałem informację, że pani z Agory ręcznie uzupełni moje dane do przelewu. Przesłałem dane, pani potwierdziła i od piątku czekam na przelew. I coś czuję, że będę musiał po raz kolejny do nich pisać...
UsuńCzy ktoś orientuje się o co chodzi grouponowi z tym numerem wniosku który zadają w celu reklamacji...
OdpowiedzUsuńRobiłem zrzuty ekranu podczas wypełniania,prześwietliłem e maile potwierdzające a nawet kontaktowałem się z bankiem i nigdzie tego nie znalazłem...pozdrawiam
Napisałbym im wszystko: nr rachunku, numer CIF klienta, a także numery z groupona. Bo numeru innego nie kojarzę
UsuńWitam.
OdpowiedzUsuńChciałbym rozwiązać umowę z bankiem millenium , ale nie wiem jak powołać się na nie wyrażenie zgody na zmiany w regulaminie. Czy da się to zrobić przez internet?
Pozdrawiam
Jeśli chodzi o zmianę regulaminu to możesz się na nią powołać w oddziale lub listownie. Wniosek internetowy o zamknięcie konta nie ma takiej opcji
UsuńDo mnie też nic nie dotarło i okazało się, że otrzymali info od Millenium Banku o tym, że nie spełniłam warunków. W MB reklamacja zgłoszona, a w odpowiedzi "nie potwierdziliśmy nieprawidłowości w założeniu rachunku do konta w oddziale. (...) Reklamacja nie może zostać rozpatrzona pozytywnie (...) w sprawie przystąpienie do promocji należy kontaktować się z Agorą.". Czyli generalnie bałagan. Konsultantka przez telefon potwierdziła, że wszystkie warunki spełniłam (choć próbowała wcisnąć mi ściemę, że trzeba było konto założyć przez internet, a zrobiłam to w oddziale, na szczęście regulamin miałam pod ręką;)). Sprawa dalej w toku.... Ktoś ma podobnie?
OdpowiedzUsuńKluczowe było złożenie wniosku po linku od Agory - a konto faktycznie można było założyć także w oddziale. Pozostałe warunki do spełnienia były banalnie proste, więc jeśli wszystko zostało zrealizowane, nie ma co odpuszczać.
UsuńZłożyłam wniosek przez link agory;) najbardziej wkurza mnie to, że pracownicy banku mówią, że spełniłam warunki, ale nikt nie pofatyguje się, żeby taką informację wysłać do Agory:/
OdpowiedzUsuńMelduję, że reklamację uznali:) pozdrawiam
OdpowiedzUsuńBardzo wiele sił i czasu poświęciłam na to, by uznano moją reklamację- liczne maile i telefony. Po kilkunastu dniach otrzymałam informację, że premia jest przyznana, ale o jej wypłatę też musiałam się upominać 3 razy. Dziś przyszedł przelew na konto oszczędnościowe, a nie na Konto 360. Jak w takim razie można przelać środki z konta oszczędnościowego? Nie widzę nigdzie żadnej opcji do dokonania przelewu-widnieje tylko informacja o Historii konta oszczędnościowego. Chciałam zamknąć konto, ale co w takim razie z tymi 55 zł? Każdy dostawał premię na konto oszczędnościowe?
OdpowiedzUsuńPrzelewy > Między moim rachunkami > jak w pierwszym polu Z KONTA wybierzesz oszczędnościowe wtedy NA KONTO automatycznie podstawi się Konto 360 i będzie można przelać kasę.
UsuńPrzelew dostałem na osobiste, bo jego nr podałem w formularzu.
Dziękuję. Wykonałam:)
UsuńCzy jeśli w czerwcu złożyłem wniosek o zamknięcie konta przez Millenet i jest miesięczny okres wypowiedzenia, to czy muszę w lipcu zapewnić wpływ 1000 zł i wykonać transakcje kartą?
OdpowiedzUsuńDostał ktoś kod na prenumeratę Wyborczej? Miał być wysłany do 15.09, a ja jeszcze nie dostałem.
OdpowiedzUsuńNie. Wyślij reklamację z maila który rejestrowałeś na: performance@agora.pl
UsuńPo złożeniu reklamacji dzisiaj dostałem kod. Dzięki za pomoc.
Usuń