700 zł od Santandera1100 zł za kartę Citi900 zł za kartę BNP Paribas650 zł od Millennium500 zł od ING

18.06.2015

Masz kartę kredytową Citibanku? Zaloguj się do CitiOnline by odebrać dodatkowy bonus

Citibank przygotował okazję do zarobku dla obecnych klientów. By zyskać trzeba się jednak pośpieszyć.

W ostatnich miesiącach wielu bankobiorców skorzystało z kart kredytowych Citibanku ze względu na rozdawane premie finansowe oraz tablety. Teraz jest szansa na dodatkowe zyski.

Bardzo lubię takie dni, jak ten dzisiejszy. Piszę już o drugiej okazji do bankobrania. Pierwsza z nich to promocja skierowana do posiadaczy kart kredytowych w BZ WBK. Teraz czas omówić promocję dla posiadaczy kart kredytowych w Citibanku.

Do wzięcia jest 50 zł - a warunki uzyskania nagrody są dość proste. W okresie promocji od 17.06. do 16.07.2015 r. należy:
" a) Dokonać zakupów przy użyciu swojej Karty Kredytowej Citibank na jednorazową wartość min. 200 złotych, np. w dowolnym supermarkecie lub stacji benzynowej na terenie Polski."
 b) Zalogować się co najmniej raz do bankowości elektronicznej"
Tak jak w przypadku BZ WBK, tak i tutaj w promocji mogą jednak wziąć tylko wybrani:
"1. Promocja skierowana jest do posiadaczy Karty Kredytowej Citibank, które w trakcie trwania Promocji będą stroną Umowy o Kartę Kredytową Citibank lub też są użytkownikami Karty Dodatkowej wydanej do głównej Karty Kredytowej.
2. Posiadacz o którym mowa w punkcie 1 powyżej staje się uczestnikiem Promocji („Uczestnik Promocji”) w momencie zaakceptowania regulaminu oraz zgłoszenia chęci udziału w Promocji poprzez Kliknięcie w baner konkursowy umieszczony w Citibank Online po zalogowaniu (...)" (pisownia oryginalna)
Warto więc zalogować się do CitiOnline i sprawdzić czy znajduje się tam baner zapraszający Cię do wzięcia udziału w promocji. Jeśli baner jest, wystarczy kliknąć, zaznaczyć akceptację regulaminu oraz zgodę na przetwarzanie danych osobowych na potrzeby udziału w promocji i wysłać zgłoszenie.

Należy też się pośpieszyć. Regulamin promocji "Loguj się do Citibank Online, wydaj 200 zł, oddamy Ci 50 zł" zawiera bowiem następujący zapis:
"Nagrodę otrzyma pierwszych 1000 Uczestników Promocji, którzy spełnią 2 warunki uczestnictwa w Promocji (tj. płatność kartą i zalogowanie - przyp. Mr. Złotówa). Przy przyznawaniu nagród decyduje data zalogowania do Citibank Online."
Nagrody zostaną wypłacone na rachunek karty kredytowej w ciągu 14 dni roboczych od zakończenia promocji.

Po zalogowaniu się do CitiOnline osobiście nie znalazłem baneru. Skontaktował się więc z infolinią celem weryfikacji mej ewentualnej możliwości udziału w promocji. Uzyskałem informację, że baner może być niewidoczny w przypadku włączonego Adblocka. Takowego jednak nie posiadam. Drążyłem więc nadal temat - na infolinii nie ma możliwości weryfikacji czy taka opcja została dla mnie przewidziana, ale konsultant zasugerował wysłanie zapytania przez pocztę wewnętrzną CitiOnline. Tak oczywiście zrobiłem - czekam na odpowiedź. Przypuszczam jednak, że promocja ta nie będzie dla mnie - dopiero co kilka dni temu dostałem zwrot 50 zł w ramach indywidualnie wynegocjowanego moneybacku. Udało się go uzyskać w momencie gdy chciałem zrezygnować z karty po otrzymaniu tabletu.

O promocji poinformował Czytelnik Tompson za co serdecznie dziękuję. Dzięki temu blog Bankobranie ponownie jako pierwszy donosi o okazji do zarobku. Być może w zgarnianiu 50-złotowych premii od Citibanku okażecie się tak skuteczni, jak w niedawnym, zakończonym już niestety konkursie mBanku, gdzie co najmniej 1/4 puli nagród głównych trafiła właśnie do Czytelników Bankobrania :)

Jeśli nie posiadasz jeszcze karty kredytowej Citibanku, skorzystaj z promocji z tabletem w prezencie.

38 komentarzy:

  1. Jak wygląda taki baner?
    Mam ustawione blokady i po wyłączeniu nic się nie wyświetla...

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam baner, dzięki za info! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ups, przedwczoraj złożyłem wypowiedzenie umowy kartę. a teraz widzę, że mam baner i już się zarejestrowałem. Jak wycofać wypowiedzenie??

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wyślij rezygnację z wypowiedzenia przez Citionline. Warunki promocji spełnisz, bo w okresie trwania promocji nadal pozostaniesz stroną umowy o kartę.

      Usuń
  4. Dobrze rozumiem, że trzeba te 200 zł wydać za jednym razem?? Bo wcześniej zawsze liczyła się suma.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, tym razem płatność kartą powinna być "na jednorazową wartość min. 200 złotych".

      Usuń
  5. Cieszę się, że mogłem pomóc w prowadzeniu bloga :) Natomiast co do samej promocji, "w rodzinie" tylko jednej osobie pojawił się banner, gdyż druga ma właśnie złożone wypowiedzenie umowy na prowadzenie karty. Zakupy zrobione (apteka) choć przyznam, że zapis "np. supermarket czy stacja paliw" niepotrzebnie wprowadza zamęt. Pozdrawiam czytelników i Mr. Złotówę!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. @Tompson dzięki! Również pozdrawiam!

      A ten zapis "np. w dowolnym supermarkecie lub stacji benzynowej" faktycznie może wprowadzać w błąd, ale jednak jest "np." więc powinny być zaliczone płatności w dowolnym miejscu.

      Usuń
  6. NO niestety w moim przypadku już nie ma baneru :( Czyżby im się już pula wyczerpała??

    OdpowiedzUsuń
  7. Gdzie mogę znaleźć ten baner? Czy widoczny on jest od razu po zalogowaniu czy go może trzeba go gdzieś odszukać w zakładce?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miałem widoczny po zalogowaniu. Można zauważyć, więc pewnie bank Cię nie zaliczył do promocji. Możesz zapytać tak jak Złotówa zrobił.

      Usuń
  8. Nie ma nic. Próbowałem na operze i ie.

    OdpowiedzUsuń
  9. Banera brak. Generalnie oprócz wiecznie darmowego konta osobistego w Citi i bezawaryjnej obsługi (czyli pełna profeska) nic mnie z ich strony dobrego nie spotkało. Chyba trzeba postraszyć, że się wyprowadzę. Wiele opinii słyszałem, że to działa cuda ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tylko pożyczki się reklamują. W CitiOnline, mailem i na kom. Banera wciąż brak, ale zapytanie do banku wysłane.

      Usuń
  10. a mi dali 10% zwrotu money backu max 200 zł gdy chciałem zrezygnować z karty po otrzymaniu Tabletu :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Baner jest :) Być może baner mają klienci którzy niezbyt aktywnie korzystali z karty. Ja przez miesiąc nic nie płaciłem i miałem właśnie dzisiaj wypowiadać.

    OdpowiedzUsuń
  12. "Szanowny Panie,

    W nawiązaniu do otrzymanej korespondencji uprzejmie informuję, że promocja skierowana jest do dedykowanej grupy klientów: nieaktywnych użytkowników kanałów elektronicznych, aktywnie korzystających z karty.
    [...]"

    Czyli jak chyba wszędzie - być nowy, zamykać, zmieniać. Lojalność i terminowość jest passé... no chyba, że chcesz kredyt (choć i wtedy dobrze się pochwalić ofertą z innego banku).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie wiem czy jest to prawda. Założyłem dwie karty - na siebie i żonę. Oboje w promocji 200zł "na dzień dobry". W ogóle z kart nie korzystamy odkąd zgarnęliśmy 400zł i w ogóle nie logujemy się do citionline a na moim koncie dzisiaj jest baner a na żony nie ma. Karty były zakładane w tym samym dniu i umowy zawarte w tym samym dniu. Różnią się tylko właściciele i limity na karcie. Myślałem, że to właśnie limit miał jakiś wpływ. No nieważne... ważne że dzisiaj zatankowałem za 205zł i 50zł do mnie wróci :)
      Tylko teraz pytanie: w jaki sposób dowiem się czy na pewno otrzymam nagrodę? Po zalogowaniu nie mam żadnej informacji na tą chwilę:(

      Usuń
    2. Czyli chyba trochę maszyna losująca skoro tak podobną sytuację mieliście a tylko u jednego był baner. Potwierdzenia chyba nie ma, no ale to jak z pierwotną promocją na 200 zł, w ktorej też brałem udział. Info o tym nie było nigdzie: ani we wniosku, ani w umowie. Ale nas nie oszukali ;)

      Usuń
    3. Ci, co mieli baner niech nie zapominają o jeszcze jednym zalogowaniu (tym oprócz tego co akceptowali regulamin)

      Usuń
    4. U mnie baner był, u narzeczonej nie, u mamy tak, u brata nie. Więc przeplatanka.

      Usuń
  13. Dokładnie taką samą odpowiedź otrzymałem i zgadzam się z Twoim zdaniem

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może powinienem był dopisać, że w dalszej części wiadomości informują o promocjach w oddziałach "smart". Niestety - w moim mieście takich oddziałów nie ma, więc i promocji nie ma.

      No i są jeszcze rabaty. Ale rabaty to nie 50 PLN na koncie.

      Tak gwoli wyjaśnienia.

      Usuń
  14. A nam przyszło dziś takiego na @

    http://imgur.com/4Gkcx74

    przypomnę jeszcze: ja na kartę visa (promo tabletowe) nie dostałem bannera, narzeczona na kartę mastercard (promo 200 zł) dostała banner.

    OdpowiedzUsuń
  15. Ja w piątek dostałem sms z informacją o promocji. Jest w nim wyraźnie napisane 'zapłać za paliwo'. Na banerze (mimo, że adblock aktywny) napisane 'za paliwo lub zakupy w supermarkecie'. W regulaminie 'np. za paliwo lub zakupy w supermarkecie'. Bardzo fajny przekaz :) Jestem z tych mało aktywnych zarówno płatniczo, jak i online. Może dlatego przygotowali mi taką łamigłówkę.

    OdpowiedzUsuń
  16. U mnie brak banera, również miałem wcześniej zwrot 50PLN za zakupy :(
    Zapytanie przesłałem do banku i czekam na odpowiedź.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Odpowiedź jaką otrzymałem z banku:

      "W nawiązaniu do otrzymanej korespondencji uprzejmie informuję, że promocja skierowana jest do dedykowanej grupy klientów: nieaktywnych użytkowników kanałów elektronicznych, aktywnie korzystających z karty. "

      Wygląda na to, że większość z nas się nie załapie.

      Usuń
  17. jest przymusowa kolejnosc? Najpierw mamy wcisnac ba baner? otem kuipc benzyne, czy moge wczesniej kupic

    OdpowiedzUsuń
  18. Czy ktos juz otrzymał zwrot

    OdpowiedzUsuń
  19. Nie otrzymujesz zwrotu, reklamacja zlozona, zobaczymy

    OdpowiedzUsuń
  20. e: Drogi Kliencie,
    dziękujemy za udział w promocji "Loguj się do Citibank Online, wydaj 200zł, oddamy Ci 50zł".
    Tym razem niestety nie udało Ci się zakwalifikować do grona osób, które zgodnie z zapisami
    regulaminu promocji otrzymają zwrot 50 zł.
    Wkrótce kolejne promocje organizowane przez nasz Bank - zachęcamy do udziału!
    Pozdrawiamy
    Citi Handlowy

    Troszkę to dziwne, ponieważ zrobione warunki ok południa w 1 dniu obowiązywania promocji, więc naprawdę szybko, pisać reklamację? Czy ktoś z czytelników załapał się na tę promocję?

    OdpowiedzUsuń
  21. U żony taki sam komunikat jak u Tompsona, z tym , że zakup był kilkanaście dni po ogłoszeniu promocji, a logowania i wcześniej i zaraz po zakupie. Ciekawe czy sam bank wie jak dokonywał kwalifikacji ?
    Może odezwie się ktoś, kto dostał te 50 PLN ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Złożyłem reklamację, rozpatrzona pozytywnie. Więc chyba jakiś bałagan mieli.

      Usuń
    2. Złożyłem reklamację, rozpatrzona pozytywnie. Więc chyba jakiś bałagan mieli.

      Usuń
  22. Ja również nie załapałem się na 50zł mimo że spełniłem oba warunki w ciągu dwóch dni. Nie wierze że w tym czasie zrobiło to również 1000 klientów. Napisałem reklamację i prośbę o info jak zrezygnować z karty jeśli mi jej nie uwzględnią.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moja reklamacja chyba też pozytywnie rozpatrzona bo 13.08 dostałem 50zł. Szkoda że nikt nie poinformował w żaden sposób.

      Usuń
  23. U mnie też premia wypłacona :)

    OdpowiedzUsuń

Aktualnie najpopularniejsza promocja:

Zgarnij gwarantowane 700 zł za konto w Santander (teraz z krótszą karencją!)

Nowa edycja przynosi sporo zmian na lepsze.  W skrócie: to o wiele łatwiejsze warunki do spełnienia, skrócony okres wykluczenia dla byłych p...