Sprawdź jak możesz zaoszczędzić na podróżach koleją w lipcu.
Jeśli napiszę #KolejNaAplikację nie posądzaj mnie o jakiekolwiek aluzje polityczne ;) Ale tak właśnie można sformułować motyw przewodni niniejszego wpisu. Jeżdżąc dowolnym pociągiem InterCity, możesz - oprócz ewentualnie dostępnych promocji przewoźnika - skorzystać też z promocyjnego zwrotu 10% wydatków na bilet.
Warunkiem udziału w promocji jest skorzystanie z aplikacji SkyCash lub IC Mobile Navigator. SkyCash to firma udostępniająca aplikację do mobilnych płatności. Za jej pomocą można opłacić postój w strefach płatnego parkowania, kupić wejściówki do Multikina, jak również bilety na komunikację miejską czy pociągi InterCity. I to właśnie w przypadku zakupu biletów kolejowych można zaoszczędzić. W wakacyjnej promocji SkyCash oferuje 10-procentowy zwrot wydatków na ten cel.
Akcja promocyjna trwa w okresie 6-31.07.2015 r., a zwrot 10% dotyczy drugiego zakupionego w aplikacji biletu. Jest to może pewna wada promocji, ale zazwyczaj kupujemy jednak bilety w obydwie strony. Tym samym "bilet tam" w aplikacji kupisz po cenie standardowej, ale za powrotny dostaniesz już 10% zwrotu.
Zgodnie z regulaminem promocji zwrot nastąpi na Konto SkyCash w terminie trzech godzin od godziny wyjazdu pociągu, którego dotyczyła druga transakcja zakupu. Środki będzie można wykorzystać przy okazji dowolnej, kolejnej transakcji aplikacją.
Aplikacja dostępna jest w Google Play, App Store i Windows Phone Store.
A, że pociągami możesz wybrać się również zagranicę, sprawdź jak na taki wyjazd przygotować się pod kątem finansowym. Zgodnie z zapowiedzią, w wakacje wraz z Walutomatem, prowadzimy akcję edukacyjną, która ma pokazać jak i ile możesz zaoszczędzić przy okazji wymiany walut. W Poradniku na stronie Walutomatu pojawił się właśnie mój pierwszy wpis: Gotówka na zagraniczne wakacje -zapraszam do lektury :)
Promocja SkyCash to nie pierwsza tego typu akcja wśród dostawców aplikacji mobilnej - z mPay aż do końca sierpnia możesz dostać 10% zwrotu wydatków na komunikację miejską i opłaty za parkingi.
Skromny zwrot wyjdzie. W zależności od biletu kilka-kilkanaście złotych.
OdpowiedzUsuńDają to brać. A jak zapłacisz kartą np. BPH to będziesz mieć jeszcze 3% zarówno od pierwszego, drugiego, jak i każdego kolejnego biletu ;)
UsuńAby był zwrot to ten drugi bilet musi być powrotny czy może być inny??
OdpowiedzUsuńMoże być inny pociąg. Ważne tylko, by jego odjazd był po tym pierwszym. W regulaminie jest zapis "data lub godzina wyjazdy pociągu dla drugiej transakcji zakupu przypadnie po dacie lub godzinie wyjazdu pociągu dla pierwszej transakcji zakupu".
UsuńPromocja fajna. Już od jakiegoś czasu używam biletów PKP IC wyłącznie na telefonie. Problemem jest jednak to, że SkyCash nie umożliwia wybrania wszystkich rodzajów ulg ustawowych na bilety PKP IC. Cześć ulg jest, część nie ma. Przykładowo nie można kupić biletów dla osób niepełnosprawnych ze znacznym stopniem. Nie można też kupić biletów dla opiekuna. Pisałem w tej sprawie do twórców programu. Obiecali to naprawić. Kiedy po kilku miesiącach się przypomniałem (maj), to w ogóle nie odpowiedzieli na mój list. Dzisiaj mamy lipiec i nadal nie można wybrać wszystkich rodzajów ulg przy zakupie biletu. Tak się dzieje, jak jedna firemka ma monopol na cały kraj.
OdpowiedzUsuńCo do promocji BZWBK. Wszyscy, którzy doładowali telefon lub kupili bilety w dniu 31.05 nie dostaną zwrotu, bo bank wymyślił sobie, że to się zalicza już do 1.06. Reklamacja rozpatrzona negatywnie. Doładowanie telefonu nastąpiło 31 maja i te pieniądze na konto telefonu dotarły 31 maja, a nie 1 czerwca. Co mnie to interesuje, że jakieś bankowe księgowanie nastąpiło dopiero 1 czerwca. Czyli prosty sposób jak zarobić na nieświadomych klientach. Gdzie było napisane w regulaminie to? Dla większości klientów, chyba logicznym wydaje się, że jak doładuje w maju, to jest w maju, tym bardziej że fizycznie doładowanie nastąpiło w maju. Także żałuję w ogóle założenia konta w tym banku, bo więcej nerwów, pisania reklamacji. Najpierw przez jakiś błąd nie założono mi karty, potem okazało się, że zgody które były pozaznaczane w umowie, w banku nie są. Totalny bałagan.
OdpowiedzUsuńTeraz mogę odwoływać się do Dyrektora Centrum Operacji Kartowych BZWBK...