>>Ta okazja już się zakończyła. Sprawdź aktualniejsze promocje Banku Millennium<<
Promocja "Konto 360º z wysoką premią za aktywność" jest alternatywą dla promocji oferowanej bezpośrednio przez bank. Choć tam do zgarnięcia jest nawet 360 zł to jednak warunki promocji są nieco bardziej wyśrubowane i wymagają większej aktywności w płaceniu kartą oraz BLIKiem. W nowej, poniżej opisywanej promocji przygotowanej przez Agorę, premia jest niższa, ale o wiele łatwiej ją zdobyć.
Aby skorzystać z promocji postępuj krok po kroku:
- zarejestruj się na stronie dedykowanej promocji (z jednego profilu można założyć tylko jedno konto)
- na adres email (podany podczas rejestracji) otrzymasz wiadomość z linkiem potwierdzającym rejestrację i prowadzącym dalej do wniosku o konto (pamiętaj, że mail może "wpaść" do folderu "spam", "wiadomości-śmieci", "inne", "zakupy" lub "oferty")
- najpóźniej do 31.10.2015 r. złóż wniosek o Konto 360º lub 360º Student wraz z kartą płatniczą Visa 360º - zrób to podczas jednej sesji, dbając przy tym by nie być bezczynnym dłużej niż 30 minut;
- we wniosku pamiętaj wyrazić zgodę na przekazywanie przez bank informacji objętych tajemnicą bankową (zakres zgody dotyczy przekazywania danych Agorze w zakresie spełnienia warunków uzyskania premii oraz ewentualnej procedury reklamacyjnej)
- wyraź zgodę na przetwarzanie danych osobowych dla celów marketingu banku, podmiotów powiązanych i współpracujących (i zgód tych nie wycofuj podczas trwania promocji)
- zawrzyj umowę w dogodnej dla Ciebie formie: online (przelewem z Twego konta w innym banku), za pośrednictwem kuriera lub w wybranym oddziale Banku Millennium
- spełnij warunki uzyskania premii pieniężnych: podstawowej, II i III
Jeśli chcesz wziąć udział w promocji, zwróć uwagę na zapis z regulaminu, by:
"Składając wniosek Uczestnik nie posiadał żadnego produktu w Banku i nie jest lub nie był uprawniony do dysponowania jakimkolwiek rachunkiem w Banku jako współposiadacz, pełnomocnik, przedstawiciel ustawowy, opiekun czy kurator po 01.04.2015 roku"
Łączna kwota premii 150 zł została podzielona na trzy transze. Są to:
- premia pieniężna podstawowa 50 zł za:
- wykonanie do 30.11.2015 r. płatności kartą na łączną sumę min. 360 zł - premia pieniężna II - 50 zł za:
- wykonanie w okresie 1.-31.12.2015 r. płatności kartą na łączną sumę min. 360 zł oraz
- wpływ na Konto 360º wynagrodzenia w kwocie co najmniej 1 000 zł albo (co znacznie prostsze) wpływ (lub wpływy) na kwotę min. 1 800 zł; w przypadku Konta 360º Student wpłynąć może wynagrodzenie (min. 1 000 zł), stypendium (min. 500 zł) lub inne wpływy na łączną sumę min. 1 800 zł. - premia pieniężna III - 50 zł za:
- wykonanie w okresie 1.-31.01.2016 r. płatności kartą na łączną sumę min. 360 zł oraz
- wpływ na Konto 360º wynagrodzenia w kwocie co najmniej 1 000 zł albo (co znacznie prostsze) wpływ (lub wpływy) na kwotę min. 1 800 zł; w przypadku Konta 360º Student wpłynąć może wynagrodzenie (min. 1 000 zł), stypendium (min. 500 zł) lub inne wpływy na łączną sumę min. 1 800 zł.
Wszystkie płatności o których mowa powyżej powinny być wykonane w sklepach stacjonarnych.
O przyznaniu premii pieniężnych - zarówno podstawowej, jak i II oraz III, Agora powiadomi Cię mailowo. Aby otrzymywać gratyfikacje niezbędne będzie zareagowanie na maila - zalogowanie się na stronie dedykowanej promocji oraz podanie - w ciągu 7 dni od otrzymania pierwszego powiadomienia - danych niezbędnych do przelewu premii (należy wówczas podać m.in. numer rachunku otwartego w ramach promocji, imię, nazwisko oraz adres). Zgodnie z tymi danymi będą wypłacane też premie pieniężne I i II.
Poniższa tabela zawiera terminy wysyłki maili przez Agorę oraz czas w jakim zostaną wypłacone dane premie:
Powiadomienie o zakwalifikowaniu do otrzymania premii
|
Termin wypłaty premii:
|
|
Premia pieniężna podstawowa
|
od 6.11. do 7.12.2015 r.
|
od 18.11. do 24.12.2015 r.
|
Premia pieniężna II
|
do 8.01.2016 r.
|
do 15.01.2016 r.
|
Premia pieniężna III
|
do 8.02.2016 r.
|
do 16.02.2016 r.
|
Dla tych, którzy ponad opis i mnogość informacji, cenią sobie uproszczone graficzne przedstawienie terminarza i najważniejszych wymogów promocji, przedstawiam poniżej:
Konto 360º i 360º Student - szczegóły
Konta osobiste Banku Millennium należą dziś do jednych z najlepszych kont dostępnych w bankach w Polsce. Warunki zwalniające z opłat są bowiem całkiem proste - szczególnie dotyczy to karty płatniczej.
Konto 360º jak i wydana do niego karta płatnicza są darmowe jeśli miesięcznie na konto wpłynie kwota min. 1 000 zł (może to być przelew z Twego rachunku w innym banku), a kartą wykonasz co najmniej jedną płatność na dowolną kwotę. Dzięki temu zyskasz też bezpłatny dostęp do wszystkich bankomatów dowolnych banków i instytucji nie tylko w Polsce, ale i zagranicą.
Do karty bank dołącza ubezpieczenie "Bezpieczna karta", które kosztuje 2,99 zł miesięcznie, ale jest to ubezpieczenie opcjonalne. Możesz je wyłączyć każdej chwili - wystarczy skontaktować się z infolinią banku i złożyć dyspozycję wyłączenia ubezpieczenia. Drugim pakietem ubezpieczeń, który włącza bank jest "Pakiet Bardzo Pomocny" - ten na szczęście jest bezpłatny przez 12 miesięcy, a dopiero po tym okresie kosztuje 4,99 zł miesięcznie. Pakiet ten jest połączeniem assistance domowego i medycznego - w ciągu roku wykorzystać możesz siedem świadczeń. Oczywiście i ten pakiet możesz wyłączyć kiedy zechcesz.
Z kolei Konto 360º Student to jeszcze łatwiejszy sposób na darmowe konto i kartę. Standardowo bank nie wymaga wpływów na konto, a żeby nic nie płacić za kartę wystarczy wykonać także tylko jedną płatność w miesiącu. Rachunek ten dedykowany jest jednak wyłącznie klientom w wieku 18-26 lat. Do Konta 360º Student bank również dorzuca ubezpieczenia (zgodnie z opisem wyżej).
Skorzystaj z premii 150 zł - zarejestruj się w promocji
Co więcej da Millennium?
Wielu Czytelników Bankobrania oprócz sposobów na zarabianie na bankach, szuka też najlepszych lokat i kont oszczędnościowych. I takie w Banku Millennium można przy okazji znaleźć.
Konto Oszczędnościowe w Banku Millennium to bezpłatnie prowadzony rachunek, który daje zarobić nawet 3% w skali roku. Obecna promocja oprocentowania obowiązuje do
Dla posiadaczy Konta 360º bank przygotował też depozyt z podwyższonym oprocentowaniem. Jest to Lokata Mobilna, dostępna wyłącznie w aplikacji mobilnej banku. W ten sposób można ulokować od 500 do 10 000 zł na okres trzech miesięcy z oprocentowaniem 3,25% w skali roku. Każdy klient może posiadać wyłącznie jedną lokatę tego typu. Po jej zakończeniu można jednak założyć kolejną Lokatę Mobilną.
[
FAQ promocji "Konto 360º z wysoką premią za aktywność"
W jaki sposób założyć konto w Banku Millennium?
Składając wniosek możesz wybrać interesujący Cię rachunek: Konto 360º lub 360º Student. W dalszych krokach możesz wybrać preferowaną formę zawarcia umowy o konto. Celem jej podpisania możesz wybrać się do oddziału, zamówić kuriera (na koszt banku; od razu z umową przywiezie on dla Ciebie też kartę płatniczą) lub wykonać przelew autoryzujący z rachunku posiadanego w innym banku. Stawiając na ostatni z wymienionych sposobów, pamiętaj by dane we wniosku o otwarcie konta w Millennium idealnie zgadzały się z tymi które pojawią się przy przelewie (imię, nazwisko oraz adres - zwróć uwagę czy w swym dotychczasowym banku nie zastosowano skrótów typu Wlkp., albo tytułów czy stopni patronów ulicy lub osiedla, np. Gen., Ks.).
Jak bank definiuje wynagrodzenie?
Zgodnie z regulaminem promocji:
Na szczęście możemy cieszyć się całą kwotą zdobytą w promocji. W regulaminie promocji znajduje się zapis:
"Wynagrodzenie rozumiane jest jako wpływ na Konto z tytułu umowy o pracę i innych świadczeń związanych z pracą, świadczenia pieniężnego z ubezpieczenia emerytalnego lub rentowego, z wyłączeniem:
a. wpływów z rachunków własnych Uczestnika, prowadzonych w Banku,
b. wpływów z rachunków, gdzie nazwa nadawcy przelewu zawiera imię i nazwisko Uczestnika lub któregokolwiek ze współposiadaczy rachunku wspólnego prowadzonego dla Uczestnika i innego współposiadacza (współposiadaczy), w tym prowadzonych w Banku,
c. wpływów z rachunków innych klientów detalicznych prowadzonych w Banku"Czy nagroda w promocji podlega opodatkowaniu?
Na szczęście możemy cieszyć się całą kwotą zdobytą w promocji. W regulaminie promocji znajduje się zapis:
"Wartość premii w Akcji jest zwolniona z podatku dochodowego od osób fizycznych na podstawie art. 21 ust.1 pkt 68 ustawy z dnia 26 lipca 1991 roku o podatku dochodowym od osób fizycznych (Dz.U. z 2012 r. , poz.361 z późn. zm.)."
Jak długo muszę utrzymywać konto otwarte w promocji?
Zgodnie z regulaminem promocji, premie pieniężne wypłacane są na numer rachunku otwartego w promocji. Ostatnia z premii ma być przelana do 16.02.2016 r., a więc w sytuacji gdy chcesz zdobyć wszystkie przysługujące premie, konto należy posiadać co najmniej do w/w terminu.
Zgodnie z regulaminem promocji, premie pieniężne wypłacane są na numer rachunku otwartego w promocji. Ostatnia z premii ma być przelana do 16.02.2016 r., a więc w sytuacji gdy chcesz zdobyć wszystkie przysługujące premie, konto należy posiadać co najmniej do w/w terminu.
W jaki sposób mogę zamknąć konto w Banku Millennium?
Informacje dotyczące sposobów zamykania konta w 32 bankach w Polsce oraz wzór wypowiedzenia znajdziesz tutaj. W przypadku Banku Millennium, zamknięcie rachunku możliwe jest w wybrany, najwygodniejszy dla Ciebie, sposób:
- w dowolnej wybranej placówce Banku Millennium
- listownie (wypowiedzenie należy wysłać na adres: Bank Millennium S.A., ul. Stanisława Żaryna 2A, 02-593 Warszawa)
- składając dyspozycję na infolinii banku (22 598 40 40 lub 801 331 331)
- przez bankowość internetową (Konta > Wnioski > Zamykanie konta w Millenet)
Jeśli dzienny limit przelewów internetowych czyli owe 50 tys. zł nie da się podwyższyć to jest to poważna wada Millennium. W Raiffeisen jest podobny limit ale tam poprzez call center bez problemu można podwyższyć go do 200 tys. zł. Zrobiłem to i Wymarzony Cel w Raiffeisen ma dla mnie sens, a w Millennium byłoby mi duszno :) więc dziekuję.
OdpowiedzUsuńNie da się podwyższyć.
UsuńNie oszczędności są tu clou promocji, ale premia. Godziwa, nie ma co narzekać.
UsuńOż cwaniaki, czyli ci co zakładali konto z premią 55zł za otwarcie znowu odpadają ;)
OdpowiedzUsuńNiestety kiszka. Kiedyś było tak, że premie z wysokiego pułapu, z czasem spadały. Tu mamy przykład odwrotny :( Choć Millennium to taka sinusoida: 55, 200, 360, a teraz 150 zł
UsuńCzy można równocześnie korzystać z promocji poleceń w millenium?
OdpowiedzUsuńW regulaminie jest zapis :"Akcja „Konto 360o z wysoką premią za aktywność” nie łączy się z innymi akcjami promocyjnymi prowadzonymi przez Partnera, w tym z Promocją Zyskaj 360 zł - II edycja". To w sumie logiczne. Ale program poleceń nie jest promocją. Można tu zgarnąć 150 zł i być jednocześnie polecającym
UsuńRozumiem, że mając już konto nie mogę komuś polecić tej promocji i zgarnąć stówke?
OdpowiedzUsuńNie. Polecić możesz konto otwierane w ramach promocji z premią do 360 zł.
UsuńZłożyłem wniosek. Widzę jednak, że regulamin tej promocji jest bardzo niechlujnie napisany - warunek nr 2 dla uzyskania premii odpowiednio II i III w zamyśle twórców miał być chyba jednakowy dla każdej z tych premii, a jednak przy II jest mowa o wpłacie ("wpłaci"), natomiast przy III jest mowa o wpływach. I o co tu chodzi?
OdpowiedzUsuńfajną opcją dla studenta jest też konto w raiffeisen bo nie ma czegoś takiego jak minimalna wpłata albo minimalny wydatek w ciągu miesiąca. bo wiadomo nie każdy student zarabia, wiec tym samym nie wydaje jakoś mega dużo z tego konta... a konto oprocentowane co jest chyba największą korzyścią :D
OdpowiedzUsuńAle nietypowa kwota przelewu weryfikującego. 10 zł, a zwrócić mają 0,01 zł? Rozumiem, że reszta nie przepada?
OdpowiedzUsuńNie. Zostaje na nowym koncie do Twej dyspozycji.
UsuńA płatność przez SB jest traktowana jako stacjonarna pos ?
OdpowiedzUsuńNie. Ale możesz iść do żabola opłacić rachunki ;)
UsuńA czy można w tej promocji zamiennie płacić też BLIKiem?
OdpowiedzUsuńpłatności muszą być kartą
UsuńZ Millennium jestem pod wrażeniem, że wniosek jest krótki i prosty, a w dodatku można wskazać preferowane godziny kontaktu infolinii. I faktycznie w tych godzinach dzwonią.
OdpowiedzUsuńDomyślam się, że taki kontakt telefoniczny wybiera się w przypadku zawierania umowy kurierem. Jakie godziny można wybrać? Czy to są jakieś przedziały czasowe czy można wskazać konkrteną godzinę??
UsuńMożna wskazać dowolny przedział czasowy między 9, a 19. Wniosek składałam w nd wieczorem i wskazałam, by dzwonili między 15, a 17. I już w pn był kontakt, kurier umówiony na środę.
UsuńCzy kurier dzwonił przed wizytą?
UsuńTak, dzwonił. Bardzo sympatyczny gość. Niezwykle - jak na kuriera - elastyczny przy zmianie godziny którą sama zaproponowałam.
UsuńCzy po wykonaniu płatności na kwotę 360 zł kartą mozna skorzystać ze zwrotu z płatności blikiem?chodzi mi czy mozna te promocje połączyć?
OdpowiedzUsuńBy otrzymać bilety do Cinema City? Oczywiście można połączyć promocje. BLIKiem transakcje warto zrobić czym prędzej - nawet przed płatnościami kartą.
UsuńSerio nie ma żadnego sposobu na zmianę tego limitu 50 tys. przelewów??? Infolinia/ oddział?
OdpowiedzUsuńWłaściwie w "obrazkowym" opisie tej promocji jest pewna nieścisłość - pierwsze płatności kartą na sumę 360 zł trzeba zrobić (muszą być zaksięgowane) nie "w listopadzie", a "do końca listopada", co oznacza, że sumowane są transakcje z okresu od dnia otwarcia konta do końca listopada (a nie tylko z listopada).
OdpowiedzUsuńPoprawcie mnie, jeśli się mylę.
Tak, te 360 zł należy wydać do końca listopada. Mogą być to wydatki w listopadzie albo suma płatności z października i listopada, albo płatności z października. W tym ostatnim wariancie pamiętać należy jednak chociażby o jednej płatności kartą w listopadzie (celem uniknięcia opłaty).
UsuńMogą być też płatności z września - jeśli ktoś otworzył konto we wrześniu (promocja wystartowała przecież 23.09). Poza tym prawdopodobnie im wcześniej "uzbiera się" suma płatności na 360 zł, tym wcześniej otrzyma się pierwszą premię.
UsuńW niedzielę wniosek, w poniedziałek telefon, a dziś już był kurier i przywiózł kartę imienną. Ładne tempo. Chyba jeszcze żaden bank tak się nie uwinął.
OdpowiedzUsuńCzy przelew ze swojego konta musi być jednorazowo na kwotę 1800 zł, czy może być kilka, byleby w sumie wyszło 1800?
OdpowiedzUsuń"wpływ (lub wpływy) kwotę minimum 1800 zł" więc może być wiele na sumę
UsuńJest 06.11, więc zapytam - czy ktoś dostał już maila od Agory z informacją o zakwalifikowaniu się do premii?
OdpowiedzUsuńNa razie cisza.
UsuńJa warunki dla pierwszej premii spełniłem już w październiku, licząc na jej otrzymanie bliżej 18.11 niż 24.12, ale maila póki co nie otrzymałem.
UsuńZastanawiam się, po co w regulaminie promocji podają, że powiadomienia będą wysyłać od 06.11, skoro do dziś jeszcze do nikogo nie wysłali. A może jednak ktoś maila już dostał?
Dziś dostałem info z Agory, że póki co do nikogo maile nie zostały jeszcze wysłane.
UsuńA mógłbyś dowiedzieć się na kiedy planują wysyłkę pierwszych maili?
UsuńJest to informacja o tyle istotna, że na zareagowanie na maila ma się tylko 7 dni i jeśli się go przegapi, to pozamiatane, a skoro nie ma konkretnej daty, to przegapić nietrudno.
Nie pytałem. Mam dostać info, gdy takie maile zostaną wysłane, więc jak tylko tak się stanie, również pojawi się info. Co najmniej tutaj i w social mediach Bankobrania.
UsuńA gdzie mój komentarz z pytaniem o to, kiedy planują wysyłać?
OdpowiedzUsuńZauważyłem, że ostatnio komentarze (do różnych wpisów) mają zwyczaj wpadać w jakąś czarną dziurę i są z niej wyciągane dopiero wtedy, gdy ktoś się o nie upomni. W związku z tym mam pytanie: czy są tu jakieś ograniczenia w liczbie komentarzy z danego IP w określonym czasie lub podobne?
Komentarz jest. Przepraszam za niedopatrzenie moderacji. Postaram się to naprawić.
UsuńDostał juz ktoś maila od agory ?
OdpowiedzUsuńU mnie maila brak.
UsuńJak znam Agorę, to będą wysyłać na ostatnią chwilę, czyli 07.12. Ale pocztę lepiej dokładnie sprawdzać codziennie, bo na maila trzeba zareagować w ciągu 7 dni. Poza tym, jak zaczną wysyłać, to Mr. Złotówa na pewno to ogłosi :)
OdpowiedzUsuńZazwyczaj trzeba czekać do ostatniej chwili w tego typu promocjach, aczkolwiek nie jest to cecha wyłącznie Agory, a i innych organizatorów podobnych akcji ;) Choć tu podana rozpiętość czasowa jest wyjątkowo długa. Póki co nic nie ma. Osobiście udziału w tej promocji nie biorę, bo nie łapałem się na warunki, ale - jak już wspomniałem - gdy dostanę informację o rozsyłce maili, komunikaty też pojawią się na blogu.
UsuńWysyłają już maila (przynajmniej ja dostałem) ;)
UsuńUWAGA! Agora właśnie rozpoczęła wysyłkę maili.
OdpowiedzUsuńlogowałem sie na konto z premia i mam napisane ze niestety nie otwarłem konta a otwarłem i wykonywałem wszystko tak jak prosili
OdpowiedzUsuńno to reklamacja.
UsuńCzy jest pewna informacja, że płatności kartą poprzez internet nie zaliczają się? Zastanawiam się nad zapisem "płatności POWINNY być wykonane w sklepach stacjonarnych"
OdpowiedzUsuńLiczy się data wykonania transakcji czy zaksięgowania?
OdpowiedzUsuńMam pytanie,jeżeli nie spełni się warunków do uzyskania pierwszej premii podstawowej (mój błąd,zapłaciłem za 1 transakcję w internecie) czy dyskwalifikuje mnie to do uzyskania następnych premii nr.2 i 3.
OdpowiedzUsuńby zdobyć premię 2 i 3 musisz mieć spełnione warunki premii podstawowej
UsuńDziwne, na infolinii twierdzą inaczej.
UsuńNadal nie dostałem maila,są jeszcze tacy jak ja :)
OdpowiedzUsuńSą tacy. Przynajmniej ja czekam też.
UsuńTeż czekam. Po zalogowaniu mam komunikat "Nie mamy na razie informacji o tym, czy spełniłeś warunki przewidziane w regulaminie. Jeśli to już zrobiłeś zostaniesz o tym poinformowany mailowo do dnia 07.12.2015."
UsuńMam dwa te konta zakładane 1 kurierem i cisza nadal a 2 przelewem i dziś dostałem już zwrot 50zł. Warunki spełniłem na tych kontach już w październiku i taka różnica w obsłudze premii.
UsuńWczoraj żona dostała 50 zł i załapała się na wcześniejsze maile. Ja 2 dni później spełniłem warunki, a do dziś nie mam maila. U was też cisza?
UsuńU mnie nadal cisza. Sprawdziłem spam itp i nic. A jutro ostatni dzień.
Usuńno ciekawe,ja po zalogowaniu mam info " nie dostaliśmy jeszcze z banku informacji o spełnieniu warunków. Czekaj na wiadomość, to czekm
Usuń@gub, komunikat ten jest chyba bardzo stary, bo tam jeszcze jest "jeśli nie spełniłeś jeszcze warunków masz na to czas do 31.11.2015". Mimo, że już mamy grudzień.
UsuńFaktycznie podali taką datę... 31.11.2015... z tym, że taka data przecież nie istnieje. Listopad ma 30 dni.
UsuńNo więc jutro ostatni dzień na maile (zgodnie z regulaminem). Miejmy nadzieję, że się ogarną.
OdpowiedzUsuńOstatni dzień. Połowa dnia już minęła, a maili ani widu ani słychu.
OdpowiedzUsuń17 emaila brak. A jak u innych?
UsuńU mnie też brak. Warunki na 100% spełnione. Jutro rano pozostaje formularz reklamacyjny.
UsuńU mnie też nic nie ma. Na jakiej stronie się logujecie?
Usuńtakże brak ;)
UsuńNie ma.
UsuńNie ma :( Czekam, a zaraz z rana piszę reklamację.
Usuńhttps://konto360.zpremia.pl/promocja/zaloguj/
UsuńJest mail. Przyszedł do mnie o 18:17
UsuńOtrzymałem 2 maile - dla mnie i dla żony :) przyszły po 18.00
UsuńJest mail!
OdpowiedzUsuńO 18.14 dostałam maila z informacją o przyznaniu premii :-)
OdpowiedzUsuńU mnie o 18:11. U męża 18:14.
UsuńZadzwoniłem do millenium z reklamacją,uprzejma Pani powiedziała,że jestem zarejestrowany w promocji ale innej (2% cashback za kartę+10% za blik) i dlatego nie wysłali info do agory. Znajoma również wykonała tel i podobna odp.
OdpowiedzUsuńDodzwoniłem się do agory,kolejna miła Pani poinformowała, że oni są organizatorami promocji i w callcenter banku konsultanci mogą nie wiedzieć takich rzeczy. Dziwne.
Dodatkowo dowiedziałem się,że maile będą wysyłane jeszcze dzisiaj wieczorem i jutro, ale od jutra nie zaszkodzi zgłosić reklamacji za pośrednictwem strony podanej wyżej
:)
U mnie ciagle Emila brak:-(
OdpowiedzUsuńTeoretycznie na wysłanie "Emila" ;) mają czas do północy.
UsuńWarunki spełnione, a maila nie ma. Do końca dnia pare godzin. Mr. Zlotowa prosimy o interwencje.
OdpowiedzUsuńDostaję informacje od Czytelników, z których wynika, że maile rozsyłane są w transzach - różny jest ich czas wysyłki. Więc jeszcze trzeba zaczekać.
UsuńA w przypadku brak wiadomości od Agory, niezbędna będzie indywidualna interwencja, bo powód braku maila może być różny. Reklamację można wysłać za pomocą formularza kontaktowego dostępnego tutaj.
Czy są osoby które dalej nie dostały maila ?
OdpowiedzUsuńSą,niema maila, ani pozytywnego.ani negatywnego.
Usuń@gub pisał, że mają wysyłać w pn i wt. Ale zgodnie z regulaminem mieli czas do wczoraj, więc czas na reklamację. Właśnie wysłana.
UsuńRównież brak maile, reklamacja w drodze.
Usuńtak, ja nadal nie dostałem :(
OdpowiedzUsuńtez właśnie wysłałem reklamacje:(
OdpowiedzUsuńNiestety nic, a warunki spełnione już nawet na gruszien. Czyli co, kolejne upokorzenie na początku stycznia?
OdpowiedzUsuńPytałem w Agorze i dostałem odpowiedź, że część maili została wysłana wczoraj, a część zostanie rozesłana dziś. Więc w sumie to może ciut uspokoić (co nie zmienia faktu, że wysyłka części maili jest po regulaminowym terminie).
OdpowiedzUsuńZadzwoniłem do Agory w temacie nie otrzymania e-maila i dowiedziałem się ze mają jakiś problem techniczny ,ale przy okazji dowiedziałem się że mój adres mailowy spełnia warunki i że mam wysłać dane do przelewu.Można spróbować kontaktując się telefonicznie i rozwiać ewentualne wątpliwości.
OdpowiedzUsuńJa również po rozmowie i reklamacji mailowej treści. Jak czekają do ostatniej chwili,to zawsze mogą być trudności.
OdpowiedzUsuńTrochę żenada wydzwaniać i prosić się o 50zł i spełnienie warunków umowy. Zobaczymy co będzie dalej, ale do promocji z agorą podchodzić już będę z dużą niepewnością
Jaki jest numer bezpośrednio do Agory by skontaktować sie w sprawie braku meila???
OdpowiedzUsuń22 555 53 12
UsuńUWAGA na złodziejską praktykę banku millenium! Bank przy zamykaniu konta pobiera opłatę 7,99 prawdopodobnie za przelew pozostałych środków na inne konto. Pozostawiłem 10zł a zwrócono mi 2,01zl. W TOiP nie ma takiej opłaty. Prawdopodobnie podciągnęli to pod przelew krajowy zlecony W PLACÓWCE BANKU mimo, że wypowiedzenie złożyłem przez millenet.
OdpowiedzUsuńNa infolinii dowiedziałem się, że nie powinna zostać pobrana opłata za przelew. Pozostaje opcja, że bank pobrał 3,99 za ubezpieczenie + 4zł za posiadanie karty, gdyż mimo że kartę zastrzegłem i zrezygnowałem z ubezpieczenia to bank przysłał nową, której nie aktywowałem. Jednak nie były też naliczane opłaty. Aby się dowiedzieć co to za opłata, muszę udać się do placówki a najbliższą mam 40km od domu. Ale kiedyś przy okazji się przejdę.
UsuńWszędzie tylko patrzą, gdzie tu klienta skroić. Dlatego tym bardziej trzeba korzystać z promocji, brać co się tylko da i bez sentymentów zamykać po wszystkiemu.
OdpowiedzUsuńA w agorze chyba wreszcie ogarnęli ten bałagan,bo cisza w komentarzach.
Ja sam wysłałem dane do przelewu, po czym dostałem odp,że dane zostały wprowadzone ręcznie. Kilka godzin później dotarł mail właściwy :)
Zobaczymy, czy z wypłatą też będą czekąć do samego końca i jak z II turą będzie
Czy jesli przegapiłem szansę na I premię ( przez nieopatrzność zabrakło mi 4 zł do spełnienia warunku wydania kartą 360zł) nadal mogę brać udział w promocji i spełnić warunki otrzymania II i III premii?
OdpowiedzUsuńPytam bo nie wiem czy straciłem szanse na pierwsze 50 zł czy zdyskwalifikowałem się po całości.
Pozdrawiam
Przeanalizowałem dokładnie regulamin bo podobne niedopatrzenie zaliczyła moja mama... W regulaminie w części dotyczącej premii nr II jest zapis "Jeżeli Uczestnik Akcji nie spełni któregokolwiek z warunków określonych w § 2 i § 3 Regulaminu Akcji, nie nabywa prawa do premii pieniężnej II."
UsuńA w tych paragrafie 3 jest właśnie o spełnieniu warunków otrzymania premii podstawowej - m.in. o tym, że w ciągu 7 dni od maila należy uzupełnić dane. Więc kiszka. W kolejnych miesiącach maile będą już tylko powiadamiały o przyznaniu premii ale nic uzupełniać już nie będzie trzeba.
Dziękuję Ci za informacje :-)
UsuńInterpretacja regulaminu w tym zakresie była trudna. Ale mam dobrą informację od Agory:
UsuńOsoby, które spełniły warunki promocji dla premii nr I z wyjątkiem warunku płatności kartą nadal biorą udział w promocji i mogą uzyskać premie II i III etapu -naturalnie jeśli tylko spełnią odpowiednie dla II i III etapu warunki, przewidziane w regulaminie.
Ja nadal czekam na odpowiedz, gdyż w mailu z Agory napisali, ze jeszcze raz muszą poprosić millenium bank o weryfikacje spełnienia przeze mnie warunków promocji, bo nic takiego nie dostali, także czekam już 3 dzień:(
OdpowiedzUsuńMoże i do 14 dni im to zająć - tyle mają na reklamacje
UsuńJest premia 50 zł :)
OdpowiedzUsuńDzięki za info! Też mam - dziś wpłynęło. Z mailami zwlekali, ale chociaż z wypłatą nie czekali :)
UsuńCzy i Wy dostawaliście aż do końca grudnia maile, aby spełnić warunki drugiego etapu pomimo, że takowe mieliście spełnione?
OdpowiedzUsuńtak, przypominali
Usuńzobaczymy czy tak intensywnie będą maile wysyłać o przyznaniu premii. Dzisiaj chyba termin mija
OdpowiedzUsuń8.01 czyli jutro. Na razie u mnie żadnego maila nie ma.
UsuńDostaliście maila od Agory z potwierdzeniem spełnienia warunków do premii za grudzień?
OdpowiedzUsuńU mnie nic nie ma :(
Usuńteż nie, ale mają jeszcze 10 godzin :)
OdpowiedzUsuńAgora. Wszystko na ostatnią chwilę.
Usuń14:37 - jest mail od Agory :)
OdpowiedzUsuń"Gratulujemy,
OdpowiedzUsuńZostałeś zakwalifikowany do wypłaty II premii 50 zł w akcji Konto 360 z Premią Banku Millennium i Agora! Premia zostanie przekazana na Twoje konto do dnia 15 stycznia 2016."
u mnie o 14:35
wszystko na ostatnią chwilę,ale tym razem przynajmniej obyło się bez interwencji :)
OdpowiedzUsuńNa tego maila trzeba jakoś zareagować? bo trochę się zapomniało mi
Nic nie trzeba robić. W mailu jest tylko mowa by spełniać warunki do III premii
UsuńDostaliście już premię za grudzień?
OdpowiedzUsuńnie ma.
UsuńWygląda na to, że Agora po raz kolejny nie dotrzymała terminu.
Usuńdo 15 czyli w poniedziałek a powinno być dziś.
UsuńJakby jakaś zmowa. Agora nie wypłaciła, mBank nie wypłacił i T-Mobile Usługi Bankowe zwrotu też nie wypłacił. Wszyscy mieli czas do 15.01. A tu nic.
UsuńTo jakiś "czarny piątek" jest. Może się skrzykniemy i jak frankowicze pójdziemy protestować pod Pałac Prezydencki? ;)
UsuńT-Mobile miałem w 14 wypłatę 25zł
UsuńZastanawiam się, jaki sens ma organizowanie promocji, w których organizator nie dotrzymuje terminów ustalonych przez samego siebie. Toż efekt jest tu odwrotny do zamierzonego, tzn. zamiast promocji (korzyści marketingowo-wizerunkowych po stronie banku i organizatora) mamy antyreklamę (podważenie wiarygodności samego organizatora, jak i zaufania klienta do banku, który z takim organizatorem współpracuje).
UsuńDla mnie Agora właśnie przestała być wiarygodnym organizatorem promocji (bo to już kolejna jej wpadka z terminami).
PS. Pomyślałem o złożeniu reklamacji, ale do aplikacji dedykowanej tej promocji nie można się zalogować.
U mni tmobile wypłacił, reszta kicha. Agora.. Ci ludzie to jakieś szemrane,nieuczciwe towarzystwo
OdpowiedzUsuńI co z tą premią - wpłynęła na konto czy nie?
OdpowiedzUsuńnie ma
UsuńW jaki sposób mam złożyć reklamację (nieotrzymanie premii, mimo otrzymania maila o spełnieniu warunków)? Na konto360.zpremia.pl nie mogę się zalogować - po wpisaniu adresu e-mail i hasła wyskakuje komunikat przeglądarki "Połączenie nie jest prywatne".
OdpowiedzUsuńhttps://konto360.zpremia.pl/promocja/kontakt/
Usuń@Anonimowy18 stycznia 2016 12:34
UsuńNiestety próba wysłania wiadomości z tej strony kończy się niepowodzeniem - komunikat przeglądarki "Połączenie nie jest prywatne".
Jakiś inny sposób złożenia reklamacji?
Mnie udało się wysłać bez problemu. Może spróbuj z innej przeglądarki?
UsuńMr. Złotówa, czy - wykorzystując swoje kontakty - mógłbyś spróbować wyjaśnić, dlaczego premie nie zostały wypłacone w terminie i kiedy zostaną wypłacone? Z komentarzy wynika, że problem nie dotyczy pojedynczych osób, ale wszystkich uczestników tej promocji.
OdpowiedzUsuńWysłałem pytanie. Czekam na odpowiedź.
UsuńNo to się Agora popisała - zamiast premii na konta, uczestnicy otrzymali maile z "przepraszamy za usterki" w tytule! Żenada! A może to tylko "profesjonalizm po polsku"?
OdpowiedzUsuńTreść wiadomości od Agory:
Usuń"Drogi Uczestniku,
z przykrością informujemy, że po stronie Organizatora Akcji, Agora SA pojawiły się problemy techniczne, które zakłóciły wypłatę premii II dla części Uczestników. Bank Millennium nie ponosi odpowiedzialności za zaistniałą sytuację.
Serdecznie przepraszamy wszystkich Uczestników, którzy nie otrzymali przelewu w przewidzianym regulaminem dniu - 15 stycznia.
Informujemy również, że pracujemy nad rozwiązaniem problemu.
Pragniemy zapewnić, że wszyscy Uczestnicy, którzy spełnili warunki otrzymania premii II, a nie otrzymali do tej pory przelewu powinni otrzymać go najpóźniej w środę, 20 stycznia br.
W razie dalszych pytań, prosimy o kontakt z nami za pomocą formularza kontaktowego konto360.zpremia.pl/promocja/kontakt/
Uczestników, którzy otrzymali przelewy, przepraszamy za spam.
Dziękujemy za udział w naszej akcji."
U mnie jest już premia.
OdpowiedzUsuńU mnie nadal brak :(
UsuńU mnie nadal nie ma. W odpowiedzi na reklamację napisali, że skoro oni są wyrozumiali w stosunku do niektórych uczestników w kwestii terminów (nie wiem o co chodzi, bo ja żadnych terminów nie przekroczyłem), to uczestnicy powinni być też wyrozumiali w stosunku do Agory i grzecznie czekać aż "problemy techniczne" zostaną rozwiązane.
UsuńNo wreszcie (z 5-dniowym opóźnieniem) przelali te premie!
OdpowiedzUsuńDo Mr.Złotówy: Pakiet Bardzo Pomocny czy po wypłacie 3 premii zamykając konto przez internet te ubezpieczenie tez jest zamykane?
OdpowiedzUsuńCo by nie okazało się że po roku coś tam nam naliczają jako ubezpieczyciel czy może trzeba to zamknąć osobno jak ubezpieczenie karty na infolini?
Ubezpieczenie występuje integralnie z kontem. Zamknięcie konta oznacza zamknięcie ubezpieczenia (podobnie jak zleceń stałych itp.).
UsuńDzięki. czyli zostało wpłacić 1000zł jedna płatność kartą i po wpłacie premii można zamykać.
UsuńDo dzisiaj mieli wysłać maile o przyznaniu III premii. U mnie na chwilę obecną cisza....
OdpowiedzUsuńMail o przyznaniu III premii dostałam 5.02. o 15:25.
UsuńU mnie byl mail 5 lutego
OdpowiedzUsuńWitam
OdpowiedzUsuńUzyskałem już 3 premię. Czy konto te posiada jakiś okres lojalnościowy? Czy mogę już śmiało zamknąć te konto bez żadnego ryzyka zapłacenia/oddania części premii bankowy/organizatorowi promocji? Jestem początkujący.
Pozdrawiam
Witam! Promocja nie wiązała lojalką. Więc z kontem możesz zrobić co zechcesz ;) Jeśli zdecydujesz się zamknąć, możesz to zrobić także przez Internet. Więcej o sposobach zamykania kont piszę tutaj.
UsuńU mnie też jest już 3 premia. Czy, żeby uniknąć opłaty za kartę może być płatność w internecie? Czy jak w promocji musi być w stacjonarnych?
OdpowiedzUsuńdla uniknięcia opłaty miesięcznej może być płatność dowolna. Także w necie.
UsuńTylko regulamin promocji zastrzegał, że muszą być stacjonarne (POS). W TOiP już nic takiego nie ma.
UsuńKasa rzekomo ma być z p-wszą dzisiejszą sesją Elixir.
OdpowiedzUsuńW panelu Moneymanii trzeba wypełnić wszystkie pola - także to z odpowiedzią na pytanie konkursowe. Można wpisać nawet trzy kropki. Byle coś wpisać. Wtedy przelew będzie.
OdpowiedzUsuńDane uzupełnione dziś. Czekamy i zobaczymy kiedy wypłacą.
OdpowiedzUsuń