700 zł od Santandera1100 zł za kartę Citi900 zł za kartę BNP Paribas650 zł od Millennium500 zł od ING

23.09.2015

150 zł za Konto 360º lub 360º Student - nowa promocja Agory i Banku Millennium

Konto darmowe na prostych zasadach, bardzo przyzwoicie oprocentowane konto oszczędnościowe, a do tego 150 zł premii.

Ruszyła nowa promocja, w której za otwarcie konta w Banku Millennium i płatności kartą, zgarnąć można przyzwoitą premię. W nowej promocji Agory trzeba jednak wykazać się pewną systematycznością.

>>Ta okazja już się zakończyła. Sprawdź aktualniejsze promocje Banku Millennium<<

Promocja "Konto 360º z wysoką premią za aktywność" jest alternatywą dla promocji oferowanej bezpośrednio przez bank. Choć tam do zgarnięcia jest nawet 360 zł to jednak warunki promocji są nieco bardziej wyśrubowane i wymagają większej aktywności w płaceniu kartą oraz BLIKiem. W nowej, poniżej opisywanej promocji przygotowanej przez Agorę, premia jest niższa, ale o wiele łatwiej ją zdobyć.

Aby skorzystać z promocji postępuj krok po kroku:
  • zarejestruj się na stronie dedykowanej promocji (z jednego profilu można założyć tylko jedno konto)
  • na adres email (podany podczas rejestracji) otrzymasz wiadomość z linkiem potwierdzającym rejestrację i prowadzącym dalej do wniosku o konto (pamiętaj, że mail może "wpaść" do folderu "spam", "wiadomości-śmieci", "inne", "zakupy" lub "oferty") 
  • najpóźniej do 31.10.2015 r. złóż wniosek o Konto 360º  lub 360º Student wraz z kartą płatniczą Visa 360º - zrób to podczas jednej sesji, dbając przy tym by nie być bezczynnym dłużej niż 30 minut; 
  • we wniosku pamiętaj wyrazić zgodę na przekazywanie przez bank informacji objętych tajemnicą bankową (zakres zgody dotyczy przekazywania danych Agorze w zakresie spełnienia warunków uzyskania premii oraz ewentualnej procedury reklamacyjnej)
  • wyraź zgodę na przetwarzanie danych osobowych dla celów marketingu banku, podmiotów powiązanych i współpracujących (i zgód tych nie wycofuj podczas trwania promocji)
  • zawrzyj umowę w dogodnej dla Ciebie formie: online (przelewem z Twego konta w innym banku), za pośrednictwem kuriera lub w wybranym oddziale Banku Millennium
  • spełnij warunki uzyskania premii pieniężnych: podstawowej, II i III
Jeśli chcesz wziąć udział w promocji, zwróć uwagę na zapis z regulaminu, by:
"Składając wniosek Uczestnik nie posiadał żadnego produktu w Banku i nie jest lub nie był uprawniony do dysponowania jakimkolwiek rachunkiem w Banku jako współposiadacz, pełnomocnik, przedstawiciel ustawowy, opiekun czy kurator po 01.04.2015 roku"
Łączna kwota premii 150 zł została podzielona na trzy transze. Są to: 
  • premia pieniężna podstawowa 50 zł za:
    - wykonanie do 30.11.2015 r. płatności kartą na łączną sumę min. 360 zł 
  • premia pieniężna II - 50 za:
    - wykonanie w okresie 1.-31.12.2015 r. płatności kartą na łączną sumę min. 360 zł oraz
    - wpływ na Konto 360º  wynagrodzenia w kwocie co najmniej 1 000 zł albo (co znacznie prostsze) wpływ (lub wpływy) na kwotę min. 1 800 zł; w przypadku Konta 360º Student wpłynąć może wynagrodzenie (min. 1 000 zł), stypendium (min. 500 zł) lub inne wpływy na łączną sumę min. 1 800 zł.
  • premia pieniężna III - 50 zł za:
    - wykonanie w okresie 1.-31.01.2016 r. płatności kartą na łączną sumę min. 360 zł oraz
    - wpływ na Konto 360º  wynagrodzenia w kwocie co najmniej 1 000 zł albo (co znacznie prostsze) wpływ (lub wpływy) na kwotę min. 1 800 zł; w przypadku Konta 360º Student wpłynąć może wynagrodzenie (min. 1 000 zł), stypendium (min. 500 zł) lub inne wpływy na łączną sumę min. 1 800 zł.
Wszystkie płatności o których mowa powyżej powinny być wykonane w sklepach stacjonarnych. 
O przyznaniu premii pieniężnych - zarówno podstawowej, jak i II oraz III, Agora powiadomi Cię mailowo. Aby otrzymywać gratyfikacje niezbędne będzie zareagowanie na maila - zalogowanie się na stronie dedykowanej promocji oraz podanie - w ciągu 7 dni od otrzymania pierwszego powiadomienia - danych niezbędnych do przelewu premii (należy wówczas podać m.in. numer rachunku otwartego w ramach promocji, imię, nazwisko oraz adres). Zgodnie z tymi danymi będą wypłacane też premie pieniężne I i II.

Poniższa tabela zawiera terminy wysyłki maili przez Agorę oraz czas w jakim zostaną wypłacone dane premie:


Powiadomienie o zakwalifikowaniu do otrzymania premii
Termin wypłaty premii:
Premia pieniężna podstawowa
od 6.11. do 7.12.2015 r.
od 18.11. do 24.12.2015 r.
Premia pieniężna II
do 8.01.2016 r.
do 15.01.2016 r.
Premia pieniężna III
do 8.02.2016 r.
do 16.02.2016 r.

Dla tych, którzy ponad opis i mnogość informacji, cenią sobie uproszczone graficzne przedstawienie terminarza i najważniejszych wymogów promocji, przedstawiam poniżej:

Konto 360º i 360º Student - szczegóły


Konta osobiste Banku Millennium należą dziś do jednych z najlepszych kont dostępnych w bankach w Polsce. Warunki zwalniające z opłat są bowiem całkiem proste - szczególnie dotyczy to karty płatniczej.

Konto 360º jak i wydana do niego karta płatnicza są darmowe jeśli miesięcznie na konto wpłynie kwota min. 1 000 zł (może to być przelew z Twego rachunku w innym banku), a kartą wykonasz co najmniej jedną płatność na dowolną kwotę. Dzięki temu zyskasz też bezpłatny dostęp do wszystkich bankomatów dowolnych banków i instytucji nie tylko w Polsce, ale i zagranicą.

Do karty bank dołącza ubezpieczenie "Bezpieczna karta", które kosztuje 2,99 zł miesięcznie, ale jest to ubezpieczenie opcjonalne. Możesz je wyłączyć każdej chwili - wystarczy skontaktować się z infolinią banku i złożyć dyspozycję wyłączenia ubezpieczenia. Drugim pakietem ubezpieczeń, który włącza bank jest "Pakiet Bardzo Pomocny" - ten na szczęście jest bezpłatny przez 12 miesięcy, a dopiero po tym okresie kosztuje 4,99 zł miesięcznie. Pakiet ten jest połączeniem assistance domowego i medycznego - w ciągu roku wykorzystać możesz siedem świadczeń. Oczywiście i ten pakiet możesz wyłączyć kiedy zechcesz.

Z kolei Konto 360º Student to jeszcze łatwiejszy sposób na darmowe konto i kartę. Standardowo bank nie wymaga wpływów na konto, a żeby nic nie płacić za kartę wystarczy wykonać także tylko jedną płatność w miesiącu. Rachunek ten dedykowany jest jednak wyłącznie klientom w wieku 18-26 lat. Do Konta 360º Student bank również dorzuca ubezpieczenia (zgodnie z opisem wyżej).

Skorzystaj z premii 150 zł - zarejestruj się w promocji

Co więcej da Millennium?


Wielu Czytelników Bankobrania oprócz sposobów na zarabianie na bankach, szuka też najlepszych lokat i kont oszczędnościowych. I takie w Banku Millennium można przy okazji znaleźć.

Konto Oszczędnościowe w Banku Millennium to bezpłatnie prowadzony rachunek, który daje zarobić nawet 3% w skali roku. Obecna promocja oprocentowania obowiązuje do 10.10.2015 5.12.2015 r. Warunek to wpłacenie nowych środków (ale skoro konto dopiero założysz to i warunek ten spełnisz). Bank gwarantuje utrzymanie promocyjnej stawki 3% przez okres 4 miesięcy 3 miesiące (dokładnie 122 dni 92 dni) liczony od dnia, w którym nastąpi pierwsza wpłata na konto. Stawką 3% w skali roku objęte będą środki w kwocie do 100 000 zł. Każda złotówka powyżej tej kwoty będzie oprocentowana na poziomie 2,6% w skali roku. Rodzi się tylko pytanie czy jest sens wpłacać do Banku Millennium większe środki? Dlaczego?! Bank cały czas stosuje ograniczenie, które dziennie pozwala przelać za pośrednictwem bankowości internetowej nie więcej niż 50 000 zł!

Dla posiadaczy Konta 360º bank przygotował też depozyt z podwyższonym oprocentowaniem. Jest to Lokata Mobilna, dostępna wyłącznie w aplikacji mobilnej banku. W ten sposób można ulokować od 500 do 10 000 zł na okres trzech miesięcy z oprocentowaniem 3,25% w skali roku. Każdy klient może posiadać wyłącznie jedną lokatę tego typu. Po jej zakończeniu można jednak założyć kolejną Lokatę Mobilną.

[Aktualizacja w dn. 24.09.2015 r.: aktualnie w banku dostępna jest promocja "BLIK do zadań specjalnych", w której łatwo zdobyć dwa bilety do Cinema City. Pula dostępnych nagród jest jednak ograniczona - z otwarciem konta warto się więc pośpieszyć. Promocja zakończona]

FAQ promocji "Konto 360º z wysoką premią za aktywność"


W jaki sposób założyć konto w Banku Millennium?
Składając wniosek możesz wybrać interesujący Cię rachunek: Konto 360º lub 360º Student. W dalszych krokach możesz wybrać preferowaną formę zawarcia umowy o konto. Celem jej podpisania możesz wybrać się do oddziału, zamówić kuriera (na koszt banku; od razu z umową przywiezie on dla Ciebie też kartę płatniczą) lub wykonać przelew autoryzujący z rachunku posiadanego w innym banku. Stawiając na ostatni z wymienionych sposobów, pamiętaj by dane we wniosku o otwarcie konta w Millennium idealnie zgadzały się z tymi które pojawią się przy przelewie (imię, nazwisko oraz adres - zwróć uwagę czy w swym dotychczasowym banku nie zastosowano skrótów typu Wlkp., albo tytułów czy stopni patronów ulicy lub osiedla, np. Gen., Ks.).

Jak bank definiuje wynagrodzenie?
Zgodnie z regulaminem promocji:
"Wynagrodzenie rozumiane jest jako wpływ na Konto z tytułu umowy o pracę i innych świadczeń związanych z pracą, świadczenia pieniężnego z ubezpieczenia emerytalnego lub rentowego, z wyłączeniem: 
a. wpływów z rachunków własnych Uczestnika, prowadzonych w Banku, 
b. wpływów z rachunków, gdzie nazwa nadawcy przelewu zawiera imię i nazwisko Uczestnika lub któregokolwiek ze współposiadaczy rachunku wspólnego prowadzonego dla Uczestnika i innego współposiadacza (współposiadaczy), w tym prowadzonych w Banku, 
c. wpływów z rachunków innych klientów detalicznych prowadzonych w Banku"
Czy nagroda w promocji podlega opodatkowaniu?
Na szczęście możemy cieszyć się całą kwotą zdobytą w promocji. W regulaminie promocji znajduje się zapis:
"Wartość premii w Akcji jest zwolniona z podatku dochodowego od osób fizycznych na podstawie art. 21 ust.1 pkt 68 ustawy z dnia 26 lipca 1991 roku o podatku dochodowym od osób fizycznych (Dz.U. z 2012 r. , poz.361 z późn. zm.)." 
Jak długo muszę utrzymywać konto otwarte w promocji?
Zgodnie z regulaminem promocji, premie pieniężne wypłacane są na numer rachunku otwartego w promocji. Ostatnia z premii ma być przelana do 16.02.2016 r., a więc w sytuacji gdy chcesz zdobyć wszystkie przysługujące premie, konto należy posiadać co najmniej do w/w terminu.

W jaki sposób mogę zamknąć konto w Banku Millennium?
Informacje dotyczące sposobów zamykania konta w 32 bankach w Polsce oraz wzór wypowiedzenia znajdziesz tutaj. W przypadku Banku Millennium, zamknięcie rachunku możliwe jest w wybrany, najwygodniejszy dla Ciebie, sposób: 
  • w dowolnej wybranej placówce Banku Millennium
  • listownie (wypowiedzenie należy wysłać na adres: Bank Millennium S.A., ul. Stanisława Żaryna 2A, 02-593 Warszawa) 
  • składając dyspozycję na infolinii banku (22 598 40 40 lub 801 331 331) 
  • przez bankowość internetową (Konta > Wnioski > Zamykanie konta w Millenet)

152 komentarze:

  1. Jeśli dzienny limit przelewów internetowych czyli owe 50 tys. zł nie da się podwyższyć to jest to poważna wada Millennium. W Raiffeisen jest podobny limit ale tam poprzez call center bez problemu można podwyższyć go do 200 tys. zł. Zrobiłem to i Wymarzony Cel w Raiffeisen ma dla mnie sens, a w Millennium byłoby mi duszno :) więc dziekuję.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie da się podwyższyć.

      Usuń
    2. Nie oszczędności są tu clou promocji, ale premia. Godziwa, nie ma co narzekać.

      Usuń
  2. Oż cwaniaki, czyli ci co zakładali konto z premią 55zł za otwarcie znowu odpadają ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety kiszka. Kiedyś było tak, że premie z wysokiego pułapu, z czasem spadały. Tu mamy przykład odwrotny :( Choć Millennium to taka sinusoida: 55, 200, 360, a teraz 150 zł

      Usuń
  3. Czy można równocześnie korzystać z promocji poleceń w millenium?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W regulaminie jest zapis :"Akcja „Konto 360o z wysoką premią za aktywność” nie łączy się z innymi akcjami promocyjnymi prowadzonymi przez Partnera, w tym z Promocją Zyskaj 360 zł - II edycja". To w sumie logiczne. Ale program poleceń nie jest promocją. Można tu zgarnąć 150 zł i być jednocześnie polecającym

      Usuń
  4. Rozumiem, że mając już konto nie mogę komuś polecić tej promocji i zgarnąć stówke?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie. Polecić możesz konto otwierane w ramach promocji z premią do 360 zł.

      Usuń
  5. Złożyłem wniosek. Widzę jednak, że regulamin tej promocji jest bardzo niechlujnie napisany - warunek nr 2 dla uzyskania premii odpowiednio II i III w zamyśle twórców miał być chyba jednakowy dla każdej z tych premii, a jednak przy II jest mowa o wpłacie ("wpłaci"), natomiast przy III jest mowa o wpływach. I o co tu chodzi?

    OdpowiedzUsuń
  6. fajną opcją dla studenta jest też konto w raiffeisen bo nie ma czegoś takiego jak minimalna wpłata albo minimalny wydatek w ciągu miesiąca. bo wiadomo nie każdy student zarabia, wiec tym samym nie wydaje jakoś mega dużo z tego konta... a konto oprocentowane co jest chyba największą korzyścią :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Ale nietypowa kwota przelewu weryfikującego. 10 zł, a zwrócić mają 0,01 zł? Rozumiem, że reszta nie przepada?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie. Zostaje na nowym koncie do Twej dyspozycji.

      Usuń
  8. A płatność przez SB jest traktowana jako stacjonarna pos ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie. Ale możesz iść do żabola opłacić rachunki ;)

      Usuń
  9. A czy można w tej promocji zamiennie płacić też BLIKiem?

    OdpowiedzUsuń
  10. Z Millennium jestem pod wrażeniem, że wniosek jest krótki i prosty, a w dodatku można wskazać preferowane godziny kontaktu infolinii. I faktycznie w tych godzinach dzwonią.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Domyślam się, że taki kontakt telefoniczny wybiera się w przypadku zawierania umowy kurierem. Jakie godziny można wybrać? Czy to są jakieś przedziały czasowe czy można wskazać konkrteną godzinę??

      Usuń
    2. Można wskazać dowolny przedział czasowy między 9, a 19. Wniosek składałam w nd wieczorem i wskazałam, by dzwonili między 15, a 17. I już w pn był kontakt, kurier umówiony na środę.

      Usuń
    3. Czy kurier dzwonił przed wizytą?

      Usuń
    4. Tak, dzwonił. Bardzo sympatyczny gość. Niezwykle - jak na kuriera - elastyczny przy zmianie godziny którą sama zaproponowałam.

      Usuń
  11. Czy po wykonaniu płatności na kwotę 360 zł kartą mozna skorzystać ze zwrotu z płatności blikiem?chodzi mi czy mozna te promocje połączyć?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. By otrzymać bilety do Cinema City? Oczywiście można połączyć promocje. BLIKiem transakcje warto zrobić czym prędzej - nawet przed płatnościami kartą.

      Usuń
  12. Serio nie ma żadnego sposobu na zmianę tego limitu 50 tys. przelewów??? Infolinia/ oddział?

    OdpowiedzUsuń
  13. Właściwie w "obrazkowym" opisie tej promocji jest pewna nieścisłość - pierwsze płatności kartą na sumę 360 zł trzeba zrobić (muszą być zaksięgowane) nie "w listopadzie", a "do końca listopada", co oznacza, że sumowane są transakcje z okresu od dnia otwarcia konta do końca listopada (a nie tylko z listopada).
    Poprawcie mnie, jeśli się mylę.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, te 360 zł należy wydać do końca listopada. Mogą być to wydatki w listopadzie albo suma płatności z października i listopada, albo płatności z października. W tym ostatnim wariancie pamiętać należy jednak chociażby o jednej płatności kartą w listopadzie (celem uniknięcia opłaty).

      Usuń
    2. Mogą być też płatności z września - jeśli ktoś otworzył konto we wrześniu (promocja wystartowała przecież 23.09). Poza tym prawdopodobnie im wcześniej "uzbiera się" suma płatności na 360 zł, tym wcześniej otrzyma się pierwszą premię.

      Usuń
  14. W niedzielę wniosek, w poniedziałek telefon, a dziś już był kurier i przywiózł kartę imienną. Ładne tempo. Chyba jeszcze żaden bank tak się nie uwinął.

    OdpowiedzUsuń
  15. Czy przelew ze swojego konta musi być jednorazowo na kwotę 1800 zł, czy może być kilka, byleby w sumie wyszło 1800?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. "wpływ (lub wpływy) kwotę minimum 1800 zł" więc może być wiele na sumę

      Usuń
  16. Jest 06.11, więc zapytam - czy ktoś dostał już maila od Agory z informacją o zakwalifikowaniu się do premii?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na razie cisza.

      Usuń
    2. Ja warunki dla pierwszej premii spełniłem już w październiku, licząc na jej otrzymanie bliżej 18.11 niż 24.12, ale maila póki co nie otrzymałem.
      Zastanawiam się, po co w regulaminie promocji podają, że powiadomienia będą wysyłać od 06.11, skoro do dziś jeszcze do nikogo nie wysłali. A może jednak ktoś maila już dostał?

      Usuń
    3. Dziś dostałem info z Agory, że póki co do nikogo maile nie zostały jeszcze wysłane.

      Usuń
    4. A mógłbyś dowiedzieć się na kiedy planują wysyłkę pierwszych maili?
      Jest to informacja o tyle istotna, że na zareagowanie na maila ma się tylko 7 dni i jeśli się go przegapi, to pozamiatane, a skoro nie ma konkretnej daty, to przegapić nietrudno.

      Usuń
    5. Nie pytałem. Mam dostać info, gdy takie maile zostaną wysłane, więc jak tylko tak się stanie, również pojawi się info. Co najmniej tutaj i w social mediach Bankobrania.

      Usuń
  17. A gdzie mój komentarz z pytaniem o to, kiedy planują wysyłać?
    Zauważyłem, że ostatnio komentarze (do różnych wpisów) mają zwyczaj wpadać w jakąś czarną dziurę i są z niej wyciągane dopiero wtedy, gdy ktoś się o nie upomni. W związku z tym mam pytanie: czy są tu jakieś ograniczenia w liczbie komentarzy z danego IP w określonym czasie lub podobne?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Komentarz jest. Przepraszam za niedopatrzenie moderacji. Postaram się to naprawić.

      Usuń
  18. Dostał juz ktoś maila od agory ?

    OdpowiedzUsuń
  19. Jak znam Agorę, to będą wysyłać na ostatnią chwilę, czyli 07.12. Ale pocztę lepiej dokładnie sprawdzać codziennie, bo na maila trzeba zareagować w ciągu 7 dni. Poza tym, jak zaczną wysyłać, to Mr. Złotówa na pewno to ogłosi :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zazwyczaj trzeba czekać do ostatniej chwili w tego typu promocjach, aczkolwiek nie jest to cecha wyłącznie Agory, a i innych organizatorów podobnych akcji ;) Choć tu podana rozpiętość czasowa jest wyjątkowo długa. Póki co nic nie ma. Osobiście udziału w tej promocji nie biorę, bo nie łapałem się na warunki, ale - jak już wspomniałem - gdy dostanę informację o rozsyłce maili, komunikaty też pojawią się na blogu.

      Usuń
    2. Wysyłają już maila (przynajmniej ja dostałem) ;)

      Usuń
  20. UWAGA! Agora właśnie rozpoczęła wysyłkę maili.

    OdpowiedzUsuń
  21. logowałem sie na konto z premia i mam napisane ze niestety nie otwarłem konta a otwarłem i wykonywałem wszystko tak jak prosili

    OdpowiedzUsuń
  22. Czy jest pewna informacja, że płatności kartą poprzez internet nie zaliczają się? Zastanawiam się nad zapisem "płatności POWINNY być wykonane w sklepach stacjonarnych"

    OdpowiedzUsuń
  23. Liczy się data wykonania transakcji czy zaksięgowania?

    OdpowiedzUsuń
  24. Mam pytanie,jeżeli nie spełni się warunków do uzyskania pierwszej premii podstawowej (mój błąd,zapłaciłem za 1 transakcję w internecie) czy dyskwalifikuje mnie to do uzyskania następnych premii nr.2 i 3.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. by zdobyć premię 2 i 3 musisz mieć spełnione warunki premii podstawowej

      Usuń
    2. Dziwne, na infolinii twierdzą inaczej.

      Usuń
  25. Nadal nie dostałem maila,są jeszcze tacy jak ja :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Są tacy. Przynajmniej ja czekam też.

      Usuń
    2. Też czekam. Po zalogowaniu mam komunikat "Nie mamy na razie informacji o tym, czy spełniłeś warunki przewidziane w regulaminie. Jeśli to już zrobiłeś zostaniesz o tym poinformowany mailowo do dnia 07.12.2015."

      Usuń
    3. Mam dwa te konta zakładane 1 kurierem i cisza nadal a 2 przelewem i dziś dostałem już zwrot 50zł. Warunki spełniłem na tych kontach już w październiku i taka różnica w obsłudze premii.

      Usuń
    4. Wczoraj żona dostała 50 zł i załapała się na wcześniejsze maile. Ja 2 dni później spełniłem warunki, a do dziś nie mam maila. U was też cisza?

      Usuń
    5. U mnie nadal cisza. Sprawdziłem spam itp i nic. A jutro ostatni dzień.

      Usuń
    6. no ciekawe,ja po zalogowaniu mam info " nie dostaliśmy jeszcze z banku informacji o spełnieniu warunków. Czekaj na wiadomość, to czekm

      Usuń
    7. @gub, komunikat ten jest chyba bardzo stary, bo tam jeszcze jest "jeśli nie spełniłeś jeszcze warunków masz na to czas do 31.11.2015". Mimo, że już mamy grudzień.

      Usuń
    8. Faktycznie podali taką datę... 31.11.2015... z tym, że taka data przecież nie istnieje. Listopad ma 30 dni.

      Usuń
  26. No więc jutro ostatni dzień na maile (zgodnie z regulaminem). Miejmy nadzieję, że się ogarną.

    OdpowiedzUsuń
  27. Ostatni dzień. Połowa dnia już minęła, a maili ani widu ani słychu.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. 17 emaila brak. A jak u innych?

      Usuń
    2. U mnie też brak. Warunki na 100% spełnione. Jutro rano pozostaje formularz reklamacyjny.

      Usuń
    3. U mnie też nic nie ma. Na jakiej stronie się logujecie?

      Usuń
    4. Nie ma :( Czekam, a zaraz z rana piszę reklamację.

      Usuń
    5. https://konto360.zpremia.pl/promocja/zaloguj/

      Usuń
    6. Jest mail. Przyszedł do mnie o 18:17

      Usuń
    7. Otrzymałem 2 maile - dla mnie i dla żony :) przyszły po 18.00

      Usuń
  28. O 18.14 dostałam maila z informacją o przyznaniu premii :-)

    OdpowiedzUsuń
  29. Zadzwoniłem do millenium z reklamacją,uprzejma Pani powiedziała,że jestem zarejestrowany w promocji ale innej (2% cashback za kartę+10% za blik) i dlatego nie wysłali info do agory. Znajoma również wykonała tel i podobna odp.
    Dodzwoniłem się do agory,kolejna miła Pani poinformowała, że oni są organizatorami promocji i w callcenter banku konsultanci mogą nie wiedzieć takich rzeczy. Dziwne.
    Dodatkowo dowiedziałem się,że maile będą wysyłane jeszcze dzisiaj wieczorem i jutro, ale od jutra nie zaszkodzi zgłosić reklamacji za pośrednictwem strony podanej wyżej
    :)

    OdpowiedzUsuń
  30. U mnie ciagle Emila brak:-(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Teoretycznie na wysłanie "Emila" ;) mają czas do północy.

      Usuń
  31. Warunki spełnione, a maila nie ma. Do końca dnia pare godzin. Mr. Zlotowa prosimy o interwencje.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dostaję informacje od Czytelników, z których wynika, że maile rozsyłane są w transzach - różny jest ich czas wysyłki. Więc jeszcze trzeba zaczekać.

      A w przypadku brak wiadomości od Agory, niezbędna będzie indywidualna interwencja, bo powód braku maila może być różny. Reklamację można wysłać za pomocą formularza kontaktowego dostępnego tutaj.

      Usuń
  32. Czy są osoby które dalej nie dostały maila ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Są,niema maila, ani pozytywnego.ani negatywnego.

      Usuń
    2. @gub pisał, że mają wysyłać w pn i wt. Ale zgodnie z regulaminem mieli czas do wczoraj, więc czas na reklamację. Właśnie wysłana.

      Usuń
    3. Również brak maile, reklamacja w drodze.

      Usuń
  33. tak, ja nadal nie dostałem :(

    OdpowiedzUsuń
  34. tez właśnie wysłałem reklamacje:(

    OdpowiedzUsuń
  35. Niestety nic, a warunki spełnione już nawet na gruszien. Czyli co, kolejne upokorzenie na początku stycznia?

    OdpowiedzUsuń
  36. Pytałem w Agorze i dostałem odpowiedź, że część maili została wysłana wczoraj, a część zostanie rozesłana dziś. Więc w sumie to może ciut uspokoić (co nie zmienia faktu, że wysyłka części maili jest po regulaminowym terminie).

    OdpowiedzUsuń
  37. Zadzwoniłem do Agory w temacie nie otrzymania e-maila i dowiedziałem się ze mają jakiś problem techniczny ,ale przy okazji dowiedziałem się że mój adres mailowy spełnia warunki i że mam wysłać dane do przelewu.Można spróbować kontaktując się telefonicznie i rozwiać ewentualne wątpliwości.

    OdpowiedzUsuń
  38. Ja również po rozmowie i reklamacji mailowej treści. Jak czekają do ostatniej chwili,to zawsze mogą być trudności.
    Trochę żenada wydzwaniać i prosić się o 50zł i spełnienie warunków umowy. Zobaczymy co będzie dalej, ale do promocji z agorą podchodzić już będę z dużą niepewnością

    OdpowiedzUsuń
  39. Jaki jest numer bezpośrednio do Agory by skontaktować sie w sprawie braku meila???

    OdpowiedzUsuń
  40. UWAGA na złodziejską praktykę banku millenium! Bank przy zamykaniu konta pobiera opłatę 7,99 prawdopodobnie za przelew pozostałych środków na inne konto. Pozostawiłem 10zł a zwrócono mi 2,01zl. W TOiP nie ma takiej opłaty. Prawdopodobnie podciągnęli to pod przelew krajowy zlecony W PLACÓWCE BANKU mimo, że wypowiedzenie złożyłem przez millenet.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na infolinii dowiedziałem się, że nie powinna zostać pobrana opłata za przelew. Pozostaje opcja, że bank pobrał 3,99 za ubezpieczenie + 4zł za posiadanie karty, gdyż mimo że kartę zastrzegłem i zrezygnowałem z ubezpieczenia to bank przysłał nową, której nie aktywowałem. Jednak nie były też naliczane opłaty. Aby się dowiedzieć co to za opłata, muszę udać się do placówki a najbliższą mam 40km od domu. Ale kiedyś przy okazji się przejdę.

      Usuń
  41. Wszędzie tylko patrzą, gdzie tu klienta skroić. Dlatego tym bardziej trzeba korzystać z promocji, brać co się tylko da i bez sentymentów zamykać po wszystkiemu.
    A w agorze chyba wreszcie ogarnęli ten bałagan,bo cisza w komentarzach.
    Ja sam wysłałem dane do przelewu, po czym dostałem odp,że dane zostały wprowadzone ręcznie. Kilka godzin później dotarł mail właściwy :)
    Zobaczymy, czy z wypłatą też będą czekąć do samego końca i jak z II turą będzie

    OdpowiedzUsuń
  42. Czy jesli przegapiłem szansę na I premię ( przez nieopatrzność zabrakło mi 4 zł do spełnienia warunku wydania kartą 360zł) nadal mogę brać udział w promocji i spełnić warunki otrzymania II i III premii?
    Pytam bo nie wiem czy straciłem szanse na pierwsze 50 zł czy zdyskwalifikowałem się po całości.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przeanalizowałem dokładnie regulamin bo podobne niedopatrzenie zaliczyła moja mama... W regulaminie w części dotyczącej premii nr II jest zapis "Jeżeli Uczestnik Akcji nie spełni któregokolwiek z warunków określonych w § 2 i § 3 Regulaminu Akcji, nie nabywa prawa do premii pieniężnej II."
      A w tych paragrafie 3 jest właśnie o spełnieniu warunków otrzymania premii podstawowej - m.in. o tym, że w ciągu 7 dni od maila należy uzupełnić dane. Więc kiszka. W kolejnych miesiącach maile będą już tylko powiadamiały o przyznaniu premii ale nic uzupełniać już nie będzie trzeba.

      Usuń
    2. Dziękuję Ci za informacje :-)

      Usuń
    3. Interpretacja regulaminu w tym zakresie była trudna. Ale mam dobrą informację od Agory:
      Osoby, które spełniły warunki promocji dla premii nr I z wyjątkiem warunku płatności kartą nadal biorą udział w promocji i mogą uzyskać premie II i III etapu -naturalnie jeśli tylko spełnią odpowiednie dla II i III etapu warunki, przewidziane w regulaminie.

      Usuń
  43. Ja nadal czekam na odpowiedz, gdyż w mailu z Agory napisali, ze jeszcze raz muszą poprosić millenium bank o weryfikacje spełnienia przeze mnie warunków promocji, bo nic takiego nie dostali, także czekam już 3 dzień:(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może i do 14 dni im to zająć - tyle mają na reklamacje

      Usuń
  44. Jest premia 50 zł :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki za info! Też mam - dziś wpłynęło. Z mailami zwlekali, ale chociaż z wypłatą nie czekali :)

      Usuń
  45. Czy i Wy dostawaliście aż do końca grudnia maile, aby spełnić warunki drugiego etapu pomimo, że takowe mieliście spełnione?

    OdpowiedzUsuń
  46. zobaczymy czy tak intensywnie będą maile wysyłać o przyznaniu premii. Dzisiaj chyba termin mija

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. 8.01 czyli jutro. Na razie u mnie żadnego maila nie ma.

      Usuń
  47. Dostaliście maila od Agory z potwierdzeniem spełnienia warunków do premii za grudzień?

    OdpowiedzUsuń
  48. też nie, ale mają jeszcze 10 godzin :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Agora. Wszystko na ostatnią chwilę.

      Usuń
  49. 14:37 - jest mail od Agory :)

    OdpowiedzUsuń
  50. "Gratulujemy,

    Zostałeś zakwalifikowany do wypłaty II premii 50 zł w akcji Konto 360 z Premią Banku Millennium i Agora! Premia zostanie przekazana na Twoje konto do dnia 15 stycznia 2016."
    u mnie o 14:35

    OdpowiedzUsuń
  51. wszystko na ostatnią chwilę,ale tym razem przynajmniej obyło się bez interwencji :)
    Na tego maila trzeba jakoś zareagować? bo trochę się zapomniało mi

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nic nie trzeba robić. W mailu jest tylko mowa by spełniać warunki do III premii

      Usuń
  52. Dostaliście już premię za grudzień?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wygląda na to, że Agora po raz kolejny nie dotrzymała terminu.

      Usuń
    2. do 15 czyli w poniedziałek a powinno być dziś.

      Usuń
    3. Jakby jakaś zmowa. Agora nie wypłaciła, mBank nie wypłacił i T-Mobile Usługi Bankowe zwrotu też nie wypłacił. Wszyscy mieli czas do 15.01. A tu nic.

      Usuń
    4. To jakiś "czarny piątek" jest. Może się skrzykniemy i jak frankowicze pójdziemy protestować pod Pałac Prezydencki? ;)

      Usuń
    5. T-Mobile miałem w 14 wypłatę 25zł

      Usuń
    6. Zastanawiam się, jaki sens ma organizowanie promocji, w których organizator nie dotrzymuje terminów ustalonych przez samego siebie. Toż efekt jest tu odwrotny do zamierzonego, tzn. zamiast promocji (korzyści marketingowo-wizerunkowych po stronie banku i organizatora) mamy antyreklamę (podważenie wiarygodności samego organizatora, jak i zaufania klienta do banku, który z takim organizatorem współpracuje).
      Dla mnie Agora właśnie przestała być wiarygodnym organizatorem promocji (bo to już kolejna jej wpadka z terminami).
      PS. Pomyślałem o złożeniu reklamacji, ale do aplikacji dedykowanej tej promocji nie można się zalogować.

      Usuń
  53. U mni tmobile wypłacił, reszta kicha. Agora.. Ci ludzie to jakieś szemrane,nieuczciwe towarzystwo

    OdpowiedzUsuń
  54. I co z tą premią - wpłynęła na konto czy nie?

    OdpowiedzUsuń
  55. W jaki sposób mam złożyć reklamację (nieotrzymanie premii, mimo otrzymania maila o spełnieniu warunków)? Na konto360.zpremia.pl nie mogę się zalogować - po wpisaniu adresu e-mail i hasła wyskakuje komunikat przeglądarki "Połączenie nie jest prywatne".

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. https://konto360.zpremia.pl/promocja/kontakt/

      Usuń
    2. @Anonimowy18 stycznia 2016 12:34
      Niestety próba wysłania wiadomości z tej strony kończy się niepowodzeniem - komunikat przeglądarki "Połączenie nie jest prywatne".
      Jakiś inny sposób złożenia reklamacji?

      Usuń
    3. Mnie udało się wysłać bez problemu. Może spróbuj z innej przeglądarki?

      Usuń
  56. Mr. Złotówa, czy - wykorzystując swoje kontakty - mógłbyś spróbować wyjaśnić, dlaczego premie nie zostały wypłacone w terminie i kiedy zostaną wypłacone? Z komentarzy wynika, że problem nie dotyczy pojedynczych osób, ale wszystkich uczestników tej promocji.

    OdpowiedzUsuń
  57. No to się Agora popisała - zamiast premii na konta, uczestnicy otrzymali maile z "przepraszamy za usterki" w tytule! Żenada! A może to tylko "profesjonalizm po polsku"?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Treść wiadomości od Agory:

      "Drogi Uczestniku,

      z przykrością informujemy, że po stronie Organizatora Akcji, Agora SA pojawiły się problemy techniczne, które zakłóciły wypłatę premii II dla części Uczestników. Bank Millennium nie ponosi odpowiedzialności za zaistniałą sytuację.

      Serdecznie przepraszamy wszystkich Uczestników, którzy nie otrzymali przelewu w przewidzianym regulaminem dniu - 15 stycznia.
      Informujemy również, że pracujemy nad rozwiązaniem problemu.

      Pragniemy zapewnić, że wszyscy Uczestnicy, którzy spełnili warunki otrzymania premii II, a nie otrzymali do tej pory przelewu powinni otrzymać go najpóźniej w środę, 20 stycznia br.

      W razie dalszych pytań, prosimy o kontakt z nami za pomocą formularza kontaktowego konto360.zpremia.pl/promocja/kontakt/

      Uczestników, którzy otrzymali przelewy, przepraszamy za spam.

      Dziękujemy za udział w naszej akcji."

      Usuń
  58. Odpowiedzi
    1. U mnie nadal brak :(

      Usuń
    2. U mnie nadal nie ma. W odpowiedzi na reklamację napisali, że skoro oni są wyrozumiali w stosunku do niektórych uczestników w kwestii terminów (nie wiem o co chodzi, bo ja żadnych terminów nie przekroczyłem), to uczestnicy powinni być też wyrozumiali w stosunku do Agory i grzecznie czekać aż "problemy techniczne" zostaną rozwiązane.

      Usuń
  59. No wreszcie (z 5-dniowym opóźnieniem) przelali te premie!

    OdpowiedzUsuń
  60. Do Mr.Złotówy: Pakiet Bardzo Pomocny czy po wypłacie 3 premii zamykając konto przez internet te ubezpieczenie tez jest zamykane?
    Co by nie okazało się że po roku coś tam nam naliczają jako ubezpieczyciel czy może trzeba to zamknąć osobno jak ubezpieczenie karty na infolini?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ubezpieczenie występuje integralnie z kontem. Zamknięcie konta oznacza zamknięcie ubezpieczenia (podobnie jak zleceń stałych itp.).

      Usuń
    2. Dzięki. czyli zostało wpłacić 1000zł jedna płatność kartą i po wpłacie premii można zamykać.

      Usuń
  61. Do dzisiaj mieli wysłać maile o przyznaniu III premii. U mnie na chwilę obecną cisza....

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mail o przyznaniu III premii dostałam 5.02. o 15:25.

      Usuń
  62. U mnie byl mail 5 lutego

    OdpowiedzUsuń
  63. Witam
    Uzyskałem już 3 premię. Czy konto te posiada jakiś okres lojalnościowy? Czy mogę już śmiało zamknąć te konto bez żadnego ryzyka zapłacenia/oddania części premii bankowy/organizatorowi promocji? Jestem początkujący.

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witam! Promocja nie wiązała lojalką. Więc z kontem możesz zrobić co zechcesz ;) Jeśli zdecydujesz się zamknąć, możesz to zrobić także przez Internet. Więcej o sposobach zamykania kont piszę tutaj.

      Usuń
  64. U mnie też jest już 3 premia. Czy, żeby uniknąć opłaty za kartę może być płatność w internecie? Czy jak w promocji musi być w stacjonarnych?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dla uniknięcia opłaty miesięcznej może być płatność dowolna. Także w necie.

      Usuń
    2. Tylko regulamin promocji zastrzegał, że muszą być stacjonarne (POS). W TOiP już nic takiego nie ma.

      Usuń
  65. Kasa rzekomo ma być z p-wszą dzisiejszą sesją Elixir.

    OdpowiedzUsuń
  66. W panelu Moneymanii trzeba wypełnić wszystkie pola - także to z odpowiedzią na pytanie konkursowe. Można wpisać nawet trzy kropki. Byle coś wpisać. Wtedy przelew będzie.

    OdpowiedzUsuń
  67. Dane uzupełnione dziś. Czekamy i zobaczymy kiedy wypłacą.

    OdpowiedzUsuń

Aktualnie najpopularniejsza promocja:

Zgarnij gwarantowane 700 zł za konto w Santander (teraz z krótszą karencją!)

Nowa edycja przynosi sporo zmian na lepsze.  W skrócie: to o wiele łatwiejsze warunki do spełnienia, skrócony okres wykluczenia dla byłych p...