700 zł od Santandera800 zł od mBanku1070 zł od BNP Paribas1000 zł za kartę Citi650 zł od Millennium500 zł od ING

6.11.2015

Premia 100 zł za bezwarunkowo darmowe konto z oprocentowaniem 4%

Oprocentowanie 4%, brak opłat za konto i kartę - z gwarancją do czerwca 2017 roku i łatwa do zdobycia premia 100 zł.

W tej propozycji mamy więc kumulację promocji. Zyskać mogą zarówno szukający okazji do zarobienia na bankach, jak i oszczędzający. Zyskać można w prosty sposób bez konieczności spełniania wyśrubowanych warunków.

Aby zarobić 100 zł za otwarcie konta w BZ WBK należy:
  • zarejestrować się w promocji podając adres e-mail (pamiętaj, że z jednego adresu można założyć wyłącznie jedno konto i jedna osoba może założyć tylko jedno konto w promocji z premią 100 zł)
  • za pomocą linku otrzymanego w wiadomości mailowej od organizatora potwierdzić udział w akcji i do 23.11.2015 r27.11.2015 r. (promocję wydłużono; pozostałe daty bez zmian) złożyć wniosek o otwarcie Konta Godnego Polecenia wraz z kartą płatniczą
  • wyrazić w formularzu udostępnionym w linku zgodę na zwolnienie Banku z tajemnicy bankowej, w zakresie określonym w formularzu 
  • najpóźniej do 31.12.2015 r. :
    -zawrzeć umowę o konto wraz z kartą (wykonując przelew weryfikacyjny lub za pośrednictwem kuriera) oraz
    - wykonać płatności kartą na sumę min 100 zł (może być to jedna lub więcej transakcji; płatności mogą być wykonane w Internecie i tradycyjnych punktach sprzedaży)
  • nie składać sprzeciwu wobec przetwarzania danych w celach marketingowych 
  • wyrazić zgodę na otrzymywanie informacji handlowej drogą elektroniczną 
  • podać w banku numer telefonu komórkowego do kontaktu
I to wszystko. Po spełnieniu powyższych warunków, do 31.01.2016 r. otrzymasz mail powiadamiający o przyznaniu nagrody w wysokości 100 zł. Do 14.02.2016 r. będziesz mieć czas na reakcję na mail: będzie należało uzupełnić dane do przelewu premii (w tym numer - otwartego w promocji i nadal aktywnego - Konta Godnego Polecenia).

Zdarzają się sytuacje, że maile od Agory trafiają do folderów typu "spam", "wiadomości-śmieci", "inne", "oferty" lub "zakupy". Aby uniknąć przeoczenia maila od Agory (zwłaszcza tego powiadamiającego o nagrodzie), zapisz się na bezpłatny newsletter Bankobrania. Otrzymasz dodatkowe przypomnienie. 

Zgodnie z regulaminem promocji "Godne Polecenia 4% z premią gwarantowaną 100 zł":
"Uczestnikami Akcji nie mogą być: (...) klienci Banku posiadający konto osobiste prowadzone w złotych polskich od dnia 31 sierpnia 2015 roku" 
Wypłata premii nastąpi do 29.02.2016 r. Jej wartość zwolniona jest z podatku dochodowego, więc cała kwota pozostanie do Twej dyspozycji.

W graficznym uproszczeniu zasady promocji wyglądają następująco:


Konto Godne Polecenia jest otwierane i prowadzone za 0 zł bez żadnych warunków do spełnienia. Darmowe są również przelewy złotówkowe zlecane za pośrednictwem bankowości internetowej lub mobilnej (BZ WBK udostępnia aplikacje dla użytkowników telefonów z systemem Android, iOS oraz Windows Phone).

Z aktualną bankową promocją "Konto na 4%" można zyskać jednak o wiele więcej:
  • zwolnienie z opłaty za kartę wydawaną do konta (MasterCard Omni lub MasterCard PAYBACK Omni)
  • zwolnienie z opłat za sprawdzanie dostępnych środków i generowanie mini-wyciągu w bankomatach, generowanie nowego numeru PIN czy zestawienia transakcji
  • oprocentowanie rachunku: 4% w skali roku dla kwoty do 4 000 zł i 1% dla każdej złotówki ponad ten pułap
Szczegółowo oprocentowanie Konta Godnego Polecenia wygląda następująco:
Kapitalizacja odsetek odbywać ma się w okresie miesięcznym (kalendarzowym). Promocyjne warunki konta mają obowiązywać całkiem długo, bo aż do 30.06.2017 r. 

Promocją objęte są wyłącznie konta otwarte online. Po złożeniu wniosku o Konto Godne Polecenia, umowę o rachunek możesz zawrzeć za pośrednictwem kuriera lub wykonując przelew ze swego rachunku w innym banku. Pamiętaj by przy wyborze tej drugiej opcji, załączyć czytelny skan dowodu osobistego, a dane we wniosku o otwarcie konta w BZ WBK były identyczne z tymi, które pojawią się przy okazji przelewu weryfikacyjnego. Dotyczy to imienia/imion, nazwiska oraz danych adresowych (dokładnego zapisu skrótów imion czy tytułów patronów ulicy lub osiedla).

Jakie zgody muszę wyrazić?


W związku z pojawiającymi się pytaniami Czytelników, aby ułatwić Ci skorzystanie z promocji, podpowiadam jakie zgody i gdzie należy wyrazić, a jakie nie są wymagane.

Na stronie rejestracji (gdzie podajesz swój mail) należy wyrazić zgodę na pierwsze z trzech oświadczeń, czyli:
"Akceptuję regulamin promocji i wyrażam zgodę na przetwarzanie danych przez Organizatora promocji"

Pozostałe dwie zgody (dot. marketingu oraz informacji handlowych) są opcjonalne - możesz, ale nie musisz ich akceptować.

Po kliknięciu linku z maila, przejdziesz na stronę, z której można złożyć wniosek. Kliknięcie w przycisk "ZŁÓŻ KONTO" będzie możliwe dopiero po wyrażeniu zgody.

We wniosku o otwarcie Konta Godnego Polecenia wszystkie wymagane zgody podpowiada system i bez ich zaznaczenia, przejście na kolejny etap będzie niemożliwe. Jeśli opcja wyboru będzie dostępna, szczególnie ważna dla potrzeb promocji jest zgoda na wspomniane otrzymywanie informacji handlowej drogą elektroniczną.

Trik dla większych oszczędności


Jeśli kwota do 4 000 zł z promocyjnym oprocentowaniem jest dla Ciebie za mała, możesz ulokować więcej oszczędności, otwierając kolejne rachunki. Pozwala na to regulamin promocji konta:
"W Okresie trwania Promocji Uczestnik może otworzyć maksymalnie trzy Konta. Kolejne Konta nie zostaną objęte Promocją"
A to oznacza, że stawkę 4% można uzyskać dla kwoty nawet 12 000 zł - oczywiście rozlokowanej na trzech kontach. Premia 100 zł zostanie jednak wypłacona wyłącznie za jedno konto, które za pomocą dedykowanego wniosku (poniższy link) należy założyć jako pierwsze. Kolejne wnioski - już po skutecznym otwarciu konta z premią - należy złożyć na stronie internetowej banku (szczegółowe informacje przedstawiam w komentarzu niżej)

[AKTUALIZACJA. Oświadczenie Agory:
"W wyniku bardzo dużego zainteresowania akcją "Konto Godne Polecenia na 4% bez opłat za kartę i z premią pieniężną aż 100 złotych" wystąpiły pewne opóźnienia w procesie obsługi złożonych wniosków. Bank informuje, że każdy z prawidłowo złożonych wniosków internetowych zostanie obsłużony zgodnie z obowiązującymi w Banku procedurami. Informujemy, że czas otwarcia wszystkich kont założonych w ramach akcji pozwoli na swobodne spełnienie przez Klientów pozostałych wymagań akcji, niezbędnych do otrzymania premii przewidzianej Regulaminem. 
Wszystkich uczestników Akcji, którzy otrzymali automatyczną informację o odrzuceniu ich wniosku przez Bank, a którym nie udało się ponownie złożyć wniosku, prosimy o kontakt z Organizatorem Akcji, za pomocą formularza kontaktowego dostępnego pod adresem http://godnepolecenia.zpremia.pl/promocja/kontakt/ . Takie zgłoszenia będą rozpatrywane w trybie indywidualnego postępowania reklamacyjnego."]

Niech Twoi znajomi zarobią także! Udostępnij na Facebooku:


Bądź na bieżąco z promocjami bankowymi i najlepszymi ofertami oprocentowania. Zapisz się na bezpłatny newsletter:

316 komentarzy:

  1. Mr. zlotowa mam pytanie, w jakim banku masz konto, bo tak sie zastanawiam, dopiero co wygralem tableta w bzwbk a juz jest jakas nowa promocja. Odpowiada mi, ale chyba lepiej sie oplaca zamykac i korzystac z promocji. Ksiegowa mnie zabije jak bede co chwile nr konta zmienial ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Prościej powiedzieć w którym nie mam ;) Ale tak na poważnie to mam w Eurobanku, BPH, BZ WBK, Inteligo, Getinie (zwroty i promocje) oraz w PKO BP (d. Nordea, kredyt hipoteczny) i w mBanku. Stałe konto - moje p-wsze w życiu w BZ WBK przez co ja jestem wykluczony z nowych promocji, ale jeszcze jest żona, która do BZ WBK ta wraca i odchodzi, wraca i odchodzi ;)

      Usuń
    2. Jest jakas opcja zeby w pko bylo utrzymywane za darmo? Mialbym tam jedno wlasnie zeby mi wyplate na nie przelewali a na innych bym mogl wtedy promocje wykorzystywac.

      Usuń
    3. W PKO darmowe konto mogą mieć wyłącznie osoby do 26. roku życia. Pozostałe wymagają jakieś aktywności - np. płacenia kartą 300 zł/mies. by uniknąć opłat.

      Usuń
  2. Czytałem już o tej promocji 4% na innym blogu i dziwiło mnie dlaczego na Bankobraniu nie ma wzmianki. No a to zapewne przez te promocję :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie tak! Promocję 4% na koncie bank wprowadził w poprzedni poniedziałek (26.10). Już miałem gotowy wpis i chwilę przed publikacją dostałem cynk o tej promocji z premią 100 zł, więc bez sensem byłoby pisanie o koncie, gdy za chwilę miała się pojawić ta sama propozycja, ale na jeszcze lepszych warunkach :)

      Usuń
  3. Lojalka jakaś jest???

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie ma. Konto należy utrzymywać do momentu wypłaty premii, tj. do 29.02.2016 r. Później z kontem możesz zrobić co zechcesz ;)

      Usuń
  4. No i to jest świetna promocja! Bez kombinowania, gimnastyki itd. Brak wymogu wpływów, brak konieczności płacenia kartą by uniknąć opłaty, wydasz stówkę = wraca stówka. I 4% - sporym kontrastem jest wczoraj opisywana lokata BPH. Zupełnie inny świat. Uznanie dla Agory i BZ WBK.

    OdpowiedzUsuń
  5. Mam pecha :( Konto zamknąłem 3 września - po otrzymaniu prepaida 100 zł z poprzedniej promocji.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Spoko, ja byłam zamknąć konto 31.08. - cieszyłam się, że zamknęli mi od ręki bez okresu wypowiedzenia. No więc jeszcze bardziej pechowo.

      Usuń
  6. Czy obecni klienci banku mający już "stare" KGP mogą skorzystać chociaż tylko z tej drugiej części?
    Tzn. wiem, że w tej sytuacji nie mogę wziąć udziału w promocji i otrzymać 100, ale czy mogę założyć konta 2,3,4 oprocentowane na 4%

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mogą, tylko zwróć uwagę na zapis z regulaminu "Konto na 4%" - by uzyskać takie oprocentowanie umowa powinna być zwarta przelewem lub kurierem. A nie przez BZWBK24.

      Usuń
  7. Czy ktoś może upewnić mnie w rozumowaniu tego zapisu: "Uczestnikami Akcji nie mogą być: klienci Banku posiadający konto osobiste prowadzone w złotych polskich od dnia 31 sierpnia 2015 roku" ? Jak dla mnie wynika z tego że w akcji nie mogą brać udziału osoby, które założyły konto od 31 sierpnia 2015, a te które konto zakładały np w lipcu mogą... Czy to złe rozumowanie? Może jakiś błąd w regulaminie?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chodzi o stan faktyczny od 31.08. - więc nieważne kiedy założone, ważne by od 31.08 nie posiadać.

      Usuń
  8. Te 4% t na normalnym ROR-ze? Znaczy mogę z tego konta wykonać za darmo dowolną ilość przelewów, tak?
    (A nie że tylko jeden w miesiącu a kolejny już x zł?) I drugie pytanie: jak oni stoją z siecią wpłatomatów?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie, to ROR - z dowolną ilością darmowych przelewów. BZ WBK ma 1472 bankomaty i 362 wpłatomaty, często w małych miejscowościach.

      Usuń
    2. Mieszkam w mniejszej miejscowości pod Poznaniem i mamy wpłatomat BZ WBK już od 2-3 lat. Jak go montowali u nas to w całym P-niu był jeden. Teraz jest chyba z kilkanaście.

      Usuń
  9. Jeśli mam konto walutowe w BZ WBK to łapię się na promocję czy nie??

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ""Uczestnikami Akcji nie mogą być: (...) klienci Banku posiadający konto osobiste prowadzone w złotych polskich od dnia 31 sierpnia 2015 roku"

      A więc wszyscy, którzy spełniają powyższy warunek, a posiadają w BZ WBK konto walutowe i/lub kredyt i/lub kartę kredytową i/lub lokatę i/lub rachunek firmowy, a nie mają złotówkowego konta osobistego (ROR) mogą wziąć udział w promocji :)

      Usuń
    2. ...'''zarejestrować się w promocji podając adres e-mail (pamiętaj, że z jednego adresu można złożyć wyłącznie jedno konto)'''.... tzn:,, W Okresie trwania Promocji Uczestnik może otworzyć maksymalnie trzy Konta. Kolejne Konta nie zostaną objęte Promocją" czyli muszę wysłać wnioski z trzech różnych kont pocztowych ?

      Usuń
    3. podoba mi się ta promocja tylko sam nie wiem jak to rozumieć:,,zarejestrować się w promocji podając adres e-mail (pamiętaj, że z jednego adresu można złożyć wyłącznie jedno konto).
      a gdy chce się ulokować więcej ,,"W Okresie trwania Promocji Uczestnik może otworzyć maksymalnie trzy Konta. Kolejne Konta nie zostaną objęte Promocją" tzn. muszę otworzyć 3 konta z 3 różnych adresów poczty w internecie? czy z tego 1 konta utworzę sobie 2 następne?

      Usuń
    4. 1) klikasz w link -> rejestrujesz mail -> składasz wniosek o konto w promocji z premią 100 zł po linku z maila -> zawierasz umowę
      2) dopiero po otwarciu pierwszego konta, złóż wnioski o dwa kolejne Konta Godne Polecenia, ale na stronie internetowej banku (poza promocją czyli bez premii 100 zł; bez uprzedniej rejestracji i podawania maila)
      Bardzo ważne!: Nie należy rejestrować drugiego, trzeciego maila i z nich zakładać kont. Premii z tego nie będzie.

      A informację, którą cytujesz:
      ",,zarejestrować się w promocji podając adres e-mail (pamiętaj, że z jednego adresu można złożyć wyłącznie jedno konto)" ma na celu uświadomienie, że jeśli ktoś zakłada w promocji Agory jedno konto na siebie i chce założyć też konto np. na współmałżonka to wtedy należy zarejestrować dwa odrębne maile:
      - jedna osoba klika w link w artykule -> rejestruje swójmail@ -> składa wniosek po linku z swojego maila
      - współmałżonek klika w link w artykule -> rejestruje mailwspółmałżonka@ -> składa wniosek po linku z maila współmałżonka

      Dobrze, że o to zapytałeś. Mam nadzieję, że moje wyjaśnienie rozwieje wszelkie wątpliwości :) A jeśli nie, proszę śmiało pytać :)

      Usuń
    5. Też się zastanawiałem, choć to nie ja pytałem. Dzięki za rozwianie wątpliwości.

      Usuń
    6. A jak to jest gdy mam kartę prepaid BZWBK. Jest do niej rachunek, ale techniczny, więc to chyba nie ROR? Czy się mylę?

      Usuń
    7. to ja pytałem i dziękuję za odpowiedź:)

      Usuń
  10. Mam stare konto wydajesz i zarabiasz. Założyłem trzy rachunki KGP. Wszystkie zakładałem bez karty (z opcją przelewu zamiast kuriera). Przelewy poszły też z tego samego banku (bph). Sytuacja jest taka. Jedno konto jest na 4% a dwa na 0%. Symboliczne złotówki z przelewów zniknęły-ani na kontach ani z powrotem w bph. Reklamacja poszła dzisiaj rano. Czekam na odpowiedż. Jak ktoś w podobnej sytuacji to niech pisze jak potoczyły się sprawy w jego przypadku.

    OdpowiedzUsuń
  11. czy bedzie to pytanie retoryczne jesli spytam czyli aby otrzymać 100 zł nie trzeba utrzymywać lokaty przez jakis okres ?:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ale tu nawet nie masz żadnej lokaty :) To jest konto osobiste, na które środki mogą wpływać/wypływać, róbta co chceta. Jedyny warunek to zrobić kartą płatności na min. 100 zł.

      Usuń
  12. Kliknąłem w link z maila, kliknąłem przejdź na stronę banku, ale dalej przycisk "ZAŁÓŻ KONTO" już się nie da kliknąć - jest taki blady.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Obok tego przycisku jest klauzula "Zgodnie z Regulaminem Promocji wyrażam zgodę na przekazanie przez Bank Zachodni WBK S.A..." - trzeba ją odhaczyć i wtedy pojawi się możliwość kliknięcia w "ZAŁÓŻ KONTO"

      Usuń
  13. A ja pamiętam jak wszyscy narzekali na BZ WBK w ostatniej promocji.
    Mimo zaznaczanych zgód odmowa przyznania premii.Reklamacje,odwołania itp
    Jednym konto zamykali od ręki innym za 30 dniowym wypowiedzeniem
    Wolna Amerykanka...a teraz same zachwyty.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wypowiedzenie zależy od tego czy w momencie składania wniosku jest aktywna karta czy nie. Jeśli jest aktywna, wypowiedzenie trwa 30 dni (na ewentualne rozliczenie transakcji), a jeśli już karty nie ma to konto zamykają od ręki.

      Usuń
    2. Problemy były w promocji przeprowadzanej bezpośrednio przez bank (były to akcje promocyjne przed wakacjami). Wtedy umowy zawierane były wyłącznie za pośrednictwem kuriera i u części klientów pojawiała się rozbieżność - na wydrukowanej umowie zgody były zaznaczone, a w systemie banku nie, co powodowało niepotrzebne zamieszanie. Z mych informacji wynika, że reklamacje były rozpatrywane po myśli klientów. Nikt z Czytelników nie zgłosił też sytuacji, by ostatecznie premii nie uzyskał, więc skończyło się pozytywnie.

      Usuń
    3. Karta zamknięta następnego dnia po otrzymaniu, konto z stanem zero a zależnie od banku jedni mieli zamknięte od razu a inni czekali 30 dni. W kilku oddziałach pytałem o powód 30 dniowego wypowiedzenia i wszędzie słyszałem ze tak mówi regulamin. Gdzie indziej widocznie pracownicy łamią regulamin

      Usuń
    4. Zawsze pewnie jest jakaś luka i nie łamią regulaminu, a są po prostu bardziej życzliwi. Ale co za różnica w sumie czy zamkną od ręki czy po 30 dniach. Gdyby trzeba było w tym czasie robić jakieś transakcje, przelewy to byłby problem, ale jak nie trzeba bo wszystko i tak jest darmowe to mi to wisi.

      Usuń
    5. Ciekawe czy by ci wisiało gdyby nie zamknęli ci konta od ręki 28 sierpnia tylko po 30 dniowym okresie wypowiedzenia a więc pod koniec września.Konto zamknięte we wrześniu a więc nie możesz skorzystać z obecnej promocji.....ważne ze tobie wisi.

      Usuń
    6. Dwie kwestie:
      1. Regulaminowy okres wypowiedzenia umowy konta w BZWBK to 28 dni, a nie miesiąc.
      2. Umowa może zostać rozwiązana za porozumieniem stron (bez okresu wypowiedzenia) - ale to faktycznie zależy od "widzimisię" szefostwa danej placówki.

      Usuń
    7. To jeszcze jedno zdanie w kwestii "widzimisię" BZ WBK.
      W "Regulaminie otwierania kont za pomocą przelewu weryfikacyjnego" jest par. 3 ust. 6, w którym czytamy: "Bank zastrzega sobie prawo do odrzucenia Wniosku bez podawania przyczyny."
      Zastanawiasz się, dlaczego twój wniosek o otwarcie konta (z użyciem przelewu weryfikacyjnego) został odrzucony? To możesz się zastanawiać dalej, bo bank nie czuje się w obowiązku poinformować cię o przyczynie.
      Dziękujemy Ci BZ WBK!

      Usuń
    8. Jeśli wczytać się w regulaminy innych banków to taki zapis jest powszechnie stosowany i praktykowany. Nie tylko przy kontach, ale też innych produktach. Zwłaszcza przy kredytach.

      Usuń
    9. A, no skoro jest "powszechnie stosowany" to w porządku - cieszmy się!
      Tylko czy rzeczywiście "powszechnie" ? Oto cytat z regulaminu Banku Pocztowego: "Bankowi przysługuje prawo odmowy zawarcia Umowy. W takiej sytuacji Bank informuje w formie pisemnej o przyczynie odmowy."
      Większość banków zastrzega sobie prawo do odmowy zawarcia umowy tylko z konkretnych przyczyn (wskazanych w regulaminie) - np.:
      - ING Bank Śląski: "Bank zastrzega sobie prawo odmowy otwarcia rachunku, jeśli klient jest już posiadaczem maksymalnej liczby rachunków (w tym rodzajów rachunków) określonej w Komunikacie."
      - Raiffeisen Polbank: "Bank ma prawo odmówić zawarcia umowy rachunku bankowego
      w przypadku niedostarczenia przez Klienta dokumentów wymaganych
      przez obowiązujące przepisy prawne."

      Usuń
  14. Czy przy zakladaniu za pomoca przelewu weryfikacyjnego z innego banku na 1zl, trzeba zalaczac skan dowodu osobistego ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, przy otwieraniu konta przelewem trzeba załączyć skan. A gdy wybierzesz kuriera masz wybór: załączyć skan lub kurierowi przekazać kserokopię.

      Usuń
  15. Nieprawdą jest ze jak nie posiadałeś karty to wszystkim zamykali konto od ręki.
    W wielu oddziałach banku powoływali się na regulamin mówiący o 30 dniowym okresie wypowiedzenia

    OdpowiedzUsuń
  16. No widać jakąś tendencję, że banki chyba zaczynają dawać wyższe procenty. Coraz więcej lokat promocyjnych, konto z 4% nawet w BZ WBK - oby tak dalej :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oby się to zmieniało. Czytałem, że w grudniu podwyżka stóp w USA wydaje się już pewną i oczywistą, więc świat znów zacznie podwyższać stopy i przyjdzie czas na PL także. Mam nadzieję, że prędzej niż później.

      Usuń
  17. Witam, czy jeśli już mam już w WBK- KONTO GODNE POLECENIA, mniej więcej od półtora roku, to czy mogę skorzystać z tej promocji? Albo czy np mogę zamknąć to konto i otworzyć nowe z promocją? Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W promocji ze stówą nie możesz, bo jest karencja od 31.08. Ale możesz zamknąć i założyć na stronie banku - wtedy załapiesz się na 4%.

      Usuń
    2. A po co zamykać? Powinno przejść to i 3 dodatkowe w promocji na 4% - no chyba że się mylę, to proszę mnie poprawić ;)

      Usuń
    3. Unknown, no chyba faktycznie możesz założyć 3 kolejne z 4%.

      Usuń
  18. Jesteście pewni, że przez wniosek na stronie banku można otwierać kolejne Konta Godne Polecenia (po wcześniejszym otwarciu pierwszego w promocji z premią 100 zł)?
    Mnie się to wydaje nieco dziwne, bo do wniosków mam załączać skany dowodu osobistego, a w przelewach zwrotnych mam dostać identyfikator do bankowości elektronicznej - a przecież bank ma już skany mojego dowodu, a ja mam już identyfikator, bo uzyskaliśmy je przy otwieraniu pierwszego konta.
    Czy ktoś w praktyce przeszedł już przez tę procedurę i może potwierdzić, że kolejne (dwa) konta można w ten sposób otworzyć (bezproblemowo) na warunkach promocji (4%)?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, znajomy (miał już konto w BZWBK) otworzył już w zeszłym tygodniu dwa wnioski pod rząd, online przelewem. Nowe konta po prostu pojawiały mu się w bankowości internetowej. Ale później trzecie chciał założyć i wniosek został odrzucony - wysłał reklamację.

      Usuń
    2. Jednego nie rozumiem. Dlaczego wymyślili, że konta mają być otwierane przelewem lub kurierem (także przez obecnych klientów). Ci co konto i dostęp internetowy już mają powinni mieć możliwość założenia konta na klik. W bankach to jednak niezbyt kumaci pracują.

      Usuń
    3. 2 lata mam już Konto Godne Polecenia w BZ WBK, złożyłem wniosek o 2 drugie KGP na klik z poziomu bankowości internetowej. Po kilkunastu sekundach drugie KGP zostało otwarte. Przelałem z 1 KGP w celu sprawdzenia oprocentowania 0,01 zł i okazało się wchodząc w zakładkę "szczegóły", że drugie konto tak jak pierwsze oprocentowane jest na 0%. Jutro odstępuję od umowy 2 KGP i składam wniosek ze strony www.bzwbk.pl.

      Usuń
    4. Ponawiam pytanie: czy komuś udało się otworzyć dodatkowe (drugie, trzecie) Konto Godne Polecenia z oprocentowaniem 4% ?

      Usuń
    5. Tak. Jestem wieloletnim klientem banku, mam konto 1|2|3. Złożyłem wniosek na stronie, potwierdzenie otwarcia przelewem i 2 konta założone. Pojawiły się bankowości internetowej. Są oprocentowane na 4%.

      Usuń
    6. KGP założone na klik z poziomu bankowości internetowej już zamknięte. Oczekuję teraz na 3 następne ale teraz wysłane z www.BZWBK.pl

      Usuń
    7. @Anonimowy9 listopada 2015 16:55
      Czy te dodatkowe 2 konta zakładałeś przelewami z konta 1-2-3, czy z innego banku?
      A jeżeli z tego 1-2-3, to jak szybko nowe konta zostały otwarte?

      Usuń
    8. Z Eurobanku szybkim przelewem. Wniosek w piątek wieczorem, dziś konta otwarte.

      Usuń
    9. A przelewy zwrotne? Rozumiem, że doszły i zawierają ten sam identyfikator do bankowości internetowej, co dla pierwszego konta?

      Usuń
    10. Powiedzcie mi jak zamknąć konto, które otworzyłam na klik z poziomu bankowości internetowej? (oczywiście wcześniej nie wiedziałam, że dodatkowe dwa konta trzeba otwierać ze strony http://www.bzwbk.pl, bo nie doczytałam szczegółów - tak wiem moja wina)

      Usuń
    11. Loguję się starym loginem. Nowe konta założyli mi popołudniu. I póki co te złotówki ani nie pojawiły się na nowych kontach, ani nie wróciły do banku, z którego zrobiłem przelew. Pewnie pojawią się jutro, bo domyślam się, że zwrot zlecili też popołudniu.

      Usuń
    12. @Wioleta, zamkniesz konto tylko w oddziale. Może uda się od reki, choć jak już zostało to napisane, zależy to od woli dyrektora placówki.

      Usuń
    13. @Wioletta
      Zamiast składać wypowiedzenie umowy konta otwartego "na klik", lepiej złożyć oświadczenie o odstąpieniu od tej umowy (skutek będzie taki, jakby umowa nigdy nie została zawarta).

      Usuń
  19. wcześniej nie dało się założyć konta przelewem w wbk, to dlatego

    OdpowiedzUsuń
  20. Czy te dwie zgody są konieczne do zaznaczenia? http://i.imgur.com/MyHIDPX.png

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tylko pierwsza wystarczy. Te dwie nie

      Usuń
    2. To znaczy, że na stronie rejestracji w promocji konieczne jest zaznaczenie tylko punktu "Akceptuję regulamin promocji i wyrażam zgodę na przetwarzanie danych przez Organizatora promocji", a pozostałe dwa punkty są opcjonalne?

      Usuń
    3. Dokładnie. Przy rejestracji, gdzie są trzy oświadczenia, zgodę wystarczy wyrazić wyłącznie na te pierwsze.

      Usuń
    4. Dzięki za uzupełnienie tego wątku w zakresie zgód bo też miałam wątpliwości, które trzeba zaznaczyć, a które nie.

      Usuń
  21. Z promocji 3 x 4% oczywiście skorzystam, ale z promocji Agory nie. Sprzedać Agorze swoje wszystkie dane osobowe za 100 zł? Tanio się cenicie :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ale przecież nawet nie musisz wyrażać zgody na przetwarzanie danych przez Agorę w celach marketingowych :)

      Usuń
    2. Powyższy wpis uszczegółowiłem w temacie wyrażania zgód. Względem Agory jedyną zgodą którą należy wyrazić jest ta niezbędna do udziału w tej promocji. Pozostałe zgody na marketing i przekazywanie informacji handlowych nie są wymagane :)

      Usuń
    3. Niektórzy chętnie wzięliby stówę od Agory tylko "na hasło" :)

      Usuń
  22. Na stronie promocji pisze: "Dodatkowo zwolnienie z części opłat za kartę". Czyli jednak jakieś opłaty są? I warunki na jakich można uzyskać to zwolnienie z części opłat to jakie są?
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Promocja zwalnia (do 30.06.2017 r.) z opłat za kartę, sprawdzanie dostępnych środków w bankomacie, generowanie mini-wyciągu itd. (zgodnie z informacjami we wpisie - na podstawie regulaminu promocji). Ale nie zwalnia choćby z opłaty za wypłatę w zagranicznym bankomacie. Więc zapewne w tym kontekście mowa o zwolnieniu z części opłat za kartę.

      Usuń
  23. konto w BZWBK skasowałem we wrześniu.
    Czy w z wiązku z tym nie łapię ię na promocję ?

    Generalnie interesuje mnie te 4% bo jak na razie 3% to max ile udaje się znaleźć

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na 100 zł się nie łapiesz. Ale na 4% tak - wniosek musisz złożyć na stronie bzwbk.

      Usuń
  24. Jeszcze jedno pytanie - jaki jest okres rozliczeniowy w BZ WBK? - to w sumie moje częste pytanie - może byłaby taka opcja aby zrobić w "Niezbędniku Bankobiorcy" taką tabelkę? - Wiem, wiem, że już się nam w głowach od tego dobrobytu przewraca, no ale cóż... ;)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miesiąc kalendarzowy. Aczkolwiek przy braku opłat za konto i kartę praktycznie to nie ma znaczenia. Jedynie w kontekście odsetek - te kapitalizowane są na koniec miesiąca kalendarzowego.
      Pozdrawiam

      Usuń
  25. Aby wszystko było za darmo? Konto + karta musze posiadać również konto oszczędnościowe?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie ma potrzeby otwierania konta oszczędnościowego. Oprocentowane jest już konto osobiste (ROR)

      Usuń
  26. A wiecie, że w umowie o Konto Godne Polecenia jest oświadczenie o poddaniu się egzekucji na podstawie Bankowego Tytułu Egzekucyjnego (BTE) do kwoty 50.000 zł (sic!).
    BZ WBK powinien się wstydzić, bo po pierwsze BTE został niedawno "zdelegalizowany" przez Trybunał Konstytucyjny, a po drugie i ważniejsze - kwota jest totalnie z sufitu (większość banków, które w umowy ROR wkładają BTE "zadowala się" kwotą wielokrotnie niższą).
    Jakim cudem posiadacz ROR miałby zrobić debet na 50.000 zł? Oczywiście może to mieć sens w kontekście bankowości internetowej i oferty "na klik" - można wziąć kredyt on-line. Tyle tylko, że w razie włamania na nasze konto, taki kredyt może sobie zaciągnąć złodziej, a nam (nie dość że znikną oszczędności) to jeszcze zostanie do spłaty nawet 50.000 zł.

    OdpowiedzUsuń
  27. Dziś od rana "leży i kwiczy" bankowość elektroniczna BZWBK - niedostępne są BZWBK24internet, BZWBK24mobile, Przelew24. Rano złożyłem wniosek o konto w promocji, zrobiłem przelew i... cisza.
    Co ciekawe taki sam problem jest dziś w Banku Pocztowym.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Po godz.16.00 logowałem się do BZWBK24 w oparciu o otrzymane dane - bez problemu. Coś tam chyba było, bo na noc zapowiedziana jest krótka przerwa konserwacyjna.

      Usuń
    2. Dziwne, ja dziś się logowałem 3 razy: rano, koło południa i po 13 i zawsze bez problemu.

      Usuń
    3. Komunikaty o utrudnieniach w dostępie, a następnie o usunięciu awarii podawał sam bank na własnej stronie internetowej, więc albo logowałeś się w innym banku, albo miałeś dużo szczęścia (trafiłeś w momenty, w których systemy działały).

      Usuń
  28. Ile w praktyce trwa weryfikacja wniosku i przelewu przy zakładaniu tego konta?
    Wiem, że teoretycznie bank ma na to 2 dni robocze, ale może ktoś podzieli się własnym doświadczeniem i napisze, ile czekał na przelew zwrotny.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja czekałem od soboty rano do poniedziałkowego popołudnia. Ale w weekendy podobno bank śpi :)

      Usuń
    2. Ja wniosek złożyłem w sobotę wieczorem, a dziś ok. 16:30 dostałem potwierdzenie, SMS itd.

      Usuń
    3. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
  29. Czy jeśli już otworzy się pierwsze konto (w promocji 100 zł), to kolejne dwa (w promocji 4%) można otworzyć z wykorzystaniem przelewu z tego pierwszego konta? Jeśli tak, to czy przyspiesza to proces otwierania tych dodatkowych kont?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Lepiej z innego banku - przynajmniej tak w mym przypadku było. Zresztą ostatni etap zakładania wniosku (przy wyborze przelewu weryfikacyjnego) wymaga wskazania banku z którego chce się przelew zrobić i nie kojarzę by był tam BZ WBK. Prawdopodobnie nie przewidzieli takiej opcji bo obecni klienci banku mają opcję otwierania kolejnych kont na klik, a żeby mieć te 4% to trzeba otwierać jednak przelewem lub kurierem. Z innego banku można też wybrać szybki przelew. W sobotę składałem wniosek, a dziś konta otwarte.

      Usuń
  30. Zawnioskowałem w sobotę o pierwsze konto poprzez Agorę, dziś zostało otwarte, mam już dostęp.
    Złożyłem więc teraz wniosek o kolejne drugie konto, już z poziomu strony banku i oto klops. W kilkadziesiąt sekund przyszedł sms i e-mail, że wniosek został odrzucony. Użyłem we wniosku tych samych danych co wcześniej, a ponadto musiałem ponownie załączyć skany dowodu bo inaczej wniosek nie dał się wysłać. Nie wiem o co chodzi...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. @Anonimowy9 listopada 2015 18:13
      "W kilkadziesiąt sekund" oznacza, że nie doszedłeś do etapu przelewu weryfikacyjnego, czy może wniosek został odrzucony po wykonaniu przelewu?

      Usuń
    2. Wniosek ze strony banku odrzucony jeszcze zanim wysłałem przelew weryfikacyjny.

      Usuń
    3. u mnie tak samo. wniosek został odrzucony nim zrobiłem przelew. eh.

      Usuń
    4. Odrzucony został wniosek o pierwsze konto w ramach promocji Agory z premią 100 zł czy dopiero wniosek o (kolejne) konto na stronie banku?

      Usuń
    5. pierwsze konto z Agorą mam otworzone. kolejny wniosek został odrzucony.

      Usuń
    6. U mnie dokładnie to samo. Pierwszy wniosek został zaakceptowany i mam konto 4%. Wylogowałem się, ponownie wypełniłem wniosek o drugie KGP i natchmiast otrzymałem maila, że wniosek został odrzucony.

      "Szanowny Kliencie,
      Uprzejmie informujemy, że wniosek o numerze xxxxx złożony w dniu 2015-11-10 17:46 został odrzucony. W przypadku pytań, prosimy o kontakt z doradcą pod jednym z poniżej wymienionych numerów telefonu.
      Z poważaniem
      Bank Zachodni WBK S.A."

      Również nie wiem o co chodzi :(

      Usuń
  31. Witam, jak otworzę 3 konta to będę miał trzy katy?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Konto otwierane w promocji Agory z premią 100 zł musisz założyć z kartą, ale kolejne konta mogą być bez karty - masz opcję wyboru na samym początku wniosku.

      Usuń
  32. W BZ WBK obowiązuje coś takiego, jak "Regulamin otwierania kont za pomocą przelewu weryfikacyjnego".
    Z par. 3 ust. 3 lit. c tegoż-czegoś dowiadujemy się, że "Bank odrzuci Wniosek, jeżeli dane podane we Wniosku zostały wykorzystane we wcześniejszym Wniosku Klienta".
    Pytanie za 4% od 4.000 zł - jak to interpretować i jak pogodzić z regulaminem "promocji 4%", w którym mowa jest o możliwości otwarcia trzech kont (do czego potrzebne jest złożenie trzech wniosków, zawierających przecież te same dane)?
    Może ze złożeniem kolejnego wniosku trzeba odczekać jeden dzień, żeby przestał "wisieć" w systemach banku jako wniosek (niezrealizowany)? A jeśli to nie pomoże, to może trzeba w kolejnym wniosku podać inny adres e-mail albo numer telefonu?
    Jakieś inne propozycje/sugestie?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polecam opcję Doradca Online po zalogowaniu do BZWBK24. Można na chacie zgłosić reklamację

      Usuń
  33. Słuchajcie tego co pisze Złotówa, bo ja się pospieszyłem. Złożyłem wniosek przez Agorę, a zaraz później dwa wnioski przez stronę BZWBK. I pierwsze otwarto mi te konta o które wnioskowałem przez stronę banku. Potwierdzałem to z doradcą. Więc jeśli chcecie zarobić stówkę, ale i założyć kolejne konta to najpierw złóżcie wniosek o konto przez Agorę. A jak już będzie otwarte i dostaniecie potwierdzenie to dopiero wtedy złóżcie kolejne wnioski ze strony banku. Piszę to dla przestrogi. Nauczcie się na moim błędzie, a nie sami na swoich.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A czy wszystkie te konta masz przynajmniej w promocji 4% ?

      Usuń
    2. Na szczęście na wszystkich mam 4%. Jedyna pociecha.

      Usuń
    3. założyłem konto. mam je. chcę założyć dwa następne. robię to z poziomu strony bankowej. dochodzę do przelewu weryfikacyjnego, przychodzi wiadomość esemesowa i mailowa, że wniosek został odrzucony. dzwonię na infolinię. rozmowa z konsultantką: najpierw że mogę założyć z poziomu konta które już mam w sekcji konta złotówkowe i walutowe---- ale później jest wersja że te konta nie mają oprocentowania 4%, w końcu Pani mówi że mogę założyć to konta za pomocą bankowości mobilnej. więc już zgłupiałem. moim przedmówcom/piszącym wcześniej to się udało, normalnie z poziomu strony bankowej...Mr. Złotówo POMÓŻ !!!!! :)

      Usuń
    4. Wysłałem zapytanie co się dzieje, że nie da się wnioskować o kolejne konta (w sobotę było to możliwe - sam tak zrobiłem, a wczoraj konta zostały otwarte). Jak dostanę konkretne odpowiedzi - korespondencja pewnie trochę potrwa (a jutro święto) to oczywiście dam znać.

      Usuń
    5. dziękuję :) i pozdrawiam i czekam (pewnie nie tylko ja:)

      Usuń
    6. Mr. Złotówa, czy składając te dwa dodatkowe wnioski podawałeś dokładnie te same dane co przy pierwszym, czy może zmieniłeś adres e-mail lub numer telefonu?

      Usuń
    7. Od dawna posiadałem konta 1|2|3. Teraz otworzyłem przez stronę banku, wybierając przelew, dwa Konta Godne Polecenia. Podałem te same dane, które już w banku były.

      Usuń
    8. A przelewy zwrotne dostałeś?

      Usuń
    9. Już szlak został przetarty :)
      Aby kolejny wniosek nie został odrzucony, o drugie i trzecie konto należy wnioskować KURIEREM.
      Swoją drogą bank nie jest w porządku bo wbrew regulaminowi zmienił zasady w trakcie promocji (dlatego wcześniej niektórym udało się założyć od razu 3 sztuki).

      Usuń
    10. @Anonimowy 10 listopada 2015 13:50, SMS i mail o otwarciu konta dostałem wczoraj późnym popołudniem. Przelewów zwrotnych jeszcze nie było. Teraz nie jestem w stanie tego sprawdzić bo otwierałem przelewem z konta w Eurobanku - logowanie mam tam za pomocą tokena GSM, który jest na telefonie, którego nie mam teraz przy sobie - będę w stanie sprawdzić i odpowiedzieć dopiero wieczorem.

      Usuń
    11. Są przelewy zwrotne.

      Usuń
    12. A więc instrukcje co uczynić, gdy wniosek (lub przelew) został odrzucony.

      1) Jeśli zakładasz swe pierwsze konto w BZWBK za pośrednictwem Agory z premią 100 zł, czyli po rejestracji z linku w powyższym artykule i wniosek został odrzucony, wniosek będzie można złożyć ponownie, ale najpierw należy napisać wiadomość na adres: : reklamacjeBZWBK@bankzpremia.pl. Pracownicy Agory powinni anulować pierwszy wniosek i przesłać wiadomość z instrukcją dot. złożenia kolejnego wniosku – tak by nadal łapał się on na promocję i możliwość uzyskania premii 100 zł.
      Jeśli odrzucenie wniosku nastąpiło z powodu przelewu weryfikacyjnego (najprawdopodobniej rozbieżność danych), wybierz opcję zawarcia umowy kurierem.

      2) Jeśli masz już konto w BZ WBK albo właśnie z sukcesem założyłeś/-aś pierwsze konto w promocji z Agorą i premią 100 zł, a wnioski kolejne (drugi, trzeci), składane już na stronie banku, zostały odrzucone (obojętnie na jakim etapie), wówczas alternatywą pozostaje zawarcie umowy o te kolejne rachunki za pośrednictwem kuriera. Jeśli wniosek na stronie internetowej był/jest odrzucany, można go złożyć drogą telefoniczną (nr 19999 lub +48 61 811 99 99). Wówczas doradca przygotowuje umowę, którą dostarczy kurier do podpisania. W taki sposób też można zawrzeć umowy o Konta 4%.

      Ważna uwaga! Wnioski o konto w ramach promocji Agory, tj. z premią 100 zł, mogą być składane wyłącznie przez Internet. Tu w grę nie wchodzi złożenie wniosku przez infolinię. Prawidłowe rozliczenie i wypłata premii 100 zł nastąpi wyłącznie w przypadku spełnienia warunków i przejścia procesu otwierania konta opisanego w artykule.

      Usuń
    13. @Anonimowy10 listopada 2015 14:08
      Regulamin promocji "Konto na 4%" (dostępny na stronach banku) nie zmienił się. Skąd masz taką informację?
      Jeżeli bank obecnie nie umożliwia otwarcia konta (dodatkowego) za pomocą przelewu weryfikacyjnego (a jedynie za pośrednictwem kuriera), to robi to wbrew regulaminowi promocji - czyżby kolejne "widzimisię" BZ WBK?
      Wygląda na to, że bank po prostu nie ogarnia sprawy od strony technicznej - system nie wie, w jaki sposób podejść do przelewów zwrotnych przy kontach dodatkowych (w tytule powinien pojawić się identyfikator do bankowości internetowej, który klient przecież już otrzymał). Pewnie dlatego została zablokowana możliwość otwierania dodatkowych kont z użyciem przelewu - o ile faktycznie została zablokowana (nie mam możliwości sprawdzenia).

      Usuń
    14. @Anonimowy10 listopada 2015 14:40
      Czy w tytułach tych przelewów zwrotnych jest podany identyfikator do BZWBK24? Jest taki sam jak dla pierwszego konta?

      Usuń
    15. @Anonimowy 10 listopada 2015 15:00, tak, w przelewie zwrotnym przyszedł login taki sam jaki już miałem.

      Usuń
    16. Jaki interes ma bank w "przymuszaniu" klienta do założenia konta nie przelewem, a kurierem?
      Przecież oprócz poniesienia kosztów usługi kurierskiej, musi też wydrukować i zapakować dokumenty itd., a jednocześnie robi klientowi "pod górkę".
      Chciałem założyć te dwa dodatkowe konta, ale skoro mam się "użerać" z kurierami, to wolę te 8.000 zł włożyć na lokatę w Comperia Bonus 5 (też 4%), a po jej zakończeniu ulokować chociażby na 3% - przy tej kwocie różnica 1% w skali roku daje zaledwie 5,40 zł netto miesięcznie.

      Usuń
    17. Też podejrzewam, że raczej to nie jest zła wola banku. Być może nie są w stanie ogarnąć ilości wniosków. To promocja wyjątkowa bo nie tylko dla nowych, ale i dla obecnych klientów.

      Usuń
    18. Według regulaminu wniosek o (dodatkowe) konto 4% można też złożyć poprzez aplikację mobilną BZWBK24. Pytanie tylko, czy nie będzie tu podobnych problemów jak na stronie internetowej (odrzucenie wniosku, komunikat o jakimś błędzie...). Może ktoś próbował?

      Usuń
  34. Pytanie do tych, którym udało się otworzyć dodatkowe konta - czy otrzymaliście przelewy zwrotne?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Obawiam się, że trzeba się będzie o nie upominać (reklamacja).

      Usuń
    2. Przelewy zwrotne pojawiły się po dniu otwarcia kont.

      Usuń
    3. U mnie po odrzuceniu wniosku przelew zwrotny z Blue Media pojawił się po kilku dniach.

      Usuń
  35. W umowie są limity dla transakcji w bankowości internetowej na kwotę 10.000 zł. Czy można je samemu podwyższyć, a jeśli tak, to do jakiej kwoty?
    Po jakim czasie spodziewać się karty do nowego konta?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Limity przelewów internetowych można samodzielnie podwyższyć w systemie transakcyjnym. Ale tylko do 25.000 PLN. Limity kartowe też można zmieniać samemu.
      Karta w systemie pojawiła się na drugi dzień po otwarciu konta. Ale pocztą pewnie będzie szła kilka dni tym bardziej, że święto w tygodniu.

      Usuń
  36. Ja otrzymałem taką informację od BZWBK:

    "Oznacza to, że może Pan otworzyć jedno konto przez przelew weryfikacyjny z innego Banku jedno konto przez podpisanie umowy za pośrednictwem kuriera - te dwie opcje ze strony Banku, jedno konto z aplikacji mobilnej - umowa podpisana przez kuriera".

    Ogólnie masakra. Jedno otwieramy przelewem ze strony banku, drugie kurierem ze strony banku i trzecie kurierem z aplikacji mobilnej :) Nie dość, że bank naraża się na koszty związane z opłaceniem kuriera i wydrukowaniem dokumentów, to dodatkowo robi klientowi pod górkę. Dla mnie to złośliwość.

    OdpowiedzUsuń
  37. To oznacza, że w promocji "Konto 4%" są równi i równiejsi - część osób (w tym Mr. Złotówa) otworzyła dodatkowe konta przelewem, a reszta ma się bujać (tzn. otwierać przez kuriera i aplikację mobilną).
    Dlaczego? Bo takie jest "widzimisię" BZWBK - w regulaminie promocji nie ma o tym ani słowa.
    I tak oto BZWBK zamienia promocję na antyreklamę (zniechęca do siebie klientów i podważa ich zaufanie - jak mieć zaufanie do banku, który zamiast trzymać się regulaminu, co krok serwuje jakieś "widzimisię"?).

    OdpowiedzUsuń
  38. Jaka jest różnica między tą kartą MasterCard Omni lub MasterCard PAYBACK Omni?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właściwie żadna poza tym, że płacąc MC Payback Omni za każde wydane 6 zł dostajesz 1 pkt, zbierasz punkty u partnerów programu Payback itd. Czasem się opłaca jak są jakieś fajne w aplikacji, ale ogólne zbieranie punktów i ten przelicznik słabo wypadają. Każdy lichy moneyback bardziej się opłaca

      Usuń
  39. Na stronie BZ WBK (a właściwie na blogu BZ WBK) pojawiła się informacja o promocji Programu poleceń (polecający i polecony mogą zyskać po 70 zł). Ci, którzy nie łapią się na promocję Agory, mogą tam spróbować szczęścia - warunkiem jest nieposiadanie konta przez poleconego od 2 listopada. Niestety tam nie można skorzystać z promocji 4%, więc i za kartę trzeba płacić. No i polecony musi wyrobić kartą 200 zł.

    OdpowiedzUsuń
  40. Witam. Składałem wniosek o konto wraz z karta debetową. Jednak po zalogowaniu nie widzę żadnej karty podpiętej do konta. Czy też tak macie?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pojawi się jak wyślą

      Usuń
    2. Dokładnie. Ja konto miałem otwarte w piątek, w sobotę po zalogowaniu karty nie miałem, ale jak wczoraj była już w skrzynce i się zalogowałem to mogłem aktywować i nadać PIN.

      Usuń
  41. Może nie w temacie, ale dzisiaj przetestowałem płatności HCE w BZWBK i działają idealnie. Nie trzeba włączać Internetu, ani aplikacji w telefonie. Wystarczy odblokować ekran i już :) Powinien mieć to każdy bank w Polsce.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Napiszesz coś więcej na ten temat? Ile kosztuje to HCE? Jak uruchomić??

      Usuń
    2. HCE ja darmo. Musisz mieć tylko telefon z NFC. HCE włączasz w aplikacji mobilnej BZWBK24 - płatności zbliżeniowe w głównym ekranie.

      Usuń
  42. Jest ktoś kto ma już drugie i trzecie konto na 4 % Proszę o info.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jest. Była o tym mowa w komentarzach wyżej. Złotówa też ma.

      Usuń
  43. Czy możliwość składania wniosków o dodatkowe (2) konta przelewem weryfikacyjnym została definitywnie zablokowana i nie sensu nawet próbować? Może komuś udało się jednak skutecznie złożyć taki wniosek w ostatnich dniach (tzn. później niż w sobotę)?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziś. Przed przelewem przyszedł SMS, że wniosek odrzucony.

      Usuń
  44. Czy ktoś, kto otwierał konto z BZWBK przez kuriera, mógłby powiedzieć, czy po złożeniu wniosku mam się jeszcze spodziewać telefonu z banku (w celu potwierdzenia wniosku), czy od razu telefonu od kuriera (w celu umówienia wizyty)?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Odpowie ktoś?

      Usuń
    2. Do mnie już dzwonił tylko kurier umówić wizytę.

      Usuń
    3. Ponieważ przelewem zaakceptowano mi tylko pierwszy wniosek odrzucając późniejsze, złożyłem 2 kolejne 10 listopada w wersji kurierem i dziś dostałem 2 jednakowe sms-y z banku o wizycie kuriera w najbliższych dniach (by przygotować skan dow. osob.). Na razie tylko tyle.

      Usuń
    4. W poniedziałek otwarto mi konto w promocji Agory, a o kolejne dwa złożyłem wniosek we wtorek. Dzwoniłem na infolinię i powiedziano mi, że nie dzwonią z banku, a już tylko kurier.

      Usuń
  45. To ja też nie w temacie, ale może kogoś zainteresuje informacja ze strony BZWBK:
    "Pragniemy poinformować, iż Bank Zachodni WBK z dniem 05-11-2015 podjął decyzję o zaprzestaniu sprzedaży nowych kart przedpłaconych."

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety, banki jeden po drugim się wycofują z tego pod naciskiem KNF. Szkoda.

      Usuń
  46. Stracony czas i nerwy! Nigdy wcześniej u nich konta a wniosek odrzucony po kilku dniach czekania! Brak zwrotu przelewu weryfikacyjnego a panienka na infolinii po wypytaniu minie o pesele itd. oświadczyła , że nie ma osoby która może powiedzieć dlaczego odrzucono wniosek i mam sobie wydzwaniać w dniu następnym albo złożyć reklamację to dostanę odpowiedź za 30dni. Żenujące!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. złożyłem dziś dwa wnioski ze strony internetowej, z otworzeniem kont za pośrednictwem kuriera. poczekamy, pożyjemy i zobaczymy :).

      pierwsze konto założyłem już w promocji, i jest aktywne.

      Usuń
    2. Postępowałem tak samo. Pierwsze konto otwarte przelewem, potem wnioski przelewem odrzucane więc na dwa pozostałe kurier.
      Wersja kurierem okazuje się skuteczna bo nie odrzucają wniosków i przyszedł z banku sms zapowiadający wizytę kuriera.

      Usuń
    3. Anonimowy12 listopada 2015 11:30

      złożyłem dziś dwa wnioski ze strony internetowej, z otworzeniem kont za pośrednictwem kuriera. poczekamy, pożyjemy i zobaczymy :).

      pierwsze konto założyłem już w promocji, i jest aktywne.

      dziś zalogowałem się na stronie banku do swojego konta. mam założone dwa dodatkowe o które wnioskowałem, ale nie wiem jakie jest tam oprocentowanie bo nie chce mi wyświetlić strony, pokazuje jakiś błąd czasowy. a wnioskowałem o konta z kurierem, a tu żadnej wiadomości ze strony banku ani na mailu ani na telefon. eh. zobaczymy popołudniu, jak nie będzie 4 procent to będę dzwonił na infolinię.

      Usuń
    4. Anonimowy13 listopada 2015 10:13

      Anonimowy12 listopada 2015 11:30

      złożyłem dziś dwa wnioski ze strony internetowej, z otworzeniem kont za pośrednictwem kuriera. poczekamy, pożyjemy i zobaczymy :).

      pierwsze konto założyłem już w promocji, i jest aktywne.

      dziś zalogowałem się na stronie banku do swojego konta. mam założone dwa dodatkowe o które wnioskowałem, ale nie wiem jakie jest tam oprocentowanie bo nie chce mi wyświetlić strony, pokazuje jakiś błąd czasowy. a wnioskowałem o konta z kurierem, a tu żadnej wiadomości ze strony banku ani na mailu ani na telefon. eh. zobaczymy popołudniu, jak nie będzie 4 procent to będę dzwonił na infolinię.

      właśnie dostałem wiadomość na maila i na telefon że mam czekać na kuriera:)

      Usuń
  47. Tak jak pisalem na innym blogu zainstaluj aplikacje BZ WBK24 i tam w panelu Doradca Online uzyskasz szczegolowe odpowiedzi, dlaczego odrzucono Ci wniosek.

    OdpowiedzUsuń
  48. Mr Złotówa, a jak wygląda sytuacja gdy skorzystam z promocji a następnie z mojego linka skorzysta żona. Czy oprócz 100 zł dostanie również 50 zł z polecenia (i ja również:) )?- na stronie banku jest taka promocja? Czy to się łączy?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Masz na myśli program poleceń odpalony przez BZ WBK? Wtedy żona nie dostanie 100 zł - promocja z tą premią to akcja prowadzona wyłącznie za pośrednictwem Agory. Wnioski muszą być złożone po linku z maila od Agory (otrzymanego po rejestracji). W takim wniosku brak pola, w którym można wpisać kod polecenia. Te pole znajduje się tylko we wniosku dedykowanym do otwierania kont z poleceń (a konto założone w taki sposób w dodatku nie jest objęte promocją 4%, ani zwolnieniem z opłat za kartę).

      Usuń
    2. Z promocji dla Programu poleceń warto skorzystać tylko wtedy, kiedy nie spełnia się warunków do udziału w promocji Agory, a dokładniej mówiąc warunku nieposiadania konta na dzień 28.08 - w programie poleceń osoba polecona musi nie posiadać konta od 02.11.
      Tak jak napisano już w poprzednich komentarzach, promocji tych nie można połączyć, a w Programie poleceń otwierane jest konto na warunkach standardowych (0% i opłaty za kartę).
      Informacje potwierdzone w praktyce - właśnie otworzyłem konto jako osoba polecona.

      Usuń
  49. Pytanie do osób podpisujących umowę poprzez kuriera. Czy bank dzwoni w sprawie umówienia się na wizytę kuriera? Czy kurier ma obowiązek zadzwonienia i umówienia się na godzinę przyjazdu? godzinę przynajmniej orientacyjną?
    Kiedyś podpisywałem umowę o kartę kredytową w Citybanku i tam można było się umówić na jakiś dzień na godzinę popołudniową.
    Jak to wygląda w WBK? Dla pracujących podpisanie umowy kurierem jest mocno utrudnione.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzwoni kurier i się umawia. Był przynajmniej w moim przypadku bardzo elastyczny.

      Usuń
    2. We wniosku o konto możesz wskazać adres dostarczenia umowy (inny niż zameldowania czy korespondencyjny) więc możesz też wybrać miejsce pracy.

      Usuń
    3. A czy kurier dzwoni dopiero w dniu planowanej wizyty i ustalić z nim można tylko godzinę, czy może dzwoni z wyprzedzeniem i jest możliwość ustalenia nie tylko godziny, ale i dnia wizyty?

      Usuń
    4. Do mnie dzwonił tak jakby chciał tego samego dnia, ale nie robił problemu by umówić się na następny.

      Usuń
  50. Dokladnie najpierw esemes potem na drugi dzien po telefonie przyjezdza kurier DHL ale umowe ramowa BZ ma podpisana z Inpostem. Trzeba tez uwazac przy przekazaniu dokumentow, zeby kurier prawidlowo zabezpieczyl, podpisane, zwerifikowane dokumenty do wysylki.

    OdpowiedzUsuń
  51. Po uruchomieniu i wpłacie na pierwsze konto 4 tyś 4%po dwóch dniach zalogowałem się i bez problemu
    założyłem konto 2 i 3 wpłaciłem po 4 tyś ale wyświetla mi procent 0,0 . Ma ktoś ten problem ????

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W jaki sposób otworzyłeś te 2. i 3. konto?? Przelew? Kurier? Czy przez bankowość internetową?

      Usuń
    2. @ 19:57
      Jeśli konta 2 i 3 otworzyłeś "po zalogowaniu się" to będziesz miał na nich 0%. Promocja 4% nie dotyczy kont otwieranych z poziomu systemu transakcyjnego.

      Usuń
  52. Czyli majac 3-y konta masz 3-y numery rachunkow. Na jednym jest 4% a pozostale dwa po 0% ?

    OdpowiedzUsuń
  53. Nie ma czerwonego przycisku "załóż konto" po przejściu ze strony agory na bzwbk. Czyżby koniec promocji?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kilka chwil temu złożyłem wniosek więc nadal trwa. Przycisk jest taki blady póki nie odhaczysz zgody. Jest na wysokości nóg tej siedzącej pani.

      Usuń
  54. Dokładnie tak , 3-y konta ale tylko na pierwszym 4 % 2 i 3-y 0,0 %. Drugie i trzecie konto założyłem bez problemu po zalogowaniu sie do pierwszego konta.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kolejne konta powinny być otwarte za pomocą przelewu lub kuriera (a w praktyce te 2. I 3. to tylko kuriera) by uzyskać te 4%. Przez bankowość jak otwierasz po zalogowaniu na klik to będzie 0%. 1/3 komentarzy o tym mówi

      Usuń
  55. Pytanie z pozoru błahe, ale w praktyce (terminy) istotne - czy kartę do konta bank wysyła priorytetem, czy ekonomicznym?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kopertę wyrzuciłem. Ale u mnie wniosek był w sobotę, konto otwarte w poniedziałek, a wczoraj dostałem kartę. Zważywszy, że środa była świętem to szybko.

      Usuń
  56. Pozwolę sobie zauważyć, że:
    1. W BZWBK24 internet nie można zastrzec karty (a może źle szukałem?).
    2. Reklamacje składane przez BZWBK24 internet nie są w żaden sposób potwierdzane ani archiwizowane (w poczcie wewnętrznej nie ma wiadomości wysłanych) - nie ma się więc żadnego dowodu na fakt i termin ich złożenia. Można wprawdzie złożyć reklamację przez formularz kontaktowy na stronie banku i zaznaczyć opcję wysłania kopii na swój e-mail, ale w tym formularzu nie powinno się podawać żadnych danych poufnych (PESEL, numer rachunku itp.).
    Niby konto internetowe, a jak trzeba coś załatwić, to nie przez internet, tylko przez telefon albo w oddziale.
    Szkoda

    OdpowiedzUsuń
  57. Karty debetowe sa wysylane z Poznania listem zwyklym, wiec jezeli mieszkasz w wielkopolsce , to dlatego tak szybko Ci przyszlo.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Więc jeśli mieszkam na Mazowszu, to kartę dostanę mniej-więcej po tygodniu od otwarcia konta, tak?

      Usuń
    2. Pewnie tak jakoś do 3-5 dni od otwarcia konta

      Usuń
    3. Ja konto miałem otwarte w poniedziałek, dziś dostałem kartę. Łódzkie.

      Usuń
  58. Już od tygodnia nie zwracają 1zł przelewu a wyjaśnić odrzucenia wniosku się nie da! 3 razy wiszenie na infolinii i ZAWSZE nie ma osoby odpowiedzialnej za weryfikację!!! + 2 wizyty w banku i "doradca klienta" żujący gumę, podsuwa mi czystą kartkę i "proszę opisać swój problem". po prostu BAREJA ,szlag mnie trafia jak traktują klientów!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też mam wrażenie, że w sytuacjach problemowych BZWBK zachowuje na zasadzie "NIE MAMY PAŃSKIEGO PŁASZCZA I CO PAN NAM ZROBI?"

      Usuń
    2. Bez jaj. Jestem klientem BZWBK jeszcze od czasów gdy byli samym WBK. I przez te wiele lat zdarzały się jakieś nieporozumienia, ale zawsze trafiałem osoby, które mi pomogły. A reklamacje były rozpatrywane pozytywnie. Pretensje do każdego - pracownika infolinii czy oddziału są bezsensowne. Nie pracuję w banku, ale w korporacji i wiem jak te procesy wyglądają. Domyślam się, że pracownicy oddziału nawet nie wiedzą o promocji (jeśli gdzieś o niej nie przeczytali), nic nie są w stanie wskórać w sprawie wniosków internetowych bo to odbywa się poza nimi, a na infolinii i tak nie mają nic wspólnego z weryfikacją bo zajmuje się tym zapewne inny dział, pewnie w innym miejscu, a nawet innym mieście. Takie czasy - rozmydlenie odpowiedzialności, nie wiadomo do kogo się zgłosić, o co zapytać. To domena banków, korporacji, molochów typu dostawcy prądu, gazu czy telekomy.

      Usuń
    3. @Anonimowy13 listopada 2015 13:43, Ty może "trafiałeś" osoby, które Tobie pomogły, ale z tego faktu nie wynika wcale, że jakość obsługi klienta w BZWBK jest OK. Z resztą, sam użyłeś określenia "trafiałem", które bardziej kojarzy się z trudnościami, losowością i przypadkiem, niż z czymś zaplanowanym i dobrze zorganizowanym. Ja z tym bankiem miałem i mam całe mnóstwo (na szczęście tylko drobnych) problemów, które rozwiązywane są z trudem i z wielką rozciągłością w czasie. Obsługa w oddziałach jest bardzo słaba, bo pracownicy są dobrze przygotowani tylko do załatwiania spraw typowych, i żeby było jasne - nie mam do nich o to pretensji, bo ja też miałbym problemy z załatwianiem spraw, do których załatwiania pracodawca mnie dostatecznie nie przygotował merytorycznie lub technicznie. Większość problemów rzeczywiście udaje się rozwiązać "na korzyść" klienta, ale odbywa się to kosztem ogromnej (w stosunku do wagi problemu) ilości czasu, jaki klient musi poświęcić, nie wspominając już o telefonach, dojazdach do oddziału itd.
      PS. Argument "takie czasy" jakoś mnie nie przekonuje.

      Usuń
    4. Zgadzam się, mnie też argument "takie czasy" czyli utrudnimy klientowi życie na każdym kroku, nie przekonuje. Już samo to wysyłanie 3 kurierów do 3 kont to istny cyrk! Dodatkowo odrzucają wnioski bez informowania o co chodzi i jeszcze liczą sobie za to 1zł, bo zwrotu przelewu ani widu ani słychu.

      Usuń
  59. Potrzebna jest ta zgoda na informacje handlowe by dostać 4%. I kurcze nie pamiętam czy wszystko odpowiednio zaznaczyłem. Otwierałem konto przelewem. Czy jest możliwe gdzieś to sprawdzić?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Te zgody są na końcu umowy, którą dostałeś/dostaniesz na maila w momencie otwarcia konta.

      Usuń
    2. Możesz sprawdzić w umowie, ale i po zalogowaniu do BZWBK24: Ustawienia > Moje dane - u dołu masz "Upoważniam Bank Zachodni WBK do przekazywania mi za pomocą środków komunikacji elektronicznej informacji handlowej..." i tam możesz zgodę wyrazić, jeśli tego nie zrobiłeś dotąd.

      Usuń
  60. Mam pytanie czy jak wybiorę zawarcie umowy za pośrednictwem kuriera i załączę skan dowodu osobistego we wniosku internetowym to ksero też będę musiał przekazać?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Załączyłem skan. Dzień po wniosku dostałem SMS: "BZWBK Alert24: Oczekuj na kontakt kuriera dot. podpisania umowy - wniosek nr XXXXXX .Przygotuj kopie dowodu osobistego, jesli nie dolaczyles jej do wniosku". Więc jeśli załączyłeś to nie musisz przygotowywać kopii.

      Usuń
    2. A ja złożyłem wniosek 10.11, dostałem maile z potwierdzeniem przyjęcia, ale coś głucho teraz… ani @ ani sms… Nawet z odmową?! Czarna dziura jakaś! Reklamować już czy czekać?

      Usuń
    3. Ale wybrałeś otwarcie kurierem czy przelew? Weryfikacja przelewu to 2 dni robocze więc już powinno być. A kuriera dość szybko ogarniają, po 16 godzinach od wniosku miałem sms-a że dokumenty nadali kurierowi

      Usuń
  61. Mam pytanie, czy jeśli posiadam konto w BZWBK, a mąż jest do niego upoważniony, to czy mąż może założyć swoje własne konto z premią 100 zł, czy nie?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wyeliminowani są posiadacze. Jeśli mąż ma tylko pełnomocnictwo, a nie jest współwłaścicielem konta to może wziąć udział.

      Usuń
    2. U mnie żona jest pełnomocnikiem do mnie. I nie było problemu z otwarciem konta w promocji Agory.

      Usuń
  62. Klikam na link zeby zarejestrować się w promocji a tam info....Brak uprawnień. Twoje konto jest nieaktywne..... może ktos sprawdzic czy tez tak jest czy co sie dzieje ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie taki komunikat był jak już złożyłem wniosek, a jeszcze raz wszedłem w panel.

      Usuń
    2. @Anonimowy13 listopada 2015 17:42, taki komunikat pojawia się po złożeniu wniosku. Więc jeśli dopiero pierwszy raz próbujesz przejść założenie konta, najlepiej napisz do Agory za pomocą formularza kontaktowego: https://godnepolecenia.zpremia.pl/promocja/kontakt/

      Usuń