Ale Twe zarobki nie muszą się ograniczać wyłącznie na jednym bonusie. Konto możesz rekomendować też rodzinie i znajomym - za każde skuteczne polecenie dostaniesz po 50 zł. Akcja Inteligo musi cieszyć się sporą popularnością, bo to już jej X edycja.
>>Ta promocja już się zakończyła. Sprawdź aktualniejsze propozycje Inteligo<<
Ważne: posiadanie konta w PKO BP nie jest wykluczeniem z udziału w promocji Inteligo. Banki te traktowane są odrębnie i można zostać poleconym.
Co zrobić by zarobić 100 zł jako polecony nowy klient Inteligo:
- złóż wniosek o konto z wykorzystaniem kodu polecenia (możesz go uzyskać tutaj) uzyskanego od obecnego klienta banku
- we wniosku o konto wyraź zgody na przekazywanie przez PKO Bank Polski materiałów marketingowych
- wykonaj określone czynności w zależności od rodzaju wybranego konta:
- jeśli otworzysz konto osobiste dla klientów indywidualnych to w ciągu 30 dni kalendarzowych od otwarcia konta wykonaj płatności kartą na sumę min. 200 zł oraz co najmniej jedną transakcję przy użyciu aplikacji IKO o łącznej wartości min. 10 zł
- jeśli otworzysz konto firmowe to w ciągu 40 dni kalendarzowych od otwarcia konta, wykonaj płatności kartą na łączną sumę min. 200 zł oraz co najmniej jeden przelew do ZUS zlecony w ramach konta przez bankowość internetową lub przez telefon z wykorzystaniem opcji "przelew do ZUS"
Płatności o których mowa powyżej, zarówno te wykonane kartą, jak i aplikacją IKO powinny być transakcjami bezgotówkowymi w punktach handlowo-usługowych. Do spełnienia wymogów promocji nie zliczają się płatności wykonywane przez Internet.
Aby skorzystać z polecenie i zgarnąć 100 zł za otwarcie konta należy spełnić wytyczne definicji "Nowego Klienta". A ta, zgodnie z regulaminem, oznacza:
"osobę fizyczną, także tę prowadzącą działalność gospodarczą lub będącą wspólnikiem w spółce cywilnej, która w dniu złożenia wniosku o Nowe konto z podanym Kodem polecenia nie posiada żadnego z kont Inteligo ani nie jest rozpatrywany wobec niej wniosek o otwarcie żadnego z tych kont Inteligo, złożony przed rozpoczęciem Edycji Programu, ani w okresie ostatnich trzech lat liczonych od daty rozpoczęcia Edycfji Programu nie posiadała żadnego z tych kont"Akcja została podzielona na trzy, następujące po sobie etapy: 24.11. - 23.12.2015 r., 24.12.2015 r. - 22.01.2016 r., 23.01. - 21.02.2016 r. Bez względu na to w którym momencie przystąpisz do promocji, warunki opisywane powyżej wystarczy spełnić tylko raz. Daty końcowe etapów mają znaczenie jedynie w kontekście obliczenia czasu wypłaty nagrody. W ciągu 50 dni kalendarzowych od zakończenia danego etapu, bank dokona weryfikacji spełnienia warunków, a w ciągu kolejnych 44 dni nastąpi wypłata gratyfikacji. Okresy te mogą wydawać się długie, ale... w praktyce bank zdecydowanie szybciej podsumowuje dany etap i wypłaca nagrodę. W poprzedniej edycji po zakończeniu I czy II etapu, premie na konta uczestników trafiały w ciągu kilkunastu dni.
Masz konto w Inteligo? Jak polecać by zarabiać?
Jeśli już posiadasz konto w Inteligo albo je właśnie założysz z polecenia, możesz też zarabiać na polecaniu kont. Aby mieć taką możliwość należy zarejestrować się na stronie maminteligo.pl, podając imię, nazwisko, adres e-mail, numer PESEL oraz numer telefonu komórkowego, który będzie zgodny z numerem zarejestrowanym w banku (przy umowie o konto). Trzeba również wyrazić zgody na przekazywanie przez bank materiałów marketingowych oraz zaakceptować regulamin akcji. Po tych formalnościach zostanie Ci już polecanie konta - za każde skuteczne polecenie bank wypłaci Ci 50 zł.
W akcji przewidziane są również nagrody dodatkowe dla osób najaktywniejszych w polecaniu. Zgodnie z zasadami edycji bank przyzna je w wysokości:
"1) 3000 zł wszystkim Uczestnikom, którzy w trakcie Edycji Programu dokonają min. 80 skutecznych poleceń Kont Inteligo,
2) 2000 zł wszystkim Uczestnikom, którzy w trakcie Edycji Programu dokonają od 60 do 79 skutecznych poleceń Kont Inteligo,
3) 1000 zł wszystkim Uczestnikom, którzy w trakcie Edycji Programu dokonają od 40 do 59 skutecznych poleceń Kont Inteligo."Warto w tym miejscu przytoczyć jeszcze zapisy odnoszące się do opodatkowania:
"Nagrody otrzymane w ramach Programu, podlegają opodatkowaniu (...).
W przypadku konieczności odprowadzenia przez Organizatora, jako płatnika podatku, zryczałtowanego podatku od uzyskanych nagród, Organizator zwiększy wartość jednostkową nagrody o kwotę odpowiadającą wartości należnego zryczałtowanego podatku dochodowego od osób fizycznych od uzyskanej nagrody. Kwotę tę Organizator przekaże na rachunek właściwego Urzędu Skarbowego tytułem należnego podatku dochodowego"
Konto Inteligo - szczegóły, zasady, opinie
Otwarcie i prowadzenie konta w Inteligo jest bezwarunkowo darmowe. Nie ma więc potrzeby uzyskiwania wpływów na rachunek. Karta, która jest wydawana do konta jest również darmowa, ale pod warunkiem wykonania za jej pomocą płatności na łączną sumę 100 zł miesięcznie (w przeciwnym wypadku opłata wyniesie 4 zł). Za pomocą karty zyskasz dostęp do bezpłatnych wypłat z bankomatów PKO BP oraz BZ WBK.
Proces otwarcia konta - z mego osobistego doświadczenia - przebiega szybko. Po złożeniu wniosku, konsultant banku skontaktował się w ciągu zaledwie kilkunastu minut! Podczas rozmowy potwierdzone zostały dane i ustaliłem adres na który ma przyjechać kurier z umową do podpisania (to jedyna opcja zawarcia umowy). Można przy tym wskazać dla kuriera inny adres, niż zameldowania czy korespondencyjny. Dzięki temu umowę podpiszesz np. w miejscu pracy. Kurierzy obsługujący podpisywanie umów Inteligo przed wizytą dzwonią celem ustalenia dokładnej godziny wizyty. Przy podpisaniu umowy od razu otrzymasz kartę płatniczą, którą będzie można niezwłocznie aktywować. Konto aktywowane jest w ciągu kilku minut od wyjścia kuriera.
Masz kod polecenia? Złóż wniosek o otwarcie Konta Inteligo
Jeśli chcesz uzyskać wiarygodny kod polecenia do Inteligo, skorzystaj z poniższego formularza:
UWAGA: o przystąpieniu do promocji decyduje data aktywacji konta, która de facto jest dniem zawarcia umowy o konto.
Przez jak długi okres konto (karta) muszą być otwarte? Jak szybko można ów konto zamknąć? Czy konto może być otwarte (jest darmowe) a z karty można zrezygnować wcześniej?
OdpowiedzUsuńZ karty możesz zrezygnować od razu po wykonaniu wymaganego min. 200 zł :) Później konto masz już darmowe i czekasz do wypłaty
Usuń1. kiedy moge rozwiazac umowe ?
OdpowiedzUsuńZaraz po otrzymaniu premii. Nie ma lojalki.
Usuńjaką kartę wydaje inteligo ? chce zapłacic sprytnym bilem
OdpowiedzUsuńserdecznie pozdrawiam
Do wyboru jest Visa lub MasterCard, jeśli o to Ci chodzi
Usuńjeszcze jedno:
OdpowiedzUsuńgdzie wysłać
Oświadczenie o odstąpieniu od umowy konta Inteligo
można mailem ??
Tylko listownie.
UsuńEwentualnie też mailem (ale to opcja dla posiadających podpis kwalifikowany, więc raczej niszowa). Szczegółowe informacje o sposobach złożenia wypowiedzenia tutaj.
Usuń"oraz co najmniej jedną transakcję przy użyciu aplikacji IKO o łącznej wartości min. 10 zł" - czyli muszę zapłacić korzystając z BLIK? czy jest inny sposób spełnienia tego wymagania?
OdpowiedzUsuńTak, przez IKO to płatność de facto BLIKowa. Tylko PKO i Inteligo muszą podkreślać swój indywidualizm i piszą o IKO
UsuńFaktycznie działają bardzo szybko. Złożyłem wniosek i po kilku chwilach już dzwonili. Kurier umówiony do pracy bez problemu.
OdpowiedzUsuńCzy polecający musi mieć aktywną kartę?
OdpowiedzUsuńNie musi.
UsuńMam kilka pytań:
OdpowiedzUsuń1. Czy przechodzi płaz?
2. Czy mogę założyć konto z Waszym kodem polecającym, zarejestrować się na stronie, po czym polecić konto komuś z rodziny, dzięki czemu on dostanie 100zł a ja 50?
3. Czy mogę jednocześnie wziąć udział w bliźniaczej promocji PKO BP?
4. Czy zaraz po spełnieniu warunków można zastrzec kartę? Pozwoliłoby to uniknąć opłat, ale czy nie koliduje z otrzymaniem premii?
Pomóż Mr. Złotówa lub ktoś inny, kto jest w temacie :)
Dzięki za pomoc!
Założyłem w poprzedniej edycji więc mogę Ci odpowiedzieć
Usuń2) tak, poleciłem żonie - dostała 100 zł, a ja i 100 i 50 zł
3) tak
4) tak
a 1 technicznie nie wiem. Ale formalnie powinno przejść
znaczy się, że otrzymamy PIT i trzeba będzie wykazywać ten dochód w kolejnym roku skarbówce?
OdpowiedzUsuńa mogła być sprzedaż premiowa...
Nie będzie PITa, pytałem już w poprzedniej edycji - zapisy były identyczne.
UsuńJaka firma kurierska przyjezdza z umowa?
OdpowiedzUsuńinPost
UsuńAle z tym kurierem to są jednak zacofani...
OdpowiedzUsuńPlus i sens jednak taki, że od razu dostarcza kartę.
UsuńAle wybór mógłby być... ja tam wolę bez spotkań z kurierem...
UsuńPromocja jest jeszcze aktualna? Jak próbuje z telefonu przejść na stronę do zakładania konta to wywala mi: " Nie znaleziono strony o podanym adresie
OdpowiedzUsuńPrzepraszamy. Strona, której szukasz nie została odnaleziona. Prawdopodobnie została
skasowana, zmieniono jej nazwę albo została czasowo usunięta.
Sprawdź poprawność adresu lub zajrzyj na stronę startową naszego serwisu inteligo.pl.
O co chodzi?
Promocja jest aktualna, strony z wnioskiem działają - przed chwilą sprawdzałem na różnych przeglądarkach i urządzeniach. Może to był jakiś chwilowy problem? Jeśli sytuacja się powtórzy, napisz proszę.
UsuńDrogi Mr.Złotówko jak to w końcu jest z tym pitem ?
UsuńWłaśnie jestem po rozmowie z bankiem którego pracownik odczytał mi regulamin z którego wynika że organizator odprowadza za nas podatek oraz wysyła pit który zmuszeni jesteśmy uwzględnić w rozliczeniu rocznym...pozdrawiam i z góry dziękuję za informację :)
W regulaminie nie ma nic na temat tego, że bank wysyła PIT. O odprowadzeniu podatku jest mowa to fakt, ale chodzi o zryczałtowany podatek. Więc to trochę jak z "podatkiem Belki". Bank robi to za nas, a podatku w rozliczeniu rocznym nie uwzględniamy. Tylko, że w przypadku "podatku Belki" bank zabiera z naszych odsetek, a tu przy premii w programie poleceń funduje dodatkowo, byśmy dostali całe 100 czy 50 zł.
UsuńDziękuję serdecznie za wyczerpującą informację :)
UsuńTaką informację właśnie otrzymałem ale w innym banku.
Czyli rozumiem że jest to zasada która dotyczy wszystkich banków w związku z omawianym przez nas przypadkiem...ale czy sytuacja się zmienia kiedy przekroczymy jakiś próg korzystając z wielu promocji różnych banków w ciągu roku podatkowego ?
Pozdrawiam :)
U mini nadal ni działa ale to mozendla tego ze próbuje z telefonu przez przeglądarkę chroma. Ja klikne w pomarańczowy odnośnik "otwórz konto online" to wywala ze stroną nie istnieje.
OdpowiedzUsuńDziała! Z linku na stronie wywala błąd ale ze strony Inteligo działa
OdpowiedzUsuńDziała! Z linku na stronie wywala błąd ale ze strony Inteligo działa
OdpowiedzUsuńCzy za premie otrzymam pit i tym samym bede zmuszony wykazac to jako przychod w rozliczeniu rocznym ? Pozdrawiam Wszystkich :)
OdpowiedzUsuńNie ma pitu, z niczego rozliczać się nie musisz.
Usuńdzięki :)
Usuńw ciągu 30 dni kalendarzowych od otwarcia konta wykonaj płatności kartą na sumę min. 200 zł
UsuńCzy może to być kilka operacji na łączna kwota 200 zł. ?
Sumę 200 zł można wyrobić jedną transakcją ale i nieskończenie wieloma.
UsuńNapiszcie proszę co tym drugim warunkiem tj. transakcją przy użyciu aplikacji IKO/BLIK czy można wypłacić tym sposobem pieniądze z bankomatu? czy tylko płatność w sklepie stacjonarnym wchodzi w grę?
UsuńIKO/BLIK tylko płatność w punkcie stacjonarnym: polecam Multikino/Helios, stacje Shell lub niektóre Orleny - tam są najbardziej ogarnięci w temacie
UsuńCzy mogę zamknąć konto przez internet ?
OdpowiedzUsuńNie, tylko listownie.
UsuńRozumiem ale podpis musi być potwierdzony notarialnie czy nie ?
UsuńNie. Notarialnie to chyba tylko ING wymaga.
UsuńWątek ten był poruszony w komentarzach powyżej (z dnia 24.11). Wpis ze wzorem wypowiedzenia i sposobami zamykania konta w większości banków można znaleźć tutaj. Notarialnego potwierdzenia faktycznie wymaga tylko ING Bank Śląski.
UsuńZatem pracownik BZWBK wprowadził mnie w błąd...
Usuńdziękuje serdecznie za cenną informację :)
BZ WBK wypowiedzenie przyjmuje tylko w swoich placówkach.
UsuńNo tak właśnie usłyszałem na infolinii ... ale mam nadzieję że z Inteligo i Alior to wystarczy list ?
Usuńpozdrawiam :)
Czy mozna zalozyc konto za pomoca przelewu ?
OdpowiedzUsuńNie, w Inteligo tylko kurier. Od razu przywiezie też kartę do konta.
Usuńsuper dzięki za info Mr. :)
UsuńKtoś ma jakiś pomysł gdzie zapłacić blikiem w internecie? W moim mieście są terminale gdzie blik jest obsługiwany, ale ze świadomością sprzedawców kiepsko.W ogóle nie kumają tematu.Także zostaje mi tylko net.Tylko żeby nie płacić za wysyłkę czegoś, wydać te 10zł i zgarnąć 100.
OdpowiedzUsuńAle w Internecie Ci się nie zaliczy. Patrz opis/regulamin. Idź do Multikina, Rossmanna lub zajedź na jakiś Orlen.
UsuńAle w Internecie Ci się nie zaliczy. Patrz opis/regulamin. Idź do Multikina, Rossmanna lub zajedź na jakiś Orlen.
UsuńNa naszej stronie (www.blikmobile.pl) można sprawdzić, które sklepy internetowe umożliwiają płatności BLIK :)
UsuńCzy Ktoś zrezygnował z karty po spełnieniu warunków promocji? Jak w Inteligo wygląda proces zamknięcia karty?
OdpowiedzUsuńDzwoniłem na infolinię zastrzec bez wznawiania. W 2 minuty załatwione
Usuńgdzie mogę sprawdzić kiedy miałam założone konto? Kiedyś już korzystałam z tej promocji ale nie pamiętam w której edycji.
OdpowiedzUsuńDzwoniłem w tej sprawie na infolinię i tam nie są w stanie udzielić informacji. Należy wysłać list z zapytaniem do Centrali banku (Warszawa, ul. Miodowa).
UsuńA co to znaczy "skuteczne polecenie konta"? Jakie warunki musi spełnić polecony i w jakim czasie?
OdpowiedzUsuńPolecony musi otworzyć konto do końca promocji.
Usuńi spełnić warunki: płatność kartą i IKO.
UsuńWitam,
OdpowiedzUsuńczy z poleceniem konta następnej osobie trzeba poczekać, aż sam podpisze umowę?
Złożyłem wniosek o otwarcie konta, od razu była możliwość zarejestrowania się w programie poleceń. Teraz czekam, aż kurier przyjedzie z umową.
Czy nogę już polecić komuś konto? Czy powinienem poczekać, aż umowa będzie podpisana i moje konto będzie aktywne?
Zależy mi na jak najszybszy załatwieniu sprawy.
Polecający musi być już posiadaczem konta. Więc zaczekaj do podpisania umowy i wtedy możesz polecać. Mój kumpel się na tym wyłożył, bo za wcześnie polecił
UsuńWitam, czy promocja Inteligo jeszcze jest aktualna? Podczas wypełniania wniosku nie mam pola "Kod promocyjny". Proszę o odpowiedź.
OdpowiedzUsuńPromocja jest aktualna. A pole w którym należy podać kod promocyjny jest ostatnim polem na pierwszym etapie składania wniosku - zrzut strony z wnioskiem podrzucam tutaj.
Usuńwitam
OdpowiedzUsuńposiadam iko w pko bp , czy muszę założyć nowe w inteligo , ?
Musisz IKO powiązać z kontem Inteligo. Więc wpierw rozwiąż je z PKO, najlepiej usuń apkę i ściągnij raz jeszcze, no i dalej powiąż z Inteligo. To trochę dziwne, bo Inteligo i PKO działają jak dwa odrębne banki, ale jednak apka ta sama.
Usuńmam pytanie może głupie ale co wpisac w polu "Nazwa rachunku: *" kiedy zakładam konto?
OdpowiedzUsuńWpisałem imię i nazwisko. Robocza nazwa tak jak chcesz by konto się nazwało.
UsuńWitam,
OdpowiedzUsuńzastrzegał ktoś kartę poprzez bankowość internetową?
Chodzi mi o to, czy wysyłają nową kartę czy nie.
Ja zastrzegałem na infolinii zastrzegając by mi nie przesyłali nowej.
Usuńprzystąpiłem do promocji w grudniu i spełniłem wszystkie warunki promocji w grudniu, ale zapomniałem zastrzec karty – czy jak zastrzegę ją w styczniu to pobiorą za ten miesiąc opłatę za kartę?
OdpowiedzUsuńosoba polecona: konto otwarte w grudniu, transakcja kartą 31.12 / rozliczona 2.01.2016 a blik wykonany dzisiaj – czy zostanie pobrana opłata za styczeń a może też i za grudzień ubiegłego roku
Kartę da się zastrzec przez internet tak by nie wysyłali nowej?
opłata jest za okres rozliczeniowy. Jeśli konto otworzyłeś np. 15.12. to 14.01 mija pierwszy okres rozliczeniowy. Gorzej jeśli założyłeś np 4.12., bo wtedy zaczął się już kolejny okres - i za ten "styczniowy" opłata będzie
UsuńDzięki za odpowiedź :), TOiP potwierdza to. Konta otwarte 7.12 i 23.12 więc powinienem uniknąć opłaty za kartę.
UsuńPrzedzwonie chyba jednak na infolinię gdyż w systemie bankowości internetowej nic mk nie pasuje do powodu zastrzeżenia karty.
Czy będzie trzeba czekać na PIT od Inteligo w sprawie rozliczenia programu poleceń ?
OdpowiedzUsuńNie.
UsuńWitam głupie pytanie, ale co jest wykluczone z definicji punktu handlowo- usługowego?
OdpowiedzUsuńmożesz płacić wszędzie (poza internetem)
Usuńwitam
OdpowiedzUsuńczy mogę wydać 200 pln na zakup paliwa na stacji benzynowej
Może być. Można płacić wszędzie (byle nie w Internecie)
UsuńHej.
OdpowiedzUsuńMożna blikiem na 200 zł od razu załatwić sprawę?
Pozdrawiam.
Beata.
Niestety nie. Min. 200 zł należy wydać kartą (plastikiem), a min. 10 zł za pomocą IKO.
UsuńWitam wszystkich :)
OdpowiedzUsuńW jakim momencie najszybciej mogę zastrzec kartę ?
I czy jeśli zahaczę o kolejny miesiąc np jeden dzień to czy policzą mi opłatę za kartę za cały miesiąc czy proporcjonalnie ?
Pozdrawiam Wszystkich serdecznie :)
Od razu po wykonaniu wymaganych płatności 200 zł. Więc nie zahaczysz o kolejny miesiąc, bo w Inteligo liczą okres rozliczeniowy od dnia zawarcia umowy.
UsuńDziś wpłynęły premie :) I za konto założone z polecenia i za polecenie.
OdpowiedzUsuńChyba jedyny bank który nie zwleka z wypłatą premię do ostatniego możliwego dnia.
UsuńTak, to pozytywne zaskoczenie. Choć z drugiej strony czas na weryfikację i wypłatę dają sobie bardzo dłuuuugi. Jednak dobrze, że tego nie wykorzystują i płacą szybko.
UsuńPodobno w aplikacji IKO można płacić zbliżeniowo telefonem z NFC. Czy taka transakcja liczy się jako płatność za pomocą aplikacji IKO?
OdpowiedzUsuńChciałem wziąć udział w X edycji Mam Inteligo. Otworzyłem konto Inteligo, jednakże otwierając je nie pamiętam abym podał jakiś kod polecenia (jakiś numer telefonu). Czy po wydaniu 200 zł kartą i 10 zł BLIK otrzymam 100 zł nagrody?
OdpowiedzUsuńPremia wypłacana jest wyłącznie w przypadku podania kodu polecenia (kodu promocyjnego, którym jest numer telefonu od aktualnego klienta Inteligo) - kod należy podać w miejscu, który zaznaczyłem na obrazku tutaj.
UsuńCzy jak złoże wniosek o konto w ostatnim etapie np 15.02 to czy mam czas na dokonanie transakcji za 200 zł tylko do końca etapu(21.02) czy równe 30 dni?
OdpowiedzUsuńKażdy ma 30 dni na spełnienie warunków promocji. Okres ten liczony jest od dnia zawarcia umowy (= od otwarcia konta). Nawet jeśli nastąpi to w ostatnim możliwym dniu (w praktyce 19.02., bo 21.02. przypada w niedzielę).
UsuńZe składaniem wniosku nie radzę czekać do ostatniej chwili, bo kurier przyjeżdża po kilku dniach (ale w 4 dni - od 15. do 19.02. może się to nie udać m.in. z tego powodu, że przywozi już kartę, która musi być wyprodukowana i przekazana do przesyłki razem z dokumentami do podpisu).
Rozumiem, dziękuję za odpowiedź :)
UsuńNa przyszłość :) Inteligo potrafi wyrobić się w 5 dni :) Wniosek złożyłam ok 8 rano 15.01, po 4 min był telefon, 17.01 ok godz 14 mail, że przesyłka w drodze, kurier dzwonił wczoraj z chęcią umówienia na poniedziałek, ale mu powiedziałam, że w poniedziałek to tą umowę może odesłać z powrotem więc konto już aktywne :) Premia dla polecającego będzie :)
Usuńwitam
OdpowiedzUsuńdziś wypłacili premię z drugiego etapu promocji .;)
Czy 200zł można zapłacić tarnsakcjami internetowymi? Czy tylko płatność w pukntach kartą?
OdpowiedzUsuńI płatności kartą na sumę min. 200 zł, i płatności BLIKiem na min. 10 zł muszą być wykonane w punktach handlowo-usługowych. Bank nie zaliczy płatności w Internecie.
UsuńA czy blikami mozna płacić w biedronkach?
OdpowiedzUsuńNie. W Biedronkach można płacić PeoPay lub iKasą - to inne systemy. Najłatwiej BLIK/IKO zapłacić w Rossmannie, Multikinie, na Orlenach (choć nie wszystkich), na Shellu.
UsuńJa bez problemu płaciłam w aptece Gemini i Rossmannie.
UsuńWitam dziś założyłam konto Inteligo no i mam taki problem: miałam iko z pko usunęłam apkę aby pobrać nową ze strony Inteligo ale to okazuje się niemożliwe co mam zrobić?
OdpowiedzUsuńWejdź w IPKO, dezaktywuj powiązanie z aplikacją, odinstaluj aplikację z telefonu. Wejdź w Inteligo, zamów aplikację, połącz z Intelogo i powinno działać. Przerabiałem to niedawno :)
UsuńPoleciłem mamie konto, wpisała mój numer telefonu jako kod polecającego. Dziś podpisała umowe, ale licznik na maminteligo pokazuje mi, że mam 'liczba polecen:0'.
OdpowiedzUsuńJak oni to zliczają? Długo się czeka?
Aktualizacje w panelu są z poślizgiem - zazwyczaj raz w tygodniu.
Usuńwitam
OdpowiedzUsuńchciałbym zamknąc 3 rachunki -moje , żony i syna , czy mogę je wysłać jednym listem poleconym , czy każde osobno ?
pozdrawiam
Wielokrotnie wysyłałem zbiorczo i nigdy nie było problemu (sprawdzone na Getinie, Meritum, Toyota Banku).
UsuńCzy ktoś jeszcze nie otrzymał premii z II etapu? Konto założyłem 6 stycznia warunki spełniłem 27 stycznia. Wiadomo, od 22 stycznia (koniec II etapu) Bank ma 50 dni na weryfikację i 44 dni na przekazanie premii. Jednak z praktyki wynika, że przekazuje te premie znacznie szybciej, dlatego też pytam.
OdpowiedzUsuńU mnie jeszcze nie ma. No ale czasu zgodnie z regulaminem mają jeszcze sporo.
UsuńWitam, czy jeśli złożę dziś wniosek a kurier przyjedzie w poniedziałek 22.02 to już będzie po promocji?...
OdpowiedzUsuńnie, umowa musi być zawarta do 21.02. Dopytywałem też w banku
UsuńCzyli z kurierem można umówić się najpóźniej w piątek, dobrze rozumiem? Do której godz. żeby konto mogło zostać aktywowane jeszcze w promocji?
OdpowiedzUsuńKonto jest aktywowana zaraz po wyjściu kuriera. Najprawdopodobniej kurier wysyła SMS do banku, a zaraz później bank informuje o aktywacji konta. W moim przypadku trwało to ok. 5 minut od wyjścia kuriera. Ale czy jest jakaś górna godzina trudno powiedzieć.
UsuńMam pytanie. Jeżeli dopiero w środę złożyłam wniosek i kurier jeszcze nie przyjechał, a promocja jest do jutra czyli podpisze umowę po tym terminie to będzie się wliczalo do promocji i premii za polecenia? Proszę o odpowiedź.
OdpowiedzUsuńNie, aktywacja konta musi być do 21.02.
UsuńCzy ktoś jeszcze nie dostał premii za II etap?
UsuńTen komentarz został usunięty przez autora.
Usuńdzisiaj dostałem premię ^^
UsuńPoleciłam skutecznie dwa konta, osoby te konto otworzyły w terminie, niestety licznik na maminteligo wskazuje 0. Ma ktoś taką sytuację?
OdpowiedzUsuńTo normalka. Mają spore opóźnienia w aktualizacji rankingu i tych poleceń tam
UsuńPisałem na infolinię, podobno polecający dostanie premię tylko wtedy gdy osoba polecona wykona warunki tzn zapłaci 200zł i 10z zl blikiem, premia nie ejst za samo otwarcie konta przez poleconego....
OdpowiedzUsuńWitam
OdpowiedzUsuńJa podobnie jak w PKO bp skorzystałem z tej promocji lecz mi nie wyplacili z powodu osoby polegającej. W odpowiedzi na reklamację nie mogą udzielić mi informacji lecz chodzi o "Aby polecenie zostało uznane za skuteczne powinny zostać spełnione warunki określone w ust. 3 pkt 1 Regulaminu (...). Dotyczą one zarówno Uczestnika, który został zdefiniowany w ust. 2 punkt 1 c), jak i Nowego Klienta."
O co chodzi?
Ale tu mowa o "Mam Inteligo". PKO ma odrębny program poleceń
UsuńPiszę o Inteligo ale wspominam też o PKO
Usuń"Aby polecenie zostało uznane za skuteczne powinny zostać spełnione warunki określone w ust. 3 pkt 1 Regulaminu (...). Dotyczą one zarówno Uczestnika, który został zdefiniowany w ust. 2 punkt 1 c), jak i Nowego Klienta." to odpowiedź banku? Struktura regulaminu to paragrafy, ustępy, punkty.
UsuńNo ale na domysł biorąc chodzi zapewne o paragraf 3, ust. 1.:
"1. Program polega na skutecznym poleceniu przez Uczestnika jednego z kont Inteligo indywidualnego, wspólnego lub firmowego Nowym Klientom, przez co należy
rozumieć łączne spełnienie następujących warunków przez Nowego Klienta:
1) otwarcie, po zarejestrowaniu się Uczestnika do Programu, Nowego konta, rozumiane jako złożenie wniosku o Nowe konto za pośrednictwem strony internetowej
https://maminteligo.pl lub za pośrednictwem serwisu telefonicznego Inteligo 800 121 121 lub +48 81 535 67 89 dla połączeń z telefonów komórkowych
i dzwoniących z zagranicy (opłata zgodna z taryfą operatora) z podaniem Kodu polecenia otrzymanego od Uczestnika Programu, w trakcie trwania danej Edycji
Programu,
2) wyrażenie (podczas składania wniosku, o którym mowa w pkt. 1)) zgody na przekazywanie przez PKO Bank Polski materiałów marketingowych,
3) akceptację (podczas składania wniosku, o którym mowa w pkt. 1)) Regulaminu Programu,
4) wykonanie zadania, które będzie polegało na dokonaniu transakcji, których minimalna wysokość, liczba oraz forma zostaną określone w Zasadach Edycji Programu."
Coś może tu jest przyczyną?
Bo właśnie nie wiadomo.
UsuńMam iść do RMK lub sądu.
Czy ktoś jeszcze nie dostał premii za III etap?
OdpowiedzUsuńczekam również, póki co brak.
UsuńSpoko, jeszcze mają sporo czasu.
UsuńJa też nic nie dostałem kurde.
OdpowiedzUsuńSą premie! :)
OdpowiedzUsuńA ja nic nie dostałem.
OdpowiedzUsuńEhh złodzieje kombinują jakby tu nie wypłacić. Warunki spełniłem, po czym zamknąłem kartę a oni zero odzewu do dzisiaj nawet na tokeny online.
OdpowiedzUsuńA minął już czas wypłaty? Bo jeśli nie to oskarżanie kogokolwiek i nazywanie złodziejami jest bez sensu.
UsuńCzy ktoś powie mi jak wyglądają płatności aplikacją IKO? Nie dostałam premii, bo nie zaliczyli mi spłenienia jednego punktu promocji właśnie dotyczącej płatności IKO. Ze strony aplikacji jasno jak dla mnie wynika, że płatności IKO realizuje się telefonem zbliżeniowo, do którego trzeba 'podłączyć' kartę płatniczą. Podobno nie jest to to o co im chodziło... Ktoś pomoże?
OdpowiedzUsuńJa płaciłem kodem BLIK więc o to raczej chodziło. Premię dostałem.
UsuńIKO to płatność za pomocą wygenerowanego w aplikacji banku 6 cyfrowego kodu, który wpisujesz w terminal, który przy płaceniu kartą służy do wprowadzeniu pinu. Proponuje poszukać na blogu, bo było o płaceniu Blikiem. BLIK = IKO
UsuńNo ale ani regulamin, ani zasady programu do końca nie definiują czym jest płatność IKO. Może być BLIK, ale dlaczego nie może być zbliżeniowa płatność aplikacją??? Sam bank określa płatność taką jako "płatność IKO".
Usuń@Anonimowy 6 maja 2016 00:04, ja dostałem z banku odpowiedź następującą:
Usuń"w zakończonej X edycji programu Mam Inteligo jednym z warunków uzyskania premii było wykonanie co najmniej jednej transakcji przy użyciu aplikacji IKO powiązanej z nowym kontem, o łącznej wartości minimum 10 PLN w punktach usługowo – handlowych, z wyłączeniem transakcji wykonywanych przez Internet. We wspomnianej edycji programu uznawane były więc także operacje zrealizowane zbliżeniowo przy użyciu aplikacji IKO".
Jest szansa na dodatkową weryfikację Twej konkretnej sytuacji. Napisz proszę za pomocą formularza kontaktowego.
Jak dla mnie to są oddzielne rzeczy: płatność IKO i płatność BLIK, więc myślałam, że gdyby chodziło o BLIK to by napisali konkretnie: kodem 'BLIK' czy coś w tym stylu.
UsuńSą oddzielne. Ale w momencie startu Mam Inteligo jeszcze płatności zbliżeniowych nie było więc nie sprecyzowali tego. Była mowa o płatności IKO. Więc można to dwojako zrozumieć. Gdyby była zapisana "płatność IKO z wykorzystanie kodu BLIK" to co innego. Ale nie było.
Usuń