700 zł od Santandera800 zł od mBanku1070 zł od BNP Paribas1000 zł za kartę Citi650 zł od Millennium500 zł od ING

21.12.2015

Premia IKO. Czyli 25 zł za skorzystanie z aplikacji dla nowych i obecnych klientów Inteligo i PKO BP

Właśnie wystartowała nowa promocja mająca zachęcić do skorzystania z aplikacji mobilnej.

I ponownie jest to promocja przygotowana przez Inteligo i PKO BP. Aby zdobyć bonus 25 zł wystarczy aktywować aplikację IKO i wykonać kilka transakcji. Bonus mogą zdobyć obecni klienci banku, ale również ci, którzy konto dopiero założą. A w tym przypadku można przecież zdobyć też co najmniej 100 zł.

Najnowsza promocja "Premia IKO" to kolejna akcja Inteligo i PKO BP mająca na celu zachęcenie do skorzystania z IKO. Wszak niedawno pisałem o innej okazji do bankobania związanej ze wspomnianą aplikacją mobilną: za doładowanie telefonu w sieci Orange, Plus lub T-Mobile można załapać się na dwa bilety do Cinema City

Aktualnie by skorzystać z promocji, wymagane jest spełnienie jednego z dwóch poniższych warunków:
"1) pobranie i aktywacja Aplikacji IKO oraz wykonanie za pośrednictwem Aplikacji IKO min. jednej z wymienionych poniżej operacji: 
a) transakcja przy użyciu Kodu mobilnego BLIK (płatność bezgotówkowa w sklepie stacjonarnym w terminalu POS akceptującym Kod mobilny BLIK lub Internecie, lub wypłata w bankomacie akceptującym Kod mobilny BLIK); 
b) założenie lokaty terminowej (lokata nie może być zerwana w Okresie promocji); 
c) przelew na numer telefonu lub numer rachunku do innej osoby 
Warunek dotyczy wyłącznie Uczestników, którzy od dnia 01.08.2014 do dnia poprzedzającego Okres promocji nie aktywowali Aplikacji IKO w wersji 1.X, 2.X oraz 3.X na żadnym numerze telefonu widniejącym w kartotece Uczestnika w Banku, 
albo 
2) wykonanie za pośrednictwem Aplikacji IKO min. 5 transakcji BLIK (płatność w sklepie stacjonarnym w terminalu POS akceptującym Kod mobilny BLIK lub w Internecie) o łącznej wartości min. 100,00 PLN."
Za spełnienie pierwszego z opisanych warunków premia wynosi 10 zł i jest przewidziana dla pierwszych 10 000 uczestników, którzy spełnią wytyczne. Dla osób, które spełnią warunek drugi premia wynosi 15 zł, a przygotowana pula nagród w tym przypadku to 12 000 sztuk.

Co istotne, zgodnie z regulaminem promocji "Jeden Uczestnik może otrzymać dwie premie", czyli łącznie można zgarnąć 25 zł.

Uczestnik promocji musi być:
"pełnoletnią osobę fizyczną (...), która posiada minimum jeden rachunek oszczędnościowo-rozliczeniowy dla osób fizycznych w PKO Banku Polskim lub Inteligo, wyraziła zgodę na otrzymywanie od PKO Banku Polskiego SA za pomocą środków komunikacji elektronicznej informacji handlowych oraz propozycji zawarcia umów i spełni warunki udziału w Promocji. Uczestnikiem nie może być posiadacz Portmonetki IKO"
Promocja twa od 21.12.2015 r. do 17.01.2016 r. lub do wcześniejszego wyczerpania puli nagród o czym banki poinformują na swych stronach internetowych. Ale i w sytuacji, gdy pula nagród nie zostanie wyczerpania do końca wspomnianego okresu, promocja zostanie automatycznie przedłużona o kolejny miesiąc - do 17.02.2016 r.

Premia ma zostać wypłacona na rachunek powiązany z aplikacją IKO uczestnika promocji. Ma to nastąpić w ciągu 14 dni kalendarzowych liczonych od dnia zakończenia promocji. Warunkiem uzyskania premii jest posiadanie aktywnej aplikacji na dzień wypłaty bonusu.

Dla osób, które aktualnie nie posiadają konta w Inteligo, powyższa promocja może być dodatkową zachętą do skorzystania z oferty banku. Cały czas można bowiem zarobić też 100 zł za otwarcie konta i bez ograniczeń po 50 zł za polecenia w programie "Mam Inteligo".

Za podrzucenie informacji o wiadomości dziękuję Czytelnikowi Łukaszowi!

Jeśli chcesz być na bieżąco z promocjami, śledź blog Bankobranie. Pomoże Ci w tym: FacebookGoogle+TwitterBloglovin lub kanał RSS. Warto również zapisać się na bezpłatny newsletter (to zero spamu, a jedynie powiadomienia o najlepszych okazjach do zarobku oraz oszczędzania):
Adres e-mail

37 komentarzy:

  1. Warunek 1c). A to w PKO są jakieś sensowne lokaty?

    OdpowiedzUsuń
  2. A tydzień temu zainstalowałem aplikację.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No ale choć 15 zł można zgarnąć. Zawsze to coś :D

      Usuń
    2. Dowód kolejny na to że tak jak się nie opłaca zakładać konta bez promocji tak i nie ma co instalować aplikacji bez promocji; vide: mBank

      Usuń
  3. czyli jeżeli będę aktywował to na nowym nr telefonu to zgarnę premie? starterów mam sporo :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tylko pytanie czy najpierw nowego numeru nie musisz podać jako numeru w banku?!

      Usuń
  4. czyli jak zaaktywuje IKO na nowym nr telefonu to bedzie wszystko ok? wystarczy wyciągnąc kasę z bankomatu? ;p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dla warunku nr 1 może być wypłata w bankomacie. Tylko uwaga na opłaty (kojarzę, że są uzależnione od rodzaju konta i wybranego bankomatu).

      Usuń
  5. Dla obecnych klientow ktorzy juz wczesniej aktywowali aplikacje IKO nie moga skorzystac nawet z (premii 15zl) drugiego warunku. Wiadomosc z banku.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na 99,99% byłem przekonany, że obecni klienci z tych 15 zł skorzystać mogą. Ale wysłałem zapytanie i dostałem odpowiedź na maila:
      "Nagrodę w wysokości 15 PLN otrzyma pierwszych 12 000 Uczestników, którzy wykonają za pośrednictwem Aplikacji IKO min. 5 transakcji BLIK (płatność w sklepie stacjonarnym w terminalu płatniczym akceptującym kod BLIK lub w Internecie) o łącznej wartości min. 100 zł. Nie ma tu znaczenia czy Uczestnik ma już aplikację od jakiegoś czasu czy dopiero ją pobrał".

      Usuń
  6. Pytanie w innej sprawie.
    Chodzi o Lokatę Bezkarną i premię, brak maila, który miał się pojawić do 22, widzę pod postem o tej lokacie z premią więcej informacji o tym problemie.

    OdpowiedzUsuń
  7. ja zrobić 5 transakcji blik w internecie ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Różne sklepy mają opcję takiej płatności - z większych np. empik

      Usuń
  8. @Mario_S Nie wprowadzaj ludzi w blad, bo Ci ktorzy mieli wczesniej aktywna aplikacje IKO przed 21.12.2015r nie lapia sie na zadna z nagrod w promocji. Jezeli masz watpliwosci to zadzwon na infolinie Inteligo czy PKO jest bezplatna.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zacytowałem odpowiedź od Inteligo. Proszę screen shot: http://i.imgur.com/FGqRPwj.png
      Nie wiem z czego miałoby wynikać, że obecni posiadacze aktywnej apki IKO nie mieliby się załapać na 15 zł.

      Usuń
  9. Promowani sa tylko nowi klienci, ktorzy nie aktywowali apki IKO przed 21.12. (bo mogli zainstalowac ale nie uruchamiac IKO na urzadzeniach mobilnych) Napisalem juz zadzwon na infolinia Inteligo ( jest bezplatna) albo rzecznik Inteligo klienta detalicznego tam zadawaj pytania ale nie pisz ze starzy sie lapia na promocje,druga nagrode 15zl.

    OdpowiedzUsuń
  10. Ma ktoś pomysł na transakcje blik w internecie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. http://www.blikmobile.pl/gdzie-zap%C5%82ac%C4%99-blikiem/

      Usuń
  11. Gdzie można sprawdzić czy udzieliłam wymaganą zgodę?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. w iPKO wejdź w Ustawienia i dalej w Dane osobowe. Tam jest takie pole "Informacje o zgodzie marketingowej"

      Usuń
  12. czyli nie można zrobić jednej transakcji za 100 zł? trzeba 5? ;/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. suma wszystkich płatności blikiem to min. 100 zł, a transakcji musi być min. 5

      Usuń
  13. Pierwszy raz skorzystałem z IKO i płatności BLIK. Obawiałem się, bo dotąd czytałem dużo negatywnych opinii, że sprzedawcy nie wiedzą jak przyjmować płatność itp. Na razie mam dwie płatności - w aptece i w Rossmannie. W obydwu miejscach jak mówiłem, że chcę zapłacić BLLIKIEM to podsuwano mi terminal i mówiono: proszę zbliżyć. Ale jak mówiłem, że mam kod to już było bezproblemowo. Zobaczymy jak pójdą kolejne płatności.

    OdpowiedzUsuń
  14. Jeśli dotąd nie miałem aplikacji to wystarczy że zainstaluję i zapłacę 5 razy na sumę min. 100 zł i to wszystko bym dostał i 10 i 15 zł?

    OdpowiedzUsuń
  15. Płacę na stacji, na co pani z obsługi "Płaci Pan blinkiem?" ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. w ramach informacji - okazuje się, że jeśli posiada się konto w PKO i w Inteligo i wskazało się ten sam numer telefonu do kontaktu w obu bankach to aplikację IKO można zainstalować tylko dla jednego banku tj.1 nr telefonu - 1 aplikacja IKO. W moim przypadku instalacja w Inteligo wykluczyła instalację w PKO

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O to heca. No i zmień w Inteligo numer kontaktowy, podaj kogoś innego z domowników i pójdzie.

      Usuń
  17. Promocja widzę nadal aktywna. I faktycznie bank przedłużył promocję ze względu na niewyczerpaną pulę nagród.

    OdpowiedzUsuń
  18. Drodzy Bankobiorcy!
    Czy ktoś mi podpowie - wykonałem transakcję blikiem 18 stycznia. Myślałem, że szansa na wypłatę przepadła, ale dziś przeczytałem o przedłużeniu promocji. Czy w takiej sytuacji spełniam punkt 1. i mogę liczyć na wypłatę?

    OdpowiedzUsuń
  19. Dziś wpadła premia :) Jest 25 zł.

    OdpowiedzUsuń
  20. A ja właśnie dzis otrzymałam na konto 10zl.Mila niespodzianka!!!

    OdpowiedzUsuń
  21. Dzis wplynelo mi na konto 10zl.Mila niespodzianka!!!

    OdpowiedzUsuń
  22. I na moim koncie siedzi 10 zł :-)

    OdpowiedzUsuń
  23. Czy ta promocja jest jeszcze aktywna?

    OdpowiedzUsuń