Dziś w godzinach popołudniowych organizator akcji promocyjnej rozesłał maile do osób, które spełniły warunki uzyskania premii. Aby zdobyć premię 100 zł niezbędne jest teraz uzupełnienie danych niezbędnych do wypłaty nagrody.
Promocja "Money Mania 3" dostępna była od 20.01. do 16.02.2016 r. Szczegółowo zasady skorzystania z promocji opisywałem tutaj. Pokrótce jednak je przypomnę. W/w okresie należało: zarejestrować się w promocji i złożyć wniosek o Konto Godne Polecenia w BZ WBK, do 15.03. zawrzeć umowę i wykonać co najmniej 5 płatności bezgotówkowych kartą płatniczą lub mobilną wydaną do Konta albo za pomocą systemu płatności mobilnych BLIK.
Na skrzynki mailowe uczestników promocji do dziś miały trafić maile powiadamiające o spełnieniu warunków i jednocześnie przypominające o konieczności dopełnienia ostatniego warunku: uzupełnienia danych niezbędnych do wypłacenia premii 100 zł.
Logując się na stronie promocji należy najpóźniej do 20.04.2016 r. podać wymagane dane - w tym numer rachunku Konta Godnego Polecenia, które zostało przez Ciebie otwarte w ramach Money Manii. Do 30.04.2016 r. premia powinna trafić na Twój rachunek.
Co zrobić gdy nie ma maila od Money Manii?
Zwróć uwagę, bo mail powiadamiający o spełnieniu warunków promocji mógł "wpaść" do takich folderów, jak "spam", "wiadomości-śmieci", "inne", "oferty" lub "zakupy". Przejrzyj te foldery. Gdy i tam wiadomości nie ma, może to być efekt działania filtrów antyspamowych operatora Twojej skrzynki mailowej. Możesz wtedy spróbować zalogować się na stronie promocji i - jeśli będzie to możliwe - uzupełnić dane. Ale jeśli tu pojawi się problem, ze strony internetowej promocji wyślij reklamację do organizatora. Zgodnie z regulaminem akcji:
"1. Reklamacje dotyczące spraw związanych z Akcją należy składać Organizatorowi za pośrednictwem Aplikacji w terminie 30 (trzydziestu) dni od daty zakończenia Akcji (...).
2. Reklamacje rozpatrywać będzie Organizator niezwłocznie, nie później niż w terminie 30 (trzydziestu) dni od dnia ich otrzymania. Odpowiedź w sprawie reklamacji zostanie przesłana na adres email wskazany w czasie rejestracji uczestnika w Aplikacji."Do kontaktu z organizatorem możesz wykorzystać adres mailowy: moneymania@firma.money.pl.
W mailu powiadamiającym o przyznaniu premii dla uczestników trzeciej edycji akcji, organizator pisze również: "Chcesz zyskać dodatkowe 600 zł? Weź udział w najnowszej odsłonie Money Manii!". I faktycznie z tej promocji skorzystać warto: poznaj zasady Moneymanii 5 i zdobądź do 600 zł za eKonto w mBanku.
Jeśli nie udało Ci się załapać na trzecią edycję Money Manii z premią za Konto Godne Polecenia w BZ WBK to... nic straconego. Obecnie rachunek ten można założyć w promocji organizowanej przez Agorę. Tym razem do wzięcia jest nawet 120 zł, a i niezmiennie można załapać się na oprocentowanie 4% w skali roku dla części oszczędności.
Bądź na bieżąco z promocjami i ważnymi terminami dla Bankobiorców: Obserwuj @bankobranie
U mnie z trzech zgłoszonych osób dwie już maile dostały o różnym czasie. Ja jeszcze czekam. Więc albo nie dostanę albo wysyłka jeszcze trwa.
OdpowiedzUsuńspoko tez jeszcze nie dostałem ;)
UsuńU mnie mail był w spamie.
Usuńani ja ani żona nadal ni nie mamy ;/
OdpowiedzUsuńJak money.pl twierdzi, że dziś wysyła maile to wysyła je dziś i jutro. A i jeszcze pojutrze się jakieś sierotki znajdą ;)
UsuńNiestety, do mnie również nie dotarła wiadomość
OdpowiedzUsuńCzy dobrze widzę, że wymuszają adres zamieszkania wbrew Regulaminowi?
OdpowiedzUsuńBo to jest regulamin, który obowiązuje tylko jedną stronę :)
UsuńW razie co mamy: "Reklamacje dotyczące spraw związanych z Akcją należy składać Organizatorowi za pośrednictwem Aplikacji (rozumianej jako strona moneymanii).
UsuńPowodzenia w szukaniu ;)
Z jakiego adresu przychodzi mail i jaki ma temat?
OdpowiedzUsuń"Konrad / direct.money.pl"
UsuńA ja brałem udział w moneymanii II.Wszystkie warunki spełnione nagroda nieprzyznana. Na reklamację odpowiedź pozytywna, premia przyznana ponad tydzień temu. Premię obiecano przelać na drugi dzień a mija tydzień i nic. Na meile nie odpowiadają. I jak odzyskać pieniądze? Zaraz po otrzymaniu premii chciałem zamknąć konto i nie mogę bo czekam na kasę, tylko czy się doczekam?
OdpowiedzUsuńDostaniesz. Tylko zbiorczo robią przelewy, a nie każdy osobno więc chwilę trzeba zaczekać.
UsuńU mnie niestety też nadal nie ma.
OdpowiedzUsuńNie wczytywałem się w regulamin - wystarczyło 5 transakcji kartą płatniczą na dowolną kwotę? Czy liczyły się płatności w sklepach internetowych?
Tak, mogły być dowolne transakcje.
UsuńUzupełniłem dane bez maila. Ale później odnalazłem go w spamie. Nie wiem jak oni te maile wysyłają, że ciągle wpadają do spamu.
OdpowiedzUsuńInformacja - jaką przed chwilą dostałem od organizatora - dla tych, którzy jeszcze nie otrzymali maila jest taka, że bank wczoraj przesłał raport z banku i w chwili obecnej trwa wyjaśnianie dlaczego część klientów nie znalazła się na liście do wypłaty premii. Money.pl czeka na odpowiedź od BZ WBK.
OdpowiedzUsuńCzyli... mamy powtórkę z "rozrywki", bo również nie wszyscy uprawnieni dostali na czas maile/premie we wcześniejszej promocji Konta Godnego Polecenia organizowanej akurat przez Agorę. Powodem też był raport. Po reklamacjach wszyscy uprawnieni premie dostali (przynajmniej do mnie nikt nie zgłaszał dalszych komplikacji).
Złotówa, ja dostałem z 30-dniowym opóźnieniem!
UsuńCiekaw jestem czy wiesz co bank robi, gdy klient spóźnia się ze spłatą kredytu o tyle czasu?
U mnie sytuacja odwrotna, maila dostałam, mimo,że warunków nie spełniłam, a wniosek o udział w promocji został odrzucony /przelew potwierdzający z innego banku/. Otworzyłam konta przez kuriera,omijając MoneyManię. A tu proszę jaka niespodzianka, bałagan mają i tyle.
OdpowiedzUsuńMarta
Delikatnie mówiąc: bałagan.
Usuńmaila dostałaś, a stówkę mimo że nie spełniłaś warunków również?
UsuńSzczęście w nieszczęściu jest takie, że konto jest darmowe i nie trzeba nic robić by nie płacić więc można zaczekać. No ale z tym raportowaniem to słabo to wychodzi.
OdpowiedzUsuńja warunki spełniłem, bank to potwierdził, a na liście mnie nie ma:P
OdpowiedzUsuńCzy jeżeli nie dostalem emaila a udało mi się uzupełnić dane do przelewu to także dostane premię?
OdpowiedzUsuńJeśli mogłeś uzupełnić dane to raczej wszystko gra.
UsuńOnety, wp i interie to są pseudopoczty. Maile z zewnątrz traktują jako spam, a sami ładują go lawinowo przez cały dzień. A wiadomość na którą czekasz masz w spamie albo w ogóle nie masz. Więc zmieniłem pocztę na Gmail i póki co wszystko jest w porządku.
UsuńJa dostałem taką informację na maila przed chwilą:
OdpowiedzUsuń"Dzień dobry
niestety, raport przesłany do nas przez Bak zawierał błędy, które w tej chwili wyjaśniamy. Jak tylko uzyskamy pewność, że plik jest przygotowany poprawnie i uwzględnia wszystkie osoby, które zakwalifikowały się do wypłaty premii, wyślemy wiadomość ponownie."
Hej,
OdpowiedzUsuńCzy może ktoś wkleić treść maila informującego o otrzymaniu premii? Ja dostałam takiego maila (poniżej) od Konrad / direct.money.pl ale 14.03, wydaje mi się, że to za wcześnie... Też spełniłam warunki i poza tym poniżej, nie otrzymałam żadnego maila. Dane co prawda uzupełniłam ale nie mam pewności czy przyznają mi premię.
Brałeś udział w Money Manii? Pamiętaj spełnieniu warunków
i uzupełnieniu danych niezbędnych do wypłaty premii.
Aby sprawdzić, czy wszystkie dane na Twoim koncie uzupełnione są prawidłowo:
1) Zaloguj się na swoje konto.
2) W zakładce "Poprzednio wysłane wnioski" sprawdź, jaki status mają wnioski wygenerowane przez Ciebie w poprzednich edycjach akcji.
3) W zakładce "Moje dane" sprawdź i uzupełnij wszystkie brakujące pola, koniecznie zapisz dane.
Chcesz zyskać dodatkowe 100 zł premii?
Weź udział w najnowszej odsłonie Money Manii!
Tak, to mail stary. Obecny mail masz na print screenie we wpisie Złotówy. Jak wynika z komentarzy poprzedników nie wszyscy dostali maile. Spróbuj się zalogować i uzupełnić dane. A jeśli się nie uda napisz reklamację mailem.
Usuńteż otrzymałam takiego meila w marcu, już wtedy mogłam uzupełnić dane, a teraz nie dotarł żaden inny meil... nie wiem czy czekać czy pisać do organizatora?
UsuńPoświęć 2 minuty, napisz maila bo bez sensu się wozić później. Miałem tak samo, napisałem maila wczoraj wieczorem. Czekam na odpowiedź.
UsuńNapisałam maila, po kilku dniach dostałam odpowiedź, że zakwalifikowali mnie do wypłaty premii :) juhu!!!
UsuńCzy te dane zapisują wam się na koncie moneymania ?
OdpowiedzUsuńchciałem sprawdzić czy dobrze uzupełniłem po czym wszystkie pola które wcześniej uzupełniłem są puste a gdy chce wpisać na nowo to wyświetla się komunikat Konto bankowe znajduje się w naszej bazie.
Też tak miałem, ale napisałem maila i mi odpisali, że dane są. Dla spokoju ducha radziłbym Ci jednak też napisać i zapytać: moneymania@firma.money.pl
UsuńA jaki prawidłowo powinien być ten status w zakładce "poprzednio wysłane wnioski" o którym w mailu piszą w punkcie 2? Bo chyba skasowałem maila ale uzupełniłem na stronie money i nie wiem czy to wystarczy. Jeśli mogłem uzupełnić to znaczy że jestem zakwalifikowany do wypłaty?
OdpowiedzUsuńnie pomylcie tylko danych do usupełnienia w promocji mbank w tym samym miejscu :)
UsuńA jesli wczesniej juz się uzupełnilo dane typu nr konta,imię nazwisko i adres zamieszkania to czy maila wie spodziewać czy nie?
OdpowiedzUsuńZałożyłam 2 konta w tej promocji i za jedno dowalili mi 7 pln za kartę, miało być bezwarunkowo darmowe do 30.06.2017. ktoś tk miał? pisaliście reklamację?
OdpowiedzUsuńTe 2 konta w sensie, że na 2 osoby? Czy 2 na siebie? Jedno w moneymanii ok. Drugie tylko dla 4%. Opłata za kartę to albo wniosek złożony w BZWBK24 albo np. brak zgody na informacje handlowe.
UsuńTeż tak miałem z drugim kontem i trzecim kontem. Właściwie z trzecim bo wziąłem do niego kartę. Moja wina, bo nie doczytałem, że kolejne wnioski muszą być spoza bankowości elektronicznej. Nie miałem też oprocentowania. Zawnioskowałem więc o konto 4 i 5 i teraz już wszystko jest prawidłowo. A o te drugie i trzecie konto poszło wypowiedzenie.
UsuńSprawdź czy zgoda na informacje handlowe jest zaznaczona na TAK. Ustawienia >> Moje dane
UsuńDostałam takiego maila z Money Manii:
OdpowiedzUsuńSzanowni Państwo
zgodnie z regulaminem organizowanej przez nas akcji Money Mania 3,
do 11. kwietnia 2016 r. byliśmy zobligowani do poinformowania o naliczeniu premii te osoby, które zakwalifikowały się do wypłaty środków.
Niestety, dokument, który pierwotnie otrzymaliśmy od naszego partnera - Banku Zachodniego WBK - i na podstawie którego części z Państwa przesłaliśmy wiadomość o zakwalifikowaniu się do wypłaty premii, zawierał błędy. Do dziś nie otrzymaliśmy wiarygodnego raportu, który pozwalałby nam jednoznacznie stwierdzić, że zostali w nim uwzględnieni wszyscy Klienci spełniający warunki stawiane przez Bank.
Weryfikujemy poszczególne przypadki chcąc uzyskać pewność, że wszyscy kwalifikujący się do wypłaty premii otrzymają swoje pieniądze.
Prosimy Państwa o czas na dokładne i rzetelne wyjaśnienie tej sytuacji z Bankiem.
Z wyrazami szacunku
Zespół Money Manii
Ja również. Także chyba trzeba poczekać.
UsuńWłaśnie miałem pisać o tym mailu. Do mnie też przysłali choć wcześniej dostałem maila o przyznaniu premii. Mogli teraz wysłać tylko do tych którzy maili nie dostali. A tak to wprowadzają jeszcze większy chaos.
UsuńDokładnie. Mogli wysłać już tylko do tych, których wcześniej pominęli.
UsuńNajwyraźniej wyodrębnienie listy byłby zbyt czasochłonne, a weekend tuż tuż ;)
UsuńRozumiem, że teraz termin uzupełnienia danych do 20.04. staje się nieaktualny?
OdpowiedzUsuńTrzeba czekać na kolejne wiadomości. Zapewne tak.
UsuńHA HA .... oj patrzę że znowu będą problemy .mania wysyła nowe maile i już tym razem asekuruje się na wypadek reklamacji :
OdpowiedzUsuńSzanowni Państwo
zgodnie z regulaminem organizowanej przez nas akcji Money Mania 3,
do 11. kwietnia 2016 r. byliśmy zobligowani do poinformowania o naliczeniu premii te osoby, które zakwalifikowały się do wypłaty środków.
Niestety, dokument, który pierwotnie otrzymaliśmy od naszego partnera - Banku Zachodniego WBK - i na podstawie którego części z Państwa przesłaliśmy wiadomość o zakwalifikowaniu się do wypłaty premii, zawierał błędy. Do dziś nie otrzymaliśmy wiarygodnego raportu, który pozwalałby nam jednoznacznie stwierdzić, że zostali w nim uwzględnieni wszyscy Klienci spełniający warunki stawiane przez Bank.
Weryfikujemy poszczególne przypadki chcąc uzyskać pewność, że wszyscy kwalifikujący się do wypłaty premii otrzymają swoje pieniądze.
Prosimy Państwa o czas na dokładne i rzetelne wyjaśnienie tej sytuacji z Bankiem.
Z wyrazami szacunku
Zespół Money Manii
Nie wiem czy się asekuruje... kto nie dostał maila to reklamację napisać ma prawo. Dobrze, że informują, a nie chowają głowy w piasek.
Usuńmasakra mam ten sam mail
OdpowiedzUsuńMuszę pisać reklamację? Bez tego nie dostanę premii? :/
OdpowiedzUsuńLepiej napisz. Jedno zdanie, że brak maila i brak możliwości uzupełnienia danych. Będziesz zawsze mieć glejt.
UsuńCzy reklamacje będzie można napisać po 30 kwietnia? Być może emaila nie wysłali a premię przyznają. W moim przypadku dane do przelewu udało mi się uzupełnić a informacji email nie dostałem. Warto poczekać do końcowej daty. Co myślicie na ten temat ?
OdpowiedzUsuń"Reklamacje dotyczące spraw związanych z Akcją należy składać Organizatorowi za
Usuńpośrednictwem Aplikacji w terminie 30 (trzydziestu) dni od daty zakończenia Akcji, o której mowa w § 3 ust 4 Regulaminu" czyli licząc od 11.04. Spokojnie po 30.04. zdążysz napisać.
Szanowna Pani, Szanowny Panie
OdpowiedzUsuńw imieniu Banku Zachodniego WBK, będącego Partnerem promocji Money Mania 3,
z przykrością informujemy, że przekazana za naszym pośrednictwem informacja o zakwalifikowaniu się przez Panią/ Pana do wypłaty nagrody w promocji Money Mania 3 została przesłana niewłaściwie, ponieważ warunki określone w regulaminie promocji nie zostały przez Pana/ Panią spełnione. W związku z tym premia nie może zostać Pani/ Panu wypłacona.
W imieniu Banku Zachodniego WBK bardzo przepraszamy za powstały błąd.
Wszelkie reklamacje prosimy kierować (podając w treści numer wniosku składanego w Banku) na adres mailowy reklamacje-mania@firma.money.pl
ale i przyszły takie maile
UsuńGratulacje!
Bank Zachodni WBK zakwalifikował Cię do wypłaty premii w Money Manii 3. Prosimy o uzupełnienie danych niezbędnych do wypłaty premii.
Aby sprawdzić, czy wszystkie dane na Twoim koncie uzupełnione są prawidłowo:
1) Zaloguj się na swoje konto.
2) W zakładce "Poprzednio wysłane wnioski" sprawdź, jaki status mają wnioski wygenerowane przez Ciebie w poprzednich edycjach akcji.
3) W zakładce "Moje dane" znajdź poprzednie edycje akcji i rozwiń tę właściwą - "Money Mania - edycja 3". Uzupełnij wszystkie brakujące pola, koniecznie zapisz dane.
Z wyrazami szacunku
Zespół Money Manii
@Anonimowy18 kwietnia 2016 14:14 ale w rzeczywistości spełniłeś warunki promocji czy nie?
UsuńJa dostałem maila, że jednak kasy nie będzie mimo, że warunki spełniłem. Reklamacja poszła. Zobaczymy.
UsuńSą tez i emaile pozytywne. Otrzymałem wiadomość ze dostane premie. I uwaga. Wcześniej wprowadzone dane w moneymanii zniknęły! Musiałem wpisać ponownie.. upewnić się warto przed 20 kwietnia czy wpisane dane są nadal w profilu
OdpowiedzUsuńMoney Mania - Miłośnicy Maillingu ;) Co dzień nowe wiadomości
UsuńDziś przyszedł do mnie meil, że spełniłam warunki do wypłaty premii. Wcześniej nie otrzymałam takiego meila.
OdpowiedzUsuńNo bo mieli poślizg. Lepiej późno niż wcale.
UsuńJa otrzymałem tego maila, ale... po kliknięciu w link w nim zawarty trafiam na stronę "moneymania(kropka)pl/?" i tak dalej. Opisana tam jest v edycja MM (ta mBankowa). Jak konkretnie mam się zalogować - jakim hasłem?
OdpowiedzUsuńProblem już rozwiązany.
Usuńczy u was w mm3 można dalej zmieniać dane , potrzebne do wypłaty premii .
OdpowiedzUsuńwedług info mm3 po 20 ,04 taka możliwość miała być zablokowana ??
Tak, pewnie z tego powodu że część uczestników nie dostała maili na czas to zostawili możliwość zmiany na dłużej.
UsuńPremia została dzisiaj wypłacona, także w moim przypadku obyło się bez większych problemów poza koniecznością dwukrotnego wpisywania danych do wypłaty premii.
OdpowiedzUsuńKasa jest na koncie :)
OdpowiedzUsuńJa też dziś otrzymałam premię!!! :)
OdpowiedzUsuńi stówa jest również u mnie
OdpowiedzUsuńU mnie tez wczoraj, wszystko w porządku
OdpowiedzUsuńNa jaki adres email pisać reklamację ??
OdpowiedzUsuńczy jest szansa, że z racji tego, że 30.04 to sobota pieniądze wpłyną dopiero w poniedziałek? u mnie jest stówka, a u męża niestety nie.
OdpowiedzUsuńTo bardzo realne. W promocji z Millennium część osób pisała o premii w piątek, a ja dostałem dopiero w poniedziałek.
Usuńcóż... nadal nie ma. czekam do środy i chyba muszę pisać reklamację... :( szkoda, że tak się stało... to dopiero początek naszego bankobrania, więc przykro, że od razu pod gorkę ;)
UsuńByć może to tylko pierwsze śliwki-robaczywki ;) Jeśli kasa nie wpłynie to pozostanie złożenie reklamacji. Bo skoro warunki zostały spełnione, był mail powiadamiający o premii i dane zostały uzupełnione to stówka należy się bez dwóch zdań.
Usuńa ja nie dopilnowałam męża i dwie transakcje są za późno... ubzdurał sobie, że do 20 marca ma czas, a nie do 15. A maila, że spełnił warunki dostał...
Usuńdobrze, że zanim zaczęłam pisać reklamację wszystko sprawdziłam... eeeh, tak to jest z facetami... dobrze, że chociaż z oprocentowania skorzystamy...
U mnie 100 wpłynęła po czasie tj 2 maja
OdpowiedzUsuńDłuuuuuuuuuuuuuuuugo czekałem i już chciałem hejtować BZWBK ale wczoraj przyszedł przelew. Więc dziękuję autorowi Bloga, Bankowi WBK oraz partnerowi Money Mani.
OdpowiedzUsuńJest juz koniec maja a ja nie dostalam 100 zł, chociaz wszystkie warunki spelnione, staut: premia przyznana. Dlaczego nie ma 100 zl na moim koncie?
OdpowiedzUsuńNapisz reklamację bo kasa już dawno powinna być. Zresztą była przynajmniej u mnie.
Usuń