Poniższa wiadomość jest ważna wyłącznie dla uczestników promocji, którzy zarejestrowali się w promocji i założyli konto bez wyrażenia stosownej zgody.
W związku z niedopatrzeniem banku i organizatora promocji, w procesie otwierania eKonta w mBanku zabrakło zgody na zwolnienie z tajemnicy bankowej. Teraz uczestnicy akcji, którzy takiej zgody nie mieli możliwości wyrazić, dostali wiadomość w poczcie wewnętrznej systemu bankowości internetowej. Czas wyrazić zgodę, by premia (100 zł w ramach Money Manii) nie przeszła obok nosa.
Szczegóły promocji Money Mania 5 dostępnej już tylko do 10.05. opisuję tutaj.
Część z Czytelników zauważyła brak zgody, której wymaga regulamin. Jest to oświadczenie dotyczące zwolnienia banku z tajemnicy bankowej w zakresie dotyczącym promocji (a więc przekazania informacji organizatorowi o spełnieniu warunków uprawniających do zdobycia premii w wysokości 100 zł). Po tych informacjach od Czytelników i samodzielnym zweryfikowaniu procesu zakładania konta, poinformowałem organizatora o niedopatrzeniu. Po kilku dniach zmianę we wniosku wprowadzono - dziś stosowna klauzula jest na miejscu i trudno jej nie zauważyć:
Jednakże osoby, które już wcześniej zarejestrowały się w promocji, złożyły wniosek, a nawet już założyły konto, teraz muszą to oświadczenie uzupełnić. To warunek konieczny do uzyskania premii 100 zł w ramach Money Manii.
Uczestnicy promocji na skrzynki poczty wewnętrznej w bankowości internetowej mBanku otrzymali wiadomości z prośbą o wypełnienie wniosku:
Proces ten jest dość prosty - wystarczy kilka kliknięć. Nie ma nawet potrzeby potwierdzania dyspozycji hasłem SMS.
Ważność wiadomości to 3.06.2016 r., więc zapewne tylko do tego momentu możliwe będzie złożenie oświadczenia.
W prawie dwu i półrocznej historii bloga Bankobranie taka sytuacja zdarzyła się pierwszy raz. No cóż, błędy może popełnić każdy. Pozostaje tylko nadzieja, że organizatorzy i mBank dołożą wszelkich starań, by żaden z uczestników promocji nie stracił. Oprócz wiadomości w bankowości internetowej rozesłane zostały też SMSy. Z nieoficjalnej informacji, jaką uzyskałem od organizatora, wynika, że do uczestników promocji (którzy nie mogli wyrazić zgody) mają również dzwonić konsultanci banku.
Na koniec przypomnę: dziś ostatni dzień w którym można załapać się na darmowy bilet do Multikina za płatność BLIKiem na stronie multikino.pl. Coraz mniej czasu zostało też by skorzystać z promocji PKO BP: 100 zł za otwarcie konta z polecenia i po 50 zł bez ograniczeń za rekomendacje.
a ja wczoraj rozmawiałam na czacie z konsultantem i zapewnił mnie że nie muszę składać żadnego oświadczenia bo i tak biorę udział w moneymanii, więc w koncu jak to jest ?
OdpowiedzUsuńPytanie kiedy został złożony wniosek o eKonto? Bo stosowne oświadczenie we wniosku już jest od pewnego czasu (próbuję ustalić od kiedy). Jeśli wniosek został złożony, gdy oświadczenie już było to git. Nie ma czego uzupełniać.
UsuńJeśli jednak otrzymałaś wiadomość w poczcie wewnętrznej bankowości internetowej mBanku to sugerowałbym zgodę uzupełnić, a nie sugerować się odpowiedzią konsultanta (może widzieć, że wniosek jest złożony w promocji, ale niekoniecznie czy spełnia wszystkie warunki).
wniosek o otwarcie składałam 2 maja i nie przypominam sobie aby był tam punkt o wyrażeniu zgody odnoście moneymanii
UsuńTeż nie jestem pewien czy zgoda była, ale wiadomości nie dostałem. Więc wysłałem zapytanie:
Usuń"W związku z udziałem w promocji "Moneymania 5" mam pytanie czy mój wniosek zawiera wyrażenie zgody na zwolnienie banku z tajemnicy bankowej? (Zgodnie z § 3. 1.a. ppkt. iv regulaminu promocji). Uprzejmie proszę o zweryfikowanie mego przypadku, a w przypadku brak takiej zgody o udostępnienie wniosku z możliwością zaakceptowania właściwego oświadczenia".
Dosyć opornie idzie ta promocja pod względem technicznym. Konto założone 17.04 przez moneymanię a do dziś na koncie w money jest status - brak wysłanych wniosków.
OdpowiedzUsuńFakt, że z aktualizacją statusu są opóźnienia. Ale podobno organizator raport ma. Tylko musi nanieść to do systemu.
UsuńWłaśnie wczoraj dostałam smsa i do końca nie wiedziałam co zrobić. Dziękuję za wyjaśnienie.
OdpowiedzUsuńPo to jest blog Bankobranie :)
UsuńJak to możliwe, że tego w banku ani w moneymanii nikt nie zauważył przez ponad tydzień??!! Bo z komentarzy pod opisem promocji wywnioskowałem że dopiero po ponad tygodniu nastąpiło zgłoszenie. Co oni tam robią?
OdpowiedzUsuńJak już wyrażę zgodę to dostaje się jakieś potwierdzenie?
OdpowiedzUsuńNie było żadnego potwierdzenia.
UsuńWyświetlił się tylko komunikat "Dziękujemy za złożenie wniosku
UsuńDziękujemy za zainteresowanie naszą ofertą i złożenie wniosku" i przycisk "Zakończ"
Dziś dzwoniła do mnie pani z mBanku - rozmowa czy mi się podoba, czy konto otwarte bez problemów, czy wszystko wiem, czy mam już aplikację, czy wiem o mokazjach. Łącznie chyba kilkanaście minut rozmowy. Ale o promocji nic nie wspomniała, ani o zgodzie. A tu taka wiadomość...
OdpowiedzUsuńInfo jak najbardziej potrzebne, takie zgody trzeba uzupelnic inaczej moga, byc problemy z wyplata 100zl.
OdpowiedzUsuń22 314 62 30 - z takiego numeru dzwonił do mnie mBank. Nie wiecie w jakiej sprawie? Tej zgody czy coś innego?
OdpowiedzUsuńDzwonią by zapytać czy wszystko przebiegło bez problemu podczas zakładania konta, czy znasz wszystkie możliwości, czy masz kartę aktywowaną itp. itd. O zgodzie ani o promocji w tej rozmowie nie było ani słowa.
Usuńja tej zgody tez nie otrzymalam na emiala do uzupelnienia a konto zakladane wkwietniu jak dzwonisz do mbanku to nie iwedza czy ta zgod ana twoim koncie byla zaakceptowana kaza kontaktowac sie z moneymania a tam to samo z epowinnismy dostac e-mail z linkiem i wtedy mbank przesyla im formularz z twoimi danymi i tak naprawde nic nie mzona zalaltwic a status w moneymania mam "wyslany"
OdpowiedzUsuńDzwonić nie ma sensu. lepiej napisać - wtedy trafi to zawsze na kogoś kompetentnego.
Usuńzgody mozna znalesc w pasazu w bankowosci internetowej
UsuńUważajcie na program polecam mbank. Poleciłem znajomą wszystkie warunki spełniła. Ja nie otrzymałem premii i znowu reklamacja czas na rozpatrzenie 30dni. Powiedziałem, że jak w 7 tego nie załatwią to zamykamy konta i karty. Według mnie naciągają tak wiele osób.
OdpowiedzUsuńA jak znaleść wiadmości od nich na aplikacji? Bo komputer nie wyświetla ich strony jest zepsuty i muszę posługiwać się wyłącznie telefonem
OdpowiedzUsuńW mobilnej wersji strony mBanku gdy już wejdziesz do zakładki "Zaloguj" wybierz "Pełna wersja serwisu". Dalej "Wiadomości" i tam już będzie informacja o konieczności dot. Moneymanii.
Usuń