Osoby, które założą konto i wykażą się aktywnością w korzystaniu z karty (i/lub telefonu), załapać się mogą na premie w łącznej kwocie nawet 500 zł. Zasady promocji są bardzo podobne do tych z poprzedniej edycji. Tym razem zmieniono jednak zapis definiujący kim według banku jest "nowy klient".
PROMOCJA ZAKOŃCZONA: opis nowej edycji znajdziesz tutaj.
Wznowienie promocji bez wątpienia świadczy o dużej popularności promocji. No ale nie ma się czemu dziwić. W końcu rzadko można zdobyć aż tyle gratyfikacji w jednej promocji. Bonusy na sumę 500 zł przewidziane są co prawda dla najaktywniejszych (trzeba wykonać sporo płatności kartą i/lub BLIKiem), ale po linii najmniejszego oporu dość łatwo można "wycisnąć" co najmniej 275 zł. O szczegółach poniżej.
Aby wziąć udział w promocji "Zyskuj z eKontem – II edycja" należy w okresie od 1.06. do 1.08.2016 r.:
- złożyć wniosek o konto z kartą płatniczą - wybrać można eKonto z taryfą standard lub eKonto z taryfą plus (o różnicach między tymi rachunkami piszę na końcu wpisu)
- we wniosku zaakceptować regulamin "mOkazje w Serwisie Transakcyjnym oraz Aplikacji Mobilnej mBanku"
- zawrzeć umowę o wybrane konto z kartą płatniczą - można to zrobić za pomocą przelewu z konta w innym banku, za pośrednictwem kuriera lub w placówce mBanku albo punkcie obsługi Aspiro
I dalej pozostaną już do realizacji wyłącznie warunki uprawniające do zdobycia poszczególnych bonusów.
Premia za pobranie i aktywację aplikacji
Pierwsza z premii to zaledwie 10 zł. Ale warunki jej zdobycia są bardzo proste. Wystarczy w ciągu 24 godzin od otwarcia konta w systemie bankowym pobrać i aktywować aplikację mobilną mBanku (dostępną na urządzenia z systemem Android, iOS lub Windows).
Premia zostanie wypłacona w ciągu 20 dni roboczych od spełnienia powyższego wymogu.
Premia za płatności kartą i przelew wynagrodzenia
Dotąd nie było Ci dane korzystać z BLIKa? Sprawdź wpis: "BLIK - płatności telefonem. Zalety i wady jakie ma Polski Standard Płatności"Transakcje te powinny być wykonywane w punktach handlowo-usługowych i rozliczane w tym samym miesiącu kalendarzowym, w którym je wykonano. Nie należy ich również anulować (co najmniej do 15. dnia miesiąca następującego po miesiącu wykonania transakcji).
Za dany miesiąc możesz uzyskać maksymalnie 50 zł zwrotu, a premie te będą wypłacane przez pięć kolejnych miesięcy kalendarzowych, począwszy od drugiego miesiąca następującego po miesiącu w którym została zawarta umowa. Łącznie możesz więc uzbierać nawet 250 zł zwrotów.
W nazwie tej premii pojawia się również "wynagrodzenie". Ale regulamin promocji wymaganego wpływu nie definiuje jako zasilenia konta przez pracodawcę. Więc może być to przelew z dowolnego źródła. Zgodnie z regulaminem promocji wpływ ten powinien być:
"w kwocie nie niższej niż 1 000 zł, przy czym wpływ na rachunek nie może pochodzić z rachunku należącego do Uczestnika Promocji"Do uzyskania zwrotu za płatności należy zrealizować jeszcze jeden wymóg regulaminu. Co miesiąc minimum jeden raz należy zalogować się do aplikacji mobilnej.
A więc podsumowując. By mBank wypłacał zwroty, co miesiąc należy:
- zapewnić wspomniany wpływ w kwocie min. 1 000 zł
- wykonywać płatności na łączną sumę co najmniej 250 zł (ważne by zostały one rozliczone w tym samym miesiącu)
- przynajmniej raz zalogować się do aplikacji mobilnej banku
Zwroty mają być wypłacane do końca miesiąca kalendarzowego po miesiącu w którym płatności wykonano i zaksięgowano.
Premia dodatkowa
To taka wisienka na torcie. Osoby które spełnią warunki dot. premii za aktywację aplikacji oraz otrzymają zwroty za płatności przez pięć kolejnych miesięcy, otrzymają bonus dodatkowy. A to wypłacane jednorazowo aż 240 zł. Premia dodatkowa trafi na Twe konto do końca miesiąca po miesiącu w którym spełnisz wszystkie warunki dot. premii za aplikację oraz w każdym z miesięcy premii za płatności.
Dla kogo promocja?
W promocji udział może wziąć wyłącznie "nowy klient", przez którego bank rozumie:
"klienta będącego osobą fizyczną, który przed dniem złożenia wniosku o prowadzenie rachunku nie był stroną umowy z Bankiem na mocy której Bank prowadził na jego rzecz indywidualny lub wspólny rachunek oszczędnościowo-rozliczeniowy lub w dniu złożenia wniosku o prowadzenie rachunku nie jest stroną umowy z Bankiem, na mocy której Bank prowadzi na jego rzecz indywidualny lub wspólny rachunek oszczędnościowo-rozliczeniowy"Definicja różni się zatem od tej z poprzedniej edycji promocji. Tym razem wyraźnie z udziału w wykluczono osoby, które kiedykolwiek posiadały już konto osobiste w mBanku.
W promocji udziału nie mogą też wziąć osoby zakładające rachunek wspólny.
Strategia dla minimalistów
Aby zdobyć cały przysługujący co miesiąc zwrot 50 zł (i tym samym dojść do zebrania łącznie 500 zł) trzeba wykazać się bardzo dużą aktywnością w płaceniu. I to zarówno przy płatnościach kartą (2% zwrotu), jak i BLIKiem (4% zwrotu). Miesięcznie trzeba by więc wydać od 1 250 zł (w przypadku płacenia tylko i wyłącznie BLIKiem) do 2 500 zł (jeśli płacić będziesz tylko kartą).
Bez nadmiernego wysiłku możesz jednak w promocji zdobyć co najmniej 275 zł. Jak wtedy powinna wyglądać Twoja aktywność? Co miesiąc w punktach handlowo-usługowych musisz wykonać płatności na sumę min. 250 zł. Otrzymasz zwrot w wysokości 2% (jeśli transakcje wykonasz kartą) lub 4% (dla transakcji opłacanych BLIKiem). Poza tym musisz też zapewnić comiesięczny wpływ na konto w kwocie minimum 1 000 zł oraz co miesiąc raz zalogować się do aplikacji mobilnej.
Same zwroty za płatności będą niewielkie - wyniosą 5 zł (jeśli będziesz płacić wyłącznie kartą) lub 10 zł (przy płaceniu BLIKiem) albo coś po środku (gdy płacić będziesz i kartą, i BLIKiem). Ale wykonywanie płatności na sumy po min. 250 zł przez pięć kolejnych miesięcy sprawi, że dostaniesz też premię dodatkową - ekstra 240 zł.
Uzbiera się więc: 10 zł za aplikację, przez pięć miesięcy premie po min. 5 zł za płatności oraz premia dodatkowa 240 zł. W sumie będzie więc tego co najmniej 275 zł.
eKonto - prześwietlenie oferty
Na koniec wpisu jak zawsze prześwietlam rachunek, który należy otworzyć w promocji. W mBanku do wyboru jest eKonto standard lub eKonto plus.
eKonto z taryfą standard to:
- 0 zł za otwarcie konta
- 0 zł za prowadzenie konta
- 0 zł za przelewy złotówkowe Elixir zlecane w bankowości internetowej i mobilnej
- 0/4 zł za kartę płatniczą - opłata nie jest pobierana jeśli miesięcznie wykonasz co najmniej 5 płatności kartą
- 0 zł za wypłaty w bankomatach Euronet, BZ WBK i Planet Cash
Z kolei eKonto z taryfą plus to:
- 0 zł za otwarcie konta
- 0/5 zł - opłata za prowadzenie konta nie jest pobierana, jeśli na konto zapewnisz wpływ w wysokości co najmniej 1 000 zł miesięcznie
- 0 zł za przelewy złotówkowe Elixir zlecane w bankowości internetowej i mobilnej
- 0/4 zł za kartę płatniczą - opłata nie jest pobierana jeśli miesięcznie wykonasz co najmniej 5 płatności kartą
- 0 zł za wypłaty we wszystkich bankomatach w Polsce i na świecie
Złóż wniosek o eKonto w taryfie standard lub eKonto w taryfie plus i zarób nawet 500 zł
Aż tyle gratyfikacji za założenie konta? Z tekstu wynika, że nic - płacą za transakcje kartą i blikowanie!
OdpowiedzUsuńCzyli rozumiem, że mogę płacić i kartą i blikiem i wtedy też się dostanie zwrot. Czy tylko w jeden sposób?
OdpowiedzUsuńMożna płacić kartą lub BLIKiem albo dowolnie mieszając te formy płatności. Ważne by miesięcznie wydać co najmniej 250 zł.
UsuńCzy nadal jest aktualny program poleceń?
OdpowiedzUsuńTylko do zatrudniania w urzędach :)
UsuńWziąłem udział w pierwszej edycji. Minął już termin 20 dni od chwili aktywacji aplikacji (oczywiście w terminie 24h od otwarcia rachunku), a premii 10zł nie ma. A jak nie ma 10zł za uruchomienie aplikacji, to nie ma szans na dodatkowe 240zł.
OdpowiedzUsuńZłożyłem reklamację ale jak jej nie uwzględnią to czekam na premię z MM5 i konto zamykam.
Być może wcześniej miałeś konto w mBanku? U mnie było tak, że żona która konta nidgy w mbanku nie miała 10 zł dostała po 5 dniach od aplikacji. Bezproblemowo. A ja kiedyś miałem. Zamknąłem jakoś 2-3 lata temu i teraz otworzyłem, czekałem 20 dni i nic. Napisałem reklamację. Odbili odpowiedź, że jestem starym klientem. Na co ja im, że nie tak powinni interpretować regulamin, że inni byli klienci jednak premie dostają itd. i dostałem kolejną odpowiedź już pozytywną. 10 zł dostałem. A wczoraj wpłynął też zwrot za płatności kartą.
UsuńW tej promocji już by się tak nie udało. I reklamacje by nic nie wskórały. Bo jasno stoi, że mogą wziąć udział tylko nowi klienci którzy konta w mBanku nie mają i nigdy nie mieli. Ale poprzednia to co innego. Więc się im nie daj.
Tak, kiedyś miałem konto (zamknąłem je ponad 5 lat temu). Właśnie dostałem negatywną odpowiedź.
UsuńAle skoro Tobie udało się odwołać od negatywnie rozpatrzonej reklamacji, to zrobię tak samo. Niczym nie ryzykuję. :)
Poniżej treść odpowiedzi.
"Dzień dobry,
z przykrością informuję o negatywnym rozpatrzeniu Pana reklamacji.
Przypominam, że § 4 ust. 2 Regulaminu promocji „Zyskuj z eKontem ” brzmi:
„2. Przez nowego Klienta Banku dla potrzeb niniejszej Promocji rozumie się klienta będącego osobą fizyczną, który w dniu złożenia wniosku o prowadzenie rachunku nie jest stroną umowy z Bankiem, na mocy której Bank prowadził lub prowadzi na jego rzecz indywidualny lub wspólny rachunek oszczędnościowo-rozliczeniowy. Udziału w Promocji nie może wziąć pełnomocnik strony, o której mowa w zdaniu poprzedzającym.”
Wyjaśniam, że w chwili złożenia wniosku o rachunek fizyczny w mBanku w ramach promocji, nie mógł Pan nigdy posiadać rachunku osobistego w mBanku.
Weryfikacja Pana zgłoszenia wykazała, że posiadał Pan wcześniej rachunki osobiste, konsekwencją zaistniałej sytuacji jest brak możliwości uzyskiwania premii w ramach przedmiotowej promocji.
Mam nadzieję, że moje wyjaśniania okażą się wystraczające.
Może Pan odwołać się od tej decyzji w terminie 30 dni od daty jej otrzymania. W załączniku, który jest częścią przesłanej odpowiedzi, znajdzie Pan szczegółowe informacje na ten temat."
Mi natomiast odpisali, że liczą 20 dni roboczych, nie kalendarzowych.. czekam do piątku :)
UsuńBo zgodnie z regulaminem jest 20 dni roboczych.
UsuńCzyżby moje odwołanie od negatywnie rozpatrzonej reklamacji przyniosło efekt?
UsuńWłaśnie dostałem SMS o treści;
"mBank mOkazje: Zarejestrowalismy transakcje w AKTYWACJA. Zwrot trafi na Twoje konto do 60 dni. Juz teraz sprawdz pozostale oferty."
Zobaczymy jak sytuacja będzie się rozwijać dalej.
Mam pytanie, jak mieliście opisany przelew 10zł za aktywację aplikacji?
UsuńJa mam opis "Rabat 10,00 PLN za zakupy 2016-06-01 w AKTYWACJA". Z opisu jednoznacznie nie wynika, że jest to za uruchomienia apki. Boję się że to kolejny szwindel aby wykluczyć mnie z promocji, a 10zł jest na odczepkę i za co innego. :/
A najlepsze jest to, że zwrot będzie wypłacony... 28.07.2016. Poniżej zrzut z ekranu (jak to się nie do 20 dni z regulaminu?).
Oficjalnej odpowiedzi na odwołanie od negatywnie rozpatrzonej reklamacji jeszcze nie otrzymałem, więc w sumie nie wiem na czym stoję.
http://images75.fotosik.pl/648/ac1079fddda2e629med.png
Ja zakładałam konto w promocji "Zyskaj z ekontem" w mBanku 4.04.2016 w oddziale. Wtedy nie była ona łączona z Moneymanią. W tym samym dniu aktywowałam aplikację mobilną na tablecie. 16.04.2016 zaksięgowano mi 10zł na koncie z identycznym opisem jak Twój. Żadnej wpłaty na to konto innej nie było jeszcze.Czy li chyba wszystko OK. Kiedyś byłam już klientką mBanku, ale dawno i konto zamknięte też dawno.
UsuńNatomiast mąż (tez już kiedyś klienta mBanku) zakładał konto przez kuriera, korzystając z MOneymanii5. Podpisał umowę 11.05.2016, w tym samym dniu przyszły informacje, że konto jest już aktywne i w tym samym dniu mąż aktywował aplikację mobilną na telefonie. Do dnia dzisiejszego nie ma 10zł. Reklamować jeszcze nie można bo nie upłynęło 20 dni roboczych. Ale 1.06.2016 na konto wpłynęlo wymagane 1000zł i w tym samym dniu w mOkazjach na koncie pojawił sie kafelek AKTYWACJA ważny do 2.06.2016.Mąż zalogował się więc do aplikacji na telefonie 1.06.2016. Wtedy przyszło potwierdzenie wykorzystania tej mOkazji, a w zyskach pojawiło się to samo co u kalafiora-10zł do wypłaty w lipcu.
I tez mamy wątpliwość czy to spełnia wymagania promocji czy też po tych 20 dniach jednak reklamować?
Czy ktoś jest nam w stanie to wyjaśnić? Niestety konsultanci mBanku nie są zbyt kompetentni i zorientowani ( sama się o tym przekonałam dzwoniąc w swojej sprawie) więc dzwonienie na Infolinię niekoniecznie skutkuje otrzymaniem właściwych informacji.
No więc wychodzi na to że ci byli klienci mbanku którzy do promocji przystąpili na początku poprzedniej edycji to bez problemu dostają premie. Ci którzy przystąpili później np. w Moneymanii to mają problem i muszą pisać reklamacje :(
UsuńCelem uporządkowania, komentarze z tego wątku zostały przeniesione pod wpis dotyczący I edycji promocji "Zyskaj z eKontem" tutaj.
UsuńOmawiane kwestie dotyczą poprzedniej promocji i nie są związane z II edycją.
Dzisiaj dostałem 10zł.
UsuńJako rodzaj przelewu jest opis "ręczne uznanie", a w opisie operacji numer reklamacji ("REK..........").
No cóż. Konta w mBanku nie mam już od 9 lat... i nadal mnie nie chcą :(
OdpowiedzUsuńA lojalka jakas obowiazuje?
OdpowiedzUsuńDostajesz ostatnią premię i możesz się pożegnać.
Usuńczy jak polecę mężowi konto to czy jego też obejmie ta akcja "zyskaj z ekontem " 500 zł?
OdpowiedzUsuńdo pytania powyżej - czy otwarcie konta z linku polecającego od osoby już mającej konto w mbanku też łapie się na tą akcję promocyjną?
UsuńPrzeszedłem wniosek i niestety nigdzie nie było pola do wpisania numeru konta osoby polecającej.
Usuńczy ktoś już sprawdził w poprzedniej edycji czy zakupy w internecie też się łapią na zwrot, a co z płatnością za rachunki billem?
OdpowiedzUsuńPłatności w internecie zaliczają się. Sprawdzone. O billu czytałem, że też.
UsuńJak złożę wniosek z kurierem to dzwonią z banku potwierdzać dane? Czy już kurier przyjeżdża bezpośrednio?
OdpowiedzUsuńCzy gdy otrzymam przelew min. 1000 zł od INNEGO uczestnika promocji to zostanie naliczony moneyback?
OdpowiedzUsuńJak spoza mBanku to powinno przejśc.
UsuńA jak długo trzeba posiadać konto w Mbanku żeby dostać tą premię?
OdpowiedzUsuńdo wypłaty ostatniej premii. Jak teraz konto założysz to max. do końca roku powinno się wszystko skończyć
UsuńCzy to prawda, że mBąk zmienia opłaty co 3 tygodnie?
OdpowiedzUsuńZmienia tabelę opłat i prowizji, ale to nie znaczy że zmieniają się opłaty dla konta. Tylko jakieś inne zapisy.
UsuńNie dowiesz się o tych podwyżkach jeśli nie wejdziesz na swoje konto i na dodatek te podwyżki wchodzą w życie bez JAKIEGOKOLWIEK wyprzedzenia czasowego - żałosne!
UsuńCiekawe, bo konto mam w mBanku od 4 lat i nic się od tego czasu nie zmieniło. Zasady dot. konta, karty czy bankomatów mam takie same.
UsuńCzytam komentarze jak ten od Anonimowy6 czerwca 2016 10:01 i myślę sobie czy takie komentarze to nie efekt czarnego PR konkurencji?!
UsuńNie stawiałbym tez i podejrzeń tego typu (choć faktem jest, że swego czasu jeden z banków prowadził działania które polegały na tym, że na blogu, jak i serwisach społecznościowych czy informacyjnych pojawiały się komentarze wychwalające pewien bank - od razu dało się wyczuć, że nie pisze tego Kowalski - klient banku, ale zatrudnieni "marketingowcy").
UsuńCo do zmian Taryfy prowizji i opłat bankowych w mBanku. Spojrzałem na prześwietlenie promocji z kwietnia ub.r. Warunki prowadzenia konta i zwolnień z opłat były takie same, jak i są teraz. Choć faktem jest, że w wiadomościach w poczcie wewnętrznej bankowości internetowej mBanku często pojawiają się informacje o zmianach TPiOB mBanku - powoduje to niepotrzebny zamęt i stres (który zawsze się u mnie pojawia gdy widzę tytuł wiadomości o zmianie TOiP, regulaminów itp.), ale zazwyczaj są to zmiany redakcyjne, dopasowujące zapisy do zmian w przepisach lub do rekomendacji albo zmiany opłat, które bankobiorcy nie dotyczą.
No i na koniec. Jeśli pojawi się zapowiedź radykalnych zmian w ofercie mBanku, wpływająca na koszty utrzymania konta czy karty, stosownego info można spodziewać się na blogu, tak jak to w tym roku działo się już kilkukrotnie przy okazji zmian w T-Mobile Usługi Bankowe, BZ WBK albo zbiorczo opisanych w Citibanku, PKO BP i Raiffeisen Polbanku.
Z tego co się orientuję, to mBank jest jedynym, który ma pozycję w swojej TOiP "Opłata za zamknięcie konta" - na razie widnieje tam 0 zł, ale jak długo jeszcze?
UsuńRzeczywiście nie widziałem jeszcze banku, w którym TOiP zmienia się tak często, a wszystko zaczęło się po tym słynnym pozwie zbiorowym o manipulowanie spreadem dla frankowców. Nawet Paribas wysyła informacje o zmianach listem z 2-miesięcznym wyprzedzeniem!
Ale za zamknięcie jest 0 zł. A np. Eurobank pobiera opłatę za zamknięcie konta w jakimś czasie po jego otwarciu. Opłata za zamknięcie konta była też w PKO ale czytałem, że ją wycofali.
UsuńGdzieś można w internecie zapłacić Blikiem za doładowania telefonu?
OdpowiedzUsuńNa taniedoladowania.com można zapłacić blikiem.
UsuńDzięki.
UsuńPytanie czy BLIKiem trzeba płacić choć raz czy może być samo płacenie kartą?? Pytanie głównie do tych co założyli konto wcześniej i już zwroty dostali.
OdpowiedzUsuńPłaciłem tylko kartą i zwrot dostałem :)
UsuńCzym jest podyktowana opłata za "obsługę" konta internetowego? Na czym niby polega taka "obsługa" :)
OdpowiedzUsuńUtrzymanie serwerów, infrastruktury informatycznej, zabezpieczeń, wysyłka smskodów, realizacja przelewów w systemie przez KIR, stworzenie serwisu, jego aktualizacje, pokrycie kosztów zawierania umów jak wysyłki kuriera, wysyłka karty, składki na BFG, podatek bankowy, dostępność pracowników infolinii, dostęp do aplikacji, departamenty prawne, bezpieczeństwa. A takim Polakom wydaje się że to wszystko jest za darmo. Polecam założyć bank :) Jak otworzysz, napisz. Założę konto gdy dasz promocję. Nie będę wymagający, bo mi nawet bonus 100 zł wystarczy.
UsuńPozdrawiam domorosłych bankierów.
I dig :)
UsuńTak się składa, że niemal wszystkie powyżej wymienione warunki są wykonywane nie po to, żeby "obsługiwać" jakieś konto ... no ale to chyba dość oczywiste.
Opłata za "obsługę" konta internetowego to jeden z bardzo licznych elementów głębokiej patologi działalności banków w Polsce, które są w 80% w obcych rękach, tak jak w każdej prawdziwej republice bananowej!
Mam pytanie: jak można zablikować aż na tyle forsy? Obłęd!
OdpowiedzUsuńnp. w Media Expert gdy kupujesz jakieś RTV/AGD
UsuńCo miesiąc? Ja kupuję pralkę raz na kilka lat :)
UsuńStacje Shell, Orlen. Kto ma auto tankuje częściej niż raz na kilka lat :)
Usuńw l'eclercu działa blik sprawdzone.
UsuńTo pytanie mnie trochę zmotywowało do sprawdzenia okolicznych sklepów. Wbrew pozorom wiele ma nalepkę z płatnością Blik. Miasto raczej nieduże ok 85 tyś mieszkańców a w obrębie 500 metrów apteka, sklep papierniczy, sklep spożywczy, sklep typu dżem, mydło i powidło (z miotłami, zniczami, ceramiką torbami, parasolkami i wszystkim innym), hotel... także jak u mnie jest to wydaje mi się, że w wielu miejscach też można znaleźć nalepkę z Blikiem.
UsuńCzy komuś również nie pojawiło się we wniosku o założenie konta, pole do wpisania 10 ostatnich cyfr nr konta osoby polecającej?
OdpowiedzUsuńCzy jest szansa pomimo tego na zdobycie premii przez osobę polecającą?
Po jakim czasie kurier przyjeżdża? Bo mam urlop 27.06. i zastanawiam się czy zakładać przed czy zaczekać i założyć po. Da radę w przyszłym tygodniu???
OdpowiedzUsuńBez problemu. U mnie kurier było po 3 dniach.
UsuńZalozylam konto w poprzedniej edycjii i za aplikacje dostalam wpływ 10zł. Niestety za korzystanie z karty premii do tek pory nie otrzymalam mimo że wszystkie warunki spelniłam... Nie wiem o co chodzi :/
OdpowiedzUsuńZależy kiedy założyłeś. Jeśli w kwietniu to za majowe transakcje zwrot dostaniesz do końca czerwca. Jeszcze nie wypłacili.
UsuńJeśli w lipcu założę konto to zwrot będzie już naliczany za transakcje lipcowe?
OdpowiedzUsuńDopiero za sierpniowe. P-wszy zwrot za płatności kartą/BLIKiem dostaniesz we wrześniu.
UsuńW jaki sposób można zlożyc do nich reklamację? Czy tzreba listownie wysyłac, czy w bankowości internetowej jest to możliwe w jakis sposób. Nie widzę możliwości napisania do nich wiadomości ...
OdpowiedzUsuńMasz wszystkie możliwości: https://www.mbank.pl/pomoc/reklamacje/
UsuńDobre wieści dla mieszkańców Łodzi. BLIKiem można płacić w biletomatach! :)
OdpowiedzUsuńJeżeli wykonałam płatność kartą w czerwcu a w lipcu został on zaksięgowany na koncie to w lipcu dostanę zwrot 2%?
OdpowiedzUsuńNie, bo płatność musi być wykonana i zaksięgowana w tym samym miesiącu.
UsuńSprytny bill wchodz do zwrotów?
OdpowiedzUsuńTak.
UsuńCzy jeśli podpiszę umowę o konto jeszcze w lipcu (np. najbliższa sobota) to wystarczy, że aktywuję dostęp przez aplikację mobilną czy jeszcze muszę w lipcu wykonać transakcję na 250 zł oraz przelew 1000 zł czy wystarczy, że w sierpniu ? Bo nie wiem czy podpisać umowę jeszcze w lipcu czy czekać do 1.08.2016 ? :) Pozdrawiam
OdpowiedzUsuńTransakcje musisz zrobić dopiero po miesiącu otwarcia konta. Jeśli otworzysz w lipcu to wydać te 250 zł musisz w sierpniu. Teraz tylko musisz aplikację odpalić
UsuńAplikację musisz odpalić od razu po otwarciu konta.
OdpowiedzUsuńMr. Złotówa, czy jeśli anulowałam jakąś transakcję (dokładnie - dokonałam zwrotu zakupionego towaru) znaczy to, że tracę całą premię "wypracowaną" przez miesiąc czy tylko procent od zwracanej kwoty? Dopytuję ponieważ nie otrzymałam jeszcze przelewu z premią za czerwiec i trochę się obawiam :/
OdpowiedzUsuńJeśli anulowana transakcja nie wpłynęła na spadek sumy wszystkich transakcji w czerwcu poniżej 250 zł to zwrot otrzymasz. Póki co wypłaty premii jeszcze nie było (zgodnie z regulaminem mBank ma czas na wypłatę do końca miesiąca).
UsuńOk, wszystko rozumiem. Uzbierała mi się ładna kwota premii (prawie 50zł) za ostatni miesiąc, więc wolałam dopytać. Dzięki :)
Usuńdostał ktoś już zwrot za maj ?
OdpowiedzUsuńWpłynął dziś popołudniu. Ale to już za czerwiec :)
UsuńA czy ktoś testował zwrot za rachunki płacone przez bm.pl z kartą mBanku?
OdpowiedzUsuńKtoś już dostał zwrot za sierpień???
OdpowiedzUsuńDziś wpadł.
UsuńDostał już ktoś "wynagrodzenie" 240zł za spełnienie warunków przez 5 miesięcy?
UsuńU mnie wszystkie warunki spełnione do września. Wczoraj wpłynęła ostatnia, piąta premia moneyback 50 zł za wrzesień. Do poniedziałku bank ma regulaminowy czas na wypłatę premii 240 zł. Bardzo proszę uczestników wcześniejszej edycji, zakładających konto w marcu żeby napisali czy bez problemów bank wypłacił 240 zł. Z góry dziękuję
UsuńNie wypłacili do końca września. Napisałem reklamację. Powołali się, że 240 zł wypłacą do końca października bo za warunek do tego uznawali uzyskanie zwrotu we wrześniu. Na co ja im napisałem że to nie warunek, ale już skutek spełnienia warunków wcześniejszych. Po 3 dniach miałem ręczne uznanie. Wypłacili 240 zł. Tak samo wybiórczo podchodzą jak na początku z określeniem miana "nowego klienta"
Usuńu mnie i u zony na razie nie ma ani 5 zwrotu ani 240 pln .trzeba do poniedziałku czekac
OdpowiedzUsuńU mnie zwrot za wrzesień jest. Ale 240 zł nadal brak.
UsuńMam taką samą sytuację. Moneyback jest, 240 PLN brak. Więc czekam do pn, a jak nie będzie to we wt leci reklamacja.
UsuńU mnie i u żony podobnie brak 5 zwrotu za wrzesień jak również 240 ale jak napisał ktoś wcześniej czekamy do ostatniego księgowania w poniedziałek 31 października.
UsuńWitam. U mnie jak narazie brak czwartego zwrotu za wrzesień. Miał nastąpić do końca października. Reklamacja złożona .... moja siostra dostała zwrot dziś czyli 2 dni po terminie :/
OdpowiedzUsuń