Do wzięcia czeka 100 zł za otwarcie konta oszczędnościowego ZOŚKA PRO. Jest to więc okazja nie tylko dla łowców promocji bankowych, ale opcjonalnie też dla tych, którzy posiadają oszczędności. Z udziałem w akcji warto się pośpieszyć, bo pula premii jest limitowana.
Na wstępie prześwietlenia promocji, definicje dla kogo przewidziana jest oferta. A zgodnie z regulaminem, udział w promocji mogą wziąć osoby pełnoletnie, posiadające polskie obywatelstwo i miejsce zamieszkania na terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, które:
"a. nie zawarły z Bankiem umowy o dowolny produkt oferowany prze Bank,
b. nie złożyły wniosku o otwarcie żadnego produktu oferowanego przez Bank"Mamy więc do czynienia z propozycją skierowaną wyłącznie do nowych klientów. Jeśli więc kiedykolwiek było Ci dane posiadać np. popularną Lokatę Happy, inny depozyt lub jakikolwiek produkt w Idea Banku to niestety szans załapania się na promocję nie masz.
Jeśli jednak spełniasz powyższe wymogi, Money Mania 7 jest dla Ciebie dostępna. Aby wziąć w niej udział:
- najpóźniej do 24.07.2016 r. zarejestruj się na stronie promocji (warunek ten nie dotyczy osób już posiadających konto Money Manii)
- celem potwierdzenia udziału w akcji kliknij w link w mailu i dalej (już po zalogowaniu na stronie Moneymanii) przejdź do złożenia wniosku o Konto ZOŚKA PRO
- wyraź zgodę na zwolnienie banku z tajemnicy bankowej w zakresie niezbędnym do przeprowadzenia promocji i weryfikacji spełnienia warunków uprawniających do uzyskania premii
- do 21 dni od złożenia wniosku o Konto ZOŚKA PRO (ale też nie później niż do 14.08.2016 r.) zawrzyj umowę o konto ZOŚKA PRO i zasil je jednorazowo kwotą 1 000 zł
- do 14.08.2016 r. uzupełnij na stronie promocji dane niezbędne do wypłaty premii (podać będzie należało numer rachunku Konta ZOŚKA PRO otwartego w promocji)
I to wszystko. O zakwalifikowaniu do wypłaty premii zostaniesz powiadomiony mailowo do 31.08.2016 r., a bonus 100 zł na Twój rachunek wpłynie najpóźniej także do 31.08.2016 r.
Pamiętaj, że z jednego profilu na stronie Money Manii można złożyć wyłącznie jeden wniosek. Jeśli udział w promocji chce wziąć również ktoś z Twych najbliższych wymaga to odrębnej rejestracji na inny adres e-mail. Konto w Idea Banku założysz za pomocą przelewu weryfikacyjnego ze swego konta w innym banku lub za pośrednictwem kuriera.
Pamiętaj, że z jednego profilu na stronie Money Manii można złożyć wyłącznie jeden wniosek. Jeśli udział w promocji chce wziąć również ktoś z Twych najbliższych wymaga to odrębnej rejestracji na inny adres e-mail. Konto w Idea Banku założysz za pomocą przelewu weryfikacyjnego ze swego konta w innym banku lub za pośrednictwem kuriera.
Jak już wspomniałem na wstępie, pula nagród w promocji została ograniczona. Na bonus w wysokości 100 zł załapie się pierwsze 500 osób, które spełnią warunki akcji.
"W przypadku gdy liczba zawartych przez Uczestników umów (...) wyniesie powyżej 500 (słownie: pięćset) to o przyznaniu Premii będzie decydować data złożenia przez Uczestników Akcji wniosku o Rachunek Oszczędnościowy KONTO ZOŚKA PRO. W przypadku zaś takich samych dat o przyznaniu Premii, decydować dodatkowo będzie data podpisania umowy o Rachunek Oszczędnościowy Konto ZOŚKA PRO pomiędzy Uczestnikiem Akcji a Bankiem."Ale też co ważne, organizator raczej nie zamierza dopuścić do sytuacji, w której po złożeniu 500 wniosków łapiących się na promocje, kolejne setki osób zostałyby bez premii. Mamy bowiem w regulaminie też zapis:
"Organizator zastrzega sobie możliwość wcześniejszego zakończenia Akcji w przypadku wyczerpania limitu wniosków"I taką informację dostałem też od organizatora. Gdy tylko pula się wyczerpie, wniosek ma zostać zablokowany.
Zarejestruj się w Money Manii i zdobądź 100 zł za Konto ZOŚKA PRO
Konto ZOŚKA PRO - prześwietlenie oferty
Konto oszczędnościowe ZOŚKA PRO jest bezwarunkowo darmowym rachunkiem. Wydawałoby się, że haczykiem w promocji może być konto osobiste, które jest otwierane automatycznie przy okazji składania wniosku o konto oszczędnościowe. Ale i to konto osobiste (Konto Idealne) prowadzone jest bezwarunkowo za 0 zł. O szczegółach za chwilę.
Konto osobiste przyda się gdy z konta oszczędnościowego zechcesz wycisnąć maksymalne oprocentowanie 3% w skali roku. Choć jest to oprocentowanie "na papierze". By je uzyskać musisz bowiem na nieoprocentowanym koncie osobistym utrzymywać 10% kwoty środków zgromadzonych na koncie oszczędnościowym ZOŚKA PRO.
Dla przykładu:
Na konto oszczędnościowe ZOŚKA PRO wpłacasz 10 000 zł. Aby odsetki zostały naliczone według stawki 3% w skali roku, na koncie osobistym musisz utrzymywać 1 000 zł. Realne oprocentowanie dla sumy środków zgromadzonych w banku (10 000 + 1 000 zł) wyniesie więc 2,72% w skali roku.Jeśli odpowiednie saldo na koncie osobistym nie zostanie utrzymane, stawka oprocentowania dla środków na koncie oszczędnościowym wyniesie 1% w skali roku.
Pierwszy przelew wewnętrzny w miesiącu z konta oszczędnościowego na konto osobiste wykonasz za darmo. Za drugi i każdy kolejny (jeśli będziesz chcieć tak często środki wypłacać) opłata wyniesie 5 zł.
Konto Idealne to rachunek prowadzony za 0 zł bez warunków (nie ma więc wymogu wpływów na to konto czy utrzymywania na nim jakichkolwiek środków). Ja konto te posiadam od samego początku stania się klientem Idea Banku. Pomaga mi w zarządzaniu lokatami.
Cechy Konta Idealnego:
- 0 zł za otwarcie i prowadzenie konta (bez warunków)
- 0 zł za przelewy złotówkowe Elixir zlecane w bankowości internetowej lub mobilnej (bank daje również możliwość wykonania w miesiącu kalendarzowym dwóch darmowych przelewów Express Elixir)
- karta płatnicza do rachunku nie jest wymagana, ale dla zainteresowanych:
- 0 zł za wydanie i posiadanie karty
- 0 zł za wypłatę gotówki w bankomatach w Polsce
Otwarcie przelewem działa? Czy tylko kurier?
OdpowiedzUsuńJest przelew.
UsuńPod niedawnym wpisem o perturbacjach dot. otwierania kont przelewem (tutaj) już w piątek pojawił się komentarze, że oprócz Eurobanku na chwilę obecną jeszcze tylko Idea Bank właśnie pozwala otwierać konto przelewem. Więc może być wygodnie i szybko :)
Usuń"Do konta ZOŚKA PRO nie ma możliwości uzyskania karty płatniczej" - oczywiście, że nie ma, gdyż to jest konto oszczędnościowe. Kartę można jednak uzyskać do ichniego ROR zwanego Konto Idealne, jednak warunki darmowości karty są trudniejsze do spełnienia niż w Millennium przy koncie oszczędnościowym dającym 2,7% odsetek i nie tylko dla NOWYCH klientów.
OdpowiedzUsuńKolejny wabik :)
Konto, jak i karta - zgodnie z opisem - są bezwarunkowo darmowe. Nie ma potrzeby wykonywania jakichkolwiek płatności kartą czy wykazywania się inną aktywnością (nowa oferta obowiązuje od niedawna).
UsuńW Millennium oprocentowanie 2,7% dot. wyłącznie nowych środków do 100 000 zł. W przypadku ZOŚKA PRO brak limitów :)
Więcej da się wycisnąć z normalnej Zośki czyli 3%, ale regulamin do tego konta jest na tyle zawiły, że nawet mało który pracownik Idea go obejmuje i w praktyce klienci zazwyczaj dostają jedynie połowę maks. odsetek.
OdpowiedzUsuńZłożyłem wniosek poprzez monymanię. Podczas wprowadzania danych na stronie banku na górze była informacja "Wniosek o konto ZOŚKA PRO". Po zalogowaniu do Idea Banku mam "Konto IDEALNE" :(
OdpowiedzUsuńSam regulamin promocji nie wspomina o tym, ale wniosek o konto oszczędnościowe ZOŚKA PRO jest jednoczesnym wnioskiem o Konto Idealne. Zaraz po pojawieniu się promocji (wstępnie opisanej na podstawie regulaminu), przetestowałem rejestrację i wniosek. Wpis został uzupełniony o stosowne informacje dot. Konta Idealnego. Wszystko się zgadza :)
UsuńNie bardzo rozumiem. W monymanii mam informację, że złożyłem wniosek o konto ZOŚKA PRO. Po zalogowaniu się do Idea Banku mam zero kont oszczędnościowych i tylko jedno konto IDEALNE z oprocentowaniem 0%. Tak ma być?
UsuńJuż zdążyłeś zrobić przelew? Bo może Zośka pojawi się dopiero po przelewie weryfikacyjnym?
UsuńCzyli otwierając konto oszczędnościowe dostaje się za darmo ROR - rewela!
UsuńZrobiłem, ale jeszcze konta nie aktywowali.
UsuńZośka ma się pojawić po aktywacji konta Idealnego. Takie info otrzymałem na infolinii. Ja dopiero teraz wysłałem wniosek. Ty kilka godzin wcześniej więc pewnie będziesz miał szybciej aktywowane. Napisz czy Zośka się pojawi.
UsuńKonto aktywne i nadal mam tylko konto IDEALNE z 0%. Brak Konta ZOŚKA PRO. Co ciekawe założyłem też dwa konta na moich rodziców i jest dokładnie ten sam problem: podczas składania wniosków wyraźnie było napisane, że to wnioski o konto ZOŚKA PRO, a po założeniu konta było konto IDEALNE. Co teraz? Na kontach w monymanii jest napisane, że wnioski o konta ZOŚKA PRO zostały wysłane poprawnie. To jakiś błąd?
UsuńU mnie również brak Zośki Pro, przy czym konto jeszcze nie aktywowane. Co gorsza na stronie Moneymanii ciągle mam komunikat "Brak wysłanych wniosków", mimo że wniosek wysłałem za pośrednictwem ich strony (nie przez stronę banku). Coś się chrzani już na wstępie :(
UsuńZośka powinna być po aktywacji. A komunikatem o braku wysłanych wniosków się nie martw. W Moneymanii z mBankiem trwało to nawet kilka dni.
UsuńKonto już w pełni aktywowane, Zośki wciąż brak. W Umowach mam tylko dwie: o bankowość i o konto Idealne. Na stronie Moneymanii wciąż komunikat się nie zmienił. Naskrobałem maila do MM w sprawie komunikatu i odpisali w ten sposób:
Usuń"Komunikat zmienia się, kiedy Idea Bank „odbija” nam informację o złożonym wniosku. Pana wiadomość przekierowaliśmy do banku, żeby po swojej stronie sprawdził, czy wszystko działa poprawnie."
Więc na razie spokojnie czekam.
Mam taką samą sytuację. Otworzyło się Konto Idealne, a Zośki nie mam w moim systemie transakcyjnym.
UsuńKonto aktywowane i Zośki nie ma :( Co robić?
UsuńMam ten sam problem. Bankier Ideabanku zaproponował żebym założył sobie sam lub przez bank Zośke, i na stronie promocji wpisać nr konta Zośka które założyłem na własną rękę.
UsuńAnonimowy, 5 lipca 2016 14:08
UsuńGood idea :)
Moneymania urządza sobie regularną KPINĘ z ludzi. Zośki do tej pory brak, na stronie MM komunikat "Brak wysłanych wniosków". W sumie nic dziwnego, skoro rzeczone konto oszczędnościowe nie zostało założone. Trzeba to rozdmuchać bo to jest regularna KPINA Z LUDZI!
UsuńDzisiaj byłem w oddziale podpisać papiery na konto idealne (nie udało mi się otworzyć konta poprzez przelew) i jak zapytałem o konto Zośka, to miła pani mi powiedziała, że nie ma żadnego śladu wniosku w ich systemie o to konto. Jak chcę, to mogę otworzyć sobie z poziomu aktywnego konta "idealnego".
UsuńDo kiedy trzeba trzymać te 1000 zł na koncie??
OdpowiedzUsuńWymagane jest zasilenie konta. Ale nigdzie nie ma mowy o utrzymywaniu tych środków przez jakiś dłuższy okres ;) Więc już sam fakt wpłacenia 1000 zł będzie spełnieniem warunku promocji.
UsuńTe 10% "osadu" musi być utrzymywane przez cały okres - w przeciwnym przypadku naliczone będzie tylko 1% odsetek!
UsuńRozdzielmy dwie rzeczy.
UsuńW PROMOCJI MONEY MANIA 7: wystarczy zasilenie konta kwotą 1 000 zł i można pieniądze wypłacić w dowolnym momencie
DLA UZYSKANIA 3% na koncie ZOŚKA PRO: tak jak w przykładzie. Aby dla 10 000 zł na koncie ZOŚKA PRO oprocentowanie wynosiło 3%, na koncie osobistym (Idealnym) musi być 1 000 zł. Saldo bank sprawdza każdego dnia.
Uczestnik promocji Money Mania 7 nie jest zobowiązany do utrzymywania środków na koncie (czy to ZOŚKA PRO czy Idealnym) w jakimkolwiek okresie.
Mr. Złotówa - 4 lipca 2016, 17:06
UsuńOczywiście, że nie jest zobowiązany, ale bez utrzymywania 10% "osadu" ideowcy naliczą mu tylko 1% odsetek - pytałem na inkolinii ... sorry, ale taki klimat :)
Czy oznacza to, że 3% na oszcz. zbiera się tylko w te dni, w które na ROR jest 10% osadu czy w przypadku niespełnienia warunku z osadem dają jedynie 1% za cały miesiąc?
UsuńMało kogo obchodzi te 3% - wszyscy chcą tylko dostać te 100 zeta i niezwłocznie zamknąć Zośkę :)
Usuńpoki co z tego co czytam to zośki sie nie pootwierały :P a jak ktos nie ma gdzie trzymac kasiory w rozsądnym miejscu to z zoski skorzysta przynajmniej do 31.08
UsuńCiekawe kiedy wyczerpie się pula kont ze 100-zł nagrodą i jak zakładający ma o tym wiedzieć?
OdpowiedzUsuńOrganizator ma zakończyć przyjmowanie wniosków.
UsuńA mogli zainstalować licznik wniosków :)
UsuńNo to jest jakas kpina, zeby klienci posiadajacy w przeszlosci 5lat temu malenka lokate nie lapali sie na ta promocje z MM.
OdpowiedzUsuńZaraz pisze skarge na ograniczenia i warunki.
Ech, no właśnie te ograniczenie :( U mnie w rodzinie już wszyscy mieli tam lokaty i z tej promocji nic nie osiągniemy.
UsuńA ja kiedyś złożyłam wniosek o lokatę, której nie otworzyłam, bo o ile pamiętam, wyczerpała się promocyjna pula (Lokata Happy?). I mój wniosek o konto został odrzucony, choć regulamin mówi niejasno: "osoby pełnoletnie (...) które:
Usuń(...)
b. nie złożyły wniosku o otwarcie żadnego produktu oferowanego przez Bank". Kiedy nie złożyły? Jeśli chodzi o historię, powinno być sprecyzowane: "które w przeszłości nie złożyły wniosku".
Tak, już chyba niewiele osób może skorzystać z owej promocji.
UsuńZwłaszcza w gronie oszczędzających. Jeśli jednak ktoś nie zakładał lokat w Idea Banku to zapewne nic z nimi wspólnego nie miał i teraz dla niego jest szansa na łatwe 100 zł. Ci co zakładali lokaty (popularną Happy i wszelkie inne) niestety muszą obejść się smakiem :(
UsuńTo bank wspierający przedsiębiorców :)
UsuńTak, kto zakładał lokatę... Ale ja nie założyłam, złożyłam wniosek, po czym okazało się, że jest informacja o wyczerpaniu się puli promocyjnych lokat. Nie wiem czy odwoływać się? W regulaminie nie ma informacji precyzującej czas, a więc nie wynika z tego jasno, że chodzi o przeszłość.
Usuń"nie złożyły wniosku o otwarcie żadnego produktu oferowanego przez Bank"
UsuńOrzeczenie w tym zdaniu wskazuje na czas przeszły. Więc nawet jeśli wniosek o cokolwiek w Idea Banku nie został sfinalizowany to jednak musztarda po obiedzie. Takie jest moje skromne zdanie. Ale odwołać się, zapytać w banku zawsze możesz. Daj znać.
Anonimowy, 4 lipca 2016 13:39
UsuńNie wiem czy odwoływać się?
Od czego, jeśli mowa tu o wyczerpaniu się puli promocyjnych lokat?
Gdzie jest ten moment podczas zakładania konta na:
OdpowiedzUsuń- wyraź zgodę na zwolnienie banku z tajemnicy bankowej w zakresie niezbędnym do przeprowadzenia promocji i weryfikacji spełnienia warunków uprawniających do uzyskania premii
???
Jest na pierwszym etapie składania wniosku (tam gdzie podawane jest tylko imię, nazwisko, adres email i numer telefonu), na dole strony (zaznaczone już z automatu): "Wyrażam zgodę na przekazanie przez Idea Bank S.A. z siedzibą w Warszawie do Money Sp. z o.o. z siedzibą we Wrocławiu informacji o spełnieniu lub niespełnieniu przeze mnie warunków uprawniających do otrzymania od Money Sp. z o.o. premii pieniężnej, o której mowa Regulaminie Promocji Money Mania 7."
UsuńDzięki. Bardzo lubię ten blog m.in. za takie szybkie i rzeczowe odpowiedzi. Super
Usuńdobrze że zaznaczone z automatu bo tak wtapia sie w tło że cieżko to zauważyc i wygląda jak jakieś rzeczy pisane drobnym druczkiem w stylu RRSO
UsuńKiedy najwcześniej można zamknąć to konto? Dopiero po uzyskaniu nagrody?
OdpowiedzUsuńczy można zamknąć przez internet/infolinia czy tylko w oddziale?
UsuńOddział i listownie.
Usuńoddział lub list
UsuńCzy muszę zamawiać kartę do konta?
OdpowiedzUsuńNie. We wniosku możesz zaznaczyć że karty nie chcesz.
UsuńW pierwszym kroku należy wszystkie zgody mieć zaznaczone? Czy też niektóre pominąć?
OdpowiedzUsuńW pierwszym wierszu pierwsze i trzecie - bez nich wniosek nie przepuści dalej. Pozostałe nieobowiązkowe.
UsuńMam pytanie, gdzie jest zgoda na zwolnienie banku z tajemnicy bo podczas składania wniosku nie rzuciła mi sie w oczy
OdpowiedzUsuńOdpowiedź masz kilka komentarzy wyżej. Na p-wszy etapie na dole strony
UsuńPremia 100zł będzie wypłacana na konto z którego był przelew weryfikacyjny czy na Zośkę?
OdpowiedzUsuńNa Zośkę.
Usuńhttps://drive.google.com/file/d/0B1bcIweQT2yFT3JoREJNdmhnekU/view?pref=2&pli=1
Usuń§ 3. Premia
Usuń1. Uczestnicy, którzy spełniają łącznie warunki wymienione w § 2 Regulaminu, w tym uzupełnią numer swojego Rachunku Oszczędnościowego Konto ZOŚKA PRO założonego zgodnie z §2 Regulaminu otrzymają od Organizatora premię o wartości 100 zł brutto, która zostanie przekazana na Rachunek Oszczędnościowy Konto ZOŚKA PRO Uczestnika.
2. Premia zostanie przekazana przez Organizatora w terminie do dnia 31 sierpnia 2016 roku.
Jak długo czekaliście na mailowe potwierdzenie złożenia wniosku? U mnie mijają 3 godziny i nic. W aplikacji pojawia się status 'wysłany'. Czy na aktywację konta za pomocą przelewu mam 1 dobę?
OdpowiedzUsuńadmin, z łaski swojej, dodaj że konto idealne daje też 2 przelewy natychmiastowe w miesiącu za darmo (express elixir)!!! w czasach gdy TMUB wprowadza opłaty za te przelewy, to przecież prawdziwka gratka!
OdpowiedzUsuńMówisz i masz :) Wpis uzupełniony, bo faktycznie co dobre i darmowe jest warte odnotowania. Niby dwa przelewy to niewiele, ale zawsze coś - może przydać się w awaryjnych sytuacjach.
UsuńCzy nie ma tu jakichś haczyków? Bo warunki aż śmiesznie łatwe do spełnienia. Czy jest ryzyko że za kilka miesięcy te konto oszczędnościowe i osobiste będzie płatne?
OdpowiedzUsuńFakt, że promocje z aż tak łatwymi warunkami zdarzają się rzadko. Czy nie zmienią się opłaty? Tutaj gwarancji nikt nie da, bo w bankach zmienia się to dynamicznie. Jednak aktualne warunki prowadzenia konta osobistego obowiązują zaledwie od kilku dni, więc trudno oczekiwać by zaraz po wprowadzeniu nowej tabeli opłat i prowizji bank miał ją zmieniać. Jeśli bank kiedyś będzie chciał to zrobić to musi też poinformować z odpowiednim wyprzedzeniem. A druga sprawa: premia będzie wypłacano już niedługo, bo do 31.08. Po tej dacie można będzie z kontami zrobić co się chce. Nawet zamknąć ;)
UsuńNawet zamknąć? Ciekawe czy tak ktokolwiek zrobi :)
UsuńJeśli dalej pozostanie błąd w systemie i nie otworzą mi Zośki - co będzie skutkowało wykluczeniem z promocji, to ROR idę zamknąć z rana 18 lipca.
UsuńAnonimowy 6 lipca 2016 00:51
UsuńUważaj, żeby nie nałożyli żadnej kary za przedwczesną likwidację konta jak mojemu kumplowi w Pekao!
Peako to inny świat. Żyją we własnej rzeczywistości. Drogo, oprocentowanie lokat żenujące, zero podejścia proklienckiego. Skąd mają tylu klientów to ja nie wiem. Więc jeśli jest opłata za zamknięcie konta to najlepiej świadczy o nich. W Idea Banku ani w żadnym innym w którym dotąd miałem konto takiej opłaty nie było.
UsuńAnonimowy 6 lipca 2016 10:54
UsuńBOŚ też ma karę za zamknięcie konta przed upływem 90 dni :)
Mam pytanie do osób, które zakładały konto przelewem: ile trwa cały proces od złożenia wniosku do aktywacji konta? czy nie ma z tym żadnych problemów?
OdpowiedzUsuńKonto założyłem po północy i wysłałem przelew, już o piątej nad ranem było aktywne. Inna sprawa, że aktywowało się tylko Konto Idealne, a konta oszczędnościowego nie widać. Jak widać u góry nie tylko ja mam z tym problem, nie wiem czy komukolwiek udało się skutecznie przystąpić do promocji.
UsuńZakładałam konto wczoraj koło godziny 16 i do dnia dzisiejszego moje konto nie jest aktywne.
UsuńAnonimowy 5 lipca 2016 17:46 - a próbowałeś się zalogować na swoje konto, ja też nie otrzymałam żadnej informacji, że konto jest aktywowane, ale po zalogowaniu okazało się, że jest aktywne. Oczywiście tylko konto Idealne, Zośki pro niestety nie ma :(
UsuńNa konto można się zalogować nawet jak nie jest jeszcze aktywne, sms z hasłem dostałem od razu. Po zalogowaniu pisze "Konto oczekuje na aktywacje". Po pomyślnej weryfikacji nie dostaniesz już żadnego SMS ani maila, po prostu po zalogowaniu będzie pisało "Konto aktywowane" i będziesz mógł robić przelewy i tak dalej. Btw. miło byłoby gdyby Zośka się jeszcze aktywowała :(
Usuńprzez jaki okres będzie obowiązywać to oprocentowanie 3%? Czyto bedzie obowiazywać bez limitu czasu dla środków bez limitu przy zasadzie że 10% środków lokaty bedzie na koncie?
OdpowiedzUsuńMyślę, że niewielu ludzi w Idea o tym wie ... no może poza ścisłą wierchuszką wydz. marketingu.
UsuńJak na większości kont oszczędnościowych może zmienić się kiedy tak w banku zadecydują. Oferta jest już od kilku miesięcy. Od początku jest 3%.
Usuńw którym miejscu mam wypełnic ten wymóg....wyraź zgodę na zwolnienie banku z tajemnicy bankowej w zakresie niezbędnym do przeprowadzenia promocji i weryfikacji spełnienia warunków uprawniających do uzyskania premii .... bo nie zauwazyłem w trakcie zakładania konta
OdpowiedzUsuńBez tej zgody nie przeleją kasy!
UsuńJest zaznaczony z automatu na pierwszym etapie wniosku.
UsuńCzy udało się KOMUKOLWIEK pomyślnie przystąpić do promocji? Tzn:
OdpowiedzUsuń1. Na stronie Moneymanii ma zaliczony pomyślnie wysłany wniosek
2. W banku otworzyło mu się Konto Idealne ORAZ Zośka Pro?
Mnie się otworzyła Zośka, ale bez konta :)
UsuńMi sie udało :) a mam prośbe o link do regulaminu bo nie wiem czy przelew 1000 zł musi byc z tego samego konta co przelew weryfikacyjny czy moze byc od innej osoby , dzieki
OdpowiedzUsuńW artykule masz link do regulaminu. Nie ma nic na ten temat więc przelew 1000 zł może być z konta dowolnego.
Usuńzłożyłem wniosek na moneymanii co jest na koncie potwierdzone. Miałem otrzymać e-mail w którym miały być informację gdzie zrobić przelew itp. i po 24h nic nie otrzymałem. Co robić?
OdpowiedzUsuńJeśli nie dostałeś maila to na 99,999% kiedyś miałeś coś w Idea Banku lub złożyłeś wniosek o cokolwiek.
UsuńCo robić? Ja bym czekał dalej :)
Usuńmam taką samą sytuację
Usuńno właśnie nic sobie takiego nie przypominam. W e-mailach też nie mam nic co by było związane z tym bankiem. Szkoda.. przynajmniej wiem że trzeba z dala od tego banku się trzymać
UsuńAnonimowy - 6 lipca 2016, 09:13
UsuńIdea działa nieźle w temacie lokat zakładanych przez internet, ale to co ludzie piszą o nich w internecie to po prostu zgroza!
Też mam tylko Konto Idealne :( i co teraz... piszecie jakieś reklamacje, czy co?
OdpowiedzUsuńMr Złotówa doradź co robić.
Odpowiedź udzieliłem nieco niżej. Na razie czekam na konkretne ustosunkowanie się Money Manii (i banku) do sprawy. Problem nie jest incydentalny, ale dotyczy raczej większości uczestników więc mam nadzieję na odgórne rozwiązanie sprawy bez konieczności zgłaszania indywidualnych reklamacji. Wniosek był konkretny o Konto ZOŚKA PRO z kontem Idealnym, więc musi zostać zrealizowany całościowo, a nie wybiórczo.
UsuńBezdyskusyjnie to jest jedna z najzabawniejszych promocji ... coś jak zabawa w chowanego :)
OdpowiedzUsuńJeśli Idea potrzebuje więcej gotówki, to wystarczy zaoferować jakąś rozsądną lokatę na rok lub dwa i dotychczasowi klienci zadbają o przypływ gotówki, gdyż chętni na szybkie 100 zeta nie zostaną ani dnia dłużej niż muszą - cyrk!
Złożyłam wniosek przez MM a po zalogowaniu mam: brak złożonych wniosków. O co chodzi?
OdpowiedzUsuńI druga sprawa: konto założyłam wczoraj przez przelew weryfikacyjny a dziś dostałam info z banku ze muszę dosłać skan dowodu. To tak informacyjne.
Złóż reklamację do M&M :)
UsuńU mnie jeszcze śmieszniej. Tak jak u większości na stronie MM nie ma nawet info, że wniosek wysłany. Konto oczywiście otworzyło się IDEALNE. A do tego czekała na mnie wiadomość, że nie udało odesłać 0.01 zł na konto z którego został zlecony przelew weryfikacyjny.
UsuńNauczony poprzednimi promocjami - czekam z tydzień zanim się to wszystko ogarnie - dopiero wtedy będę wysyłał reklamację.
Od początku wyglądało to dość dziwnie, bo jak konto oszczędnościowe może mieć nazwę Zośka i do tego Pro ... jak jakaś profesjonalistka?
OdpowiedzUsuńBo najpierw była ZOŚKA. Tam zasady uzyskania oprocentowania były nieco inne. I później nie chcieli pewnie wprowadzać ZOŚKI II (bo jak to brzmi?!). Tylko dali ZOŚKĘ PRO. Heh, bardziej profesjonalnie.
UsuńA otwierając w tej promocji konto mogę jednocześnie jako nowy klient załapać się na lokatę Happy z 4% na okres 3 miesięcy czy to koliduje ze sobą i albo zośka i 100 zł albo lokata Happy ?
OdpowiedzUsuńZobacz czy po zalogowaniu masz opcję wśród lokat by założyć Happy. Bo kiedyś tak było, że należała się każdemu klientowi czy zakładał na początek konto czy cokolwiek innego. Jak jest teraz nie wiem.
UsuńNa chwilę obecną czekam na konkretną odpowiedź jakie będzie postępowanie w tej sprawie. Z komentarzy wynika, że problem dotyczy większości uczestników. Więc organizator i bank moim zdaniem w końcu powinni z problemem się uporać i konta ZOŚKA PRO zostaną otwarte. Wniosek w promocji jest przecież jednoznaczny. Ktoś popełnił błąd: Money Mania lub bank. Ale na pewno nie uczestnik promocji. Sprawa jest już zgłoszona od dnia startu akcji.
OdpowiedzUsuńMr. Złotówa, 6 lipca 2016, 10:39
UsuńWychodzi na to, że zdobycie tych 100 zeta nie musi być wcale takie proste, nieprawdaż?
Czy wszyscy otrzymują z banku telefoniczną informację o konieczności przesłania skanu dowodu mailowo, bądź za pośrednictwem kuriera? Czy jest to bezpieczne, czy można jakoś zweryfikować kto właściwie do nas dzwonił i na jaki e-mail wysyłamy skan?
OdpowiedzUsuńBankobracz - 6 lipca 2016, 10:46
UsuńWłaściciela telefonu, z którego dzwoniono można sprawdzić np. poprzez ten serwis:
http://www.nieznany-numer.pl/
PS. Ja bym nigdy nikomu nie wysyłał fotokopii skanu swojego dowodu - to jakaś kpina!
Czyli konto otwierane przelewem z innego banku to jednak naprawdę już przeszłość - lepiej późno niż wcale :)
UsuńNie przeszłość tylko po prostu chcą skan dowodu. Jak zakładałem w BZ WBK na promocję 120zł to we wniosku musiałem dołączyć skan dowodu, dziwiłem się właśnie że Idea tego nie wymagała.
UsuńJa im nie wyślę żadnego skanu dopóki nie będę pewny, że załapałem się do promocji. W innym przypadku prędzej przejdę się do oddziału zamknąć konto i jeszcze im tam małą awanturę zrobię. Przecież cała ta promocja zakrawa na farsę i bardzo źle świadczy o MM i samym Ideabanku. Na razie wszystko niesie się do tego, że będzie to moja najkrótsza przygoda z bankiem.
OdpowiedzUsuńAnonimowy, 6 lipca 2016 12:35
UsuńJa im nie wyślę żadnego skanu dopóki nie będę pewny, że załapałem się do promocji
---
Być może bez tego skana nie załapiesz się na promocję - taki klimat :)
To jak wytłumaczysz że niektórzy szczęśliwie załapali się bez żadnych ceregieli? Skoro się nie załapałem to już się nie załapię choćbym im wysłał skan dowodu, paszportu, prawa jazdy i aktu pierwszej komunii... Daję im czas do końca tygodnia, z początkiem kolejnego złożę im wizytę w oddziale ale nie po to żeby potwierdzać tożsamość, tylko żeby zamknąć konto.
UsuńAnonimowy, 6 lipca 2016 19:58
Usuńzłożę im wizytę w oddziale ale nie po to żeby potwierdzać tożsamość, tylko żeby zamknąć konto
...
Będą pewnie trochę zdziwieni, bo po co niby otwierać konto i je po kilku dniach zamykać?
Czemu mają być zdziwieni? Wygarnę im bardzo dokładnie o co chodzi. Z resztą to ja raczej mam prawo być zdziwiony, że nabijam jakiemuś bankowi bazę klientów bo obiecali mi za to kasę, a teraz się okazuje że nic z tego nie będzie i wychodzę na pospolitego jelenia. Świetną reklamę sobie zrobili swoją drogą, oni i MM.
UsuńAnonimowy, 6 lipca 2016, 23:31
UsuńZapewniam Cię, że szeregowi pracownicy Idea nie mają zielonego pojęcia o promocji ManyMoney i tych 100 zeta, dla których wziąłeś udział w tym nieporozumieniu.
Ponadto zamykając konto możesz jednocześnie zażądać usunięcia swoich danych z ich ichniej bazy, czyż nie?
Konsultant na infolinii jakoś wiedział o co chodzi. Chodzi mi o to, że nigdy w życiu nie przyszłoby mi do głowy korzystać z usług Idea Banku, gdyby nie ta stówa. Teraz muszę latać zamykać konta, przedzierać się przez regulaminy czy czasem nie naliczą sobie jakiejś kary, a jeśli konta nie zamknę to monitorować czy za chwilę nie wprowadzą jakiś opłat i całe te sraty pierdaty. Zgodziłem się na to ale na konkretnych warunkach, nie za darmo.
UsuńDo mnie też dzwonili w sprawie skanu dowodu osobistego i każą go wysłać na maila ...@taxcare.pl. Wygląda to na adres firmy trzeciej, a nie banku.
OdpowiedzUsuńTax Care to nie jest żadna firma "trzecia" :)
UsuńPrzyznam, że to trochę marność. Bank to rozumiem - obowiązuje ich tajemnica bankowa. Ale firma zewnętrzna? Co oni? Będą na te dowody brać kredyty w chwilówkach?
UsuńTax Care SA, ul. Przyokopowa 33, Warszawa
UsuńIdea Bank SA, ul. Przyokopowa 33, Warszawa
...
To są firmy-siostry z GLC - bardzo podobna zależność jak między Getin i OF.
Siostry czy bracia.... bez różnicy. Dla mnie przekazywanie swoich danych osobowych firmie, która nie jest zobligowana (jak np. banki) do nieujawniania danych swoich klientów - jest niebezpieczne. Tax Care jako, że nie jest bankiem - może sobie np. sprzedać Twoje dane innej firmie (choć oficjalnie nie przyznają się do tego). No i co im zrobisz? Nic nie zrobisz
UsuńA z jakiego numeru dzwonią? Bo dzwonił ktoś do mnie wczoraj i dzisiaj jak nie mogłam odebrać z numerów zaczynających się na 696 i nie wiem czy to oni. Ponoć jak już się aktywuje w pełni konto (wyśle im ten skan) to przychodzi mail konieczny do zakończenia zakładania ZOŚKI.
OdpowiedzUsuńMam nadzieję, że nie pytają w nim o PESEL albo imię panieńskie matki :)
UsuńPod tym artykułem jest już dobrze ponad 100 wpisów i dalej nic z tego nie wynika - dziwne!
OdpowiedzUsuńBo zarówno Money Mania, jak i Idea Bank nabrali wody w usta i nie wiadomo co robić :(
UsuńNiestety, coraz bardziej wygląda na to, że zostaliśmy zrobieni w jeleni. Nabiliśmy Idea Bankowi bazę klientów i to tyle, nic z tego nie będziemy mieli. Może takie było założenie, może to po prostu jakiś błąd, niemniej wychodzi na jedno. W każdym razie nikt nie kwapi się aby cokolwiek z tym zrobić i powiedzieć tym wszystkim ludziom, czy w ogóle mają na co liczyć. Moneymania przestała już nawet odpowiadać na maile.
UsuńCała ta promocja to FARSA. Regularna KIPNA z ludzi. To raczej ostatnia promocja Moneymanii z jakiej skorzystałem, a i Idea Bank będę omijał szerokim łukiem w przyszłości.
OdpowiedzUsuńMinęło już ponad 48 godzin:
- W MM dalej "Brak wysłanych wniosków".
- W IB w dalszym ciągu tylko Konto Idealne
- MM nie odpowiada już na moje maile
To pokazuje stosunek do klienta. Czuję się po prostu zrobiony w idiotę. Daję im czas do końca tygodnia i idę zamknąć to konto. Jeśli myśleli że natrzepią sobie w ten sposób klientów to się grubo mylą.
WItam, wysłalam wniosek z MM, potem otryzmałam maila, wypełniłam wstępny formularz, zalogowałam się na stronie banku Idea , zrobiłąm przelew ze swojego konta. Pytanie jest takie czy już założyłam to konto czy też dopiero na stronie banku idea mam kliknąć konto ZOŚka PRO i wypełnić wniosek ? pogubiłam się
OdpowiedzUsuńNie Ty się pogubiłaś, tylko system MM lub/i Idea Banku. Konta Zośka Pro nie otwierają się automatycznie, a powinny. Nie zakładaj konta na własną rękę, bo może jeszcze rozwiążą ten problem i wtedy konto samo się otworzy. Na razie MM i IB milczą. Wizja łatwego wzięcia 100zł coraz bardziej się rozmywa niestety...
UsuńWstrzymaj się z tym lepiej. Jest jakiś problem, ale Money Mania i bank milczą. Ale lepiej Zośki nie zakładać póki oni nie założą bo potem mogą się czepiać że coś jest nie po kolei.
UsuńA u mnie w momencie zakładania konta przyszło na maila aby dokończyć proces robiąc przelew 1 gr. ale przyszły 2 takie emaile i na 2 różne nr kont.
OdpowiedzUsuńTeż tak mieliście że od razu chcieli 2 przelewy weryfikacyjne ?
Pytanie do admina (Mr. Złotówa): Czy jeśli będzie jakieś oficjalne stanowisko banku lub MM co mamy robić dalej, to dasz znać oficjalnie na portalu, czy trzeba będzie szukać w komentarzach? Swoją drogą warto byłoby dopisać do treści artykułu, że są takie a nie inne problemy z tą promocją. Szkoda żeby następni tracili czas.
OdpowiedzUsuńNad formą przekazania tej informacji jeszcze się nie zastanawiałem bo na te oficjalne, konkretne stanowisko w tej sprawie ciągle czekam (swoją drogą i mnie to irytuje, jak długo można coś ustalać i nie dać odpowiedzi chociażby w stylu: uczestnicy niczym się nie martwcie, wnioski zostały złożone, wszystko będzie sfinalizowane jak być powinno). Gdy komunikat się pojawi na pewno dołożę starań by nikomu zainteresowanemu to nie umknęło.
UsuńA kropką nad "i" jest fakt, że otrzymałem komunikat o aktywowaniu konta, więc przelałem tam rzeczone 1000 zł, żeby po zmianie na ZOŚKĘ po prostu je tam mieć do realizacji promocji, ale bank odesłał mi tego samego dnia przelew zwrotny... Chyba nie zrealizuję jednak tej promocji. Później poprosili o skan którego na pewno nie wyślę na jakiegoś tam maila.
OdpowiedzUsuńA ja wniosek w MM mam i Zośkę założyłem ręcznie. Nie ma co czekać - teraz już spełniłem warunki promocji.
OdpowiedzUsuńJa wniosek składałem w poniedziałek i Zośki dotąd nie mam. Żona złożyła późnym wieczorem we wtorek i Zośkę już ma.
OdpowiedzUsuńJak założą Ci Idealne to załóż Zośkę Pro w bankowości internetowej.
UsuńJest e-mail z banku:
OdpowiedzUsuńitaj,
Złożyłeś wniosek o Konto Zośka PRO w ramach Promocji Money Mania 7. Odnotowaliśmy chwilowe problemy techniczne z otwarciem Konta Zośka PRO i obecnie pracujemy nad ich rozwiązaniem.
Jeśli po zalogowaniu do Bankowości Internetowej widzisz tylko Konto Idealne, Konto Zośka PRO możesz założyć samodzielnie w sekcji „Konta”, wybierając opcję „Nowe konto” lub poczekać na kontakt naszego konsultanta, który pomoże Ci założyć Konto Zośka PRO.
Powyższy błąd techniczny nie ma wpływu na Twój udział w Promocji i otrzymanie premii. Otrzymanie premii wynikającej z Regulaminu Promocji uwarunkowane jest wpłatą na Konto Zośka PRO minimum 1000 zł oraz podaniem numeru swojego Konta Zośka PRO w serwisie Money Mania w ciągu 21 dni od wysłania wniosku.
Regulamin akcji promocyjnej Money Mania 7.
Pozdrawiamy
Zespół Idea Bank
Informacja z banku na maila
OdpowiedzUsuń"
Witaj,
Złożyłeś wniosek o Konto Zośka PRO w ramach Promocji Money Mania 7. Odnotowaliśmy chwilowe problemy techniczne z otwarciem Konta Zośka PRO i obecnie pracujemy nad ich rozwiązaniem.
Jeśli po zalogowaniu do Bankowości Internetowej widzisz tylko Konto Idealne, Konto Zośka PRO możesz założyć samodzielnie w sekcji „Konta”, wybierając opcję „Nowe konto” lub poczekać na kontakt naszego konsultanta, który pomoże Ci założyć Konto Zośka PRO.
Powyższy błąd techniczny nie ma wpływu na Twój udział w Promocji i otrzymanie premii. Otrzymanie premii wynikającej z Regulaminu Promocji uwarunkowane jest wpłatą na Konto Zośka PRO minimum 1000 zł oraz podaniem numeru swojego Konta Zośka PRO w serwisie Money Mania w ciągu 21 dni od wysłania wniosku."
Idea rozsyła maile, z których wynika, że można w promocji samemu Zośkę założyć z poziomu bankowości internetowej.
OdpowiedzUsuńAnonimowy, 7 lipca 2016 12:30
UsuńWzoru na trzęsienie ziemi tu nie wymyślili, gdyż to może zrobić każdy dotychczasowy klient Idea ... a może właśnie o to chodziło?
Moneymania nas olała - nie odpowiada już na maile. Tyczy się to zarówno mnie jak i kilku znajomych, którzy skorzystali z tej promocji i trafili na ten sam mur nie do przebicia. Teraz albo to się rozwiąże, albo wypowiemy bankowi umowę. Jeśli komuś nie zależy na dwóch darmowych przelewach ekspresowych niech zrobi to samo. Nie dajmy się ludzie robić w jeleni, nie nabijajmy IB za darmo bazy klientów a MM statystyk, bo widać że dopóki wszystko gra to jest super, a jak się cokolwiek pochrzani to zostajemy z ręką w nocniku.
OdpowiedzUsuńSpokojnie. Nie olała. Są maile. I dzwonią. Z dużą opieszałością to wszystko ale jak mówią... lepiej późno niż wcale.
UsuńCałe to nieporozumienie wygląda na jakąś nieudolną próbę legalnego wyprowadzenia kasy z banku. Ani MM nic tu nie pomoże, ani nie zaszkodzi, a Idea płaci im jako organizatorowi. Ewidentnie to problem informatyków banku i leży w braku istnienia linku pomiędzy faktem otwarcia ROR i automatycznym otwarciem tej Zosieńki.
OdpowiedzUsuńPodobnie było już nie raz z parą Astra-Parobas czy BZWBK-Agora i teraz nawet ktoś w BZWBK poszedł po rozum do głowy i sam organizuje kolejną akcję z kontami KGP.
Idea mogłaby "wygenerować" sporo kasy od istniejących klientów - potrzebnej im do pożyczania małym firmom - oferując lepsze warunki lokat ... co za czasy!
Ja dostałem z Idea e-mail o tej treści:
OdpowiedzUsuń"Skończ z praca na etat i załóż firmę oraz odbierz środki na start!
Nawet do 350 tys. zł od 1-go dnia działalności.
Promocja "Rok bez ZUS-u"
MM rozsyła już maile o problemach i możliwość założenia ZOŚKI samodzielnie.
OdpowiedzUsuńPo założeniu pojawia się nazwa ZOŚKA bez PRO. Chyba jest ok?
Dodatkowo mam pytanie techniczne, czy wpłata 1000pln może być dokonana bezpośrednio na ZOŚKĘ czy najpierw na IDEALNE a dopiero wewnętrznie księguje się na ZOŚKĘ?
Już sprawdziłem. Wybrałem złe konto. Założyłem 2 prawidłowe. Wpłaty można dokonywać bezpośrednio na ZOŚKA.
UsuńPowinna być ZOŚKA PRO. Sama ZOŚKA to inne konto.
UsuńAnonimowy7 lipca 2016 13:42
UsuńDe facto Idea ma dwa rodzaje kont: Zośka i Zośka-Pro, więc chyba warto się upewnić co mają dokładnie na myśli.
Tak czy owak, dalej pozostaje tajemnicą co tu jest grane :)
Wpłata na Zośka PRO, nie Zośka :)
UsuńMiejmy nadzieję, że wszystko zakończy się Happy Endem ... albo Lokatą Happy :)
OdpowiedzUsuńRodzice dostali jeden mail wyjaśniający z MM, ja dostałem dwa. Jeden z MM drugi bezpośrednio z IB. Konta założone, kasa przelana. Jak nie dostanę premii, to będę zły, grrrr :(
OdpowiedzUsuńCo robicie z tym skanem dowodu? Przesyłacie do Tax Care?
OdpowiedzUsuńDzwoniłem na infolinię by potwierdzić czy wszystko gra z tym wysyłaniem maili. Potwierdzono mi, że to firma w jednej grupie i wspiera obdzwanienie klientów. Ale skan można też przesłać na bankowy mail: kontakt@ideabank.pl (jest on dostępny na stronie banku).
UsuńTrzeba tylko dodać informację, że mail ze skanem przesłany w celu uzupełnienia dokumentacji w procesie otwarcia konta oraz podać imię i nazwisko.
Przesłałem na adres bankowy. Już sprawa załatwiona i konto otwarte.
UsuńU mnie otworzyły się 2 kont a idealne i zośka ale jak chciałem zrobić przelew jakikolwiek to wyskakuje komunikat
OdpowiedzUsuń"W dniu 2016-07-07 odmówiono wykonania transakcji płatniczej w kwocie 0.01 PLN z następującego powodu: Nieaktywny rachunek. Prosimy o sprawdzenie danych."
O co chodzi coś trzeb aktywować aby konta były aktywne ?
U mnie jest aktywne. Wcześniej była blokada. Może im się jakoś system aktualizuje i dopiero następnego dnia będziesz mógł przelać kasę? Tak się tylko domyślam.
UsuńDzwoniłem i powiedziała kobieta że konto otwarte przelewem nie będzie aktywne trzeba skan dowodu.
Usuńodwiedziłem oddział pani wzięła skan dowodu ale nie potrafiła aktywować konta krzątała się wydzwaniała prosiła o pomoc koleżankę i nie aktywowały konta powiedziały że zadzwoni jak jej się uda masakra, dzwoniłem na infolinię ina kobieta powiedziała że to może potrwać ze 2 do 3 dni zanim aktywują rachunek. Jak powiedziałem że w środę ich odwiedzę ale aby zamknąć oba rachunki jak do tej pory nie będą aktywne.
UsuńU mnie Zośka pojawiła się sama po wysłaniu im skanu dowodu. Jednak nie była aktywna kazali zrobić przelew weryfikacyjny. Ten został odrzucony, mimo że wykonałem go z tego samego banku, z którego wcześniej otwierałem Konto Idealne. W poniedziałek idę do oddziału i dam im ostatnią szansę. Albo aktywują mi to konto, albo bye bye.
UsuńDo mnie przyszedł mail (bo się nie dodzwonili), żeby wysłać skan dowodu na adres imię.nazwisko@taxcare.pl? Wysyłać czy nie? :)
OdpowiedzUsuńTaxCare działa na zlecenie idea banku, ja wysłałam, mam już zośkę pro i czekam na moje 100 zł :)
UsuńKilka komentarzy wyżej dałem już odpowiedź. Dzwoniłem na infolinię. Skan można też przesłać na kontakt@ideabank.pl
UsuńAnonimowy7 lipca 2016 16:57
UsuńTax Care działa na zlecenie Idea Bank? To chyba raczej ManyMania działa na ich zlecenie ... co za bałagan?!
taaaa spróbujcie wysłąc email - odpowiedż zwrotna : wiadomość nie została dostarczona z powodu błędu po stronie serwera odbiorcy i co teraz ?
UsuńJa wysłałem. Konto już otwarte.
UsuńUwaga z tym Tax Care! Dzwonili do mnie wczoraj i dziś, ale się nie dodzwonili bo byłem w robocie. Zadzwoniłem więc wieczorem do Idea Banku i konsultant powiedział mi, że skan dowodu mam wysłać na adres kontakt@ideabank.pl, a nie żadne ...@taxecare.pl! Powiedział też, że mam wpłacić 1000zł na Konto Idealne, a wtedy otworzy mi się automatycznie Zośka Pro.
OdpowiedzUsuńNa numery z których dzwoni Taxe Care nie idzie oddzwonić - leci melodyjka cały czas, czekałem dwie minuty i dałem spokój, bo kasę z konta zabiera.
Wreszcie. Założono mi Zośkę Pro automatycznie po wysłaniu skanu dowodu, nie musiałem samodzielnie zakładać. Na stronie Moneymanii ciągle jednak mam "Brak wysłanych wniosków". Mam nadzieję, że i to się ogarnie za parę dni.
OdpowiedzUsuńMM odpisała wreszcie na maila:
"Dzień dobry,
Idea Bank odnotował chwilowe problemy techniczne z otwarciem Konta Zośka PRO i obecnie trwają prace nad ich rozwiązaniem.
Jeśli po zalogowaniu do Bankowości Internetowej widzi Pan tylko Konto Idealne, Konto Zośka PRO może Pan założyć samodzielnie w sekcji „Konta”, wybierając opcję „Nowe konto” lub poczekać na kontakt telefoniczny konsultanta, który pomoże Panu założyć Konto Zośka PRO.
Powyższy błąd nie ma wpływu na udział w Promocji i otrzymanie premii. Otrzymanie premii wynikającej z Regulaminu Promocji uwarunkowane jest wpłatą na Konto Zośka PRO minimum 1 000 zł oraz podaniem numeru swojego Konta Zośka PRO w naszym serwisie w ciągu 21 dni od wysłania wniosku."
Witam. ja założyłem sam to konto oszczędnościowe Zośka Pro ale nie jest aktywne... aby je aktywować należny wybrać jedną z 2 opcji. Kurier lub placówka bankowa... niby po co mam drugi raz aktywować jak wcześniej aktywowałem konto główne za pomocą przelewu definiującego?
OdpowiedzUsuńBo cała ta promocja to parodia... ja jednak mogłem aktywować przelewem, ale to dlatego że konto założyli mi sami jak wysłałem im skan dowodu. Dostałem maila żeby przesłać 0,01zł, co chwilę temu zrobiłem. Ponieważ ostatnia sesja Elixir (mBank -> IB) jeszcze dziś pójdzie, wieczorem powinno się okazać czy konto rzeczywiście będzie aktywne, czy będą dalsze problemy.
UsuńZośka założona, przelew weryfikacyjny ODRZUCONY. Mimo, że wcześniej z tego samego banku został przyjęty do aktywacji Konta Idealnego. Jak mówiłem, parodia...
UsuńDaję im ostatnią szansę, wyślę ten przelew jeszcze raz z BZ WBK, bo napisali że jeszcze mogę "Prosimy o ponowne wykonanie przelewu z konta w banku, gdzie Twoje dane są zgodne z tymi wpisanymi we wniosku". A więc do poniedziałku...
Posiadając już zawartą umowę o Konto Idealne i bankowość internetową Idea Cloud wniosek o Konto ZOŚKA PRO można złożyć właśnie tam (Konta > Nowe konto > ZOŚKA PRO). Wystarczy wówczas SMS z kodem potwierdzającym zawarcie umowy. Przelew weryfikacyjny nie będzie potrzebny.
UsuńTak przynajmniej jest u mnie. Aczkolwiek nie uczestniczę w powyższej promocji; klientem Idea Banku jestem już od ponad 3 lat.
Konto założono mi automatycznie gdy przesłałem do banku skan dowodu.
UsuńW sumie to już się domyślam czemu kurier... pewnie będzie chciał skan dowodu osobistego.
OdpowiedzUsuńCzyli wychodzi na to, że wystarczy wysłać skan czyjegoś dowodu na ogólna skrzynkę banku i można otworzyć mu konto - zabawne :)
OdpowiedzUsuńNie bo musisz albo zrobić przelew albo kurier do Ciebie musi zawitać i sprawdzi Ci dowód.
UsuńTen Idea Bank, to jeden wielki żart. Przelałem pieniądze z zośki na idealne i następnie w drugą stronę do mojego codziennego banku. Wszystko ok. U rodzicielki to samo. U mojego taty, gdy próbowałem przelać kasę z zośki do konta idealnego, to dostałem informację, że konto jest nieaktywne pomimo tego, że konto idealne zostało aktywowane za pomocą przelewu, a zośka za pomocą smsa. W historii konta idealnego jest informacja, że konto zostało aktywowane. W historii zośki jest informacja, że konto zostało aktywowane za pomocą smsa (blokada zdjęta). Ksero dowodu zostało wysłane na maila. Mimo wszystko kasy wypłacić się nie da, bo konto jest nieaktywne (które? nie wiem). Teraz najlepsze: bank nie wykonał przelewu, bo pokazał, że kont jest nieaktywne, ale jednocześnie zakwalifikował tę próbę przelewu jako jeden bezpłatny przelew z konta oszczędnościowego. Teraz kiedy chcę wykonać ten przelew ponownie, to mam zapłacić 5 zł, pomimo tego, że poprzedni nie doszedł do skutku. Komedia. Jak tylko dostanę 100 zł natychmiast zamykam tam konta.
OdpowiedzUsuńJeśli w ogóle cokolwiek dostaniesz, bo to ciągle sprawa otwarta. Ja zamierzam przelać najpierw ze swojego głównego banku na Konto Idealne, żeby sprawdzić czy jest aktywne. Potem dopiero z niego na Zośkę. Ale zanim cokolwiek przeleję poczekam kilka dni, aż w Moneymanii pojawi mi się że wniosek jest złożony prawidłowo (przy okazji w IB wszystko się "przetrawi"). Na razie mam "Brak wysłanych wniosków" i mogą mi powiedzieć, że konto nie założyłem za pomocą ich linka i z premii nici.
UsuńCow, 8 lipca 2016 16:53
Usuń"Jak tylko dostanę 100 zł natychmiast zamykam tam konta" - tak zrobi 99% tych nowych "klientów" ... ale co zarobi ManyMania, to ich :)
Ale gdzie tu zysk MM o co chodzi w tym wszystkim czy tylko bazę danych nowych ludzi których jeszcze nie mają ?
UsuńAnonimowy, 8 lipca 2016 23:51
UsuńTak się składa, że MM nie robi tego za darmo ... a tzw. "baza danych" - nie bądźmy śmieszni :)
Nie, to jest KPINA i ŻART. Przebrała się po prostu miarka. Mam już otwarte Konto Idealne za pomocą przelewu weryfikacyjnego. Dziś pojawiła się Zośka Pro i kazali wysłać przelew jeszcze raz. Wysyłam więc 0,01zł Z TEGO SAMEGO BANKU (mBank) i jaki jest efekt? No zgadnijcie...
OdpowiedzUsuń"Twój wniosek dotyczący założenia konta nie został zaakceptowany ze względu na niezgodność danych podanych we wniosku o konto z danymi w banku, z którego wykonałeś przelew. "
W poniedziałek idę pozamykać te konta i skończyć tą farsę. Stracony czas i nerwy. Ostatni raz korzystam z jakichkolwiek usług zarówno MM jak i Idea Banku..
A ten wniosek o ZOŚKĘ gdzie składałeś?? Ze strony internetowej?? Czy w bankowości?
UsuńJeśli masz już dostęp do bankowości internetowej Idea Cloud to w przypadku złożenia wniosku o Konto ZOŚKA PRO właśnie tam (po zalogowaniu), zawarcie umowy powinno odbyć się za pomocą hasła z SMSa, a nie przelewem.
UsuńPiszę o tym kilka komentarzy wyżej.
Nie składałem wniosku przez Idea Cloud. Kazano mi wysłać skan dowodu i czekać, aż konto samo się pojawi. Robiłem co każą, skan wysłałem wczoraj, dziś rano pojawiła mi się Zośka Pro, ale do aktywacji. Na maila dostałem info o konieczności wykonania przelewu weryfikacyjnego. Przelew ten wysłałem (z tego samego konta, z którego SKUTECZNIE aktywowałem Konto Idealne). Wniosek odrzucony, niezgodność danych...
UsuńA u mnie przeszło założenie w Idea Cloud. Konto od razu aktywne, 1000 zł już przelany i wycofany. Więc pozostało czekać na maila.
UsuńHalo wprowadzacie w błąd brak opłaty za posiadanie karty w przypadku płatności bezgotówkowych za nie mniej niż 100zł w przeciwnym wypadku opłata 5zł !!
OdpowiedzUsuńTo stare zasady. Aktualnie obowiązująca tabela opłat i prowizji (dostępna jest tutaj): 0 zł za konto i 0 zł za kartę (bez warunków).
UsuńMr. Złotówa - 8 lipca 2016, 18:48
UsuńZ wyjątkiem dotychczasowych klientów - nowy regulamin i nowa TOiP będą ich obowiązywać od 1 września 2016 roku.
Dla uczestników Money Manii 7 obowiązują warunki z TOiP akceptowanej podczas składania wniosku (screen shot tutaj), czyli 0 zł za konto, kartą, przelewy i bankomaty bez warunków od pierwszego dnia zawarcia umowy.
UsuńCzy promocja jest jeszcze aktualna? 2-krotnie próbowałam złożyć wniosek korzystając z 2 różnych przeglądarek i po wypełnieniu danych nie mogę przejść na kolejną stronę :/
OdpowiedzUsuńU mnie to samo, więc nie wiem, co się dzieje :/
UsuńSpróbujcie w trybie incognito.
UsuńCzy mając status "Brak wysłanych wniosków" w MM mam jakiekolwiek szanse na premię? Konto założyłem 5 lipca, wszystko jest już aktywowane. Warto w ogóle bawić się w przelewanie tych 1000zł zanim MM nie potwierdzi że bierzemy udział w promocji?
OdpowiedzUsuńps. MM nie odpowiada na maile
To normalka, niestety. Te statusy w panelu MM to nie wiem po co są. Bo w akcji z mBankiem też się zmieniały dopiero nawet po 2tyg. Byle wkurzać. Ale później było okej, więc jednak tym bym się nie martwił.
Usuńhej, już dwukrotnie próbowałam zasilić konto w IDEI i dwukrotnie mi przelew wrócił... :/ Przelew mam robić na konto idealne czy Zośka? Mój bank mówi, że rachunek w IDEI mam zablokowany. Czemuż.
OdpowiedzUsuńAnonimowy, 11 lipca 2016 10:43 - "już dwukrotnie próbowałam zasilić konto w IDEI i dwukrotnie mi przelew wrócił"
Usuń---
Najwyraźniej nie chcą Twoich pieniędzy :)
Prosze o informacje i pomoc, kolejny problem :) idea bank chce skan dowodu pomimo ze mam juz załozone konto idealne i zośke, mam im wysyłać ? wczesniej próbowałem ale email na kontakt@ideabank.pl mi odbija kilkakrotnie z informacją.... list nie dotarł do adresata z powodu nieznanego błędu po stronie serwera odbiorcy
OdpowiedzUsuńDziś dostałem telefon podobno z Idea Banku z prośbą o przesłanie skanu dowodu osobistego bo się przepisy zmieniły. Przepisy się zmieniły - czytałem artykuł na ten temat, ale co ma do tego przesłanie do banku skanu dowodu osobistego skoro moje konto już jest założone? Niestety dzwoniący Pan przez całą rozmowę myślał, że moje konto w Idea Banku jest nieaktywne, a ja już od kilku dni mogę z niego bez żadnego problemu korzystać, przelewy dochodzą. Gdy go uświadomiłem, że konto mam aktywne powiedział, że w takim razie może stać się nieaktywne. Ponadto adres e-mail na który mam wysłać skan dowodu jest w domenie taxcare.pl co powoduje jeszcze większe wątpliwości co do czystych intencji tego procesu. Nie ma żadnej oficjalnej informacji na ten temat na stronie Idea Banku, nie ma również stosownej informacji od Banku po zalogowaniu się do IdeaCloud. Na prawdę wydaje się to bardzo podejrzane.
UsuńDo mnie zadzwonił konsultant. Po tym co wyczytałem powyżej wybrałem opcję zawarcia umowy o Zośkę przez kuriera. Już jestem umówiony. Mam nadzieję, że ta opcja pozwoli mi bez turbulencji sfinalizować promocję.
OdpowiedzUsuńCzy promocja jest jeszcze dostępna??
OdpowiedzUsuń