Do otrzymania dodatkowej premii został już tylko jeden, ale bardzo ważny krok. Niezbędne jest uzupełnienie danych do wypłaty. No i trzeba jeszcze też pamiętać, by do 1.08.2016 r. bezwzględnie nie zrywać Lokaty Bezkarnej otwartej w czasie promocji.
Promocja BGŻOptima 2016 wystartowała 12.05. i miała być dostępna nawet do 7.06.2016 r. Jednocześnie organizator akcji zastrzegł, że akcję zakończy wcześniej, gdy wyczerpie się pula dwóch tysięcy sztuk wniosków objętych promocją. I warunki tego zastrzeżenia się spełniły. Jeszcze w maju na stronie promocji pojawił się komunikat o zakończeniu przyjmowania wniosków. Nie powinno jednak dziwić, że schodziły jak ciepłe bułeczki. Bo o oprocentowanie 3,2% w skali roku dla kwoty nawet 100 000 zł dziś nie sposób. A dodatkową zachętą był właśnie bonus pieniężny za samo założenie lokaty.
Szczegółowo zasady przystąpienia do promocji oraz warunki do spełnienia opisywałem tutaj (przy okazji prześwietlenia oferty). Najważniejsze z nich przypomnę. A należało:
- zarejestrować się na stronie promocji i w dalszej kolejności złożyć wniosek o Lokatę Bezkarną
- najpóźniej do 13.06. zawrzeć umowę z BGŻ Optima, aktywować konto oszczędnościowe oraz zasilić lokatę kwotą co najmniej 1 000 zł
Oprócz powyższego niezbędne jest jeszcze do 1.08.2016 r. utrzymywanie założonej w czasie promocji Lokaty Bezkarnej.
Aktualnie na skrzynki mailowe uczestników promocji trafiają maile z linkiem oraz kodem umożliwiającym zalogowanie się na stronie promocji:
Najpóźniej do 24.08.2016 r. po zalogowaniu należy podać dane niezbędne do realizacji wypłaty premii (wskazać trzeba numer rachunku konta oszczędnościowego otwartego w BGŻ Optima). O przyznaniu bonusu organizator mailowo ma powiadomić do 17.08., a wypłatę zrealizować do 30.08.2016 r.
Najpóźniej do 24.08.2016 r. po zalogowaniu należy podać dane niezbędne do realizacji wypłaty premii (wskazać trzeba numer rachunku konta oszczędnościowego otwartego w BGŻ Optima). O przyznaniu bonusu organizator mailowo ma powiadomić do 17.08., a wypłatę zrealizować do 30.08.2016 r.
Brak maila. Co robić?
Jeśli nie masz wiadomości od Ad Astry (czyli organizatora promocji z Lokatą Bezkarną) z danymi do logowania, sprawdź jeszcze różne zakamarki swej poczty. Zdarzają się bowiem sytuacje, że maile tego typu wpadają do folderów typu "spam", "wiadomości-śmieci", "oferty", "zakupy" lub "inne". Jeśli i tam oczekiwanej wiadomości nie ma, pozostaje złożyć reklamację. Zgodnie z regulaminem:
Polecane wpisy (najpopularniejsze w ciągu ostatnich 7 dni):
Chcesz być na bieżąco z promocjami i ważnymi terminami dla bankobiorców? Zapisz się na bezpłatny newsletter, by nie umknęła Ci żadna ważna informacja. To zero spamu, a jedynie powiadomienia wysyłane zbiorczo o nowościach na blogu:
"1. Wszelkie reklamacje dotyczące Promocji można zgłaszać na piśmie na adres organizatora: Agencja Hagen, ul. Skibicka 29, 02-269 Warszawa z dopiskiem „REKLAMACJA” oraz na adres e-mail: kontakt@promocjabgzoptima.pl
2. Reklamacja powinna zawierać imię, nazwisko, adres e-mail reklamującego, jak również wskazanie przyczyny reklamacji.
3. Reklamacje będą rozpatrywane niezwłocznie, jednak nie później niż w terminie 30 dni od daty otrzymania reklamacji"Przy okazji tego wpisu warto dodać o nowym oprocentowaniu obowiązującym na koncie oszczędnościowym, które dla nowych środków obowiązuje od 15.07. i ma być utrzymywane do 24.10.2016 r. Stawka oferowana przez bank to 2,5% w skali roku dla kwoty do 150 000 zł. Warunkiem uzyskania takiego oprocentowania jest jednak wpłacenie "nowych środków":
"Przez Nowe Środki rozumie się wartość środków pieniężnych zgromadzonych na Rachunku Głównym, stanowiących nadwyżkę nad Saldem Początkowym Rachunku Głównego, w kwocie nie większej niż Zwiększenie Salda Początkowego, wg stanu na koniec każdego dnia w okresie promocji (od 15 lipca 2016 r. do 24 października 2016 r.), gdzie:
- przez Saldo Początkowe Rachunku Głównego rozumie się wartość środków pieniężnych zgromadzonych na Rachunkach Oszczędnościowych oraz Rachunkach Lokat Terminowych w ramach Konta BGŻOptima Klienta, wg stanu na koniec dnia 4 lipca 2016 r.,
- przez Zwiększenie Salda Początkowego rozumie się wartość środków pieniężnych zgromadzonych na Rachunkach Oszczędnościowych oraz Rachunkach Lokat Terminowych w ramach Konta BGŻOptima Klienta, stanowiących nadwyżkę nad Saldem Początkowym wg stanu na koniec każdego dnia w 'Okresie Promocji'."
Polecane wpisy (najpopularniejsze w ciągu ostatnich 7 dni):
- Money Mania 7: 100 zł za konto oszczędnościowe ZOŚKA PRO (do 3%) w Idea Banku
- Konto Godne Polecenia w promocji powróciło. Nowa edycja to szansa na kolejne 4%
- Promocja BZ WBK dla... klientów innych banków
Chcesz być na bieżąco z promocjami i ważnymi terminami dla bankobiorców? Zapisz się na bezpłatny newsletter, by nie umknęła Ci żadna ważna informacja. To zero spamu, a jedynie powiadomienia wysyłane zbiorczo o nowościach na blogu:
a podczas wpisywania nr konta mimo iz jest wpisany poprawnie wyskakuje komunikat że numer niepoprawny, dlaczegoo?
OdpowiedzUsuńZalogowałem się bez problemu. Wpisuję numer konta, klikam zapisz a tam "Nieprawidłowy numer konta. Podaj numer swojego konta w BGŻOptima!". Też ktoś tak ma?
OdpowiedzUsuńprzy wypełnianiu nr konta wyskakuje bład - ze numer konta nieprawidłowy. Sprawdzalam 10 razy... moze ktos ma taki sam problem?
OdpowiedzUsuńZarówno u mnie jak i u żony przy podawanie swojego konta oszczędnościowego w BGŻOPTIMA wyskakuje komunikat na czerwono "Nieprawidłowy numer konta. Podaj numer swojego konta w BGŻOPTIMA". Czy komus udało się "przejść dalej" ?
OdpowiedzUsuńTeż miałam problem. Reklamacja już wysłana.
OdpowiedzUsuńA już miałem chwalić, że terminowo... a jednak idealnie być nie mogło. Też mam informacje o błędzie. No ale pocieszenie, że nie tylko ja więc pozostaje czekać aż to rozwiążą.
OdpowiedzUsuńU mnie, u żony i u syna logowanie bez problemu ale nie da się zapisać wprowadzonego numeru konta.
OdpowiedzUsuńu mnie to samo, co to za dziadostwo!
Usuńmam ten sam problem z numerem kąta. wyskakuje bład... kouś udało sie to wyjaśnić? trzeba zgłaszać reklamację?
OdpowiedzUsuńDzwoniłem na infolinię. Mają mnóstwo takih zgłoszeń i pracują nad rozwiązaniem problemu. Pani obiecała, że do mnie oddzwonić, by wyjaśnić sytuację, choć i tak w cuda nie wierzę :P
OdpowiedzUsuńU mnie i na innych dwóch kontach także komunikat, że podano zły numer konta. Poczekamy do jutra, może problem zostanie rozwiązany.
OdpowiedzUsuńprzed chwila wpisałem dwa konta u mnie wszystko ok
OdpowiedzUsuńRównież dzwoniłem na infolinię. Przekierowano mnie do "podobno najwłaściwszej osoby", która oznajmiła, że to NIE BANK (BGŻ Optima) jest organizatorem promocji. Jest nim agencja reklamowa AD ASTRA z Warszawy. I Bank ma w głębokim poważaniu tego rodzaju problemy. Podobno zakomunikowali organizatorowi problem, bo mieli dzisiaj kilkaset zgłoszeń.
OdpowiedzUsuńPozostaje zatem czekać na to jak szybko AD ASTRA rozwiąże problem. A czasu jest niewiele, bo termin uzupełniania danych do przelewu premii upływa ... bodajże jutro, tj. 20.07.2016 roku.
Adrenalina rośnie. :)
No i słusznie bo to promocja zewnętrzna więc w banku nic Ci nie powiedzą na ten temat. Wyjaśniać trzeba z Ad Astrą. Ale skoro problem jest masowy to ja nawet do nich nie piszę, ale zaczekam z tydzień. Dane uzupełnić można do 24. sierpnia więc czasu jest sporo :)
Usuńu mnie numer konta przeszedł bez problemu
OdpowiedzUsuńu mnie też wpisanie konta na moim i żony wniosku przebiegło bez problemu.
OdpowiedzUsuńU mnie konto przeszło. U żony nie.
OdpowiedzUsuńDyskryminacja kobiet? Powinna napisać do nich reklamację oraz skargę do UOKiK :)
UsuńJuż udrożnili. Można wpisywać konta. Sprawdzono (ja + żona). Poloneza czas zacząć!
OdpowiedzUsuńPotwierdzam, u mnie też już przeszło.
UsuńO 17:43 napisałam reklamację. O 18:46 odpisali:
OdpowiedzUsuń"Szanowni Państwo,
W związku z technicznymi problemami ze stroną logowania otrzymywali Państwo komunikat o podaniu nieprawidłowego numeru konta. Błąd został już przez nas naprawiony, dlatego prosimy o ponowną próbę logowania i uzupełnienia braku.
Przepraszamy za powstałe niedogodności i życzymy zdobycia nagrody w Promocji BGŻOptima 2016.
W razie dodatkowych pytań zapraszamy do kontaktu.
Pozdrawiamy,
Zespół promocji BGŻOptima"
Zgadza się. Dane udało się już uzupełnić.
Swoją drogą to zabawne, że dane można uzupełnić do 24-go sierpnia, a o przyznaniu nagrody mają powiadomić już 17-go.
OdpowiedzUsuńfaktycznie przeszło :)
OdpowiedzUsuńJaki jest nadawca maila? Bo chyba nie mogę znaleźć wiadomości.
OdpowiedzUsuńWitam
OdpowiedzUsuńCzy ta promocja Optima grupon 150 . też dostaniemy maile :
http://bankobranie.blogspot.com/2016/04/lokata-bezkarna-z-bonusem-150-zl-na-Grouponie.html
Powinno być do 21.07. U mnie dotąd nie ma.
UsuńTeż czekam na informacje o przyznaniu Grupona. Dotąd BGZ jest pierwszwym bankiem gdzie promocja nie działa jak powinna, ale spokojnie czekam... mają jeszcze regulaminowe 7 godzin.
UsuńDzięki za info, u mnie nie było problemu z wprowadzeniem numeru konta - najwyraźniej już naprawili błąd :)
OdpowiedzUsuńMa ktoś już maila z potwierdzeniem? Skrzynka pusta...
OdpowiedzUsuńFiko
Spokojnie, mają czas do 19. to prześlą maile w piątek późnym popołudniem albo i nawet wieczorem ;)
Usuńjest :)
UsuńFiko
Wczoraj popołudniu wpadł mail.
UsuńPremie ktoś dostał??
OdpowiedzUsuńNie ma. I pewnie do wtorku nie będzie
UsuńTrzymają kasę do ostatniego. Akurat w środę mi się kończy Lokata Bezkarna. Zgarniam odsetki, premię i zamykam to bezsensowne konto (w bezsensownym banku).
UsuńNo i premii brak ciągle.
OdpowiedzUsuńPremia wpłynęła :)
OdpowiedzUsuńA u mnie premii brak. Reklamacja wysłana
OdpowiedzUsuń