To już kolejna tego typu okazja do bankobrania przygotowana przez ten bank. Zasady niezmiennie są bardzo podobne. Oczywiście poza przesuwanymi terminami, w których można przystąpić do akcji, zrealizować warunki i kiedy zostanie wypłacona premia. Udział w obecnej odsłonie promocji mogą wziąć osoby, które nie posiadają konta w ING Banku Śląskim od 1.04.2015 r.
Aby skorzystać z promocji "100 zł za otwarcie Konta":
- do 30.11.2016 r.: zawnioskuj o Konto z Lwem Direct i zawrzyj umowę o w/w konto wraz z kartą płatniczą oraz (jeśli nie posiadasz) umowę o Otwarte Konto Oszczędnościowe, a do tego dostęp do bankowości internetowej (jeśli takowego dostępu również jeszcze nie posiadasz)
- do 31.03.2017 r. wykonaj płatności kartą na sumę min. 1 000 zł - muszą one zostać rozliczone i zaksięgowane w powyższym terminie
- utrzymuj konto osobiste wraz z aktywną kartą i konto oszczędnościowe do dnia wypłaty premii 100 zł, tj. do 30.04.2017 r. (bonus zostanie przelany na Otwarte Konto Oszczędnościowe)
Dla kogo promocja?
Zgodnie z regulaminem uczestnikiem promocji może być:
"osoba fizyczna o pełnej zdolności do czynności prawnych, która (...) od 1 kwietnia 2015 r. do 31 sierpnia 2016 r. nie posiadała lub nie współposiadała w Banku któregokolwiek z następujących kont osobistych Konto z Lwem: Direct, Komfort, Premium, Klasyczne, Student"Oprócz powyższego jest jeszcze jeden zapis wykluczający:
"Uczestnikiem Promocji nie może być osoba, która wyraziła sprzeciw wobec przetwarzania jej danych osobowych w celach marketingowych przez Bank"
Formularz dla obecnych klientów
Jeśli jesteś już klientem ING Banku Śląskiego (np. korzystasz z karty kredytowej) i posiadasz już dostęp do bankowości internetowej ING Banku Śląskiego wówczas wniosek o konto należy złożyć po zalogowaniu do ING BankOnLine. Niezbędne jest też uzupełnienie (najpóźniej do 30.11.2016 r.) formularza rejestracyjnego.
Formularz ten dotyczy wyłącznie obecnych klientów banku, którzy konto założą za pośrednictwem bankowości internetowej. Dla tych, którzy nie są klientami banku obowiązuje złożenie wniosku tutaj (już bez konieczności wypełniania formularza).
Konta w ING Banku Śląskim - prześwietlenie oferty
Regulamin promocji dopuszcza otwarcie Konta z Lwem Direct lub Konta z Lwem Komfort. Omawianie drugiego z nich wykluczam ze względu na stałe, bezwarunkowe opłaty miesięczne (6 zł przez pierwsze trzy miesiące i aż 12 zł w kolejnych miesiącach). O wiele lepiej wypada już Konto z Lwem Direct:
- 0 zł za otwarcie i prowadzenie konta (bez warunków)
- 0 zł za przelewy złotówkowe Elixir zlecane w bankowości internetowej lub mobilnej
- 0 zł za smsKody służące do autoryzacji zlecanych transakcji
- 0 zł za wydanie karty płatniczej do konta
- 0/7 zł - opłata za kartę nie jest pobierana jeśli w okresie rozliczeniowym (który w ING Banku Śląskim liczony jest od 29. dnia miesiąca do 28. dnia miesiąca następnego) wykonasz płatności kartą na łączną sumę min. 300 zł
- 0 zł za wypłatę gotówki w bankomatach ING Banku Śląskiego oraz sieci Planet Cash
- w pozostałych bankomatach:
- 0 zł za pierwszą wypłatę w miesiącu
- 2,50 zł za drugą i każdą kolejną wypłatę w miesiącu
Umowę o konto w ING Banku Śląskim, w związku z wprowadzonymi przez banki zmianami dotyczącymi sposobów zawierania umów, w chwili obecnej można zawrzeć wyłącznie za pośrednictwem kuriera. Do promocji kwalifikują wyłącznie wnioski o konto złożone online - zawarcie umowy w placówce banku nie daje możliwości zdobycia 100 zł.
Z kolei Otwarte Konto Oszczędnościowe, które również należy założyć/posiadać by uzyskać premię to rachunek, na który możesz - jeśli chcesz - przerzucać swe zaskórniaki. Oprocentowanie konta przez okres pierwszych 4 miesięcy wynosi 2% (dla kwoty do 100 000 zł). Później stawka ta spada do poziomu standardowego, który w tym momencie wynosi 1% w skali roku.
Otwarte Konto Oszczędnościowe bank otwiera i prowadzi za 0 zł. Nic nie zapłacisz też za pierwszą wypłatę z rachunku w miesiącu kalendarzowym. Za każdy kolejny przelew lub wypłatę w danym miesiącu opłata wyniesie 10 zł (no ale to w większości banków jest standardem).
Bankobiorcza optymalizacja drogi do premii
Aby uzyskać bonus 100 zł trzeba wykonać płatności kartą na łączną kwotę co najmniej 1 000 zł, a z drugiej strony do momentu wypłaty gratyfikacji jest kilka dobrych miesięcy, w których niezbędne jest aktywne korzystanie z karty, by uniknąć opłat za jej posiadanie (po zrealizowaniu wymogu płatności nie można z plastiku ot tak po prostu zrezygnować, bo jego utrzymanie zgodnie z regulaminem akcji jest niezbędne aż do momentu wypłaty, tj. do 30.04.2017 r.).
Jak więc zarządzać kontem i kartą, by jednocześnie spełnić warunki promocji, jak i unikać opłat za kartę? Sposobem jest tu rozłożenie płatności (wydawania min. 1 000 zł) na dłuższy okres.
Opłata za kartę nie jest pobierana za okres rozliczeniowy trwający w momencie składania przez Ciebie wniosku o konto. Jeśli umowę zawrzesz do 28.11.2016 r. (i najlepiej to właśnie zrobić z wyprzedzeniem, a nie czekać do ostatniej możliwej chwili - uwzględnić trzeba fakt, że umowę zawieramy przez kuriera), wówczas najlepiej wykonywać transakcje na sumy co najmniej 300 zł w okresach rozliczeniowych 29.11.-28.12., 29.12.2016 r. -28.01.2017 r., 29.01.-28.02. i też może jeszcze w okresie 1.-28.03.2017 r. (by uniknąć opłaty za kartę w tym okresie). Przypomnę: ważne, by do 31.03.2017 r. wykonać płatności na łączną kwotę 1 000 zł. Tak spełnisz warunki załapania się na stówkę. Przed wypłatą premii (30.04.2017 r.) zostanie jeszcze jeden pełny okres rozliczeniowy (29.03.-28.04.2017 r.). Do Ciebie będzie należeć decyzja czy w tym okresie także wydawać 300 zł czy ewentualnie pogodzić się z opłatą 7 zł za kartę. Pamiętaj, że zamiast wydawać wtedy 300 zł celem uniknięcia opłaty w wysokości 7 zł, możesz przy takiej samej kwocie płatności wykonanych kartą wydaną do konta w T-Mobile Usługi Bankowe uzyskać 5-procentowy zwrot. Wyniesie on wtedy 15 zł, więc po uwzględnieniu opłaty za kartę w ING Banku Śląskim, będzie 8 zł "na plusie".
Nie chcesz przegapić żadnej najlepszej promocji? Zobacz jak wygląda newsletter od Bankobrania. Podobne wiadomości wysyłam średnio co 5-7 nowych wpisów na blogu. Jeśli chcesz być na bieżąco i otrzymywać ode mnie maile, koniecznie subskrybuj (bez opłat za zapis, korzystanie, jak i ewentualną, bezproblemową rezygnację):
Mogą być też płatności kartą winternecie? Czy tylko sklepy, stacje itp wchodzą w grę?
OdpowiedzUsuńNie ma wykluczenia, zakazu, ani zapisu że można tylko w punktach handlowo-usługowych. Więc jeśli coś nie jest zakazane to jest dozwolone.
UsuńA co po 30.04.? Będzie można konto zamkną?
OdpowiedzUsuńMożna.
UsuńA jak wygląda zamknięcie konta? Można przez internet?
UsuńKartę zastrzeżesz przez internet, ale konto zamknąć można tylko w oddziale. Za to zamykają od reki, bez okresu wypowiedzenia.
UsuńPlus za kolejne przesunięcie daty karencji. Teraz się łapię, bo zamykałem w lutym 2015 a teraz jest nie od stycznia, a od kwietnia.
OdpowiedzUsuńNie widzę w regulaminie zapisu że musi to być osoba pełnoletnia. Może więc to być 17-latka? A może nawet mniej?
OdpowiedzUsuńAle jest definicja uczestnika "osoba fizyczna o pełnej zdolności do czynności prawnych". <18 lat raczej nie mają pełnej zdolności.
UsuńPotwierdzam, że nie ma co zwlekać ze składaniem wniosku do ostatniej chwili. Z umowami jeżdżą kurierzy inPostu a ta firma ostatnio nie radzi sobie najlepiej. Na południu Polski czkać trzeba nawet po 2-3 tygodnie!! Tak było w sierpniu. Może nadzieja, że po wakacjach to się poprawi ale wątpię.
OdpowiedzUsuńZłożyłem wniosek 30 sierpnia. 2-giego września przyszła karta, dziś postaram się zalogować do serwisu internetowego. Czy mam jakiś okres karencji, czy też już w tym miesiącu muszę zrobić obrót kartą na 300pln, celem zwolnienia z opłaty za kartę?
OdpowiedzUsuńPierwszy okres rozliczeniowy masz za darmo do 28.09. więc kartą nie musisz płacić. Dopiero od 29.09.
UsuńDzięki bardzo :^)
OdpowiedzUsuńMr. Złotówa, spieszę donieść, że ING Bank Śląski wystartował z programem poleceń konta.
OdpowiedzUsuńSzczegóły: http://www.ingbank.pl/promo/aktywni
Chętnie bym otworzył z czyjegoś polecenia, a tu cisza..
OdpowiedzUsuńDobra aczy po prostu nie lepiej co miesiąc przelać te 7 złoty na konto i potem tylko czekać na 30.04. na te 100 zł oczywiście przy założeniu że za bardzo nie ma sie gdzie wydac tych 300 zł?
OdpowiedzUsuńDostał już ktoś 100 zł?
OdpowiedzUsuńnie, jeszcze nie. Ale spokojnie, mają czas ;)
UsuńDzisiaj 30 dostał ktoś 100?
OdpowiedzUsuńWarunki spełnione, kasy nie ma...
UsuńCzyli jutro trzeba pisać reklamację
OdpowiedzUsuńRozumiem że już dziś można zamknąć kartę, żeby nie płacić 7 zł za niewykonanie transakcji? W oczekiwaniu na rozpatrzenie reklamacji...
OdpowiedzUsuńJuz do nich napisałem spytalem czy za spóźnienie choć 1 dzień raty kredytu kazali by zapłacić odsetki ustawowe
OdpowiedzUsuńReklamacja poszła i żądanie odsetek ustawowych. No to czekam.
OdpowiedzUsuń"jednym z warunków promocji było zawarcie umowy o Otwarte Konto Oszczędnościowe (OKO)otwarł Pan konta OKO w naszym banku. Ponieważ nie spełnił Pan warunków promocji, nie mogliśmy wypłacić Panu premii."
UsuńOtwierałem przez Internet + zgłoszenie na www promocji..
WTF?
No ale masz te OKO czy nie masz? Bo u mnie i żony było założone z automatu razem z Direct.
UsuńMi z automatu nie założylo, mam samo Direct
Usuńdo wszystkich którzy nie otrzymali premii .
OdpowiedzUsuń- sprawdzcie czy w bankowosci internetowej mieliscie odchaczone zgody marketingowe na kontakt z bankiem .niby przy rejestracji wniosku takie zgody sa do odchaczenia , ale w rzeczywistosci trzeba je samemu odchaczyc juz po załozeniu rachunku
Konto oszczędnościowe mam zgody marketinowe też 100 brak.
OdpowiedzUsuńSkoro jak składałem wniosek i zaznaczyłem zgody, to dlaczego nadal nie sa zaznaczone?? Co w tym przypadku?
OdpowiedzUsuńZmień zgody. Złóż reklamację.
UsuńDostałem odpowiedź na reklamację...
OdpowiedzUsuńjednym z warunków promocji „100 zł za otwarcie Konta” był brak sprzeciwu wobec przetwarzania danych w celach marketingowych. Nie spełnił Pan tego warunku w dniu otwarcia konta. Dlatego nie przyznaliśmy Panu premii.
Ponieważ wyraził Pan zgodę na przetwarzanie danych w celach marketingowych w terminie późniejszym, wypłacę Panu nagrodę. 100 zł przekażę na Pana konto najpóźniej w najbliższym dniu roboczym.....
Jak dobrze pamiętam nie wyrażałem sprzeciwu ale jak wszedłem w ustawieniach nie były tam zaznaczone zgody więc to był błąd po stronie banku ale oczywiście nie przyznają się do tego.