Za otwarcie Konta 360º lub Konta 360º Student można było załapać się na premię 100 zł na start, bon do wykorzystania na Fly.pl o wartości 100 zł oraz zwroty za płatności kartą i BLIKiem na sumę nawet 360 zł. Teraz nadszedł czas finalizacji części promocji - trzeba uzupełnić dane niezbędne do wypłaty premii pieniężnej.
Zasady promocji szczegółowo omawiałem we wpisie "Do 360 zł od banku + 100 zł od Bankiera + 100 zł na Fly.pl za Konto 360º lub Konto 360º Student". Teraz przypomnę tylko najważniejsze z nich. A należało:
- w okresie od 14. do 30.06.2016 r. zarejestrować się w promocji
- złożyć wniosek o konto, wyrażając przy tym zgodę na zwolnienie z tajemnicy bankowej
- najpóźniej do 4.07.2016 r. zawrzeć umowę o konto
- w przypadku Konta 360º: w lipcu i sierpniu zasilić konto kwotą po min. 1 000 zł i wykonać co najmniej jedną płatność kartą na dowolną kwotę, a
- w przypadku Konta 360º Student: w lipcu i sierpniu wykonać po co najmniej jednej płatności BLIKiem i/lub kartą wydaną do konta
Do osób, które spełniły powyższe warunki akcji organizator właśnie rozsyła maile informujące o prawie do nagrody:
Niezbędne jest teraz spełnienie jeszcze jednego warunku: zalogowanie na stronie promocji i uzupełnienie danych, które są niezbędne do wypłaty premii (podać należy m.in. numer rachunku Konta otwartego w promocji).
Wypłata premii ma nastąpić w ciągu 14 dni roboczych od momentu mailowego powiadomienia. Z kolei bon o wartości 100 zł do wykorzystania w serwisie Fly.pl ma być przesłany do uczestnika promocji mailem do 30.09.2016 r. Z realizacją bonu nie ma co zwlekać - jego ważność upłynie już 30.10.2016 r.
Konto otwarte w promocji należy utrzymywać do momentu wypłaty premii. Co zrobisz z nim później? Wybór należy do Ciebie. Warto jednak pamiętać, że ciągle masz możliwość uzyskiwania na nim zwrotów za płatności kartą i BLIKiem. Co miesiąc do wzięcia jest nawet 60 zł (gratyfikacje Bank Millennium wypłaca przez 6 kolejnych miesięcy).
Jeśli nie masz wiadomości informującej o premii, sprawdź jeszcze różne zakładki swej poczty. Zdarzają się bowiem sytuacje, iż tego typu maile wpadają do folderów typu "spam", "wiadomości-śmieci", "oferty", "zakupy" lub "inne". Jeśli i tam oczekiwanego maila nie ma, możesz spróbować zalogować się na stronie promocji. Jeśli będzie tam możliwe uzupełnienie danych, przypuszczać można, że pojawił się problem z dostawą wiadomości - Twój operator skrzynki pocztowej mógł uznać ją za spam. Jednak jeśli danych uzupełnić nie możesz, a masz pewność co do spełnienia wszystkich warunków promocji, niezbędne będzie zgłoszenie reklamacji.
Informacje na temat procesu reklamacyjnego możemy znaleźć w regulaminie akcji:
Obecnie mamy sporo okazji do bankobrania: trzy skierowane są do osób prowadzących działalność gospodarczą, aż siedem wiąże się z wyrobieniem karty kredytowej, a w co najmniej 13 promocjach można zyskać na założeniu konta. Opisy wszystkich znajdziesz oczywiście w zakładce Aktywne promocje. W ciągu ostatnich siedmiu dni najczęściej klikanymi wpisami przez Czytelników bloga były:
Bądź na bieżąco z promocjami. Obserwuj @bankobranie lub polub na Facebooku:
Niezbędne jest teraz spełnienie jeszcze jednego warunku: zalogowanie na stronie promocji i uzupełnienie danych, które są niezbędne do wypłaty premii (podać należy m.in. numer rachunku Konta otwartego w promocji).
Wypłata premii ma nastąpić w ciągu 14 dni roboczych od momentu mailowego powiadomienia. Z kolei bon o wartości 100 zł do wykorzystania w serwisie Fly.pl ma być przesłany do uczestnika promocji mailem do 30.09.2016 r. Z realizacją bonu nie ma co zwlekać - jego ważność upłynie już 30.10.2016 r.
Konto otwarte w promocji należy utrzymywać do momentu wypłaty premii. Co zrobisz z nim później? Wybór należy do Ciebie. Warto jednak pamiętać, że ciągle masz możliwość uzyskiwania na nim zwrotów za płatności kartą i BLIKiem. Co miesiąc do wzięcia jest nawet 60 zł (gratyfikacje Bank Millennium wypłaca przez 6 kolejnych miesięcy).
Brak maila o przyznaniu premii. Co robić?
Jeśli nie masz wiadomości informującej o premii, sprawdź jeszcze różne zakładki swej poczty. Zdarzają się bowiem sytuacje, iż tego typu maile wpadają do folderów typu "spam", "wiadomości-śmieci", "oferty", "zakupy" lub "inne". Jeśli i tam oczekiwanego maila nie ma, możesz spróbować zalogować się na stronie promocji. Jeśli będzie tam możliwe uzupełnienie danych, przypuszczać można, że pojawił się problem z dostawą wiadomości - Twój operator skrzynki pocztowej mógł uznać ją za spam. Jednak jeśli danych uzupełnić nie możesz, a masz pewność co do spełnienia wszystkich warunków promocji, niezbędne będzie zgłoszenie reklamacji.
Informacje na temat procesu reklamacyjnego możemy znaleźć w regulaminie akcji:
"Prawo do składania reklamacji, w zakresie niezgodności przeprowadzenia Promocji z Regulaminem, przysługuje każdemu Uczestnikowi Promocji w trakcie Promocji oraz w ciągu 14 (czternastu) dni od daty zakończenia Promocji, czyli od 30.09.2016 r.
Reklamacje należy składać drogą mailową z adresu mailowego Uczestnika, który został wykorzystany w procesie rejestracji na Stronie Promocji, na adres e-mail Organizatora: kontakt@zgarnijpremie.pl. Reklamacja zostanie rozpatrzona przez Komisję Promocji w ciągu 14 (czternastu) dni od jej otrzymania. Powiadomienie o rozstrzygnięciu nastąpi pocztą, na adres podany przez Uczestnika Promocji, składającego reklamację"
Na czym aktualnie zarabiać?
Obecnie mamy sporo okazji do bankobrania: trzy skierowane są do osób prowadzących działalność gospodarczą, aż siedem wiąże się z wyrobieniem karty kredytowej, a w co najmniej 13 promocjach można zyskać na założeniu konta. Opisy wszystkich znajdziesz oczywiście w zakładce Aktywne promocje. W ciągu ostatnich siedmiu dni najczęściej klikanymi wpisami przez Czytelników bloga były:
Faktycznie mail miałem w zakładce Oferty. Wcześniej nie zauważyłem.
OdpowiedzUsuńPodpowiedzcie jak uzywac tego bonu na fly.pl :) czy moge wpisac dwa bony np moj i męzA?
OdpowiedzUsuńhttp://www.bankier.pl/gfx/ad2/Regulaminu_kuponow_FLY_1465548489.pdf Z regulaminu wynika że nie można łączyć :(
UsuńMoja wiadomość wpadła do spamu.
OdpowiedzUsuńJa tez juz dostalem, przyszed pozno, bo dopiero po 17 ale wazne, ze jest, tylko co z tym kodem od fly.pl....
OdpowiedzUsuńMozna za niego przeleciec sie samolotem po polsce, doplacajac kilka zlotych i gdzie go wpisac zeby kupic bilet ?
"W celu realizacji Kuponów Posiadacz Kuponu kontaktuje się z FLY za pomocą dowolnego kanału kontaktu, wskazanego na stronie internetowej: www.fly.pl/kontakt (infolinia, biuro sprzedaży, e-mail)."
UsuńNie mam maila ...
OdpowiedzUsuńDziękuję za przypomnienie. Szczerze mówiąc zapomniałem o rejestracji, a mail wpadł do spamu.
OdpowiedzUsuńŻona założyła konto. Zarejestrowała się w promocji. Wszystko było prawidłowo do wczoraj. Nie otrzymała maila. Radzę jej zalogować się na stronie promocji, a ona mi mówi, że... nie pamięta hasła. Wrzucała różne hasła, ale nici z tego. Radźcie, czy jest szansa na premię? Co z tym zrobić?
OdpowiedzUsuńhttps://bankmillennium.zgarnijpremie.pl/zmien-haslo/
UsuńMario_S dzięki. Zmieniłem hasło ale nie było możliwości wpisania danych do przelewu. Wczoraj późnym wieczorem złożyłem reklamację załączając załączniki o zasileniu i płatnościach w lipcu i sierpniu. Już dziś z rana reklamacja rozpatrzona pozytywnie.
UsuńU mnie również brak maila. Reklamacja już poleciała :(
OdpowiedzUsuńDalej nie mam maila...jeżeli ktoś dostanie odpowiedź po reklamacji ..to proszę dać znać tutaj. Dziękuje z góry
OdpowiedzUsuńOdp. Na reklamację:
OdpowiedzUsuń"Witam,
Widzę, że Pana wniosek nie znalazł się w raporcie, który otrzymaliśmy od Reklamodawcy. Proszę o podanie dat, kiedy zostały spełnione warunki konieczne do wypłaty premii (czyli zasilenia konta i operacji kartą w lipcu oraz sierpniu) - złożymy reklamację."
Dostałem Identyczną odpowiedź, już przesłałem wymagane dane
OdpowiedzUsuńJa takze wyslalam dane.Jakiś bałagan tam maja:-)
OdpowiedzUsuńDane poszly,bałagan tam maja:-)
OdpowiedzUsuńNormalka. Ale finalnie wszyscy premie dostają 😁
UsuńPewnie tak ale jeszcze nikt po wypelnieniu danych nie dostal.
Usuńobstawiam,że z wypłatami też nie wyrobią się w terminie
OdpowiedzUsuńOd kilku miesięcy korzystam z promocji i ten organizator ma chyba najlepsze notowania.
UsuńJa od dwóch lat, trzecią z nimi i trzeci raz kicha
OdpowiedzUsuńDzisiaj premia od bankiera.pl wplynela na konto.
OdpowiedzUsuńpotwierdzam. U mnie kaska też jest :)
Usuńreklamacja uznana ;-DD
OdpowiedzUsuń