700 zł od Santandera800 zł od mBanku1070 zł od BNP Paribas1000 zł za kartę Citi650 zł od Millennium500 zł od ING

13.09.2016

Uczestniku promocji "Zgarnij premię z Bankiem Millennium", czas uzupełnić dane!

Nadszedł czas finalizacji promocji, w której do wzięcia było łącznie 560 zł.

zgarnij premię z bankiem millennium finalizacja promocji
Za otwarcie Konta 360º lub Konta 360º Student można było załapać się na premię 100 zł na start, bon do wykorzystania na Fly.pl o wartości 100 zł oraz zwroty za płatności kartą i BLIKiem na sumę nawet 360 zł. Teraz nadszedł czas finalizacji części promocji - trzeba uzupełnić dane niezbędne do wypłaty premii pieniężnej.

Zasady promocji szczegółowo omawiałem we wpisie "Do 360 zł od banku + 100 zł od Bankiera + 100 zł na Fly.pl za Konto 360º lub Konto 360º Student". Teraz przypomnę tylko najważniejsze z nich. A należało:
  • w okresie od 14. do 30.06.2016 r. zarejestrować się w promocji 
  • złożyć wniosek o konto, wyrażając przy tym zgodę na zwolnienie z tajemnicy bankowej 
  • najpóźniej do 4.07.2016 r. zawrzeć umowę o konto 
  • w przypadku Konta 360º: w lipcu i sierpniu zasilić konto kwotą po min. 1 000 zł i wykonać co najmniej jedną płatność kartą na dowolną kwotę, a  
  • w przypadku Konta 360º Student: w lipcu i sierpniu wykonać po co najmniej jednej płatności BLIKiem i/lub kartą wydaną do konta
Do osób, które spełniły powyższe warunki akcji organizator właśnie rozsyła maile informujące o prawie do nagrody:
zgarnij premię z bankiem millennium mail do uczestników.

Niezbędne jest teraz spełnienie jeszcze jednego warunku: zalogowanie na stronie promocji i uzupełnienie danych, które są niezbędne do wypłaty premii (podać należy m.in. numer rachunku Konta otwartego w promocji).

Wypłata premii ma nastąpić w ciągu 14 dni roboczych od momentu mailowego powiadomienia. Z kolei bon o wartości 100 zł do wykorzystania w serwisie Fly.pl ma być przesłany do uczestnika promocji mailem do 30.09.2016 r. Z realizacją bonu nie ma co zwlekać - jego ważność upłynie już 30.10.2016 r.

Konto otwarte w promocji należy utrzymywać do momentu wypłaty premii. Co zrobisz z nim później? Wybór należy do Ciebie. Warto jednak pamiętać, że ciągle masz możliwość uzyskiwania na nim zwrotów za płatności kartą i BLIKiem. Co miesiąc do wzięcia jest nawet 60 zł (gratyfikacje Bank Millennium wypłaca przez 6 kolejnych miesięcy).

Brak maila o przyznaniu premii. Co robić?


Jeśli nie masz wiadomości informującej o premii, sprawdź jeszcze różne zakładki swej poczty. Zdarzają się bowiem sytuacje, iż tego typu maile wpadają do folderów typu "spam", "wiadomości-śmieci", "oferty", "zakupy" lub "inne". Jeśli i tam oczekiwanego maila nie ma, możesz spróbować zalogować się na stronie promocji. Jeśli będzie tam możliwe uzupełnienie danych, przypuszczać można, że pojawił się problem z dostawą wiadomości - Twój operator skrzynki pocztowej mógł uznać ją za spam. Jednak jeśli danych uzupełnić nie możesz, a masz pewność co do spełnienia wszystkich warunków promocji, niezbędne będzie zgłoszenie reklamacji.

Informacje na temat procesu reklamacyjnego możemy znaleźć w regulaminie akcji:
"Prawo do składania reklamacji, w zakresie niezgodności przeprowadzenia Promocji z Regulaminem, przysługuje każdemu Uczestnikowi Promocji w trakcie Promocji oraz w ciągu 14 (czternastu) dni od daty zakończenia Promocji, czyli od 30.09.2016 r.  
Reklamacje należy składać drogą mailową z adresu mailowego Uczestnika, który został wykorzystany w procesie rejestracji na Stronie Promocji, na adres e-mail Organizatora: kontakt@zgarnijpremie.pl. Reklamacja zostanie rozpatrzona przez Komisję Promocji w ciągu 14 (czternastu) dni od jej otrzymania. Powiadomienie o rozstrzygnięciu nastąpi pocztą, na adres podany przez Uczestnika Promocji, składającego reklamację"

Na czym aktualnie zarabiać?


Obecnie mamy sporo okazji do bankobrania: trzy skierowane są do osób prowadzących działalność gospodarczą, aż siedem wiąże się z wyrobieniem karty kredytowej, a w co najmniej 13 promocjach można zyskać na założeniu konta. Opisy wszystkich znajdziesz oczywiście w zakładce Aktywne promocje. W ciągu ostatnich siedmiu dni najczęściej klikanymi wpisami przez Czytelników bloga były:

Bądź na bieżąco z promocjami.  lub polub na Facebooku:

25 komentarzy:

  1. Faktycznie mail miałem w zakładce Oferty. Wcześniej nie zauważyłem.

    OdpowiedzUsuń
  2. Podpowiedzcie jak uzywac tego bonu na fly.pl :) czy moge wpisac dwa bony np moj i męzA?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. http://www.bankier.pl/gfx/ad2/Regulaminu_kuponow_FLY_1465548489.pdf Z regulaminu wynika że nie można łączyć :(

      Usuń
  3. Moja wiadomość wpadła do spamu.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja tez juz dostalem, przyszed pozno, bo dopiero po 17 ale wazne, ze jest, tylko co z tym kodem od fly.pl....
    Mozna za niego przeleciec sie samolotem po polsce, doplacajac kilka zlotych i gdzie go wpisac zeby kupic bilet ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. "W celu realizacji Kuponów Posiadacz Kuponu kontaktuje się z FLY za pomocą dowolnego kanału kontaktu, wskazanego na stronie internetowej: www.fly.pl/kontakt (infolinia, biuro sprzedaży, e-mail)."

      Usuń
  5. Nie mam maila ...

    OdpowiedzUsuń
  6. Dziękuję za przypomnienie. Szczerze mówiąc zapomniałem o rejestracji, a mail wpadł do spamu.

    OdpowiedzUsuń
  7. Żona założyła konto. Zarejestrowała się w promocji. Wszystko było prawidłowo do wczoraj. Nie otrzymała maila. Radzę jej zalogować się na stronie promocji, a ona mi mówi, że... nie pamięta hasła. Wrzucała różne hasła, ale nici z tego. Radźcie, czy jest szansa na premię? Co z tym zrobić?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. https://bankmillennium.zgarnijpremie.pl/zmien-haslo/

      Usuń
    2. Mario_S dzięki. Zmieniłem hasło ale nie było możliwości wpisania danych do przelewu. Wczoraj późnym wieczorem złożyłem reklamację załączając załączniki o zasileniu i płatnościach w lipcu i sierpniu. Już dziś z rana reklamacja rozpatrzona pozytywnie.

      Usuń
  8. U mnie również brak maila. Reklamacja już poleciała :(

    OdpowiedzUsuń
  9. Dalej nie mam maila...jeżeli ktoś dostanie odpowiedź po reklamacji ..to proszę dać znać tutaj. Dziękuje z góry

    OdpowiedzUsuń
  10. Odp. Na reklamację:

    "Witam,

    Widzę, że Pana wniosek nie znalazł się w raporcie, który otrzymaliśmy od Reklamodawcy. Proszę o podanie dat, kiedy zostały spełnione warunki konieczne do wypłaty premii (czyli zasilenia konta i operacji kartą w lipcu oraz sierpniu) - złożymy reklamację."

    OdpowiedzUsuń
  11. Dostałem Identyczną odpowiedź, już przesłałem wymagane dane

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja takze wyslalam dane.Jakiś bałagan tam maja:-)

    OdpowiedzUsuń
  13. Dane poszly,bałagan tam maja:-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Normalka. Ale finalnie wszyscy premie dostają 😁

      Usuń
    2. Pewnie tak ale jeszcze nikt po wypelnieniu danych nie dostal.

      Usuń
  14. obstawiam,że z wypłatami też nie wyrobią się w terminie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Od kilku miesięcy korzystam z promocji i ten organizator ma chyba najlepsze notowania.

      Usuń
  15. Ja od dwóch lat, trzecią z nimi i trzeci raz kicha

    OdpowiedzUsuń
  16. Dzisiaj premia od bankiera.pl wplynela na konto.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. potwierdzam. U mnie kaska też jest :)

      Usuń
  17. reklamacja uznana ;-DD

    OdpowiedzUsuń

Aktualnie najpopularniejsza promocja:

Zgarnij gwarantowane 700 zł za konto w Santander (teraz z krótszą karencją!)

Nowa edycja przynosi sporo zmian na lepsze.  W skrócie: to o wiele łatwiejsze warunki do spełnienia, skrócony okres wykluczenia dla byłych p...