Po licznych ostatnio promocjach Citibanku, teraz przyszedł czas na propozycję innego banku. Od T-Mobile Usługi Bankowe można otrzymać bon o wartości 100 zł na zakupy w sklepach sieci Carrefour.
Zasady promocji "100 zł na zakupy z Kartą Kredytową T-Mobile Usługi Bankowe" są dość proste. Wystarczy bowiem:
- najpóźniej do 30.11.2016 r. zamówić kartę kredytową
- w kolejnym miesiącu kalendarzowym od daty zawarcia przez bank umowy o kartę wykonać płatności kartą na sumę co najmniej 500 zł (transakcje te muszą zostać zaksięgowane)
Dla kogo promocja?
Zgodnie z regulaminem:
"a. Z Promocji może skorzystać pełnoletnia osoba fizyczna (...), która w okresie trwania Promocji złoży dedykowany wniosek o Kartę Kredytową („Kartę”).
b. Z Promocji nie mogą skorzystać osoby, które przed rozpoczęciem obowiązywania Oferty były stroną umowy o Kartę Kredytową z Bankiem w okresie 90 dni przed złożeniem wniosku o Kartę Kredytową lub są stroną umowy o kartę kredytową z Bankiem"W regulaminie promocji brak rozwinięcia myśli czym jest "dedykowany wniosek". Raczej nie będzie nim link polecający w ramach programu rekomendacyjnego. Informacja o promocji znajduje się na stronie banku, więc wniosek należy złożyć tam lub za pomocą linka w mailu:
Taką wiadomość bank przesłał do swych klientów (którzy już np. posiadają konto osobiste - swoją drogą, jeśli Ty konta w T-Mobile Usługi Bankowe jeszcze nie posiadasz sprawdź na ile Ci się to opłaca dzięki moneybackowi lub rabatowi na abonament).
Ekstra punkty w MasterCard Priceless Specials
Karty kredytowe T-Mobile Usługi Bankowe kwalifikują do uczestniczenia w programie lojalnościowym MasterCard Priceless Specials, w którym to za płatności kartą w wybranych miejscach zbierać można punkty, a dalej wymieniać je na nagrody.
Po wyrobieniu karty kredytowej na start można zdobyć 2 000 punktów powitalnych. Wystarczy w kolejnym miesiącu po miesiącu podpisania umowy o kartę, wykonać co najmniej trzy płatności za które zostaną przyznane punkty (a więc w miejscach, które są objęte punktowaniem).
Zgodnie z regulaminem, promocyjne punkty powitalne zostaną przypisane do Twego konta w kolejnym miesiącu po miesiącu spełnienia warunków promocji.
2 000 punktów to mało czy dużo? Przykładowe nagrody z katalogu: doładowanie telefonu w Orange, Plusie, T-Mobile czy Play na kwotę min. 10 zł można uzyskać przy wymianie 800 punktów. Tyle samo wart jest bilet do Cinema City.
Karta Kredytowa MasterCard - prześwietlenie
Standardowo karta kredytowa MasterCard nie należy do najtańszych. Ale na szczęście dzięki promocji, która jest aktualnie dostępna (dla umów zawieranych aż do 31.12.2016 r.) można uniknąć opłat. Zgodnie z regulaminem są to:
"- Zwolnienie z opłaty miesięcznej za kartę do 31.03.2017 roku, niezależnie od liczby transakcji bezgotówkowych dokonanych w miesiącu kalendarzowym
- Zwolnienie z opłaty za wznowienie Karty kredytowej na drugi rok użytkowania, niezależnie od łącznej kwoty rozliczonych transakcji. "To duże oszczędności, zważywszy na to, że w standardowej ofercie bank pobiera 8 zł opłaty miesięcznej (zwolnieniem z tego kosztu jest wykonanie i rozliczenie w danym okresie rozliczeniowym co najmniej czterech płatności kartą) oraz 70 zł za wznowienie (opłaty można uniknąć, ale po wyrobieniu niemałego limitu płatności kartą).
Alternatywne promocje
W T-Mobile Usługi Bankowe nie tak dawno można było zyskać nawet 300 zł za wyrobienie karty i spełnienie jeszcze prostszych warunków (w chwili obecnej promocja ta jest już niedostępna). Więc jeśli coś Ci mówi, że 100 zł za kartę kredytową to mało, sprawdź alternatywne propozycje od wspomnianego już Citibanku. W tych promocjach można zyskać więcej:
- Telefon LG K8 LTE o wartości 549 zł w prezencie do darmowej karty Citi Simplicity (aby otrzymać nagrodę wystarczy wykonać płatności kartą na sumę min. 3 000 zł - masz na to jednak trzy miesiące; po otrzymaniu nagrody nie ma zobowiązania do utrzymywania karty)
- Voucher 400 zł na zakupy w internetowym sklepie Mall.pl w prezencie do darmowej karty Citi Simplicity (by uzyskać tę nagrodę wystarczy wyrobić kartę; w regulaminie jest jednak zapis o konieczności utrzymania karty przez 12 miesięcy i o wykonywaniu jednej płatności miesięcznie na dowolną kwotę)
- Voucher 400 zł na zakupy w perfumerii Douglas w prezencie do darmowej karty Citi Simplicity (w ostatnim czasie to hit wśród Czytelników bloga, no ale trudno się temu dziwić: aby otrzymać bon nie trzeba kartą płacić, a po otrzymaniu nagrody z kartą możesz zrobić co chcesz - nawet zrezygnować bez konsekwencji)
Za podrzucenie informacji o promocji w T-Mobile Usługi Bankowe dziękuję Edycie i Michałowi. Jeśli i Ty znasz jakąś promocję bankową, a nie została ona jeszcze prześwietlona na blogu Bankobranie, napisz za pomocą formularza kontaktowego dostępnego w zakładce Kontakt (wystarczy krótka notka lub link do strony promocji).
Bądź na bieżąco z tym co na blogu: Obserwuj @bankobranie na Twitterze i zapisz się na bezpłatny newsletter wysyłany średnio co 5-6 nowych wpisów na blogu:
A co z programem poleceń? obie promocje można łączyć?
OdpowiedzUsuńRaczej nie, bo w regulaminie jest "złoży dedykowany wniosek o Kartę Kredytową"
UsuńPytanie pojawia się takie: czy aby założyć kartę kredytową w T-Mobile należy mieć dochody? Pytanie jest wbrew pozorom zasadne, ponieważ w BZ WBK nie jest to wymagane, jeśli ma się status studenta.
OdpowiedzUsuńW T-Mobile jest wymagany dochód.
UsuńI nawet jak ma się duży, dwie karty z małymi limitami i brak innych kredytów to potrafią odmówić przyznania karty. Przerobione przy poprzedniej promocji.
UsuńSzkoda że jest karencja :( Nie zmieszczę się.
OdpowiedzUsuńDomyślam się, że też uczestniczyłaś/aś w promocji z poleceniem 3x100,10 zł? No mam tak samo.
Usuń§6 4. Promocja nie może być łączona z innymi promocjami i ofertami specjalnymi Banku.
OdpowiedzUsuńCzy po dostaniu voucher można bez opłat zrezygnować z karty i konta?
OdpowiedzUsuńmożna.
UsuńKurcze co za pech zawnioskowałem o kartę 7.11 a promocja od 8.11.
OdpowiedzUsuńPrzykazania bankiorcy:
Usuń1. Nie wnioskuj o nic gdy nie ma na to promocji.
Hahaha xD O jak szanuję to podejście^^
Usuń@Anonimowy16 listopada 2016 17:45, dokładnie to powinno być:
Usuń1. Nie będziesz miał produktów bankowych przed promocją.
Albo też inaczej:
UsuńNie będziesz brał produktów bankowych nadaremno. ;)
Witam, mam pytanie dotyczące TUMB.
OdpowiedzUsuńCzy płatność Blikiem jest liczona do wydatków uprawniających do cashbacku?
Jak już moneybacku. Cashback to wypłata w sklepowej kasie. Mają wprowadzić zwroty też za płatności Blikiem ale póki co cisza. A powinni zmienić regulamin na tę okoliczność.
Usuńbiore x 3 szalemur
OdpowiedzUsuńJak w TMUB mogę skutecznie zrezygnować z karty kredytowej?Jej zastrzeżenie w systemie transakcyjnym to chyba nie do końca pewny sposób.Czy można to zrobić telefonicznie lub online?W umowie mam zapis,że jest ona ważna do daty widniejące na karcie...a to jeszcze 3 lata,😂
OdpowiedzUsuńTo zastrzeżenie to samo zastrzeżenie plastiku. Jak chcesz wypowiedzieć umowę to musisz wypowiedzieć umowę przyznanego limitu kredytowego. Można telefonicznie ale chyba też można napisać wiadomość w serwisie transakcyjnym.
UsuńCzy płatności internetowe też się liczą? Czy na tej karcie też się zbiera punkty tak jak w CitiWorld w CitiBanku? Jaki jest przelicznik?
OdpowiedzUsuńCzy Ktoś dostał już ten bon ? Mnie nic nie przyszło jeszcze
OdpowiedzUsuńTeż jeszcze nie dostałem, tylko nie wiem czy koniec miesiąca to termin w którym bank wyśle bon czy w którym już powinniśmy go dostać?
UsuńTeż jeszcze nic nie dostałem :(.
Usuń"Wysłanie voucherów o wartości 100 zł nastąpi do końca kolejnego miesiąca kalendarzowego następującego po
Usuńmiesiącu, w którym spełnione zostały warunki opisane w §3 punkt 1." wskazuje że do stycznia mają czas na wysłanie. Znając życie zrobią to jutro popołudniu.
Poprzedni post pisałem dwa razy bo zdawało mi się że pierwszy się nie wysłał. Sorki. Co do bonu to dalej nic nie mam. Liczę że do poniedziałku będzie.
UsuńDalej nic, zlozylem reklamacje przez wiadomosc w bankowosci online. Zobaczymy co odpowiedza. Czy ktos moze juz dostal ten bon?
OdpowiedzUsuńJa nie dostałem, zastanawiam się czy składać reklamację, czy po prostu nie zrezygnować z karty. Na cholerę mi karta banku, który jest niesolidny?
OdpowiedzUsuńSię nie zastanawiaj tylko składaj reklamację bo się należy.
UsuńNo i złozyłem reklamację. Pani z infolinii mnie rozczuliła ;) Powiedziała, że rzeczywiście mają opóźnienie, i wkrótce będą wysłać. Skoro mają opóźnienia, i to takie spore, to dlaczego nie poinformowali, mają do dyspozycji mój telefon, e-mail, SMA i wiadomości w bankowości internetowej! Ona nie wie, dzlaczego. No to kiedy to wkrótce bedzie? Tak dokładniej - spytałem. Wkrótce to znaczy wkrótce! - odpowiada. Ale wkrótce w tym miesiącu? Wkrótce w tym roku? Czy wkrótce w tym dziesięciolecu? Ona nie wie, kiedy wkrótce! To proszę mnie połączyć z kimś, kto wie, co znaczy - wkrótce! Ona nie wie, kto wie! I taka to była rozmowa :D
UsuńOj wymęczyłeś biedną panią, a co ona może powiedzieć. Kto inny nawalił, kto inny odpowiada za obsuwę a ona musi świecić oczami. No dobra, przez telefon nie świeci, ale musi nawijać.
UsuńReklamacje mam w trakcie realizacji, na infolinii usłyszałem podobny tekst, że powinno niedługo być. Tyle że koleś już nie był taki "otwarty" i nie powiedział że mają opóźnienia, tylko dziwną matematyką sugerował że dopiero są wysyłane. Karta jest darmowa do 31.03 to jeszcze trochę mogę poczekać. Szkoda tylko że jak to zwykle bywa, jak my nie dotrzymujemy regulaminów to musimy płacić kary, jeśli bank to nic nam się nie należy.
UsuńW piątek otrzymałem odpowiedź na reklamację. Miła Pani odpowiedziała, że oczywiście spełniam warunki, że mają opóźnienie, i bon na 100 zł zostanie wkrótce < słynne "wkrótce" :D > wysłany. No i że najmocniej mnie przepraszają, że nie wynikało to z ich złej woli, i że w ramach rekompensaty .... przelewają dodatkowe 100 zł na rachunek. Patrzę - stówka na konkcie jest :D
UsuńPewnie to dlatego, że od bonu uzależniłem utrzymanie karty
Ale jak??? Stówkę oprócz bonu?????????? :D
UsuńAno tak, na bon czekam (ma być wysłany "wkrótce"), a stówka (w ramch rekompensaty) już jest :)
UsuńCzyli jak otrzymam w końcu bon, to razem będzie 200 zł - 100 zł bon plus 100 zł na rachunek :)
No i doczekałem się.
UsuńWczoraj przyszedł bon.
czyli razem wyciągnąłem 200 zł - 100zł bon i 100 zł rekompensaty za opóźnienie. Czyli sumarycznie - całkiem nieźle
M.
No i jak u Was jest ten bon? U mnie poza sms-em z 02.02.2017 że wysyłają to żadnej innej informacji a bonu jak nie ma to nie ma.
OdpowiedzUsuńJa nawet smsa nie dostalem. Bonu dalej nie ma, reklamacja zlozona 07.02 i dalej nie rozpatrzona.
UsuńJa w tym miesiącu nie dostałem moneybacku. Reklamacja złożona i też póki co bez odzewu.
UsuńReklamacja rozpatrzona pozytywnie, bon zostanie "wkrótce" wysłany. No to czekam :).
UsuńCzyli prawie 3 tyg rozpatrywali reklamację??
UsuńNiestety tak, żeby było śmieszniej nadal bonu nie dostałem. Widać to stwierdzenie "wkrótce" może być różnie rozumiane... Ktoś musiał po ich stronie zawalić i teraz grają na czas.
UsuńKompromitują się. No ale może jakoś zrekompensują? Czytałem że Nest za spóźnienie z bonem dał 2 bilety do kina ;)
UsuńDalej nic nie mam, miałem akurat inną sprawę i poruszyłem temat przy okazji na infolinii. Póki co dalej tych bonów nie mają.
OdpowiedzUsuńTeż czekam. Żenada. Skończy się ta farsa i skończą się zwroty na koncie Premium to i skończy się niebawem moja współpraca z tym śmiesznym bankiem.
UsuńWyczekiwany bon wreszcie dotarł.
OdpowiedzUsuńPotwierdzam, szkoda że nic nie dorzucili za półtorej miesiąca opóźnienia. Gdybym to ja im był dłużny 100zł nie wierzę że nie naliczyliby żadnych kosztów :). Skończą się zwroty niedługo za płatności kartą to pójdzie wypowiedzenie :).
UsuńKlasę poznaje się własnie w takich momentach. Nest Bank spóźniając się z wysyłką voucherów dorzucał pendrive w ramach przeprosin.
Usuń