700 zł od Santandera1100 zł za kartę Citi900 zł za kartę BNP Paribas650 zł od Millennium500 zł od ING

15.11.2016

Rachunki sprytnie tańsze o 30 złotych dzięki aplikacji Sprytny Bill

Ruszyła nowa promocja pozwalająca zaoszczędzić przy okazji opłacania rachunków za media.

aplikacja Sprytny Bill - promocja Rachunki sprytnie tańsze o 30 złotych
Z propozycji skorzystać mogą nowi użytkownicy aplikacji Sprytny Bill, która umożliwia skanowanie rachunków i opłacanie ich za pomocą podpiętej karty płatniczej. W bardzo prosty sposób do zdobycia jest 30 zł.

Promocja "Rachunki sprytnie tańsze o 30 złotych" dostępna jest w okresie od 15.11.2016 do 28.02.2017 r. Udział w niej może wziąć osoba fizyczna, która:
  • zarejestruje się w aplikacji w okresie promocji i będzie identyfikowana po unikalnym numerze telefonu dotąd niezarejestrowanego w aplikacji
  • wykona co najmniej jedną transakcję kartą MasterCard na kwotę co najmniej 10 zł 

Premię w wysokości 10 zł otrzymasz za każdy miesiąc kalendarzowy w okresie trwania promocji, w którym wykonasz co najmniej jedną płatność na min. 10 zł. Premie możesz uzyskać trzykrotnie, więc zyskasz maksymalnie 30 zł.

Zgodnie z regulaminem, premie mają być wypłacane do 20 dni od zakończenia miesiąca kalendarzowego, w którym wykonana została płatność spełniająca warunki promocji. Jej wypłata nastąpi na rachunek karty za pomocą której wykonana została płatność. 

W razie zainteresowania promocją przerastającego oczekiwania (i możliwości) organizatora, warto też pamiętać o zastrzeżeniu:
"Organizator zastrzega sobie uprawnienie do skrócenia Okresu trwania Promocji z powodu wyczerpania środków finansowych przeznaczonych na wypłaty premii oraz z innych ważnych powodów, do przedłużenia Okresu trwania Promocji, a także do zmiany postanowień Regulaminu z ważnych powodów, we wszystkich przypadkach po wcześniejszym poinformowaniu Uczestników o swoim zamiarze z wyprzedzeniem co najmniej 3-dniowym na stronie internetowej www.facebook.com/sprytnybill"

Aplikacja Sprytny Bill - co to?


Z aplikacji skorzystać mogą osoby posiadające urządzenia z systemem Android lub iOS.  Krótką instrukcję korzystania z aplikacji przedstawia poniższy filmik:

Dostawcą aplikacji jest uPaid (Czytelnikom bloga znany już jako jedna z firm udostępniająca korzystanie z portfela elektronicznego MasterPass).

Za pomocą aplikacji możesz opłacać rachunki za media, na których widnieje kod kreskowy. Na podstawie jego skanu aplikacja rozpoznana dane niezbędne do realizacji płatności, a ta zostanie wykonana za pomocą karty płatniczej podpiętej w systemie.

Za realizację transakcji pobierana jest prowizja. Wynosi ona 0,97 zł w przypadku płatności o wartości do 1 000 zł lub 3% wartości transakcji przy płatnościach powyżej 1 000 zł.

Za podrzucenie informacji o promocji Banku Pocztowego dziękuję Czytelnikom: JSA i Adamowi. Jeśli i Ty znasz jakąś promocję bankową, a nie została ona jeszcze prześwietlona na blogu Bankobranie, napisz za pomocą formularza kontaktowego dostępnego w zakładce Kontakt (wystarczy krótka notka lub link do strony promocji).

[Aktualizacja w dniu 1.01.2017 r. Organizator promocji na swym facebookowym profilu poinformował o zakończeniu akcji. Wypłata premii za grudzień ma nastąpić do 20.01.2017 r.]

Bądź na bieżąco z promocjami. Zapisz się na bezpłatny newsletter:
Adres e-mail

148 komentarzy:

  1. Tylko pamiętajcie że płatność kartą TMUB nie zaliczy się do zwrotu od banku w ramach moneybacku bo Sprytny ma niestosowny MCC

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. można po polsku?

      Usuń
    2. TMUB = T-Mobile Usługi Bankowe
      MCC = kody oznaczające miejsca zakupów. Kilka jest wykluczonych ze zwrotów. Ale też z sumy transakcji zwalniających z opłat. Sprytny ma bodaj 4900
      Sprytny = Sprytny Bill

      Usuń
    3. Jak to będzie z karta kredytową TMUB ?
      Można by się wtedy podpiąć pod promocję z Carrefourem

      Usuń
    4. Można podpiąć.

      Usuń
    5. A czy płacąc kartą płaza dostanie się zwrot moneyback czy nie jak w sb ?

      Usuń
  2. "Za pomocą aplikacji możesz opłacać rachunki za media". Media czyli gaz, prąd, woda ale internet i TV już nie?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też mogą być. Ja płacę za telefon.

      Usuń
    2. Ja płacę przy pomocy sprytnego za szkołę tańca córki, szkołę pływania syna, prąd, czynsz za mieszkanie, telewizję. I nie koniecznie skanuję rachunki sam wprowadzam dane do opłat i zawsze przechodzi.

      Usuń
  3. Dobrze, że identyfikacja po numerze telefonu bo w rodzinie telefonów pod dostatkiem a z SB korzystałem tylko ja.

    OdpowiedzUsuń
  4. Rozumie, że ta płatność nie idzie jako przelew, ale własnie jako płatność tak jak w sklepie. Czyli można by bez prowizji bankowej zapłacić np. kartą kredytową?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. też chciałabym wiedzieć, fajnie by było, gdyby to przechodziło jako płatność kartą

      Usuń
    2. Tak, będzie to jak zwykła płatność. Nie jest to przelew.

      Usuń
  5. A nie lepsze bm.pl? tam oddają 5% - do 100 zł :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To zależy kto jakie ma rachunki. 5% czyli, żeby dostać 10zł zwrotu musisz mieć rachunek na 200zł. W promocji Sprytny Bill, żeby dostać 10zł zwrotu wystarczy rachunek na 10zł.

      Usuń
    2. Oddają tylko do 100 zł to raz, a dwa że płatnosci darmowe sa tylko dla usługodawców którzy mają ebok obsługiwany prez BM. Tak więc jedno i drugie ma swoje zalety.

      Usuń
  6. Czy obsuguwane sa firmy Vectra,Gazpol,Pgning?

    OdpowiedzUsuń
  7. O co chodzi w tym punkcie:
    4. Jeżeli Okres trwania Promocji nie obejmuje pełnej liczby dni danego miesiąca
    kalendarzowego, promowana transakcja płatnicza musi zostać wykonana w części
    miesiąca objętej Okresem trwania Promocji (np. w listopadzie 2016 r., pomiędzy
    15 a 30 listopada).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chodzi o to, że żeby dostać premię za listopad musisz opłacić rachunek na 10 zł między 15 a 30 listopada, transakcja np. z 7 listopada nie będzie uwzględniona (bo nie mieści się w okresie promocji). Tak samo, jeśli przedłużą promocję do 15 marca np. to transakcje z np. 20 marca nie będą się liczyły do promocji.

      Usuń
  8. Mam dwa pytania.
    1. Czy można opłacić 3 rachunki w jednym miesiącu i dostanie się 30 zł czy trzeba to rozbić na 3 miesiące?
    2. Czy mogą to być rachunki bez kodu kreskowego?
    Z góry dziękuję za odpowiedź.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. 1) tylko za jedną miesięcznie dostaniesz zwrot
      2) odpowiedź na filmiku

      Usuń
    2. Czyli można też ręcznie. Dziękuję. A czy do promocji zaliczą się też rachunki np. rodziców? Wtedy w polu "płatnik" mam wpisać swoje dane czy osoby za którą opłacam rachunek?

      Usuń
    3. Regulamin nie definiuje czyje mają być rachunki więc mogą być każdego. Tak jak wszystkie inne dane. W praktyce ważny jest numer rachunku bo we wszystkich PGNIGach, PGE, Taurinach itp każdy klient ma przypisany swój indywidualny numer.

      Usuń
    4. Liczy się kto płaci, jaki nr telefonu, a nie za kogo.

      Usuń
  9. Jak odpiąć kartę dodaną do Sprytnego Billa? Nie doczytałem i zamiast MasterCard dodałem VISE.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak zalogujesz się do MasterPassa

      Usuń
    2. Nie ogarniam tego. Jak mam się zalogować do MasterPassa skoro nie mam hasła i nigdy się tam nie rejestrowałem? A jak teraz założyłem konto na te same dane co w Sprytnym Billu i się zalogowałem to nie ma tam dodanej żadnej karty.

      Usuń
  10. "wykona co najmniej jedną transakcję kartą MasterCard na kwotę co najmniej 10 zł"

    Czyli jak rozumiem, karty Visa nie liczą się do promocji? Szkoda, bo aktualnie posiadam jedynie karty z tym logo.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Regulamin mówi tylko o MasterCardach. Ja za to nie mam żadnej Visy.

      Usuń
  11. A czy do mojego SB mogę podpiąć rachunek żony i płacić jej kartą ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Możesz ja mam kilka kart podpiętych swoje i żony swego czasu jak były zwroty za te płatności w TMUB to płaciłem na zmianę swoimi kartami to żony. Więc można podpiąć wszystko :)

      Usuń
  12. Zainstalowałem aplikację na telefonie. Podałem nr telefonu do rejestracji i wymagało tylko podania hasła sms. Żadnej rejestracji. Po zalogowaniu okazało się, że nie ma możliwości dodania karty. A nigdy nie rejestrowałem się w Sprytnym Billu. Mam konto w MasterPass BZWBK. Jak usunąłem stamtąd kartę to dopiero wtedy mogłem ją dodać w Sprytnym Billu. O co tu chodzi? Czy to mnie wyklucza z promocji?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No ale może miałeś Masterpassa upaid?

      Usuń
    2. Nie, w upaid nigdy nie miałem. Zresztą nawet jak próbuję przypomnieć hasło w ich MasterPassie podając swój numer albo mail to wyskakuje, że takiego nie mają w bazie. Jedyny MasterPass, który otwierałem to BZWBK. I tam loguje się bez problemów.

      Usuń
  13. Dla tych co mają problem opiszę jak to zrobiłem ja. Bo u mnie się udało.
    1. Zarejestrowałem się na stronie https://upaid.pl/o_masterpass
    2. Dodałem kartę kredytową BZWBK. Trzeba było ją jeszcze zweryfikować (3d secure). Nie udało mi się nadać mPinu.
    3. Ściągnąłem aplikację. Podczas logowania podałem numer telefonu podany przy rejestracji. logowanie wymagało jeszcze podania hasła z smsa
    4. Zeskanowałem rachunek i dodałem do koszyka
    5. Wszedłem do koszyka wyprałem płatność. Była już tam karta dodana w portfelu Masterpass. Potwierdziłem CCV z karty.
    6. Dostałem maila z potwierdzeniem płatności.

    OdpowiedzUsuń
  14. Czy są jakieś opłaty za korzystanie z portfela Masterpass?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To jest tylko forma płatności - żaden nowy produkt. Podpina się tam karty by wygodnie płacić bez wklepywania wszystkich numerów za każdym razem. Opłat za to nie ma.

      Usuń
  15. Uwaga! U mnie pobrało opłatę przy weryfikacji!!! 1,28 zł niby nie dużo, ale jednak :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To nie opłata ale kwota pobierana dla weryfikacji. Wróci wkrótce.

      Usuń
    2. Zwrot tej kwoty otrzymasz po weryfikacji karty

      Usuń
    3. Mi odrzuciło 2 razy weryfikacje ale 2 razy pobrało kwotę łącznie ok 3 zł pisałem do nich powiedzieli w ciągu 14 dni będzie zwrot.

      Usuń
    4. Jak dlugo czeka sie na weryfikacje karty w upaid i jak sprawdzic, czy karta zostala odrzucona ?

      Usuń
    5. Od razu to idzie.

      Usuń
  16. Jakoś mam problem z ustaleniem mPinu :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zapłacisz też bez niego. Wystarczy wtedy CVV

      Usuń
    2. U mnie też mPin nie działa więc coś mają tam zepsute.

      Usuń
  17. Czy wcześniej SB robił promocje i czy nie było problemów z wypłatą premii?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dawno dawno temu. Nie było większych problemów.

      Usuń
  18. Oczywiście Sprytny Bill pobiera prowizję za transakcje do 1.000 zł - prowizja 0,97 zł. Nie jest wię to opłacalny biznes dla klienta, no chyba, że w okresie promocji :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiesz, jak bank ci przysoli kilka PLN opłaty za kartę, a masz wydać 97 gr na płatność kartą przez Billa to też się opłaca. Nawet poza promo.

      Usuń
  19. To opłata 97 gr dotyczy każdej płatności, więc jest to interes nieopłacalny, lepiej za media i inne rachunki zapłacić zwykłym przelewm z konta który nic nie kosztuje.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ale w promocji wystarczy w miesiącu zapłacić 1 rachunek. Ponoszony koszt to 0,97 zł. Zwrot 10 zł. ZYSK: 9,03 zł.

      Usuń
  20. Płacąc kartą kredytową, zwrot 30zł wpływa na konto kredytowe, czy trzeba podać inny numer rachunku?

    OdpowiedzUsuń
  21. Płacąc kartą kredytową, 30zł zostanie zwrócone na numer konta kredytowego czy trzeba podać jakiś inny, dodatkowy numer konto osobistego?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zwracać mają na rachunek karty więc jak zapłacisz kredytową to tam te 10 zł dostaniesz. Nie ma jak podać innego numeru konta.

      Usuń
  22. Czy jak miałem wcześniej portfel MasterPass, ale nie korzystałem ze Sprytnego Billa, to przysługuje mi zwrot? Teoretycznie wg regulaminu powinien, ale tak naprawdę jak ściągnąłem aplikację, to nie rejestrowałem się ponownie, tylko zaczytało dane z konta w MasterPass.

    OdpowiedzUsuń
  23. Usunąłem kartę z uPaida chcąc podpiąć pod inny nr telefonu i skorzystać z promocji. Robiąc płatność SB po wpisaniu nr tej karty mam informację, że karta jest już w portfelu i kicha. Karta jednak jest usunięta. Co źle robię ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak ściągniesz apkę to tam też się logujesz więc to będzie Twe pierwsze logowanie. Bo regulamin odnosi się do logowania w Sprytnym a nie w portfelu ogólnie.

      Usuń
  24. Anonimowy27 listopada 2016 00:30 Ależ ja mam informację w Sprytnym, że karta jest dodana. Wcześniej usunąłem ją w portfelu bo była dopisana do innego nr telefonu, a chcąc skorzystać z promocji musiałem zmienić nr telefonu. Teraz dodać nie mogę bo mam info w Sprytnym , że karta w portfelu i nie wiem co robię źle.

    OdpowiedzUsuń
  25. Dostaliście już premie?

    OdpowiedzUsuń
  26. Na razie nie ma, mają czas do 15.

    OdpowiedzUsuń
  27. Ja jeszcze nie, ale wg regulaminu mają czas do 20-tego.

    OdpowiedzUsuń
  28. I nadal zwrotów brak?

    OdpowiedzUsuń
  29. Brak. Spokojnie, do wtorku 20-tego mają czas.

    OdpowiedzUsuń
  30. U mnie nadal brak a dodatkowo jak chce zrobić w tym miesiacu to ciagle mam nieudane w sprytnym billu

    OdpowiedzUsuń
  31. Czy ktoś dostał zwrot? Jeżeli tak to w jakim banku?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. brak narazie

      Usuń
    2. T-Mobile Usługi Bankowe: Transakcja Money Send; uznanie 6536 PL Warszawa Sprytny Bill”
      w BZWBK „MC PAYBACK ********* WPŁATA NA KARTE 10.00 PLN Bill,Sprytny~Hlaski 10A~Warszawa~01-689~616

      Usuń
    3. Z takiego uznania wynika, że to będzie zwrot tak jak zwrot płatności kartą i odejmie się od sumy transakcji kartą...

      Usuń
    4. W mBanku dostałem. Na BZ WBK i Citi ciągle brak.

      Usuń
  32. A u mnie zwrotu jak nie było tak nie ma :( Jutro mają ostatni dzień.

    OdpowiedzUsuń
  33. Znajomy mi mówił, że dostał maila z prośbą o podanie numeru konta do zwrotu 10 zł bo zwrot na kartę nie przeszedł. Ale u mnie i u żony cisza. Ani zwrotów nie ma, ani maili.

    OdpowiedzUsuń
  34. Czy dziś wpływają wam premie? U mnie BzWbk i TMUB premii brak

    OdpowiedzUsuń
  35. u mnie w TMUB brak

    OdpowiedzUsuń
  36. U mnie z 3 kont zwrot jest tylko na 1. Więc podejrzewam że przerosła ich skala i jeśli zwroty udzielają ręcznie i pojedynczo to teraz nie są się w stanie z tym wyrobić.

    OdpowiedzUsuń
  37. Odpowiedzi
    1. U mnie też na karcie kredytowej w BZ WBK pojawiła się blokada:
      2016-12-20 uPaid Sp. z o.o. Warszawa 01-678 616 -10,00 PLN

      Usuń
    2. U mnie jest na jednej karcie w BZ WBK, a na drugiej brak...

      Usuń
  38. TMUB dzis mi wplynal zwrot

    OdpowiedzUsuń
  39. Widzę, że idzie to im jak po grudzie :( U mnie ciągle nie ma.

    OdpowiedzUsuń
  40. Ja też nie mam. Poczekam do jutra i piszę reklamację. Swoją drogą sprytny mocno stracił u mnie.

    OdpowiedzUsuń
  41. Jest w BZ WBK na 2 kontach :D

    OdpowiedzUsuń
  42. U mnie na 4 kontach nadal brak zwrotów.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak mnie zastanawia jak to się robi, że macie tyle rachunków do opłacenia? Tak mi po głowie chodzi, że można opłacać ten sam rachunek i po prostu nadpłacać. Ale jak mam rachunki za prąd i gaz teraz po 200 zł to czy sens mrozić kasę i nadpłacać tyle?

      Usuń
    2. Znajdź jakiś rachunek np. za gaz z lata. Wtedy pewnie będziesz mieć niższe kwoty i je opłacaj.

      Usuń
    3. ja zapłaciłem za czynsz z trzech kart po 10 pln .koszt to 3x0,97=2,91 pln
      wiec zysk to 27,09 pln .za 5 minut roboty ....... moge tak codziennie

      Usuń
  43. U mnie na koncie BZ WBK zwrot jest. W Citi brak więc poszła reklamacja.

    OdpowiedzUsuń
  44. Gdzie składacie reklamacje ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W regulaminie § III Reklamacje - pkt. 1 i 2 - wszystko jest rozpisane.

      Usuń
  45. Odpowiedź na reklamację błyskawiczna! W tym samym dniu. Z prośbą o numer rachunku do przelewu. Brawo!

    OdpowiedzUsuń
  46. Zabierałem się do pisania reklamacji, a tu po 15-tej na obu kontach premia.

    OdpowiedzUsuń
  47. Pisał ktoś reklamację na oddzielne konta tej samej osoby tylko zarejestrowane na inne numery telefonów? Opłacałam rachunki z dwóch numerów na siebie i z żadnego nie dostałam zwrotów.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tu liczy się inny numer telefonu a przecież osób i tym samym imieniu i nazwisku może być mnóstwo 😁 więc ślij reklamację.

      Usuń
    2. Ja dostałem. Ale użyłem innego numeru, maila i karty.

      Usuń
  48. Oni w ogóle odpowiadają na te reklamacje? Wysłałem przed świętami trzy: za siebie, żonę i ojca. I na moim 10 zł pojawiło się jeszcze tego samego dnia. Na kontach żony i ojca brak pieniędzy do dziś. Nawet jakiegokolwiek maila z wyjaśnienieniami nie wysłali. Teraz zastanawiam się czy jest sens dalej topić kasę na prowizje skoro nagród nie wypłacają.

    OdpowiedzUsuń
  49. Ja wysłałem reklamację 21. Dziś dopiero dostałem odpowiedź by przesłać numer konta do przelewu.

    OdpowiedzUsuń
  50. U mnie wysłana reklamacja wczoraj, wczoraj jeszcze odp. a dziś już pieniądze są na koncie. Chwalę więc ekipę Sprytnego billa za szybką reakcję a to że bank odrzucał zwrot na kartę to nie ich wina.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też złego słowa nie napiszę. U mnie wszystko na czas.

      Usuń
  51. Jezeli mam tylko 1 karte z logo mastercard a 2 nr. Tel to moge pod oba podpiac ta sama karte?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak... ale już za późno :( Promocja dziś zakończona.

      Usuń
  52. Mamy info na fb od SB "Dziękujemy za udział w promocji aplikacji mobilnej Sprytny Bill „Rachunki sprytniejsze nawet o 30 zł” oraz duże nią zainteresowanie. Z powodu wyczerpania puli nagród ogłaszamy zakończenie konkursu.
    Do 20.01.2017 r. zrealizowane zostaną nagrody pieniężne (10 zł) dla WSZYSTKICH Nowych Użytkowników, którzy opłacili rachunki w okresie trwania promocji do czasu publikacji tego komunikatu"

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Każdy grosz się dzisiaj liczy - za te 10 zeta można nawet kupić dwie kawy :)

      Usuń
  53. Kicha. Dziś promocję zakończyli :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ciekawe co zrobią z tymi co dziś zdążyli zapłacić.

      Usuń
    2. Kiedy, w Nowy Rok? Pewnie wyślą im życzenia :)

      Usuń
  54. Czy trzeba wysyłac maila do Sprytnego i upaid o wykasowaniu karty i danych w ich systemie ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kartę można usunąć w portfelu Masterpass. A jak z usunięciem konta w Sprytnym billu to nie wiem. Może mailem wystarczy zgłosić.

      Usuń
    2. Aby usunąć konto i dane trzeba napisać maila na bok@sprytnybill.pl

      Usuń
  55. zwrot za grudzien ktos juz dostał ?
    troche niecierpliwie sie bo w tamtym miesiacy juz 15 -go był

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też miałem o to pytać. U mnie 5 kart i na żadnej zwrotu jeszcze nie ma.

      Usuń
  56. Do mnie przyszedł mail z prośbą o podanie numeru konta do przelewu 10 zł

    OdpowiedzUsuń
  57. Czy już ktoś otrzymał premię. U mnie na 2 kontach brak.

    OdpowiedzUsuń
  58. U mnie cisza. No cóż. Jutro polecą reklamacje.

    OdpowiedzUsuń
  59. U mnie wpadło dziś 10 zł na kartę kredytową w BZ WBK. Ale na karcie do konta zwrotu ciągle brak.

    OdpowiedzUsuń
  60. U mnie zwrotu nadal brak. Słabo to działa. Szybko promocję zakończyli, na czas kasy nie wypłacali :( I chcą by korzystać z tego na co dzień?

    OdpowiedzUsuń
  61. Nie ma niczego... chyba bez reklamacji się nie obędzie...

    OdpowiedzUsuń
  62. Firma chce sobie zrobić reklamę więc robi promocję. Ale patrząc na to jak wypłaca, a raczej nie wypłaca zwrotów na czas to wydaje mi się, że robi sobie antyreklamę.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A czy w ogóle teraz wypłacają ? Zero szacunku dla osób korzystających z ich usług. Utrata zaufania,a przecież w finansach to podstawa. Jeszcze nie tak dawno w apce albo w regulaminie był telefon do nich. Pewnie przed promocją usunęli żeby mieć spokój. Swoją drogą dostał ktoś kasę ?

      Usuń
  63. U mnie na 3 kontach premii brak, czy są osoby, które za grudniowe płatności otrzymały teraz premię ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. brak .reklamacja poszła 21,01

      Usuń
    2. U mnie była premia na 1 z 4 kont. Wypłacona 20-go. Na reszcie brak.

      Usuń
  64. Mr. Złotówa, a Tobie premię wypłacili ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tylko jedną z trzech. Zgłosiłem reklamacje.

      Usuń
    2. U mnie to samo. Żeby było śmieszniej to wszystkie karty w tym samym banku a zwrot tylko na jednej.

      Usuń
  65. U mnie na sześciu kontach brak zwrotu. Co do jednego to 19.01 przysłali maila z prośbą o numer konta do przelewu ale i na tym brak zwrotu. Ktoś dostał zwrot po podaniu numeru konta?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miesiąc temu przelew miałem po 2 dniach od maila z numerem konta. Teraz cisza. Reklamację już od razu z numerem konta wysłałem w sobotę.

      Usuń
  66. Dziś mi odpisali by podać numer rachunku do przelewu.

    OdpowiedzUsuń
  67. Mr. Złotówa czy mógłbyś podrzucić wzór reklamacji. Nie bardzo wiem jak to napisać. W poprzednim miesiącu coś tam skrobnęłam ale efektów żadnych. Do tej pory nie mam zwrotu za listopad. A teraz sytuacja się powtarza. Z góry dziękuję.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To było jedno zdanie ;)

      Tytuł: reklamacja dot. promocji "Rachunki sprytnie tańsze o 30 złotych"

      W związku z udziałem w w/w promocji i spełnieniem warunków wypłaty zwrotu, zwracam się z reklamacją dotyczącą braku wypłaty 10 zł.

      Moje dane: Imię i nazwisko, numer telefonu, adres mailowy zarejestrowany w promocji.


      Dostałem w odpowiedzi prośbę o podanie numeru rachunku do wypłaty premii, więc żeby ułatwić przebieg, sugeruję dodać numer konta od razu.

      Sprawdź czy mail nie wpadł do folderów typu spam, wiadomości-śmieci itp.

      Usuń
    2. W zasadzie napisałam podobnie. Myślałam, że może trzeba się powoływać na jakieś punkty regulaminu. Spam sprawdzałam, nic nie ma. Spróbuję jeszcze raz. Wielkie dzięki.

      Usuń
    3. Mr. Złotówa, czy po reklamacji otrzymałeś już premię ?

      Usuń
    4. Tak, 10 zł wpadło dzisiaj.

      Usuń
    5. U mnie też dziś wypłacone :)

      Usuń
  68. No to dobra wieść. Dziś u mnie 10 zł x 3.

    OdpowiedzUsuń
  69. SB płaci już za styczeń.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chyba tylko tym co zdążyli zapłacić 1.01. przed komunikatem?

      Usuń
    2. Czy był jakiś komunikat w tej sprawie?

      Usuń
  70. Sprawdźcie w historii bo za transakcje między 101-4.01 zaczęli wypłacać już ok 10.02 Nawt nie wiedziałem, że mam już premię. Na drugim koncie premia wpłynęła po reklamacji 20.02

    OdpowiedzUsuń
  71. Do jakiej instytucji można zaskarżyć SprytnyBill?
    Nie wywiązał się z promocji, czyli wykonałem 2 płatności przed 04.01.2017 (w listopadzie i grudniu) a zwrot otrzymałem tylko 1. Pisałem już do nich, ale nie reagują.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Panie Mr. Złotówa - proszę o poradę (ma Pan bardzo duże doświadczenia) jak te sprawę zakończyć. Transakcje były w listopadzie, grudniu oraz styczniu. Otrzymałem tylko jeden zwrot w grudniu. Tylko na pierwszą reklamacje odpisali, że ta styczniowa nie wchodzi i od tamtej pory milczą a innego kontaktu na stronie nie widzę. Co poza pisaniem maili można zrobić?

      Usuń
    2. Za listopad i grudzień u mnie też nie wszystkie premie przyszły na czas. Reakcja na reklamacje była dość szybka i zwroty też szybko zrealizowano. Sugeruję napisać jeszcze raz maila, a oprócz tego upomnieć się na facebookowym profilu Sprytnego Billa - tam reakcje są dość szybkie.

      Usuń
  72. Czy SB mogę opłacić polisę ubezpieczeniową?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Powinno się udać. Pytanie w jakim celu akurat przez SB chcesz płacić? Pamiętaj że MCC 4900

      Usuń

Aktualnie najpopularniejsza promocja:

Zgarnij gwarantowane 700 zł za konto w Santander (teraz z krótszą karencją!)

Nowa edycja przynosi sporo zmian na lepsze.  W skrócie: to o wiele łatwiejsze warunki do spełnienia, skrócony okres wykluczenia dla byłych p...