Z propozycji skorzystać mogą nowi użytkownicy aplikacji Sprytny Bill, która umożliwia skanowanie rachunków i opłacanie ich za pomocą podpiętej karty płatniczej. W bardzo prosty sposób do zdobycia jest 30 zł.
Promocja "Rachunki sprytnie tańsze o 30 złotych" dostępna jest w okresie od 15.11.2016 do 28.02.2017 r. Udział w niej może wziąć osoba fizyczna, która:
- zarejestruje się w aplikacji w okresie promocji i będzie identyfikowana po unikalnym numerze telefonu dotąd niezarejestrowanego w aplikacji
- wykona co najmniej jedną transakcję kartą MasterCard na kwotę co najmniej 10 zł
Premię w wysokości 10 zł otrzymasz za każdy miesiąc kalendarzowy w okresie trwania promocji, w którym wykonasz co najmniej jedną płatność na min. 10 zł. Premie możesz uzyskać trzykrotnie, więc zyskasz maksymalnie 30 zł.
Zgodnie z regulaminem, premie mają być wypłacane do 20 dni od zakończenia miesiąca kalendarzowego, w którym wykonana została płatność spełniająca warunki promocji. Jej wypłata nastąpi na rachunek karty za pomocą której wykonana została płatność.
W razie zainteresowania promocją przerastającego oczekiwania (i możliwości) organizatora, warto też pamiętać o zastrzeżeniu:
"Organizator zastrzega sobie uprawnienie do skrócenia Okresu trwania Promocji z powodu wyczerpania środków finansowych przeznaczonych na wypłaty premii oraz z innych ważnych powodów, do przedłużenia Okresu trwania Promocji, a także do zmiany postanowień Regulaminu z ważnych powodów, we wszystkich przypadkach po wcześniejszym poinformowaniu Uczestników o swoim zamiarze z wyprzedzeniem co najmniej 3-dniowym na stronie internetowej www.facebook.com/sprytnybill"
Aplikacja Sprytny Bill - co to?
Z aplikacji skorzystać mogą osoby posiadające urządzenia z systemem Android lub iOS. Krótką instrukcję korzystania z aplikacji przedstawia poniższy filmik:
Dostawcą aplikacji jest uPaid (Czytelnikom bloga znany już jako jedna z firm udostępniająca korzystanie z portfela elektronicznego MasterPass).
Za pomocą aplikacji możesz opłacać rachunki za media, na których widnieje kod kreskowy. Na podstawie jego skanu aplikacja rozpoznana dane niezbędne do realizacji płatności, a ta zostanie wykonana za pomocą karty płatniczej podpiętej w systemie.
Za realizację transakcji pobierana jest prowizja. Wynosi ona 0,97 zł w przypadku płatności o wartości do 1 000 zł lub 3% wartości transakcji przy płatnościach powyżej 1 000 zł.
Za podrzucenie informacji o promocji Banku Pocztowego dziękuję Czytelnikom: JSA i Adamowi. Jeśli i Ty znasz jakąś promocję bankową, a nie została ona jeszcze prześwietlona na blogu Bankobranie, napisz za pomocą formularza kontaktowego dostępnego w zakładce Kontakt (wystarczy krótka notka lub link do strony promocji).
[Aktualizacja w dniu 1.01.2017 r. Organizator promocji na swym facebookowym profilu poinformował o zakończeniu akcji. Wypłata premii za grudzień ma nastąpić do 20.01.2017 r.]
Bądź na bieżąco z promocjami. Zapisz się na bezpłatny newsletter:
Tylko pamiętajcie że płatność kartą TMUB nie zaliczy się do zwrotu od banku w ramach moneybacku bo Sprytny ma niestosowny MCC
OdpowiedzUsuńmożna po polsku?
UsuńTMUB = T-Mobile Usługi Bankowe
UsuńMCC = kody oznaczające miejsca zakupów. Kilka jest wykluczonych ze zwrotów. Ale też z sumy transakcji zwalniających z opłat. Sprytny ma bodaj 4900
Sprytny = Sprytny Bill
Jak to będzie z karta kredytową TMUB ?
UsuńMożna by się wtedy podpiąć pod promocję z Carrefourem
Można podpiąć.
UsuńA czy płacąc kartą płaza dostanie się zwrot moneyback czy nie jak w sb ?
Usuń"Za pomocą aplikacji możesz opłacać rachunki za media". Media czyli gaz, prąd, woda ale internet i TV już nie?
OdpowiedzUsuńTeż mogą być. Ja płacę za telefon.
UsuńJa płacę przy pomocy sprytnego za szkołę tańca córki, szkołę pływania syna, prąd, czynsz za mieszkanie, telewizję. I nie koniecznie skanuję rachunki sam wprowadzam dane do opłat i zawsze przechodzi.
UsuńDobrze, że identyfikacja po numerze telefonu bo w rodzinie telefonów pod dostatkiem a z SB korzystałem tylko ja.
OdpowiedzUsuńRozumie, że ta płatność nie idzie jako przelew, ale własnie jako płatność tak jak w sklepie. Czyli można by bez prowizji bankowej zapłacić np. kartą kredytową?
OdpowiedzUsuńteż chciałabym wiedzieć, fajnie by było, gdyby to przechodziło jako płatność kartą
UsuńTak, będzie to jak zwykła płatność. Nie jest to przelew.
UsuńA nie lepsze bm.pl? tam oddają 5% - do 100 zł :)
OdpowiedzUsuńTo zależy kto jakie ma rachunki. 5% czyli, żeby dostać 10zł zwrotu musisz mieć rachunek na 200zł. W promocji Sprytny Bill, żeby dostać 10zł zwrotu wystarczy rachunek na 10zł.
UsuńOddają tylko do 100 zł to raz, a dwa że płatnosci darmowe sa tylko dla usługodawców którzy mają ebok obsługiwany prez BM. Tak więc jedno i drugie ma swoje zalety.
UsuńCzy obsuguwane sa firmy Vectra,Gazpol,Pgning?
OdpowiedzUsuńO co chodzi w tym punkcie:
OdpowiedzUsuń4. Jeżeli Okres trwania Promocji nie obejmuje pełnej liczby dni danego miesiąca
kalendarzowego, promowana transakcja płatnicza musi zostać wykonana w części
miesiąca objętej Okresem trwania Promocji (np. w listopadzie 2016 r., pomiędzy
15 a 30 listopada).
Chodzi o to, że żeby dostać premię za listopad musisz opłacić rachunek na 10 zł między 15 a 30 listopada, transakcja np. z 7 listopada nie będzie uwzględniona (bo nie mieści się w okresie promocji). Tak samo, jeśli przedłużą promocję do 15 marca np. to transakcje z np. 20 marca nie będą się liczyły do promocji.
UsuńMam dwa pytania.
OdpowiedzUsuń1. Czy można opłacić 3 rachunki w jednym miesiącu i dostanie się 30 zł czy trzeba to rozbić na 3 miesiące?
2. Czy mogą to być rachunki bez kodu kreskowego?
Z góry dziękuję za odpowiedź.
1) tylko za jedną miesięcznie dostaniesz zwrot
Usuń2) odpowiedź na filmiku
Czyli można też ręcznie. Dziękuję. A czy do promocji zaliczą się też rachunki np. rodziców? Wtedy w polu "płatnik" mam wpisać swoje dane czy osoby za którą opłacam rachunek?
UsuńRegulamin nie definiuje czyje mają być rachunki więc mogą być każdego. Tak jak wszystkie inne dane. W praktyce ważny jest numer rachunku bo we wszystkich PGNIGach, PGE, Taurinach itp każdy klient ma przypisany swój indywidualny numer.
UsuńLiczy się kto płaci, jaki nr telefonu, a nie za kogo.
UsuńJak odpiąć kartę dodaną do Sprytnego Billa? Nie doczytałem i zamiast MasterCard dodałem VISE.
OdpowiedzUsuńJak zalogujesz się do MasterPassa
UsuńNie ogarniam tego. Jak mam się zalogować do MasterPassa skoro nie mam hasła i nigdy się tam nie rejestrowałem? A jak teraz założyłem konto na te same dane co w Sprytnym Billu i się zalogowałem to nie ma tam dodanej żadnej karty.
Usuń"wykona co najmniej jedną transakcję kartą MasterCard na kwotę co najmniej 10 zł"
OdpowiedzUsuńCzyli jak rozumiem, karty Visa nie liczą się do promocji? Szkoda, bo aktualnie posiadam jedynie karty z tym logo.
Regulamin mówi tylko o MasterCardach. Ja za to nie mam żadnej Visy.
UsuńA czy do mojego SB mogę podpiąć rachunek żony i płacić jej kartą ?
OdpowiedzUsuńMożesz ja mam kilka kart podpiętych swoje i żony swego czasu jak były zwroty za te płatności w TMUB to płaciłem na zmianę swoimi kartami to żony. Więc można podpiąć wszystko :)
UsuńZainstalowałem aplikację na telefonie. Podałem nr telefonu do rejestracji i wymagało tylko podania hasła sms. Żadnej rejestracji. Po zalogowaniu okazało się, że nie ma możliwości dodania karty. A nigdy nie rejestrowałem się w Sprytnym Billu. Mam konto w MasterPass BZWBK. Jak usunąłem stamtąd kartę to dopiero wtedy mogłem ją dodać w Sprytnym Billu. O co tu chodzi? Czy to mnie wyklucza z promocji?
OdpowiedzUsuńNo ale może miałeś Masterpassa upaid?
UsuńNie, w upaid nigdy nie miałem. Zresztą nawet jak próbuję przypomnieć hasło w ich MasterPassie podając swój numer albo mail to wyskakuje, że takiego nie mają w bazie. Jedyny MasterPass, który otwierałem to BZWBK. I tam loguje się bez problemów.
UsuńDla tych co mają problem opiszę jak to zrobiłem ja. Bo u mnie się udało.
OdpowiedzUsuń1. Zarejestrowałem się na stronie https://upaid.pl/o_masterpass
2. Dodałem kartę kredytową BZWBK. Trzeba było ją jeszcze zweryfikować (3d secure). Nie udało mi się nadać mPinu.
3. Ściągnąłem aplikację. Podczas logowania podałem numer telefonu podany przy rejestracji. logowanie wymagało jeszcze podania hasła z smsa
4. Zeskanowałem rachunek i dodałem do koszyka
5. Wszedłem do koszyka wyprałem płatność. Była już tam karta dodana w portfelu Masterpass. Potwierdziłem CCV z karty.
6. Dostałem maila z potwierdzeniem płatności.
Dzięki!
UsuńCzy są jakieś opłaty za korzystanie z portfela Masterpass?
OdpowiedzUsuńNie ma.
UsuńTo jest tylko forma płatności - żaden nowy produkt. Podpina się tam karty by wygodnie płacić bez wklepywania wszystkich numerów za każdym razem. Opłat za to nie ma.
UsuńUwaga! U mnie pobrało opłatę przy weryfikacji!!! 1,28 zł niby nie dużo, ale jednak :(
OdpowiedzUsuńTo nie opłata ale kwota pobierana dla weryfikacji. Wróci wkrótce.
UsuńZwrot tej kwoty otrzymasz po weryfikacji karty
UsuńMi odrzuciło 2 razy weryfikacje ale 2 razy pobrało kwotę łącznie ok 3 zł pisałem do nich powiedzieli w ciągu 14 dni będzie zwrot.
UsuńJak dlugo czeka sie na weryfikacje karty w upaid i jak sprawdzic, czy karta zostala odrzucona ?
UsuńOd razu to idzie.
UsuńJakoś mam problem z ustaleniem mPinu :(
OdpowiedzUsuńZapłacisz też bez niego. Wystarczy wtedy CVV
UsuńU mnie też mPin nie działa więc coś mają tam zepsute.
UsuńCzy wcześniej SB robił promocje i czy nie było problemów z wypłatą premii?
OdpowiedzUsuńDawno dawno temu. Nie było większych problemów.
UsuńOczywiście Sprytny Bill pobiera prowizję za transakcje do 1.000 zł - prowizja 0,97 zł. Nie jest wię to opłacalny biznes dla klienta, no chyba, że w okresie promocji :)
OdpowiedzUsuńWiesz, jak bank ci przysoli kilka PLN opłaty za kartę, a masz wydać 97 gr na płatność kartą przez Billa to też się opłaca. Nawet poza promo.
UsuńTo opłata 97 gr dotyczy każdej płatności, więc jest to interes nieopłacalny, lepiej za media i inne rachunki zapłacić zwykłym przelewm z konta który nic nie kosztuje.
OdpowiedzUsuńAle w promocji wystarczy w miesiącu zapłacić 1 rachunek. Ponoszony koszt to 0,97 zł. Zwrot 10 zł. ZYSK: 9,03 zł.
UsuńPłacąc kartą kredytową, zwrot 30zł wpływa na konto kredytowe, czy trzeba podać inny numer rachunku?
OdpowiedzUsuńPłacąc kartą kredytową, 30zł zostanie zwrócone na numer konta kredytowego czy trzeba podać jakiś inny, dodatkowy numer konto osobistego?
OdpowiedzUsuńZwracać mają na rachunek karty więc jak zapłacisz kredytową to tam te 10 zł dostaniesz. Nie ma jak podać innego numeru konta.
UsuńCzy jak miałem wcześniej portfel MasterPass, ale nie korzystałem ze Sprytnego Billa, to przysługuje mi zwrot? Teoretycznie wg regulaminu powinien, ale tak naprawdę jak ściągnąłem aplikację, to nie rejestrowałem się ponownie, tylko zaczytało dane z konta w MasterPass.
OdpowiedzUsuńUsunąłem kartę z uPaida chcąc podpiąć pod inny nr telefonu i skorzystać z promocji. Robiąc płatność SB po wpisaniu nr tej karty mam informację, że karta jest już w portfelu i kicha. Karta jednak jest usunięta. Co źle robię ?
OdpowiedzUsuńJak ściągniesz apkę to tam też się logujesz więc to będzie Twe pierwsze logowanie. Bo regulamin odnosi się do logowania w Sprytnym a nie w portfelu ogólnie.
UsuńAnonimowy27 listopada 2016 00:30 Ależ ja mam informację w Sprytnym, że karta jest dodana. Wcześniej usunąłem ją w portfelu bo była dopisana do innego nr telefonu, a chcąc skorzystać z promocji musiałem zmienić nr telefonu. Teraz dodać nie mogę bo mam info w Sprytnym , że karta w portfelu i nie wiem co robię źle.
OdpowiedzUsuńDostaliście już premie?
OdpowiedzUsuńNa razie nie ma, mają czas do 15.
OdpowiedzUsuńJa jeszcze nie, ale wg regulaminu mają czas do 20-tego.
OdpowiedzUsuńTeż czekam. Razy 3.
UsuńI nadal zwrotów brak?
OdpowiedzUsuńBrak. Spokojnie, do wtorku 20-tego mają czas.
OdpowiedzUsuńU mnie nadal brak a dodatkowo jak chce zrobić w tym miesiacu to ciagle mam nieudane w sprytnym billu
OdpowiedzUsuńJest dyszka.
OdpowiedzUsuńCzy ktoś dostał zwrot? Jeżeli tak to w jakim banku?
OdpowiedzUsuńbrak narazie
UsuńT-Mobile Usługi Bankowe: Transakcja Money Send; uznanie 6536 PL Warszawa Sprytny Bill”
Usuńw BZWBK „MC PAYBACK ********* WPŁATA NA KARTE 10.00 PLN Bill,Sprytny~Hlaski 10A~Warszawa~01-689~616
Z takiego uznania wynika, że to będzie zwrot tak jak zwrot płatności kartą i odejmie się od sumy transakcji kartą...
UsuńW mBanku dostałem. Na BZ WBK i Citi ciągle brak.
UsuńA u mnie zwrotu jak nie było tak nie ma :( Jutro mają ostatni dzień.
OdpowiedzUsuńZnajomy mi mówił, że dostał maila z prośbą o podanie numeru konta do zwrotu 10 zł bo zwrot na kartę nie przeszedł. Ale u mnie i u żony cisza. Ani zwrotów nie ma, ani maili.
OdpowiedzUsuńCzy dziś wpływają wam premie? U mnie BzWbk i TMUB premii brak
OdpowiedzUsuńu mnie w TMUB brak
OdpowiedzUsuńU mnie z 3 kont zwrot jest tylko na 1. Więc podejrzewam że przerosła ich skala i jeśli zwroty udzielają ręcznie i pojedynczo to teraz nie są się w stanie z tym wyrobić.
OdpowiedzUsuńbzwk 10 pln jest
OdpowiedzUsuńU mnie też na karcie kredytowej w BZ WBK pojawiła się blokada:
Usuń2016-12-20 uPaid Sp. z o.o. Warszawa 01-678 616 -10,00 PLN
U mnie jest na jednej karcie w BZ WBK, a na drugiej brak...
UsuńU mnie też brak zwrotu ...
OdpowiedzUsuńTMUB dzis mi wplynal zwrot
OdpowiedzUsuńWidzę, że idzie to im jak po grudzie :( U mnie ciągle nie ma.
OdpowiedzUsuńJa też nie mam. Poczekam do jutra i piszę reklamację. Swoją drogą sprytny mocno stracił u mnie.
OdpowiedzUsuńJest w BZ WBK na 2 kontach :D
OdpowiedzUsuńU mnie na 4 kontach nadal brak zwrotów.
OdpowiedzUsuńTak mnie zastanawia jak to się robi, że macie tyle rachunków do opłacenia? Tak mi po głowie chodzi, że można opłacać ten sam rachunek i po prostu nadpłacać. Ale jak mam rachunki za prąd i gaz teraz po 200 zł to czy sens mrozić kasę i nadpłacać tyle?
UsuńZnajdź jakiś rachunek np. za gaz z lata. Wtedy pewnie będziesz mieć niższe kwoty i je opłacaj.
Usuńja zapłaciłem za czynsz z trzech kart po 10 pln .koszt to 3x0,97=2,91 pln
Usuńwiec zysk to 27,09 pln .za 5 minut roboty ....... moge tak codziennie
U mnie na koncie BZ WBK zwrot jest. W Citi brak więc poszła reklamacja.
OdpowiedzUsuńGdzie składacie reklamacje ?
OdpowiedzUsuńW regulaminie § III Reklamacje - pkt. 1 i 2 - wszystko jest rozpisane.
UsuńOdpowiedź na reklamację błyskawiczna! W tym samym dniu. Z prośbą o numer rachunku do przelewu. Brawo!
OdpowiedzUsuńZabierałem się do pisania reklamacji, a tu po 15-tej na obu kontach premia.
OdpowiedzUsuńPisał ktoś reklamację na oddzielne konta tej samej osoby tylko zarejestrowane na inne numery telefonów? Opłacałam rachunki z dwóch numerów na siebie i z żadnego nie dostałam zwrotów.
OdpowiedzUsuńTu liczy się inny numer telefonu a przecież osób i tym samym imieniu i nazwisku może być mnóstwo 😁 więc ślij reklamację.
UsuńJa dostałem. Ale użyłem innego numeru, maila i karty.
UsuńOni w ogóle odpowiadają na te reklamacje? Wysłałem przed świętami trzy: za siebie, żonę i ojca. I na moim 10 zł pojawiło się jeszcze tego samego dnia. Na kontach żony i ojca brak pieniędzy do dziś. Nawet jakiegokolwiek maila z wyjaśnienieniami nie wysłali. Teraz zastanawiam się czy jest sens dalej topić kasę na prowizje skoro nagród nie wypłacają.
OdpowiedzUsuńJa wysłałem reklamację 21. Dziś dopiero dostałem odpowiedź by przesłać numer konta do przelewu.
OdpowiedzUsuńU mnie wysłana reklamacja wczoraj, wczoraj jeszcze odp. a dziś już pieniądze są na koncie. Chwalę więc ekipę Sprytnego billa za szybką reakcję a to że bank odrzucał zwrot na kartę to nie ich wina.
OdpowiedzUsuńTeż złego słowa nie napiszę. U mnie wszystko na czas.
UsuńJezeli mam tylko 1 karte z logo mastercard a 2 nr. Tel to moge pod oba podpiac ta sama karte?
OdpowiedzUsuńTak... ale już za późno :( Promocja dziś zakończona.
UsuńMamy info na fb od SB "Dziękujemy za udział w promocji aplikacji mobilnej Sprytny Bill „Rachunki sprytniejsze nawet o 30 zł” oraz duże nią zainteresowanie. Z powodu wyczerpania puli nagród ogłaszamy zakończenie konkursu.
OdpowiedzUsuńDo 20.01.2017 r. zrealizowane zostaną nagrody pieniężne (10 zł) dla WSZYSTKICH Nowych Użytkowników, którzy opłacili rachunki w okresie trwania promocji do czasu publikacji tego komunikatu"
Każdy grosz się dzisiaj liczy - za te 10 zeta można nawet kupić dwie kawy :)
UsuńKicha. Dziś promocję zakończyli :(
OdpowiedzUsuńCiekawe co zrobią z tymi co dziś zdążyli zapłacić.
UsuńKiedy, w Nowy Rok? Pewnie wyślą im życzenia :)
UsuńCzy trzeba wysyłac maila do Sprytnego i upaid o wykasowaniu karty i danych w ich systemie ?
OdpowiedzUsuńKartę można usunąć w portfelu Masterpass. A jak z usunięciem konta w Sprytnym billu to nie wiem. Może mailem wystarczy zgłosić.
UsuńAby usunąć konto i dane trzeba napisać maila na bok@sprytnybill.pl
Usuńzwrot za grudzien ktos juz dostał ?
OdpowiedzUsuńtroche niecierpliwie sie bo w tamtym miesiacy juz 15 -go był
Też miałem o to pytać. U mnie 5 kart i na żadnej zwrotu jeszcze nie ma.
UsuńDo mnie przyszedł mail z prośbą o podanie numeru konta do przelewu 10 zł
OdpowiedzUsuńCzy już ktoś otrzymał premię. U mnie na 2 kontach brak.
OdpowiedzUsuńU mnie cisza. No cóż. Jutro polecą reklamacje.
OdpowiedzUsuńU mnie wpadło dziś 10 zł na kartę kredytową w BZ WBK. Ale na karcie do konta zwrotu ciągle brak.
OdpowiedzUsuńU mnie zwrotu nadal brak. Słabo to działa. Szybko promocję zakończyli, na czas kasy nie wypłacali :( I chcą by korzystać z tego na co dzień?
OdpowiedzUsuńNie ma niczego... chyba bez reklamacji się nie obędzie...
OdpowiedzUsuńFirma chce sobie zrobić reklamę więc robi promocję. Ale patrząc na to jak wypłaca, a raczej nie wypłaca zwrotów na czas to wydaje mi się, że robi sobie antyreklamę.
OdpowiedzUsuńA czy w ogóle teraz wypłacają ? Zero szacunku dla osób korzystających z ich usług. Utrata zaufania,a przecież w finansach to podstawa. Jeszcze nie tak dawno w apce albo w regulaminie był telefon do nich. Pewnie przed promocją usunęli żeby mieć spokój. Swoją drogą dostał ktoś kasę ?
UsuńU mnie na 3 kontach premii brak, czy są osoby, które za grudniowe płatności otrzymały teraz premię ?
OdpowiedzUsuńbrak .reklamacja poszła 21,01
UsuńU mnie była premia na 1 z 4 kont. Wypłacona 20-go. Na reszcie brak.
UsuńMr. Złotówa, a Tobie premię wypłacili ?
OdpowiedzUsuńTylko jedną z trzech. Zgłosiłem reklamacje.
UsuńU mnie to samo. Żeby było śmieszniej to wszystkie karty w tym samym banku a zwrot tylko na jednej.
UsuńU mnie na sześciu kontach brak zwrotu. Co do jednego to 19.01 przysłali maila z prośbą o numer konta do przelewu ale i na tym brak zwrotu. Ktoś dostał zwrot po podaniu numeru konta?
OdpowiedzUsuńMiesiąc temu przelew miałem po 2 dniach od maila z numerem konta. Teraz cisza. Reklamację już od razu z numerem konta wysłałem w sobotę.
UsuńDziś mi odpisali by podać numer rachunku do przelewu.
OdpowiedzUsuńMr. Złotówa czy mógłbyś podrzucić wzór reklamacji. Nie bardzo wiem jak to napisać. W poprzednim miesiącu coś tam skrobnęłam ale efektów żadnych. Do tej pory nie mam zwrotu za listopad. A teraz sytuacja się powtarza. Z góry dziękuję.
OdpowiedzUsuńTo było jedno zdanie ;)
UsuńTytuł: reklamacja dot. promocji "Rachunki sprytnie tańsze o 30 złotych"
W związku z udziałem w w/w promocji i spełnieniem warunków wypłaty zwrotu, zwracam się z reklamacją dotyczącą braku wypłaty 10 zł.
Moje dane: Imię i nazwisko, numer telefonu, adres mailowy zarejestrowany w promocji.
Dostałem w odpowiedzi prośbę o podanie numeru rachunku do wypłaty premii, więc żeby ułatwić przebieg, sugeruję dodać numer konta od razu.
Sprawdź czy mail nie wpadł do folderów typu spam, wiadomości-śmieci itp.
W zasadzie napisałam podobnie. Myślałam, że może trzeba się powoływać na jakieś punkty regulaminu. Spam sprawdzałam, nic nie ma. Spróbuję jeszcze raz. Wielkie dzięki.
UsuńMr. Złotówa, czy po reklamacji otrzymałeś już premię ?
UsuńTak, 10 zł wpadło dzisiaj.
UsuńU mnie też dziś wypłacone :)
UsuńNo to dobra wieść. Dziś u mnie 10 zł x 3.
OdpowiedzUsuńSB płaci już za styczeń.
OdpowiedzUsuńChyba tylko tym co zdążyli zapłacić 1.01. przed komunikatem?
UsuńCzy był jakiś komunikat w tej sprawie?
UsuńSprawdźcie w historii bo za transakcje między 101-4.01 zaczęli wypłacać już ok 10.02 Nawt nie wiedziałem, że mam już premię. Na drugim koncie premia wpłynęła po reklamacji 20.02
OdpowiedzUsuńDo jakiej instytucji można zaskarżyć SprytnyBill?
OdpowiedzUsuńNie wywiązał się z promocji, czyli wykonałem 2 płatności przed 04.01.2017 (w listopadzie i grudniu) a zwrot otrzymałem tylko 1. Pisałem już do nich, ale nie reagują.
Panie Mr. Złotówa - proszę o poradę (ma Pan bardzo duże doświadczenia) jak te sprawę zakończyć. Transakcje były w listopadzie, grudniu oraz styczniu. Otrzymałem tylko jeden zwrot w grudniu. Tylko na pierwszą reklamacje odpisali, że ta styczniowa nie wchodzi i od tamtej pory milczą a innego kontaktu na stronie nie widzę. Co poza pisaniem maili można zrobić?
UsuńZa listopad i grudzień u mnie też nie wszystkie premie przyszły na czas. Reakcja na reklamacje była dość szybka i zwroty też szybko zrealizowano. Sugeruję napisać jeszcze raz maila, a oprócz tego upomnieć się na facebookowym profilu Sprytnego Billa - tam reakcje są dość szybkie.
UsuńCzy SB mogę opłacić polisę ubezpieczeniową?
OdpowiedzUsuńPowinno się udać. Pytanie w jakim celu akurat przez SB chcesz płacić? Pamiętaj że MCC 4900
Usuń