700 zł od Santandera800 zł od mBanku1070 zł od BNP Paribas1000 zł za kartę Citi650 zł od Millennium500 zł od ING

22.02.2017

Uczestniku Money manii 9 (z premią 100 zł za konto w BZ WBK): czas na uzupełnienie danych!

Przed uczestnikami czas na finalizację promocji.

Finalizacja promocji Money mania 9
W akcji tej połączyć można było dwie promocje - jedną z nich było 100 zł za otwarcie konta, a drugą 4% dla części środków zgromadzonych na rachunku. O ile oprocentowanie będzie jeszcze przez pewien czas utrzymywane (więc kolejne odsetki będą się jeszcze pojawiać), o tyle do premii 100 zł został już jeden krok. Trzeba teraz uzupełnić dane niezbędne do wypłaty premii.

Warunki uczestnictwa i zasady promocji Money mania 9 szczegółowo opisywałem w momencie startu akcji (tutaj). Dziś przypomnę najważniejsze z nich. A należało:
  • do 30.11.2016 r. zarejestrować się na stronie promocji oraz złożyć wniosek o Konto Godne Polecenia w BZ WBK z kartą i dostępem do bankowości internetowej, wyrażając przy tym wymagane zgody i podając numer telefonu kontaktowego 
  • najpóźniej do 31.12.2016 r. zawrzeć umowę 
  • w grudniu 2016 r. oraz w styczniu 2017 r. zapewnić wpływy na konto po min. 1 000 zł

Jeśli powyższe warunki zostały przez Ciebie spełnione to teraz do 27.02.2017 r. należy zalogować się na stronie promocji i uzupełnić dane do wypłaty premii - trzeba w tej sytuacji podać numer rachunku Konta Godnego Polecenia otwartego w promocji. Wypłata premii 100 zł ma nastąpić najpóźniej do 10.03.2017 r.

Konto Godne Polecenia - co dalej? 


Zgodnie z zasadami Money manii 9 Konto Godne Polecenia należy utrzymywać do momentu wypłaty premii. Co zrobisz z nim później? Wybór należy do Ciebie. Jeśli masz oszczędności, to zapewne bez wahania pozostaniesz klientem BZ WBK. Warunki promocji bankowej ("Konto z kartą procentuje") obowiązują bowiem do końca 2017 r., a więc do tego momentu będziesz posiadać oprocentowanie 4% w skali roku dla kwoty do 4 000 zł (by tak było pamiętaj jednak o wykonywaniu płatności kartą - trzeba wykonać co miesiąc co najmniej pięć płatności kartą na dowolne kwoty).

Brak przyznania premii - co robić?


Jeśli nie masz możliwości uzupełnienia danych w panelu promocji, a masz pewność, że zostały przez Ciebie spełnione wszystkie warunki to trzeba będzie zgłosić reklamację. Jak to zrobić? Informacje na ten temat można znaleźć w regulaminie:
"1. Reklamacje dotyczące spraw związanych z Akcją należy składać Organizatorowi na adres reklamacje-mania@firma.money.pl, w terminie 90 (dziewięćdziesięciu) dni od daty zakończenia Akcji, o której mowa w § 3 ust 4 Regulaminu [a więc od dnia powiadomienia o przyznaniu premii - tj. 20.02.2017 r. - przyp. Mr. Złotówa] 
2. Reklamacje rozpatrywane będą niezwłocznie, jednak nie później niż w terminie 30 (trzydziestu) dni kalendarzowych od dnia ich otrzymania. Odpowiedź w sprawie reklamacji zostanie przesłana na adres email wskazany w korespondencji. 
3. Reklamacja powinna zawierać: imię i nazwisko, adres e-mail będący loginem w aplikacji, numer wniosku o Konto oraz szczegółowy opis problemu"

Na czym zarabiać aktualnie?


Jeśli spodobał Ci się udział w tego typu akcjach i cieszy Cię zdobycie 100 zł za otwarcie konta w BZ WBK to... podobnych akcji na szczęście nie brakuje :) Zdobyć można:

Bądź na bieżąco z tym co pojawia się na blogu. Zapisz się na bezpłatny newsletter:
Adres e-mail

35 komentarzy:

  1. No i od tej akcji zaczęłam przygodę z bankobraniem i oczywiście zonk. Nie mogę się zalogować na stronie Moneymanii, nie mogę uzupełnić danych... nic. Wszystkie warunki na pewno spełniłam, strona zakładana z polecanego linku.
    Nie dostałam powiadomienia na @ o przyznaniu premii...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pisz reklamację. W poprzedniej akcji z BZ WBK też musiałem złożyć reklamację. Błyskawicznie rozpatrzyli pozytywnie.

      Usuń
  2. Też nie dostalem emaila do kiedy moga wyslac?

    OdpowiedzUsuń
  3. emaila nie dostałem, zalogowałem sie na konto money mania, danych nie uzupełniałem mam taką informację : Konto Godne Polecenia MM9 100 zł Przyznana premia ..... rozumiem,że jest ok bez emaila i uzupełniania danych ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No ale jak danych nie uzupełniłeś? Trzeba podać numer KGP więc napisz maila z reklamacją.

      Usuń
  4. Nie mogę zalogować się w celu uzupełnienia danych, bo nie pamiętam hasła, a funkcja ,, nie pamietasz hasła? " nie działa. Co robić? Zostało tylko parę dni...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Napisz maila na adres: moneymania@firma.money.pl (najlepiej już w tym mailu podaj numer konta do wypłaty premii, ale swoją drogą poproś o odblokowanie dostępu/przypomnienie hasła).

      Usuń
    2. Dzięki za radę. Napisałam, odpowiedzieli, odblokowali, uzupełniłam. Czekam na kasę :)

      Usuń
  5. Co robić, jak się nie pamieta hasła?
    Funkcja ,,nie pamietasz hasła? " nie działa. Przypadek , czy chcą tych bardziej roztargnionych pozbawić możliwości odbioru premii?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. napisz maila jak radzi Złotówa. Ja pisałem już w poniedziałek. Odpowiedzieli i sprawa rozwiązana.

      Usuń
  6. Czekam na odpowiedź na reklamację, nie działa opcja logowania, przypomnienia hasła... wkurzające takie promocje, na które trzeba poświęcić sporo czasu na dokończenia wpisów danych, które przecież i tak mają...

    OdpowiedzUsuń
  7. Jak zrezygnować z karty do konta w WBK? Bo z tego co widzę konto można zamknąć tylko w placówce (niestety), ale jak jest z rezygnacją z karty?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tak samo. w placówce

      Usuń
    2. To strasznie kijowo, że nie można tego zrobić online. A da się online zastrzec kartę bez opcji wznawiania?

      Usuń
    3. Może da radę na infolinii?? Ja tak rezygnowałem z karty kredytowej. Ale jak jest z debetówką do konta to nie wiem.

      Usuń
    4. Dowiadywałam się i dostałam odpowiedź, że tylko w placówce bo trzeba oddac kartę. A jeśli zgłosisz zastrzeżenie karty to z automatu wyślą nową.

      Usuń
  8. Ktoś już premię może dostał?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie brak. No ale jeszcze mają czas.

      Usuń
  9. U mnie też premii brak. I tu mam do Was pytanie. Z ciekawości dziś wszedłem na stronę promocji i zobaczyłem, że w miejscu numeru konta mam puste pole i napisane, iż termin na uzupełnienie minął. Macie tak samo, czy mnie przekręcili?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja mam identycznie. Na 100% wcześniej numer konta był widoczny, teraz pusto. No i status we wniosku "premia przyznana" a na koncie ni ma.

      Usuń
  10. No to czekam... ostatnia sesja przychodząca Elixir w BZ WBK to 17.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Już po 19:00 i nadal pusto.

      Usuń
    2. Ja jeszcze mam nadzieję, że wypłata oznacza przelew wychodzący z innego rachunku niż bz wbk także po godzinach sesji i przyjdzie w poniedziałek...

      Usuń
  11. Dostał ktoś 100 bo ja nie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziś poniedziałek 13-ego, nadal czekam na moją stówkę:)

      Usuń
    2. Też dostałem dziś

      Usuń
  12. Dostałem odpowiedż emai na reklamację :

    Nie organizowaliśmy promocji dla banku BZ WBK w związku z tym nie mogę Panu
    pomóc.
    Proszę się zgłosić bezpośrednio do organizatora promocji lub do serwisu
    Money Manii.

    W razie dodatkowych pytań zapraszamy do kontaktu.

    Pozdrawiamy,
    Zespół Promocji Money Mania Edycja

    Tel. Kontaktowy: 22 299 11 50 dzwoniłem ale jest info ,, numer nie odpowiada,,

    Co robić dalej ???

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Reklamacje dot. 9. edycji Money manii (z kontem w BZ WBK) powinny być kierowane na adres reklamacje-mania@firma.money.pl (w zakresie braku premii 100 zł). W zakresie konta (naliczania odsetek itp.) właściwym adresatem reklamacji jest już bank.

      Nie rozumiem za bardzo odpowiedzi Zespołu Money manii, że "nie organizowaliśmy" w której jest zaprzeczenie jak i zachęta do kontaktu z serwisem Money mania...

      Usuń
    2. U mnie na reklamację ta sama odpowiedż

      Usuń
  13. U mnie też cisza! 100 zł brak!

    OdpowiedzUsuń
  14. U mnie premia wpadła.

    OdpowiedzUsuń