Tym razem zdobyć można kartę podarunkową o wartości 200 zł na zakupy w sklepach Tesco. Z propozycji skorzystać mogą zarówno nowi klienci, jak i osoby już posiadające konto osobiste w T-Mobile Usługi Bankowe. Dla tych drugich propozycja może być "jak znalazł" ze względu na utrzymanie moneybacku na tym koncie.
Zasady promocji "200 zł na zakupy z Kartą Kredytową T-Mobile Usługi Bankowe" są bardzo proste. Aby zdobyć tytułową nagrodę:
- najpóźniej do 30.04.2017 r. zamów kartę kredytową
- w kolejnym miesiącu kalendarzowym od daty zawarcia przez bank umowy o kartę (data ta będzie wpisana w umowie) wykonaj płatności kartą na sumę co najmniej 500 zł (transakcje te muszą zostać zaksięgowane)
Nagrodę bank prześle do Ciebie na adres korespondencyjny do końca miesiąca kalendarzowego następującego po miesiącu spełnienia warunku płatności kartą.
Jak to bywa w promocjach T-Mobile Usługi Bankowe, także i tu do sumy transakcji wymaganych w promocji nie zaliczą się niektóre z nich:
"Z Promocji wykluczone są transakcje gotówkowe, przelewy z Karty oraz dokonane transakcje w punktach posiadających MCC (Merchant Category Code) czyli zostaną zaksięgowane jako:
- 7995, określający kasyna oraz zakłady bukmacherskie i im podobne,
- 8999, określający profesjonalne usługi, nieklasyfikowane pod innymi kodami MCC, o ile płatność zidentyfikowana jest jako zagraniczna (country code inny niż Polska), Regulamin promocji Kart kredytowych
- 4111, określający m.in. usługi transportowe,
- 6012, określający instytucje finansowe,
- 6211, określający brokerów ubezpieczeniowych,
- 6051, określający przekazy pieniężne w instytucjach finansowych,
- 4829, określający internetowe przekazy pieniężne,
- 4900, określający narzędzia elektryczne, gazowe, sanitarne i wodne"
(pisownia oryginalna)
Kod MCC jest oznaczeniem rodzaju działalności punktu handlowo-usługowego, w którym znajduje się terminal płatniczy - widać go w opisie transakcji w historii rachunku w T-Mobile Usługi Bankowe. Można więc samodzielnie sprawdzić czy płatności kwalifikują się do wymaganej sumy 500 zł, którą należy wydać w trakcie promocji.
Dla kogo promocja?
Zgodnie z regulaminem:
"a. Z Promocji może skorzystać pełnoletnia osoba fizyczna (...), która w okresie trwania Promocji otrzyma komunikację z informacją o Promocji i złoży dedykowany wniosek o Kartę Kredytową (...). Promocja dotyczy tylko klientów, którzy wnioskowali o Kartę przez dedykowany link przesłany w wiadomości e-mail do klienta, który aplikuje o kartę kredytową lub dostępny na stronie www.t-mobilebankowe.pl
b. Z Promocji nie mogą skorzystać osoby, które przed rozpoczęciem obowiązywania Promocji były stroną umowy o Kartę z Bankiem w okresie 90 dni przed złożeniem wniosku o Kartę lub są aktualnie stroną umowy o Kartę z Bankiem ( „Umowa”)"
[Aktualizacja w dn. 14.03., g. 9:25 - w związku z pojawiającymi się zapytaniami i różnymi interpretacjami powyższych zapisów jakoby promocja miała obejmować wyłącznie zaproszone osoby. W mej interpretacji zapisy z punktu "a" mówiące o "otrzymaniu komunikacji z informacją o promocji" są na tyle ogólne i nieprecyzyjne, że nie można ich traktować tylko jako maila z zaproszeniem, który w domyśle nasuwa się jako pierwszy na myśl. Komunikacja może być różna - także taka, że ogólnodostępną informację o promocji można znaleźć na stronie banku:
I wtedy można spełnić warunki udziału w promocji:
"Promocja dotyczy tylko klientów, którzy wnioskowali o Kartę przez dedykowany link przesłany w wiadomości e-mail do klienta, który aplikuje o kartę kredytową lub dostępny na stronie www.t-mobilebankowe.pl",czyli z wykorzystaniem ścieżki po "lub", a więc przez link dostępny na stronie internetowej banku.
Ktoś zapyta dlaczego więc są takie zapisy (o "komunikacji") skoro de facto w promocji mogą brać udział wszyscy, bo każdy może wziąć udział w promocji, wchodząc na stronę? A no w tej sytuacji, gdy nie wiadomo o co chodzi to chodzi o... pieniądze. T-Mobile Usługi Bankowe daje w promocji dwa sposoby wnioskowania o kartę: albo po linku z maila (który prześle samodzielnie), albo ze swej strony internetowej. A więc wyklucza linki polecające (np. z programu rekomendacyjnego), za które polecającym musiałbym również zapłacić, a więc i ponieść większe koszty promocji. prócz 200 zł do Tesco dla klienta poleconego musiałby również wypłacić premię polecającemu, która w tym przypadku wynosi 60 zł. I wskazuje na to też praktyka: gdy osoba polecona wejdzie na stronę banku z wnioskiem o kartę kredytową po linku od osoby polecającej wówczas nie ma tam informacji o promocji (a więc nie zostanie spełniony warunek "otrzymania komunikacji informujące o promocji").
Pamiętajcie jednak, że to moja interpretacja, a ostateczne zdanie należy do banku. Można o możliwość udziału w promocji pytać na infolinii lub czacie banku, ale doświadczeni bankobiorcy wiedzą już, że mogą tam padać różne odpowiedzi, bazujące na własnej interpretacji pracowników.]
Opcja na kontynuację moneybacku
Niedawno na blogu donosiłem o zmianach zapowiedzianych przez T-Mobile Usługi Bankowe, który od maja przycina moneyback na koncie osobistym. Ze zwrotu za płatności kartą na poziomie 5% nadal korzystać będą mogli jednak posiadacze produktu kredytowego. Jednym z nich może być właśnie karta kredytowa, więc wychodzi na to, że złożenie wniosku o taką kartę teraz może się szczególnie opłacić - do zdobycia jest karta podarunkowa o wartości 200 zł do Tesco oraz utrzymanie moneybacku na koncie.
Karta kredytowa w T-Mobile Usługi Bankowe - prześwietlenie oferty
W promocji skorzystać można z karty kredytowej MasterCard lub MasterCard Pomoc Mierzona Kilometrami. Ich główne cechy wyglądają następująco:
- 0 zł za wydanie karty
- opłata roczna za wznowienie karty:
- 0 zł w przypadku wykonania w ciągu 12 miesięcy transakcji kartą na sumę min. 15 000 zł lub
- 35 zł w przypadku wykonania w ciągu 12 miesięcy transakcji kartą na sumę min. 7 500 zł, lub
- 70 zł w przypadku nie spełnienia jednego z powyższych warunków
- 0/8 zł - opłata miesięczna za kartę nie jest pobierana pod warunkiem wykonania i rozliczenia min 4 transakcji bezgotówkowych (na dowolne kwoty) w danym okresie rozliczeniowym karty
[Aktualizacja w dn. 15.03.2017 r., godz. 13:30: pojawiła się dodatkowa promocja banku dot. warunków cenowych dla karty kredytowej o którą klienci zawrą umowę w okresie od 15.03. do 30.11.2017 r. T-Mobile Usługi Bankowe zwalnia:
- do 31.12.2017 r. z opłaty miesięcznie bez względu na liczbę wykonanych płatności kartą
- z opłaty za wznowienie karty na drugi rok użytkowania (bez względu na sumę wykonanych płatności
Szczegóły promocji w regulaminie. Zawiera on co prawda zapis, że "Promocja nie może być łączona z innymi promocjami i ofertami specjalnymi Banku", ale z doniesień Czytelników, którzy wnioskują o kartę w promocji z kartą podarunkową do Tesco wynika, że także promocja zwalniająca z opłat ich obejmuje.]
Jeśli dotąd nie było Ci dane korzystać z karty kredytowej, koniecznie zapoznaj się z poradnikiem: Karta kredytowa - 12 kluczowych zasad, które musisz znać.
Alternatywne promocje
W chwili obecnej nie brakuje promocji kart kredytowych, w których zyskać można... więcej niż od T-Mobile Usługi Bankowe. Prym wśród tych propozycji wiedzie Citibank. Za wyrobienie darmowej karty kredytowej Citi Simplicity i spełnienie niewyśrubowanych warunków daje jeden z poniższych prezentów:
- telefon LG K8 LTE o wartości ponad 500 zł - w tej promocji wykazać się należy największą aktywnością w płaceniu kartą - wydać trzeba nią min. 3 000 zł, ale masz na to całe trzy miesiące; w poniższych promocjach jest już łatwiej - do otrzymania nagrody wystarczy wykonanie płatności na łączną kwotę co najmniej 1 000 zł (a bank daje na to do dwóch miesięcy)
Jeśli nie chcesz lub nie możesz (bo np. nie masz stałego, udokumentowanego dochodu) ubiegać się o kartę to poniżej krótka informacja o najpopularniejszych obecnie promocjach kont osobistych. A są to:
- Money mania z iKontem w BGŻ BNP Paribas - to zdecydowany hit ostatnich dni - na dzień dobry czeka premia 100 zł, a przez kilka kolejnych miesięcy zdobywać można zwrot za płatności kartą (w ten sposób zdobyć można kolejne 200 zł)
- 100 zł za konto w PKO BP i po 50 zł za polecenia - program poleceń "Mam PKO" pozwala na zdobycie stówki za wykonanie płatności na sumę co najmniej 210 zł. Do tego bez ograniczeń można zarabiać po 50 zł na poleceniu konta znajomym czy rodzinie
- do 360 zł za Konto 360º lub 360º Student w Banku Millennium - propozycja dla tych którzy chcą zyskiwać do 60 zł miesięcznie dzięki zwrotowi części płatności kartą i BLIKiem. Propozycje tego banku znajdą też uznanie wśród oszczędzających - na koncie oszczędnościowym zyskać można 2,5% w skali roku nawet do 100 000 zł
Za podrzucenie informacji o promocji T-Mobile Usługi Bankowe dziękuję Czytelnikowi Michałowi. Jeśli i Ty znasz jakąś promocję bankową, a nie została ona jeszcze prześwietlona na blogu Bankobranie, napisz za pomocą formularza kontaktowego dostępnego w zakładce Kontakt (wystarczy krótka notka lub link do strony promocji).
Bądź na bieżąco z promocjami opisywanymi na blogu Bankobranie. Obserwuj @bankobranie na Twitterze i polub na Facebooku:
Bądź na bieżąco z promocjami opisywanymi na blogu Bankobranie. Obserwuj @bankobranie na Twitterze i polub na Facebooku:
W ub.r. 3x100,10 zł, a teraz 200 zł :) Pięknie, pięknie!
OdpowiedzUsuńjakie dochody trzeba mieć, żeby wnioskować o kartę. Ostatni spełniałam warunki w city a wniosek odrzucili :(
OdpowiedzUsuńInfo jakie dostałem jakiś czas temu na czacie:
Usuńwymagany min. dochód 500 zł netto
Umowa zlecenie - 6 miesięcy świadczenia usług (ostatnie 3 od jednego zleceniodawcy)
Umowa o pracę - 1-miesięczny okres zatrudnienia na umowie o pracę z udokumentowaniem 6 miesięcy ciągłości zatrudnienia bądź 3-miesięczny okres zatrudnienia (wlicza się również okres próbny) Lub 6-miesięczny okres zatrudnienia, jeśli firma rodzinna
Działalność gospodarcza - prowadzona minimum od 12 miesięcy, Brak zaległości w ZUS/US w ciągu ostatnich 12 miesięcy, Brak strat w ciągu ostatnich 12 miesięcy,Działalność niezawieszona w ciągu ostatnich 12 miesięcy
Nie chodzi tylko o dochód, niestety. :-( Kilkanaście dni wstecz zadzwoniła do mnie infetka z Banku z ofertą tejże karty kredytowej na warunkach dwuletniej darmowości o czym w poprawkach pisze mr Złotówa. Dochód spełniałem z nawiązka by... po daniu wszystkich zgód infetka oświadczyła, że nie spełniam warunków. :-) A po co oferowała kartę osobnikowi nie spełniającemu warunków??? A prawda jest chyba taka, że w tym roku obchodzę 80. urodziny więc pewno to zaważyło, w połączeniu z posiadaną kartą kredytową CitiBanku. Wracają piętnowane kilka lat wstecz praktyki odmowy ze względu na wiek, co prawda nie werbalizowane.
UsuńPozdrawiam
Adek
Witaj Adek
UsuńMiałem taką samą sytuację w ub. roku z Citi. Poleciłem kartę ojcu. Wymarzony klient: stała emerytura, niskie koszty utrzymania, udokumentowany majątek, etc.. Karty oczywiście nie otrzymał zw względu ..... na wiek. 79 lat.Konsultantka nie powiedziała tego wprost ale jaka może być inna przyczyna ?.
A do kiedy można wykorzystać ten bon do Tesco?
OdpowiedzUsuńNiestety regulamin nie precyzuje tego.
UsuńChopie to jest bon do tesco po prostu idziesz i kupisz jedzenia
UsuńZ info na stronie Tesco: karta podarunkowa jest ważna przez 12 mies. od doładowania
UsuńChłopie 2: To nie jest bon do Tesco tylko karta podarunkowa (przedpłacona).
UsuńNa takiej karcie jest data ważnośći, min. rok.
Z Promocji może skorzystać pełnoletnia osoba fizyczna (...), która w okresie trwania Promocji otrzyma komunikację z informacją o Promocji i złoży dedykowany wniosek o Kartę Kredytową (...). Promocja dotyczy tylko klientów, którzy wnioskowali o Kartę przez dedykowany link przesłany w wiadomości e-mail do klienta, który aplikuje o kartę kredytową lub dostępny na stronie www.t-mobilebankowe.pl
OdpowiedzUsuńo co tu chodzi? Nie mam i nigdy nie miałam nic wspólnego z T-Mobile usługi bankowe, to jaki link w mailu???
Mail z linkiem to opcja zapewne dla klientów banku (np. posiadaczy konta), do których bank przesłał/prześle wiadomość. Ale jest w tym cytacie "lub" co oznacza, że nie trzeba otrzymać maila, a wniosek złożyć na stronie banku (podlinkowanej w mym opisie promocji).
UsuńZ tą definicją kto może brać udział w promocji to w TMUB znów popłynęli. Jak z bonusem za wynagrodzenie znów można interpretować to dwojako. Tzn bank może. Bo po co zapis "osoba fizyczna (...), która w okresie trwania Promocji otrzyma komunikację z informacją o Promocji" skoro potem jednak pisze o linku.
Usuńdzięki :)
UsuńMartwi mnie ta opłata za wznowienie karty ....
OdpowiedzUsuńNie wydam tyle w ciągu roku by być zwolnionym z opłaty :-(
rezygnujesz z karty w 8 miesiącu i opłat nie ma. Mają być chyba trzy okresy rozliczeniowe bez płatności
UsuńKtórą kartę brać? Karta Kredytowa MasterCard® PayPass™ czy Karta Kredytowa Pomoc Mierzona Kilometrami?
OdpowiedzUsuńNie ma różnicy. Przy tej drugiej jakaś cząstka prowizji banku idzie na cele charytatywne.
UsuńDziś założyłem kartę przez infolinię. Pani do mnie zadzwoniła z propozycją darmowej karty. Rozumiem, że po ptakach i na tą promocję się już nie złapie?
OdpowiedzUsuńPamiętaj na przyszłość. Nigdy nie zakładaj czegokolwiek gdy nic w zamian nie dają.
UsuńEhh, wbrew zasadom bankobiorcy ja podobnie myśląc że i tak przyszłościowo trzeba będzie wystąpić o kartę by dostać moneyback,też z zadowoleniem przyjęłam to że bank do mnie zadzwonił, a tu takie rozczarowanie bo przeszło koło nosa 200 zł.
Usuńwe wniosku nie można zaznaczyc działalność gospodarcza... ktoś wie jak rozwiązać ten problem ?
OdpowiedzUsuńCzy w tej promocji trzeba przygotowywać jakieś zaświadczenia o zarobkach, zatrudnieniu, itp.?
OdpowiedzUsuńchyba tak, złożyłam wniosek i po wstępnej pozytywnej weryfikacji, był komunikat o przygotowaniu dla kuriera takich dokumentów
OdpowiedzUsuńJeśli założę to kartę i spełnię warunki,a pózniej założę konto osobiste aby dostawać zwrot za zakupy,czy wystarczy płacić KK,czy również Kartą Debetową.
OdpowiedzUsuńPłatności kredytówką wejdą w poczet płatności debetówką i zaliczą się do tego co zwalnia z opłaty za konto jak i do maneybacku
UsuńWitam,
OdpowiedzUsuńDo tej pory nie byłem klientem T-Mobile Usługi Bankowe więc nie obejmuje mnie żadna karencja, czy ktoś mógłby mi doradzić czy mogę załapać się i na bon i na moneyback? Jak to zrobić, z jakich promocji w jakiej kolejności itd.
Na ile ten moneyback będzie aktywny warto jeszcze?
"- 4829, określający internetowe przekazy pieniężne," - czy to wyklucza także płatności payu / blik np. na znanym portalu aukcyjnym ?
Kolejność otwarcia nie ma znaczenia.
UsuńZnany portal aukcyjny przy płatności przez PayU ma MCC 4999 - przy karcie; nie wiem jak Blikiem.
Jest jakaś lojalka w tej promocji? Bo nie mogę się doczytać z regulaminu.
OdpowiedzUsuńWitam ,czy tym bonem będę mógł zapłacić za paliwo na stacjach benzynowych Tesco ?
OdpowiedzUsuńtak
UsuńKiedy można zrezygnować z karty, żeby nie ponosić kosztów wznowienia KK?
OdpowiedzUsuńPrzed jej rocznicą.
UsuńW chwili obecnej do końca miesiąca jest promocja że pierwsze wznowienie jest darmowe. Dopiero w 2019 roku pobrać będą chcieli opłatę za wznowienie. 2 lata używania KK bez opłat jak zrobisz 4 płatności miesięcznie.
UsuńWitam ,czy tym bonem będę mógł zapłacić za e-zakupy Tesco?
OdpowiedzUsuńna dole jest taki zapis :Jeśli jesteś już Klientem T-Mobile Usługi Bankowe, wniosek o kartę kredytową możesz złożyć za pośrednictwem bankowości internetowej. czyli ze swojego konta.
OdpowiedzUsuńczy jak załże kk z swojego konta też złapie się na promocję?
Dzwoniłem do T-mobile i potwierdzili moje przypuszczenia. Jeżeli nie dostanie się maila - to z z 200 zł nici. Zgodnie z zapisem w regulaminie: Promocja dotyczy tylko klientów, którzy wnioskowali o Kartę przez dedykowany link przesłany w wiadomości e-mail do klienta, który aplikuje o kartę kredytową lub dostępny na stronie www.t-mobilebankowe.pl"
UsuńA ja zawnioskowałem właśnie o KK przez bankowość internetową i konsultant który dzwonił potwierdził że się załapuję na promocję. Każdy mówi co chce. Jasno masz napisane że przez link na t-mobilebankowe.pl. Po zalogowaniu do bankowości w dalszym ciągu jestem na t-mobilebankowe.pl i tam jest link do wniosku o KK, więc wszystko się zgadza z regulaminem:)
Usuńto jak to w końcu jest? Złożyłam już wniosek, potwierdziłam wszystkie dane, mam jeszcze dosłać skany, ale nie pytałam tego konsultanta o to czy dostanę premię. Ma jeszcze dzwonić to zapytam.
OdpowiedzUsuńA ja dzwoniłem i gość powiedział ze moze byc z linku przesłanego na maila lub z strony t-mobile;)
OdpowiedzUsuńPracownicy infolinii są zawsze najgorzej poinformowani. Taka jest brutalna prawda i na ich odpowiedzi nie ma za bardzo co polegać. Ja myślę że promocja jest dla wszystkich bo jaki sens byłby pisać o niej i to tak dobitnie na stronie banku gdyby miała być tylko dla zaproszonych.
OdpowiedzUsuńNo i pamiętajcie że bank ten kompromituje się już kolejny raz nieścisłościami
Ja zakładałem z bankowości internetowej i gdy zadzwonili do mnie z działu sprzedaży to specjalnie w czasie rozmowy zadałem pytanie czy będę brał udział w promocji. Było potwierdzenie. Jak nie otrzymam bonu to będę reklamował z wnioskiem odsłuchanie rozmowy. Pracownik powiedział jeszcze że obecnie wszystkie wnioski o KK są automatycznie podpięte pod tę promocję.
OdpowiedzUsuńDobrze rozumiem jeśli nie wydam kartą 15 tys złoty w ciągu roku to karta nigdy nie będzie darmowa ?
OdpowiedzUsuńPo jakim czasie od spełnienia warunków promocji można zrezygnować z karty żeby nie ponosić opłaty rocznej ??
Już się to zmieniło. Zaktualizowałem też prześwietlenie promocji i oferty karty. Dla umów zawartych od dziś jest zwolnienie z części opłat :)
UsuńPS. A z karty można zrezygnować po otrzymaniu nagrody.
A niech to... KK od TMB ciągle w okresie wypowiedzenia :( A byłoby miło.
OdpowiedzUsuńA jakie dokumenty wymagają przy wizycie kuriera?
OdpowiedzUsuńJeśli założę to kartę i spełnię warunki,a pózniej założę konto osobiste aby dostawać zwrot za zakupy,czy wystarczy płacić KK,czy również Kartą Debetową.
OdpowiedzUsuńkarta jest bezpłatna przez 2 lata:
OdpowiedzUsuńW przypadku Klientów, którzy zawarli umowę o Kartę kredytową w okresie trwania Promocji przysługuje:
- Zwolnienie z opłaty miesięcznej za kartę do 31.03.2017 roku, niezależnie od liczby transakcji bezgotówkowych dokonanych w miesiącu kalendarzowym,
- Zwolnienie z opłaty za wznowienie Karty kredytowej na drugi rok użytkowania, niezależnie od łącznej kwoty rozliczonych transakcji.
Potwierdzam :) To bardzo dobra wieść! Już zaktualizowałem wpis o informacje dot. tej promocji (obowiązuje dla umów zawartych od 15.03. do 30.11.2017 r.).
UsuńU mnie proces wyglądał tak. Złożyłem wniosek, zadzwonił konsultant potwierdził dane. Sposobem na weryfikację zarobków był wyciąg z konta z innego banku. Po przesłaniu wyciągu w ciągu kilku minut znowu zadzwonił konsultant i zapytał się o sposób zawarcia umowy czy mail czy kurier. Wybrałem mail. W ciągu kilkudziesięciu minut miłem na skrzynce wszystkie dokumenty. Po godzinie zadzwonił ten sam konsultant i zawarłem umowę telefonicznie. Całość od złożenia wniosku do zawarcia umowy załatwiona w jeden dzień. Przy każdej rozmowie z konsultantem dostawałem zapewnienie że wszystkie wnioski internetowe o KK są podpięte do promocji. Kartę mam dostać w ciągu 2 tygodni. Jak zawrzecie umowę do końca marca to pierwsza opłata odnowieniowa nie jest pobierana. Opłata będzie pobrana dopiero w 2019 w drugą rocznicę.
OdpowiedzUsuńPo otrzymaniu tego bonu; przez jaki czas trzeba utrzymywać jeszcze kartę kredytową przy życiu?
UsuńJak chcesz korzystać z moneyback to warto ją mieć bo jest za darmo przy 4 płatnościach. W innym wypadku możesz ją zlikwidować od razu po otrzymaniu bonu.
UsuńWow, no to niezle szybki proces - jesli Klient wspolpracuje to z tego co piszesz poszlo piorunujaco szybko
UsuńW ciągu godziny od wypełnienia formularza o wydanie karty otrzyałem takiego smsa: Z przykrością informujemy, że na podstawie przeprowadzonej analizy wniosku, limit w rachunku karty kredytowej nie został przyznany. Nie kontaktował się ze mną konsultant, czy może mieć to związek z tym że mam kartę Simplicity na 7500,00 zł i sprawdzili w BIK'u ten fakt ??
OdpowiedzUsuńTeż mam kartę Simplicity na 7200,00 zł. i proces przyznawania karty przeszedł pozytywnie.
UsuńU mnie wwyglądało to tak... wniosek, wstępnie pozytywnie, długa gadka z konsultantem,,, 2 tygodnie ciszy... no i zadzwoniłem o co kaman? wniosek zamknięty, bez podania wyjaśnienia i bez informowania mnie ?
Usuńłajzy? czy co?
a kiedy miałeś ją wyrabianą ?? bo moja jest z końca lutego 2017 i może w BIK nie przechodzę. Jeśli to ma jakieś znaczenie w tej kwestii. Jako kwotę limitu wpisałeś w tym formularzu ?
Usuńmoja simplicity też z lutego w tmobile wpisałem limit 500 zł,stwierdzili że tak mało nie dają i przyznali mi 4500 zł.
UsuńCzy kupno doładowania w sklepie i zapłacenie za nie karta wlicza sie do tych 500 zl?
OdpowiedzUsuńTak. Ostatecznie sprawdzisz sobie MCC na liście transakcji.
UsuńCzy może ktoś odpowiedzieć po jakim czasie od spełnienia warunków promocji i przyznaniu bonu można zrezygnować z karty ?? Mr.Złotówa proszę od odpowiedź :)
OdpowiedzUsuńPo otrzymaniu karty podarunkowej w dowolnym momencie :)
UsuńCzy ktoś bez dochodu ze tylko po historii konta w banku Tmobile dostał KK?
OdpowiedzUsuńMusisz mieć udokumentowany dochód.
UsuńOde mnie nie chcieli nic. Jestem klientem banku od dłuższego czasu, pensja przychodzi na konto tmub więc wiedzą ile zarabiam.
UsuńWyrobili mi tą kartę przez telefon w 10 minut.
Potwierdzam. Klienci mający już konto w TMUB z wpływami wynagrodzenia mają uproszczoną procedurę.
UsuńOd mnie nic nie chcieli, ale żony się czepili mimo że do TMUB wpływa jej wynagrodzenie z 2 źródeł. Musi przekazać kurierowi jakieś potwierdzenie uzyskiwanego dochodu. Jakie to jeszcze nie wiemy, czekamy na tel. od konsultanta. Powiedziałem żonie, żeby zaproponowała konsultantowi wydruki przelewów za ostatnie 3 miesiące :-)
UsuńWitam
OdpowiedzUsuńmam problem z wypełnieniem wniosku tzn odrazu zostaje odrzucony wnioskowałem o kartę z limitem 1000 zł moj dochod na rodzine 4 osobową to ponad 4000 zł z umową na stałe tak ciężko tam dostać kartę?
4 osoby to już liczą sobie dość duże koszty utrzymania i nawet niekoniecznie te samodzielnie podawane ale przyjmowane przez bank z urzędu. Jeśli masz jeszcze jakieś zobowiązania typu rata kredytu hipotecznego, inne kredyty, karty kredytowe to może tak być. Inna rzecz to jakieś zaległości, zła historia kredytowa. Powodów może być wiele. Pracowałem kiedyś w banku i mniej więcej tak to wygląda. Wiele kryteriów jest brane pod uwagę - nawet to czy mieszkanie jest własne czy przy rodzinie itp.
UsuńNo tak tyle że dziwie się ze wniosek jest odrazu odrzucany w ciagu 30 skundowej weryfikacji.kredyty hipotczny mam nie duży :) już prawie spłacony no i karta w citi na 4 k proponowano mi 15 k dlatego się dziwie że tu nie chcą mi dać limitu na 1 k no nic spróbuję jeszcze zmniejszyć limit w citi do 1 k i wtedy sprobuje jeszcze raz. Dzięki za odp.
UsuńMi za każdym razem system odrzucał nawet 500 zł ale dziś zadzwoniła konsultantka i po 10 min rozmowy z tymi samymi danymi co zawsze podaje powiedziała że 16 tys można, spytałem czy można połączyć to z promocją 200 zł do tesco powiedziała że tak więc wziąłem 2k. W sumie bym nie brał ale 5 % na jednym rachunku zostanie jeszcze więc się zgodziłem. Szkoda tylko że z tymi samymi danymi jak dawali za karę 300 zł w tamtym roku odrzucali mi.
Usuńchcialem zgarnac tablet z tmub ale dowalili sie ze oddzial w stanie likwidacji-choc mamy gw.zatrudnienia w innych oddzialach spolki. ciekawe czy teraz sie uda. gdzie mozna przeczytac ze mozna zrezygnowac z kk po otrzymaniu karty podarunkowej?
OdpowiedzUsuńNigdy nie ma zapisu, że możesz zrezygnować zaraz po otrzymaniu nagrody. Grunt by nigdzie nie było zapisu, że nie można ;)
Usuńkiedy mozna zrezygnowac z kk ?
OdpowiedzUsuńZaraz po otrzymaniu nagrody.
UsuńŻeby tak bony Carrefour dostali wszyscy z poprzedniej promocji. Miały być do końca stycznia.
OdpowiedzUsuńmiały być dane do końca stycznie i do tej p0ry nie dali?
UsuńTak było. Bon dotarł dopiero dziś.
UsuńCzy trzeba zakładać konto np premium razem z kartą kredytową czy zwrot z płatności KK np 25 zł wróci na konto KK?
OdpowiedzUsuńKonta zakładać nie trzeba. Ale bez konta nie ma moneybacku na samą kartę kredytową. Musi być ROR.
Usuńwitam jak długo od momentu złożenia wniosku czeka się na kartę kredytową ??
OdpowiedzUsuńwniosek złożony 13, 17 był kurier z umową, kartę mam dostać do 24
UsuńWniosek złożony 1 i 2 kwietnia, bank oddzwonił w środę, dopełnienie formalności czyli skany dowodu i leg. ZUS, wyrażenie zgód telefonicznie, umowy przysłane mailem - 75 stron, telefon potwierdzający umowę w piątek rano, gotowe.
UsuńA czy żeby dostać bon do Tesco można kartą kredytową płącic w necie, np na Allegro czy tylko w sklepach stacjonarnych?
OdpowiedzUsuńMożna nie ma o tym żadnej wzmianki w regulaminie.
UsuńJeśli złożę wniosek o tą kartę,a jednocześnie chciałbym założyć konto osobiste.Czy wystarczy płacić KK aby spełnić kryteria na bon do Tesco oraz na moneyback 5%?
OdpowiedzUsuńTak.
Usuńw kolejnym miesiącu kalendarzowym od daty zawarcia przez bank umowy o kartę (data ta będzie wpisana w umowie) wykonaj płatności kartą na sumę co najmniej 500 zł (transakcje te muszą zostać zaksięgowane)
OdpowiedzUsuńTe płatności muszą być w kolejnym miesiącu wykonane ? Czyli jak wezmę kartę w kwietniu to nie mogę od razu wydawać tylko musze czekać do kolejnego miesiąca i wykonać je w maju ?
Możesz od kwietnia ale nic z tego nie będzie więc lepiej od maja.
UsuńJa mam na umowie datę 28 marca a kartę, której jeszcze nie dostałam otrzymam tak w połowie kwietnia(tak liczę). I w takim układzie to nie wiem, czy miesiącem na wykonanie transakcji na 500 zł jest kwiecień czy maj czy oba, bo ten zapis w regulaminie jest dla mnie jakiś dziwny. Jakiś czas temu zadałam to pytanie w serwisie bankowym (ok. tydzień temu)i konsultantce, która mnie weryfikowała do karty (3 dni temu) i oba źródła milczą. Konsultantka miała sprawdzić i oddzwonić. Nadal nic nie wiem. Gdybym miała wydać 500 zł od połowy kwietnia to trochę mało czasu by było.
UsuńJak mogę zmniejszyć limit na KK bo z roztargnienia zgodziłem się na 4200zł,a mam już dwie KK ,a chciałbym wziąść jeszcze udział w BZ WBK :)
OdpowiedzUsuńczy do 30 ,04 trzeba zamówic karte , czy juz podpisac umowe do 30,04
OdpowiedzUsuńWniosek wystarczy
UsuńTylko, że wczoraj i dziś nie da się wniosku złożyć - "Przepraszamy. Strona jest chwilowo niedostępna. W razie pytań prosimy o kontakt z Infolinią pod numerem 19 506"
UsuńTeż tak macie?
Też tak mam i chyba skorzystam z wirtualnego oddziału żeby założyć kartę.
UsuńOj już chyba od tygodnia nie ma wniosku tylko link do Wirtualnego Oddziału bo czaję się i czaję ale chyba będę musiał się jakoś z nimi połączyć.
UsuńKontaktowałem się. Konsultant w Wirtualnym Oddziale kazał wejść w kartę MasterCard Pomoc Mierzona Kilometrami i tam jest opcja Zamów Rozmowę. Oddzwonili po kilku minutach. I tylko taki sposób podobno gwarantuje udział w promocji.
UsuńWitam.
OdpowiedzUsuńMam dwa konta w TMB oraz kartę kredytową. Jak sprawdzić do którego konta jest "podpięta" kk? ( w sensie obrót którego konta robi?)
@Anonimowy20 kwietnia 2017 18:57 Karta kredytowa robi obrót do obu kont, zachowując kolejność założenia kont. Wpierw na pierwszym założonym koncie, potem na drugim.
OdpowiedzUsuńczy posiadając wcześniej kartę debetową w t-mobile mogę wziąć udział w promocji? Czy wyklucza mnie punkt Z Promocji nie mogą skorzystać osoby, które przed
OdpowiedzUsuńrozpoczęciem obowiązywania Promocji były stroną umowy o Kartę z Bankiem
Czy mowa jest o dowolnej karcie czy jedynie Karcie kredytowej?
Chodzi o kartę kredytową.
Usuńdzięki!
Usuńgdzie mozna zrobic obrót kartą zeby od razu zaksiegowali zapomniałem ze 29 i 30 to sobota niedziela, dzisiaj zrobiłem obrót ale nie wiem czy do piatku zaksiegują ?
OdpowiedzUsuńRaczej nie ma od razu księgowanych płatności. Ale do soboty raczej się uda. Zauważyłem że do końca tygodnia większość wchodzi. Kiedyś też zapomniałem jedną kartą zrobić płatności. Machnąłem całość 29. a 30 (piątek) się zaksięgowało.
UsuńWniosek złożyłam 20 marca. Potem seria dłuuuuugich rozmów z konsultantami i potwierdzanie zgód. Następnie konieczność samodzielnego dokonania zmiany adresu do korespondencji bo konsultantka mimo przyjęcia dyspozycji nie mogła tego zrobić. Musiałam to zrobić tylko w aplikacji mobilnej - wszak smartphone jest obowiązkowym wyposażeniem bankobiorcy. Do tego zła informacja od konsultantki o metodzie zmiany co spowodowało reklamację i wypłatę rekompensaty. Następnie ponowne weryfikacje i zgody rzekomo z powodu wady systemu wynikającej z połączenia systemów informatycznych Aliora i BPH-u. Do tego dziwne telefony z weryfikacją tożsamości z nieznanych numerów telefonu i ciężka obraza i pogróżki jak odmawiam odpowiedzi. Albo weryfikacja i rozłączenie się bez słowa.Telefony tylko w godzinach pracy bo ich dział pracuje tylko do 16. Liczyłam na kartę w okresie świątecznym aby dokonać zakupów i spełnić warunki promocji. Nic z tego. Konsultantki robiąc wyniki na koniec miesiąca wpisały 31.03 jako datę zawarcia umowy. Bank nadal mnie nękał telefonami a samą kartę raczył wysłać 18.04. Cudem doszła do mnie 21.04. Wczoraj dzwonie i dopytuję do kiedy mam wydać 500 zł , a pani mi mówi że do końca miesiąca kwietnia!!!Do tego po sprawdzeniu nie wiedzą dlaczego kartę tak późno bank wysłał. Radzą kolejną reklamację i prośbę o wydłużenie terminu wydania kasy. Żenada. Chyba uparli się żeby mnie kompletnie zniechęcić !!!
OdpowiedzUsuńTMUB robiący pod górkę przy promocji karty kredytowej? Nic nowego. Pisz reklamacje. Jedynie w tym nadzieja największa.
UsuńJak to się dzieje, że ludzie mają tyle problemów, a ja jak idę do placówki mojego banku to wszystko załatwiam od ręki??
UsuńPrzecież bank ma ileś dni na wysłanie karty i nie zrobi tego od ręki. A potem pretensje, że karta przyszła na koniec miesiąca ;). Z drugiej strony wydać 500 zł to nie problem w jeden wieczór! ;) Powodzenia!!
UsuńJa mam podobne przejścia z bankiem. Napisałem im że chce KK z bonem do tesco walczyłem ze 2 tyg. Wnioski przez stronę internetową nie przechodziły, zamówione rozmowy były w godz. do 16 a ja pracuję właśnie do 16 i nie mogę w pracy rozmawiać. Powiedziałem że jak nie da rady po 18 załatwić tej sprawy to w maju zamykam 2 rachunki. Po 2 dniach zadzwonił konsultant po 18 i przyjął wniosek o KK. :)
OdpowiedzUsuńMam pytanie odnośnie rozliczenia KK bo to moja pierwsza. Jak są w TMUB rozliczane transakcje powiedzmy mam okres rozliczeniowy od 2 do 1 i jak policzą transakcje wykonane 1 maja do starego okresu czy nowego po zaksięgowaniu ? Bo księgowanie transakcji wykonanych 1 maja będzie zapewne później.
OdpowiedzUsuńAkurat tu liczy się wykonanie. Będziesz zresztą widzieć na wyciągu
UsuńWitajcie, ja też dopiero zaczynam przygode z bankobraniem i własnie od tej karty :)
OdpowiedzUsuńMam okres rozliczeniowy od 10 do 10, ale czy dobrze myślę,ze do promocji 200 zł do tesco liczą się wszystkie transakcje z maja? bez względu na okres rozliczeniowy?
Gdzie fizycznie się potem rezygnuje z karty? w jakimś oddziale?
Tak, transakcje w promocji trzeba zrobić w miesiącu kalendarzowym. Okres rozliczeniowy to inna sprawa.
UsuńRezygnację z kk można zgłosić w bankowości internetowej.
Mam pytanie odnośnie KK jeśli w ustawieniach limitów zmienię gotówkowe na 0 zł to przy omyłkowej wypłacie z bankomatu nie przejdzie taka transakcja i nie narażę się na niepotrzebne koszty. Chodzi o to aby omyłkowo KK nie wypłacać kasy z bankomatu tylko debetową. Dobrze rozumuje nie przejdzie taka transakcja inie pobiorą żadnej prowizji ?
OdpowiedzUsuńczy coś wiadomo o kartach, ktoś coś otrzymał?
OdpowiedzUsuńDzisiaj 30, dostał ktoś bon?
OdpowiedzUsuńU mnie nie ma. Pewnie jutro oddelegują jakiegoś pracownika na pocztę. Wejdzie z plikiem wysyłek za pięć przed zamknięciem i będzie wysyłać.
UsuńCiekawe co zrobią z reklamacjami bo nasza poczta napewno zgubi parę listów. Bank powie że wysłali a w skrzynce nie będzie co wtedy?
OdpowiedzUsuńNiestety takie sytuacje się zdarzają. Sam tego doświadczyłem organizując konkursy (zawsze zdarzał się jakiś incydent). Na szczęście listy polecone są przesyłkami rejestrowanymi i każdy ma swój numer - po tym można sprawdzić co z dostarczeniem. Reklamację nadawca może zgłosić jednak dopiero po 14 dniach od wysyłki (tyle czasu poczta ma na jego dostarczenie!). Na razie nie ma jednak co negatywnie zakładać :)
Usuńoby były to listy polecone a nie zwykły list bo wtedy ... j/w ale chyba tam w banach mają wyobraźnię :)
Usuńmam w skrzynce awizo, nie spodziewam się niczego innego, więc mam nadzieję, że to bon do TESCO :) (no chyba , że jakiś mandat )
OdpowiedzUsuńniestety nie był to bon do TESCO. Czy ktoś dostał?
UsuńO to super bo juz miałem dzwonić z reklamacją poczekam do poniedziałku :)
OdpowiedzUsuńPodejrzewam że wysłali dopiero dzisiaj i poczekać będzie trzeba do przyszłego tygodnia.
OdpowiedzUsuńU mnie tez pusto w skrzynce
OdpowiedzUsuńjestem w szoku wczoraj napisałam do nich, że zawnioskowałam o kartę w marcu, w kwietniu spełniłam warunki do końca maja miał być bo a nie ma, proszę o info dlaczego i wysłanie bona.
OdpowiedzUsuńOto odpowiedź:
Szanowna Pani,
dziękuję za przesłaną wiadomość.
Uprzejmie informuję, że wysłanie Bonu nastąpi do końca kolejnego miesiąca kalendarzowego następującego po miesiącu, w którym spełnione zostały warunki. Bon zostanie do Pani wysłany na adres korespondencyjny, listem zwykłym. Maksymalny czas dostarczenia to 14 dni kalendarzowych"
Czy tam pracują debile?
Napisałam jeszcze raz,że ten kolejny msc już minął i dalej pytam KIEDY? oto odp:
UsuńUprzejmie informuję, że z uwagi na obowiązujące procedury bezpieczeństwa, drogą mailową nie posiadam możliwości podania szczegółowych informacji dotyczących Pani zgłoszenia.
Jaja, wczoraj na odwal można było odpowiedzieć, dziś już nie bo naruszyłaby bezpiczeństwo....
Tak ja też dzwoniłem konsultantką tak zinterpretować regulamin że nie zostanie dostarczony do nas do 31 maja ale zostanie wysłany do ostatniego dnia miesiące.... Czyli że wysyłają 32 maja i może dojdzie do 14 dni. Ale zszokowany mnie stwietdzeniem, że wysyłają zwykłym listem bez potwierdzenia, pytam więc co będzie jak bank stwierdzi że wysłał a u mnie w skrzynce się nie znajdzie czytaj nie trafi do moich rąk?
OdpowiedzUsuńU mnie przesyłka już dotarła :)
OdpowiedzUsuńooo! A kiedy spełniłaś/eś warunki? Przyszło pocztą czy kurier?
UsuńRównież dostałem kartę upominkową. Dostarczyła ją Poczta Polska listem poleconym :)
OdpowiedzUsuńRównież dostałem kartę podarunkową, dostarczyła ją Poczta Polska listem poleconym.
OdpowiedzUsuńno to jest nadzieja, że karty dotrą :)
OdpowiedzUsuńU mnie nadal nie ma.
UsuńDo nas dotarła jedna z dwóch, dzisiaj listem polecony.
OdpowiedzUsuńu mnie brak, ale jak wysyłają jednak poleconym to chyba dotrze
OdpowiedzUsuń:)
OdpowiedzUsuńJak internetowo zrezygnować/zamknąć tę kartę? Czy wystarczy ją zastrzec? czy w inny sposób rozwiązujemy umowę?
OdpowiedzUsuńSamo zastrzeżenie dot. plastiku. Umowa kredytowa ciągle zostaje. By z niej zrezygnować musisz złożyć wypowiedzenie - napisz w wiadomości po zalogowaniu.
Usuńdzięki za odpowiedź. Czyli nie ma tam jakiegoś druku/wniosku tylko tak swoimi słowami, tak?
UsuńW wiadomości po zalogowaniu może nie przejść. Myślę, że trzeba będzie zadzwonić na infolinię, napisać list polecony lub udać się do placówki. W marcu mąż próbował poprzez wiadomość ale nie przyjęli wypowiedzenia rachunku.
UsuńCo doradzicie mi na infolinii przy składaniu reklamacji konsultantka skontaktowała się z technikiem który stwierdził ze nie zakładałem karty z linku dedykowanego tylko z jakies strony banku co jest nie prawdą bo napewo ze strony bankobrania skladalem i bon mi się nie należy.
OdpowiedzUsuńTo była doraźna odpowiedź na zapytanie czy po weryfikacji na podstawie reklamacji? Bo sugerowałbym złożyć pisemną reklamację (wtedy odpowiedzi są konkretniejsze; można wysłać wiadomością po zalogowaniu w bankowości). Do tej promocji właśnie jakiegoś dedykowanego wniosku nie było - link z prześwietlenia prowadzi bezpośrednio na stronę banku.
Usuńto była odpowiedź na pytanie czy mi wysłali bo jeszcze nie otrzymałem bonu , konsultantka przytrzymała mnie kilka minut przy słuchaniu muzyki i odp jak wyżej - ze rozmawiała z technikiem, że nie założyłem karty z linku promocji bonu. Przyjęła reklamację ale co teraz słowo przeciwko słowu. Jak udowodnię że jest tak jak ja mówię. Jak mnie zdenerwują wyślę przedsądowe wezwanie do zapłaty. Ciekawe czy będą chcieli mieć negatywną reklamę na FB albo w mediach za 200 zł
UsuńZnaczy, że nie tylko ja nie dostałam bonu.
UsuńTeż jestem po rozmowie z konsultantką i tez odpowiedź, że nie zakładałam z linku dedykowanego. Był to link z bankobranie. Właśnie pisze do nich reklamację.
OdpowiedzUsuńczekam do 30 dni na odpowiedź napiszcie jak u was z reklamacjami
OdpowiedzUsuńNapisałam reklamację w bankowości internetowej. Odpowiedzieli, że przepraszają i że wkrótce przyślą bon. Lepiej mieć odpowiedź czarno na białym niż ustne odpowiedzi z infolinii.
Usuńreklamacja uznana. bon ma być wysłany do końca czerwca.
OdpowiedzUsuńmoja reklamacja tez została uznana co pisałem że jakiś technik powiedział, że nie zakładałem KK ze strony promocji... oczywiście nie odnieśli się co do moich uwag zawartych w reklamacji pisząc że ,, mają nadzieję, że sytuacja nie wpłynie negatywnie na dalsza współpracę,, .... i tu sie mylą bardzo mnie, delikatnie pisząc, wkurzyli.
OdpowiedzUsuńJuż złożyłem następną reklamację za brak premii za polecenie konta i KK !
A mi i żonie przelali po 100 zł w tytule pisząc że premia w promocji wiosenne porządki. Napisaliśmy reklamacje i czekamy co będzie bo 400 łącznie to zawsze lepiej niż 200 zł. Dopisałem że mogą bon wysłać a 100 zostawić jak już dali :)
OdpowiedzUsuńAle ty głupi jesteś. Jak się pomylili na Twoją korzyśc to cicho siedź, a nie reklamacje piszesz...
UsuńRaf, pomylili się na NIEkorzyść klienta i jego żony. U mnie to samo. Anonimowy, czy T-m zareagował na reklamację? Ja napiszę dziś
UsuńCzy komuś zdarzyło się, że któryś z banków pomylił się wypłacając podwójną premię i nie wołał o zwrot ? :-)
UsuńZdarzyło się. Kiedyś w Getinie 2x50 zł.
UsuńAle T-Mobile kiedyś 2 razy wypłacił moneyback i sam sobie później zabrał.
UsuńJa od Citibanku dostałem zwrot za płatności kartą 2 razy po 50pln, chociaż w promocji jest max.50pln miesięcznie. Dostałem 8 czerwca i do tej pory bank się nie upomniał.
UsuńNapisałem wczoraj reklamacje bo pomyłka faktycznie niekorzystna miało być 2x200 zł w bonach a wpłynęło 2x100 na rachunek KK.
UsuńNapisałem że nie obrażę się jak do tej stówki dołączą bon.
To nie jest pomyłka. U mnie to samo promocja była 100 płn gotówką plus bon do tesco. Stwoja juz jest czekam na bon
UsuńCoś bonu nie dostawałem i nie dostawałem, napisałem reklamację. Odpowiedzieli już następnego dnia i mają wysłać do 26.06
OdpowiedzUsuńCi co dostali 100 w promocji wiosenne porządki bonów do Tesco nie dostaną chyba ze złoża reklamacje. Dzwoniłem aby dowiedzieć się kiedy wyślą mi bony a konsultant że mi się nie należą. To się wkur.. złożyłem reklamację. Czekam. Natomiast zgodnie z regulaminem wiosenne porządki promocja wyklucza inne promocje. Maja bajzel albo robią to celowo.
OdpowiedzUsuńpotwierdzam .dzwoniłem -promocje sie nie łaczał .jednak konsultantka powidziała ze jesli w rozmowie telefonicznej przy zakładaniu karty była mowa o promocji 100 pln i karcie do tesco to nalezy po 3,07,2017 pisac reklamacje .
Usuńmoze by ktos podrzucił jak napisac reklamacje w przypadku braku bonu do tesco .ja równiez otrzymałem tylko 100 pln
OdpowiedzUsuńAle przecież to proste. Piszesz że nie dostałeś bonu na czas i w związku z tym zgłaszasz reklamację prosząc o szybkie rozpatrzenie i przesłanie należnej nagrody bo warunki spełnione. I tyle.
Usuńja to wolałem zadzwonic przynajmniej mam numer reklamacji i pewnie szybciej załatwiają . PS dzisiaj na email dostałem... Informujemy, że 1 września 2017 roku zmienia się Taryfa Opłat i Prowizji T-Mobile Usługi Bankowe dla Klientów Indywidualnych (dalej: Taryfa Opłat i Prowizji).
OdpowiedzUsuńDziś zawitał do mnie listonosz z listem poleconym. karta podarunkowa do Tesco jest :)
OdpowiedzUsuńNo to musieli mieć masową wysyłkę bo dziś żona i ja też dostaliśmy.
OdpowiedzUsuńU mnie dziś awizo w skrzynce więc czytając wasze komentarze już się domyślam co na mnie czeka. To co tygryski lubią najbardziej :)
UsuńMi napisali w odpowiedzi na reklamację że bon już wysyłają a 100 zł z innej promocji zgłoszą do odpowiedniego działu aby się tym zajęli. Teraz pytanie co mają na myśli zabiorą już dane pieniądze z rachunku KK ?
OdpowiedzUsuńMi po reklamacji wysłali bon mam już go a jak na razie 100 nie zabrali :)
OdpowiedzUsuńAle pewnie zabiorą.
Mi dali i stówkę i bon - bez żadnej reklamacji. wystarczy czekać cierpliwie :)
OdpowiedzUsuńWarunki spełnione, bonu brak. Napisana reklamacja i przez tydzień cisza, kolejna reklamacja i kilka dni ciszy. W końcu telefon na infolinię na której zostałem przetrzymany przez 14 minut, bo konsultant musiał sprawdzić czy warunki spełniłem.Potwierdzil spełnienie warunków, a z powodu że już złożyłem reklamacje, to mam czekać do miesiąca na jej rozpatrzenie.
OdpowiedzUsuńDodatkowo chcieli wcisnąć jakiś kredyt.
Klient od czasów konta z ninją...
Szkoda że w przepisach jest że bank ma 30 dni na odpowiedź na reklamację bo mają wytrych i zwlekają.
UsuńMi odpowiedzieli po 6 dniach oczywiście uznając reklamację. Zauważcie że TMUB jak się pomyli to reklamacja zazwyczaj zawsze pozytywna dla klienta i w miarę szybko rozpatrywana. A co mają powiedzieć klienci BGŻ-BNP tam to trzeba pisać reklamację za reklamacją i to pewnie 90% osób którzy maja tam rachunek, a odpowiedź to minimum 15 dni i nie zawsze pozytywna.
UsuńJa się z nimi tak woziłem w kwietniu ub.r. i przyrzekłem sobie, że nigdy więcej nie będę miał z nimi absolutnie nic do czynienia.
UsuńJeśli się weźmie pod uwagę zainwestowany czas i niepotrzebne zawracanie głowy, to staje się dość oczywiste, że jakakolwiek promocja w tym 'banku' to czyste nieporozumienie.
W jakim banku? TMUB czy BGŻet?
UsuńA do mnie i żony przyszły bony. Zalogowałem się na stronie tesco na żony bonie 200 zł a na moim 0 zł Normalnie bank sobie żarty robi.
OdpowiedzUsuńtak odpowiedz na reklamacje mi sie podoba
OdpowiedzUsuń-Szanowny Panie, W odpowiedzi na reklamację dotyczącą promocji „200 zł na zakupy z Kartą Kredytową T-Mobile Usługi Bankowe”, proszę o przyjęcie poniższych wyjaśnień. Na wstępnie pragnę bardzo serdecznie przeprosić za brak wysyłki bonu. Uprzejmie informuję, że w dniu 14.07.2017 r. Bank dokonał wypłaty kwoty 200 PLN stanowiącej równowartość reklamowanego bonu na rachunek karty kredytowej nr xxxxxxxxxxxx. Wyrażam nadzieję, że powyższe wyjaśnienia okażą się wystarczające. Z poważaniem, xxxxxx xxxxxx Specjalista ds. Reklamacji i Skarg Zespół Reklamacji i Skarg Alior Bank S.A. Oddział T-Mobile Usługi Bankowe
Kolejny już raz mają problem z bonami. Nie wiem w czym problem z góry założyć że wypłacą 200 zł i po sprawie a nie bawić się w wysyłkę bonów, wkurzać klientów i wyjaśniać reklamację.
OdpowiedzUsuńW odpowiedzi na reklamację bank odpisał:
OdpowiedzUsuń"Uprzejmie informuję, że po otrzymaniu Pani zgłoszenia dokonałam szczegółowej weryfikacji zaistniałej sytuacji. Wyjaśniam, że Pani karta kredytowa została otworzona w ramach promocji Wiosenne Porządki, w związku z czym w dniu 22.06.2017 r. otrzymała Pani wypłatę premii w wysokości 100 PLN. Za błędnie przekazane informacje przez Pracownika Banku odnośnie obowiązującej Panią promocji pragnę serdecznie przeprosić. Zapewniam, że sytuacja miała charakter incydentalny i nie wynikała ze złej woli Banku. Jednocześnie informuję, że w dniu 13.07.2017 r. przekazałam na Pani rachunek karty kredytowej kwotę 100 PLN. Łączna wartość otrzymanej premii wynosi 200 PLN, co jest równowartością karty podarunkowej to Tesco. Wyrażam nadzieję, że przekazane rozwiązanie spotka się z Pani akceptacją."
Z tym że wypłacając 200 zł na kartę kredytową zmuszają mnie albo do wydania tych 200 zł płacąc znów tą kartą albo do przelewu/wypłaty z ATM które kosztują. Wolałbym bon
OdpowiedzUsuńRównież nie otrzymałem bonu i po reklamacji przelali 200 zł na KK. Przy czym ja w Tesco zakupów nie robię, a teraz mogę te 2 stówy wydać gdziekolwiek więc wyszło super.
OdpowiedzUsuńJa dostałem bon a przyznam że wolałbym być w grupie tych co dostali 200 zł do wydania na co się chce.
UsuńA ze te 200zł w gotówce trzeba zapłacić podatek?Jak to wygląda czy w przyszłym roku dostanę od nich Pit na 200zł?
OdpowiedzUsuńPowoli czas myśleć co zrobić z kartą żeby nie zabulić za kolejny rok...
OdpowiedzUsuńPo wypłacie moneybacku po 15-tym składam wypowiedzenie.
UsuńKartę mam ważną do kwietnia. Dostałem SMS od Aliora, że przed wznowieniem zweryfikują czy mi ją wznowią. Dziwna polityka, bo kartę zawsze prawidłowo spłacałem.
OdpowiedzUsuń