By jeszcze w tym miesiącu na konto wpłynęła premia 50 zł, teraz trzeba uzupełnić dane do jej wypłaty. Dzisiejszy wpis jest też świetną okazją by przypomnieć o bardzo dobrej, aktualnie jeszcze dostępnej (do 8.03.) promocji Toyota Banku, w której czeka 140 zł dla nowych i powracających oraz 70 zł dla obecnych klientów banku.
Promocja "Aktywni zyskują" była jedną z części składowych akcji "Rok korzyści z Toyota Bank", która pozwalała zarabiać właśnie przez cały rok. Szczegółowo zasady grudniowej promocji omawiałem we wpisie "Rok korzyści z Toyota Bank": kolejny bonus 50 zł dla obecnych klientów. Dziś przypomnę jedynie najważniejsze wymogi. A należało:
- do 19.02.2016 r. zarejestrować się na stronie promocji (wyrażając przy tym odpowiednie zgody w oświadczeniach)
- do 8.01.2017 r. zwiększyć saldo depozytów w Toyota Banku przez założenie lokaty Plan Depozytowy na 130 dni na kwotę min. 10 000 zł przez 40 dni
- utrzymywać w/w lokatę i zwiększone saldo
Po spełnieniu warunków, organizator akcji (Agora) przesłać miał do 7.03.2017 r. maile informujące o przyznaniu premii i przypominające o dopełnieniu jeszcze jednego obowiązku - uzupełnieniu danych niezbędnych do wypłaty premii. Wiadomości zostały rozesłane 2.03.2017 r. Teraz jest czas by zalogować się na stronie promocji i najpóźniej do 13.03.2017 r. podać numer rachunku Konta Jedynego posiadanego w Toyota Banku, na który wypłacona ma zostać premia. Na jej przelew organizator promocji ma czas do końca marca 2017 r.
Brak maila o przyznaniu premii. Co robić?
Jeśli w swej skrzynce odbiorczej nie masz wiadomości informującej o premii, sprawdź jeszcze różne zakładki poczty. Zdarza się bowiem, że tego typu maile wpadają do folderów typu "spam", "wiadomości-śmieci", "oferty", "zakupy" lub "inne". Jeśli i tam maila nie ma, możesz spróbować zalogować się na stronie promocji. Jeśli będzie możliwe uzupełnienie danych to przypuszczać można, że pojawił się problem z dostawą wiadomości - Twój operator skrzynki pocztowej mógł uznać ją za spam. Jednak gdy danych uzupełnić nie możesz, a masz pewność co do spełnienia wszystkich warunków promocji, niezbędne będzie zgłoszenie reklamacji.
Informacje na temat procesu reklamacyjnego możemy znaleźć w regulaminie akcji:
"1. Reklamacje dotyczące spraw związanych z Promocją prosimy składać na piśmie wraz z uzasadnieniem do Organizatora na adres: Agora SA, ul. Czerska 8/10, 00-732 Warszawa lub pocztą elektroniczną na adres aktywnizyskuja@bankzpremia.pl.
2. Reklamacje rozpatrywać będzie Organizator w terminie 30 (trzydziestu) dni od dnia ich otrzymania. Odpowiedź w sprawie reklamacji zostanie przesłana na adres wskazany w piśmie zawierającym reklamację. W przypadku uznania reklamacji, Premia i/lub Premia dodatkowa zostanie przekazana na Konto Jedyne Uczestnika w ciągu maksymalnie 14 dni od daty wypełnienia przez Uczestnika danych do wypłaty Premii"
Konto Jedyne - co dalej?
W chwili obecnej dostępna jest kolejna promocja Toyota Banku, w której można ponownie zarobić. Na obecnych klientów banku czeka 70 zł za utrzymanie salda środków w banku oraz założenie dwóch kolejnych lokat po min. 5 000 zł. Na rejestrację w akcji "Zarabiaj z duetem korzyści" jest jednak czas już tylko do 8.03. - nieco więcej czasu jest na spełnienie warunków, bo lokaty można założyć nawet do 15.04.2017 r.
Z kolei dla osób które konta w Toyota Banku nigdy nie miały (albo nie mają co najmniej od 1.01.2016 r.) czeka 140 zł. W takim przypadku wymogiem jest otwarcie Konta Jedynego oraz dwóch lokat po min. 5 000 zł. Termin na rejestrację w promocji to również najpóźniej 8.03.2017 r.
Dodatkowo w promocji czekają też premie za polecenia - do uzyskania za rekomendacje jest nawet 250 zł.
Sprawdź szczegóły promocji "Zarabiaj z duetem korzyści">>>
Bądź na bieżąco z promocjami bankowymi - zapisz się na bezpłatny newsletter. Tam powiadamiam o nowościach na blogu i przypominam też o ważnych terminach dla najpopularniejszych promocji:
U mnie brak maila i nadal niewyrównane oprocentowanie z 2,25 na 2,50
OdpowiedzUsuńJak mają tak wypłacac to nie ma co u nich brac tez nie dostałem maila..
UsuńU mnie mail był w spamie więc sprawdźcie czy u was nie jest podobnie. Zresztą nie mail tu najważniejszy a możność uzupełnienia numeru konta.
UsuńBrak maila na 3 kontach. Po zalogowaniu na stronie promocji informacja: "Konkurs zakończony". Czekam do 7 marca i nazajutrz składam reklamacje.
OdpowiedzUsuńU mnie identycznie, udało się zalogować i "konkurs zakończony".
UsuńDzięki za przypomnienie. Wiadomości na skrzynce nie było. Ale wystarczyło się zalogować i panel do wpisania danych do przelewu był u mnie dostępny. Gdyby nie przypomnienie chyba bym przegapił. DZIĘKI!!
OdpowiedzUsuńTeż zapomniałam o tej promocji. Bez zakładania konta trochę beznamiętnie założyłam lokatę a tu już czas na premię. Przypomnienie bardzo dobra rzecz!
UsuńU mnie tez brak maila mimo spelnienia warunkow. Ale na stronie udalo sie uzupelnic dane.
OdpowiedzUsuńReklamacja uznana, jest premia 50zł.
OdpowiedzUsuń