Warunki promocji są proste. Wystarczy zrealizować płatność na kwotę co najmniej 100 zł za pomocą usługi Przelew24. I za to bank wypłaci bonus 20 zł. Są jednak jeszcze dwa dodatkowe warunki: trzeba otrzymać zaproszenie do promocji i załapać się do grona osób, które zakup wykonają najszybciej.
Aby wziąć udział w promocji "Przelew24 się opłaca" potrzebne jest zaproszenie od BZ WBK. Zgodnie z regulaminem uczestnikiem promocji jest:
"osoba fizyczna posiadająca pełną zdolność do czynności prawnych, która posiada Konto [w złotych - przyp. Mr. Złotówa] oraz otrzyma informację o Promocji w usłudze bankowości elektronicznej BZWBK24 Internet w formie banera"Jeśli więc jesteś wyróżnionym klientem i bank zaprosił Cię do promocji to aby zdobyć bonus 20 zł należy dokonać płatność na kwotę min. 100 zł korzystając z usługi Przelew24 w usłudze Zakupy mobilne w aplikacji BZWBK24 lub w internetowym sklepie albo serwisie aukcyjnym udostępniającym taką formę płatności.
💡 Przelew24 to uproszczona ścieżka płatności, gdzie po wyborze takiej formy finalizacji zakupu klient przekierowywany jest na stronę logowania do bankowości internetowej, a tam już dane do przelewu są podstawione i wystarczy jedynie autoryzować transakcję.Promocja trwa od 3.04. (choć dopiero dziś bank poinformował o akcji na swym blogu) do 14.04.2017 r. Bonus przewidziany jest jednak tylko dla pierwszych 500 uczestników promocji, którzy spełnią warunki (tj. dokonają płatności). Jego wypłata ma nastąpić do 28.04.2017 r.
Tytuł promocji "Przelew24 się opłaca" jest prawdziwy... ale tylko dzięki tej promocji. Standardowo BZ WBK po zeszłorocznych zmianach w cenniku pobiera opłatę w wysokości 0,50 zł za realizację takiej płatności (dotyczy posiadaczy Konta Godnego Polecenia, 1|2|3 oraz Aktywni 50+). Jeśli więc nie ma bonusów to standardowo lepiej płacić kartą.
Bądź na bieżąco z okazjami do bankobrania. Obserwuj @bankobranie na Twitterze i polub na Facebooku:
Gdzie da się zapłacić Przelewem24? Jakieś typy?
OdpowiedzUsuńNp Allegro
UsuńWidać, że przez opłatę Przelew24 nie ma wzięcia to teraz trzeba robić promocję. Nie zrozumiem bankowców.
OdpowiedzUsuńWszystko ładnie pięknie. Wziąłbym udział bardzo chętnie. Ale jeden szczegół jest. Baneru u mnie brak.
OdpowiedzUsuńbaneru brak adblock wyłączony
UsuńJak wyglada takie zaproszenie?
OdpowiedzUsuńNie ma zadnego baneru, to jakaś ściema.
OdpowiedzUsuńU mnie też brak :(
UsuńCiekawe czy chociaż te 500 osób baner zobaczyło bo u mnie w rodzinie na kontach banera brak.
OdpowiedzUsuńU mnie również brak na 2 kontach w rodzinie.Czy wogule ktos z czytelników bankobrania dostał zaproszenie?
OdpowiedzUsuńdopiero teraz pojawił mi się baner, po zalogowaniu na konto zamiast informacji o kontach najpierw była informacja o promocji.
OdpowiedzUsuńU mnie za to pojawił się baner o zmianie autoryzacji koszyka przelewów. A poza tym nic o promocji :(
OdpowiedzUsuńBZ WBK poraz kolejny daje 50 zł za założenie konta oraz 100 zł za jego polecenie w III edycji programu Polecaj Bank
OdpowiedzUsuńMiałam banery na 2 kontach
OdpowiedzUsuńA wcześniej płaciłaś z tych kont Przelewem 24?? Albo w ogóle coś kupowałaś w internecie?
UsuńOtrzymaliście już premię ?
OdpowiedzUsuńNie ma.
UsuńNo w sumie zapomniałem o tym że do dziś. Dzięki za przypomnienie ale nie ma :( Jutro leci reklamacja.
Usuńteż nie ma, pierwszy raz tak nieładnie robią...
UsuńU mnie baner był, skorzystałam, zakup na allegro... zaglądam dziś i zwrotu nie ma, ale jest opłata za przelew24 -0,50zł... w dodatku nie mogę wysłać reklamacji przez wiadomości bankowe... nie działa jak należy. W BGŻ BNP też mnie ożnęli na 10 zł, normalnie co miesiąc pisanie reklamacji zajmuje mi naprawdę sporo czasu...
OdpowiedzUsuńChyba nikt nie dostał. Ja spełniłem warunki od razu więc powinienem się załapać. Ale niestety 10 zł brak. Reklamację wysłałem i zobaczymy jak się sytuacja rozwinie.
UsuńPytanie kiedy spełniłeś warunki i kiedy w ogóle ci się baner pojawił bo wychodzi na to że nie wszystkim pojawił się od razu. A to byłoby nie fair ze strony banku jeśli rzucali klientom banery dopiero wtedy gdy już pula była wyczerpana.
UsuńAle robią w kulki klientów... Przecież powinno być to tak skonstruowane, ze jeśli jest limit 500 bonusów, to już po jego przekroczeniu automatycznie powinna wyświetlać się informacja o jego zakończeniu. Ale gdzież tam... kolejnych 1000 klientów płaci przelewem 24 w nadziei na załapanie się na promocje, a potem zamiast bonusu ma opłatę za przelew... Pomnożyć przez ilość naiwniaków i mają z nawiązką na wypłatę bonusów dla szczęśliwców...
OdpowiedzUsuńŻenada!
Słabo to wygląda jeśli tak by miało być że wszyscy są zrobieni w balona.
UsuńNie lubię takich promocji bo w sumie nie ma podstaw do reklamacji. Zawsze mogą odpisać żeś się ofiaro losu nie załapał bo byłeś nr 501. I nic nie udowodnisz.
OdpowiedzUsuńDostałam odpowiedź na reklamację, że dzięki wspaniałomyślności kogoś tam, opłata za przelew 24 jest mi zwrócona na konto ;D O braku wypłaty premii 20 zł nie wspomniano ani słowem... Zatem dalej drążę temat i liczę na 2dyszki :D
OdpowiedzUsuńCo wam odpisali w reklamacjach? Mi napisali, że 4 kwietnia pula była wyczerpana ...
OdpowiedzUsuńMi jeszcze nic. Ale ja loguję się codziennie no więc jeśli baner pojawia się 6-go to sobie w kulki lecą.
UsuńMoże i była wyczerpana, ale żadnej informacji na stronie nie było, zatem setki klientów kupowało z nadzieją, że jednak się załapią. To moim zdaniem nieuczciwa praktyka banku, bo w ten sposób, każdemu można wcisnąć, że pula się skończyła, ale takowej informacji nie było!
Usuń4 kwietnia skończyła się pula, a 7-ego wyświetlił się baner. Niezła manipulacja i gra nie fair. Lipa straszna. Dali ciała w bzwbk strasznie. A teraz udwodnij, że się cokolwiek wyświetliło.
OdpowiedzUsuńa mi odpisali tak:
UsuńSzanowny Panie,
odpowiadając na zgłoszenie dotyczące promocji Przelew24 się opłaca informuję, że rozpatrzyliśmy je pozytywnie.
Nagrodę 20 zł przekażemy na Pana konto do 15.05.2017 r.
w reklamacji napisałem że od razu jak pojawił się baner to zrobiłem przelew, zasugerowałem też że chyba nie dali mi zaproszenia do promocji w której pula nagród była już wyczerpana.
Udało się powodzenia
No to jest nadzieja. Ja jeszcze czekam na odpowiedź
Usuń