Wystartowała kolejna promocja z bonami zakupowymi. Tym razem zdobyć je można w prosty sposób w promocji Konta Inteligo.
To kolejna już promocja, która nawiązuje do zbliżających się wakacji. Do zdobycia są bowiem bony, które wykorzystać można na zakupy w sklepach, w których dominuje asortyment sportowy i turystyczny. Warunki promocji są bardzo proste, a okres karencji króciutki.
Dla kogo promocja? Udział w akcji mogą wziąć osoby pełnoletnie, zamieszkałe w Polsce, które od 1.12.2016 do 24.05.2017 r. nie posiadały Konta Inteligo lub innego konta prowadzonego przez PKO BP. Jeśli więc takowego konta lub kont nie było Ci dane posiadać kiedykolwiek lub udało się je zamknąć najpóźniej do 30.11.2016 r. to teraz droga do promocji jest dla Ciebie otwarta 😊
Zasady promocji. Aby wziąć udział w akcji "Intersport za 0" wystarczy:
I to już wszystko! Za spełnienie powyższych warunków otrzymasz trzy bony o łącznej wartości 150 zł (każdy z nich po 50 zł) do wykorzystania w sklepach stacjonarnych, jak i w sklepie internetowym Intersport. Bank prześle Ci je w formie elektronicznej wiadomością w serwisie bankowości internetowej Inteligo najpóźniej do 31.07.2017 r. (do dnia wydania nagrody należy posiadać konto i kartę otwarte w promocji). Bony będzie można zrealizować do 31.12.2017 r. Przy pojedynczej transakcji zakupu w przypadku zakupów w sklepie stacjonarnym wykorzystać można dowolną liczbę bonów. W przypadku sklepu internetowego przy zakupie wykorzystać można tylko jeden bon (możliwość jego realizacji możliwa jest wyłącznie przy zakupie towaru/towarów za min. 50 zł).
Aktualnie dostępna jest też inna promocja Konta Inteligo, w której do zdobycia jest nagroda pieniężna 100 zł za otwarcie konta z polecenia w ramach programu "Mam Inteligo". Warunki tej akcji też są łatwe, aczkolwiek o wiele dłuższy jest okres karencji - z udziału w promocji wyklucza posiadanie Konta Inteligo w ciągu aż trzech ostatnich lat.
[Aktualizacja w dn. 26.05., g. 9:40: Zgodnie z mą zapowiedzią w komentarzu (tutaj), przypuszczenie dotyczące odrębności promocji spróbowałem potwierdzić u organizatora. Biuro Komunikacji i Odpowiedzialności Społecznej banku przekazało następującą informację: "promocja Inteligo z bonami Intersport nie łączy się z programem poleceń "Mam Inteligo".]
Mimo wcześniejszych wątpliwości i potwierdzenia z banku (o którym pisałem powyżej), że promocja z bonami do Intersport nie łączy się z programem "Mam Inteligo", ostatecznie okazuje się jednak, że takie połączenie jest możliwe. Po mojej interwencji spowodowanej informacją od Czytelnika, który jednak otrzymał z banku zapewnienie o łączeniu się promocji, ponownie wysłałem zapytanie do Biura Komunikacji z prośbą o wyjaśnienie. Tym razem otrzymałem jednoznaczną informację, że z obydwu promocji można skorzystać jednocześnie. Aby zdobyć dwie nagrody naraz trzeba więc nie posiadać Konta Inteligo co najmniej od 24.04.2014 r. oraz konta w PKO BP co najmniej od 1.12.2016 r. i:
Szczegóły dotyczące programu poleceń znajdziesz tutaj.
Złóż wniosek o Konto Inteligo i zdobądź 150 zł do Intersport
Przydatne dokumenty:
To kolejna już promocja, która nawiązuje do zbliżających się wakacji. Do zdobycia są bowiem bony, które wykorzystać można na zakupy w sklepach, w których dominuje asortyment sportowy i turystyczny. Warunki promocji są bardzo proste, a okres karencji króciutki.
Dla kogo promocja? Udział w akcji mogą wziąć osoby pełnoletnie, zamieszkałe w Polsce, które od 1.12.2016 do 24.05.2017 r. nie posiadały Konta Inteligo lub innego konta prowadzonego przez PKO BP. Jeśli więc takowego konta lub kont nie było Ci dane posiadać kiedykolwiek lub udało się je zamknąć najpóźniej do 30.11.2016 r. to teraz droga do promocji jest dla Ciebie otwarta 😊
Zasady promocji. Aby wziąć udział w akcji "Intersport za 0" wystarczy:
- do 30.06.2017 r. złożyć wniosek o Konto Inteligo wraz z wydawaną do niego kartą płatniczą Mastercard (uwaga: we wniosku dostępna jest też karta Visa, ale do udziału w promocji kwalifikuje wyłącznie zamówienie karty z logo Mastercard)
- najpóźniej do 14.07.2017 r.:
- zarejestrować się na stronie promocji
- wyrazić zgodę na otrzymywanie od banku informacji marketingowych i handlowych
- dokonać co najmniej jedną płatność kartą (na dowolną kwotę)
I to już wszystko! Za spełnienie powyższych warunków otrzymasz trzy bony o łącznej wartości 150 zł (każdy z nich po 50 zł) do wykorzystania w sklepach stacjonarnych, jak i w sklepie internetowym Intersport. Bank prześle Ci je w formie elektronicznej wiadomością w serwisie bankowości internetowej Inteligo najpóźniej do 31.07.2017 r. (do dnia wydania nagrody należy posiadać konto i kartę otwarte w promocji). Bony będzie można zrealizować do 31.12.2017 r. Przy pojedynczej transakcji zakupu w przypadku zakupów w sklepie stacjonarnym wykorzystać można dowolną liczbę bonów. W przypadku sklepu internetowego przy zakupie wykorzystać można tylko jeden bon (możliwość jego realizacji możliwa jest wyłącznie przy zakupie towaru/towarów za min. 50 zł).
Pula nagród przewidzianych w promocji została ograniczona (bank przewidział 2 900 nagród - każda po 3 bony warte łącznie 150 zł). O ich przyznaniu decydować będzie kryterium kolejności spełnienia warunków promocji, a o ewentualnym wyczerpaniu puli nagród i przedterminowym zakończeniu akcji bank poinformuje na stronie promocji.
Dodatkowa promocja - nagroda pieniężna 100 zł
Aktualnie dostępna jest też inna promocja Konta Inteligo, w której do zdobycia jest nagroda pieniężna 100 zł za otwarcie konta z polecenia w ramach programu "Mam Inteligo". Warunki tej akcji też są łatwe, aczkolwiek o wiele dłuższy jest okres karencji - z udziału w promocji wyklucza posiadanie Konta Inteligo w ciągu aż trzech ostatnich lat.
Mimo wcześniejszych wątpliwości i potwierdzenia z banku (o którym pisałem powyżej), że promocja z bonami do Intersport nie łączy się z programem "Mam Inteligo", ostatecznie okazuje się jednak, że takie połączenie jest możliwe. Po mojej interwencji spowodowanej informacją od Czytelnika, który jednak otrzymał z banku zapewnienie o łączeniu się promocji, ponownie wysłałem zapytanie do Biura Komunikacji z prośbą o wyjaśnienie. Tym razem otrzymałem jednoznaczną informację, że z obydwu promocji można skorzystać jednocześnie. Aby zdobyć dwie nagrody naraz trzeba więc nie posiadać Konta Inteligo co najmniej od 24.04.2014 r. oraz konta w PKO BP co najmniej od 1.12.2016 r. i:
- złożyć wniosek o Konto Inteligo (wraz z kartą Mastercard), podając w nim kod promocyjny (uzyskasz go ode mnie tutaj)
W przypadku spełnienia warunków kwalifikujących do skorzystania z obydwu promocji jednocześnie ważne jest, by zwrócić uwagę na miejsce składania wniosku o konto. Koniecznie trzeba zrobić to korzystając ze strony, do której linkuję powyżej. Skorzystanie z linku do wniosku w akcji z bonami do Intersport (podanego na początku tego wpisu), kwalifikuje tylko i wyłącznie do udziału w tej jednej promocji.
- wyrazić zgody na przekazywanie materiałów marketingowych przez PKO Bank Polski
- w ciągu 30 dni kalendarzowych od otwarcia konta wykonać płatności kartą na sumę co najmniej 200 zł (w tym jedną płatność kartą najpóźniej do 14.07.2017 r.) oraz co najmniej jedną transakcję przy użyciu aplikacji IKO (za pomocą kodu BLIK) o łącznej wartości min. 10 zł (wszystkie te płatności należy wykonać w punktach handlowo-usługowych; do transakcji na potrzeby "Mam Inteligo" nie zaliczą się płatności w Internecie)
- do 14.07.2017 r. zarejestrować się na stronie promocji
Szczegóły dotyczące programu poleceń znajdziesz tutaj.
Konto Inteligo - prześwietlenie oferty
Główne cechy Konta Inteligo dla klientów indywidualnych to:
- 0 zł za otwarcie konta
- 0 zł za prowadzenie konta (bez żadnych warunków do spełnienia)
- 0 zł za przelewy złotowe Elixir zlecane w bankowości internetowej lub mobilnej
- 0 zł za posiadanie karty płatniczej do konta (jeśli w miesięcznym okresie rozliczeniowym wykonasz płatności na sumę co najmniej 100 zł; w przeciwnym wypadku opłata wynosi 4 zł)
Ważne: okres rozliczeniowy dla karty płatniczej nie pokrywa się z miesiącami kalendarzowymi, ale jest liczony od dnia zawarcia umowy (od tego też dnia będziesz posiadać już kartę płatnicza, bo przywozi ją kurier).
- 0 zł za wypłaty gotówki w bankomatach PKO BP i BZ WBK
Otwierając konto Inteligo warto zwrócić uwagę na to, że bank włącza pakiet potwierdzeń SMS o transakcjach na koncie. Przez pierwsze dwa miesiące pakiet ten jest darmowy. Później miesięczna opłata wynosi 5 zł. Usługę można na szczęście wyłączyć. I warto zrobić to czym prędzej, by nie zapomnieć i nie ponosić niepotrzebnych kosztów.
Jak wygląda otwarcie konta w Inteligo? Po złożeniu wniosku o konto, bardzo szybko (często w ciągu kilku-kilkunastu minut) skontaktuje się z Tobą konsultant z Inteligo. Podczas rozmowy potwierdzi dane i umówi kuriera (bo to jedyna opcja zawarcia umowy). Podczas rozmowy możesz wskazać inny adres do podpisania umowy niż ten podany we wniosku. Może więc to być np. Twoje miejsce pracy.
Przed przybyciem kurierzy kontaktują się telefonicznie celem ustalenia dokładnej godziny przyjazdu. Po podpisaniu umowy, w ciągu kilku minut od wyjścia kuriera Twoje konto zostanie aktywowane.
Złóż wniosek o Konto Inteligo i zdobądź 150 zł do Intersport
Przydatne dokumenty:
Idzie połączyć z "Mam Inteligo" i zdobyć 100 zł + bony 150 zł??
OdpowiedzUsuńŚmiem twierdzić, że nie. Dlaczego? Regulamin promocji "Intersport za 0" mówi o objęciu promocją wniosków składanych "za pośrednictwem strony internetowej www.inteligo.pl", a w przypadku regulaminu programu poleceń "Mam Inteligo" mamy zapis o konieczności złożenia wniosku za pośrednictwem strony www.maminteligo.pl (i tylko w tam składanym wniosku jest miejsce na wpisanie kodu polecenia).
UsuńOczywiście świetnie by było gdyby te dwie promocje dało się połączyć, ale przyjąć należy interpretację powyższą (lub ewentualnie zaryzykować - złożyć wniosek z kodem polecenia, ale i też zarejestrować się na stronie promocji z Intersport; ryzyka nie ma - zwłaszcza dla tych dla których bony nie są priorytetem, a ewentualnym miłym dodatkiem). Wysłałem zapytanie w tej sprawie do banku. Gdy dostanę odpowiedź - uzupełnię wpis.
Na chwilę obecną ze spokojem w powyższej promocji z bonami do Intersport brać mogą udział osoby, które ze względu na okres karencji (3 lata) i tak nie łapią się na otwarcie konta z polecenia w "Mam Inteligo".
Wyjaśniło się?
UsuńW momencie tego komentarza aktualizowałem wpis :) Niestety, z odpowiedzi banku wynika, że promocje nie łączą się.
UsuńChoć moim zdaniem nic nie stoi na przeszkodzie by założyć konto z polecenia w Mam Inteligo a i też się zarejestrować w promocji z Intersport. Wykluczeniem do dostania stówy to nie będzie a może się udać.
UsuńPo kolejnej próbie i weryfikacji stanowiska banku, interpretacja jest jednak pozytywna. Promocje można połączyć :)
UsuńCzyja to była 'interpretacja' i jak to jest możliwe, żeby na to samo pytanie były dwie diametralnie różne odpowiedzi z tego samego banku?
UsuńTradycyjnie,po otrzymaniu kodów można bez konsekwencji zrezygnować z konta/ karty ?
OdpowiedzUsuńEwentualnie liczyć że przy zgłoszeniu rezygnacji bank da kartę bez warunków
Można zrezygnować. Nie ma lojalki.
UsuńPosiadanie konta i karty wymagane jest do momentu wydania bonów. Później możesz zrobić co chcesz (także je zamknąć, aczkolwiek gdy np. tylko zrezygnujesz z karty to samo konto pozostanie darmowe, a dostęp do środków da BLIK).
UsuńNo to poszło. Telefon z Inteligo błyskawicznie. Może ze 2 minuty minęły? No to czekam na kuriera.
OdpowiedzUsuńPo złożeniu wniosku o konto od razu rejestrowałeś się na stronie promocji? Czy może po telefonie z banku ? A może dopiero należy to zrobić po podpisaniu umowy poprzez kuriera? Ja wniosek złożyłem o 17,50. Przy założeniu ,że pracują do 18 to zadzwonią najwcześniej jutro. Przyszedł SMS i mail że odezwą się w ciągu 48 godzin.Kiedy prawidłowo mam się zarejestrować na stronie promocji ?
UsuńNiedawno brałam udział w podobnej promocji ale w PKO z bonami do intersportu i zapisałam się do promocji zaraz po rozmowie z konsultantem, na długo przed otrzymaniem umowy i karty. Po prostu bałam się, że promocja się skończy zanim się zapiszę. Potem, jak otrzymałam umowę chciałam się ponownie zapisać ot tak dla pewności ale system odpowiadał, że już jestem zapisana. Bony dostałam bez problemu.
UsuńNa moje to kolejność nie ma znaczenia bo są daty do kiedy to zrobić. Ja wysłałem wniosek a zaraz potem się zarejestrowałem. Po PESELu skojarzą.
UsuńPytanko: czy posiadając konto obecnie w PKO bp łapię się na powyższą promocję uzyskując 150 zł? Jak to się ma do: "inne konto prowadzone przez PKO bp"?
OdpowiedzUsuńJeśli posiadasz (teraz lub posiadałeś/-aś po 1.12.2016 r.) jakikolwiek rachunek oszczędnościowo-rozliczeniowy w PKO BP to niestety udziału brać nie możesz.
UsuńTak myślałem, choć miałem wątłą nadzieję, a brałem udział w tej ostatniej promo przy 100 zł do Intersport :( mówi się trudno, i dzięki za odpowiedź ;)
UsuńSą jakieś ograniczenia w takich promocjach dla małżeństw ? Możemy z żoną założyć po koncie i dostaniemy 6x50zl ? ;)
OdpowiedzUsuńOczywiście że możecie. Bycie małżeństwem nie ma nic do rzeczy ;) Możecie sobie założyć 2 odrębne konta.
Usuńnajpóźniej do 14.07.2017 r.: zarejestrować się na stronie promocji Sport za zero z Inteligo. Mogę to zrobić od razu po złożeniu wniosku o konto, czy dopiero po podpisaniu umowy i aktywacji konta? Konsultant mówi, że dopiero po aktywacji konta.
OdpowiedzUsuńMożesz od razu po wysłaniu wniosku. Konsultanci różne rzeczy gadają ;)
UsuńTak jak wyżej pisze Anonimowy25 maja 2017 18:49. W podobnej promocji PKO wziąłem udział i tego samego dnia założyłem konto i się zarejestrowałem. Bony otrzymałem.
UsuńMiła niespodzianka. Bo do upływu tych 3 lat to mi jeszcze brakują jakieś 2 ;) Więc a w sam raz by powrócić. Jest godziwy powód :)
OdpowiedzUsuńja też korzystałem z podobnych promocji, telefon byl dosyc szybko po zlozniu wniosku, a i bony dostalem, takze sie opłaca
OdpowiedzUsuńZ tym łączeniem się promocji Otwórz konto w Inteligo i odbierz 100 zł premii w gotówce oraz 150 zł w bonach Intersport! o sprawa dyskusyjna. Na konkuncyjnym blogu jest informacja potwierdzona przez PKO, że się nie wykluczają.
OdpowiedzUsuńCytat:
Zapewne pierwsze komentarze jakie by się pojawiły pod tym wpisem dotyczyły by tego czy można tę promocję połączyć z promocją “Mam Inteligo” w edycji XIII (przeznaczonej dla osób, które nie posiadały konta w Inteligo od min. 3 lat). Naszym zdaniem jak najbardziej ponieważ regulamin mówi jedynie tyle, że wniosek powinien być złożony ze strony banku inteligo.pl a wniosek umożliwiający skorzystanie z polecenia innej osoby również znajduje się na stronach banku pod tym adresem.
[Aktualizacja 26.05.2017] Mamy potwierdzenie z banku, że promocje się łączą! :)
(…) Uprzejmie informuję, że Regulamin promocji nie zastrzega możliwości wzięcia udziału w dwóch promocjach jednocześnie. Konieczne jest spełnienie warunków określonych w Regulaminach, by mógł Pan(i) otrzymać nagrody.
Założenie konta w ramach programu poleceń gwarantuje nam dodatkowe 100 zł premii, jeżeli wydamy kartą min. 200 zł oraz dokonamy transakcji IKO na min. 10 zł.
[usunięty link - przyp. Mr. Złotówa]
Proszę o weryfikację tej informacji i odpowiedź.
Dzięki za komentarz. Odpowiedź wygląda na udzieloną na zapytanie wysłane przez formularz kontaktowy. Ja potwierdzałem w dwóch źródłach (w tym w biurze prasowym banku). W związku z zasygnalizowaną przez Ciebie rozbieżnością wysłałem zapytanie jeszcze raz.
UsuńPrzygotowując prześwietlenia promocji wybieram zawsze wariant asekuracyjny - na blogu nie obiecuję czegoś co może się nie ziścić w rzeczywistości. Choć oczywiście bardzo bym chciał by promocje się łączyły :)
A jednak wieść bardzo dobra. Po kolejnej próbie i weryfikacji stanowiska banku, interpretacja jest jednak pozytywna. Promocje można połączyć :) Więc już tego teraz trzeba się trzymać :)
UsuńWarto więc drążyć temat...
UsuńZgadzam się w 100% :)
UsuńCzy jak wczoraj złożyłem wniosek bez polecenia. To da się ti jeszcze jakoś odkręcić, aby załapać się na dodatkową 100.
OdpowiedzUsuńRaczej nie bo już masz wniosek a z tego co kojarzę to tego drugiego już nie będą kontynuować.
UsuńCiekawe ile kosztuje 'posiadane' wydawanej karty płatniczej MasterCard do tego konta?
OdpowiedzUsuńCytuję:
Usuń"0 zł za posiadanie karty płatniczej do konta (jeśli w miesięcznym okresie rozliczeniowym wykonasz płatności na sumę co najmniej 100 zł; w przeciwnym wypadku opłata wynosi 4 zł)"
Składając wniosek z tego drugiego linku dostanę 100 zł + bony 150 zł? ale na jakiej zasadzie to działa bo nie rozumiem
OdpowiedzUsuńNa tym że tam podasz kod polecenia. Za to jest 100 zł. A dodatkowo za rejestrację na stronie z bonami będą bony 150 zł.
UsuńCzyli należy to zrobić odwrotnie niż w tym tekście powyżej - najpierw założyć konto, a dopiero później się zarejestrować na bony? Nic ztego nie rozumiem.
UsuńKolejność nie ma znaczenia. Ważne by w czasie promocji
UsuńKolejność ma jak najbardziej znaczenie, a mianowicie najpierw warto założyć konto przez polecenie, za co jest 100 zeta do przodu, a później dopiero podpiąć się na bony.
UsuńOdwrotna kolejność wyklucza 100-złotowy bonus!
Jak wyłączyć te powiadomienia smsowe??
OdpowiedzUsuńNa infolinii lub w serwisie transakcyjnym.
UsuńA gdzie w serwisie transakcyjnym będzie można to zrobić??
UsuńDane i ustawienia > Ustawienia > Powiadomienia
UsuńCzy mogę zamknąć kartę natychmiast po dokonaniu jednej płatności, czy muszę czekać z jej zamknięciem, aż otrzymam bony?
OdpowiedzUsuń"do dnia wydania nagrody należy posiadać konto i kartę otwarte w promocji"
UsuńAle w regulaminie nic nie ma, że nie można zastrzec karty! Jest tylko, że należy posiadać konto, jak np. zgubimy kartę to moim zdaniem otrzymamy te bony, ewentualnie po reklamacji ale regulamin nie stypuluje, że należy utrzymać kartę do końca.
Usuńczyli jak posiadałem konto PKO w tym roku i zamknąłem je w kwietniu to z promocja z bonem do intersport jestem wykluczony ? ale z promocji mam inteligo premia 100zł już nie ?
OdpowiedzUsuńNo właśnie to takie zakręcone. Też miałem konto założone w PKO i zamknąłem w grudniu. W Inteligo mogę założyć ale tylko ze stówą z polecenia a bez bonów :(
UsuńCzy w opcji 150 + 100 obowiązuje wersja, w której kartą trzeba zrobić transakcje na sumę 200 zł czy może w tych 200 musi być jedna na minimum 150 zł tak jak to jest określone w warunkach promocji INTER-SPORT?
OdpowiedzUsuńTu wydanie tych 200 zł automatycznie spowoduje spełnienie warunku płatności w promocji z bonami do Intersport (bo w końcu będzie trzeba wykonać minimum jedną płatność). W przypadku promocji z bonami płatność może być na dowolną kwotę (te 150 zł było wymagane w niedostępnej już, bo zakończonej przed terminem, promocji Nest Banku z bonem do Decathlon).
UsuńNo tak, wysyp promocji i pomieszałem, przepraszam. W takim razie dopytam o te wymagane 200 zł - musi być w jednym kawałku 200 czy może to być kilka transakcji na sumę 200?
UsuńMoże być w jednej, ale może być w wielu transakcjach. Ważne by łącznie wydać min. 200 zł kartą i do tego 10 zł IKO (BLIKiem).
UsuńCzy "punkt handlowo-usługowy" na płatność BLIKiem to też biletomat? :)
OdpowiedzUsuńTak. Chodzi o wszystko co możliwe byle nie płacić przez internet.
UsuńCzy po zrobieniu transakcji BLIK z użyciem aplikacji IKO można tę aplikację wyrejestrować z telefonu i deaktywować w systemie Inteligo? Czy trzeba mieć to aktywne przynajmniej do czasu wypłaty nagrody za polecenie?
OdpowiedzUsuńNie ma żadnego wymogu jej utrzymywania. Ważne by wydać dychę Blikiem a później możesz usuwać
UsuńNo i tym sposobem założyłam kolejne konto... :P Spko jak mnie przekonają to zostanę na dłużej. Aplikacja mi się spodobała, strasznie prosta w uzywaniu
OdpowiedzUsuńTo prawda że aplikacja jest świetna i o level wyżej od innych banków. Jeszcze tylko Millennium w tym względzie dorównuje.
Usuńmożna usunąć aplikację
OdpowiedzUsuńUuuuu a ja omyłkowo zaznaczyłam kartę Visa. Teraz doczytuję że to musiał być Mastercard. Da się to jakoś odkręcić??
OdpowiedzUsuńa dzwonili już banku? Jeśli nie to w trakcie rozmowy pewnie można by jeszcze zmienić, bo tak potwierdzamy o co wnioskowaliśmy.
UsuńZłożyłam znajomemu wniosek w pt koło południa, możliwe żeby do tej pory jeszcze nikt nie dzwonił?
UsuńMożliwe. U mnie dzwonili po 2 dniach.
UsuńTe 10 zł IKO moge wydać na Allegro płacąc Blikiem czy też musi to być płatność w sklepach jak kartą?
OdpowiedzUsuńTeż w punktach handlowo usługowych.
UsuńA co z tą zgodą na otrzymywanie od banku informacji handlowych i marketingowych w promocji intersport za 0 ? Tam są 3 pozycje do zaznaczenia i muszę wszystkie odhaczyć?
OdpowiedzUsuń" Klient wyraża zgodę:
1) na otrzymywanie od PKO Banku Polskiego SA informacji o charakterze marketingowym (w tym informacji handlowych) za
pomocą środków komunikacji elektronicznej, telekomunikacyjnych urządzeń końcowych i automatycznych systemów
wywołujących,
TAK NIE
2) na przetwarzanie danych osobowych przez PKO Bank Polski SA w celu marketingu produktów lub usług podmiotów
współpracujących**,
TAK NIE
3) na otrzymywanie od PKO Banku Polskiego SA informacji o charakterze marketingowym (w tym informacji handlowych)
dotyczących podmiotów współpracujących** za pomocą środków komunikacji elektronicznej, telekomunikacyjnych urządzeń
końcowych i automatycznych systemów wywołujących.
TAK NIE "
Wystarczy ta p-wsza.
Usuńod 2 czerwca nikt nie zadzwonił, kilka dni temu napisałam do nich - cisza, wczoraj złożyłam drugi wniosek, od razy przyszedł mail, że wniosek jest już w weryfikacji ten z 2 czerwca i drugiego złożyć nie można.
OdpowiedzUsuńMiał ktoś tak, że to trwała tyle czasu?
u mnie też trwalo dłuzej, spokojnie. nie mialem problemu jeszcze z żadną ich promocją
OdpowiedzUsuńDziś wpadła stówka :)
OdpowiedzUsuńU mnie to samo - pozdro :P
OdpowiedzUsuńA ja dzis dopiero założyłem, to jeszcze sobie chwile poczekam :D Dobrze ze sie zmiescilem w czasie, szkoda byloby nie skorzystac
OdpowiedzUsuńDzięki za wasze komentarze. U mnie też już 100zł jest. A do głowy by mi nie przyszło żeby już teraz się logować i sprawdzać.
OdpowiedzUsuńDługo czekaliście na bony ?
OdpowiedzUsuńBonów chyba jeszcze nie rozsyłano. Wyżej mowa o premii za konto z polecenia.
UsuńNie mogę otworzyć strony aby złożyć wniosek o konto Inteligo + premia 100 zł (promocja "Mam Inteligo"). Otrzymuje wiadomość, że strona jest niedostępna. Ktoś wie dlaczego?
OdpowiedzUsuńSprawdzałem przed chwilą - u mnie działa. Spróbuj ponowne, bo być może był to tylko chwilowy problem (ewentualnie spróbuj na innej przeglądarce albo na komputerze gdy sytuacja miała miejsce na komórce).
UsuńTo była wina mojej przeglądarki spróbowałem z innej i bez problemu otworzyło. Zastanawiam się tylko dlaczego z tamtej nie mogłem jej otworzyć. Ale to już chyba nie dotyczy tematów "bankobrania".
UsuńCzy te płatne powiadomienia SMS, można samemu jakos wyłączyć ?
OdpowiedzUsuńPo 2 mies. płatne. Wyłączysz w bankowości albo na infolinii.
UsuńTen komentarz został usunięty przez autora.
OdpowiedzUsuńczemu 15.07?? do 31.07 mają czas.
UsuńA sory racja. Płatność do 15.
UsuńKtoś wie gdzie znajdą się bony w przypadku spełnienia warunków promocji ?
OdpowiedzUsuńBędzie wiadomość w bankowości internetowej.
UsuńCzy w aplikacji mobilnej jest dostęp do wiadomości?
UsuńJak uniknąć miesięcznej opłaty za użytkowanie karty po zamknięciu konta INTELIGO ???.
OdpowiedzUsuńPo otrzymaniu bonu na 150 zł co ma nastąpić najpóźniej do 31 lipca - zamierzam w dniu 01 sierpnia wypowiedzieć umowę o prowadzenie konta . Za sierpień prawdopodobnie naliczona zostanie opłata 4 zł pomimo , że w miesiącu lipcu dokonałem płatności kartą na ponad 100 zł . Czy istnieje jakiś sposób by uniknąć tej opłaty ?.
Opłata jest za miesięczny okres rozliczeniowy liczony od daty zawarcia umowy a nie za miesiąc kalendarzowy. Jak zlikwidujesz kartę to opłata jest proporcjonalna do liczby dni a nie cała.
UsuńAby zmniejszyć opłaty za kartę można zlecić jej zamknięcie podczas rozmowy z konsultantem Inteligo. Można także wykonać zastrzeżenie karty po zalogowaniu w serwisie internetowym, w sekcji "Karty” wybierając z prawego menu przycisk "Zastrzeż". Każdy z powyższych sposobów rezygnacji z karty jest dyspozycją nieodwracalną. Za kartę zastrzeżoną Bank nie pobiera opłat miesięcznych za okres następujący po zastrzeżeniu. Jeśli w przyszłości będziesz chciał korzystać z karty płatniczej do rachunku wówczas wystarczy, że zamówisz nową.
UsuńCzy wypowiedzenie umowy Inteligo można złożyć w placówce PKO BP ?.
OdpowiedzUsuńNa stronie : http://www.bankier.pl/wiadomosc/Jak-zamknac-konto-w-banku-Wypowiedzenie-umowy-w-24-instytucjach-7500013.html - jest informacja , że można , ale na innych stronach , że tylko drogą pocztową na adres siedziby banku w W-wie.
Czy ktoś już dostał bony ?
OdpowiedzUsuńCzy ktoś nie wiem ;) Ja nie.
UsuńJa dostałem.
Usuńja też jeszcze nie, teraz sprawdzałem 26-07, godz 20:25
OdpowiedzUsuńNo to raczej czekają z wysyłką do końca. Stawiam że wyślą w poniedziałek
UsuńMam kody :-)
OdpowiedzUsuńja dostaem
OdpowiedzUsuńJa również mam :) można użyć w sklepie stacjonarnym ? kupujac cos np za 400 zł uzyc 3 kody i miec 150 zl rabatu ?
OdpowiedzUsuńTak, w stacjonarnym można użyć wiele kodów naraz.
UsuńFajna promocja. 250 zł na fajnym koncie. I jeszcze czekam teraz na 20 zł za HCE :)
OdpowiedzUsuńPamiętacie, że regulamin promocji mówi w rozdziale 6 punkt 15: "Jeśli Uczestnik Promocji w terminie do 14 września 2017 r. złoży dyspozycję zamknięcia Konta, to nie będzie uwzględniony w Promocji."
OdpowiedzUsuńRozumiem przez to, że póki co mogę jedynie zastrzec kartę przez bankowość internetową. Czy ktoś wie czy jak zastrzegę kartę to będzie się naliczała opłata miesięczna za nią? Może złotówa?
Nie wiem skąd masz ten termin 14 września 2017 r.???
UsuńJa mam ten punkt zapisany tak :
"Jeśli Uczestnik Promocji w terminie do 14 lipca 2017 r. złoży dyspozycję zamknięcia Konta, to nie będzie uwzględniony
w Promocji."
14. września to data z regulaminu już nowej promocji. dotyczy tych którzy teraz zakładają konto.
Usuńsą kody :)
OdpowiedzUsuńJak to jest z tymi bonami ?? Nie wysyłają do wszystkich w tym samym terminie ? Ja jeszcze nie mam. Czekam spokojnie do poniedziałku.
OdpowiedzUsuńA jak fizycznie zrealizować te kody ?.
OdpowiedzUsuńCzy mam je wydrukować i z takim wydrukiem udać się do sklepu ? itam dokonać zakupów .
wystarczy w sklepie podać numer bonu BP.....
UsuńZakupy dziś już zrobione. Nie trzeba nic drukować. Można sprzedawcy przedyktować kody. Wchodzi kilka na raz.
UsuńW sklepie internetowym jest gorzej bo przy zakupie można wykorzystać tylko jeden kod obniżający cenę o 50 zł.
UsuńI ja otrzymałem kody! Jutro na zakupy.
OdpowiedzUsuńKody otrzymałem ;-),ale nie otrzymałem stówki za otwarcie konta z polecenia ,czy ktoś orientuje się kiedy wypłacany jest ten bonus oczywiście spełniłem warunki potrzebne do otrzymania tego bonusu i nic :-( Może orientuje się ktoś z Was gdzie mógłbym sprawdzić czy zakwalifikowałem się do odbioru tej 100-ki ? pozdrawiam D.K.
OdpowiedzUsuńCzasu na wypłatę premii za otwarcie z kodem polecenia mają dużo
Usuń94 dni od końca etapu
Usuńw regulaminie który jest podpięty w wiadomości z otrzymanymi bonami pisze, że jeśli do dnia 14 września wypowiem konto, to nie biorę udziału w promocji. O co chodzi? I w jaki sposób zamknąć konto i kartę, aby nie było opłat?
OdpowiedzUsuńPod linkiem zmienił się regulamin i dotyczy obecnej edycji promocji ("Promocja trwa w okresie od 24 lipca 2017 r. do 14 września 2017 r"). My możemy już zamykać.
Usuńwitam,
OdpowiedzUsuńja do dnia dzisiejszego nie otrzymalam kodow. w jaki sposob najlepiej zlozyc odwolanie? z gory dziekuje za odpowiedz
ja również nie dostałem, ciekawe ile jest takich osób, w sumie jeszcze mają czas do końca dzisiejszego dnia.
UsuńJa też czekam
Usuńwlasnie wyslalem zapytanie-co z bonami?wolalbym uniknac reklamacji....czas
OdpowiedzUsuńwitam,
Usuńa jak wyslales zapytanie? mejlowo jak tak to na jaki adres? czy przez bankowosc internetowa? czy moze inny sposob?
pozdrawiam
beznadzieja żadna z 3 osób w mojej rodzinie nie otrzymała bonów BANK ŻENADA
OdpowiedzUsuńBONÓW BRAK Szanowna Pani, Serdecznie dziękuję za korespondencję o treści: "Witam Kiedy dostane bony do Intersport. Pozdrawiam" Uprzejmie informuję, że pula nagród w promocji "Intersport za 0" była ograniczona do 2900 sztuk po 3 bony. W przypadku spełnienia warunków nagroda była przekazywana do 31 lipca 2017 roku. Warunkiem uzyskania nagrody było: - złożenie wniosku o Konto Inteligo z kartą płatniczą MasterCard PayPass w terminie od 25 maja do 30 czerwca 2017 roku; - wyrażenie odpowiedniej zgody marketingowej; - w terminie do 14 lipca 2017 roku dokonanie przynajmniej jednej transakcji bezgotówkowej kartą MasterCard PayPass i zarejestrowanie się na stronie Inteligo.pl/intersportza0; W przypadku dodatkowych pytań zapraszam do wypełnienia formularza w zakładce "Poczta" po zalogowaniu się do konta. Pomocą służą również nasi konsultanci dostępni pod numerami telefonów 800 121 121 oraz 81 535 67 89. Serdecznie pozdrawiam,
OdpowiedzUsuńNo i ?? Spełniłaś wszystkie warunki ?? To mam rozumiec że można było złożyć wniosek a było się np. 3500 osobą i od razu było wiadomo że jak wszyscy spełnią warunki to się nie otrzyma bonów ?? To są chyba żarty. Poczekam co mi odpiszą.
UsuńNo i przecież bank miał o ewentualnym wyczerpaniu puli nagród i przedterminowym zakończeniu akcji poinformować na stronie promocji. A jak wejdzie się na stronę promocji, to tam nadal można się rejestrować.
Usuńwarunki spełnione stówa z polecenia wpadła,a bonów brakło :-(
UsuńJa dzisiaj dostałem odpowiedź z banku że podobno nie zarejestrowałem się na stronie promocji. Zrobiłem to od razu po otwarciu konta , nawet dwa razy bo chciałem być pewny że przeszło. Za drugim razem dostałem info że pesel jest już zarejestrowany. Szkoda że nie zrobiłem wtedy screena. Bank stracił całe moje zaufanie do tego bezczelnie kłamie. Tu nie chodzi o te bony tylko o zasady !! A wam co odpowiedzieli ??
OdpowiedzUsuńMam podobną sytuację co prawda otrzymałem kody do intersportu ale ze stówki bank mnie skroił stwierdzili że nie spełniłem warunku płatności Blik IKO ;-) co oczywiście zrobiłem i to w wymaganym terminie no cóż moje zaufanie też stracili ;-/
UsuńAle przecież masz historię rachunku i tam jest widoczna płatność więc sprawa jest prosta i zupełnie nie rozumiem czego by mieli nie uznać?! Jedyne co to gdyby ta płatność iko była w internecie. Więc pisz drugą reklamację.
UsuńBony są + stówka - konto założone na początku lipca!
OdpowiedzUsuńJa dostałem kody do Intersportu ale 100 Pln. nie choć spełniłem wszystkie warunki promocji otworzyłem to konto z polecenia z linku powyżej ,bank twierdzi że nie wykonałem płatności IKO w wymaganym czasie KOMPLETNA BZDURA ,no ale jak im to udowodnie . Mr. Złotówa może Ty coś zaradzisz ???? pozdrawiam Daniel
OdpowiedzUsuńZgodnie z komentarzem od @Anonimowy 28 sierpnia 2017 21:58 nieco wyżej. Płatność będzie widoczna w historii transakcji na koncie, więc łatwo to możesz udowodnić. Napisz reklamację wskazując konkretną transakcję i datę jej wykonania.
UsuńTak też zrobiłem ale te transakcje nie są jakoś specjalnie oznaczone i bank twierdzi że to nie były transakcje zbliżeniowe telefonem :-/ i weź tu się z nimi kłuć ,pozdrawiam Daniel
UsuńNa potrzeby promocji "Mam Inteligo" powinna być wykonana płatność IKO (BLIKiem), a więc z wykorzystaniem 6-cyfrowego kodu, a nie zbliżeniowo telefonem. Wtedy w historii powinno to być opisane w wyróżniający się sposób - nie mam obecnie wglądu do historii Konta Inteligo, ale w PKO BP (czyli przy podobnych zasadach; PKO BP jest właścicielem Inteligo) transakcja BLIKiem opisana jest jako "Zakup w terminalu - kod mobilny".
UsuńMr Złotówa opisz w promocjach Inteligo (w przyszłości) że z konta głównego można zrezygnować tylko listem poleconym. Konto internetowe a robią problemy!
OdpowiedzUsuńZnaczek na list polecony kosztuje teraz tylko 5,65 zeta!
UsuńZałożyłem konto dokonałem zakup kartą wyraziłem wszystkie potrzebne zgody itd. promocja kończy się 14 09 a kodów jak nie było tak nie ma nie wiem o co w tym chodzi
OdpowiedzUsuńPowyższa promocja zakończyła się w lipcu. Zapewne masz na myśli edycję opisywaną tutaj - w niej bony mają być rozesłane do 29.09.
Usuń