700 zł od Santandera800 zł od mBanku1070 zł od BNP Paribas1000 zł za kartę Citi650 zł od Millennium500 zł od ING

26.05.2017

Nawet 400 zł za Konto Optymalne w BGŻ BNP Paribas

Za otwarcie konta do wzięcia jest 100 zł na start oraz do 300 zł zwrotów za płatności kartą.

400 zł za Konto Optymalne w BGŻ BNP Paribas
Darmowe Konto Optymalne dopiero co pojawiło się w ofercie BGŻ BNP Paribas wraz z towarzyszącą mu promocją moneybacku, a już mamy dodatkową okazję do zarobienia. Oprócz 300 zł teraz do wzięcia jest jeszcze dodatkowe 100 zł. Przy zachowaniu krótkiego okresu karencji!

Dla kogo promocja? Udział w akcji mogą wziąć osoby, które nie są stroną umowy ramowej z BGŻ BNP Paribas oraz w okresie od 26.11.2016 do 25.05.2017 r. nie były posiadaczami, ani współposiadaczami konta osobistego w BGŻ BNP Paribas. Z promocji nie wyklucza jednak posiadanie konta oszczędnościowego z BGŻ Optima (to odrębna umowa ramowa).

[Aktualizacja w dn. 31.05., g. 20:45: W związku z wyczerpaniem puli wniosków przewidzianych w akcji, promocja została zakończona. Osoby, które zdążyły złożyć wniosek kwalifikują się do zdobycia premii (oczywiście po spełnieniu pozostałych warunków).]

Zasady promocji. Aby skorzystać z promocji "Premia dla Ciebie" i zyskać bonus 100 zł:
  • zarejestruj się na stronie promocji - można to będzie zrobić do 19.06.2017 r. lub do wcześniejszego wyczerpania puli 1 000 wniosków objętych promocją [Aktualizacja w dn. 31.05. g. 11:45 - wiele wskazuje na to, że promocja zakończy się bardzo szybko - zdecydowanie przed terminem; z informacji przeze mnie uzyskanych wynika, że akcja cieszy się ogromnym zainteresowaniem i pula może wkrótce zostać wyczerpania. Jeśli tak się stanie, organizator poinformuje o tym na stronie promocji i nie będzie już możliwe wysłanie wniosku.]
  • po wypełnieniu formularza rejestracyjnego na tej samej stronie przejdź do złożenia wniosku o Konto Optymalne wraz z kartą płatniczą 
  • najpóźniej do 30.06.2017 r. zawrzyj umowę o konto z kartą
  • w lipcu 2017 r.: 
    • zapewnij wpływ na konto o łącznej wartości min. 1 000 zł
    • wykonaj płatności kartą na sumę min. 300 zł (transakcje te trzeba wykonać w punktach handlowo-usługowych)

I to już wszystko :) Po spełnieniu tych prostych warunków najpóźniej do 10.08.2017 r. otrzymasz maila informującego o przyznaniu premii. Wtedy będzie należało najpóźniej do 17.09. zalogować się na stronie promocji i uzupełnić dane do wypłaty premii (będzie należało podać m.in. numer rachunku Konta Optymalnego otwartego w promocji). Przelew bonusu w wysokości 100 zł ma nastąpić do 19.09.2017 r. Do momentu wypłaty tej premii należy posiadać konto i wydaną do niego kartę (ich utrzymanie nie będzie uciążliwe, bo konto i karta prowadzone są za 0 zł bez warunków).

W graficznym uproszczeniu terminarz promocji wygląda następująco:
Terminarz promocji BGŻ BNP Paribas Premia dla Ciebie

Ważne wskazówki


▶  Podczas rejestracji na stronie promocji trzeba wyrazić zgody na znajdujące się tam oświadczenia (nie da się ich na szczęście przegapić, bo bez nich nie da się przejść dalej)

▶ Wpływ 1 000 zł może pochodzić z dowolnego źródła (poza przelewami między własnymi rachunkami w BGŻ BNP Paribas oraz wpłatami gotówkowymi) - nie ma wymogu by pochodził on np. od pracodawcy. Środki możesz więc przelać np. ze swego konta w innym banku i warunek będzie spełniony. Wpływ oznacza odnotowanie zasilenia konta wymaganą sumą, bez konieczności utrzymywania tych środków w BGŻ BNP Paribas. W dowolnym momencie możesz je przelać/ wypłacić/ wydać.

▶ Jeśli w promocji udział zechce wziąć także ktoś z Twych najbliższych to niezbędna będzie odrębna rejestracja. Z jednego profilu założonego w promocji można bowiem złożyć wyłącznie jeden wniosek o konto. Każda rejestracja wymaga podania innego adresu email.

Konto z Money Back


Otwarcie Konta Optymalnego w powyższej promocji jest jednoznaczne z zakwalifikowaniem do bankowej promocji "Konto z Money Back". Oznacza to możliwość uzyskiwania 2-procentowego zwrotu za płatności kartą przez okres 12 miesięcy od otwarcia konta. Co miesiąc można w ten sposób uzyskać do 25 zł, co łącznie dać może nawet 300 zł zwrotów. Szczegóły moneybacku opisywałem tutaj (w momencie pojawienia się oferty).

Trzeba jedynie pamiętać, że zwroty za płatności kartą nie będą naliczanie we wszystkich miejscach. Regulamin wyklucza bowiem kilka kategorii punktów handlowo-usługowych, które oznaczone są następującymi kodami MCC (to kody charakteryzujące rodzaj działalności dominującej u sprzedawcy czy usługodawcy):
"- 7995, określający kasyna oraz zakłady bukmacherskie i im podobne, 
- 8999, określający profesjonalne usługi, nieklasyfikowane pod innymi kodami MCC, o ile płatność zidentyfikowana jest jako zagraniczna (country code inny niż Polska), 
- 4111, określający m.in. usługi transportowe, 
- 6012, określający instytucje finansowe, 
- 6211, określający brokerów ubezpieczeniowych, 
- 6051, określający przekazy pieniężne w instytucjach finansowych, 
- 4829, określający internetowe przekazy pieniężne. 
- 4900 określający płatność rachunków"

Konto Optymalne - prześwietlenie oferty


Jak już wspomniałem na wstępie, Konto Optymalne jest nowością w ofercie BGŻ BNP Paribas. Jego główne cechy to:
  • 0 zł za otwarcie i prowadzenie konta (bez warunków) 
  • 0 zł za wydanie i posiadanie karty płatniczej wydanej do konta (bez warunków) 
  • 0 zł za przelewy złotowe Elixir zlecane w bankowości internetowej lub mobilnej 
  • 0 zł za wypłaty gotówki z bankomatów sieci BGŻ BNP Paribas oraz Planet Cash (5 zł z pozostałych bankomatów w Polsce)

Do jednoczesnego uzyskania premii 100 zł i naliczania zwrotów za płatności kartą kwalifikują tylko wnioski złożone przez Internet (po rejestracji na stronie promocji). Umowę o konto można zawrzeć wyłącznie za pośrednictwem kuriera.

Złóż wniosek o Konto Optymalne i zdobądź nawet 400 zł

⭐⭐⭐⭐⭐ - To jedna z nielicznych promocji, której daję aż pięć (maksymalna liczba) gwiazdek w ratingu ofert (unikalnym systemie ocen promocji bankowych, dostępnym na blogu Bankobranie). Mamy tu bowiem same plusy: krótki okres karencji, premię na start, systematyczne zwroty za płatności kartą (z drobnymi wykluczeniami, ale dotyczą one jednak wyłącznie miejsc, w których niekoniecznie robimy codzienne zakupy), a do tego konto i karta prowadzone są bez warunków za 0 zł. Warto przy tym zwrócić uwagę na pozytywne zmiany (do niedawna konto otwierane w promocjach BGŻ BNP Paribas wymagało comiesięcznej aktywności by uniknąć opłat, a sam udział w promocjach był ograniczony z powodu długiej, 3-letniej karencji). Przynajmniej teraz tych ograniczeń nie ma 😊

Nie przegap najlepszych promocji bankowych (bo coraz więcej z nich jest limitowane). Zapisz się na bezpłatny newsletter:
Adres e-mail

Przydatne dokumenty:

289 komentarzy:

  1. Wow, a dziś wieczorem miałem składać wniosek o samo konto. A tu taka wieść. Rewelacja!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dobrze, że się wstrzymałem, też miałem już kilka dni temu zakładać samo konto... ;)

      Usuń
  2. Panowie i Panie, możecie się pochwalić jakimi metodami w łatwy sposób zrobić obrót na karcie. Fajna promocja ale żeby otrzymać maksymalny zwrot trzeba wydać 1250 zł. Obrabiam już inne karty i tutaj ciężko będzie o maksymalny zwrot. Macie jakieś patenty :):) którymi możecie się pochwalić ??

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak masz w pobliżu media Markt to kupuj i oddaj, nie rozpakuj sprzętu - ja zawsze brałem jakieś akcesoria, np słuchawki, głośniki bluetooth... Oddać można do miesiąca zwrot najczęściej gotówką, albo na dowolną kartę jak nie mają tyle gotówki w karcie. Zatem tylko robić obrót 😊

      Usuń
    2. Normalnie musisz robić zakupy wszędzie i za wszystko. Przy wykluczonych MCC trudno o akcelerację ;)

      Usuń
  3. Rozumiem, że mogę poprzestać na tych 100 zł a w kolejnych miesiącach nie ma już obowiązku korzystania z moneybacku???

    OdpowiedzUsuń
  4. Czy może wziąć udział w promocji osoba posiadająca konto w BGŻ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Masz na myśli BGŻ Optima? Nawet jeśli w chwili obecnej jesteś tam klientem to możesz wziąć udział w powyższej promocji BGŻ BNP Paribas. W przypadku BGŻ Optima obowiązuje odrębna umowa ramowa, a poza tym nie można tam mieć rachunku oszczędnościowo-rozliczeniowego, a jedynie rachunek oszczędnościowy.

      Usuń
    2. Dziękuję bardzo.Chodziło mi właśnie o BGŻ Optima.

      Usuń
  5. No i świetnie! Wreszcie mogę wrócić :) Ostatnio jak zakładałem iKonto było ledwo 70 zł. Takie czasy były ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bywało różnie. Bo i była promocja z tabletem. Tak czy siak wreszcie można wrócić. Przy tak krótkim okresie wykluczenia wróżę szybki napływ klientów do BGŻ BNP.

      Usuń
    2. Można wrócić tym bardziej że teraz konto i karta są bezwarunkowo darmowe

      Usuń
  6. Otwarcie konta w tej promocji możliwe jest tylko przez kuriera, nie można w oddziale.

    OdpowiedzUsuń
  7. Jak pula 1000 kont zakończy się będzie jakiś komunikat ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, na stronie promocji będzie stosowna informacja.

      Usuń
  8. Lubię jak ktoś idzie pod prąd. Inne banki podnoszą opłaty a tu Paribas ładnie funduje konto za darmo a do tego fajną promocję. Brawo Wy!

    OdpowiedzUsuń
  9. Z kurierem można np na 18 się umówić?

    OdpowiedzUsuń
  10. handlowo-usługowe rozumiem, że stacje benzynowe też wchodzą w grę ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Także. Mogą być dowolne sklepy, stacje paliw, restauracje, kina, apteki, mechanicy, przychodnie itp. itd.

      Usuń
    2. A to za płatności w internetach moneybacku nie będzie??

      Usuń
    3. Jeśli chodzi o moneyback to nie ma przeciwwskazań. Można też płacić w Internecie. Na zwroty nie załapią się wyłącznie płatności z listy wykluczonych MCC.

      Jeśli zaś chodzi o wydanie 300 zł w lipcu (na potrzeby promocji z premią 100 zł) to regulamin mówi o płatnościach "za towary lub usługi w punktach handlowo – usługowych". Ale ten wymóg dotyczy wyłącznie wspomnianych 300 zł.

      Usuń
    4. A na potrzeby promocyjnej "100" to mogę te 300 zł. zapłacić rachunek w żabce?

      Usuń
    5. Na potrzeby promocji to raczej tak. Ale moneybacku z tego nie będzie bo MCC z zastrzeżonych.

      Usuń
    6. A na potrzeby zwrotu 2% to transakcje wykonane i zaksięgowane w danym miesiącu kalendarzowym czy jak np w TMUB można było zrobić transakcję ostatniego dnia miesiąca a księgowanie za 2 dni i taka płatność liczyła się na czas księgowania nie dokonania płatności. Jak tu jest ktoś wie dokładnie ?

      Usuń
  11. Czy jeżeli posiadam kredyt/ zakupy na raty z BGŻ BNP Paribas to mogę skorzystać z promocji ?

    OdpowiedzUsuń
  12. I co ja mam zrobić skoro pośpieszyłem się i złożyłem wniosek do promocji sprzed paru dni? W poniedziałek ma być u mnie kurier z dokumentami ? Czy mogę anulować umowę i odesłać kuriera, a złożyć wniosek w tej tu promocji i zyskać 100 zł więcej ? Szkoda mi stówki. Radźcie proszę.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W takiej sytuacji jedyne co to zadzwoniłbym na infolinię dopytać czy ten wniosek idzie anulować. No i jeszcze przejrzyj regulamin czy nie ma zapisu w stylu: udział dla osób które nie mają umowy i nie jest wobec nich rozpatrywany wniosek. Bo czasem tak się banki zabezpieczają.

      Usuń
    2. infolinia czynna poniedziałek - piątek od 8 rano do którejś tam wiadomośc w mailu gdzie zakładaliśmy konto, w regulaminie brak informacjo co do przetwarzania wniosku

      Usuń
  13. Uwaga: wypowiedzenie umowy konta tylko w placówce lub listownie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mam 5 km na rowerku chwilka byłem wypowiedziałem żyje wiec straszne to nie jest

      Usuń
    2. Anonimowy27 maja 2017 07:36, jak masz daleko to załóż konto na siebie i na rodzinkę (a przecież wytrawni wyjadacze promocji bankowych mają duże rodziny). Zoptymalizujesz zyski, a jak wypowiedzenia wyślecie jednym listem to koszty się rozłożą :)

      Usuń
  14. a co jak złozyłem wniosek o to konto wczoraj? po prostu zrezygnowac w momencie gdy kurier podjedzie z umową i złożyc nowy wniosek tutaj?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sam sobie odpisze, dzwoniłem dziś rano pod numer tel podany w e-mailu gdzie przyszło potwierdzenie złożenia wniosku, anulowany bez problemu :) pani na koniec rozmowy zacheciła do złożenia wniosku o konto w przyszłosci na co odpowiedziałem że na pewno skorzystam :)

      Usuń
  15. czyli promocja z walizką wyklucza z tej oferty?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeśli masz umowę ramową z bankiem to tak. Jeśli już ją wypowiedziałeś a nie miałeś konta przez pół roku to nie. Tak mi powiedziano.

      Usuń
    2. w regulaminie Premia dla ciebie jest zapis
      "W Promocji może wziąć udział Uczestnik, który łącznie spełnia następujące warunki:
      1) nie jest stroną Umowy ramowej na dzień składania wniosku o zawarcie Umowy ramowej oraz otwarcie Konta
      Osobistego w ramach Promocji;
      2) w okresie od dnia 26 listopada 2016 roku do dnia 25 maja 2017 roku (czyli w okresie 6 miesięcy przed datą
      rozpoczęcia Promocji) nie był posiadaczem ani współposiadaczem rachunku oszczędnościowo - rozliczeniowego w
      Banku;"
      oraz definicja umowy ramowej z tego samego regulaminu
      "9) Umowa ramowa - Umowa ramowa Rachunków Bankowych, Karty oraz Elektronicznych Kanałów Dostępu,
      zawierana pomiędzy Bankiem i Uczestnikiem;"
      i teraz tak:
      czy umowa o limit kredytowyi o karte kredytowa zblizeniowa mastercard oraz seri bankowosci internetowej sygma online (promo z walizką) to wg definicji umowa ramowa??

      Usuń
  16. Za czerwcowe płatności kartą zostanie naliczony moneyback w lipcu ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kiedy mają wpływać zwroty? Mam na myśli który dzień miesiąca - np. ostatni, tak jak w promocji "iKonto z bonusem"?

      Usuń
  17. Tylko u kuriera podpisanie umowy ? Nie da się w siedzibie banku ? Akurat mam ich oddział u siebie w mieście ...

    OdpowiedzUsuń
  18. Jeżeli konto otworzę na początku czerwca zwrot za moneyback dostanę już w lipcu ? czy dopiero za miesiąc następny po otwarciu konta ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Od pierwszej transakcji moneyback będzie naliczany. A wypłacany w kolejnym miesiącu.

      Usuń
  19. zeby konto i karta była bezpłatna to w kazdym miesiącu oprócz lipca trzeba zrobic obrót na 300 zł i przelew na 1000 ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Konto i karta są darmowe bez tego. Wpływ 1000 i wydać kartą 300 zł trzeba tylko w lipcu.

      Usuń
  20. Mr. Złotówa piszesz : "po wypełnieniu formularza rejestracyjnego na tej samej stronie przejdź do złożenia wniosku o Konto Optymalne wraz z kartą płatniczą " Tak zrobiłem. W mailu po rejestracji do promocji czytam : "Otwarcie konta jest możliwe bezpośrednio ze strony www.premiadlaciebie.pl po kliknięciu w link...." ale ja wysłałem już wniosek z poziomu formularza rejestracyjnego. Klikam w link który przekierowuje mnie ponownie do wniosku o założenie konta. Mam drugiego maila z banku z informacją o złożonym wniosku, ale żadnego maila od premiadalaciebie z hasłem , możliwością logowania się na stronę promocyjną Premiadlaciebie.pl nie otrzymałem. Czy prawidłowo, we właściwy sposób złożyłem wniosek ? Może powinienem dokończyć procedurę złożenia wniosku do banku z maila potwierdzającego rejestrację ? Wdzięczny będę za odpowiedź.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Twój wniosek będzie objęty promocją - zrobiłeś to prawidłowo. Link przesyłany mailem w sumie też prowadzi do wniosku w promocji - jest taką opcją rezerwową gdyby komuś przerwał się proces składania wniosku po rejestracji. Takie sytuacje zdarzały się w poprzednich edycjach (jak to w życiu sytuacje bardzo różne) i klienci nie mieli już jak wrócić do wniosku na stronie promocji (teraz można dzięki temu linkowi z maila). A podkreślam fakt konieczności złożenia wniosku na stronie promocji po rejestracji, gdyż zdarzały się też przypadki, że ktoś rejestrował się na stronie promocji, ale wniosek składał wchodząc bezpośrednio na stronę banku (a wtedy już warunki promocji nie zostały spełnione).

      Jeśli chodzi o mail z danymi do logowania (link i kod), by uzupełnić dane to mail ten zostanie przesłany do 10.08.

      Usuń
    2. Dzięki. Sam doczytałem, że dane do logowania będą 10.08 :-)
      W ostatnich dwóch miesiącach pisałem 3 reklamacje. Jedna BzWbk, większość odwiedzających ten blog pisała reklamacje w tej promocji. Wysłałem dwie rekla , po drugiej dwie dyszki wpłynęły. Druga CA gdzie nie wypłacili premii tytułem polecenia. Premia wpłynęła, ale stanowisko banku żenujące. W odpowiedzi banku czytam, że to ja nie spełniłem warunku promocji, tzn nie podałem nr rachunku do wypłaty premii, zaś " dobroduszny " bank ze względu na dobro współpracy przekaże na konto premię. Przy każdej promocji robię zrzuty, jak malowany nr rachunku patrzy na mnie :-) Trzecia, wczoraj wysłana do TMUB gdzie ani ja , ani osoba rekomenowana nie mamy premii za polecenie. Prawdziwa seria. Robię zrzuty, staram się niczego nie przeoczyć składając wnioski , ale widzę, że coraz częściej piszę reklamacje. Dotychczas "wygrywam", ale nie o to chodzi żeby za każdym razem reklamować produkt.

      Usuń
    3. Jak się robi zrzuty w Windows 10 ?
      Też zacznę robić przy kolejnych promocjach

      Usuń
  21. Konto można zamknąć przez internet, telefonicznie czy osobiście w banku ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Najpierw należy je założyć, no nie?

      Usuń
    2. To nie jest odp na moje pytanie

      Usuń
    3. List albo placówka.

      Usuń
    4. W oddziale banku lub listownie.

      Usuń
    5. I dziękuję za konkretną odp

      Usuń
  22. Jak jestem stroną umowy z BGŻ i mam KK w promocji co dawali walizkę to nie mogę wziąść udziału w przedmiotowej promocji?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. możesz ja brałem walizkę i power banka za KK i konto w promocji mogłem założyć

      Usuń
    2. jak jest teraz z założeniem konta czy BNP nadal ma problem z wnioskami i na aktywne konto czeka się ponad miesiąc ??

      Usuń
  23. A czy posiadając konta w BGŻ Optima mogę skorzystać z promocji?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Odpowiedź masz w artykule i w komentarzach. Ctr+F słowa "Optima"

      Usuń
    2. Można, sprawdzone.

      Usuń
  24. A jeśli chciałabym umowę na adres zamieszkania nie zameldowania?:( jest tak możliwość. Z tego co widze to kurier to jedyna opcja:(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kurier jedyna opcja. We wniosku możesz wpisać inny adres niż zameldowania.

      Usuń
    2. Kurier przyjeżdża na adres korespondencyjny. Możesz podać inny niż zameldowania.

      Usuń
    3. Od kilku lat nie ma adresu zameldowania, gdyż zastąpił go adres zamieszkania.

      Usuń
  25. Udział w akcji mogą wziąć osoby, które nie są stroną umowy ramowej z BGŻ BNP Parobas - oznacza to, że nie da się połączyć tej promocji z akcją "Konto z Money Back"

    OdpowiedzUsuń
  26. Jak już mam KK to owszem założę konto ale później bank mi powie że nie należy mi się 100 i zwrot 2 % bo w czasie zakładania konta bylem stroną umowy z BGŻ.... mylę się?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sprawdź czy przy karcie kredytowej zawierałeś umowę ramową - będziesz miał w teczce w dokumentach (co jest wielce prawdopodobne). Jeśli ją nadal masz zawartą to z promocji nici.

      Usuń
  27. Jest jednak opłata za kartę w kwocie 1 zł miesięcznie za obsługę nośnika zbliżeniowego.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To nośnik w postaci naklejki zbliżeniowej. Jego zamówienie jest dobrowolne. Standardowa karta do konta (w postaci plastiku) jest wydawana bez opłat i nie ma również opłat miesięcznych ani rocznych za jej posiadanie.

      Usuń
  28. Mnie odrzuciło wniosek. Okazało się że przez przycięte boki dowodu na skanie. Zwróćcie na to uwagę.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nawet gdyby wszystkie dane się zgadzały, to boki są i tak ważniejsze niż środki klienta - tylko we francuskich bankach :)

      Usuń
  29. Czy otwarcie konta aby na pewno jest darmowe? Ja widzę opłatę 35 zł za przesłanie karty.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kartę dostarcza kurier gdy podpisujesz umowę!

      Usuń
    2. To opłata... na życzenie klienta - jeśli z jakiejś przyczyny zdecyduje się na dostarczenie karty w taki sposób (trzeba jednak złożyć odrębną dyspozycję). Standardowo tej opłaty nie ma.

      Usuń
    3. Czyli opłata jest czy jej nie ma?

      Usuń
    4. W przypadku karty przywożonej przez kuriera wraz z umową opłaty nie ma. Standardowo (np. przy wznowieniu karty po upływie jej terminu ważności) karta przesyłana jest listem (również bez opłat).

      Usuń
    5. To skąd wzięło się to 35 zł opłaty? Dziwne ...

      Usuń
    6. Mnie takiej opłaty nie pobrano. Tylko wyczytałem i stąd moje pytanie.

      Usuń
    7. Taką opłatę pobiera większość banków w przypadku, gdy klient życzy sobie otrzymać kartę do już posiadanego konta przesyłką kurierską (a nie standardową przesyłką pocztową). Nie dotyczy to więc karty przywożonej przez kuriera razem z umową konta.

      Usuń
  30. Czekam na 400 zł za 1 miesiąc!

    OdpowiedzUsuń
  31. A jak z tym zwrotem za płatności liczony od momentu otwarcia konta, a więc otwarte konto pod koniec maja i płatności z maja zwracane pod konic czerwca. Karta nie dojdzie w maju, to miesiąc zwrotów stratni jesteśmy bo nie ma jak zapłacić jak się karty nie ma. Otwarcie nastąpiło pod koniec maja. Więc nie da się w ciągu roku 300 zł zarobić a jedynie 275 zł.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kartę chyba przywozi kurier więc już od razu będziesz miał czym płacić.

      Usuń
  32. Wniosek o konto złożyłam w sobotę.do dnia dzisiejszego czekam na
    Weryfikacjie konta. Ile wy czekaliście?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie wniosek w piątek, telefon w poniedziałek.

      Usuń
    2. u mnie tak samo, wniosek piątek, telefon w poniedziałek

      Usuń
  33. Też w sobotę złożyłem ja i żona i nadal cisza jeśli chodzi o mnie do żony napisali że dowód nie przeszedł weryfikacji bo był ok 1 mm przycięty to znaczy fotka i musiała wysyłać wczoraj jeszcze raz ale tak ogólnie to cisza od soboty .

    OdpowiedzUsuń
  34. Dziś miałem trochę sajgon w robocie i nie mogłem odbierać telefonów. Mam niezapisane numery i może być że to też z banku dzwonili. Orientujecie się czy próbują kolejny raz a jeśli tak to po jakim czasie?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Do mnie dzwonili drugi raz po 3 godzinach.

      Usuń
    2. Do mnie drugi raz dzwonili dopiero następnego dnia. Żeby było ciekawiej to teraz ze zastrzeżonego (wczoraj był nr stacjonarny z W-wy). Okazuje się że można podać inny adres do kuriera niż we wniosku. Pani która dzwoniła sama wyszła z propozycją. To adres tylko do jednorazowego użytku.

      Usuń
  35. A jak pula się wyczerpie to będzie jakiś komunikat czy założę konto ale poza promocją?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Standardowo w tego typu akcjach po wyczerpaniu puli na stronie promocji pojawia się komunikat o zakończeniu promocji. Nie ma więc sytuacji by ktoś złożył wniosek, a nie załapał się na gwarantowaną nagrodę.

      Usuń
  36. ten bank w ogóle nie wyplaca zwrotów moneyback trzeba caly czas pisac reklamacje :/

    OdpowiedzUsuń
  37. Już miałem tego artykułu nie czytać bo zobaczyłem i pomyślałem "znów Paribas". A dotąd na kilkanaście jeśli nie kilkadziesiąt promocji tego banku nie łapałem się przez karencję. No a tutaj taka niespodzianka!

    OdpowiedzUsuń
  38. Gdyby ktoś miał w najbliższych dniach problemy z bankowością internetową albo kartami BGŻ BNP Paribas, to przyczyna może leżeć tu:
    https://www.bgzbnpparibas.pl/repozytorium/komunikaty/ograniczenia-w-obsludze-kart-debetowych

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Spora przerwa. No ale nie przebije Aliora który zrobił sobie kiedyś przerwę zahaczającą o 4 dni!

      Usuń
    2. Błagam, znaj skalę, tam to była fuzja banków a nie same karty…

      Usuń
  39. No i po promocji. Zakończyli przyjmowanie wniosków :(

    OdpowiedzUsuń
  40. No i koniec akcji :(((

    OdpowiedzUsuń
  41. kurde ale lipa złożyłem wniosek wcześniej niż moja żona w pierwszym dniu promocji i został on anulowany co za ściema, a wniosek mojej żony przyjęty i już jest w drodze kurierem. Nie kapuje tego kompletnie dlaczego tak jest :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pewnie odrzucone przez coś z dowodem. Czepiają się jak nie jest wyraźny lub przycięty. Ja na Twym miejscu wysłałbym wniosek jeszcze raz po linku z maila.

      Usuń
    2. z dowodem wszystko ok jeśli było by coś nie tak to by napisali że skan dowodu odrzucony i prosimy o załączenie nowego tak jak w przypadku mojej koleżanki.

      Usuń
  42. No i się nie załapałam. Pozostaje nadzieja na powtórkę 😉

    OdpowiedzUsuń
  43. Nie macie czego żałować, bo ten bank to porażka. Co miesiąc trzeba szarpać się z nimi o prawidłowo naliczony moneybank, naliczają opłaty za kartę- też niesłusznie, czas przyjęcia reklamacji i jej reklamacji dochodzi do miesiąca- porażka!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadzam się - żenada. Najgorszy bank na rynku, a konta mialam już prawie wszedzie.

      Usuń
  44. Mam 2 pytania:
    1. Wniosek złożony 27.05. Umowę od kuriera odebrałem dziś 1.06. Na umowie czytam, że umowa z bankiem zawarta w dniu 30..05.2017. Czy maj jako pełny miesiąc będzie wliczał się do 12 miesięcy moneybacku ?
    2. Moneyback będzie rozliczany za pełne miesiące kalendarzowe , czy może od dnia zawarcia umowy ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Liczy się 12 mies. - do 29.05.2018 r. Zwroty są za miesiące kalendarzowe.

      Usuń
    2. No właśnie mam podobną sytuację i od razu jak dzwonili z banku za pytałem o tą kwestię powołując się na regulamin. Pani kazała w tej sprawie osobno dzwonić na infolinie to powiedziałem że tam zazwyczaj nawet nie wiedzą o promocji banku, a co dopiero o tak zawiłych sprawach jak regulamin. Konsultantka stwierdziła że zwroty od czerwca będą prze 12 miesięcy a więc ostatni okres zwrotów to płatności w maju 2018r. Ale spytałem się właśnie jak się ma do tego paragraf 4 ustęp 1. punkt 3) Po chwili namysłu stwierdziła że oddzwoni za chwilę. Po chwili zadzwoniła i powiedział że będzie tak jak powiedziała wcześniej pomimo takiego zapisu w regulaminie. A więc wniosek złożony pod koniec maja, umowa podpisana pod koniec maja kurier w czerwcu i niby zwroty od czerwca do maja 2018 r. Zobaczymy jak wyjdzie czas pokaże pod koniec promocji czy w czerwcu 2018 r naliczą zwrot za maj.

      Usuń
  45. Czy po dodaniu karty do Android Pay transakcje dokonywane w ten sposób będą wliczały się do moneybacku ? Wg mnie tak, ale z tego co czytam to problematyczny bank stąd pytanie.

    OdpowiedzUsuń
  46. właśnie otworzyłem link do założenia rachunku w promocji i.... promocja zakończona.

    OdpowiedzUsuń
  47. Chyba nie mam szczęścia. Rejestracja i złożenie wniosku bezproblemowo- wszak wprawa bankobiorcy. Niestety bank odrzuca wniosek bo ponoć jestem zidentyfikowana jako klientka. To nieprawda byłam ale warunki do promocji spełniam.Infolinia uspokaja że wiedzą o problemie i żeby jutro ponowić wniosek. Ale to sie nie da bez ponownej rejestracji u partnera akcji. Ponowna rejestracja spali mnie w promocji. Znowu konsultantka radzi wniosek z innego adresu mailowego. Nie mam i na potrzeby tej promocji zakładać nie chcę. No to reklamacja w której wnoszę o zagwarantowanie mi promocyjnego konta bo to z winy banku nie mogłam go założyć. Reklamacja sie toczy- słynne 30 dni. Promocja wygasła a kolejna konsultantka każe czekać na wynik reklamacji. Ciekawe czy uda mi się dogonić peleton promocyjny. Pozdrawiam tych którym udało się od razu.

    OdpowiedzUsuń
  48. złożyłem wniosek o konto 30 maja dostałem e maila Twój wniosek nr 4......... o zawarcie Umowy ramowej Konta Oszczędnościowo-Rozliczeniowego w Banku BGŻ BNP Paribas S.A. jest weryfikowany przez
    bank.
    i do dzisiaj nic więcej cisza

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chyba już najwyższy czas na złożenie reklamacji?

      Usuń
    2. Niekoniecznie,ja składałem wniosek w poniedziałek a zadzwonili w czwartek po południu.Jak nie odezwali się w piątek to może po weekendzie.

      Usuń
    3. dzwoniłem dziś nie znaleźli mnie po peselu w swojej bazie ale po numerze wniosku już tak z tego co mi odpowiedziała pani kurier już grzeje auto żeby do mnie jechac, dzwonili do mnie tez 2 razy dzisiej z BNP ale nie miałem jak odebrac

      Usuń
  49. Firma kurierska DHL to totalna porażka. 1 czerwca przysłali mi smsa z informacją o planowanym doręczeniu przesyłki (umowa z BGŻ) w tym dniu i od tej pory cisza. A jak sprawdzam status przesyłki na ich stronie do śledzenia przesyłek, to codziennie pojawia się kolejna pozycja "Przesyłka dotarła do Terminala DHL [nazwa miasta]. Doręczenie jej do Odbiorcy planowane jest dzisiaj lub w umówionym z odbiorcą terminie" i zmienia się tylko data (na bieżący dzień). Czy ktoś miał podobny problem z doręczeniem umowy przez tą firmę?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam dokładnie to samo od kilku dni :)

      Usuń
    2. Nie wiem jakie miasta u was ale u mnie Poznań. Miał być kurier dziś. Zero kontaktu poza bezdusznym smsem z systemu, nie przyjechał. Zadzwoniłem na infolinię, pani sprawdziła i powiedziała że faktycznie przesyłka jest i dotarła do bazy, miała być dostarczona ale dziwne że jednak nikt jej nie podjął!!! Ustaliła ze mną nowy termin na jutro i nawet mogłem podać godziny które mi odpowiadają. Zobaczymy czy się jutro spiszą.

      Usuń
    3. I to samo. Kurier nie dotarł. Znów dzwoniłem. Znów z magazynu przesyłki nie podjął. Na jutro nadano priorytet sprawie. Może do trzech razy sztuka?
      Ale już mogę ocenić że DHL to słaba firma :/

      Usuń
    4. potwierdzam takie sms dzis dostarcza przesyłke 13:30-15:30 i mam koczowac w domu jak głupi a kurier sobie nie przyjedzie pośle im pismo żeby mi zwrócili za stracony czas po minimalnej stawce godzinowej może coś dają

      Usuń
    5. Miałem podobnie:w środę sms że kurier będzie w czwartek między 11.00 a 15.00 i nie było go.Zadzwonił w poniedziałek o 7.00 i dostarczył ok.11.

      Usuń
  50. Ten bank to jakieś nieporozumienie. Złożyłem wniosek w tej promocji, a oni zamiast otworzyć mi nowe konto, to wskrzesili konto zamknięte ponad rok temu. Mam nową umowę ramową, ale ten sam login i ten sam numer konta, a w bankowości internetowej widzę historię transakcji sprzed roku. Czy tak to powinno wyglądać i czy tak otwarte konto bierze udział w tej promocji? Jeżeli jest ktoś, kto otworzył konto w tej promocji, a wcześniej miał już konto w BGŻBNP, to niech sprawdzi, czy ma to samo i napisze w komentarzu. Dzięki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja już 3 raz biorę udział w promocji tego banku i za drugiem razem byłem zdziwiony taką sytuacją ale za drugim były premie więc teraz też myślę będzie ok :)

      Usuń
    2. Witam, mam dokładnie to co Anonimowy, zamknęłam poprzednie konto w czerwcu 2016. Nie będę drążyć sprawy u konsultanta,tylko poczekam do wypłaty premii.Przecież nie muszę pamiętać kiedy zamknęłam konto i jaki miałam nr rachunku.Niestety potwierdzenie zamknięcia rachunku niechcący wyrzuciłam.
      Teraz mam pytanie do Złotówy :
      1.Jeżeli chcę dostać premię 100 zł mogę użyć Sprytnego Billa,
      2.Jeżeli chcę dostać money back nie mogę użyć kodów wykluczonych.
      Dziekuję

      Usuń
  51. Czy można bezpłatnie zmienić pin do karty ?

    OdpowiedzUsuń
  52. Tak, ale tylko w bankomacie Paribas.

    OdpowiedzUsuń
  53. Czy konto i karta miały być bezpłatne ? Dziś została naliczona mi opłata za kartę w kwocie 12 zł "Visiona-Opł.mies.za obsługę MIESIĘCZNA OPŁATA ZA OBSŁUGĘ KARTY-12,00 PLN"

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie to samo... trzeba czekać na rozpatrzenie reklamacji. Jak składałam kiedyś reklamacje za brak zwrotu z mokazji odpowiedzieli mi i zwrócili kaskę już następnego dnia. Tutaj niestety tak nie będzie...

      Usuń
  54. U mnie też opłata 12 zł. Wygląda na to że naliczyli wg taryfy dla konta Maksymalnego bo tam taka jest. Co za łosie. Reklamacja już poszła.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. @Anonimowy 8 czerwca 2017 19:20
      A skąd wiesz, w jakim pakiecie taryfowym masz konto? W bankowości internetowej nigdzie tego nie znajdziesz, a w umowie ramowej ja mam tak: "Plan Taryfowy: Konto Optymalne / Konto Maksymalne / Konto Premium / Bankowość Prywatna". Wynika z tego, że mam konto w czterech wariantach taryfowych jednocześnie! Zastanawiam się poważnie nad odstąpieniem od umowy, bo na pytanie zadane 3 dni temu przez bankowość internetową nadal brak odpowiedzi. Mam wrażenie, że to dopiero początek kłopotów z tym "bankiem".

      Usuń
    2. A skąd wiesz, w jakim pakiecie taryfowym masz konto? Dobre!

      Umowa bez jasnego sprecyzowania rodzaju konta jest NIEWAŻNA !!!

      Usuń
    3. Ja właśnie wysłałem zawiadomienie do KNF z załączoną fotokopią tej niby 'umowy ramowej' i choć wątpię, żeby jakiś polski urząd bronił obywatela na podstawie jednego zawiadomienia, to myślę, że masowe zawiadomienia do KNF mogą wreszcie kiedyś odnieść jakiś skutek.

      Usuń
  55. Dzwoniłem w tej sprawie konsultant powiedział że 30 dni bank ma na rozpatrzenie reklamacji. A może to były faktycznie otwierane konta maksymalne ?
    U mnie w umowie nie jest zaznaczone jakie w ogóle konto zostało otwarte tylko są wymienione 4 ale w żadnym nie mam zaznaczone które to konto zostało otwarte.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Znajomy zakładał iKonto w promo "iKonto z bonusem" i dostał identyczną umowę jak ja do promo "Premia dla Ciebie" z (teoretycznie!) Kontem Optymalnym - tego sam bym nie wymyślił :)

      Usuń
  56. MOZE NIECH ZLOTÓWA SIE WYPOWIE, JAKIE KONTO ZOSTAŁO ZAŁOZONE

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Strona promocji, wniosek o konto dotyczyły, a umowa dotyczyć powinna (dotąd osobiście jej jeszcze nie podpisywałem) Konta Optymalnego przy którym konto i karta są za 0 zł bez warunków. Jednak system przypisał opłaty, których być nie powinno. To nowe konto w ofercie (wprowadzone 22.05.) i zapewne ktoś coś źle skonfigurował, niestety.

      Usuń
  57. U mnie naliczyli 12 zł, a u żony 9. Dzwoniłem na infolinię w sprawie swojego konta. Pan stwierdził, że mam konto optymalne i nir powinna być naliczona żadna opłata. Przyjął reklamację i mają 30 dni na rozpatrzenie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To powoli przestaje być zabawne - ciekawe co KNF miałby do powiedzenia w kwestii ich praktyk? Tak czy owak, to totalny bojkot mógłby skłonić ich w kierunku normalności :)

      Usuń
    2. A ja jutro wysyłam oświadczenie o odstąpieniu od umowy. Wydzwanianie na infolinię, składanie co miesiąc reklamacji (naliczone opłaty, nienaliczony moneyback) i czekanie tygodniami na odpowiedź nie jest warte tych stu paru złotych.

      Usuń
    3. Bez sensu. Właśnie trzeba wycisnąć co się należy i nie odpuszczać. Choćby za te perturbacje.

      Usuń
  58. Pani na infolinii potwierdziła że mam Optymalne, potwierdziła że opłaty w ogóle nie powinno być i przyjęła reklamację. Podejrzewam że my jako nieliczni zauważyliśmy opłaty, sypiemy reklamacjami a reszcie już zwrócą z automatu skoro pewnie wszystkim pobrali.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chyba pobrali tylko tym, którzy już aktywowali kartę.

      Usuń
    2. Moja karta jest wciąż nieaktywna, a 7 zeta opłaty pobrali - cyrk!

      Usuń
  59. A można w reklamacji dodać że żąda się zwrotu 12 zł plus odsetki za to że przetrzymywali nasze pieniądze. Oprocentowanie niech będzie takie jak oni pożyczają. Ja tak robiłem w mbanku i zwracali odsetki.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Napisz że w ramach rekompensaty chcesz tablet :D No a na poważnie to zawsze możesz żądać odsetek. Ale od 12 zł to za wiele ich nie będzie. Zwłaszcza jeśli dziś już oddali ;)

      Usuń
  60. Banki robią promocje po to by zachęcić klientów czymś dodatkowym. Ale by z nimi klient został to nie może być tak jak tu. Potem zarząd będzie oglądał raport i stwierdzi, że klienci niewdzięczni bo dostali 400 zł w promocji a konta masowo zamknęli. No ale czemu się dziwić?

    OdpowiedzUsuń
  61. Na moim koncie i mojej żony również pobrano 12zł :( Reklamacja zgłoszona - czas oczekiwania 30dni... Będzie trzeba na pewno też zweryfikować "Money Back" za płatności kartą jak naliczą...

    [Komentarz przeniesiony spod innego wątku - przyp. Mr. Złotówa]

    OdpowiedzUsuń
  62. Mr. Złotówa, nawet gdyby to było konto z opłatą za kartę, to pierwsza opłata powinna zostać pobrana dopiero za pełny miesiąc - zgodnie z tabelą prowizji i opłat. Wiele wskazuje na to, że ten "błąd" był zamierzony ;)

    [Komentarz przeniesiony spod innego wątku - przyp. Mr. Złotówa]

    OdpowiedzUsuń
  63. Z tego co się orientuję, to jeśli umowa nie zawiera nazwy konta, to jest nieważna ... no, ale mogę się równie dobrze mylić :)

    [Komentarz przeniesiony spod innego wątku - przyp. Mr. Złotówa]

    OdpowiedzUsuń
  64. U mnie: "Visiona-Opł.mies.za obsługę karty 7 zł" Karta nie była nawet aktywowana w maju! Co jest grane?

    [Komentarz przeniesiony spod innego wątku - przyp. Mr. Złotówa]

    OdpowiedzUsuń
  65. Ten bank to jedno wielkie dziadostwo . Jestem klientem tego banku od trzech miesięcy i przez ten czas 6 razy wysyłałem reklamacje dot. wysokości naliczonej premii /moneybacku/ czy opłat za kartę , których nie powinno być. Czekam na premię 100 zł do końca miesiąca i znikam z tego banku.

    [Komentarz przeniesiony spod innego wątku - przyp. Mr. Złotówa]

    OdpowiedzUsuń
  66. Ostatnio na tym forum czytałem post na temat coraz częstszych reklamacji. Coś w tym jest. Ciekawe w jaki sposób potraktują tych którzy nie złożą reklamacji. Czy zwrot nastąpi z automatu, czy ludziska zabólą. Swoją drogą Mr. Złotówa wiesz coś od strony banku na temat tej obsuwy ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Podobno szef działu marketingu Parobas Polska właśnie poleciał :)

      Usuń
    2. Dosłownie przed chwilą dostałem informacje od p. Rzecznik Prasowej BGŻ BNP Paribas. Wiadomość jest oczywiście potwierdzeniem, że opłata pobrana jest niewłaściwe oraz "zostanie zwrócona najpóźniej do 16 czerwca 2017 r."

      Usuń
  67. U mnie i u żony także pojawiła się "opłata miesięczna za obsługę karty" 7pln, chociaż konta zakładaliśmy 22.05. Byłem w banku i pani poinformowała mnie,że ta opłata została niesłusznie pobrana, złożyłem reklamację i czekam na zwrot.

    OdpowiedzUsuń
  68. Na moim koncie i mojej żony już oddali po 12zł :)

    OdpowiedzUsuń
  69. Ten "bank" to jednak porażka. Już czwarty dzień czekam na odpowiedź na proste pytanie wysłane przez bankowość internetową.

    OdpowiedzUsuń
  70. U mnie zwrot już jest.

    OdpowiedzUsuń
  71. Mam pytanko. Dostałam umowę, wszystkie papiery, jest login. A skąd mam wziąć hasło do logowania?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hasło dostaniesz smsem po wpisaniu loginu na stronie logowania.

      Usuń
    2. Podłączam się do pytania.

      Usuń
    3. Przyjdzie sms jak wprowadzisz login

      Usuń
    4. Po wpisaniu hasła otrzymanego poprzez SMS dostałem: "Wystąpił nieoczekiwany błąd" - czy to normalne?

      Usuń
    5. U mnie poszło wszystko sprawnie. Pierwszy raz logowałem się też w okolicach g. 22

      Usuń
  72. Dopiero piszę bo dziś szalony dzień ale dostałem sms i 12 zeta oddane więc po sprawie. Dobrze że szybko się ogarnęli.

    OdpowiedzUsuń
  73. Złożyłem wniosek 31 maja, nie został pozytywnie zweryfikowany - dowód nie odpowiadał. Miałem przesłać ale nie zrobiłem tego. A tu 7 czerwca dostałem maila, że wniosek został wstępnie zweryfikowany pozytywnie i umowa została przekazana do wysyłki.Czy jest to w ogóle możliwe, że nikt z banku nie dzwonił a wysłali umowę? Jeśli tak, to po jakim czasie od takiego maila był u Was kurier? Bo mail był w środę, a w czw i piątek nikt nie dzwonił żeby się umówić na odbiór.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Parobas Polska ma swoje zwyczaje i nie próbuj tego nawet analizować :)

      Usuń
    2. dzięki za pocieszenie, w komentarzach pod kolejną promocją doczytałem, że ktoś czekał na kuriera 2 tygodnie, no super, a ja już chciałem na drugi dzień ...

      Usuń
    3. Na drugi dzień nie jest możliwe choćby z tego względu że kurier przywozi już od razu też kartę.

      Usuń
    4. no tak oni od razu z kartą. Dziś kurier był czyli w środę mail a dziś umowa, to nie tak źle :)

      Usuń
  74. Na moje pytanie o rodzaj konta ROR jakie mi otworzyli, gdyż nie ma tego ani w umowie, dostałem taką odpowiedź:

    "Odpowiadając na otrzymaną korespondencję uprzejmie informuję, że wiadomość została przesłana do właściwego Departamentu Banku"

    Kogo oni tam zatrudniają?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ooooo, to i tak nieźle, postarali się chłopaki:) Mi na takie samo pytanie nie raczyli wogóle odpisać.

      Usuń
    2. W normalnym banku taką informację można znaleźć w bankowości internetowej, a tu w szczegółach rachunku podają wprawdzie stopę oprocentowania, ale nazwa pakietu taryfowego to już dla nich za trudne. Dla mnie to jeden z najgorszych banków działających w Polsce.

      Usuń
    3. Założenie ROR to niewielkie uzależnienie od banku i gdy komuś nie pasuje, to z niego po prostu rezygnuje. Pożyczka na nieruchomość w Parobasie to totalna porażka!

      Usuń
    4. Nazwy pakietu taryfowego próżno też szukać na wyciągu z konta - wygląda na to, że to tajemnica pilnie strzeżona przed samym posiadaczem konta.

      Usuń
    5. Ta sytuacja jest dość kuriozalna - ja czekam już tydzień na odpowiedź co do typu konta jakie zostało mi otworzone i wciąż cisza!

      Usuń
    6. @ Anonimowy 13 czerwca 2017 11:19
      Mam tak samo. Może do końca czerwca odpowiedzą.

      Usuń
    7. Zgłaszajcie tutaj:
      https://www.knf.gov.pl/dane_wspolne/Serwis_konsumenta/pomoc/zgloszenie_na_bank.jsp

      Usuń
    8. DO dziś dnia, tj. po 11 dniach (!), wciąż nie otrzymałem informacji jakie konto zostało mi otworzone i poważnie się zastanawiam czy nie zakończyć z nimi współpracy - strach się bać jak się pomyśli jaka jazda będzie z 2-proc. zwrotem gotówki!

      Usuń
    9. @Anonimowy 20 czerwca 2017 19:09
      Strach to dopiero będzie, jeśli na przykład podwójnie zaksięgują ci transakcje kartą albo nie zdejmą blokady po zaksięgowaniu transakcji kartą - a to też się już zdarzało. Wtedy czekanie przez 30 dni na rozpatrzenie reklamacji może być bardziej emocjonujące. Generalnie BGŻ BNP Paribas jest z tego punktu widzenia (tzn. czasu odpowiadania na zapytania i reklamacje) bankiem podwyższonego ryzyka. PS. Mnie na pytanie o to, w jakim pakiecie taryfowym mam konto, też jeszcze nie odpowiedzieli, a minęło już 14 dni!

      Usuń
  75. Czy płatności kartą, za rachunki na poczcie w tym banku traktowane są jako transakcje bezgotówkowe ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To nie zależy od banku ale MCC jaki jest dla płatności na poczcie a on jest nadawany przez operatora terminali. Powinien być MCC 9399 ale czytałem że zdarzały się poczty na których źle to było ustawione i traktowano nadal jako wypłatę gotówki. Jak to kiedyś było.

      Usuń
  76. Warto wiedzieć, że od 10 stycznia 2017 r. weszła w życie ustawa z dnia 23 września 2016 r. o pozasądowym rozwiązywaniu sporów konsumenckich.

    Do rozpatrywania spraw spornych z naszym Bankiem, zgodnie z Ustawą, podmiotami uprawnionymi są Sąd Polubowny przy Komisji Nadzoru Finansowego (adres: Pl. Powstańców Warszawy 1, 00-030 Warszawa; www.knf.gov.pl) oraz Rzecznik Finansowy (adres: Al. Jerozolimskie 87, 02-001 Warszawa; www.rf.gov.pl).

    Jeśli spór dotyczy umów zawartych przez stronę internetową lub za pomocą innych środków elektronicznych, skargi można zgłaszać za pośrednictwem platformy ODR, dostępnej pod adresem http://ec.europa.eu/consumers/odr/.

    Platforma ODR jest interaktywną stroną internetową, do której możliwy jest elektroniczny i bezpłatny dostęp we wszystkich językach urzędowych w Unii Europejskiej. Stanowi ona jeden punkt dostępu dla konsumentów i przedsiębiorców pragnących pozasądowego rozstrzygania sporów!

    OdpowiedzUsuń
  77. Pytanie dla tych con wrócili do BGŻ, też dostaliście ten sam login i nr konta który mieliście przedtem?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja właśnie wysłałem w identycznej sytuacji reklamację ... zobaczymy kiedy odpowiedzą :)

      Usuń
    2. jak odpiszą wklej co odpisali :) może tak właśnie ma byc.

      Usuń
    3. Dla tych, którzy mieli u nich już kiedyś konto nic już nie zdziwi

      Usuń
  78. Tak. Ten sam login. Mam też podgląd transakcji z 2015 roku

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też mam login raczej ten sam bo kojarzę ale historii nie widzę

      Usuń
    2. Czy to oznacza, że masz iKonto, a nie Optymalne?

      Usuń
    3. Jak można potwierdzić rodzaj konta jakie zostało założone?

      Usuń
    4. Ja mam nawet ten sam nr rachunku.

      Usuń
  79. Ale 1250zł wydać miesięcznie żeby dostać 25zł-ciężka sprawa,więc nie wiem czy to taka fajna promocja.Szczególnie że nie liczą się płatności za rachunki:(

    OdpowiedzUsuń
  80. W dniu 30.05 zarejestrowałem się w powyżej opisanej promocji i otrzymałem wiadomość z linkiem do strony gdzie mogłem złożyć wniosek o konto. Niestety wniosek złożyłem dopiero 18.06 (z podanego linku) i teraz zastanawiam się czy faktycznie załapałem się do tej promocji? Link przekierowuje mnie na "standardową" stronę Banku. Czy w tym przypadku liczyło się 1000 pierwszych rejestracji, czy może limit dotyczył właściwych wniosków o Konto Optymalne? Będę wdzięczy za informację.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak w dokumentach które kurier ci przywiezie będzie regulamin promocji to będzie oznaczać że tak.

      Usuń
  81. Dostałam sms z banku z prośbą o uzupełnienie nr konta do wypłaty premii z poprzedniej edycji, ale po zalogowaniu sie na money manii nie ma tego wniosku z BGż, to gdzie mam ten nr konta wpisać?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tu się zaloguj: https://moneymania.pl/edycja-specjalna-ikonto/index.php?m=app&a=
      Dane masz w mailu

      Usuń
  82. No cyrk z tym bankiem! Najpierw pobrali 9 zł za kartę, której jeszcze nie zwrócili mimo zapewnień, że oddadzą w ciągu kilku dni. Dzisiaj kolejna opłata! 10 zł tytułem opłata za rachunek/pakiet!

    OdpowiedzUsuń

Aktualnie najpopularniejsza promocja:

Zgarnij gwarantowane 700 zł za konto w Santander (teraz z krótszą karencją!)

Nowa edycja przynosi sporo zmian na lepsze.  W skrócie: to o wiele łatwiejsze warunki do spełnienia, skrócony okres wykluczenia dla byłych p...