700 zł od Santandera1100 zł za kartę Citi900 zł za kartę BNP Paribas650 zł od Millennium500 zł od ING

8.06.2017

Zyskaj nawet 400 zł za Konto Optymalne w BGŻ BNP Paribas

Za otwarcie darmowego konta do zdobycia czeka bon zakupowy o wartości 100 zł oraz do 300 zł zwrotów za płatności kartą.

Konto Optymalne BGŻ BNP Paribas 400 zł bon 100 zł Bonprix lub Allegro
Pierwsza z nagród jest do wyboru - zdecydować możesz się na bon o wartości 100 zł do wykorzystania podczas zakupów na Bonprix.pl lub na Allegro.pl w dziale "Dziecko". Pozostałe gratyfikacje wypłacane są już w postaci nagród pieniężnych, które trafią na Twe konto. Także w tej promocji bank jest otwarty na klientów, którzy stosunkowo niedawno zamknęli swoje konta.

Piszę "także w tej promocji", bo niedawno bank zaserwował podobną okazję do bankobrania. Z powodu właśnie skróconej karencji, jak i prostych warunków akcji, pula wniosków objętych promocją wyczerpała się bardzo szybko (po zaledwie pięciu dniach od startu). Warto mieć to na uwadze, bo także tu obowiązują limity.

Dla kogo promocja? Udział w akcji mogą wziąć osoby, które nie są stroną umowy ramowej z BGŻ BNP Paribas oraz co najmniej od 26.11.2016 r. nie były posiadaczami, ani współposiadaczami konta osobistego w BGŻ BNP Paribas. Z promocji nie wyklucza jednak posiadanie konta oszczędnościowego w BGŻ Optima (to odrębna umowa ramowa).

Zasady promocji. Aby skorzystać z okazji i zyskać bon o wartości 100 zł:
  • zarejestruj się na stronie promocji z bonem do Bonprix.pl lub zarejestruj się na stronie promocji z bonem do wykorzystania w dziale "Dziecko" na Allegro.pl - będzie to można zrobić do 19.06.2017 r. lub do wcześniejszego wyczerpania puli wniosków (po 1 000 w każdej z promocji);
  • po wypełnieniu formularza rejestracyjnego na tej samej stronie przejdź do złożenia wniosku o Konto Optymalne wraz z wydawaną do niego kartą płatniczą;
  • najpóźniej do 30.06.2017 r. zawrzyj umowę o konto z kartą;
  • w lipcu 2017 r.: 
    • zapewnij na konto wpływy na sumę min. 1 000 zł;
    • wykonaj płatności kartą na sumę min. 300 zł (transakcje te trzeba wykonać w punktach handlowo-usługowych).

I to by było na tyle. Za spełnienie powyższych warunków otrzymasz wybrany przez siebie bon.

W przypadku uczestników promocji z bonem 100 zł do Bonprix.pl, organizator o przyznaniu nagrody powiadomi mailowo do 28.08.2017 r., a bony zostaną przekazane wiadomością SMS najpóźniej do 15.09.2017 r. Bon będzie można zrealizować na BonPrix.pl najpóźniej do 31.12.2017 r. na zakup towarów (bez wymogu minimalnej wartości koszyka zakupów; środki można wykorzystać jednorazowo; bon nie pokrywa kosztów przesyłki).

Z kolei uczestników promocji z bonem 100 zł do wydania w dziale "Dziecko" na Allegro.pl, organizator o przyznaniu nagrody powiadomi mailowo do 25.08.2017 r., a bony zostaną przekazane również mailem najpóźniej do 15.09.2017 r. Bon będzie można zrealizować jednorazowo, najpóźniej do 28.02.2018 r. (środki wykorzystać można wyłącznie na zakup towarów - bez pokrycia kosztów przesyłki).

Do momentu wydania nagrody należy posiadać konto i wydaną do niego kartę - to jednak nie będzie uciążliwe, bo zarówno konto, jak i karta są darmowe bez jakichkolwiek warunków do spełnienia.

Ważne wskazówki 


▶ Rejestracja na stronie promocji wymaga wyrażenia zgody na znajdujące się tam oświadczenia (nie da się ich na szczęście przegapić, bo bez nich dalej po prostu nie przejdziesz).

▶ Wpływ 1 000 zł może pochodzić z dowolnego źródła (poza przelewami między własnymi rachunkami w BGŻ BNP Paribas i BGŻ Optima oraz wpłatami gotówkowymi). Środki możesz więc przelać np. ze swego konta w innym banku i warunek będzie spełniony. Wpływ oznacza odnotowanie zasilenia konta wymaganą sumą, bez konieczności utrzymywania tych środków w banku. W dowolnym momencie możesz je przelać, wypłacić albo wydać.

▶ Jeśli w promocji udział zechce wziąć także ktoś z Twych najbliższych to musi dokonać odrębnej rejestracji (z wykorzystaniem innego adresu mailowego). Z jednego profilu założonego w promocji można bowiem złożyć wyłącznie jeden wniosek o konto.

▶  W przypadku wcześniejszego wyczerpania puli wniosków objętych promocją organizator powiadomi o tym na stronie z wnioskiem. Nie musisz się więc obawiać założenia konta bez załapania na nagrodę. Bony są gwarantowane - kto złoży promocyjny wniosek (i spełni pozostałe warunki) ten otrzyma nagrodę.

Zwrot za płatności kartą od BGŻ BNP Paribas


Konto Optymalne w BGŻ BNP Paribas ze zwrotem do 300 zł za płatności kartą
Konto Optymalne otwierane w jednej z powyższych promocji, jednocześnie kwalifikuje do bankowej promocji "Konto z Money Back". Dzięki temu uzyskiwać będziesz 2-procentowy zwrot za płatności kartą przez okres aż 12 miesięcy od otwarcia konta. Za dany miesiąc otrzymać można w ten sposób do 25 zł, co łącznie dać może nawet 300 zł (więcej na ten temat pisałem tutaj - w momencie pojawienia się oferty).

Zwrot za płatności kartą naliczany będzie zarówno za transakcje w punktach handlowo-usługowych, jak i w Internecie. Trzeba jednak pamiętać o wykluczeniu przez bank kilku kategorii punktów, w których terminalne płatnicze oznaczone są następującymi kodami MCC (to kody charakteryzujące rodzaj dominującej działalności sprzedawcy czy usługodawcy):
"- 7995, określający kasyna oraz zakłady bukmacherskie i im podobne, 
- 8999, określający profesjonalne usługi, nieklasyfikowane pod innymi kodami MCC, o ile płatność zidentyfikowana jest jako zagraniczna (country code inny niż Polska), 
- 4111, określający m.in. usługi transportowe, 
- 6012, określający instytucje finansowe, 
- 6211, określający brokerów ubezpieczeniowych, 
- 6051, określający przekazy pieniężne w instytucjach finansowych, 
- 4829, określający internetowe przekazy pieniężne. 
- 4900 określający płatność rachunków" 

By uzyskiwać zwroty niezbędne jest zaznaczenie dwóch zgód - są one wskazane we wniosku o konto, więc nie da się tego nie zauważyć 😉


Konto Optymalne - prześwietlenie oferty BGŻ BNP Paribas


Konto otwierane w promocji jest nowością z oferty BGŻ BNP Paribas, która pojawiła się zaledwie przed kilkoma tygodniami. Jego główne cechy to:
  • 0 zł za otwarcie i prowadzenie konta (bez warunków) 
  • 0 zł za wydanie i posiadanie karty płatniczej wydanej do konta (bez warunków) 
  • 0 zł za przelewy złotowe Elixir zlecane w bankowości internetowej lub mobilnej 
  • 0 zł za wypłaty gotówki z bankomatów sieci BGŻ BNP Paribas oraz Planet Cash (5 zł z pozostałych bankomatów w Polsce)

Do jednoczesnego uzyskania wybranego bonu o wartości 100 zł oraz naliczania zwrotów za płatności kartą kwalifikują wyłącznie wnioski złożone przez Internet (po rejestracji na stronie promocji). Umowę o konto można zawrzeć tylko za pośrednictwem kuriera.

Złóż wniosek w wybranej promocji i zdobądź bon oraz zwroty:
  • promocja "Premia dla Rodzica" z bonem 100 zł do wydania w dziale "Dziecko" na Allegro.pl

⭐⭐⭐⭐⭐ - 5 gwiazdek w ratingu ofert (unikalnym systemie ocen promocji bankowych, dostępnym na blogu Bankobranie) nie zdarza się często. W tej promocji jest to jednak nota zasłużona. Mamy bowiem: całkiem przyzwoity okres karencji (pół roku to mało w porównaniu z okresem aż 3-letnim, który bank stosował wcześniej), premię na start (bon można sobie wybrać w zależności od upodobań i potrzeb), systematyczne zwroty za płatności kartą (a więc opcję na bankobranie przez dłuższy okres), a do tego konto z kartą, które są darmowe bez warunków.


Przydatne dokumenty:

61 komentarzy:

  1. Jak mam lokatę i konto w BGŻOptima to mogę wziąć udział??

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Możesz wziąć udział :) Bo to odrębna umowa ramowa, a poza tym konto w BGŻOptima nie jest kontem osobistym, a rachunkiem oszczędnościowym.

      Usuń
  2. Jak wykonam płatności w lipcu to kartę należy nadal trzymać?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Konto i kartę trzeba posiadać do momentu wydania nagrody (najpóźniej ma to nastąpić do 15.09.2017 r.). Jednak i konto, i karta są bez warunków za darmo więc do Ciebie zależy czy z karty korzystać czy nie. Nie musisz, ale ze względu na zwroty warto ;)

      Usuń
  3. A ja zamknęłam konto 2 grudnia'16 r. Sprawdzałam przy ostatniej promocji :( Znów o trochę za późno.

    OdpowiedzUsuń
  4. Uff konto zamkniete 10 listopada, a w niedawnej promocji o dzien za pozno zza granicy wrocilem, teraz juz sie uda! No i darmowe konto totalnie, wiec warto zostawic:)

    OdpowiedzUsuń
  5. MCC 4111 określa LOKALNE usługi transportowe, wodne i lądowe (kolejowe i kołowe) - kiedy wreszcie to zostanie podane prawidłowo?

    OdpowiedzUsuń
  6. Czy umowę można zawrzeć w oddziale? Po prostu mam blisko bo mieszkam nad oddziałem ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. By załapać się na bon, wniosek musi być złożony online i wtedy jedyną opcją zawarcia umowy jest kurier (to dość częsta praktyka w promocjach - w procesie otwierania konta pomijane są placówki bankowe, które po prostu mają inne zadania niż obsługę wniosków internetowych - to robi Call Center i kurierzy).

      Usuń
    2. Dzięki za odpowiedź. Wniosek złożony więc czekam na kuriera. Śmieszne że w praktyce przyjdzie na adres oddziału. Tylko lokal inny 😉

      Usuń
    3. To ja dodam tylko, że w niedawnej promocji BGŻ (termin chyba do 21 maja na wniosek i do 5 czerwca podpisanie umowy) czekałem na odezwę kuriera blisko 2 tygodnie. Oczywiście umowy nie podpisywałem z wiadomych przyczyn..
      Także życzę dobrze :)

      Usuń
  7. To jest lekko gorsza kopia promocji "Premia dla Ciebie" jednak co zadziwia, że oni ledwie się obecnie wyrabiają z prawidłowym naliczaniem zwrotów, a mimo to dalej robią identyczne oferty - będzie z tego jeszcze więcej reklamacji :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi to nawet za kartę naliczyli 12 zł a miała być bez opłat, oczywiście reklamacja poszła.

      Usuń
  8. Jaka firma kurierska wozi umowy??

    OdpowiedzUsuń
  9. Dawno temu przerabiałem z BNP Paribas promocję z tabletem. Kto brał udział wie o co chodzi. Wyszedłem wzmocniony ;) I teraz chętnie wracam.

    OdpowiedzUsuń
  10. czy z promocji wyklucza konto promocyjne dawnego sigma banku zakładane dla walizki?

    OdpowiedzUsuń
  11. Też mam pobrane 12 zł. O co chodzi...?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Opłata pobrana niesłusznie - wychodzi na to, że w wyniku błędu. Oczywiście do zwrotu bo Konto Optymalne i karta są bez warunków za 0 zł. Wyszło tak, że uczestnicy poprzedniej promocji byli trochę królikami doświadczalnymi, bo konto dopiero co weszło do oferty banku - opłaty pobrano pierwszy raz (pewnie wskutek złego skonfigurowania w systemie).

      Usuń
    2. Dziś otrzymałem informacje od p. Rzecznik Prasowej BGŻ BNP Paribas. Wiadomość jest oczywiście potwierdzeniem, że opłata pobrana jest niewłaściwe oraz "zostanie zwrócona najpóźniej do 16 czerwca 2017 r.".

      Usuń
    3. Co w kwestii odsetek za niesłusznie pobrane opłaty i jaka będzie ich wysokość? Mam nadzieję, że 4-krotność WIBID.

      Usuń
    4. Dzięki za interwencję. Zwrot już jest i nawet SMS dostałem z info.

      Usuń
    5. Ja też dostałem zwrot niesłusznie pobranej opłaty za kartę i to nawet z odsetkami - super bank!

      Usuń
  12. Dobrze zrozumiałem że przelew z konta w innym banku na 1000 zł może być ?

    OdpowiedzUsuń
  13. Czy jeżeli spłacam raty do BGŻ BNP Paribas za produkt zakupiony na raty w sklepie Intersport - to jestem "stroną umowy ramowej" i nie mogę wziąć udziału w promocji? Będę wdzięczna za podpowiedź :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeśli masz podpisaną umowę ramową to nie. Jeśli jej nie masz bo raty opierają się o jakąś inną umowę (tylko kredytową a nie ramową) to możesz brać udział. Musisz sprawdzić jaką masz umowę bo tylko ty masz ją do wglądu.

      Usuń
  14. czyli promocja z walizką wyklucza z tej oferty?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no nie wyklucza bo tam zakładałeś karte kredytową a tu jest dla osób które nie były posiadaczami, ani współposiadaczami konta osobistego w BGŻ BNP Paribas. Z promocji nie wyklucza jednak posiadanie konta oszczędnościowego w BGŻ Optima (to odrębna umowa ramowa).

      Usuń
  15. Dyskusja na temat niesłusznie pobranej opłaty za kartę do Konta Optymalnego od uczestników poprzedniej promocji toczy się pod innym wątkiem tutaj (to wpis poświęcony tejże poprzedniej promocji). Część z komentarzy została tam przeniesiona.

    OdpowiedzUsuń
  16. jak długo czeka się na otawrcie konta? Kurier był u mnie we środę i cisza...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Skoro kurier był, to konto jest otwarte. Teraz zaloguj się do bankowości internetowej - login masz w umowie, a hasło dostaniesz smsem w momencie logowania.

      Usuń
  17. czy wszystkie platnosci w sprytnym billu maja kod 4900?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak. MCC nie zależy od rodzaju płatności ale jest nadawany sprzedawcy/usługodawcy.

      Usuń
  18. Z tym działem "Dziecko" na Allegro to przesadzili. Nie każdego interesuje. Mogliby zrobić ogólne.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ale co za problem zachęcić "kogoś" do wystawienia czegoś na Allegro w kategorii "Dziecko"? ;)

      Usuń
  19. Tak a marginesie , jak z ewentualnym podatkiem od 100 zł i późniejszych zwrotów? Pytanie dotyczy pierwszej edycji choć podejrzewam że i ta i poprzednia to te same zasady?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja bym pytał o takie niuanse w skarbowym :)

      Usuń
    2. Nie ma podatku. Ani od stówy ani od zwrotów. W tej i w poprzedniej promocji.

      Usuń
  20. "Z przykrością informujemy, iż Twój wniosek nr XXX o zawarcie Umowy ramowej Konta Oszczędnościowo-Rozliczeniowego w Banku BGŻ BNP Paribas S.A. w wyniku niepodpisania umowy został anulowany."

    Wniosek "o zawarcie Umowy ramowej" został anulowany w wyniku niepodpisania umowy... Serio!? WTF GBŻ BNP!?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Otrzymałem odpowiedź, że próbowano się ze mną skontaktować, ale się nie udało złapać mnie na telefon i dlatego wniosek został anulowany. Przez całe dnie jestem w zasięgu sieci, telefon działa i nikt nie narzekał nigdy na brak kontaktu, a żadnych połączeń (dosłownie ŻADNYCH) w wymienionym czasie nie mam.

      Czy można się od tego jakoś odwoływać?
      Wygląda, jakby bank zrobił sobie promocję, a później broni się, żeby klienci do niej nie przystąpili...

      Usuń
    2. Oczywiście, że można się od tego odwoływać - ja bym niezwłocznie napisał reklamację :)

      Usuń
    3. A kiedy składałeś wniosek? Bo ja 8.06 i nadal nie dostałem nic oprócz 1 maila, że wniosek przyjęty i czekać trzeba na kolejnego z informacją o weryfikacji.

      Usuń
    4. Składałem dzień po Tobie i teoretycznie już się próbowali kontaktować, ale tak jak napisałem, nie mam żadnej informacji o jakiejkolwiek próbie kontaktu.

      Na razie złożyłem drugi wniosek i czekam. Teraz się bez telefonu nigdzie nie ruszam ;)

      Usuń
    5. W jakim celu mieliby się kontaktować? Ktoś coś wie?

      Usuń
    6. "w celu potwierdzenia adresu wysyłki" - cytat z korespondencji.

      Usuń
  21. dotarł już do kogoś kurier? wnioskowałem 8 czerwca i ani widu ani słychu

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też długo czekałem na kuriera. A masz już numer przesyłki??? Jeśli tak to dzwoń na infolinię DHL bo nawalają strasznie.

      Usuń
  22. Która data jest brana pod uwagę przy uwzględnianiu płatności kartą za dany miesiąc - data transakcji czy księgowania? A może obie?

    OdpowiedzUsuń
  23. Czy ktokolwiek otrzymał już zwrot niesłusznie pobranej opłaty za kartę?

    OdpowiedzUsuń
  24. Witam ,Mr.Złotówa może Ty się orientujesz otworzyłem z powyższej promocji konto optymalne ,czy mógłbym polecić teraz do otwarcia takiego konta małżonkę i zgarnąć coś za polecenie lub ona za to że została polecona ? Jeśli tak to jak to zrobić ? byłbym wdzięczny za radę 😉 pozdrawiam gorąco 😉

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W BGŻ BNP Paribas nie ma programu poleceń. A hipotetycznie: nawet jeśli takowy by był to z podobnymi promocjami tego typu programy się nie łączą, bo wniosek musi być złożony na dedykowanej stronie promocji, a nie np. z linku polecenia od obecnego klienta. Pozdrawiam również :)

      Usuń
  25. Na infolinia powiedzieli ze zwrot 2 % tylko za pełne miesiące. Czyli jak otworzyłem konto 3 Lipiec to pierwszy zwrot mam za sierpień czy to prawda?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja otworzyłem w czerwcu i w czerwcu płaciłem a na koniec miesiąca był zwrot.Co prawda zamiast 25zł. zwrócili tylko 7 ale reklamacja poszła i czekam na odpowiedź.

      Usuń
  26. Nie naliczają mi moneybacku po zgłoszeniu reklamacji stwierdzili ze nie mam zgody marketingowej co jest niemozliwe, bo tego pilnuje zawsze plus tu było z gwiazdkami. Jak moge to udowodnic?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zle napisalem te 2 oprocz gwiazdek oczywiscie*

      Usuń
    2. Sprawdź w pozycji 'Ustawienia' tzw. zgody marketingowe - być może są na 'NIE' ... ja po kilku tygodniach oczekiwania na odpowiedź na moją reklamację po prostu zamknąłem konto ... HORROR a nie bank!

      Usuń
    3. No są na nie juz to sprawdzilem, ale jestem pewien ze zaznaczylem i czytalem mnóstwo komentarzy w internecie osob które tez zaznaczaly a nie maja zaznaczonej. Jest to na masową skalę a raczej az tyle osob sie nie pomylilo tylko to pewnie celowe dzialanie banku. Wiadomo ze sie nie udowodni i do tyłu nie wypłacą, ale lekka zenada ze tak postepuja.

      Usuń
    4. Klienci i tak zawsze mają wybór głosując nogami :)

      Usuń
  27. W promocjach BGŻ BNP na wiele już narzekano ale warto jednak zauważyć że w tej promocji wszystko poszło sprawnie i nagroda na czas przyszła.

    OdpowiedzUsuń

Aktualnie najpopularniejsza promocja:

Zgarnij gwarantowane 700 zł za konto w Santander (teraz z krótszą karencją!)

Nowa edycja przynosi sporo zmian na lepsze.  W skrócie: to o wiele łatwiejsze warunki do spełnienia, skrócony okres wykluczenia dla byłych p...