700 zł od Santandera1100 zł za kartę Citi900 zł za kartę BNP Paribas650 zł od Millennium500 zł od ING

29.06.2017

Bon Sodexo o wartości 100 zł w prezencie do Turbokarty z moneybackiem [TYLKO DLA CZYTELNIKÓW BANKOBRANIA!]

Dziś promocja, którą znaleźć można tylko na blogu Bankobranie.

Bon Sodexo 100 zł dla Czytelników Bankobrania za Turbokartę w Santander Consumer Bank
W dodatku to promocja z produktem, który dotąd nigdy nie był dostępny z nagrodą gwarantowaną na start. Mowa bowiem o karcie kredytowej Visa Turbokarta w Santander Consumer Banku, która owocuje zwrotem za płatności (w dowolnych miejscach). Teraz dodatkowo za jej wyrobienie zdobyć możesz bon Sodexo o wartości 100 zł.

[Aktualizacja w dniu 30.06.2017 r., godz. 14:20: zgodnie z zapisami regulaminu o możliwym przedterminowym zakończeniu promocji oraz w związku z ogromnym zainteresowaniem promocją, w chwili obecnej ogłaszam zakończenie akcji.

Osoby, które już wysłały formularz kontaktowy o Turbokartę do Santander Consumer Banku (do godz. 14:19 w dniu 30.06.2017 r.) mogą być pewne załapania się na promocję (oczywiście do spełnienia pozostaje reszta warunków).]


Czym jest bon Sodexo?
Tego typu nagroda pojawiała się w promocjach bankowych już nie raz. Niektórzy bony Sodexo kojarzą zapewne również jako formę prezentu (np. od pracodawcy) w okresie świątecznym. Dla osób, które dotąd nie miały styczności z takimi bonami wyjaśniam: jest to bon, którym zapłacić możesz w wielu punktach handlowo-usługowych. Jeśli zrobisz zakupy np. na kwotę 105 zł to przekazując sprzedawcy bon o wartości 100 zł dopłacisz jedynie różnicę, a więc 5 zł.

Informacje o miejscach, w których akceptowane są bony, znajdziesz tutaj. Bon zrealizujesz m.in. w sklepach sieci Auchan, Carrefour, Intermarche, Kaufland, Lidl, Piotr i Paweł oraz Tesco.

Dla kogo promocja? Udział w akcji wziąć mogą osoby, które aktualnie nie posiadają karty kredytowej w Santander Consumer Banku.

Zasady promocji są banalnie proste. By zdobyć bon Sodexo o wartości 100 zł:
  • do 30.06.2017 r. (włącznie): 
    • wyślij formularz kontaktowy o kartę kredytową na stronie banku (do promocji z bonem Sodexo kwalifikują wyłącznie formularze wysłane za pośrednictwem linka dostępnego na blogu Bankobranie)
    • wyślij odrębne zgłoszenie mailowe na adres bankobranie@gmail.com, w promocji organizowanej przez blog Bankobranie, podając datę oraz godzinę (z minutami) wysłania formularza kontaktowego do banku. Nadaj swojej wiadomości tytuł: "Promocja Turbokarta"
  • najpóźniej do 28.07.2017 r.:
    • gdy skontaktuje się z Tobą konsultant banku (po wysłaniu formularza kontaktowego), złóż telefonicznie wniosek o kartę Visa Turbokarta
    • zawrzyj umowę o kartę

I to już wszystko. Osoba, której bank wyda kartę, spełni warunki promocji. O przyznaniu nagrody powiadomię mailowo najpóźniej do 31.08.2017 r. Wówczas do 10.09.2017 r. niezbędne będzie podanie adresu korespondencyjnego, na który wyślę bon Sodexo o wartości 100 zł. Nagrodę nadam listem poleconym najpóźniej do 15.09.2017 r.

Pula wniosków objętych promocją z bonami Sodexo jest ograniczona. W momencie jej wyczerpania przed końcem 30.06.2017 roku stosowna informacja o przedterminowym zakończeniu promocji pojawi się w niniejszym wpisie. Kto jednak zdąży wysłać formularz kontaktowy o kartę przed komunikatem o zakończeniu promocji, może mieć pewność zdobycia nagrody (oczywiście po spełnieniu pozostałych warunków).

Visa Turbokarta - prześwietlenie oferty


Karta kredytowa Visa Turbokarta w Santander Consumer Banku nie jest nowością i jej szczegółowe omówienie znajdziesz na blogu tutaj. Dziś jednak przypomnę jej najważniejsze cechy.

Z punktu widzenia bankobiorców bez wątpienia najważniejszy będzie zwrot za płatności w ramach promocji "Zakupy do pełna". Bank oddaje:
  • 3% dla płatności na stacjach paliw (nie trzeba kupować wyłącznie paliwa; moneyback obejmie też inne zakupy na stacji) ;
  • 1% dla pozostałych płatności (a więc w każdym innym dowolnym punkcie handlowo-usługowym, jak i w Internecie; zwrot obejmuje również płatności wykonywane za granicą).

Warunkiem naliczenia premii jest dokonanie i zaksięgowanie płatności w danym okresie rozliczeniowym karty oraz dokonywanie terminowej spłaty karty w kwocie minimalnej. W danym miesięcznym okresie rozliczeniowym zyskać można do 30 zł.

Santander Consumer Bank nie pobiera opłat za wydanie karty. Opłaty miesięcznej (4,90 zł w przypadku wyboru zestawienia transakcji w formie elektronicznej lub 5,90 zł jeśli zestawienie będzie papierowe) można z kolei uniknąć w przypadku wykonania w danym okresie rozliczeniowym płatności na sumę min. 1 000 zł (co nie jest w końcu zobowiązaniem uciążliwym, gdyż za te płatności dostaje się przecież moneyback).

Do karty bank dorzuca bezwarunkowo darmowy pakiet ubezpieczenia Car Assistance, realizowany przez Europ Assistance Polska. Obejmuje on całodobowe wsparcie w przypadku awarii lub kradzieży auta.

 Wyślij formularz kontaktowy o kartę Visa Turbokarta 


Następnie zarejestruj się w promocji z bonem Sodexo o wartości 100 zł dla Czytelników bloga Bankobranie, przesyłając zgłoszenie na adres: bankobranie@gmail.com (podaj datę i czas wysłania formularza zgłoszeniowego o kartę w Santander Consumer Banku - z godziną i minutami) z tytułem "Promocja Turbokarta". Pamiętaj też o spełnieniu pozostałych warunków promocji opisanych powyżej.

Jeśli dotąd nie było Ci dane korzystać z karty kredytowej, koniecznie przeczytaj poradnik: Karta kredytowa - 12 kluczowych zasad, które musisz znać.

[Aktualizacja w dn. 29.11.2017 r., godz. 12:45: Promocja z bonem Sodexo dostępna jest wyłącznie na blogu Bankobranie - jakiekolwiek pytania dotyczące promocji kierować możesz do mnie (np. pisząc maila). Infolinia banku nie udzieli informacji na ten temat.]

Przydatne dokumenty:

115 komentarzy:

  1. W tekście napisałeś:
    "Jeśli zrobisz zakupy np. na kwotę 55 zł to przekazując sprzedawcy bon o wartości 100 zł dopłacisz jedynie różnicę, a więc 5 zł." Chyba miało być " o wartości 50 zł".

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Już poprawione.

      Błąd wynikał z tego, że jeszcze wczoraj - gdy przygotowywałem wpis - w założeniach była nagroda w postaci bonu 50 zł. Dziś rano sytuacja się dynamicznie zmieniła i nagrodą stał się bon 100 zł :)

      Usuń
  2. Czyli żadnego wymogu transakcji nie ma?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na potrzeby promocji z bonem Sodexo takiego wymogu nie ma. Choć oczywiście kartą warto płacić bo jest zwrot za takie płatności :)

      Usuń
  3. Czy konto trzeba zakładać czy to sama karta jest?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie ma takiego wymogu. Wystarczy sama karta kredytowa.

      Usuń
  4. Czy jest potrzebne zaświadczenie o zarobkach ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Po złożeniu wniosku doradca w rozmowie telefonicznej informuje o (ewentualnym) dokumencie wymaganym przez system podejmujący decyzję o przyznaniu karty. Są sytuacje, gdy żaden dokument nie jest wymagany - wystarczy wtedy oświadczenie. Od osób, które muszą przedłożyć dokument, a posiadają umowę o pracę, zazwyczaj wystarcza potwierdzenie wpływów na konto.
      Powyższą odpowiedź opieram na informacjach uzyskanych na infolinii banku.

      Usuń
    2. Jestem po rozmowie. Żadnych dokumentów nie trzeba. Sprawdzili w BIK. Umowa zawarta. Weryfikacja przelewem. Mr. Z czy wysokość limitu na karcie ma wpływ na promocję ?

      Usuń
    3. Wysokość limitu nie ma znaczenia :) Można wybrać dowolny (bodaj od 1000 zł).

      Usuń
  5. Czy są wykluczenia płatności kartą ?

    OdpowiedzUsuń
  6. Witam. Kiedy i jak można zrezygnować z karty?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak nie ma lojalki to standard. Zrezygnować możesz jak dostaniesz nagrodę.

      O sposób rezygnacji pytałem na infolinii. Można listem lub telefonicznie na numer podany na karcie.

      Usuń
  7. Odpowiedzi
    1. I niestety, dziś mi odrzucili wniosek, zupełnie nie wiem, dlaczego. W BIK mam czysta kartę, zero kredytów, pozyczek, długów, brak innych kart kredytowych itp. Szkoda.

      Usuń
  8. Do kiedy jest wymóg utrzymania karty? 1000 zł wydatków to sporo, by nie naliczali opłaty...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak jak padł komentarz nieco niżej: w praktyce do wydania nagrody. Choć akurat ta karta jest fajna (nie wyklucza miejsc w których można płacić i liczyć na zwrot), więc jej posiadanie w dłuższej perspektywie się opłaca ;)

      Usuń
  9. wyślij odrębne zgłoszenie mailowe na adres bankobranie@gmail.com, w promocji organizowanej przez blog Bankobranie, podając datę oraz godzinę (z minutami) wysłania formularza kontaktowego do banku. Nadaj swojej wiadomości tytuł: "Promocja Turbokarta"

    Jak mam to zrobić ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wyślij ze swej skrzynki mailowej wiadomość na mój adres, wpisując w tytule "Promocja Turbokarta", a w treści datę i godzinę wysyłki, np. "29.06., g. 11:55". Tyle wystarczy :)

      Usuń
    2. Wysyłka formularza kontaktowego następuje bezpośrednio ze strony banku, a nie z mojej poczty, w związku z tym w mojej skrzynce mailowej nie ma informacji o tej wysyłce, w jaki sposób podać jej dokładny czas (zwłaszcza te minuty, bo przecież datę i godzinę znam)?

      Usuń
    3. Podałem godzinę widoczną na komputerze (prawy dolny narożnik). Pytałem Złotówę w mailu czy dobrze i dostałem potwierdzenie że tak może być.

      Usuń
  10. Do kiedy ważny będzie ten Bon? Mam 400zł do Morele.net od City ważne do 31.12.2017r., przyda mi się dodatkowo 100zł (bonami Sodexo można też płacić w Morele) Razem miałbym 5 stówek :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dotąd przy zamawianych przeze mnie bonach Sodexo ten okres ważności wynosił co najmniej 6 miesięcy. Zamówienie wyjdzie zapewne w sierpniu (gdy poznam liczbę osób kwalifikujących się do otrzymania nagrody) więc przyjąć można, że od sierpnia na pewno będą ważne przez co najmniej 6 miesięcy (aczkolwiek piszę to asekuracyjnie, a liczę na dłuższy okres ważności).

      Usuń
  11. umowa przez kuriera czy można też w placówce dokończyć proces?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przelew 1 zł z konta w innym banku jako weryfikacja albo umowa przez kuriera. Do oddziału chodzić nie trzeba.

      Usuń
  12. Wszystko poszło sprawnie, wniosek złożony, karta przyznana. No to teraz czekam na kartę i na maila o nagrodzie :)

    OdpowiedzUsuń
  13. warto dopisac że od jakiegoś czasu w biedronkach jest tabula przy kasie "alceptujemy bony sodexo"

    OdpowiedzUsuń
  14. Fajny mają ten proces. Bez kuriera to jednak czysta przyjemność i brak stresu. A jestem trochę introwertykiem więc dlatego ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Jeszcze mam jedną wątpliwość.
    W "Tabela Opłat i Prowizji dla Kart Kredytowych TurboKARTA Santander Consumer Bank S.A. Obowiązuje od 29.06.2017 r." napisane jest, że "Opłata (4,90zł) obciąża przyznany limit kredytowy. Pierwsza opłata naliczana jest i obciąża przyznany limit kredytowy w dniu aktywacji karty, każda następna – w odstępie miesięcznym".
    Czyli jeżeli spełnię warunki, przyślą mi kartę a ja jej nie aktywuję to nie będę płacił opłaty miesięcznej?
    A 100zł od Mr Złotówy chyba dostanę? W końcu warunkiem otrzymania Bonu jest wydanie karty, a nie jej używanie...

    OdpowiedzUsuń
  16. A jak wygląda procedura likwidacji tej karty kredytowej? Nawet bankobranie nie ma tego opisanego na swojej podstronie http://bankobranie.blogspot.com/2015/05/jak-zamknac-konto-w-banku-wypowiedzenie.html

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zamknięcie konta ≠ zamknięcie karty kredytowej. Z KK w Santanderze można zrezygnować telefonicznie.

      Usuń
    2. Santander kont jako takich samych chyba nawet nie oferuje. Ma pożyczki, karty kredytowe i lokaty ale kont raczej nie.

      Usuń
  17. Czy bank pobiera opłatę za kartę za niepełny miesiąc - miesiąc w którym karta została wyrobiona?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W karcie kredytowej nie ma czegoś takiego jak miesiąc. Jest okres rozliczeniowy. Też miesięczny i może się pokryć z kalendarzowym ale rzadko.

      Usuń
    2. Pobiera opłatę od razu w momencie aktywacji karty.

      Usuń
    3. W pierwszym okresie rozliczeniowym. Jeśli wydasz w nim min. 1tys. zł to opłaty jednak nie będzie. Więc z sugerowanych dat generowania wyciągu chyba najlepiej wybrać ten najbardziej odległy. Z tego co pamiętam to można wybrać 1, 10, chyba 18 i 22. miesiąca. Wybrałem ostatni bo nawet jakby karta po zawartej wczoraj umowie miała przyjść po 2 tyg. to ze spokojem można jeszcze te płatności machnąć ;)

      Usuń
    4. Ja wybrałem datę generowania wyciągu 1. Karta przyznana wczoraj to pewnie dojdzie ok. 10.07. Pierwszy wyciąg będzie 1.08, czy inaczej ? To będzie moja pierwsza karta kredytowa, poradźcie proszę co mam zrobić żeby uniknąć opłaty.

      Usuń
  18. W lipcu aktywuję kartę. Czy za niepełny miesiąc, cykl jakim będzie lipiec otrzymam zwrot za wykonane transakcje, czy dopiero za pełen cykl rozliczeniowy, a takowym będzie sierpień ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zwroty są naliczane od momentu aktywacji karty. Proszę jednak pamiętać że jest opłata około 5zł z kartę chyba że zrobi Pan przed końcem okresu rozliczeniowego transakcje za minimum 1000zł

      Usuń
  19. Witam, bank do mnie dzwonił, ale nie zdążyłem odebrać. Będzie ponowny kontakt?

    OdpowiedzUsuń
  20. Raczej tak, bo ...
    do mnie dzwonił raz i się rozłączyło, za 1,5 godz dzwonił drugi raz - nie mogłam odebrać i jeszcze raz po 2 godzinach i też nie odebrałam :( Ciekawe czy zadzwonią czwarty raz.

    OdpowiedzUsuń
  21. Umowę podpisałem, ale nie ma tu nigdzie mowy o tym czy to visa czy mastercard. Osoba dzwoniaca nie pytała czy chce vise czy mastercard - czy jest taka możliwość. Czy jest tylko jedna opcja Visa ? Mam wpisane w umowie karta kredytowa TurboKarta.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tylko Visa. Wyboru brak.

      Usuń
    2. Visa Turbokarta. To pełna nazwa. I innego wyboru nie ma ;)

      Usuń
  22. Czyli skoro pobierają pierwszą opłatę w momencie aktywacji karty, to de facto wartość nagrody trzeba pomniejszyć o tą opłatę, bo nie ma jak jej uniknąć, dobrze rozumiem? W sumie tak z ciekawości pytam, bo póki co jako student nie mający dochodów łapię się niestety tylko na KK od BZ WBK (którą to zresztą już posiadam).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Opłatę pobierają w momencie AKTYWACJI karty a nie w momencie wydania. To czy ją aktywujesz to Twoja sprawa. W umowie jest zapis, że jeżeli jej nie aktywujesz w ciągu 3 miesięcy Bank może Ci wypowiedzieć umowę. Ale wtedy nie ma tych kosztów 4,90zł / miesiąc.
      Ewentualnie aktywuj po otrzymaniu Bonu i w dzień aktywacji od razu ją wypowiedz. Wtedy zapłacisz tylko 4,90zł.

      Usuń
    2. Opłatę można uniknąć dokonaniem płatności za minimum 1000zł. Opłata jest pobierana z początkiem okresu rozliczeniowego a na początku z momentem aktywacji karty.

      Usuń
  23. czy 3 % na stacjach benzynowych dotyczy równiez zakupu alkoholu i papierosów czy tylko paliwo ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dowolne zakupy bo na stacji za paliwo czy zakupy w sklepie i tak płacisz w tej samej kasie i na tym samym terminalu

      Usuń
  24. Wniosek rozpatrzony negatywnie. No cóż, brak długów, zobowiązań i przychód netto rzędu kilkudziesięciu k miesięcznie najwyraźniej jest niewystarczający do przyznania karty z limitem 1k :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Ech moje niezdecydowanie sprawiło że się nie załapałam :(

    OdpowiedzUsuń
  26. Stacja paliw Auchan traktowana jest jak stacja paliw czy jako market?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Stacja :) Sprawdzone MCC w historii konta T-Mobile

      Usuń
  27. Witam.
    Bardzo proszę o odpowiedź:
    Czyli mogę po prostu nie aktywować tej karty i uniknąć tych opłat (z racji innych promocji nie ma u mnie mowy o wydawaniu 1000zł miesięcznie by uniknąc opłaty 4,9) i nagroda i tak będzie przyznana czy taka akywacja jest konieczna?
    Lub np. aktywację odwlec jak najdłużej?

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Brak aktywacji karty na 99% nie oznacza braku opłaty za nią. Bo umowa jest zawarta i dostęp do limitu kredytowego masz bo np możesz zrobić przelew. Wydaje mi się że ten tysiąc można spokojnie zrealizować nawet jeśli ma się mniej wydatków. Wszak tu nie ma wykluczonych MCC :)

      Usuń
  28. To będzie moja pierwsza KK z limitem 1000 zł. Pewnie moje pytanie wyda się wszystkim głupie. Napiszcie mi proszę czy przy takim limicie mogę robić transakcje na wyższą kwotę np 2 tyś ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiem że w Credit Agricole było tak że na rachunek karty kredytowej można było wpłacić dodatkową kasę i wtedy można było zapłacić do kwoty będącej sumą limitu i tej wpłaconej kwoty. No ale nie wiem czy tak też to działa w Santanderze.

      Usuń
    2. Witam. Można tak zrobić że jak się wykorzysta limit to można go spłacić i tak w kółko a zwrot i tak są liczone od sumy transakcji kartą.

      Usuń
    3. Rozumiem, ale limit 1 tyś, a płatność wyniesie 2,5 tyś i tu mam dylemat.

      Usuń
    4. Można.

      Usuń
  29. Do złotowych. Mam pewien problem i nie wiem czy złapie się na bon .w piątek złożyłem wniosek o kartę i wstępnie załapałem się na kk .jednak był problem z przelewem aktywujacym kk .musze teraz podać inny numer konta i jeszcze raz przejsc przez cały wniosek o kk .czy to nie przeszkodzi w zdobyciu bonu .defakto wniosek złożyłem o 10.45 w piątek .teraz tylko musze podać inny numer konta do weryfikacji

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tutaj jest odpowiedź: "najpóźniej do 28.07.2017 r.:
      gdy skontaktuje się z Tobą konsultant banku (po wysłaniu formularza kontaktowego), złóż telefonicznie wniosek o kartę Visa Turbokarta
      zawrzyj umowę o kartę"

      Usuń
  30. Karta przyszła dzisiaj pocztą.

    OdpowiedzUsuń
  31. Bank oczekuje telefonicznego potwierdzenia otrzymania karty. Czy nie będzie to jednoznaczne z jej aktywacja?

    OdpowiedzUsuń
  32. Mr. Złotówa piszesz " Santander Consumer Bank nie pobiera opłat za wydanie karty. Opłaty miesięcznej (4,90 zł w przypadku wyboru zestawienia transakcji w formie elektronicznej lub 5,90 zł jeśli zestawienie będzie papierowe) można z kolei uniknąć w przypadku wykonania w danym okresie rozliczeniowym płatności na sumę min. 1 000 zł (co nie jest w końcu zobowiązaniem uciążliwym, gdyż za te płatności dostaje się przecież moneyback)."
    Dziś pobrali mi z karty 4,90 zł. Moje pytanie- jeżeli w cyklu rozliczeniowym wykonam płatności kartą na kwotę 1000 zł to te 4,90 zł bank mi zwróci ?

    OdpowiedzUsuń
  33. MR Złotówa
    Pani na infolini banku powiedziała ze zwroty za płatnośc kartą w internecie nie bedą naliczone

    OdpowiedzUsuń
  34. też dziś dostałam kartę, to aktywować ją czy nie?

    OdpowiedzUsuń
  35. Witajcie

    Jeśli;
    -wysłałem formularz kontaktowy o kartę kredytową na stronie banku przed 29/06/2017 o godz. 11:01 -formularz wysłany za pośrednictwem linka dostępnego na blogu Bankobranie

    następnie

    wysłalem odrębne zgłoszenie mailowe na adres bankobranie@gmail.com 29/06/2017 o godz. 11:01, podając datę oraz godzinę (z minutami) wysłania formularza kontaktowego do banku. Nadałem swojej wiadomości tytuł: "Promocja Turbokarta"
    Nie odebrałem połączenia z banku, a zgłosiłem na infolinii chęć założenia karty w tej promocji dnia 17.07.2017 - Czy mogę wziąć udział w promocji?

    Pan z infolinii twierdzi, że promocja zakończyła się 30.06.2017 o godz, 14:20.
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo proszę o kontakt na adres kontakt@bankobranie.pl celem indywidualnego omówienia.

      Usuń
  36. jak długo czekaliście na kartę??
    wniosek złożony 29.06, pin do karty otrzymałem 05.07 a karta do dnia dzisiejszego nie dotarła. To norma w tym banku czy może poczta zgubiła przesyłkę?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mają 14 dni na przesłanie. Więc zgłoś to bo pewnie poczta zgubiła.

      Usuń
  37. Witam,

    29 czerwca 2017 roku o 15:44 wysłałem informację dotyczącą wysłania formularza do santander z maila a****o_*****mor@wp.pl, wkradł się tam błąd powinno być - 15:42, 29.06.2017. Czy pomimo tego biorę udział w promocji? Nie dostałem także odpowiedzi na potwierdzenie iż biorę udział w promocji

    Dziękuję z góry za odpowiedź.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak niewielkie różnice czasowe pozwoliły mi powiązać zgłoszenie z zestawieniem raportowanym przez bank. Wszystko więc gra :) Niemniej wielkie dzięki za doprecyzowanie.

      Usuń
    2. Rozumiem, dziękuję za odpowiedź. Piszę gdyż drugi mail wysłałem z bra***5**@wp.pl, czyli tego którego rejestrowałem w banku. Ale jeśli wszystko ok i znalazł mnie Pan to czekam w takim razie na informację z mailem o przekazaniu adresu :) AK

      Usuń
  38. Pewnie to głupie pytanie, ale wybaczcie , słabo kumam KK. Mam pytanie. Zacząłem płacić kartą od 6.07. Datę generowania zastawienia mam na 1 dzień miesiąca. Kiedy powinienem otrzymać premię za wykonane płatności kartą ?

    OdpowiedzUsuń
  39. Santander grozi mi palcem. Przysłał pismo, że jak nie aktywuję karty, to wypowie mi umowę. Ja warunki promocji spełniłem, więc w sumie mi to wszystko jedno.

    OdpowiedzUsuń
  40. Na swoim wyciągu znalazłem pozycję PAKIET USŁUG BANKOWYCH i opłatę 4,40 zł. Konsultantka wysyła mnie do oddziału banku celem złożenia dyspozycji wyłączenia tej usługi (której nie włączałem). Masakra. Myślałem, że Santander to poważniejsza instytucja. Nie wiem czy to pomyłka, czy celowo uruchamiają takie pakiety, ale poganianie klienta do banku w dobie internetu to śmiech na sali. Rezygnuję z karty.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Złóż reklamację https://www.santanderconsumer.pl/o-banku/reklamacje/kontakt-w-sprawie-reklamacji/ a nie żeby ci kazali poginać do oddziału.

      Usuń
  41. "Warunkiem naliczenia premii jest dokonanie i zaksięgowanie płatności w danym okresie rozliczeniowym karty oraz dokonywanie terminowej spłaty karty w kwocie minimalnej"

    Czy jeśli dokonam spłaty całej karty to też naliczą premię ? Nie chcę spłacać karty w kwocie minimalnej...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Możesz spłacić całą kwotę. Zwrot będzie. Gdyby miał być tylko przy spłacie minimalnej to zabawa by się nie opłacała.

      Usuń
  42. Mam pytanie odnoście płatności na poczcie. Czy takie transakcje traktowane są jako bezgotówkowe? Jeżeli wpłacę na konto 1000zł i zapłacę Turbokartką zamiast gotówką, to wtedy upieczę dwie pieczenie na jednym ogniu? To znaczy spełnię warunek bezpłatności karty oraz dodatkowo zyskam 10zł moneyback? (minus oczywiście opłata za wpłatę)

    OdpowiedzUsuń
  43. Pierwsza opłata za kartę nalicza się po jej aktywacji. A kolejne po rozpoczęciu nowego, wybranego przez klienta okresu rozliczeniowego, czy po 30 dniach?

    Dla przykładu kartę aktywowałem 11 sierpnia i następna za nią opłata zostanie naliczona 10 września - ( początek nowego okresu rozliczeniowego )?

    OdpowiedzUsuń
  44. Dodam, że na infolinii nie dostałem odpowiedzi na powyższe pytania mimo iż powtarzałem pytanie (pierwsza opłata nalicza się wg konsultantki od 0 do 30 dni po aktywacji karty, i koniec ;) )

    OdpowiedzUsuń
  45. Odpowiedzi
    1. W chwili obecnej czekam na zestawienie z rozliczeniem wniosków od banku. Maila informującego o przyznaniu nagrody - zgodnie z regulaminem promocji dla Czytelników - prześlę do 31.08.2017 r.

      Usuń
  46. no to pewnie do samego 31 przetrzyma nas Mr. Złotowa :)

    OdpowiedzUsuń
  47. oj chyba tak ;)

    OdpowiedzUsuń
  48. Jest mail od MR Zlotowy:)

    OdpowiedzUsuń
  49. Dostałam mail o nagrodzie. Dziękuję! Dane już uzupełnione.

    OdpowiedzUsuń
  50. ja również mam maila o przyznaniu nagrody - dziękuję :)

    OdpowiedzUsuń
  51. U mnie mail też już jestem...

    OdpowiedzUsuń
  52. Rozumiem, że można już wypowiedzieć umowę?

    OdpowiedzUsuń
  53. Mr. Złotówa to moja pierwsza karta kredytowa i jeszcze wszystkiego nie łapię, a nie chciałbym popełnić błędu , w związku z tym mam pytanie. W mojej umowie datą generowania wyciągu jest 1 dzień miesiąca. Pierwszy wyciąg był za okres 1.07.17-1.08.17. Rozumiem, że kolejny wyciąg będzie za okres od 2.08.17. I tu moje pytanie - czy będzie za okres od 2.08 do 1.09 , czy też do dziś do 2.09 ? Chcę dokonać większego zakupu, goni mnie czas, a chciałbym zaksięgowania na nowy okres. Będę wdzięczny za odpowiedź.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Okres obliczeniowy na tej karcie jest więc od 1-szego do ostatniego dnia miesiąca, o ile nie ma zapisu o 30-dniowym okresie obliczeniowym.

      Czy nie prościej jest zadać to pytanie komuś od tej Turbokarty?

      Usuń
    2. @Anonimowy2 września 2017 12:17, infolinia w weekend nieczynna. Zgapiłem się, mam do dziś rabat na zakup. Jeżeli dziś nie kupię stracę 200 zł. Szkoda mi tego. Jestem nowicjuszem i nie wiem co robić.

      Usuń
    3. @Anonimowy 2 września 2017 11:49, z regulaminu umowy o przyznanie limitu kredytowego: "Okres rozliczeniowy – powtarzalny okres miesięczny (...) kończący się w dniu, w którym generowane jest Zestawienie (...)". Jeśli więc masz je generowane w 1. dniu miesiąca to dziś już powinien być kolejny, nowy okres.

      Usuń
  54. Mr. Złotówa dziękuję.

    OdpowiedzUsuń
  55. Mr Złotówa, Czy jeśli nie wydam 1000 zł i pobiorą opłatę, ale wydam na paliwo 500 zł - dostanę 15 zł moneybacku? Czy moneyback tylko gdy wydaję minimum 1000 zł? Nie chodzi mi już o warunki promocji ale użytkowanie karty na co dzień bo wtedy i tak się opłaca:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wypłata moneybacku nie jest uzależniana od wydania 1000 zł. Możesz więc wykonać płatności na mniejszą sumę (będzie wtedy opłata, ale będzie i zwrot).

      Usuń
  56. Można już spodziewać się awizo, czy raczej w przyszłym tygodniu ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wysyłka jeszcze nie nastąpiła. Wypisuję koperty. Duuużo kopert ;)

      Usuń
  57. Mr Złotówa, spytam z czystej ciekawości- procentowo ile Pań a ile Panów wzięło udział w powyższej promocji ? :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie liczyłem, ale teraz specjalnie to sprawdziłem i wyszło, że ok. 32% nagrodzonych stanowią panie. Czyli to wynik zbliżony (choć nawet ciut wyższy) niż wyszło z ankiety, którą przeprowadziłem jakiś czas temu na blogu (jej wyniki można znaleźć tutaj), gdzie wyszło, że Czytelniczek jest 28%.

      Usuń
  58. A ja właśnie odebrałam list na poczcie po awizo. I to bon! Dziękuję!

    OdpowiedzUsuń
  59. bon dotarł, dziękuję

    OdpowiedzUsuń
  60. Mr Złotówa dzięki, non dotarł. WIęcej takich wpisów:) Z ciekawości - dostałeś od Banku pulę na wysyłkę listów? Bo kwotowo trochę się uzbierało...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że bon dotarł. Udanych zakupów życzę! Promocja odbyła się dzięki współpracy z programem partnerskim i bankiem, dzięki czemu w dużej części miałem wsparcie :) Jeśli tylko będą odpowiednie możliwości to chętnie przygotuję kolejne takie akcje.

      Usuń
  61. Dziś pojawiło się kilka zgłoszeń od osób zaniepokojonych brakiem listu i brakiem awizo (a minął już wszak tydzień od ich wysyłki). Przesyłki były rejestrowane, więc możliwa jest weryfikacja etapu dostarczenia. Jeśli ktoś przesyłki jeszcze nie ma to zapraszam do kontaktu: bankobranie@gmail.com

    OdpowiedzUsuń

Aktualnie najpopularniejsza promocja:

Zgarnij gwarantowane 700 zł za konto w Santander (teraz z krótszą karencją!)

Nowa edycja przynosi sporo zmian na lepsze.  W skrócie: to o wiele łatwiejsze warunki do spełnienia, skrócony okres wykluczenia dla byłych p...