700 zł od Santandera800 zł od mBanku1070 zł od BNP Paribas1000 zł za kartę Citi650 zł od Millennium500 zł od ING

29.06.2017

Nawet 410 zł za darmowe Konto Optymalne w BGŻ BNP Paribas

Wystartowała kolejna promocja Konta Optymalnego. 

Premia dla Ciebie edycja 2 - nawet 410 zł za Konto Optymalne w BGŻ BNP Paribas
Tym razem to akcja nie z bonami na zakupy, a z nagrodą pieniężną. Do zdobycia jest 110 zł na start, a także nawet 300 zł zwrotów za płatności kartą. Wszystko to przy bezwarunkowo darmowym koncie i wydawanej do niego bezpłatnej karcie.

Dla kogo promocja? Udział w akcji może wziąć osoba, która nie jest stroną umowy ramowej z BGŻ BNP Paribas oraz co najmniej od 20.12.2016 r. nie posiadała, ani nie współposiadała konta osobistego w BGŻ BNP Paribas. Z promocji nie wyklucza jednak posiadanie umowy z BGŻ Optima (na szczęście to odrębna umowa ramowa).

Zasady promocji. By skorzystać z promocji "Premia dla Ciebie edycja 2" i zdobyć 110 zł:
  • zarejestruj się na stronie promocji 
  • po wypełnieniu formularza rejestracyjnego na tej samej stronie przejdź do złożenia wniosku o Konto Optymalne wraz z kartą płatniczą
  • najpóźniej do 31.07.2017 r. zawrzyj umowę o konto z kartą 
  • w sierpniu, wrześniu i październiku 2017 r. (w każdym z tych trzech miesięcy): 
    • zapewnij wpływ na konto o łącznej wartości min. 1 000 zł 
    • wykonaj płatności kartą na sumę min. 300 zł (transakcje te trzeba wykonać w punktach handlowo-usługowych)
  • posiadaj aktywne konto i kartę do momentu wydania nagrody (a to akurat nie jest uciążliwe, bo konto i karta są bez warunków darmowe, a i tak korzystanie z nich opłaca się dzięki moneybackowi - o szczegółach nieco niżej)

Po spełnieniu powyższych warunków najpóźniej do 15.11.2017 r. otrzymasz maila informującego o przyznaniu nagrody pieniężnej w wysokości 110 zł. Z kolei najpóźniej do 24.11. będzie należało zalogować się na stronie promocji i uzupełnić dane niezbędne do wypłaty premii (podać będzie trzeba m.in.numer rachunku Konta Optymalnego założonego w promocji). Wypłata premii ma nastąpić do 30.11.2017 r.

W graficznym uproszczeniu przebieg promocji wygląda następująco:
Terminarz promocji Konta Optymalnego w BGŻ BNP Paribas z premią 110 zł

Ważne wskazówki


▶ Podczas rejestracji na stronie promocji wyrazić należy zgody na znajdujące się tam oświadczenia (nie da się ich na szczęście przegapić, bo bez nich nie da się przejść dalej). W formularzu rejestracyjnym podaj te same dane, które wpiszesz we wniosku o konto.

▶ Wpływ 1 000 zł może pochodzić z dowolnego źródła (poza przelewami między własnymi rachunkami w BGŻ BNP Paribas i z BGŻ Optima oraz wpłatami gotówkowymi). Środki możesz więc przelać np. ze swego konta w innym banku. By warunek został spełniony musi zostać odnotowany wpływ - środków nie musisz utrzymywać na koncie (możesz je więc w dowolnym momencie wydać/ przelać/ wypłacić).

▶ Rejestracja i złożenie wniosku o konto mają być możliwe do 17.07.2017 r., ale promocja może zostać zakończona wcześniej. Pula nagród pieniężnych w promocji jest ograniczona do 1000 sztuk. W przypadku wyczerpania limitu wniosków objętych promocją, informacja o zakończeniu przyjmowania kolejnych pojawi się na stronie promocji. Kto jednak zdąży złożyć wniosek, ten załapie się na premię 110 zł (oczywiście po spełnieniu pozostałych warunków).

▶ Jeżeli w promocji udział zechce wziąć także ktoś z Twych najbliższych, to niezbędna będzie odrębna rejestracja (z podaniem innego adresu e-mail). Z jednego profilu założonego w promocji można bowiem złożyć wyłącznie jeden wniosek o konto.

Konto z Money Back


Założenie Konta Optymalnego w powyższej promocji kwalifikuje do bankowej promocji "Konto z Money Back" (którą szczegółowo opisywałem już tutaj). Do załapania się na promocję ze zwrotami niezbędne jest zaznaczenie we wniosku o konto dwóch zgód, ale to akurat jest tam wyraźnie wskazane:
Zgody wymagane we wniosku o otwarcie Konta Optymalnego w promocji "Konto z Money Back"

Moneyback od BGŻ BNP Paribas daje możliwość uzyskiwania 2-procentowego zwrotu za płatności kartą przez okres 12 miesięcy od otwarcia konta. Co miesiąc można w ten sposób uzyskać do 25 zł. Z naliczania zwrotów wykluczone zostało jednak kilka kategorii miejsc, które oznaczają poniższe kody MCC (to kody przypisywane terminalom płatniczym, charakteryzujące dominujący rodzaj działalności sprzedawcy czy usługodawcy):
"- 7995, określający kasyna oraz zakłady bukmacherskie i im podobne, 
- 8999, określający profesjonalne usługi, nieklasyfikowane pod innymi kodami MCC, o ile płatność zidentyfikowana jest jako zagraniczna (country code inny niż Polska), 
- 4111, określający m.in. usługi transportowe, 
- 6012, określający instytucje finansowe, 
- 6211, określający brokerów ubezpieczeniowych, 
- 6051, określający przekazy pieniężne w instytucjach finansowych, 
- 4829, określający internetowe przekazy pieniężne, 
- 4900 określający płatność rachunków"

Wypłata zwrotów następuje do końca miesiąca następującego po miesiącu, w którym płatności kartą zostały zaksięgowane.

Konto Optymalne - prześwietlenie warunków


Lubię opisywać warunki kont, przy których tak proste są zasady prowadzenia. Główne cechy Konta Optymalnego to:
  • 0 zł za otwarcie
  • 0 zł za prowadzenie konta (bez warunków)
  • 0 zł za przelewy krajowe PLN zlecane w bankowości internetowej
  • 0 zł za wydanie i posiadanie karty wydawanej do konta
  • 0 zł za wypłaty gotówki z bankomatów sieci BGŻ BNP Paribas oraz Planet Cash (5 zł z pozostałych bankomatów w Polsce)

Do jednoczesnego uzyskania premii 110 zł i naliczania moneybacku kwalifikują wyłącznie wnioski 
złożone przez Internet (po rejestracji na stronie promocji). Umowę o konto można zawrzeć wtedy tylko za pośrednictwem kuriera (gdy po złożeniu wniosku o konto skontaktuje się z Tobą konsultant banku, możliwe jest wskazanie odrębnego adresu miejsca podpisania umowy - może więc to być np. adres miejsca Twej pracy, a nie adres zamieszkania czy korespondencyjny).


Przydatne dokumenty:

67 komentarzy:

  1. Bogowie, co tu się ostatnio dzieje :-) Nie wiem w co " ręce włożyć ":-) Promocja za promocją. Oby tak dalej :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kurczę, że też na blogu nie ma opcji polubień komentarzy... Bo dałbym lajka ;) Faktycznie, ostatnio promocja za promocją.

      Usuń
    2. Chciałabym jak najczęściej czytać takie komentarze jak Twój powyższy Mr.Złotówa :-) Nie odkładaj jeszcze dziś pióra :-) IdeaBank obudził się na koniec miesiąca:
      https://www.ideabank.pl/klienci-indywidualni-lokata-wielki-procent

      Usuń
    3. :)

      A Lokata Wielki Procent jest już opisana na blogu tutaj.

      Usuń
  2. No i bardzo dobrze. Bo gotówka to gotówka a nie jakieś bony do Bonprix albo gdzieś tam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja tam wolę promocję z bonem do rossman 100zł. Niby 10zł mniej ale 300zł miesiecznie trzeba wydawać kartą tylko przez jeden miesiąc a nie trzy (a moneyback w tmub lepszy)

      Usuń
    2. Zależy kto co woli. Ja wolę te 10 zł więcej bo i tak bym płacił kartą i tak ze względu na moneyback.

      Usuń
  3. Jaka firma kurierska jeździ z umowami??

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czy kurier dzwoni przed przyjazdem??

      Usuń
    2. Tak, do mnie dzwonił i się umówił na konkretny czas.

      Usuń
    3. Ja miałam problem z kurierem z DHL. On ustalał mi godz. dostarczenia umowy. I jeszcze opierniczał mnie, że po co zamawiam kuriera jak do godz.15-tej nie ma mnie w domu. W końcu zadzwoniłam do firmy DHL, przedstawiłam problem i kurier w końcu dostarczył mi umowę. Nawet słowa przepraszam nie usłyszałam. O ile mi wiadomo, to oni pracują do godz. 17-tej.

      Usuń
  4. Czy komuś udało się otworzyć konto Optymalne bez minusowego salda widocznego po pierwszym zalogowaniu?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Założyliśmy 3 konta w rodzinie w poprzednich promocjach. Wszystkie na 0 zł.

      Usuń
    2. mam to samo... -10 zł

      Usuń
  5. Czy jeśli ktoś posiada konto oszczędnościowe w bgż optima może wziąć udział w promocji?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może. Bo BGŻ Optima to trochę odrębny byt względem BGŻ BNP Paribas. Obowiązuje odrębna umowa ramowa, a poza tym to tam nie można założyć konta osobistego, a jedynie oszczędnościowe.

      Usuń
  6. Czy ktoś wie, kiedy, tzn. którego dnia miesiąca, w Paribasie pobierane są opłaty za prowadzenie konta? Właśnie otworzyłem konto Optymalne, mając kiedyś iKonto i... widzę na nim zaległą prowizję i zabrane 10 zł. Teraz próbuję rozwikłać zagadkę, czy to legalne i w ogóle możliwe, aby bank naliczył mi to 10 zł z okresu wypowiedzenia poprzedniego konta.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Składaj reklamacje, pewnie otworzyli ci nieistniejące już konto praktyczne, tam była opłata 10 zł za konto, wiele osób taki błąd ma

      Usuń
    2. @pawelok
      Prowadzenie Rachunku - w 26. dniu każdego miesiąca
      Obsługa Karty - w 8. dniu każdego miesiąca
      PS. Taką informację masz w tabeli na samym końcu umowy.

      Usuń
    3. Tylko, że on ma konto Optymalne, nie powinno być opłat, zgodnie z TOiP. Do tego konto w promocji, wstyd dla banku za taki bałagan i antyreklama

      Usuń
    4. Nic nie jest w stanie już ich bardziej zawstydzić - BGŻ to kompletna pomyłka!

      Usuń
  7. Byłem stroną umowy z BGŻ BNP Paribas, miałem KK w promocji z walizką, czyli nie dla mnie ta promocja?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. podbijam pytanie - czy to wyklucza - posiadanie kk?

      Usuń
  8. Ten bank to porażka. Kilka dni po otwarciu darmowego konta optymalnego 12 zł opłaty za kartę. Reklamacja. Zwroty naliczają jak chcą i nie wiadomo skąd się wzięła kwota zwrotu - jakaś 1/3 tego co powinno być. Reklamacja niby uznana. Do końca maja mieli wyrównać. Nie zrobili tego do dziś. Termin odpowiedzi na reklamację do 30 dni! U żony na iKoncie podobnie.

    OdpowiedzUsuń
  9. Czy posiadanie Karty Kredytowej wyklucza z promocji?

    OdpowiedzUsuń
  10. Ten Bank to porażka jeśli chodzi o błędne naliczania zwrotów, prowizji itd. Ciągle treba pisać reklamacje - ale w końcu oddają to co trzeba, nagrodę też wypłacili 100 zł. (więc trzeba było to wszystko jakoś ścierpieć - ale do niczego taka obsługa ).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A u mnie wszystko bez najmniejszych problemów.

      Usuń
  11. czy ktos z was tez ma problem z otrwaciem strony promocji? u mnie kilkanasie razy sie nie udalo - jakis doubleclick ad sie blokuje - jak to zmienić?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sprawdzałem przed chwilą. Działa na różnych przeglądarkach. Jeśli korzystasz z AdBlocka, polecam go chwilowo wyłączyć. A jeśli problem nadal się pojawia spróbuj z innej przeglądarki lub usuń pliki coockies. Gdyby sytuacja się ciągle nie zmieniała, daj znać.

      Usuń
    2. Czy posiadanie Karty Kredytowej wyklucza z promocji?

      Usuń
  12. altenatywą jest grupon dający 145 zwrotu :P

    OdpowiedzUsuń
  13. Na infolinia powiedzieli ze zwrot 2 % tylko za pełne miesiące. Czyli jak otworzyłem konto 3 Lipiec to pierwszy zwrot mam za sierpień czy to prawda?

    OdpowiedzUsuń
  14. Mam już konto i mam ten sam login co kiedyś (już miałem konto ale zamknąłem) Widzę też stare wiadomości z banku. Nie mam natomiast numeru rachunku choć konto miało działać od razu po zalogowaniu. Dziwne to trochę...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też mam login ten sam i stare wiadomości. Ale to nie tylko tu. W innych bankach podobnie się zdarzało.

      Usuń
    2. Mam identyczny problem, niestety podczas telefonu na infolinię nic się nie udało załatwić, pan powiedział, że widzi moje konto i żebym spróbował z innej przeglądarki... Problem się powtarza, niestety...

      Usuń
  15. Uwaga! Bank potrafi pobrać opłatę 5zl. za wypłatę z bankomatu Planet Cash co jest oczywiście sprzeczne z deklaracją BGŻ NBP Paribas że takiej opłaty nie ma. Ta sytuacja nie jest jednostkowa i może sporo gotówki uszczknąć nam z konta zanim się zorientujemy. Reklamacja w tym banku to długi okres czasu.

    OdpowiedzUsuń
  16. Był kurier, umowa podpisana. Zostawił kartę, a skąd mam wziąć do niej PIN? W bankowości nie widzę nigdzie miejsca by nadać.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Poprzez wysyłkę darmowej SMS-y

      Usuń
    2. Instrukcja jest w liście w którym jest załączona karta. Trzeba wysłać kod SMSem i przychodzi PIN do karty.

      Usuń
    3. Czy a jeśli tak to jak i za darmo czy za ile można ten PIN zmienić?

      Usuń
  17. Witam, czy bank wypłacił już wam moneyback za czerwiec ? Z mojej strony po dwóch reklamacjach i telefonach jest tylko informacja o błędzie technicznym, który nie wiadomo kiedy zostanie naprawiony.

    OdpowiedzUsuń
  18. Wypłacił 30.06 Ja miałem prawidłowy zwrot 25 zł. Mojej żonie nieprawidłowo wypłacili. Reklamowała 30.06 , dostała odpowiedź, ale wypłaty różnicy nadal brak.

    OdpowiedzUsuń
  19. Mam to samo - za czerwiec premia 25 zł nie wypłacona. Na infolinii mówią, że nie mają określonego terminu w którym zwrot ma być zrobiony i kazali czekać i że w lipcu będzie dokonany.

    OdpowiedzUsuń
  20. najgorszy bank, nie słusznie nalicza opłaty!

    OdpowiedzUsuń
  21. Witam,

    Założyłem konto w ww. promocji. Ponieważ nie otrzymywałem money backu złożyłem reklamację. Dostałem taką odpowiedź:

    "Na wstępie chciałbym przeprosić za wydłużony czas obsługi.

    Odpowiadając na poniższą wiadomość informuję, że Pana rachunek nie bierze udziału w promocji Money Back ze względu na brak wyrażonych odpowiednich zgód marketingowych. "

    Z tego co widzę w instrukcji powyżej nie dało się tego pominąć...
    Czy ktoś się spotkał z podobną sytuacją - może Mr Złotówa pomoże ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dla uzyskania moneybacku trzeba było wyrazić dwie zgody we wniosku (nr 1 i 2 - widoczne na print screenie z wniosku, umieszczonym w powyższym opisie promocji). Teoretycznie szło je pominąć, bo były dobrowolne. Ale to teoretyzowanie, więc wątek ten pomijam. Przede wszystkim nie odpuszczaj. Najlepiej zmień teraz zgody i napisz jeszcze jedną reklamację, wskazując na wolę udziału w promocji, swe przekonanie ich zaznaczenia pierwotnie już we wniosku, pełną świadomość spełnienia obowiązków (że trzeba było wyrazić zgody itd.) i intencję uzyskiwania zwrotów, na którą wskazuje aktywne korzystanie z konta i karty (płatności).

      Usuń
    2. Ale czy faktycznie mogłem to pominąć - w opisie jest napisane:

      "Podczas rejestracji na stronie promocji wyrazić należy zgody na znajdujące się tam oświadczenia (nie da się ich na szczęście przegapić, bo bez nich nie da się przejść dalej"

      Usuń
    3. Te zgody których nie dało się ominąć to zgody przy rejestracji na stronie promocji (na potrzeby premii 110 zł). Na potrzeby moneybacku (zwrotów do 300 zł) zgody były wymagane już w samym wniosku o konto (oświadczenia z numerkami 1 i 2).

      Usuń
    4. Pozostaje zmienić je samemu w Ustawieniach - mnie też się to zdarzyło, ale później na szczęście sam to skorygowałem, bo na jakąkolwiek pomoc z ich strony liczyć raczej nie można.

      Usuń
    5. Złotówa, czy rzeczywiście jeśli ktoś przeoczył wyrażenie zgód a potrzeby zwrotu za zakupy, to czy późniejsza zmiana zgód w ustawieniach wystarczy do otrzymywania zwrotu? Oczywiście nie chodzi mi o uzyskanie zwrotów wstecz, lecz jedynie od momentu zmiany w ustawieniach.

      Usuń
    6. W §4 regulaminu "Konto z money back" mowa o spełnieniu łącznie warunków (w tym wyrażenia zgód) w "okresie promocji" (a więc do 31.08.2017 r.). Zakładając więc, że klient nie zaznaczył zgód, tych zwrotów być nie powinno. Jednak w przypadku @Anonimowyego 10 października 2017 20:17 chodzi o reklamację dotyczącą zarówno zwrotów wstecz, jak i (domyślam się) przyszłych. Jeśli bank uzna reklamację dla zwrotów wstecz to siłą rzeczy klient powinien dostawać też zwroty w przyszłości.

      Usuń
    7. Podbijam pytanie.

      Usuń
    8. Złotówa, jeszcze raz: czy jeśli ktoś przeoczył wyrażenie zgód na potrzeby zwrotu za zakupy w trakcie składania wniosku i zrobi to już później w ustawieniach, to czy to wystarczy do otrzymywania zwrotu od momentu tej zmiany do końca promocji z moneyback?

      Pytam dlatego, że być może się wcześniej z tym już spotkałeś, a otrzymanie rzeczowej odpowiedzi z tej firmy graniczy z cudem!

      Usuń
    9. Podbijam pytanie.

      Usuń
    10. Z korespondencji z jednym z Czytelników wynikało, że po zmianie zgody miał otrzymywać zwroty. Uznano bowiem jego reklamację, w której twierdził, że zgody miał prawidłowo zaznaczone. I z tego co kojarzę dysponował chyba nawet screen shotami ze składania wniosku; choć może się mylę z tymi screen shotami, bo korespondencji "trochę" się przewija ;) Była to jednak zapowiedź włączenia zwrotów. Czy one już następowały? Tego nie wiem. Wysłałem zapytanie do Czytelnika.

      Usuń
    11. u mnie tez niby nie było wyrazonych zgód .po złozeniu reklamacji zwrócili za 2 miesiące .takze trzeba walczyc o swoje

      Usuń
    12. Walczyć o swoje? Co proponujesz? Odpowiedź na jakiekolwiek pytanie o nawet trywialne informacje zajmuje im ok. 4 tygodni, a odpowiedzi werbalne nie są dla nikogo wiążące - rozpacz!

      Usuń
  22. Tzn, że premie 110 zł otrzymam, a teraz po włączeniu zgód będę otrzymywać od kolejnego miesiąca money back ?
    W którym dokładnie miejscu włączyć trzeba te zgody i które (do otrzymania money backu) ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Po zalogowaniu na konto, wchodzisz w moje dane i tam są z zgody na kontakt elektroniczny, telefoniczny i na email. W szczególach karty musi być wpis "konto z monayback".

      Usuń
    2. Zgody można zmienić tutaj: Mój profil --> Moje dane --> Zgody, Marketing elektroniczny.

      Pytanie jest jednak czy ta zmiana będzie skutkować podłączeniem do programu zwrotów za zakupy!

      Usuń
    3. Najlepiej sprawdzić w szczególach karty czy jest wpis "konto z moneyback", jak jest, to będą zwroty, jak nie ma to zaznaczmay wszystkie zgody i dzwonimy do banku w celu potwierdzenia konta z moneyback. Niektórzy musieli udać się do oddziału, żeby podpisać aneks o moneybacku.

      Usuń
    4. @Anonimowy, 12 października 2017, 12:12 - zaznaczamy wszystkie zgody

      Gdzie je można znaleźć?

      Usuń
    5. No właśnie, gdzie znajdują się te zgody?

      Usuń
  23. Maila ktoś dostał?

    OdpowiedzUsuń
  24. Gdzie składać reklamacje? Napisałem dwie i 0 odzewu..

    OdpowiedzUsuń