700 zł od Santandera1100 zł za kartę Citi900 zł za kartę BNP Paribas650 zł od Millennium500 zł od ING

19.06.2017

Nest Bank: nagroda pieniężna 75 zł za otwarcie konta i dodatkowo do 250 zł w programie poleceń [PROMOCJA PRZEDŁUŻONA!]

Wystartowała nowa promocja Nest Banku. Tym razem w najbardziej pożądanej formie, bo za otwarcie konta do zdobycia jest nagroda pieniężna. 

Nest Bank Konto z Bonusem nawet 325 zł
Premia na start wynosi 75 zł,  ale to nie wszystko, ponieważ w promocji łącznie można uzbierać nawet 325 zł (dzięki poleceniom). Jeśli chodzi o Nest Bank to w tej promocji mamy jeszcze jedną, bardzo dobrą zmianę. Udział w niej wziąć mogą także byli klienci.

Dla kogo promocja? Udział w akcji mogą brać osoby pełnoletnie, które nie posiadają (ani nie współposiadają) oraz nie posiadały (ani nie współposiadały) konta osobistego oferowanego przez Nest Bank i nie złożyły wniosku o takie konto, który aktualnie byłby rozpatrywany.

Wykluczenie klientów Nest Banku nie zamyka jednak tym razem drogi do promocji osobom, które posiadały konta pod jedną z marek poprzedzających pojawienie się Nest Banku. Regulamin, w odróżnieniu od poprzednich akcji, nie wyklucza więc osób, które posiadały konto w Banku Smart, FM Banku lub BIZ Banku. Warunkiem postawionym w aktualnej promocji jest jednak zamknięcie takiego konta jeszcze przed pojawieniem się marki Nest Bank.

Zasady promocji. Aby skorzystać z promocji "Nest Konto z Bonusem" i zdobyć 75 zł:
  • klikając w link otrzymany w wiadomości przesłanej na adres mailowy podany podczas rejestracji, złóż wniosek o Nest Konto wraz z wydawaną do niego kartą (we wniosku pamiętaj zaznaczyć zgody nr 5 i 6; wpisz również ten sam adres mailowy, który został podany podczas rejestracji) 
  • zawrzyj umowę o konto 
  • w ciągu 60 dni od złożenia wniosku o konto: 
    • co najmniej raz zaloguj się do bankowości internetowej 
    • wykonaj transakcję kartą wydaną do konta na kwotę min. 150 zł

I to już wszystko. Po spełnieniu tych prostych warunków najpóźniej do 15.09. otrzymasz maila od organizatora, informującego o przyznaniu nagrody i przypominającego o uzupełnieniu danych niezbędnych do jej wypłaty. W ciągu siedmiu dni podać będzie należało wówczas między innymi numer rachunku konta otwartego w Nest Banku w ramach promocji. Realizacja wypłaty premii ma nastąpić do 30.09.2017 r.

Promocja może trwać do 30.06.2017 r. 9.07.2017 r. [Aktualizacja w dn. 30.06.: promocja została przedłużona], ale zakończy się wcześniej w przypadku przedterminowego wyczerpania puli wniosków objętych promocją. A ta została ograniczona do 800 1300 [po wydłużeniu okresu promocji] sztuk (w poprzednich akcjach promocyjnych Nest Banku pula nieco większa - po 1000 sztuk - rozchodziła się od 33 godzin do kilku dni).

[Aktualizacja w dn. 4.07., g. 20:15: Promocja została zakończona]

Do 250 zł za polecenia


Jednak premia 75 zł za otwarcie rachunku to nie wszystko, bo zarobić można również na polecaniu konta. Tu do wzięcia będzie nawet 250 zł. Bank zapłaci po 50 zł za każde skuteczne polecenie (a więc takie, gdy osoba przez Ciebie polecona założy konto i spełni przy tym w praktyce wszystkie warunki wcześniej opisywane, jakie obowiązywać będą też Ciebie). Dla osoby polecanej jeden zapis jest bardziej restrykcyjny: nie mogła posiadać konta w Nest Bank, ani wcześniej pod innymi nazwami tego banku (Bank Smart, FM Bank i BIZ Bank).


Konto polecać mogą jednak wyłącznie klienci, którzy założą konto w Nest Banku w niniejszej akcji i za pośrednictwem strony promocji. Polecenia muszą odbywać się za pośrednictwem linku tam wygenerowanego.

Nest Konto - prześwietlenie oferty 


Zasady prowadzenia rachunku oszczędnościowo-rozliczeniowego w Nest Banku są klarowne:
  • 0 zł za otwarcie i prowadzenie konta (bez warunków do spełnienia)  
  • 0 zł za internetowe przelewy złotowe zlecane przez bankowość internetową 
  • 0 zł za wydanie karty i jej posiadanie
  • 0 zł za wypłatę we wszystkich bankomatach w Polsce (bez względu na to do jakiego banku lub instytucji taki bankomat należy) 
  • 0 zł za wpłaty gotówki we wpłatomatach sieci Euronet

Składając wniosek o konto w Nest Banku wybrać możesz spośród trzech sposobów zawarcia umowy. A zrobić to można:
  • przelewem weryfikacyjnym z konta, które posiadasz w innym banku (ale tylko z wybranych banków: Alior Bank, BZ WBK, Eurobank, ING Bank Śląski, mBank, Orange Finanse, Pekao, PBS Bank, T-Mobile Usługi Bankowe) - w tym przypadku ważne by dane przy przelewie idealnie zgadzały się z tymi, które wpiszesz we wniosku o konto ;
  • za pośrednictwem kuriera - wybierając tę opcję już we wniosku możesz wskazać adres miejsca podpisania umowy inny niż zamieszkania czy korespondencyjny (możesz więc wskazać np. miejsce swej pracy),
  • w placówce Nest Banku  - można ją wybrać we wniosku, najpierw wskazując województwo, a później konkretną lokalizację - przy tej opcji pamiętaj, by doradca w placówce kontynuował wniosek złożony online (bo tylko złożony w taki sposób liczy się w promocji) i nie przyjmował kolejnego.

Przejdź na stronę promocji >>


Oferta dla oszczędzających : Nest Lokata Witaj


Każdy z klientów zakładających konto w Nest Banku może (oczywiście jeśli chce), skorzystać z lokaty powitalnej. Można na nią wpłacić do 10 000 zł i uzyskać 4% w skali roku. Lokatę można otworzyć w ciągu 30 dni od założenia konta. Zrobisz to po zalogowaniu do bankowości internetowej, gdzie wybrać będzie można jeden z dwóch wariantów czasowych: 3 miesiące (bez dodatkowych warunków) lub 6 miesięcy (po zapewnieniu wpływu wynagrodzenia na konto - więcej na ten temat pisałem tutaj).


Przydatne dokumenty:

110 komentarzy:

  1. A polecona osoba tez dostanie 75 zł czy nie ? Jeżeli tak , to przy korzystaniu z linku ma się gdzieś rejestrować?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak kliknie w link od polecającego to też ma info o 75 zł więc też dostanie.

      Usuń
  2. Czy jak mam konto w Nest Banku z poprzedniej promocji to teraz polecać nie mogę?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Odpowiedź masz w artykule:

      "Konto polecać mogą jednak wyłącznie klienci, którzy założą konto w Nest Banku w niniejszej akcji i za pośrednictwem strony promocji."

      Usuń
  3. Osoba korzystająca z mego linku ma tak jak ja najpierw sie zarejestrowac i postępować dalej w ten sam sposób?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. na to wygląda bo wchodząc po linku polecenia też jest "Zgarnij BONU 75 ZŁ"

      Usuń
  4. Mi po przekierowaniu do Bank Zachodniego WBK przy przelewie weryfikacyjnym wyskoczyło- serwis czasowo niedostępny. Co robić dalej???

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też mi się nie udało przelewem w promocji z Rossmannem w ub.r. Po kilku dniach zadzwonił konsultant i zmienił zawarcie umowy na kuriera. Wniosek był ten sam więc objęty promocją. Umowę podpisałem, nagrodę dostałem.

      Usuń
    2. Przelew weryfikacyjny z BZ WBK jest płatny. Za przelew24 w następnym miesiącu BZ WBK obciąży 0,50 zł.

      Usuń
    3. Jedyny bank który kosi za taki przelew. Niby nie dużo ale bz wbk tym niestety się ośmiesza.

      Usuń
    4. ja z wbk nie robię przelewów weryfikacyjnych bo też były zakładane konta przez przelew i nie otwierały się konta dlatego, trzeba było zmieniać na kuriera

      Usuń
    5. Zgodnie z aktualnym TOiP-em opłata pobierana za usługę Przelwy24 wynosi 50 groszy za przelew. Tylko dla kont ViP i Konta<20 korzystanie z Przelewy24 jest bezpłatne.

      Usuń
    6. @Zespół BZWBK
      A do skomentowania tygodniowego opóźnienia w wypłacie nagród w promocji "Mobilny maj" to wam zabrakło odwagi czy czegoś innego?

      Usuń
  5. Założone przelewem ważne aby wpisać ten sam adres jaki podaliśmy w banku z którego wysyłamy przelew!

    OdpowiedzUsuń
  6. Polecony "nie może być byłym klientem Banku w zakresie posiadania (samodzielnie lub wspólnie z inną osobą) rachunku oszczędnościowo rozliczeniowego oferowanego przez Nest Bank (także pod innymi nazwami handlowymi)." To paragraf 5 ustęp 4 punkt 6 Regulaminu.
    Tak więc nie można polecić komuś, kto miał kiedyś konto w Banku Smart.

    OdpowiedzUsuń
  7. No i poszło, tym razem konto założyła żona a poleci jeszcze teściową i teścia ;) Kolejny raz jestem pod wrażeniem tempa otwierania konta. 5 minut po przelewie i już wszystko aktywne bez czekania na kurierów i powtórek z rozrywki z innymi bankami...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. u mnie tak samo tym razem, szybko i jest konto :)

      Usuń
  8. A jak później można konto ewentualnie zamknąć? Bo do najbliższej placówki mam "kawałek".

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Można też przez telefon, listownie lub mailem (skan wypowiedzenia).

      Usuń
    2. Dzięki za odpowiedź.

      Usuń
  9. Ktoś się orientuje czy Visa czy MasterCard?

    OdpowiedzUsuń
  10. Do kiedy trzeba utrzymywać konto?

    OdpowiedzUsuń
  11. Czy aby założyć później tę lokate 4% we wniosku muszę coś zaznaczać?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie. Będziesz mieć ją do założenia w bankowości internetowej z automatu.

      Usuń
  12. Czyli ogólnie: zakładam konto, polecam żonie i za to dostajemy 75 + 50 + 75 zł. Dobrze rozumiem i liczę?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie też taki rachunek wychodzi :), ale mam nieco wątpliwości, no i niepokoi mnie konieczność podawania numeru PESEL, aby wypłacili bonus, nie wystarczy że mają nazwisko, imię i numer konta?

      Usuń
    2. @Anonimowy 22 czerwca 2017 11:10
      Pod warunkiem, że żona nie miała nigdy konta w Banku Smart, FM Banku ani BIZ Banku.

      Usuń
  13. Widać już ta promocja nie jest tak oblegana jak bony do decathlona minęło 6 dni, a pula nagród jeszcze się nie skończyła.

    OdpowiedzUsuń
  14. Nie skończyła się , bo kto z tego miejsca miał wejść w promocję Nest Banku już to zrobił :-)

    OdpowiedzUsuń
  15. Czy dobrze rozumiem, że musi to być jedna transakcja kartą na kwotę min. 150 zł czy chodzi o sumę transakcji?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzwoniłem na infolinię i tam konsultantka powiedziała mi że musi być jedna transakcja na kwotę minimum 150zł

      regulamin jakoś do końca nie jest dobrze sprecyzowany bo pisze "w ciągu 60 dni od podpisania umowy zalogować się do bankowości internetowej oraz w tym terminie dokonać transakcji kartą na łączną kwotę min. 150 zł"

      transakcji kartą nie brzmi jak jedną transakcję więc nie do końca wiadomo o co chodzi... może Mr.Złotówa się wypowie ??

      Usuń
    2. Ja stawiałbym że jedna. W poprzedniej promocji z Decathlonem też była jedna.

      Usuń
    3. Konsultanci zwykle niewiele wiedzą, nawet mniej niż klienci (o czym sam się nieraz przekonałem, ale w innych bankach).
      Ja rozumiem to jednoznacznie, wiele transakcji. Gdyby chodziło o jedną (nikt przecież nie broni by tak było), powinien być zapis następujący: "...dokonać transakcji kartą na kwotę min. 150 zł" lub "wykonać transakcję za kwotę min.150zł"

      Usuń
    4. Dla spokoju zrobiłbym jedną płatność na min. 150 zł (tym bardziej, że - jak padło wyżej - taki wymóg był już w poprzedniej promocji, ale tam był jednak ujęty precyzyjniej). I takie coś rekomenduję. Jeśli jednak zrobienie tej jednej płatności na min. 150 zł (czy to w sklepie, na stacji paliw czy w Internecie) jest trudne lub wręcz niemożliwe to można spróbować zrobić więcej płatności na łączną sumę min. 150 zł, ale mieć na uwadze ewentualność składania reklamacji (pewnie można się wybronić, bo zapis do końca precyzyjny nie jest).

      Usuń
    5. Nie zgodzę się z Tobą Mr.Złotówa!
      Regulamin mowi o tym jasno: „zalogować się do bankowości online Nest Banku oraz dokonać transakcji kartą wydaną do Nest Konta na łączną kwotę min. 150 (słownie: sto pięćdziesiąt) zł w okresie 60 dni od daty złożenia wniosku o Nest Konto (jedna lub wiele płatności). Bank, dokonując oceny spełnienia przez Uczestnika warunków uzyskania Bonusu nie uwzględnia w szczególności: wypłat z bankomatów, przelewów, zwrotów zaksięgowanych płatności odnotowanych w okresie trwania Akcji, które spowodują anulowanie transakcji wymaganej do spełnienia warunków Akcji.

      Usuń
    6. Dokonać [kogo? czego?] - dopełniacz. Taka mała analiza językowa z mej strony (choć nie jestem w tym mocny), ale w sumie i dla liczby pojedynczej, i dla liczby mnogiej jest wtedy 'transakcji' :)

      W poprzedniej promocji (z bonem Decathlon) Nest Bank wyraźnie i bezdyskusyjnie wskazał, że ma być jedna płatność na min. 150 zł, więc to gdzieś mogło skutkować poparciem dla interpretacji, że chodzi o jedną płatność także w tej promocji. Oczywiście, że jeśli jest inaczej to lepiej dla wszystkich (aczkolwiek przy prześwietlaniu promocji wolę zachowawcze podejście - wpisy czytają zarówno wyjadacze dla których ewentualne napisanie reklamacji nie będzie niczym strasznym, bo i niczym nowym, ale czytają też nowicjusze dla których negatywne doświadczenia wskutek błędnej interpretacji mogłyby być zniechęcające do korzystania z innych okazji do bankobrania).

      Komentarze są jednak forum dyskusji i cieszę się takimi opiniami i wypowiedziami :)

      Usuń
    7. wątpliwości rozwiane odpowiedź na moje pytanie od organizatora promocji:

      Bonus eBroker Partner
      do mnie
      Witamy,

      zgodnie z Regulaminem akcji, należy dokonać jedną lub wiele płatności
      kartą na łączną kwotę min. 150zł w okresie 60 dni od daty złożenia
      wniosku o Nest Konto.

      Pozdrawiamy,
      eBrokerPartner

      Usuń
    8. Wątpliwości rozwiane odpowiedź na moje pytanie do organizatora promocji:

      Bonus eBroker Partner
      do mnie
      Witamy,

      zgodnie z Regulaminem akcji, należy dokonać jedną lub wiele płatności
      kartą na łączną kwotę min. 150zł w okresie 60 dni od daty złożenia
      wniosku o Nest Konto.

      Pozdrawiamy,
      eBrokerPartner

      Usuń
  16. słuszne spostrzeżenie jak to jest musi być jedna transakcja czy może być wiele ?

    OdpowiedzUsuń
  17. Dostałem kartę a skąd mam wziąć pin? Nie wiedzę nigdzie opcji by go nadać?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przyślą w innej kopercie.

      Usuń
    2. Do mnie przyszedł osobnym listem w odstępie 2 dni

      Usuń
    3. ja dostałem PIN ale nie dostałem karty :D

      Usuń
  18. Jak dlugo czeka sie na otwarcie konta? Niby jest napisane, ze moze byc otwarte automatycznie w 15 min lub konstultant skontaktuje sie w ciagu 1 dnia roboczego w przypadku niezgodnosci danych. Wypelnilam wniosek w sobote, potwierdzilam przelewem z innego banku (konto otwarte osobiscie, nie przelewem), dane sie zgadzaly a wciaz nie mam maila o otwarciu konta. Jak dlugo czekaliscie?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie było otwarte po 40 godzinach. U żony w 10 minut.

      Usuń
  19. ja czekam już 5 dni :/

    OdpowiedzUsuń
  20. Czy aby polecać konto należy zarejestrować się do Programu Partnerskiego, czy wystarczy korzystać z linku partnerskiego, który pojawia się na stronie promocji?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie. Wystarczy link bo tylko z tego polecona przez ciebie osoba dostanie swoje 75 zł

      Usuń
    2. Dzięki za odpowiedź. A w jaki sposób bank weryfikuje z czyjego polecenia ktoś otworzył konto? Rozumiem, że link, który wygeneruję jest indywidualny? Sorry, za tendencyjne może pytania, ale chciałabym umieć wyjaśnić to osobie, której polecam konto i która też chce to puścić w świat

      Usuń
    3. Tak, link który tam sobie pobierzesz jest unikatowy i po tym bank rozpozna że Ty polecasz :)

      Usuń
  21. Czy promocja jest jeszcze aktualna?

    OdpowiedzUsuń
  22. to jak to jest ostatecznie z tą ilością transakcji, jedna na 150 zł, czy kilka na łączną kwotę 150 zł?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przeklejone z powyższej odpowiedzi. Wystarczy przejrzeć ;)

      Witamy,

      zgodnie z Regulaminem akcji, należy dokonać jedną lub wiele płatności
      kartą na łączną kwotę min. 150zł w okresie 60 dni od daty złożenia
      wniosku o Nest Konto.

      Pozdrawiamy,
      eBrokerPartner

      Usuń
    2. dzięki, przeglądałam, ale ....osoba, która to wstawiła sama poniżej zadała pytanie jak to jest i stąd znowu moje wątpliwości.
      Ok czyli nie musi być jedna płatność, fajnie :)

      Usuń
    3. patrz na daty postów ;)

      Usuń
  23. Mając już konto w Nest można wziac udzial w poleceniu konta ? czy trzeba by wszystko od nowa zakladac ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. "Konto polecać mogą jednak wyłącznie klienci, którzy założą konto w Nest Banku w niniejszej akcji i za pośrednictwem strony promocji."

      Usuń
  24. aby założyc później lokate 4 % na 6 miesięcy, czy wystarczy co miesiąc przelew z innego konta czy musi byc wynagrodzenie?

    OdpowiedzUsuń
  25. jak długo czekaliście na kartę do konta bo ja już czekam 3 tygodnie masakra

    OdpowiedzUsuń
  26. czy dostaliście link? Ci którzy mieli zostać poinformowani do 15.08, ja nic nie mam

    OdpowiedzUsuń
  27. Też jeszcze nic nie otrzymałem

    OdpowiedzUsuń
  28. Jak na razie u mnie też cisza. A warunki spełnione już prawie 2 miesiące temu.
    Czekają do ostatniej chwili i liczą że ktoś przegapi maila?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A co napisali o tym w regulaminie?

      Usuń
    2. Paragraf 3 regulaminu
      "pkt. 7. O przyznaniu Bonusu Organizator powiadomi Uczestnika do 15.09.2017r., poprzez wysłanie wiadomości e-mail z linkiem,
      przekierowującym do formularza, za pośrednictwem którego Uczestnik uzupełnia dodatkowe dane, tj. : numer rachunku
      bankowego Nest Konto oraz numer PESEL, niezbędne do wypłacenia Bonusu Uczestnikowi.
      pkt. 8. Uczestnik zobowiązuje się do podania danych, o których mowa powyżej w terminie 7 dni od dnia otrzymania wiadomości
      e-mail od Organizatora. Brak podania danych, o których mowa w ust. 7 powyżej we wskazanym terminie oznacza utratę
      prawa do Bonusu."

      Zostało im jeszcze maksymalnie 3 dni.

      Usuń
    3. W innej promocji innego banku było w ostatnim dniu i tu też pewnie tak wyślą 15/09.

      Usuń
  29. Właśnie dotarł mail w sprawie promocji od nadawcy "Bonus eBrokerPartner".

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie jest również.

      Usuń
    2. Potwierdzam przyszło. Przy najmniej do mnie, bo u narzeczonej brak ale jeszcze mają czas do jutra.

      Usuń
    3. U mojej konkubiny też nic :)

      Usuń
  30. i u mnie jej mail

    OdpowiedzUsuń
  31. Ja nic nie dostałem... Macie pojęcie jak powinna wyglądać reklamacja i gdzie ją wysyłać?

    OdpowiedzUsuń
  32. U rodziców maili brak, więc wysłałem reklamacje. Ponieważ na umowie papierowej nie ma żadnych numerów (ja ich nie znalazłem, tylko data zawarcia), podałem numery założonych kont, myślę że chyba wystarczy.
    W każdym razie po zakończeniu lokaty powitalnej pożegnamy Nest Bank.

    OdpowiedzUsuń
  33. Czytałem że problem masowo wystąpił z dostarczaniem maili bo mały procent osób uzupełnił dane. Stąd wnioski o niskiej dostarczalności. Więc ebroker ma wysłać maile ponownie.

    OdpowiedzUsuń
  34. ciekawe czy Nest wypłaci premie na czas?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. premie wypłaca ebroker

      Usuń
    2. Pewnie w poniedziałek 2/10 bo na razie nic niem.

      Usuń
    3. u mnie też nic nie ma, jest weekend więc pewnie przyjdzie premia w poniedziałek no chyba że będą jakieś opóźnienia i będzie trzeba pisać reklamację :/

      Usuń
  35. u mnie też nic, po jasny gwint piszą do 30 i nie wpłacają, jak mnie to wkurza

    OdpowiedzUsuń
  36. Ja napisałem do tych dziadów reklamacje bo to są jaja normalnie, kasy nie wypłacili do 30.09 czym złamali swój regulamin. Oto jej treść:

    "Witam.

    W związku z tym, że nie wywiązaliście się Państwo w terminie z regulaminu akcji promocyjnej "NEST KONTO Z BONUSEM" której regulamin załączam w niniejszej reklamacji w załączniku (PARAGRAF 3 PUNKT 9) i do 30.09.2017 nie wypłaciliście mi premii 75zł na moje NEST KONTO gdzie jak widać poniżej otrzymałem potwierdzenie e-mailowe od Państwa że zakwalifikowałem się do wypłaty tej premii i podałem Państwu w tym samym dniu tj. 14.09.2017 klikając na link z poniższej wiadomości mój numer konta w Nest Banku (nr konta NEST) i mój numer PESEL to wzywam niniejszym Państwa do wypłaty tej premii w kwocie 75zł na moje powyższe konto bankowe maksymalnie do wtorku 3.10.2017.

    Następnym razem proszę się wywiązywać z terminów promocji które Państwo organizujecie a nie chować głowy w piasek bo nawet nie raczyliście poinformować klientów o jakichkolwiek opóźnieniach w wypłatach co jest naruszeniem własnego regulaminu i podważa uczciwość Państwa bo o ile mi wiadomo nikomu Państwo tej premii nie wypłaciliście do tej pory.


    Proszę o szybkie rozpatrzenie reklamacji i wypłatę zaległej premii.
    Dziękuję.
    Patryk
    Tel. kontaktowy: 790............"

    Reklamacja została wysłana na adres: bonus@ebrokerpartner.pl i otrzymałem zwrotkę od nich że doszła - "Witamy,

    bardzo dziękujemy za przesłane informacje. Odpowiemy jak najszybciej.
    W przypadku, gdy nie otrzymali Państwo wiadomości e-mail o przyznaniu Bonusu prosimy o przesłanie: Imię i Nazwisko, adres e-mail zarejestrowany do Bonusu oraz numer wniosku/umowy zaczynający się od OTE. Prosimy również o sprawdzenie folderu SPAM.

    Pozdrawiamy,
    Zespół eBrokerPartner"


    NIE CZEKAJCIE NA ICH ŁASKAWOŚĆ I UCZCIWOŚĆ TYLKO PISZCIE REKLAMACJĘ ABY WAM ODDALI PREMIE 75ZŁ PONIEWAŻ DZIŚ JEST JUŻ 24H PO TERMINIE KIEDY MIELI PRZELAĆ PREMIE OSZUŚCI!
    Czekam na rozpatrzenie reklamacji.

    OdpowiedzUsuń
  37. ja już napisałem reklamacje co to ma w ogóle być w regulaminie pisze premia do 30 i ja chce do tego dnia mieć premię...

    OdpowiedzUsuń
  38. coraz gorzej z tymi promocjami, cały rok wszystko szło fajnie, a końcówka jest beznadziejna:Walczę p:
    - 100 zł z PAribas, którego nie wpłacili 19 września,
    - 2 x 50 bony sadexo z WBK
    - bilet do kina z PKO
    - i teraz Nest

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja do dziś nie dostałem nawet grosza zwrotu za zakupy kartą do konta Optymalnego w promo BGŻ, gdyż rzekomo nie wyraziłem zgód marketingowych, w sytuacji gdy wysłanie wniosku bez zgód nie było nawet możliwe - cyrk to mało powiedziane!

      Usuń
  39. ja walczę z mBank i BZ WBK bo w ogóle nie wypłacają premii za polecenia trzeba za każdym razem pisać reklamacje teraz jeszcze dochodzi Nest Bank ehhh

    OdpowiedzUsuń
  40. no ja z mBankiem długo walczyłam o 500 zł za polecenia, ale wypłacili.
    Najfajniejsze było, ze cały czas na tej stronie było premia do zdobycia i nawet jak już tym co pootwierali wypłacili po 50 zł to mi dalej nie bo twierdzili, że oni nie spełnili warunków. W końcu jak już mi wypłacili, to na stronie jest przy każdym polecanym - premia 0 zł - nie spełnione warunki - to jest cyrk.

    OdpowiedzUsuń
  41. dzwoniłam do banku, pani jak zwykle - my nie jesteśmy organizatorem, ale od razu wiedziała, że chodzi o 75 zł. Po chwili sprawdzania poinformowała mnie, że jeśli warunki zostały spełnione to premie została wypłacona, bo taką inf otrzymali od organizatora 29 września. No to ja poinformowałam panią, że póki co nikt takiej premii nie otrzymał.

    OdpowiedzUsuń
  42. Premii jak nie nadal nie ma. Wysłałem reklamację.

    OdpowiedzUsuń
  43. jak tam otrzymał w końcu ktoś premię bo u mnie w rodzinie na 8 kontach biorących udział w promocji brak jakiejkolwiek premii to jest po prostu żenada ze strony organizatora...

    OdpowiedzUsuń
  44. Po cichu liczyłem - co też wynika z mego komentarza tutaj (pod wpisem o finalizacji promocji), że premie wpłyną dziś. Ale widać, że chyba nikt nie dostał (przynajmniej nikt się nie pochwalił). Wysłałem zapytanie do organizatora i czekam na odpowiedź.

    OdpowiedzUsuń
  45. ja na dodatek nie mogę się zalogować, wszystko dobrze wpisuję i ciągle, że zły login lub hasło, no to konkretne konto gdzie czekam na premię, na innych loguje sie bez problemu.
    Ma ktoś takie problemy?

    OdpowiedzUsuń
  46. ja na dodatek nie mogę się zalogować, wszystko dobrze wpisuję i ciągle, że zły login lub hasło, no to konkretne konto gdzie czekam na premię, na innych loguje sie bez problemu.
    Ma ktoś takie problemy?

    OdpowiedzUsuń
  47. Ja tam nic nie dostałem mimo że wszystkie warunki spełnione. Czy może zdarzyć się tak że to porostu jedno wielkie oszustwo? Dostał ktoś te pieniądz?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kiedyś było tak samo w promo BZWBK i Agory - istny horror!

      Usuń
  48. Jak były nagrodą Bony to zawsze było ok

    OdpowiedzUsuń
  49. Z informacji jakie otrzymałem od organizatora wynika, że przelewy zostały zlecone w sobotę (załapały się więc dopiero na sesję wychodzącą Elixir dziś rano). Popołudniu premie powinny docierać na konta w Nest Banku.

    W chwili obecnej jest też jeszcze grupa osób, która nie uzupełniła danych do wypłaty premii. Mimo upływu regulaminowego terminu można to nadal zrobić (można pisać maile na bonus@ebrokerpartner.pl).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Potwierdzam! Jest premia na koncie.

      Usuń
    2. Niestety nie dostałam maila oraz odpowiedzi na moją reklamację (wysłaną 18.09 na bonus@ebrokerpartner.pl), co robić?

      Usuń
  50. I u mnie przelew wpłynął. Odetchnęłam z ulgą :) 175 zł.

    OdpowiedzUsuń
  51. Z poślizgiem ale ważne że hajs się zgadza.

    OdpowiedzUsuń
  52. premia jest ale brak ustawowych odsetek za spóźnienie się w wypłacie premii reklamacja poszła :D ostatnio napisałem reklamację do BZ WBK że chcę ustawowe odsetki za zwłokę w wypłacie premii i takowe naliczyli i wypłacili hehe trzeba cisnąć o to banki ponieważ jak ty spóźnisz się z ratą kredytu to odsetki naliczają bądź też za saldo ujemne :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie jestem w tym biegły ale odsetki ustawowe chyba są wypłacane tylko przez instytucje finansowe (no chyba że się mylę, wybaczcie). No i są wypłacane na żądanie takiej rekompensaty a nie na samą reklamację.

      Usuń

Aktualnie najpopularniejsza promocja:

Zgarnij gwarantowane 700 zł za konto w Santander (teraz z krótszą karencją!)

Nowa edycja przynosi sporo zmian na lepsze.  W skrócie: to o wiele łatwiejsze warunki do spełnienia, skrócony okres wykluczenia dla byłych p...