Wystartowała nowa promocja Nest Banku. Tym razem w najbardziej pożądanej formie, bo za otwarcie konta do zdobycia jest nagroda pieniężna.
Premia na start wynosi 75 zł, ale to nie wszystko, ponieważ w promocji łącznie można uzbierać nawet 325 zł (dzięki poleceniom). Jeśli chodzi o Nest Bank to w tej promocji mamy jeszcze jedną, bardzo dobrą zmianę. Udział w niej wziąć mogą także byli klienci.
Dla kogo promocja? Udział w akcji mogą brać osoby pełnoletnie, które nie posiadają (ani nie współposiadają) oraz nie posiadały (ani nie współposiadały) konta osobistego oferowanego przez Nest Bank i nie złożyły wniosku o takie konto, który aktualnie byłby rozpatrywany.
Wykluczenie klientów Nest Banku nie zamyka jednak tym razem drogi do promocji osobom, które posiadały konta pod jedną z marek poprzedzających pojawienie się Nest Banku. Regulamin, w odróżnieniu od poprzednich akcji, nie wyklucza więc osób, które posiadały konto w Banku Smart, FM Banku lub BIZ Banku. Warunkiem postawionym w aktualnej promocji jest jednak zamknięcie takiego konta jeszcze przed pojawieniem się marki Nest Bank.
Zasady promocji. Aby skorzystać z promocji "Nest Konto z Bonusem" i zdobyć 75 zł:
I to już wszystko. Po spełnieniu tych prostych warunków najpóźniej do 15.09. otrzymasz maila od organizatora, informującego o przyznaniu nagrody i przypominającego o uzupełnieniu danych niezbędnych do jej wypłaty. W ciągu siedmiu dni podać będzie należało wówczas między innymi numer rachunku konta otwartego w Nest Banku w ramach promocji. Realizacja wypłaty premii ma nastąpić do 30.09.2017 r.
Promocja może trwać do30.06.2017 r. 9.07.2017 r. [Aktualizacja w dn. 30.06.: promocja została przedłużona], ale zakończy się wcześniej w przypadku przedterminowego wyczerpania puli wniosków objętych promocją. A ta została ograniczona do 800 1300 [po wydłużeniu okresu promocji] sztuk (w poprzednich akcjach promocyjnych Nest Banku pula nieco większa - po 1000 sztuk - rozchodziła się od 33 godzin do kilku dni).
[Aktualizacja w dn. 4.07., g. 20:15: Promocja została zakończona]
Jednak premia 75 zł za otwarcie rachunku to nie wszystko, bo zarobić można również na polecaniu konta. Tu do wzięcia będzie nawet 250 zł. Bank zapłaci po 50 zł za każde skuteczne polecenie (a więc takie, gdy osoba przez Ciebie polecona założy konto i spełni przy tym w praktyce wszystkie warunki wcześniej opisywane, jakie obowiązywać będą też Ciebie). Dla osoby polecanej jeden zapis jest bardziej restrykcyjny: nie mogła posiadać konta w Nest Bank, ani wcześniej pod innymi nazwami tego banku (Bank Smart, FM Bank i BIZ Bank).
Konto polecać mogą jednak wyłącznie klienci, którzy założą konto w Nest Banku w niniejszej akcji i za pośrednictwem strony promocji. Polecenia muszą odbywać się za pośrednictwem linku tam wygenerowanego.
Zasady prowadzenia rachunku oszczędnościowo-rozliczeniowego w Nest Banku są klarowne:
Przejdź na stronę promocji >>
Każdy z klientów zakładających konto w Nest Banku może (oczywiście jeśli chce), skorzystać z lokaty powitalnej. Można na nią wpłacić do 10 000 zł i uzyskać 4% w skali roku. Lokatę można otworzyć w ciągu 30 dni od założenia konta. Zrobisz to po zalogowaniu do bankowości internetowej, gdzie wybrać będzie można jeden z dwóch wariantów czasowych: 3 miesiące (bez dodatkowych warunków) lub 6 miesięcy (po zapewnieniu wpływu wynagrodzenia na konto - więcej na ten temat pisałem tutaj).
Przydatne dokumenty:
Premia na start wynosi 75 zł, ale to nie wszystko, ponieważ w promocji łącznie można uzbierać nawet 325 zł (dzięki poleceniom). Jeśli chodzi o Nest Bank to w tej promocji mamy jeszcze jedną, bardzo dobrą zmianę. Udział w niej wziąć mogą także byli klienci.
Dla kogo promocja? Udział w akcji mogą brać osoby pełnoletnie, które nie posiadają (ani nie współposiadają) oraz nie posiadały (ani nie współposiadały) konta osobistego oferowanego przez Nest Bank i nie złożyły wniosku o takie konto, który aktualnie byłby rozpatrywany.
Wykluczenie klientów Nest Banku nie zamyka jednak tym razem drogi do promocji osobom, które posiadały konta pod jedną z marek poprzedzających pojawienie się Nest Banku. Regulamin, w odróżnieniu od poprzednich akcji, nie wyklucza więc osób, które posiadały konto w Banku Smart, FM Banku lub BIZ Banku. Warunkiem postawionym w aktualnej promocji jest jednak zamknięcie takiego konta jeszcze przed pojawieniem się marki Nest Bank.
Zasady promocji. Aby skorzystać z promocji "Nest Konto z Bonusem" i zdobyć 75 zł:
- zarejestruj się na stronie promocji
- klikając w link otrzymany w wiadomości przesłanej na adres mailowy podany podczas rejestracji, złóż wniosek o Nest Konto wraz z wydawaną do niego kartą (we wniosku pamiętaj zaznaczyć zgody nr 5 i 6; wpisz również ten sam adres mailowy, który został podany podczas rejestracji)
- zawrzyj umowę o konto
- w ciągu 60 dni od złożenia wniosku o konto:
- co najmniej raz zaloguj się do bankowości internetowej
- wykonaj transakcję kartą wydaną do konta na kwotę min. 150 zł
I to już wszystko. Po spełnieniu tych prostych warunków najpóźniej do 15.09. otrzymasz maila od organizatora, informującego o przyznaniu nagrody i przypominającego o uzupełnieniu danych niezbędnych do jej wypłaty. W ciągu siedmiu dni podać będzie należało wówczas między innymi numer rachunku konta otwartego w Nest Banku w ramach promocji. Realizacja wypłaty premii ma nastąpić do 30.09.2017 r.
Promocja może trwać do
[Aktualizacja w dn. 4.07., g. 20:15: Promocja została zakończona]
Do 250 zł za polecenia
Jednak premia 75 zł za otwarcie rachunku to nie wszystko, bo zarobić można również na polecaniu konta. Tu do wzięcia będzie nawet 250 zł. Bank zapłaci po 50 zł za każde skuteczne polecenie (a więc takie, gdy osoba przez Ciebie polecona założy konto i spełni przy tym w praktyce wszystkie warunki wcześniej opisywane, jakie obowiązywać będą też Ciebie). Dla osoby polecanej jeden zapis jest bardziej restrykcyjny: nie mogła posiadać konta w Nest Bank, ani wcześniej pod innymi nazwami tego banku (Bank Smart, FM Bank i BIZ Bank).
Konto polecać mogą jednak wyłącznie klienci, którzy założą konto w Nest Banku w niniejszej akcji i za pośrednictwem strony promocji. Polecenia muszą odbywać się za pośrednictwem linku tam wygenerowanego.
Nest Konto - prześwietlenie oferty
Zasady prowadzenia rachunku oszczędnościowo-rozliczeniowego w Nest Banku są klarowne:
- 0 zł za otwarcie i prowadzenie konta (bez warunków do spełnienia)
- 0 zł za internetowe przelewy złotowe zlecane przez bankowość internetową
- 0 zł za wydanie karty i jej posiadanie
- 0 zł za wypłatę we wszystkich bankomatach w Polsce (bez względu na to do jakiego banku lub instytucji taki bankomat należy)
- 0 zł za wpłaty gotówki we wpłatomatach sieci Euronet
Składając wniosek o konto w Nest Banku wybrać możesz spośród trzech sposobów zawarcia umowy. A zrobić to można:
- przelewem weryfikacyjnym z konta, które posiadasz w innym banku (ale tylko z wybranych banków: Alior Bank, BZ WBK, Eurobank, ING Bank Śląski, mBank, Orange Finanse, Pekao, PBS Bank, T-Mobile Usługi Bankowe) - w tym przypadku ważne by dane przy przelewie idealnie zgadzały się z tymi, które wpiszesz we wniosku o konto ;
- za pośrednictwem kuriera - wybierając tę opcję już we wniosku możesz wskazać adres miejsca podpisania umowy inny niż zamieszkania czy korespondencyjny (możesz więc wskazać np. miejsce swej pracy),
- w placówce Nest Banku - można ją wybrać we wniosku, najpierw wskazując województwo, a później konkretną lokalizację - przy tej opcji pamiętaj, by doradca w placówce kontynuował wniosek złożony online (bo tylko złożony w taki sposób liczy się w promocji) i nie przyjmował kolejnego.
Przejdź na stronę promocji >>
Oferta dla oszczędzających : Nest Lokata Witaj
Każdy z klientów zakładających konto w Nest Banku może (oczywiście jeśli chce), skorzystać z lokaty powitalnej. Można na nią wpłacić do 10 000 zł i uzyskać 4% w skali roku. Lokatę można otworzyć w ciągu 30 dni od założenia konta. Zrobisz to po zalogowaniu do bankowości internetowej, gdzie wybrać będzie można jeden z dwóch wariantów czasowych: 3 miesiące (bez dodatkowych warunków) lub 6 miesięcy (po zapewnieniu wpływu wynagrodzenia na konto - więcej na ten temat pisałem tutaj).
Przydatne dokumenty:
- regulamin promocji
- regulamin promocji (po przedłużeniu dostępności akcji)
A polecona osoba tez dostanie 75 zł czy nie ? Jeżeli tak , to przy korzystaniu z linku ma się gdzieś rejestrować?
OdpowiedzUsuńJak kliknie w link od polecającego to też ma info o 75 zł więc też dostanie.
UsuńCzy jak mam konto w Nest Banku z poprzedniej promocji to teraz polecać nie mogę?
OdpowiedzUsuńOdpowiedź masz w artykule:
Usuń"Konto polecać mogą jednak wyłącznie klienci, którzy założą konto w Nest Banku w niniejszej akcji i za pośrednictwem strony promocji."
Osoba korzystająca z mego linku ma tak jak ja najpierw sie zarejestrowac i postępować dalej w ten sam sposób?
OdpowiedzUsuńna to wygląda bo wchodząc po linku polecenia też jest "Zgarnij BONU 75 ZŁ"
UsuńMi po przekierowaniu do Bank Zachodniego WBK przy przelewie weryfikacyjnym wyskoczyło- serwis czasowo niedostępny. Co robić dalej???
OdpowiedzUsuńTeż mi się nie udało przelewem w promocji z Rossmannem w ub.r. Po kilku dniach zadzwonił konsultant i zmienił zawarcie umowy na kuriera. Wniosek był ten sam więc objęty promocją. Umowę podpisałem, nagrodę dostałem.
UsuńPrzelew weryfikacyjny z BZ WBK jest płatny. Za przelew24 w następnym miesiącu BZ WBK obciąży 0,50 zł.
UsuńJedyny bank który kosi za taki przelew. Niby nie dużo ale bz wbk tym niestety się ośmiesza.
Usuńja z wbk nie robię przelewów weryfikacyjnych bo też były zakładane konta przez przelew i nie otwierały się konta dlatego, trzeba było zmieniać na kuriera
UsuńZgodnie z aktualnym TOiP-em opłata pobierana za usługę Przelwy24 wynosi 50 groszy za przelew. Tylko dla kont ViP i Konta<20 korzystanie z Przelewy24 jest bezpłatne.
Usuń@Zespół BZWBK
UsuńA do skomentowania tygodniowego opóźnienia w wypłacie nagród w promocji "Mobilny maj" to wam zabrakło odwagi czy czegoś innego?
Założone przelewem ważne aby wpisać ten sam adres jaki podaliśmy w banku z którego wysyłamy przelew!
OdpowiedzUsuńPolecony "nie może być byłym klientem Banku w zakresie posiadania (samodzielnie lub wspólnie z inną osobą) rachunku oszczędnościowo rozliczeniowego oferowanego przez Nest Bank (także pod innymi nazwami handlowymi)." To paragraf 5 ustęp 4 punkt 6 Regulaminu.
OdpowiedzUsuńTak więc nie można polecić komuś, kto miał kiedyś konto w Banku Smart.
No i poszło, tym razem konto założyła żona a poleci jeszcze teściową i teścia ;) Kolejny raz jestem pod wrażeniem tempa otwierania konta. 5 minut po przelewie i już wszystko aktywne bez czekania na kurierów i powtórek z rozrywki z innymi bankami...
OdpowiedzUsuńu mnie tak samo tym razem, szybko i jest konto :)
UsuńA jak później można konto ewentualnie zamknąć? Bo do najbliższej placówki mam "kawałek".
OdpowiedzUsuńMożna też przez telefon, listownie lub mailem (skan wypowiedzenia).
UsuńDzięki za odpowiedź.
UsuńKtoś się orientuje czy Visa czy MasterCard?
OdpowiedzUsuńVisa
Usuńdziękuję
UsuńDo kiedy trzeba utrzymywać konto?
OdpowiedzUsuńWystarczy do wypłaty premii
UsuńCzy aby założyć później tę lokate 4% we wniosku muszę coś zaznaczać?
OdpowiedzUsuńNie. Będziesz mieć ją do założenia w bankowości internetowej z automatu.
UsuńCzyli ogólnie: zakładam konto, polecam żonie i za to dostajemy 75 + 50 + 75 zł. Dobrze rozumiem i liczę?
OdpowiedzUsuńMnie też taki rachunek wychodzi :), ale mam nieco wątpliwości, no i niepokoi mnie konieczność podawania numeru PESEL, aby wypłacili bonus, nie wystarczy że mają nazwisko, imię i numer konta?
Usuń@Anonimowy 22 czerwca 2017 11:10
UsuńPod warunkiem, że żona nie miała nigdy konta w Banku Smart, FM Banku ani BIZ Banku.
Widać już ta promocja nie jest tak oblegana jak bony do decathlona minęło 6 dni, a pula nagród jeszcze się nie skończyła.
OdpowiedzUsuńNie skończyła się , bo kto z tego miejsca miał wejść w promocję Nest Banku już to zrobił :-)
OdpowiedzUsuńCzy dobrze rozumiem, że musi to być jedna transakcja kartą na kwotę min. 150 zł czy chodzi o sumę transakcji?
OdpowiedzUsuńDzwoniłem na infolinię i tam konsultantka powiedziała mi że musi być jedna transakcja na kwotę minimum 150zł
Usuńregulamin jakoś do końca nie jest dobrze sprecyzowany bo pisze "w ciągu 60 dni od podpisania umowy zalogować się do bankowości internetowej oraz w tym terminie dokonać transakcji kartą na łączną kwotę min. 150 zł"
transakcji kartą nie brzmi jak jedną transakcję więc nie do końca wiadomo o co chodzi... może Mr.Złotówa się wypowie ??
Ja stawiałbym że jedna. W poprzedniej promocji z Decathlonem też była jedna.
UsuńKonsultanci zwykle niewiele wiedzą, nawet mniej niż klienci (o czym sam się nieraz przekonałem, ale w innych bankach).
UsuńJa rozumiem to jednoznacznie, wiele transakcji. Gdyby chodziło o jedną (nikt przecież nie broni by tak było), powinien być zapis następujący: "...dokonać transakcji kartą na kwotę min. 150 zł" lub "wykonać transakcję za kwotę min.150zł"
Dla spokoju zrobiłbym jedną płatność na min. 150 zł (tym bardziej, że - jak padło wyżej - taki wymóg był już w poprzedniej promocji, ale tam był jednak ujęty precyzyjniej). I takie coś rekomenduję. Jeśli jednak zrobienie tej jednej płatności na min. 150 zł (czy to w sklepie, na stacji paliw czy w Internecie) jest trudne lub wręcz niemożliwe to można spróbować zrobić więcej płatności na łączną sumę min. 150 zł, ale mieć na uwadze ewentualność składania reklamacji (pewnie można się wybronić, bo zapis do końca precyzyjny nie jest).
UsuńNie zgodzę się z Tobą Mr.Złotówa!
UsuńRegulamin mowi o tym jasno: „zalogować się do bankowości online Nest Banku oraz dokonać transakcji kartą wydaną do Nest Konta na łączną kwotę min. 150 (słownie: sto pięćdziesiąt) zł w okresie 60 dni od daty złożenia wniosku o Nest Konto (jedna lub wiele płatności). Bank, dokonując oceny spełnienia przez Uczestnika warunków uzyskania Bonusu nie uwzględnia w szczególności: wypłat z bankomatów, przelewów, zwrotów zaksięgowanych płatności odnotowanych w okresie trwania Akcji, które spowodują anulowanie transakcji wymaganej do spełnienia warunków Akcji.
Dokonać [kogo? czego?] - dopełniacz. Taka mała analiza językowa z mej strony (choć nie jestem w tym mocny), ale w sumie i dla liczby pojedynczej, i dla liczby mnogiej jest wtedy 'transakcji' :)
UsuńW poprzedniej promocji (z bonem Decathlon) Nest Bank wyraźnie i bezdyskusyjnie wskazał, że ma być jedna płatność na min. 150 zł, więc to gdzieś mogło skutkować poparciem dla interpretacji, że chodzi o jedną płatność także w tej promocji. Oczywiście, że jeśli jest inaczej to lepiej dla wszystkich (aczkolwiek przy prześwietlaniu promocji wolę zachowawcze podejście - wpisy czytają zarówno wyjadacze dla których ewentualne napisanie reklamacji nie będzie niczym strasznym, bo i niczym nowym, ale czytają też nowicjusze dla których negatywne doświadczenia wskutek błędnej interpretacji mogłyby być zniechęcające do korzystania z innych okazji do bankobrania).
Komentarze są jednak forum dyskusji i cieszę się takimi opiniami i wypowiedziami :)
wątpliwości rozwiane odpowiedź na moje pytanie od organizatora promocji:
UsuńBonus eBroker Partner
do mnie
Witamy,
zgodnie z Regulaminem akcji, należy dokonać jedną lub wiele płatności
kartą na łączną kwotę min. 150zł w okresie 60 dni od daty złożenia
wniosku o Nest Konto.
Pozdrawiamy,
eBrokerPartner
Wątpliwości rozwiane odpowiedź na moje pytanie do organizatora promocji:
UsuńBonus eBroker Partner
do mnie
Witamy,
zgodnie z Regulaminem akcji, należy dokonać jedną lub wiele płatności
kartą na łączną kwotę min. 150zł w okresie 60 dni od daty złożenia
wniosku o Nest Konto.
Pozdrawiamy,
eBrokerPartner
słuszne spostrzeżenie jak to jest musi być jedna transakcja czy może być wiele ?
OdpowiedzUsuńDostałem kartę a skąd mam wziąć pin? Nie wiedzę nigdzie opcji by go nadać?
OdpowiedzUsuńPrzyślą w innej kopercie.
UsuńDo mnie przyszedł osobnym listem w odstępie 2 dni
Usuńja dostałem PIN ale nie dostałem karty :D
UsuńJak dlugo czeka sie na otwarcie konta? Niby jest napisane, ze moze byc otwarte automatycznie w 15 min lub konstultant skontaktuje sie w ciagu 1 dnia roboczego w przypadku niezgodnosci danych. Wypelnilam wniosek w sobote, potwierdzilam przelewem z innego banku (konto otwarte osobiscie, nie przelewem), dane sie zgadzaly a wciaz nie mam maila o otwarciu konta. Jak dlugo czekaliscie?
OdpowiedzUsuńU mnie było otwarte po 40 godzinach. U żony w 10 minut.
Usuńja czekam już 5 dni :/
OdpowiedzUsuńCzy aby polecać konto należy zarejestrować się do Programu Partnerskiego, czy wystarczy korzystać z linku partnerskiego, który pojawia się na stronie promocji?
OdpowiedzUsuńNie. Wystarczy link bo tylko z tego polecona przez ciebie osoba dostanie swoje 75 zł
UsuńDzięki za odpowiedź. A w jaki sposób bank weryfikuje z czyjego polecenia ktoś otworzył konto? Rozumiem, że link, który wygeneruję jest indywidualny? Sorry, za tendencyjne może pytania, ale chciałabym umieć wyjaśnić to osobie, której polecam konto i która też chce to puścić w świat
UsuńTak, link który tam sobie pobierzesz jest unikatowy i po tym bank rozpozna że Ty polecasz :)
UsuńCzy promocja jest jeszcze aktualna?
OdpowiedzUsuńTak, ciągle jest dostępna.
Usuńto jak to jest ostatecznie z tą ilością transakcji, jedna na 150 zł, czy kilka na łączną kwotę 150 zł?
OdpowiedzUsuńPrzeklejone z powyższej odpowiedzi. Wystarczy przejrzeć ;)
UsuńWitamy,
zgodnie z Regulaminem akcji, należy dokonać jedną lub wiele płatności
kartą na łączną kwotę min. 150zł w okresie 60 dni od daty złożenia
wniosku o Nest Konto.
Pozdrawiamy,
eBrokerPartner
dzięki, przeglądałam, ale ....osoba, która to wstawiła sama poniżej zadała pytanie jak to jest i stąd znowu moje wątpliwości.
UsuńOk czyli nie musi być jedna płatność, fajnie :)
patrz na daty postów ;)
UsuńMając już konto w Nest można wziac udzial w poleceniu konta ? czy trzeba by wszystko od nowa zakladac ?
OdpowiedzUsuń"Konto polecać mogą jednak wyłącznie klienci, którzy założą konto w Nest Banku w niniejszej akcji i za pośrednictwem strony promocji."
Usuńaby założyc później lokate 4 % na 6 miesięcy, czy wystarczy co miesiąc przelew z innego konta czy musi byc wynagrodzenie?
OdpowiedzUsuńWynagrodzenie. Nest jest skrupulatny.
Usuńjak długo czekaliście na kartę do konta bo ja już czekam 3 tygodnie masakra
OdpowiedzUsuńczy dostaliście link? Ci którzy mieli zostać poinformowani do 15.08, ja nic nie mam
OdpowiedzUsuńdo 15. września a nie sierpnia.
Usuńjeszcze nie
OdpowiedzUsuńTeż jeszcze nic nie otrzymałem
OdpowiedzUsuńJak na razie u mnie też cisza. A warunki spełnione już prawie 2 miesiące temu.
OdpowiedzUsuńCzekają do ostatniej chwili i liczą że ktoś przegapi maila?
A co napisali o tym w regulaminie?
UsuńParagraf 3 regulaminu
Usuń"pkt. 7. O przyznaniu Bonusu Organizator powiadomi Uczestnika do 15.09.2017r., poprzez wysłanie wiadomości e-mail z linkiem,
przekierowującym do formularza, za pośrednictwem którego Uczestnik uzupełnia dodatkowe dane, tj. : numer rachunku
bankowego Nest Konto oraz numer PESEL, niezbędne do wypłacenia Bonusu Uczestnikowi.
pkt. 8. Uczestnik zobowiązuje się do podania danych, o których mowa powyżej w terminie 7 dni od dnia otrzymania wiadomości
e-mail od Organizatora. Brak podania danych, o których mowa w ust. 7 powyżej we wskazanym terminie oznacza utratę
prawa do Bonusu."
Zostało im jeszcze maksymalnie 3 dni.
W innej promocji innego banku było w ostatnim dniu i tu też pewnie tak wyślą 15/09.
UsuńWłaśnie dotarł mail w sprawie promocji od nadawcy "Bonus eBrokerPartner".
OdpowiedzUsuńU mnie jest również.
UsuńPotwierdzam przyszło. Przy najmniej do mnie, bo u narzeczonej brak ale jeszcze mają czas do jutra.
UsuńU mojej konkubiny też nic :)
Usuńi u mnie jej mail
OdpowiedzUsuńJa nic nie dostałem... Macie pojęcie jak powinna wyglądać reklamacja i gdzie ją wysyłać?
OdpowiedzUsuń§8 w regulaminie.
UsuńU rodziców maili brak, więc wysłałem reklamacje. Ponieważ na umowie papierowej nie ma żadnych numerów (ja ich nie znalazłem, tylko data zawarcia), podałem numery założonych kont, myślę że chyba wystarczy.
OdpowiedzUsuńW każdym razie po zakończeniu lokaty powitalnej pożegnamy Nest Bank.
Czytałem że problem masowo wystąpił z dostarczaniem maili bo mały procent osób uzupełnił dane. Stąd wnioski o niskiej dostarczalności. Więc ebroker ma wysłać maile ponownie.
OdpowiedzUsuńciekawe czy Nest wypłaci premie na czas?
OdpowiedzUsuńpremie wypłaca ebroker
UsuńPewnie w poniedziałek 2/10 bo na razie nic niem.
Usuńu mnie też nic nie ma, jest weekend więc pewnie przyjdzie premia w poniedziałek no chyba że będą jakieś opóźnienia i będzie trzeba pisać reklamację :/
Usuńu mnie też nic, po jasny gwint piszą do 30 i nie wpłacają, jak mnie to wkurza
OdpowiedzUsuńJa napisałem do tych dziadów reklamacje bo to są jaja normalnie, kasy nie wypłacili do 30.09 czym złamali swój regulamin. Oto jej treść:
OdpowiedzUsuń"Witam.
W związku z tym, że nie wywiązaliście się Państwo w terminie z regulaminu akcji promocyjnej "NEST KONTO Z BONUSEM" której regulamin załączam w niniejszej reklamacji w załączniku (PARAGRAF 3 PUNKT 9) i do 30.09.2017 nie wypłaciliście mi premii 75zł na moje NEST KONTO gdzie jak widać poniżej otrzymałem potwierdzenie e-mailowe od Państwa że zakwalifikowałem się do wypłaty tej premii i podałem Państwu w tym samym dniu tj. 14.09.2017 klikając na link z poniższej wiadomości mój numer konta w Nest Banku (nr konta NEST) i mój numer PESEL to wzywam niniejszym Państwa do wypłaty tej premii w kwocie 75zł na moje powyższe konto bankowe maksymalnie do wtorku 3.10.2017.
Następnym razem proszę się wywiązywać z terminów promocji które Państwo organizujecie a nie chować głowy w piasek bo nawet nie raczyliście poinformować klientów o jakichkolwiek opóźnieniach w wypłatach co jest naruszeniem własnego regulaminu i podważa uczciwość Państwa bo o ile mi wiadomo nikomu Państwo tej premii nie wypłaciliście do tej pory.
Proszę o szybkie rozpatrzenie reklamacji i wypłatę zaległej premii.
Dziękuję.
Patryk
Tel. kontaktowy: 790............"
Reklamacja została wysłana na adres: bonus@ebrokerpartner.pl i otrzymałem zwrotkę od nich że doszła - "Witamy,
bardzo dziękujemy za przesłane informacje. Odpowiemy jak najszybciej.
W przypadku, gdy nie otrzymali Państwo wiadomości e-mail o przyznaniu Bonusu prosimy o przesłanie: Imię i Nazwisko, adres e-mail zarejestrowany do Bonusu oraz numer wniosku/umowy zaczynający się od OTE. Prosimy również o sprawdzenie folderu SPAM.
Pozdrawiamy,
Zespół eBrokerPartner"
NIE CZEKAJCIE NA ICH ŁASKAWOŚĆ I UCZCIWOŚĆ TYLKO PISZCIE REKLAMACJĘ ABY WAM ODDALI PREMIE 75ZŁ PONIEWAŻ DZIŚ JEST JUŻ 24H PO TERMINIE KIEDY MIELI PRZELAĆ PREMIE OSZUŚCI!
Czekam na rozpatrzenie reklamacji.
ja już napisałem reklamacje co to ma w ogóle być w regulaminie pisze premia do 30 i ja chce do tego dnia mieć premię...
OdpowiedzUsuńcoraz gorzej z tymi promocjami, cały rok wszystko szło fajnie, a końcówka jest beznadziejna:Walczę p:
OdpowiedzUsuń- 100 zł z PAribas, którego nie wpłacili 19 września,
- 2 x 50 bony sadexo z WBK
- bilet do kina z PKO
- i teraz Nest
Ja do dziś nie dostałem nawet grosza zwrotu za zakupy kartą do konta Optymalnego w promo BGŻ, gdyż rzekomo nie wyraziłem zgód marketingowych, w sytuacji gdy wysłanie wniosku bez zgód nie było nawet możliwe - cyrk to mało powiedziane!
Usuńja walczę z mBank i BZ WBK bo w ogóle nie wypłacają premii za polecenia trzeba za każdym razem pisać reklamacje teraz jeszcze dochodzi Nest Bank ehhh
OdpowiedzUsuńno ja z mBankiem długo walczyłam o 500 zł za polecenia, ale wypłacili.
OdpowiedzUsuńNajfajniejsze było, ze cały czas na tej stronie było premia do zdobycia i nawet jak już tym co pootwierali wypłacili po 50 zł to mi dalej nie bo twierdzili, że oni nie spełnili warunków. W końcu jak już mi wypłacili, to na stronie jest przy każdym polecanym - premia 0 zł - nie spełnione warunki - to jest cyrk.
dzwoniłam do banku, pani jak zwykle - my nie jesteśmy organizatorem, ale od razu wiedziała, że chodzi o 75 zł. Po chwili sprawdzania poinformowała mnie, że jeśli warunki zostały spełnione to premie została wypłacona, bo taką inf otrzymali od organizatora 29 września. No to ja poinformowałam panią, że póki co nikt takiej premii nie otrzymał.
OdpowiedzUsuńPremii jak nie nadal nie ma. Wysłałem reklamację.
OdpowiedzUsuńjak tam otrzymał w końcu ktoś premię bo u mnie w rodzinie na 8 kontach biorących udział w promocji brak jakiejkolwiek premii to jest po prostu żenada ze strony organizatora...
OdpowiedzUsuńPo cichu liczyłem - co też wynika z mego komentarza tutaj (pod wpisem o finalizacji promocji), że premie wpłyną dziś. Ale widać, że chyba nikt nie dostał (przynajmniej nikt się nie pochwalił). Wysłałem zapytanie do organizatora i czekam na odpowiedź.
OdpowiedzUsuńja na dodatek nie mogę się zalogować, wszystko dobrze wpisuję i ciągle, że zły login lub hasło, no to konkretne konto gdzie czekam na premię, na innych loguje sie bez problemu.
OdpowiedzUsuńMa ktoś takie problemy?
ja na dodatek nie mogę się zalogować, wszystko dobrze wpisuję i ciągle, że zły login lub hasło, no to konkretne konto gdzie czekam na premię, na innych loguje sie bez problemu.
OdpowiedzUsuńMa ktoś takie problemy?
Ja tam nic nie dostałem mimo że wszystkie warunki spełnione. Czy może zdarzyć się tak że to porostu jedno wielkie oszustwo? Dostał ktoś te pieniądz?
OdpowiedzUsuńKiedyś było tak samo w promo BZWBK i Agory - istny horror!
UsuńJak były nagrodą Bony to zawsze było ok
OdpowiedzUsuńJest premia!
OdpowiedzUsuńZ informacji jakie otrzymałem od organizatora wynika, że przelewy zostały zlecone w sobotę (załapały się więc dopiero na sesję wychodzącą Elixir dziś rano). Popołudniu premie powinny docierać na konta w Nest Banku.
OdpowiedzUsuńW chwili obecnej jest też jeszcze grupa osób, która nie uzupełniła danych do wypłaty premii. Mimo upływu regulaminowego terminu można to nadal zrobić (można pisać maile na bonus@ebrokerpartner.pl).
Potwierdzam! Jest premia na koncie.
UsuńNiestety nie dostałam maila oraz odpowiedzi na moją reklamację (wysłaną 18.09 na bonus@ebrokerpartner.pl), co robić?
UsuńI u mnie przelew wpłynął. Odetchnęłam z ulgą :) 175 zł.
OdpowiedzUsuńU mnie też jest
OdpowiedzUsuńZ poślizgiem ale ważne że hajs się zgadza.
OdpowiedzUsuńpremia jest ale brak ustawowych odsetek za spóźnienie się w wypłacie premii reklamacja poszła :D ostatnio napisałem reklamację do BZ WBK że chcę ustawowe odsetki za zwłokę w wypłacie premii i takowe naliczyli i wypłacili hehe trzeba cisnąć o to banki ponieważ jak ty spóźnisz się z ratą kredytu to odsetki naliczają bądź też za saldo ujemne :/
OdpowiedzUsuńNie jestem w tym biegły ale odsetki ustawowe chyba są wypłacane tylko przez instytucje finansowe (no chyba że się mylę, wybaczcie). No i są wypłacane na żądanie takiej rekompensaty a nie na samą reklamację.
Usuń