Przed uczestnikami promocji czas na jej finalizację.
To ostatnia z promocji iKonta w BGŻ BNP Paribas przed momentem w którym do oferty weszło popularne i dostępne w wielu okazjach do bankobrania Konto Optymalne. Uczestnicy tej akcji muszą teraz uzupełnić dane, by móc uzyskać premię.
Warunki i przebieg promocji prześwietliłem szczegółowo we wpisie "BGŻ BNP Paribas: załóż iKonto i zyskaj nawet 300 zł". Dziś jednak przypomnę to co najważniejsze. By zdobyć nagrodę 100 zł za otwarcie konta należało:
Uczestnicy promocji, którzy spełnili powyższe warunki, teraz powinni otrzymać maila od organizatora, informującego o przyznaniu premii. Mail ten zawiera też dane niezbędne do logowania na stronie promocji. Trzeba to zrobić najpóźniej do 25.08. i podać numer rachunku konta otwartego w promocji. Wypłata premii w wysokości 100 zł nastąpi najpóźniej do 31.08.2017 r. Do momentu tej wypłaty trzeba też posiadać aktywne konto i wydaną do niego kartę. Przypomnę że z opłaty za konto zwalnia wpływ 1 000 zł, a z opłaty za kartę płatności na sumę min. 300 zł - to płacenie kartą zresztą się opłaca, bo bank nalicza (w ramach promocji "iKonto z kartą - II edycja") 3-procentowy zwrot. Przez 5 kolejnych miesięcy można zdobywać do 40 zł.
Jeśli oczekiwanej wiadomości od organizatora nie ma w folderze głównym, sprawdź jeszcze "spam", "wiadomości-śmieci" i "inne". Jeżeli i tam maila nie będzie to trzeba zgłosić reklamację. Informacje na ten temat znajdziemy w regulaminie:
Bądź na bieżąco z promocjami bankowymi, najlepszymi lokatami i ważnymi terminami w najpopularniejszych promocjach. Zapisz się na bezpłatny newsletter (to zero spamu, a jedynie powiadomienia o nowych wpisach):
To ostatnia z promocji iKonta w BGŻ BNP Paribas przed momentem w którym do oferty weszło popularne i dostępne w wielu okazjach do bankobrania Konto Optymalne. Uczestnicy tej akcji muszą teraz uzupełnić dane, by móc uzyskać premię.
💡 Jeśli nie było Ci dane wziąć udziału w tej promocji, sprawdź aktualną okazję do bankobrania z kontem BGŻ BNP Paribas w roli głównej: zdobądź nagrodę pieniężną 100 zł na start + do 300 zł zwrotu za płatności kartą >>
Warunki i przebieg promocji prześwietliłem szczegółowo we wpisie "BGŻ BNP Paribas: załóż iKonto i zyskaj nawet 300 zł". Dziś jednak przypomnę to co najważniejsze. By zdobyć nagrodę 100 zł za otwarcie konta należało:
- do 21.05.2017 r. zarejestrować się na stronie promocji i zawnioskować o konto z kartą;
- do 5.06. zawrzeć umowę;
- w czerwcu i lipcu (w każdym z tych dwóch miesięcy) wykonać płatności kartą na sumę min. 300 zł oraz zapewnić wpływy min. 1 000 zł.
Uczestnicy promocji, którzy spełnili powyższe warunki, teraz powinni otrzymać maila od organizatora, informującego o przyznaniu premii. Mail ten zawiera też dane niezbędne do logowania na stronie promocji. Trzeba to zrobić najpóźniej do 25.08. i podać numer rachunku konta otwartego w promocji. Wypłata premii w wysokości 100 zł nastąpi najpóźniej do 31.08.2017 r. Do momentu tej wypłaty trzeba też posiadać aktywne konto i wydaną do niego kartę. Przypomnę że z opłaty za konto zwalnia wpływ 1 000 zł, a z opłaty za kartę płatności na sumę min. 300 zł - to płacenie kartą zresztą się opłaca, bo bank nalicza (w ramach promocji "iKonto z kartą - II edycja") 3-procentowy zwrot. Przez 5 kolejnych miesięcy można zdobywać do 40 zł.
Brak maila o przyznaniu nagrody - co robić?
Jeśli oczekiwanej wiadomości od organizatora nie ma w folderze głównym, sprawdź jeszcze "spam", "wiadomości-śmieci" i "inne". Jeżeli i tam maila nie będzie to trzeba zgłosić reklamację. Informacje na ten temat znajdziemy w regulaminie:
"1. Wszelkie reklamacje dotyczące sposobu przeprowadzenia Promocji można zgłaszać na piśmie na adres Organizatora: Agencja Hagen, ul. Skibicka 29, 02-269 Warszawa z dopiskiem „REKLAMACJA” lub na adres e-mail: kontakt@ikontozbonusem.pl.
2. Reklamacja powinna zawierać imię, nazwisko, adres e-mail reklamującego, jak również opis i przyczyny reklamacji.
3. Reklamacje będą rozpatrywane niezwłocznie, jednak nie później niż w terminie 30 dni od daty otrzymania reklamacji.
4. Zainteresowani zostaną powiadomieni o sposobie rozpatrzenia reklamacji w terminie 7 dni od daty jej rozpatrzenia. Odpowiedź na reklamację zostanie przekazana na piśmie lub w przypadku złożenia takiego wniosku przez reklamującego na jego adres e-mail" (pisownia oryginalna)
Bądź na bieżąco z promocjami bankowymi, najlepszymi lokatami i ważnymi terminami w najpopularniejszych promocjach. Zapisz się na bezpłatny newsletter (to zero spamu, a jedynie powiadomienia o nowych wpisach):
W jaki sposób można u nich zamknąć kartę oraz konto?
OdpowiedzUsuńW odziale można zamknąć.
UsuńDo którego dnia miesiąca najpóźniej należy u nich zamknąć kartę, żeby nie naliczyli 7 zeta opłaty?
UsuńJeśli w danym miesiącu wydasz 300 zł to już za taki miesiąc ci nie pobiorą. Wtedy z karty musisz zrezygnować do końca takiego miesiąca.
UsuńDzięki, ale w/g regulaminu rezygnacja z karty przed końcem miesiąca oznacza utratę 3% zwrotów za ten miesiąc!
UsuńPytam poważnie ... ktoś coś wie?
Nikt? Nie wierzę :)
UsuńWychodzi na to że albo godzisz się z opłatą ale bierzesz moneyback albo rezygnujesz z karty.
UsuńOpłata za to konto jest pobierana 9-go dnia każdego miesiąca, więc po mojemu żeby nie naliczyli opłaty wystarczy zrezygnować do tego dnia. Może Złotówa coś wie?
Usuń