Promocji BGŻ BNP Paribas w ostatnich miesiącach mieliśmy mnóstwo, więc co rusz zbliża się moment finalizacji którejś z nich.
W chwili obecnej dane niezbędne do otrzymania nagrody uzupełnić muszą uczestnicy akcji "Atrakcyjne konto". W niej do zdobycia była karta podarunkowa o wartości 100 zł do wykorzystania w sieci sklepów Rossmann oraz zwrot za płatności kartą wydaną do konta (do 25 zł miesięcznie).
Szczegółowo terminarz i przebieg akcji opisałem w prześwietleniu promocji "Karta podarunkowa 100 zł do Rossmanna + do 300 zł zwrotów za darmowe Konto Optymalne" (promocja była dostępna w czerwcu br.). Ale dziś przypomnę to co najważniejsze. By załapać się na kartę podarunkową do Rossmanna należało:
W chwili obecnej dane niezbędne do otrzymania nagrody uzupełnić muszą uczestnicy akcji "Atrakcyjne konto". W niej do zdobycia była karta podarunkowa o wartości 100 zł do wykorzystania w sieci sklepów Rossmann oraz zwrot za płatności kartą wydaną do konta (do 25 zł miesięcznie).
Szczegółowo terminarz i przebieg akcji opisałem w prześwietleniu promocji "Karta podarunkowa 100 zł do Rossmanna + do 300 zł zwrotów za darmowe Konto Optymalne" (promocja była dostępna w czerwcu br.). Ale dziś przypomnę to co najważniejsze. By załapać się na kartę podarunkową do Rossmanna należało:
- zarejestrować się na stronie promocji i złożyć wniosek o Konto Optymalne wraz z wydawaną do niego kartą;
- do 24.07.2017 r. zawrzeć umowę;
- w sierpniu zapewnić wpływ w wysokości 1 000 zł oraz wykonać płatności kartą w punktach handlowo-usługowych na sumę co najmniej 300 zł.
Uczestnicy akcji niedawno otrzymali od organizatora mail z przypomnieniem o konieczności uzupełnienia danych, no i z hasłem do logowania na stronie promocji.
Po zalogowaniu (najpóźniej do 20.09.2017 r.) podać należy imię, nazwisko oraz adres korespondencyjny, na który ma być wysłana nagroda. Odrębnie, jeszcze do 18.09. ma przyjść mail informujący o spełnieniu warunków akcji.
Po zalogowaniu (najpóźniej do 20.09.2017 r.) podać należy imię, nazwisko oraz adres korespondencyjny, na który ma być wysłana nagroda. Odrębnie, jeszcze do 18.09. ma przyjść mail informujący o spełnieniu warunków akcji.
Karta podarunkowa ma być wysłana najpóźniej do 30.09.2017 r. Pamiętaj, że do momentu wydania nagrody przez organizatora, utrzymywać należy aktywne Konto Optymalne (założone w promocji) wraz z wydaną do niego kartą. Na szczęście nie jest to uciążliwe, bo karta i konto są bez warunków darmowe. A i korzystanie z karty opłaca się dzięki moneybackowi, o czym przypominam nieco niżej.
Środki jakimi będzie zasilona karta podarunkowa (100 zł) wydać będzie można w sklepach sieci Rossmann najpóźniej do 30.09.2018 r.
Jeśli w Twej skrzynce odbiorczej nie ma wiadomości od organizatora, sprawdź jeszcze takie foldery jak "spam", "wiadomości-śmieci", "oferty", "zakupy" czy "inne". Bo niestety zdarzają się takie sytuacje, że tego typu wiadomości (choć przez nas wyczekiwane) nieraz kryją się właśnie w takich miejscach. Jeśli jednak maila ciągle brak to pozostaje złożenie reklamacji. Na jej temat wyczerpujące informacje znaleźć można w regulaminie promocji:
Jak już wspomniałem korzystanie z karty wydanej do Konta Optymalnego opłaca się ze względu na moneyback. Bank zwraca 2% od płatności wykonywanych kartą (z wyjątkiem wybranych miejsc, w których terminale płatnicze mają przypisane kody MCC - charakteryzujące dominującą działalność danego sprzedawcy lub usługodawcy - znajdujące się jednak na liście wykluczonych ze zwrotów).
Miesięcznie można uzyskać do 25 zł i tak przez 12 miesięcy, więc łącznie do wzięcia jest nawet 300 zł. Jeśli jednak szukasz wyższego moneybacku, sprawdź promocję Citibanku (6% zwrotu) lub T-Mobile Usługi Bankowe (5% zwrotu).
Bądź na bieżąco z promocjami. Obserwuj @bankobranie na Twitterze i polub na Facebooku:
Środki jakimi będzie zasilona karta podarunkowa (100 zł) wydać będzie można w sklepach sieci Rossmann najpóźniej do 30.09.2018 r.
Brak maila od organizatora. Co robić?
Jeśli w Twej skrzynce odbiorczej nie ma wiadomości od organizatora, sprawdź jeszcze takie foldery jak "spam", "wiadomości-śmieci", "oferty", "zakupy" czy "inne". Bo niestety zdarzają się takie sytuacje, że tego typu wiadomości (choć przez nas wyczekiwane) nieraz kryją się właśnie w takich miejscach. Jeśli jednak maila ciągle brak to pozostaje złożenie reklamacji. Na jej temat wyczerpujące informacje znaleźć można w regulaminie promocji:
"1. Wszelkie reklamacje dotyczące sposobu przeprowadzenia Promocji można zgłaszać na piśmie na adres Organizatora: Agencja Hagen, ul. Skibicka 29, 02-269 Warszawa z dopiskiem „REKLAMACJA” lub na adres e-mail: kontakt@atrakcyjnekonto.pl
2. Reklamacja powinna zawierać imię, nazwisko, adres e-mail reklamującego, jak również opis i przyczyny reklamacji.
3. Reklamacje będą rozpatrywane niezwłocznie, jednak nie później niż w terminie 30 dni od daty otrzymania reklamacji"
Konto Optymalne - co dalej?
Jak już wspomniałem korzystanie z karty wydanej do Konta Optymalnego opłaca się ze względu na moneyback. Bank zwraca 2% od płatności wykonywanych kartą (z wyjątkiem wybranych miejsc, w których terminale płatnicze mają przypisane kody MCC - charakteryzujące dominującą działalność danego sprzedawcy lub usługodawcy - znajdujące się jednak na liście wykluczonych ze zwrotów).
Miesięcznie można uzyskać do 25 zł i tak przez 12 miesięcy, więc łącznie do wzięcia jest nawet 300 zł. Jeśli jednak szukasz wyższego moneybacku, sprawdź promocję Citibanku (6% zwrotu) lub T-Mobile Usługi Bankowe (5% zwrotu).
Bądź na bieżąco z promocjami. Obserwuj @bankobranie na Twitterze i polub na Facebooku:
Czy tę kartę podarunkową będzie trzeba wykorzystać jednorazowo czy można wielokrotnie aż do wydania 100 zł?
OdpowiedzUsuńKartą można płacić wielokrotnie, aż do wyzerowania.
UsuńCzy ktoś dostał maila o spełnieniu warunków? Bo ja dostałam maila, żeby uzupełnić adres, ale już maila o spełnieniu warunków niestety nie?
OdpowiedzUsuńJak radzi Złotówa: "Jeśli jednak maila ciągle brak to pozostaje złożenie reklamacji" :)
UsuńWitam. Dostałam e-mail ale przy zmianie telefonu niechcący go skasowałam. Czy jest możliwość uzyskania jakoś danych do logowania? Napisałam do nich e-mail ale na razie bez odzewu a czas na rejestracje się kończy :/
OdpowiedzUsuńChyba tylko na odpowiedzi a tego maila możesz polegać.
UsuńWitam,
OdpowiedzUsuńNie dostalam maila z inf o przyznaniu nagrody (a tylko maila z prosba o uzupelnienie danych). Zlozylam reklamacje (mailowo) i przed chwila dostalam odp tej tresci:
"Jeżeli Pani konto zostało założone to nie przy pomocy linku promocyjnego dostępnego po zarejestrowaniu się w przycisku „Otwórz konto” lub w mailu potwierdzającym rejestrację - zgodnie z regulaminem §1 ustęp 5 pkt 2.
W związku z nie spełnieniem powyższego warunku nie został wysłany do Pani mail o przyznaniu nagrody. "
Spelnienia warunkow jestem pewna, bo to nie pierwsza moja promocja, zakladam te konta tylko ze wzgledu na bonusy i zawsze pilnuje, zeby dotrzymac warunkow. Nie wiem tylko, jak moglabym im teraz udowodnic, ze zalozylam konto korzystajac z linku promocyjnego.
Czy ktos ma podobny problem?
Aha, moneyback nie nalicza sie w ogole; zlozylam odrebna reklamacje w banku i nie doczekalam sie odpowiedzi mimo, ze minal juz ponad miesiac.
Bardzo wielu uczestników dostało podobne wiadomości - to jest zwyczajny bełkot. Ja bym odpisała, że w przypadku braku rychłego przyznania należnej nagrody zwrócisz się o pomoc do KNF - zazwyczaj działa piorunująco!
UsuńDostał ktoś list z bonem?
OdpowiedzUsuń