700 zł od Santandera1100 zł za kartę Citi900 zł za kartę BNP Paribas650 zł od Millennium500 zł od ING

27.09.2017

Uczestniki promocji Konta 360° lub 360° Student z premiami do 460 zł: czas uzupełnić dane!

Przed uczestnikami czerwcowej akcji promocyjnej konta w Banku Millennium nadszedł czas na finalizację.

Finalizacja promocji konta w Banku Millennium z premiami do 460 zł
W odpowiedzi na wiadomość powiadamiającą o przyznaniu premii na start (w wysokości 100 zł) należy zalogować się na stronie promocji i uzupełnić dane niezbędne do jej wypłaty. Choć na tym bankobranie w tej promocji się nie kończy, bo cały czas można jeszcze korzystać z moneybacku za płatności kartą i BLIKiem.

Szczegółowo przebieg i terminarz promocji przedstawiłem we wpisie "Premia 460 zł za konto osobiste w Banku Millennium". Dziś jednak przypomnę najważniejsze kwestie. By załapać się na premię w wysokości 100 zł, należało:
  • do 28.06. zarejestrować się na stronie promocji i złożyć wniosek o konto wraz z wydawaną do niego kartą oraz wyrazić wymagane zgody; 
  • najpóźniej do 30.06.2017 r. zawrzeć umowę;
  • w lipcu i w sierpniu (w każdym z tych dwóch miesięcy):
    • w przypadku Konta 360º: zasilić konto kwotą po min. 1 000 zł i wykonać co najmniej jedną płatność kartą lub BLIKiem na dowolną kwotę, a 
    • w przypadku Konta 360º Student: wykonać co najmniej jedną płatność kartą lub BLIKiem na dowolną kwotę.

Kto te powyższe warunki spełnił, powinien otrzymać maila od organizatora promocji, informującego o przyznaniu premii. Niezbędne jest teraz jeszcze podanie na stronie promocji danych do wypłaty tej premii - podać należy numer rachunku konta w Banku Millennium, otwartego w promocji. Konto należy posiadać do momentu wypłaty nagrody.

Nie dotarł mail - co robić?


Zdarza się, że maile dotyczące promocji trafiają do takich folderów jak "spam", "wiadomości-śmieci", "oferty" czy "inne". Warto tam jeszcze zajrzeć. Jeśli jednak i w tych zakładkach nie znajdziesz oczekiwanego maila to niezbędne będzie zgłoszenie reklamacji. A zgodnie z regulaminem proces reklamacyjny wygląda następująco:
"Prawo do składania reklamacji, w zakresie niezgodności przeprowadzenia Promocji z Regulaminem, przysługuje każdemu Uczestnikowi Promocji w trakcie Promocji oraz w ciągu 14 (czternastu) dni od daty zakończenia Promocji, czyli do 14.10.2017 r. 
Reklamacje należy składać drogą mailową z adresu mailowego Uczestnika, który został wykorzystany w procesie rejestracji na Stronie Promocji, na adres e-mail Organizatora: kontakt@zgarnijpremie.pl . Reklamacja zostanie rozpatrzona przez Komisję Promocji w ciągu 14 (czternastu) dni od jej otrzymania. Powiadomienie o rozstrzygnięciu nastąpi pocztą, na adres podany przez Uczestnika Promocji, składającego reklamację."

 Konto 360° lub Konto 360° Student - co dalej?


Poza promocją w której czekało 100 zł za otwarcie konta, uczestnicy tej akcji łapali się również na bankową promocję ze zwrotami za płatności kartą (2%) oraz BLIKiem (5%). Przypomnę, że i tu można sporo zyskać, bo przez 6 kolejnych miesięcy zwroty mogą wynieść nawet po 60 zł, co łącznie dać może i 360 zł. Co miesiąc maksymalnie można uzyskać po 30 zł zwrotu za transakcje kartą i za transakcje BLIKiem.

Bądź na bieżąco z tym co pojawia się na blogu. na Twitterze i polub na Facebooku:


1 komentarz:

  1. Dziś dostałem premię na konto :) chociaż nie śpieszą się z jej wypłatą, dokładnie 14 dni po mailu o spełnieniu warunków promocji i podaniu danych wymienionych w powyższym wpisie, czyli w ostatni dzień jaki przewidywał regulamin :)

    OdpowiedzUsuń

Aktualnie najpopularniejsza promocja:

Zgarnij gwarantowane 700 zł za konto w Santander (teraz z krótszą karencją!)

Nowa edycja przynosi sporo zmian na lepsze.  W skrócie: to o wiele łatwiejsze warunki do spełnienia, skrócony okres wykluczenia dla byłych p...