700 zł od Santandera1100 zł za kartę Citi900 zł za kartę BNP Paribas650 zł od Millennium500 zł od ING

18.09.2017

Uczestniku promocji konta w Nest Banku z premią 75 zł i programem poleceń: czas uzupełnić dane!

Osoby biorące udział w akcji otrzymały już maile informujące o przyznaniu nagrody.

Finalizacja promocji konta w Nest Banku z premią 75 zł i programem poleceń
By jednak bonus (bądź bonusy w przypadku poleceń) wpłynęły na konto, teraz niezbędne jest zalogowanie na stronie promocji i uzupełnienie danych potrzebnych do przelewu.

Przebieg promocji i jej terminarz szczegółowo opisywałem we wpisie "Nest Bank: nagroda pieniężna 75 zł za otwarcie konta i dodatkowo do 250 zł w programie poleceń". Ale dziś przypomnę co najważniejsze. By zdobyć 75 zł należało:
  • zarejestrować się na stronie promocji i złożyć wniosek o Nest Konto wraz z kartą i wyrazić przy tym wymagane zgody 
  • zawrzeć umowę 
  • w ciągu 60 dni od założenia konta: co najmniej raz zalogować się do bankowości internetowej, wykonać transakcję kartą na kwotę min. 150 zł

Kto te warunki spełnił, teraz powinien już otrzymać maila od organizatora (który dał sobie czas na wysyłkę wiadomości do 15.09.).

W ciągu 7 dniu należy zalogować się na stronie promocji i podać dane do przelewu (wymagane jest wpisanie numeru rachunku konta założonego w promocji). Wypłata bonusów ma nastąpić najpóźniej do 30.09.2017 r.

Brak maila od organizatora. Co robić?


Szczegółowo przejrzyj skrzynkę mailową. Zdarza się bowiem, że tego typu wiadomości lądują w folderach "spam", "wiadomości-śmieci", "inne" lub "oferty". Jeśli jednak i tam maila nie ma, a masz pewność co do spełnienia warunków promocji to niezbędne będzie zgłoszenie do organizatora. Zgodnie z regulaminem promocji proces reklamacyjny wygląda następująco:
"1. Reklamacje dotyczące spraw związanych z Akcją, w zakresie dotyczącym Serwisu, Bonusu oraz Premii, a także w pozostałym zakresie dotyczącym Organizatora, należy składać Organizatorowi drogą elektroniczną na adres: bonus@ebrokerpartner.pl lub listem poleconym na adres: Rankomat Sp. z o.o. Sp.k., ul. Bandurskiego 34/3, 31-515 Kraków z dopiskiem "Akcja Bonus" w terminie do 30.09.2017r. 
2. Reklamacja powinna zawierać: imię i nazwisko, adres e-mail, numer umowy oraz szczegółowy opis problemu będącego podstawą reklamacji 
3. Reklamacje w zakresie określonym w ust. 1, rozpatrywać będzie Organizator niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 (czternastu) dni od dnia ich otrzymania. Odpowiedź w sprawie reklamacji zostanie przesłana na adres email wskazany w czasie rejestracji Konta przez Uczestnika"

Bądź na bieżąco z wpisami pojawiającymi się na blogu. na Twitterze i polub na Facebooku:

74 komentarze:

  1. czekam i czekam a maila nie ma

    OdpowiedzUsuń
  2. Przeszukałem spam i inne foldery - nie mam żadnej wiadomości od Nesta w ostatnim czasie. Reklamacja poszła - zobaczymy.
    Czy ktoś jeszcze ma problem z brakiem e-maila?

    A jeżeli ktoś dostał, to z jakiego adresu?

    Pozdrawiam!!

    OdpowiedzUsuń
  3. Dzięki za pomoc.
    Reklamacja wysłana.
    Swoją drogą to ciekaw jestem czy dużo osób nie dostało maila? J

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie ja polecający i 2 polecone osoby wszyscy maila dostaliśmy.

      Usuń
    2. A kiedy dostaliście?

      Usuń
  4. również nie mam maila od organizatora

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi odpowiedzieli że warunki spełniłem ale pewnie mail nie doszedł.

      Usuń
  5. Gdzie szukać numeru umowy? Przejrzałem wszystkie papier, które mam z banku i nie znalazłem :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja (a właściwie rodzice bo to dla nich założone konta) maila nie otrzymali. Też nie znalazłem numeru umowy.
      Napisałem do Broker.... Odpisali że numer umowy zaczyna się od OTE...
      Wynika z tego że jest to numer wniosku który składałeś. Ja taki znalazłem w poczcie np. na potwierdzeniu aktywowania konta w Nest (przysłany przez bank).

      Reklamacja poszła, ale niesmak pozostał, bez względu na sposób jej rozpatrzenia. Ostatecznie to dam rodzicom 200zł (dwa konta + polecenie) w końcu to ja ich namówiłem na skorzystanie z promocji, a teraz ja ich namówię na pożegnanie się z NEST w październiku.

      Usuń
  6. Czy dotyczy to obu edycji promocji czy tylko pierwszej?

    OdpowiedzUsuń
  7. Wysłałem reklamację- odpowiedź zwrotna była natychmiastowa, od razu z prośbą o podanie danych:imię i nazwisko, adres e-mail, numer umowy.
    Myślę ze mają problem globalny

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nest ma problem globalny? To maleńki bank o zasięgu lokalnym służący micro-firmom dzięki depozytom klientów indywidualnych.

      Usuń
    2. Każdy bank istnieje dzięki depozytom, które później 'oferuje' znacznie drożej jako pożyczki i tak już jest od zarania dziejów :)

      Usuń
  8. Czy to dotyczy promocji 75zl wcześniejszej ? nie tej z lipca 2017?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ta promocja też nachodziła na lipiec. A pod koniec lipca była kolejna.

      Usuń
    2. to chyba wystartowalem w tej drugiej sie mi wydaje.dzieki za odp

      Usuń
    3. Druga była z Agorą.

      Usuń
  9. Wysłałem reklamację tydzień temu i zero odzewu!!! A jak było u was?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gorzej, bo było 30 dni.

      Usuń
    2. Jakie 30 dni? Bzdura. Maile były rozsyłane do 15-go września. Na odpowiedź mają 14 dni więc jak ktoś napisał 16-go to i tak mają jeszcze czas na odpowiedź.

      Usuń
    3. Jeśli klient reklamował, to każdy bank ma 30 dni na reakcję. Amen!

      Usuń
  10. Ale sądząc po tym, że nikt nie dostał odpowiedzi to może radzą co począć. Na razie jest dziwnie... To była moja pierwsza promocja bankowa. Miało być pięknie, a jest niezręcznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam podobne wrażenie, chyba akcja przerosła organizatora.
      W promocji z KGP w WBK nie miałem najmniejszego problemu i takiej dyskusji o problemach raczej też nie było.

      Usuń
    2. Z tym BZWBK to chyba sobie żartujesz?? Bo też miał problemy i to nie raz

      Usuń
  11. W dniu wczorajszym minął termin odpowiedzi na moja reklamację z dn 14 wrzesnia. Niestety wygląda to wszystko słabo, trudno być optymistą i myślę, że może się to nie najlepiej skończyć. Na mojego e-maila odnośnie braku odpowiedzi na reklamację już nie odpisują.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mój termin odpowiedzi na reklamacje minie w poniedziałek - do tej pory bez żadnego odzewu

      Usuń
    2. U mnie też termin mija w poniedziałek i ani widu ani słychu, jakby się pod ziemię zapadli.
      Swoją drogą jestem ciekaw czy ktokolwiek ma już na swoim koncie bonus, bo czas na wypłatę mija jutro (30.09)więc biorąc pod uwagę że w sobotę sesje eliksir nie działają to powinni przesłać dziś.
      Krótko mówiąc Rankomat sp. z.o.o to chyba jakiś przekręt.

      Ostatecznie pozostanie jeszcze to co zapisane jest w regulaminie: "Uczestnik, będący konsumentem ma prawo skorzystać z uprawnień
      wynikających z ustawy z dnia 23 września 2016 r. o pozasądowym rozwiązywaniu sporów konsumenckich (Dz.U. 2016
      poz. 1823)."

      Usuń
    3. Termin wypłaty (30.09.) jest dość nietypowy, bo wypada w sobotę, więc faktycznie wpływu raczej nie ma się co spodziewać (no chyba, że organizator ma rachunek w Nest Banku). A być może przelewy zostały już zlecone, ale dojdą w poniedziałek rano? (co oczywiście nie zmienia faktu, że będzie to po terminie). Takie rzeczy zdarzały się jeszcze jakiś czas temu innym organizatorom, ale teraz się to poprawiło. A Rankomat robił akcję promocyjną pierwszy raz, więc uczy się. Miejmy nadzieję, że premie w poniedziałek do południa będą. A jeśli nie to będę dopytywać u źródła co się stało.

      Usuń
  12. Premii brak :( A wątpię by w sobotę miała dojść...

    OdpowiedzUsuń
  13. Już 30, a ja także nic nie mam...

    OdpowiedzUsuń
  14. Komu wpłynęły pieniądze bo mi jeszcze nic?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nic.
      Nie ma odpowiedzi na reklamację.
      Nie ma też kasy.

      Usuń
    2. U mnie też zero odzewu na reklamację, pieniążków też nie ma, w końcu mogliby się odezwać (uznali reklamację czy nie i dlaczego)bo chcę pożegnać się z Nest bankiem i zamknąć konto.
      Zapomnieć o problematycznej promocji i nigdy więcej z Nest (chociaż bank to bank, a organizator swoją drogą, ale niesmak pozostanie wobec obu instytucji).

      Usuń
  15. Kiedy będą rozpatrzone reklamacje i co jeżeli od ich zgłoszenia upłynęło 14 dni i zero odpowiedzi!

    OdpowiedzUsuń
  16. dzwoniłam do banku pani powiedziała, że organizator dał info, że 29 poszły przelewy, to ciekawe?

    OdpowiedzUsuń
  17. Z informacji jakie otrzymałem od organizatora wynika, że przelewy zostały zlecone w sobotę (załapały się więc dopiero na sesję wychodzącą Elixir dziś rano). Popołudniu premie powinny docierać na konta w Nest Banku.

    W chwili obecnej jest też jeszcze grupa osób, która nie uzupełniła danych do wypłaty premii. Mimo upływu regulaminowego terminu można to nadal zrobić (można pisać maile na bonus@ebrokerpartner.pl).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ale jak można było uzupełnić dane do wypłaty premii skoro organizator nie przesłał maila o spełnieniu warunków promocji?

      Usuń
  18. Pieniąźki już są. Jestem zadowolony z promocji jak i z tego, że udało się wciągnąć mnie i żonie rodzinę oraz znajomych 😊

    OdpowiedzUsuń
  19. Kasa wpłynęła o 19.33. Wszystko gra.

    OdpowiedzUsuń
  20. Tak prawdę mówiąc czuję się pokrzywdzony..jak i pewnie wiele innych osób które nie otrzymały formularza do uzupełnienia i w konsekwencji premii. Spełniłem warunki promocji i nie bardzo mogę się z tym pogodzić...a w końcu poświęciłem "chwilę" czasu na tą promocję i efektów zero. Mało tego mają za nic regulamin, naciskam na nich aby wysłali odpowiedz na reklamację ale po co...można sobie pisać i nic z tego nie wynika. Ten parter jest beznadziejny. Nie polecam na przyszłość.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Podzielam Twoją opinię w 100%, jestem w takiej samej sytuacji. Zero odzewu z ICH strony na jakiekolwiek pismo.
      Myślę że trzeba monitować Bank- bo to osłabia ich wiarygodność- jeśli mają klasę i są rzetelni (jak mają w swoich reklamach)to wypłacą premie ze swoich pieniędzy.
      Nic innego nam chyba nie zostało?

      Usuń
  21. Odpowiedź na reklamację od organizatora promocji:
    "Pana reklamacja została zgłoszona do Banku. Bank po swojej stronie sprawdza dlaczego nie został Pan zakwalifikowany do otrzymania Bonusu. Po dokładnym zbadaniu sprawy otrzymamy informację i niezwłocznie poinformujemy Pana poprzez wiadomość e-mail. Prosimy o cierpliwość, gdyż reklamacje zostały wysyłane zbiorczo i muszą być dokładnie sprawdzone"
    Czyli teraz przerzucają piłeczkę na stronę Banku, ciekawe.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No widzisz - to jest jednak solidna firma :)

      Usuń
    2. Która? jest solidna?

      Usuń
    3. #Anonimowy3 października 2017 15:10 ale jeśli dostali taki raport w którym byłeś nieuwzględniony to co mają zrobić?

      Usuń
    4. Tak jasne..taka solidna, że nie respektuje swojego regulaminu. To ma być ta solidność? 14 dni sobie napisali i co i nic...w tym trybie to teraz mozna sobie czekać i czekać w nieskończoność.
      Oni badają dlaczego nie otrzymałem bonusu? czyli szukają i znajdą punkt a ja nic nie udowodnię? Skoro nie otrzymałem formularza to musi być powód i go znajdą:) A ja wiem swoje i tyle.

      Usuń
    5. Jak to co maja zrobić?- napisać,że nie spełniam kryteriów a nie milczeć.

      Usuń
  22. Nie chcę wieszać psów na Nest Banku, ale też jest nie w porządku. Albo się robi promocję (z partnerem na którym można polegać, albo się nie robi zamiast potem strugać głupa).
    U mnie na reklamację zero odzewu, wczoraj wieczorem wysłałem maila z informacją że skoro w regulaminowym terminie nie udzielili odpowiedzi to rozumiem że została uwzględniona i czekam na pieniądze, podałem (wiem że tak nie powinienem ze względów bezpieczeństwa) dane niezbędne do wypłaty premii.
    Z automatu przyszła odpowiedź (oczywiście z prośbą o maila i nr umowy itp) że najszybciej jak będzie to możliwe udzielą odpowiedzi.
    Dziś cały dzień milczą jakby się pod ziemię zapadli. Naprawdę trudno ich traktować poważnie.

    OdpowiedzUsuń
  23. Też chyba tak zrobię. Czas minął i to już nie mój problem, że oni nie ogarniają promocji, którą sami stworzyli.

    OdpowiedzUsuń
  24. Coś nowego w sprawie reklamacji się u was pojawiło? U mnie całkowita cisza.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cisza. Nabrali wody w usta i nic się nie dzieje. Ebroker na e-maile nie odpowiada. Wysłałem też reklamacje do Nesta i też cisza. Kiepsko to wygląda.

      Usuń
    2. Nie zostaje chyba nic innego jak podważać wiarygodność banku na dostępnych mediach społecznościowych.

      Usuń
  25. A ja dalej nie mam odpowiedzi na reklamację.
    Z nowych info wynika że bank nie zalicza osób do promocji które miały konto w smart banku choć w regulaminie były inne zapisy. Porażka Bank konto do zamknięcia

    OdpowiedzUsuń
  26. Dostałem właśnie pozytywne rozpatrzenie reklamacji- po wielokrotnych mailach zarówno do organizatora jak i banku. Wypłata premii ma dojść do 13.10.2017r. Żadnych przeprosin ani wyjaśnień.
    Wniosek, że trzeba robić szum wokół sprawy i oczywiście zapomnieć na przyszłość i o tym organizatorze i banku.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chyba uzupełnienie danych do 13.10.2017 a nie wypłata premii.

      Usuń
    2. Masz rację, u mnie też dotarły odpowiedzi (pozytywne) na reklamacje o 15:50(2 konta u rodziców).
      Należy uzupełnić dane do 13.10.2017.
      Niemniej zaraz po wypłacie premii, jedno konto do zamknięcia , a z drugim trzeba poczekać aż zakończą się lokaty.

      Usuń
    3. No to teraz miejmy nadzieję że już na wypłatę premii nie będzie trzeba czekać...

      Usuń
    4. Tak, teraz już wszystko pójdzie jak po sznurku :)

      Usuń
  27. Czy to tylko u mnie czy jeszcze ktoś ma problem z formularzem. Po wpisaniu danych i naciśnięciu zapisz, wyskakuje okienko z komunikatem "PODAJ PRAWIDŁOWY NUMER PESEL". Sprawdziłem na dwóch przeglądarkach - to samo.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dane zapisały sie poprawnie - popłatajawil sie komunikat "Dziekujemy za uzupelnienie danych. Przelew zostanie przesłany w terminiedo 14 dni."

      Usuń
  28. U mnie sytuacja się bardziej skomplikowała uznali moją reklamacje za założenie konta (75 zł) ale premia za polecenie (50 zł) dalej nie załatwiona. Osoba której poleciłem konto też składała reklamacje którą uznano ale dalej mają problem bo bank napisał że była wczesniej klientem i jeśli potwierdzą że nie był to Nest to premie mi wypłacą. Wygląda że ktoś dał ciała z regulaminem bo Nest odrzucał wszystkich którzy mieli konta w Smart, BIZ i teraz ebroker sam wypłaca bonusy. Zobaczymy jak to się zakończy.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wszyscy raczej wiemy czym to się zakończy - masową ewakuacją :)

      PS. Podobno dawni klienci FM nie są wykluczeni?

      Usuń
    2. Dlatego, że FM Bank był posiadany jeszcze przez Abris Capital Partners.

      Usuń
  29. Pieniądze przyszły! Razem , jak rozumiem, z odsetkami. Miło. ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Potwierdzam, premia przyszła z odsetkami aż 31 gr. Jutro zamykam konto.

      Usuń
    2. 31 groszy. Ale dla zasady było warto!

      Usuń
  30. Zgodnie z zapisami regulaminu promocji:
    - Organizatorem akcji jest eBrokerPartner Rankomat Spółka z oo. Nest Bank jest partnerem.
    - Wypłata bonusów i premii powinna zostać zrealizowana przez Organizatora (nie ma tu mowy o środkach własnych czy z banku).
    - Rozpatrywanie reklamacji w sprawach związanych z akcją w 14 dniowym terminie to sprawa Organizatora. Bank tylko w sprawach związanych z usługa konta i jego prowadzeniem.
    A jak to wyglądało faktycznie? Organizator wstrzymał wypłatę bonusów i premii uczestnikom, którzy posiadali wcześniej produkty Nest banku POD INNYMI NAZWAMI HANDLOWYMI. Dlaczego? Przecież w regulaminie nie było o tym mowy!
    Następnie Organizator przesyłał reklamacje uczestników do banku (partnera). Dlaczego? Przecież to on powinien rozpatrzyć reklamacje a nie bank! i uzależnił wypłatę premii i bonusów od stanowiska banku. Później podjął decyzje o wypłacie ze swoich środków bo zrobiło się głośno na forach i sprawa zaczęła wyglądać nie ciekawie.
    Teraz Organizator przedstawia się jako ten "dobry, który się umiał zachować" bo wypłacił bonusy (które się każdemu należały) ze swoich środków a bank jest ten „zły bo nie dał kasy”. Jeśli to nie ich błąd tylko banku to niech piszą swoje reklamacje do banku albo występują na drogę sądową.
    Przecież to Organizator był odpowiedzialny za regulamin, który uwzględnił osoby mające konta w Smart banku czy BIZ Banku (zabrakło zapisu "także pod innymi nazwami handlowymi", który występował we wszystkich innych promocjach Nest banku). Organizator nie powinien wysyłać reklamacji uczestników do banku tylko sam je rozpatrywać. Sprawy między bankiem a organizatorem powinni sami rozwiązywać między sobą a nie wstrzymywać wypłaty uczestnikom.
    Jeśli spełniłem wszystkie zapisy regulaminu do otrzymania premii i bonusu to dlaczego ich nie otrzymałem w regulaminowym terminie. Dlaczego inni dostali tą kasę bez problemu? Przecież obowiązywały ich takie same zasady regulaminu jak mnie i inne reklamujące osoby. Ja za to teraz tylko wysyłam maile, zapytania i reklamacje żeby otrzymać to co mi się należy.
    Ostatnia sprawa to rozpatrywanie reklamacji po regulaminowym terminie. Ja czekam już 30 dni na wypłatę 50 zł za polecenie i mam być "cierpliwy i czekać na rozpatrzenie reklamacji przez bank" bo Organizator nie chce wypłacać ze swoich środków!!! Przecież to oni powinni rozpatrzyć reklamację.
    Na chwilę obecną w stosunku do mnie złamali już regulamin w 4 zapisach stworzonych przez siebie.
    A ja mam być dalej cierpliwy!!!!!!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też cały czas czekam na wypłatę 50 zł za polecenie. 75 zł przelali 19 października a o 50 zł dalej cisza... Już nawet na maile nie odpisują!

      Usuń
    2. 50 zł za polecenia nie będzie. Organizator przesłał mi taką odpowiedź:
      Witamy,

      Bank nie uznał Pana reklamacji i rozpatrzył ją negatywnie, natomiast my naliczyliśmy Bonus ze względu na to, że nie otrzymaliśmy od Banku odpowiedzi w sprawie reklamacji w ciągu 14 dni. Zatem premia za polecenie Panu nie przysługuje.

      Pozdrawiamy,
      Zespół eBrokerPartner

      Warunki do otrzymania obu premii spełniłem, a to że bank okazał się być niesolidny i nierzetelny i nie odpowiada na reklamacje składane przez organizatora moją winą nie jest. 50 zł za polecenie się należy.

      Usuń
  31. U mnie sytuacja następująca: otrzymałam premię za otworzenie konta (po złożonej reklamacji), za polecenie już nie, chociaż osoby, które poleciłam pieniądze dostały je bez problemu co jest dla mnie jednoznaczne, że warunki zostały spełnione Napisałam wiadomość, poproszono mnie o numery OTE poleconych osób. Napisałam, ale... odpisał automat, że Akcja Bonus została zakończona. Czy ktoś ma pomysł co dalej?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam taką samą sytuację. Jedyne wyjście, to wezwanie do zapłaty wysłane listem poleconym, wysłane na adres organizatora wskazany w regulaminie.

      Usuń
    2. Jak wezwanie do zapłaty to najlepiej komornicze!

      Usuń
    3. Zanim poniesiecie koszty listów poleconych etc. upewnijcie się, że osoby przez was polecone nigdy wcześniej nie miały konta w poprzednich wcieleniach Nest Banku (BIZ Bank, FM Bank, Smart Bank). Jeżeli miały, to według regulaminu promocji nagroda za polecenie się nie należy, mimo że tym osobom należy się nagroda za udział w promocji (bo do jej uzyskania wystarczyło nie być klientem Nest Banku, a nie jego poprzednich wcieleń).

      Usuń

Aktualnie najpopularniejsza promocja:

Zgarnij gwarantowane 700 zł za konto w Santander (teraz z krótszą karencją!)

Nowa edycja przynosi sporo zmian na lepsze.  W skrócie: to o wiele łatwiejsze warunki do spełnienia, skrócony okres wykluczenia dla byłych p...