Powraca popularna promocja darmowego konta z premią na start i zwrotem za płatności kartą.
Do wzięcia w prosty sposób jest nagroda pieniężna 100 zł oraz do 300 zł w postaci zwrotów za płatności kartą. Tym razem jednak bez żadnych wykluczeń kodów MCC oznaczających określone działalności sprzedawców lub usługodawców, więc gdziekolwiek kartą zapłacisz, tam zostanie naliczony zwrot!
Promocja ma być dostępna do 6.10.2017 r., ale może zakończyć się wcześniej w przypadku wyczerpania puli wniosków objętych promocją (1 000 sztuk). Warto mieć to na względzie, bo w promocjach BGŻ BNP Paribas zdarzało się już, że wnioski rozchodziły się jak ciepłe bułeczki i akcja kończyła się zaledwie po kilku dniach. Lepiej więc z udziałem nie zwlekać - złożenie wniosku już gwarantuje udział w promocji.
[Aktualizacja w dn. 29.09., godz. 19:10: W związku z dużym zainteresowaniem, pula wniosków objętych promocją została już wyczerpana. Tym samym zakończyła się już akcja. Osoby, które jednak już złożyły wniosek, łapią się na promocję i otrzymają nagrodę (oczywiście po spełnieniu pozostałych warunków).]
Dla kogo promocja? Udział w akcji mogą wziąć osoby, które nie są stroną umowy ramowej z BGŻ BNP Paribas oraz co najmniej od 6 miesięcy poprzedzających dzień złożenia wniosku o konto w promocji nie posiadały, ani nie współposiadały rachunku oszczędnościowo-rozliczeniowego w BGŻ BNP Paribas.
Z promocji na szczęście nie wyklucza posiadanie konta oszczędnościowego w BGŻ Optima (to odrębna umowa ramowa).
Zasady promocji "Korzystne konto". By uzyskać gwarantowany bonus 100 zł na start:
Do wzięcia w prosty sposób jest nagroda pieniężna 100 zł oraz do 300 zł w postaci zwrotów za płatności kartą. Tym razem jednak bez żadnych wykluczeń kodów MCC oznaczających określone działalności sprzedawców lub usługodawców, więc gdziekolwiek kartą zapłacisz, tam zostanie naliczony zwrot!
Promocja ma być dostępna do 6.10.2017 r., ale może zakończyć się wcześniej w przypadku wyczerpania puli wniosków objętych promocją (1 000 sztuk). Warto mieć to na względzie, bo w promocjach BGŻ BNP Paribas zdarzało się już, że wnioski rozchodziły się jak ciepłe bułeczki i akcja kończyła się zaledwie po kilku dniach. Lepiej więc z udziałem nie zwlekać - złożenie wniosku już gwarantuje udział w promocji.
[Aktualizacja w dn. 29.09., godz. 19:10: W związku z dużym zainteresowaniem, pula wniosków objętych promocją została już wyczerpana. Tym samym zakończyła się już akcja. Osoby, które jednak już złożyły wniosek, łapią się na promocję i otrzymają nagrodę (oczywiście po spełnieniu pozostałych warunków).]
Dla kogo promocja? Udział w akcji mogą wziąć osoby, które nie są stroną umowy ramowej z BGŻ BNP Paribas oraz co najmniej od 6 miesięcy poprzedzających dzień złożenia wniosku o konto w promocji nie posiadały, ani nie współposiadały rachunku oszczędnościowo-rozliczeniowego w BGŻ BNP Paribas.
Z promocji na szczęście nie wyklucza posiadanie konta oszczędnościowego w BGŻ Optima (to odrębna umowa ramowa).
Zasady promocji "Korzystne konto". By uzyskać gwarantowany bonus 100 zł na start:
- po wypełnieniu formularza rejestracyjnego na tej samej stronie przejdź do złożenia wniosku o Konto Optymalne wraz z wydawaną do niego kartą płatniczą (we wniosku pamiętaj wpisać te same dane co w formularzu rejestracyjnym);
- najpóźniej do 31.10.2017 r. zawrzyj umowę;
- w listopadzie 2017 r.:
- co najmniej jeden raz zaloguj się do bankowości internetowej Pl@net BGŻ BNP Paribas;
- wykonaj płatności kartą w punktach handlowo-usługowych na sumę min. 300 zł (może być to jedna lub wiele płatności; zliczają się transakcje dokonane w dowolnym miejscu);
- zapewnij wpływ kwoty min. 1 000 zł (wpływ może pochodzić z dowolnego źródła, także z Twego konta w innym banku - ważne jedynie by nie pochodził z Twych innych rachunków w BGŻ BNP Paribas lub BGŻ Optia; wpływ oznacza pojawienie się środków - bez konieczności ich utrzymywania na koncie; można te środki wydać/wypłacić lub przelać).
I tylko tyle wystarczy, by otrzymać gwarantowaną stówkę. O jej przyznaniu organizator promocji powiadomi Cię mailowo do 14.12.2017 r. Wtedy niezbędne będzie zalogowanie na stronie promocji (hasło do logowania otrzymasz w w/w wiadomości) i uzupełnienie (najpóźniej do 26.12.2017 r.) danych niezbędnych do wypłaty premii (podać będzie należało numer rachunku Konta Optymalnego założonego w promocji). Przelew premii ma nastąpić do 28.12.2017 r.
A jeśli nie chcesz by umknął Ci termin uzupełnienia danych, to zapisz się na mój darmowy newsletter. Przypomnę Ci o tej formalności, by nagroda nie przeszła koło nosa:
Zwrot za płatności kartą (do 300 zł). Ponadto od transakcji kartą wykonywanych od 1.11.2017 r. bank będzie też naliczał 2-procentowy zwrot. Miesięcznie uzyskać będzie można w ten sposób do 25 zł, a naliczony moneyback będzie wypłacany co 3 miesiące:
Warunkiem uzyskania każdej z nagród jest posiadanie konta i wydanej do niego karty na dzień wypłaty nagrody. To jednak nie jest uciążliwe, bo są one bezwarunkowo darmowe, o czym piszę poniżej.
Główne cechy konta otwieranego w promocji są klarowne:
Do udziału w promocji kwalifikują wyłącznie wnioski złożone na stronie promocji. Umowę o konto można zawrzeć tylko za pośrednictwem kuriera. We wniosku o konto można wskazać inny adres dla kuriera niż ten zamieszkania czy korespondencyjny, więc dzięki temu umowę możesz podpisać np. w miejscu pracy).
Złóż wniosek o Konto Optymalne i zyskaj nawet 400 zł
⭐⭐⭐⭐⭐ - powyższej promocji przyznaję 5 gwiazdek w ratingu ofert (unikalnym systemie ocen promocji bankowych, dostępnym na blogu Bankobranie), czyli najwyższą możliwą notę. W tej promocji jest to ocena jak najbardziej zasłużona. Mamy bowiem: całkiem przyzwoity okres karencji (pół roku to mało w porównaniu z okresem aż 3-letnim, który bank stosował wcześniej), nagrodę pieniężną na start, systematyczne zwroty za płatności kartą (a więc opcję na bankobranie przez dłuższy okres), a do tego konto z kartą, które są darmowe bez warunków. W dodatku jest jeszcze jeden plus w porównaniu z wcześniejszymi promocjami Konta Optymalnego. Tym razem bank nie zastosował listy kodów MCC (charakteryzujących dominującą działalność danego punktu handlowo-usługowego), które wykluczał z naliczania zwrotu. Można więc płacić wszędzie i za to 2-procentowy zwrot będzie przysługiwał.
Bądź na bieżąco z tym co pojawia się na blogu i nie przegap okazji do zarobku. Obserwuj @bankobranie na Twitterze i polub na Facebooku:
A jeśli nie chcesz by umknął Ci termin uzupełnienia danych, to zapisz się na mój darmowy newsletter. Przypomnę Ci o tej formalności, by nagroda nie przeszła koło nosa:
Zwrot za płatności kartą (do 300 zł). Ponadto od transakcji kartą wykonywanych od 1.11.2017 r. bank będzie też naliczał 2-procentowy zwrot. Miesięcznie uzyskać będzie można w ten sposób do 25 zł, a naliczony moneyback będzie wypłacany co 3 miesiące:
- za okres od 1.11.2017 r. do 31.01.2018 r. wypłata nastąpi do 28.02.2018 r.;
- za okres od 1.02.2018 r. do 30.04.2018 r. wypłata nastąpi do 31.05.2018 r.;
- za okres od 1.05.2018 r. do 31.07.2018 r. wypłata nastąpi do 31.08.2018 r.;
- za okres od 1.08.2018 r. do 31.10.2018 r. wypłata nastąpi do 30.11.2018 r.
Nagroda za każdy z okresów wynieść więc może nawet 75 zł. Warunkiem uzyskania gratyfikacji za dany okres jest jednak spełnienie poniższych warunków w każdym z trzech miesięcy danego okresu:
- wykonanie płatności kartą w punktach handlowo-usługowych na sumę min. 300 zł;
- zapewnienie wpływu kwoty min. 1 000 zł.
Warunkiem uzyskania każdej z nagród jest posiadanie konta i wydanej do niego karty na dzień wypłaty nagrody. To jednak nie jest uciążliwe, bo są one bezwarunkowo darmowe, o czym piszę poniżej.
Konto Optymalne - prześwietlenie oferty BGŻ BNP Paribas
Główne cechy konta otwieranego w promocji są klarowne:
- 0 zł za otwarcie i prowadzenie konta (bez warunków);
- 0 zł za wydanie i posiadanie karty płatniczej wydanej do konta (bez warunków);
- 0 zł za krajowe przelewy PLN zlecane w bankowości internetowej lub mobilnej;
- 0 zł za wypłaty gotówki z bankomatów sieci BGŻ BNP Paribas oraz Planet Cash (5 zł z pozostałych bankomatów w Polsce).
Złóż wniosek o Konto Optymalne i zyskaj nawet 400 zł
⭐⭐⭐⭐⭐ - powyższej promocji przyznaję 5 gwiazdek w ratingu ofert (unikalnym systemie ocen promocji bankowych, dostępnym na blogu Bankobranie), czyli najwyższą możliwą notę. W tej promocji jest to ocena jak najbardziej zasłużona. Mamy bowiem: całkiem przyzwoity okres karencji (pół roku to mało w porównaniu z okresem aż 3-letnim, który bank stosował wcześniej), nagrodę pieniężną na start, systematyczne zwroty za płatności kartą (a więc opcję na bankobranie przez dłuższy okres), a do tego konto z kartą, które są darmowe bez warunków. W dodatku jest jeszcze jeden plus w porównaniu z wcześniejszymi promocjami Konta Optymalnego. Tym razem bank nie zastosował listy kodów MCC (charakteryzujących dominującą działalność danego punktu handlowo-usługowego), które wykluczał z naliczania zwrotu. Można więc płacić wszędzie i za to 2-procentowy zwrot będzie przysługiwał.
Bądź na bieżąco z tym co pojawia się na blogu i nie przegap okazji do zarobku. Obserwuj @bankobranie na Twitterze i polub na Facebooku:
No i teraz to mi się podoba. Wchodzę w tę promocję.
OdpowiedzUsuńJa skorzystałem w jednej z poprzednich edycji ale tym razem przyszedł czas na rodzinkę. 400 zł to dużo, a już razy 3 to tym bardziej :)
UsuńCzy można skupić się na tej premii 100 zł, a więc spełnić warunki w listopadzie a resztę sobie odpuścić? Czy też muszę te warunki w każdym z tych 3-miesięcznych okresów spełniać???
OdpowiedzUsuńDo Ciebie należy decyzja. Możesz skończyć na odebraniu 100 zł (za spełnienie warunków w listopadzie); reszta jest dobrowolna.
UsuńCzy jak mam konto w BGŻOptima to już jestem wykluczona z promocji?
OdpowiedzUsuńMożesz wziąć udział w powyższej promocji. Bo konto w BGŻ Optima to rachunek oszczędnościowy, a nie oszczędnościowo-rozliczeniowy. Ponadto obowiązuje tam odrębna umowa ramowa.
UsuńPod formularzem na stronie promocji są trzy oświadczenia. Które są obowiązkowe?
OdpowiedzUsuńWszystkie trzy. Przegapić się tego jednak nie da, bo strona wymaga ich zaznaczenia i bez tego dalej nie przepuści.
UsuńDzięki za odpowiedź. Nie sprawdziłem, a faktycznie. Teraz poszło, wniosek wysłany więc czekam na kolejne kroki.
UsuńCzy można połączyć te 300 zł zwrotu z promocją na 150 zł do H&M dla osób do lat 27?
OdpowiedzUsuńNiestety nie. Przywołana promocja skierowana jest tylko do klientów poniżej 26. roku życia i dotyczy Konta Maksymalnego (to inny rodzaj rachunku). Powyższa promocja (z bonusami do 400 zł) dostępna jest wyłącznie z Kontem Optymalnym.
UsuńCzy można połączyć te 300 zł zwrotu z promocją 150 zł do HM? Myślę, że jeśli tak to warto zaktualizować tamtą promocję :)
OdpowiedzUsuńJak wyżej. Nie.
UsuńNadal nie dostałem 100 zł z poprzedniej promocji. Nie śpieszy im się :(
OdpowiedzUsuńJeśli chodzi o pierwszą z promocji Konta Optymalnego to tam termin wypłaty to 19.09. Jeszcze chwila jest ;) Niestety wyczekiwanie do ostatniego możliwego momentu jest dość powszechne, aczkolwiek nie zawsze celowe. Wpływ na to ma wiele czynników. Sam wiem po sobie i po organizowanej przeze mnie promocji z Turbokartą w Santander Consumer Banku. Wszystko też powychodziło w ostatnim możliwym terminie. Zawsze po drodze coś wypadnie (nawet mimo celowego założenia marginesu na takie przypadki) - jakieś nieścisłości w raporcie, reklamacje itp. Ważne jednak, by w tym ostatecznym terminie nastąpiła finalizacja :)
UsuńWłaśnie wpłynęło 100 zł na mój rachunek :)
UsuńJest i u mnie.
UsuńKonto osobiste 6 miesięcy do tyłu a jak miałem KK? Czy rachunek KK to konto osobiste?
OdpowiedzUsuńNie, karta kredytowa nie jest rachunkiem oszczędnościowo-rozliczeniowym. Jeśli więc jej nie masz teraz to możesz brać udział.
UsuńJaka firma kurierska jeździ z umowami?
OdpowiedzUsuńDHL Polska.
UsuńJeśli dobrze liczę, to do uzyskania 300 PLN trzeba wydawać po 1250 miesięcznie przez rok. Sporo. Podobne zyski oferuje karta 123 BZWBK, niestety tylko wybrane punkty usługowe.
OdpowiedzUsuńSpoko - to daje tylko 15000 zł rocznie :)
UsuńJakby nawet miesięcznie dali taki limit do wyrobienia to bym do zrobił. To żaden problem dla chętnego.
UsuńJa to robię zaledwie w tydzień, uwierzyłbyś?
Usuńpanie kolego, pochwaliłbyś się sposobem. :)
Usuńnp castorama meble czy coś innego drogiego i zaraz oddajesz. przyjmują zwroty
UsuńBrałem udział w promocji 3 razy w przeciągu ok 2 lat i nigdy nie obeszło się bez reklamacji w tym banku, aczkolwiek zawsze doczekałem się tego co było obiecane. Ogólnie w tym banku trzeba mieć cierpliwość i pilnować rachunku, potrafią zablokować kwotę zakupu kartą po kilku dniach księgują tą kwotę a blokada zostaje i nie można dysponować swoimi pieniędzmi zablokowanymi przez miesiąc. Miałem tak kilka razy zakupy np za 250 zł blokada potem księgowanie a blokada została i takim sposobem przez 30 dni miałem blokadę niesłuszną skoro już dana kwota była pobrana i nie mogłem dysponować swoimi pieniędzmi a w jednym miesiącu to nawet ponad 200 zł wyszło na minusie przez to że podwójnie zabezpieczali pieniądze za zakupy.
OdpowiedzUsuńJa problemu z blokadami nie miałem, ale za to nie dostałem zwrotu takiego jak być powinien. Był zaniżony o kilkanaście zł. Złożyłem reklamację. Wyrównali do należnej kwoty. A z 2 tygodnie później wypłacili to jeszcze raz. Jestem więc na plusie :) W kolejnych 2 miesiącach zwroty były już wypłacone prawidłowo. A wczoraj wpłynęło 100 zł też w terminie.
UsuńWarunkiem uzyskania 2% zwrotu za zakupy jest comiesięczne wykonanie płatności kartą na sumę min. 300 zł oraz zapewnienie wpływu kwoty min. 1000 zł.
OdpowiedzUsuńDotychczas ich oferty tego konta były bezwarunkowo darmowe, jednak nie dawali zwrotów np. za płatności MCC 4900 czyli 'narzędzia' czyli minus ujemny.
juz po promocji ? nie otwiera mi sie strona rejestracji ?
OdpowiedzUsuńPromocja nadal jest dostępna. W chwili obecnej strona u mnie działa. Sprawdź proszę jak jest u Ciebie? Bo to może chwilowy problem. Albo spróbuj z innego urządzenia lub przeglądarki. Strona będzie działać także po wyczerpaniu puli wniosków objętych promocją, ale pojawi się tam info o jej zakończeniu.
UsuńJuz ok chyba trafiłem na przeciążenie serwera banku :)
UsuńObsługa Nośnika Zbliżeniowego (miesięcznie): 1 zł. To opłata za kartę?
OdpowiedzUsuńTo dotyczy naklejki zbliżeniowej, której zamówienie jest dobrowolne. Karta (jako plastik) wydawana do konta jest darmowa bez warunków (i ma funkcję zbliżeniową).
UsuńA opłata 0,50 zł? Jest ona przy części "Pozostałe operacje kartą debetową (z wyłączeniem Nośnika Zbliżeniowego)". Czyli za transakcję kartą pobierają opłatę?? Czy ja to źle już rozumiem?
UsuńTo opłata za cashback. Jak wypłacisz pieniądze w kasie przy zakupach to wtedy jest 0,50 zł. Ale za same płatności czy to z Pinem czy zbliżeniowo żadnych opłat nie ma!
UsuńA jak wpłacisz pieniądze w kasie ich banku to wtedy jest 10 zł - trochę dziwne jak na bank bez wpłatomatów, no nie?
UsuńJeśli nie mają własnych wpłatomatów i pobierają 10 zł za wpłaty w oddziale, to dlaczego nie używać np. Euronet?
UsuńWarunkiem udziału w promocji jest przesłanie kompletnego skanu dowodu osobistego - jest to nieprofesjonalne i naraża uczestnika na niepotrzebne ryzyko. Nie jestem także pewien, czy jest to do końca zgodne z polskim prawem. Zdecydowany minus promocji.
OdpowiedzUsuńTeraz inny adres dla kuriera można już wpisać we wniosku. Poprzednio faktycznie było u konsultanta jak zakładem ja, ale teraz wniosek wysłaliśmy na żonę i już tam wpisać się dało na samym końcu wniosku.
OdpowiedzUsuńPrzy rejestracji na stronie promocji wpisałam inny adres e-mail a przy wniosku o konto podałam inny. Czy da się to jakoś naprawić? Czy mogę wziąć udział w promocji?
OdpowiedzUsuńJak już będziesz mieć konto założone to w banku zmieniłbym ten mail na ten sam co w formularzu.
UsuńWniosek złożony o 11 i już dziś telefon konsultanta. Mam czekać na kuriera. Konto będzie od razu aktywne po podpisaniu umowy. Kartę też przywozi kurier. Konsultantka śmiesznie nawijała jak nagrana.
OdpowiedzUsuńPoważnie dzwonił konsultant? To dlaczego konsultantka śmiesznie nawijała jak nagrana?
UsuńUroki pisania na telefonie z wykorzystaniem słownika... Dla zainteresowanych: to była konsultantka, ale chyba akurat nie to było najważniejsze.
UsuńJeżeli posiadam karte kredytową to czy mogę wziąć udział w promocji ?
OdpowiedzUsuńCzy a jeśli tak to kiedy dzwoni jakiś konsultant? Czy po wniosku od razu tylko czekać na kuriera?
OdpowiedzUsuńDzwoni. U mnie następnego dnia.
UsuńU mnie wniosek i telefon konsultanta w jednym dniu, we wtorek. Dziś był kurier. Konto aktywowane. Pozytywne zaskoczenie: tylko jeden podpis w jednym miejscu na umowie. I karta do konta już też jest z umową.
Usuńa jak sprawa wygląda ze zgodami/oświadczeniami we wniosku? wystarczy dwa pierwsze z gwiazdką, czy wszytskie obowiązkowo zaznaczyć?
OdpowiedzUsuńRozumiem, że jeśli wniosek (link) o otwarcie rachunku jest dostępny, to pula promocyjnych rachunków nie została jeszcze wyczerpana?
OdpowiedzUsuńPromocja jest nadal dostępna. W przypadku wyczerpania puli promocyjnej, na podlinkowanej stronie promocji pojawi się komunikat o zakończeniu promocji i nie będzie możliwa rejestracja.
UsuńCzy płatności dokonane przez sprytnego bila też się zaliczają do tych 300 zł?
OdpowiedzUsuńTym razem nie ma wykluczonych MCC :)
Usuń@MrZłotówa płatności kartą w internecie rozumiem, że też się liczą ??
OdpowiedzUsuńZgodnie z regulaminem promocji przez transakcje bezgotówkowe bank rozumie płatności w punktach handlowo-usługowych. I te 300 zł wymagane w listopadzie to wydałbym właśnie w taki sposób (dla spokoju i bezdyskusyjnego spełnienia warunków).
UsuńAczkolwiek praktyka z promocji BGŻ BNP Paribas (a nawet wcześniej chyba także z samego BNP Paribas) pokazuje, że bank nalicza zwroty także za płatności w Internecie (mimo zapisu o punktach handlowo-usługowych).
Dostałem umowę i kartę. Ale skąd wziąć PIN?
OdpowiedzUsuńNa kartce na której naklejona jest karta płatnicza widnieje informacja o sposobie uzyskania PINu. Należy wysłać SMS na wskazany numer.
UsuńDzięki Złotówa - ty jesteś jednak genialny!
UsuńCzy to darmowy SMS?
Mam pytanie do obeznanych w kontekście wpłat. Dostęp do wpłatomatów własnych jest dramatyczny - praktycznie żaden. Placówki otwarte pn-pt do godz. 17-stej (przynajmniej w moim mieście. Gdzie i w jaki sposób wpłacacie pieniądze (bez opłat) ? Dzwoniąc dna infolinie konsultant zaproponował wpłatę w placówce bez opłat lub wpłatę w euronecie ale nie potrafił się określić czy są jakieś opłaty bo nie mają podpisanej umowy :D Placówka w moim przypadku odpada ponieważ o 17 ledwo na styk jestem na mieście. Macie doświadczenia z euronetem lub jakieś inne patenty szybkiej wpłaty na konto własne lub z innego konta na konto BGZ ?
OdpowiedzUsuńMasz konto w Idea Banku lub Nest Banku - obydwa z darmowymi wpłatomatami Euronetu. Wpłacasz i robisz przelew do BGŻ BNP. Możesz nawet natychmiastowy z Idea Banku bo miesięcznie 2 dają darmowe.
UsuńKonto już otwarte. Karta aktywna. I teraz pytanie czy w październiku muszę robić jakieś obroty i transakcje by np. nie było opłat. Czy spokojnie czekać do listopada?
OdpowiedzUsuńW październiku nic robić nie musisz. Konto jest darmowe bez warunków. Czekasz do listopada bo dopiero wtedy trzeba spełniać warunki.
UsuńMieć takiego pecha. Nie załapać się bo pula się skończyła :(
OdpowiedzUsuńWitam, jak sprawdzić czy załapałem się do puli klientów, którzy otrzymają 100zł za otwarcie?
OdpowiedzUsuńJeśli udało Ci się zarejestrować na stronie promocji i złożyć wniosek to już nie ma co sprawdzać. Każdemu kto to zrobił będzie należała się premia (oczywiście po spełnieniu pozostałych warunków promocji).
Usuń@Anonimowy, 8 października 2017, 22:16
UsuńWitamy w puli klientów BGŻ - to dość elitarny klub :)
Pewnie, niektórzy to już nawet założyli biura pisania reklamacji do BGŻ :)
UsuńDo którego dnia miesiąca najpóźniej należy u nich zamknąć kartę, żeby nie naliczyli opłaty? Podobno zamykają karty tylko w oddziałach?
OdpowiedzUsuńKarta jest darmowa.
UsuńAha i nie zamykaj jej do wypłaty premii. Bo musi być aktywna.
UsuńCzesc, platnosc karta musi byc wykonana w listopadzie czy musi sie rozliczyc w tym miesiacu na sume 300 zl?
OdpowiedzUsuńMaila już ktoś może dostał?
OdpowiedzUsuńU mnie brak. Ale jeszcze mają czas do 14.12.
UsuńJak już ktoś dostanie maila to dajcie znać.
OdpowiedzUsuńPrzyszedł mail!
OdpowiedzUsuńdziś dostałem maila... pierwsza nagroda 100 zł, trzeba się zalogować na stronie, kod dostałem mailem
OdpowiedzUsuńJest mail "Informacja o zdobyciu nagrody"
OdpowiedzUsuńu mnie też są maile :)
OdpowiedzUsuńNo to potwierdzam i ja. Jest mail i to nawet przed terminem. Dane uzupełnione bez problemu. No to oby i wypłata była przed terminem.
OdpowiedzUsuńPolecam sprawdzić Spam.
OdpowiedzUsuńUzupełniłem numer konta. Czy jakieś mailowe potwierdzenie jeszcze przychodzi czy już nie?
OdpowiedzUsuńJutro wypłata.... :)
OdpowiedzUsuńCzy dostaliście już wypłatę. U mnie na 2 kontach nic nie ma.
OdpowiedzUsuńja już mam:) więc Wy pewnie też:)
OdpowiedzUsuńPrzelew przyszedł, dzisiaj sesją popołudniową
OdpowiedzUsuńWpłynęło 100 zł
OdpowiedzUsuń100 :)
OdpowiedzUsuńJa nic nie dostałem do dzisiaj i po reklamacji wciąż cisza!
UsuńDostaliście już wiadomość o wypłacie I transzy moneyback'u??
OdpowiedzUsuńU mnie brak. Kumpel dostał dziś.
UsuńBNP mimo zapisów o płatności w punktach handlowo-usługowych nalicza cashback za płatność w necie? ktoś sprawdzał?
OdpowiedzUsuńZa transakcje internetowe też liczą.
Usuń14 lutego dostałem informację o przyznanej premii, a mimo tego do dnia dzisiejszego premia nie dotarła. Czy ktoś już dostał wypłatę zwrotu 2%?
OdpowiedzUsuńdziś wpadło 2% wraz z mailem z przeprosinami - przyczyny techniczne.
OdpowiedzUsuńZa poprzednie 3 miesiące zwrot już ktoś ma?
OdpowiedzUsuńJa nie mam, a dostałem maila z potwierdzeniem, że dostaniesz zwrot za luty-kwiecień ??
UsuńU mnie też brak maila.
UsuńDzisiaj wpadło 75 zł.
UsuńA maila wcześniej żadnego nie było.
UsuńU mnie ciągle nie ma nagrody.
OdpowiedzUsuńza luty-kwiecień? U mnie wypłacili pod koniec maja.
Usuń
OdpowiedzUsuńCzy macie jakiś problemy w uzyskaniu premii z tego banku w tej promocji?
Ja nie dostałem premii do końca maja (za transakcje luty, marzec, kwiecień). Napisałem reklamację i dostałem odpowiedź że sprawa jest skomplikowana i że wydłużają termin o kolejne 60 dni.
Żona była w identycznej sytuacji, jednak w jej odpowiedzi na reklamację napisali że nie spełniła warunków promocji opisanych w regulaminie promocji „Konto z money back”, w której przecież nie brał udziału. Żona wysłała pismo do rzecznika klienta w tej sprawie.
Czy też macie takie jaja z tym bankiem?
Jakie problemy? Wszystko zgodnie z oczekiwaniami :)
Usuń"Wyjaśniam, że reklamacje rozpatrywane są w możliwie najkrótszym czasie.
Ustawowy termin odpowiedzi na reklamację wynosi do 30 dni kalendarzowych od dnia otrzymania zgłoszenia przez bank.
W szczególnie skomplikowanych przypadkach, uniemożliwiających rozpatrzenie reklamacji i udzielenie odpowiedzi w terminie 30 dni:
- wyjaśniamy przyczynę opóźnienia,
- wskazujemy okoliczności, jakie muszą zostać sprawdzone,
- określamy przewidywany termin rozpatrzenia i udzielenia odpowiedzi, który nie może przekroczyć 60 dni od dnia otrzymania zgłoszenia."
Jeśli dalej idą w zapartę, to jest jeszcze arbitraż. Na każdą reklamację/odwołanie odpowiedź wysyłają listami poleconymi, których koszty przygotowania oraz nadania czasami przewyższają dyskutowane kwoty - amok!
UsuńDziś przyszedł mail o nagrodzie nr 4.
OdpowiedzUsuńTo teraz będzie ostatnia? Trzecia chyba powinna być.
UsuńKtoś już dostał zwrot za poprzednie 3 miesiące? Jeszcze brak choć mają czas do jutra no ale mogliby już wypłacić
OdpowiedzUsuńZwrotu nie ma. Ktoś dostał???
OdpowiedzUsuńPrzepraszam za poprzedni komentarz. Zwrot był 31.08
OdpowiedzUsuńNo to w tym miesiącu czas na ostatni zwrot.
OdpowiedzUsuńCzy w związku z tym można już z karty zrezygnować?
Usuń"Warunkiem uzyskania każdej z nagród jest posiadanie konta i wydanej do niego karty na dzień wypłaty nagrody."
UsuńOstatni bonus już ktoś dostał?
OdpowiedzUsuńU mnie dziś wpłynął.
UsuńU mnie nadal nie ma, a miał być do końca listopada :/
UsuńJak najszybciej wypowiedzieć u nich umowę?
OdpowiedzUsuńTylko placówka lub list. A najszybciej? Wypowiedzenie jest 30-dniowe.
UsuńNiestety nic na zatrzymanie nie dają. Pani z banku jedyne co miało do powiedzenia to to że ich konto jest p-wsze w jakimś rankingu.
OdpowiedzUsuńJak składałeś wypowiedzenie?
Usuń