700 zł od Santandera800 zł od mBanku1070 zł od BNP Paribas1000 zł za kartę Citi650 zł od Millennium500 zł od ING

18.09.2017

Nawet 400 zł za Konto Optymalne w BGŻ BNP Paribas

Powraca popularna promocja darmowego konta z premią na start i zwrotem za płatności kartą. 

Promocja KORZYSTNE KONTO w BGŻ BNP Paribas - Zyskaj nawet 400 zł
Do wzięcia w prosty sposób jest nagroda pieniężna 100 zł oraz do 300 zł w postaci zwrotów za płatności kartą. Tym razem jednak bez żadnych wykluczeń kodów MCC oznaczających określone działalności sprzedawców lub usługodawców, więc gdziekolwiek kartą zapłacisz, tam zostanie naliczony zwrot!

Promocja ma być dostępna do 6.10.2017 r., ale może zakończyć się wcześniej w przypadku wyczerpania puli wniosków objętych promocją (1 000 sztuk). Warto mieć to na względzie, bo w promocjach BGŻ BNP Paribas zdarzało się już, że wnioski rozchodziły się jak ciepłe bułeczki i akcja kończyła się zaledwie po kilku dniach. Lepiej więc z udziałem nie zwlekać - złożenie wniosku już gwarantuje udział w promocji.

[Aktualizacja w dn. 29.09., godz. 19:10: W związku z dużym zainteresowaniem, pula wniosków objętych promocją została już wyczerpana. Tym samym zakończyła się już akcja. Osoby, które jednak już złożyły wniosek, łapią się na promocję i otrzymają nagrodę (oczywiście po spełnieniu pozostałych warunków).]

Dla kogo promocja? Udział w akcji mogą wziąć osoby, które nie są stroną umowy ramowej z BGŻ BNP Paribas oraz co najmniej od 6 miesięcy poprzedzających dzień złożenia wniosku o konto w promocji nie posiadały, ani nie współposiadały rachunku oszczędnościowo-rozliczeniowego w BGŻ BNP Paribas.

Z promocji na szczęście nie wyklucza posiadanie konta oszczędnościowego w BGŻ Optima (to odrębna umowa ramowa).

Zasady promocji "Korzystne konto". By uzyskać gwarantowany bonus 100 zł na start:
  • po wypełnieniu formularza rejestracyjnego na tej samej stronie przejdź do złożenia wniosku o Konto Optymalne wraz z wydawaną do niego kartą płatniczą (we wniosku pamiętaj wpisać te same dane co w formularzu rejestracyjnym);
  • najpóźniej do 31.10.2017 r. zawrzyj umowę;
  • w listopadzie 2017 r.:
    • co najmniej jeden raz zaloguj się do bankowości internetowej Pl@net BGŻ BNP Paribas;
    • wykonaj płatności kartą w punktach handlowo-usługowych na sumę min. 300 zł (może być to jedna lub wiele płatności; zliczają się transakcje dokonane w dowolnym miejscu);
    • zapewnij wpływ kwoty min. 1 000 zł (wpływ może pochodzić z dowolnego źródła, także z Twego konta w innym banku - ważne jedynie by nie pochodził z Twych innych rachunków w BGŻ BNP Paribas lub BGŻ Optia; wpływ oznacza pojawienie się środków - bez konieczności ich utrzymywania na koncie; można te środki wydać/wypłacić lub przelać).

I tylko tyle wystarczy, by otrzymać gwarantowaną stówkę. O jej przyznaniu organizator promocji powiadomi Cię mailowo do 14.12.2017 r. Wtedy niezbędne będzie zalogowanie na stronie promocji (hasło do logowania otrzymasz w w/w wiadomości) i uzupełnienie (najpóźniej do 26.12.2017 r.) danych niezbędnych do wypłaty premii (podać będzie należało numer rachunku Konta Optymalnego założonego w promocji). Przelew premii ma nastąpić do 28.12.2017 r.

A jeśli nie chcesz by umknął Ci termin uzupełnienia danych, to zapisz się na mój darmowy newsletter. Przypomnę Ci o tej formalności, by nagroda nie przeszła koło nosa:
Adres e-mail

Zwrot za płatności kartą (do 300 zł). Ponadto od transakcji kartą wykonywanych od 1.11.2017 r. bank będzie też naliczał 2-procentowy zwrot. Miesięcznie uzyskać będzie można w ten sposób do 25 zł, a naliczony moneyback będzie wypłacany co 3 miesiące:
  • za okres od 1.11.2017 r. do 31.01.2018 r. wypłata nastąpi do 28.02.2018 r.;
  • za okres od 1.02.2018 r. do 30.04.2018 r. wypłata nastąpi do 31.05.2018 r.;
  • za okres od 1.05.2018 r. do 31.07.2018 r. wypłata nastąpi do 31.08.2018 r.;
  • za okres od 1.08.2018 r. do 31.10.2018 r. wypłata nastąpi do 30.11.2018 r.

Nagroda za każdy z okresów wynieść więc może nawet 75 zł. Warunkiem uzyskania gratyfikacji za dany okres jest jednak spełnienie poniższych warunków w każdym z trzech miesięcy danego okresu:
  • wykonanie płatności kartą w punktach handlowo-usługowych na sumę min. 300 zł;
  • zapewnienie wpływu kwoty min. 1 000 zł.

Warunkiem uzyskania każdej z nagród jest posiadanie konta i wydanej do niego karty na dzień wypłaty nagrody. To jednak nie jest uciążliwe, bo są one bezwarunkowo darmowe, o czym piszę poniżej.

Konto Optymalne - prześwietlenie oferty BGŻ BNP Paribas


Główne cechy konta otwieranego w promocji są klarowne:
  • 0 zł za otwarcie i prowadzenie konta (bez warunków); 
  • 0 zł za wydanie i posiadanie karty płatniczej wydanej do konta (bez warunków); 
  • 0 zł za krajowe przelewy PLN zlecane w bankowości internetowej lub mobilnej; 
  • 0 zł za wypłaty gotówki z bankomatów sieci BGŻ BNP Paribas oraz Planet Cash (5 zł z pozostałych bankomatów w Polsce).

Do udziału w promocji kwalifikują wyłącznie wnioski złożone na stronie promocji. Umowę o konto można zawrzeć tylko za pośrednictwem kuriera. We wniosku o konto można wskazać inny adres dla kuriera niż ten zamieszkania czy korespondencyjny, więc dzięki temu umowę możesz podpisać np. w miejscu pracy).

Złóż wniosek o Konto Optymalne i zyskaj nawet 400 zł

⭐⭐⭐⭐⭐ - powyższej promocji przyznaję 5 gwiazdek w ratingu ofert (unikalnym systemie ocen promocji bankowych, dostępnym na blogu Bankobranie), czyli najwyższą możliwą notę. W tej promocji jest to ocena jak najbardziej zasłużona. Mamy bowiem: całkiem przyzwoity okres karencji (pół roku to mało w porównaniu z okresem aż 3-letnim, który bank stosował wcześniej), nagrodę pieniężną na start, systematyczne zwroty za płatności kartą (a więc opcję na bankobranie przez dłuższy okres), a do tego konto z kartą, które są darmowe bez warunków. W dodatku jest jeszcze jeden plus w porównaniu z wcześniejszymi promocjami Konta Optymalnego. Tym razem bank nie zastosował listy kodów MCC (charakteryzujących dominującą działalność danego punktu handlowo-usługowego), które wykluczał z naliczania zwrotu. Można więc płacić wszędzie i za to 2-procentowy zwrot będzie przysługiwał.


Bądź na bieżąco z tym co pojawia się na blogu i nie przegap okazji do zarobku. na Twitterze i polub na Facebooku:

121 komentarzy:

  1. No i teraz to mi się podoba. Wchodzę w tę promocję.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja skorzystałem w jednej z poprzednich edycji ale tym razem przyszedł czas na rodzinkę. 400 zł to dużo, a już razy 3 to tym bardziej :)

      Usuń
  2. Czy można skupić się na tej premii 100 zł, a więc spełnić warunki w listopadzie a resztę sobie odpuścić? Czy też muszę te warunki w każdym z tych 3-miesięcznych okresów spełniać???

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Do Ciebie należy decyzja. Możesz skończyć na odebraniu 100 zł (za spełnienie warunków w listopadzie); reszta jest dobrowolna.

      Usuń
  3. Czy jak mam konto w BGŻOptima to już jestem wykluczona z promocji?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Możesz wziąć udział w powyższej promocji. Bo konto w BGŻ Optima to rachunek oszczędnościowy, a nie oszczędnościowo-rozliczeniowy. Ponadto obowiązuje tam odrębna umowa ramowa.

      Usuń
  4. Pod formularzem na stronie promocji są trzy oświadczenia. Które są obowiązkowe?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wszystkie trzy. Przegapić się tego jednak nie da, bo strona wymaga ich zaznaczenia i bez tego dalej nie przepuści.

      Usuń
    2. Dzięki za odpowiedź. Nie sprawdziłem, a faktycznie. Teraz poszło, wniosek wysłany więc czekam na kolejne kroki.

      Usuń
  5. Czy można połączyć te 300 zł zwrotu z promocją na 150 zł do H&M dla osób do lat 27?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety nie. Przywołana promocja skierowana jest tylko do klientów poniżej 26. roku życia i dotyczy Konta Maksymalnego (to inny rodzaj rachunku). Powyższa promocja (z bonusami do 400 zł) dostępna jest wyłącznie z Kontem Optymalnym.

      Usuń
  6. Czy można połączyć te 300 zł zwrotu z promocją 150 zł do HM? Myślę, że jeśli tak to warto zaktualizować tamtą promocję :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Nadal nie dostałem 100 zł z poprzedniej promocji. Nie śpieszy im się :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeśli chodzi o pierwszą z promocji Konta Optymalnego to tam termin wypłaty to 19.09. Jeszcze chwila jest ;) Niestety wyczekiwanie do ostatniego możliwego momentu jest dość powszechne, aczkolwiek nie zawsze celowe. Wpływ na to ma wiele czynników. Sam wiem po sobie i po organizowanej przeze mnie promocji z Turbokartą w Santander Consumer Banku. Wszystko też powychodziło w ostatnim możliwym terminie. Zawsze po drodze coś wypadnie (nawet mimo celowego założenia marginesu na takie przypadki) - jakieś nieścisłości w raporcie, reklamacje itp. Ważne jednak, by w tym ostatecznym terminie nastąpiła finalizacja :)

      Usuń
    2. Właśnie wpłynęło 100 zł na mój rachunek :)

      Usuń
    3. Jest i u mnie.

      Usuń
  8. Konto osobiste 6 miesięcy do tyłu a jak miałem KK? Czy rachunek KK to konto osobiste?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie, karta kredytowa nie jest rachunkiem oszczędnościowo-rozliczeniowym. Jeśli więc jej nie masz teraz to możesz brać udział.

      Usuń
  9. Jaka firma kurierska jeździ z umowami?

    OdpowiedzUsuń
  10. Jeśli dobrze liczę, to do uzyskania 300 PLN trzeba wydawać po 1250 miesięcznie przez rok. Sporo. Podobne zyski oferuje karta 123 BZWBK, niestety tylko wybrane punkty usługowe.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Spoko - to daje tylko 15000 zł rocznie :)

      Usuń
    2. Jakby nawet miesięcznie dali taki limit do wyrobienia to bym do zrobił. To żaden problem dla chętnego.

      Usuń
    3. Ja to robię zaledwie w tydzień, uwierzyłbyś?

      Usuń
    4. panie kolego, pochwaliłbyś się sposobem. :)

      Usuń
    5. np castorama meble czy coś innego drogiego i zaraz oddajesz. przyjmują zwroty

      Usuń
  11. Brałem udział w promocji 3 razy w przeciągu ok 2 lat i nigdy nie obeszło się bez reklamacji w tym banku, aczkolwiek zawsze doczekałem się tego co było obiecane. Ogólnie w tym banku trzeba mieć cierpliwość i pilnować rachunku, potrafią zablokować kwotę zakupu kartą po kilku dniach księgują tą kwotę a blokada zostaje i nie można dysponować swoimi pieniędzmi zablokowanymi przez miesiąc. Miałem tak kilka razy zakupy np za 250 zł blokada potem księgowanie a blokada została i takim sposobem przez 30 dni miałem blokadę niesłuszną skoro już dana kwota była pobrana i nie mogłem dysponować swoimi pieniędzmi a w jednym miesiącu to nawet ponad 200 zł wyszło na minusie przez to że podwójnie zabezpieczali pieniądze za zakupy.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja problemu z blokadami nie miałem, ale za to nie dostałem zwrotu takiego jak być powinien. Był zaniżony o kilkanaście zł. Złożyłem reklamację. Wyrównali do należnej kwoty. A z 2 tygodnie później wypłacili to jeszcze raz. Jestem więc na plusie :) W kolejnych 2 miesiącach zwroty były już wypłacone prawidłowo. A wczoraj wpłynęło 100 zł też w terminie.

      Usuń
  12. Warunkiem uzyskania 2% zwrotu za zakupy jest comiesięczne wykonanie płatności kartą na sumę min. 300 zł oraz zapewnienie wpływu kwoty min. 1000 zł.

    Dotychczas ich oferty tego konta były bezwarunkowo darmowe, jednak nie dawali zwrotów np. za płatności MCC 4900 czyli 'narzędzia' czyli minus ujemny.

    OdpowiedzUsuń
  13. juz po promocji ? nie otwiera mi sie strona rejestracji ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Promocja nadal jest dostępna. W chwili obecnej strona u mnie działa. Sprawdź proszę jak jest u Ciebie? Bo to może chwilowy problem. Albo spróbuj z innego urządzenia lub przeglądarki. Strona będzie działać także po wyczerpaniu puli wniosków objętych promocją, ale pojawi się tam info o jej zakończeniu.

      Usuń
    2. Juz ok chyba trafiłem na przeciążenie serwera banku :)

      Usuń
  14. Obsługa Nośnika Zbliżeniowego (miesięcznie): 1 zł. To opłata za kartę?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To dotyczy naklejki zbliżeniowej, której zamówienie jest dobrowolne. Karta (jako plastik) wydawana do konta jest darmowa bez warunków (i ma funkcję zbliżeniową).

      Usuń
    2. A opłata 0,50 zł? Jest ona przy części "Pozostałe operacje kartą debetową (z wyłączeniem Nośnika Zbliżeniowego)". Czyli za transakcję kartą pobierają opłatę?? Czy ja to źle już rozumiem?

      Usuń
    3. To opłata za cashback. Jak wypłacisz pieniądze w kasie przy zakupach to wtedy jest 0,50 zł. Ale za same płatności czy to z Pinem czy zbliżeniowo żadnych opłat nie ma!

      Usuń
    4. A jak wpłacisz pieniądze w kasie ich banku to wtedy jest 10 zł - trochę dziwne jak na bank bez wpłatomatów, no nie?

      Usuń
    5. Jeśli nie mają własnych wpłatomatów i pobierają 10 zł za wpłaty w oddziale, to dlaczego nie używać np. Euronet?

      Usuń
  15. Warunkiem udziału w promocji jest przesłanie kompletnego skanu dowodu osobistego - jest to nieprofesjonalne i naraża uczestnika na niepotrzebne ryzyko. Nie jestem także pewien, czy jest to do końca zgodne z polskim prawem. Zdecydowany minus promocji.

    OdpowiedzUsuń
  16. Teraz inny adres dla kuriera można już wpisać we wniosku. Poprzednio faktycznie było u konsultanta jak zakładem ja, ale teraz wniosek wysłaliśmy na żonę i już tam wpisać się dało na samym końcu wniosku.

    OdpowiedzUsuń
  17. Przy rejestracji na stronie promocji wpisałam inny adres e-mail a przy wniosku o konto podałam inny. Czy da się to jakoś naprawić? Czy mogę wziąć udział w promocji?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak już będziesz mieć konto założone to w banku zmieniłbym ten mail na ten sam co w formularzu.

      Usuń
  18. Wniosek złożony o 11 i już dziś telefon konsultanta. Mam czekać na kuriera. Konto będzie od razu aktywne po podpisaniu umowy. Kartę też przywozi kurier. Konsultantka śmiesznie nawijała jak nagrana.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Poważnie dzwonił konsultant? To dlaczego konsultantka śmiesznie nawijała jak nagrana?

      Usuń
    2. Uroki pisania na telefonie z wykorzystaniem słownika... Dla zainteresowanych: to była konsultantka, ale chyba akurat nie to było najważniejsze.

      Usuń
  19. Jeżeli posiadam karte kredytową to czy mogę wziąć udział w promocji ?

    OdpowiedzUsuń
  20. Czy a jeśli tak to kiedy dzwoni jakiś konsultant? Czy po wniosku od razu tylko czekać na kuriera?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzwoni. U mnie następnego dnia.

      Usuń
    2. U mnie wniosek i telefon konsultanta w jednym dniu, we wtorek. Dziś był kurier. Konto aktywowane. Pozytywne zaskoczenie: tylko jeden podpis w jednym miejscu na umowie. I karta do konta już też jest z umową.

      Usuń
  21. a jak sprawa wygląda ze zgodami/oświadczeniami we wniosku? wystarczy dwa pierwsze z gwiazdką, czy wszytskie obowiązkowo zaznaczyć?

    OdpowiedzUsuń
  22. Rozumiem, że jeśli wniosek (link) o otwarcie rachunku jest dostępny, to pula promocyjnych rachunków nie została jeszcze wyczerpana?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Promocja jest nadal dostępna. W przypadku wyczerpania puli promocyjnej, na podlinkowanej stronie promocji pojawi się komunikat o zakończeniu promocji i nie będzie możliwa rejestracja.

      Usuń
  23. Czy płatności dokonane przez sprytnego bila też się zaliczają do tych 300 zł?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tym razem nie ma wykluczonych MCC :)

      Usuń
  24. @MrZłotówa płatności kartą w internecie rozumiem, że też się liczą ??

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgodnie z regulaminem promocji przez transakcje bezgotówkowe bank rozumie płatności w punktach handlowo-usługowych. I te 300 zł wymagane w listopadzie to wydałbym właśnie w taki sposób (dla spokoju i bezdyskusyjnego spełnienia warunków).

      Aczkolwiek praktyka z promocji BGŻ BNP Paribas (a nawet wcześniej chyba także z samego BNP Paribas) pokazuje, że bank nalicza zwroty także za płatności w Internecie (mimo zapisu o punktach handlowo-usługowych).

      Usuń
  25. Dostałem umowę i kartę. Ale skąd wziąć PIN?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na kartce na której naklejona jest karta płatnicza widnieje informacja o sposobie uzyskania PINu. Należy wysłać SMS na wskazany numer.

      Usuń
    2. Dzięki Złotówa - ty jesteś jednak genialny!

      Czy to darmowy SMS?

      Usuń
  26. Mam pytanie do obeznanych w kontekście wpłat. Dostęp do wpłatomatów własnych jest dramatyczny - praktycznie żaden. Placówki otwarte pn-pt do godz. 17-stej (przynajmniej w moim mieście. Gdzie i w jaki sposób wpłacacie pieniądze (bez opłat) ? Dzwoniąc dna infolinie konsultant zaproponował wpłatę w placówce bez opłat lub wpłatę w euronecie ale nie potrafił się określić czy są jakieś opłaty bo nie mają podpisanej umowy :D Placówka w moim przypadku odpada ponieważ o 17 ledwo na styk jestem na mieście. Macie doświadczenia z euronetem lub jakieś inne patenty szybkiej wpłaty na konto własne lub z innego konta na konto BGZ ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Masz konto w Idea Banku lub Nest Banku - obydwa z darmowymi wpłatomatami Euronetu. Wpłacasz i robisz przelew do BGŻ BNP. Możesz nawet natychmiastowy z Idea Banku bo miesięcznie 2 dają darmowe.

      Usuń
  27. Konto już otwarte. Karta aktywna. I teraz pytanie czy w październiku muszę robić jakieś obroty i transakcje by np. nie było opłat. Czy spokojnie czekać do listopada?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W październiku nic robić nie musisz. Konto jest darmowe bez warunków. Czekasz do listopada bo dopiero wtedy trzeba spełniać warunki.

      Usuń
  28. Mieć takiego pecha. Nie załapać się bo pula się skończyła :(

    OdpowiedzUsuń
  29. Witam, jak sprawdzić czy załapałem się do puli klientów, którzy otrzymają 100zł za otwarcie?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeśli udało Ci się zarejestrować na stronie promocji i złożyć wniosek to już nie ma co sprawdzać. Każdemu kto to zrobił będzie należała się premia (oczywiście po spełnieniu pozostałych warunków promocji).

      Usuń
    2. @Anonimowy, 8 października 2017, 22:16
      Witamy w puli klientów BGŻ - to dość elitarny klub :)

      Usuń
    3. Pewnie, niektórzy to już nawet założyli biura pisania reklamacji do BGŻ :)

      Usuń
  30. Do którego dnia miesiąca najpóźniej należy u nich zamknąć kartę, żeby nie naliczyli opłaty? Podobno zamykają karty tylko w oddziałach?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Karta jest darmowa.

      Usuń
    2. Aha i nie zamykaj jej do wypłaty premii. Bo musi być aktywna.

      Usuń
  31. Czesc, platnosc karta musi byc wykonana w listopadzie czy musi sie rozliczyc w tym miesiacu na sume 300 zl?

    OdpowiedzUsuń
  32. Maila już ktoś może dostał?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie brak. Ale jeszcze mają czas do 14.12.

      Usuń
  33. Jak już ktoś dostanie maila to dajcie znać.

    OdpowiedzUsuń
  34. Przyszedł mail!

    OdpowiedzUsuń
  35. dziś dostałem maila... pierwsza nagroda 100 zł, trzeba się zalogować na stronie, kod dostałem mailem

    OdpowiedzUsuń
  36. Jest mail "Informacja o zdobyciu nagrody"

    OdpowiedzUsuń
  37. u mnie też są maile :)

    OdpowiedzUsuń
  38. No to potwierdzam i ja. Jest mail i to nawet przed terminem. Dane uzupełnione bez problemu. No to oby i wypłata była przed terminem.

    OdpowiedzUsuń
  39. Polecam sprawdzić Spam.

    OdpowiedzUsuń
  40. Uzupełniłem numer konta. Czy jakieś mailowe potwierdzenie jeszcze przychodzi czy już nie?

    OdpowiedzUsuń
  41. Jutro wypłata.... :)

    OdpowiedzUsuń
  42. Czy dostaliście już wypłatę. U mnie na 2 kontach nic nie ma.

    OdpowiedzUsuń
  43. ja już mam:) więc Wy pewnie też:)

    OdpowiedzUsuń
  44. Przelew przyszedł, dzisiaj sesją popołudniową

    OdpowiedzUsuń
  45. Wpłynęło 100 zł

    OdpowiedzUsuń
  46. Odpowiedzi
    1. Ja nic nie dostałem do dzisiaj i po reklamacji wciąż cisza!

      Usuń
  47. Dostaliście już wiadomość o wypłacie I transzy moneyback'u??

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie brak. Kumpel dostał dziś.

      Usuń
  48. BNP mimo zapisów o płatności w punktach handlowo-usługowych nalicza cashback za płatność w necie? ktoś sprawdzał?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Za transakcje internetowe też liczą.

      Usuń
  49. 14 lutego dostałem informację o przyznanej premii, a mimo tego do dnia dzisiejszego premia nie dotarła. Czy ktoś już dostał wypłatę zwrotu 2%?

    OdpowiedzUsuń
  50. dziś wpadło 2% wraz z mailem z przeprosinami - przyczyny techniczne.

    OdpowiedzUsuń
  51. Za poprzednie 3 miesiące zwrot już ktoś ma?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja nie mam, a dostałem maila z potwierdzeniem, że dostaniesz zwrot za luty-kwiecień ??

      Usuń
    2. U mnie też brak maila.

      Usuń
    3. Dzisiaj wpadło 75 zł.

      Usuń
    4. A maila wcześniej żadnego nie było.

      Usuń
  52. U mnie ciągle nie ma nagrody.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. za luty-kwiecień? U mnie wypłacili pod koniec maja.

      Usuń


  53. Czy macie jakiś problemy w uzyskaniu premii z tego banku w tej promocji?
    Ja nie dostałem premii do końca maja (za transakcje luty, marzec, kwiecień). Napisałem reklamację i dostałem odpowiedź że sprawa jest skomplikowana i że wydłużają termin o kolejne 60 dni.
    Żona była w identycznej sytuacji, jednak w jej odpowiedzi na reklamację napisali że nie spełniła warunków promocji opisanych w regulaminie promocji „Konto z money back”, w której przecież nie brał udziału. Żona wysłała pismo do rzecznika klienta w tej sprawie.

    Czy też macie takie jaja z tym bankiem?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jakie problemy? Wszystko zgodnie z oczekiwaniami :)

      "Wyjaśniam, że reklamacje rozpatrywane są w możliwie najkrótszym czasie.

      Ustawowy termin odpowiedzi na reklamację wynosi do 30 dni kalendarzowych od dnia otrzymania zgłoszenia przez bank.

      W szczególnie skomplikowanych przypadkach, uniemożliwiających rozpatrzenie reklamacji i udzielenie odpowiedzi w terminie 30 dni:
      - wyjaśniamy przyczynę opóźnienia,
      - wskazujemy okoliczności, jakie muszą zostać sprawdzone,
      - określamy przewidywany termin rozpatrzenia i udzielenia odpowiedzi, który nie może przekroczyć 60 dni od dnia otrzymania zgłoszenia."

      Usuń
    2. Jeśli dalej idą w zapartę, to jest jeszcze arbitraż. Na każdą reklamację/odwołanie odpowiedź wysyłają listami poleconymi, których koszty przygotowania oraz nadania czasami przewyższają dyskutowane kwoty - amok!

      Usuń
  54. Dziś przyszedł mail o nagrodzie nr 4.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To teraz będzie ostatnia? Trzecia chyba powinna być.

      Usuń
  55. Ktoś już dostał zwrot za poprzednie 3 miesiące? Jeszcze brak choć mają czas do jutra no ale mogliby już wypłacić

    OdpowiedzUsuń
  56. Zwrotu nie ma. Ktoś dostał???

    OdpowiedzUsuń
  57. Przepraszam za poprzedni komentarz. Zwrot był 31.08

    OdpowiedzUsuń
  58. No to w tym miesiącu czas na ostatni zwrot.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czy w związku z tym można już z karty zrezygnować?

      Usuń
    2. "Warunkiem uzyskania każdej z nagród jest posiadanie konta i wydanej do niego karty na dzień wypłaty nagrody."

      Usuń
  59. Ostatni bonus już ktoś dostał?

    OdpowiedzUsuń
  60. Jak najszybciej wypowiedzieć u nich umowę?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tylko placówka lub list. A najszybciej? Wypowiedzenie jest 30-dniowe.

      Usuń
  61. Niestety nic na zatrzymanie nie dają. Pani z banku jedyne co miało do powiedzenia to to że ich konto jest p-wsze w jakimś rankingu.

    OdpowiedzUsuń

Aktualnie najpopularniejsza promocja:

Zgarnij gwarantowane 700 zł za konto w Santander (teraz z krótszą karencją!)

Nowa edycja przynosi sporo zmian na lepsze.  W skrócie: to o wiele łatwiejsze warunki do spełnienia, skrócony okres wykluczenia dla byłych p...