700 zł od Santandera800 zł od mBanku1070 zł od BNP Paribas1000 zł za kartę Citi650 zł od Millennium500 zł od ING

26.10.2017

Nawet 400 zł za darmowe konto w BGŻ BNP Paribas

Zarobić można dzięki kumulacji dwóch promocji Konta Optymalnego.

Promocja W drogę z kontem i Mobilna premia czyli do 400 zł za darmowe Konto Optymalne w BGŻ BNP Paribas
Do wzięcia jest premia 100 zł za zaledwie 5 płatności na stacjach benzynowych, a także do 300 zł bonusów za transakcje mobilne. A mogą to być płatności telefonem, płatności online, a nawet... przelewy na własne konto w innym banku zlecane za pomocą aplikacji mobilnej. W prosty sposób można więc wzbogacić się o 400 zł.

Dla kogo promocja "W drogę z kontem" (czyli z premią 100 zł na start)? Udział w promocji wziąć mogą pełnoletnie osoby, które nie posiadają konta osobistego w BGŻ BNP Paribas i nie są stroną umowy ramowej z bankiem, a także w okresie 36 miesięcy poprzedzających dzień złożenia wniosku o konto w niniejszej promocji nie były posiadaczem, ani współposiadaczem jakiegokolwiek konta osobistego w BGŻ BNP Paribas bądź - przed fuzją - w Banku BGŻ czy BNP Paribas (Podkreśliłem słowo "jakiegokolwiek" - niżej wyjaśniam jednak, że posiadanie niektórych rodzajów kont w tym okresie nie wyklucza z drugiej promocji 😉 Ale o tym za chwilę).

Z udziału w promocji nie wyklucza posiadanie umowy z BGŻ Optima. To odrębna umowa ramowa, a posiadany tam rachunek nie jest kontem osobistym, a kontem oszczędnościowym.

Zasady promocji z premią 100 zł. By załapać się na nagrodę pieniężną:
  • zarejestruj się na stronie promocji (akceptując przy tym znajdujące się tam oświadczenia - bez ich zaznaczenia nie da się jednak przejść dalej);
  • w kolejnym kroku (na tej samej stronie promocji), najpóźniej do 22.12.2017 r. złóż wniosek o Konto Optymalne wraz z wydawaną do niego kartą płatniczą oraz z dostępem do bankowości internetowej;
  • najpóźniej do 12.01.2018 r. zawrzyj umowę o konto z kartą;
  • w okresie od 1.01. do 31.03.2018 r wykonaj co najmniej 5 płatności kartą wydaną do konta (na dowolne kwoty) na stacjach benzynowych (nie chodzi tu o 5 transakcji miesięcznie, ale 5 przez cały ten okres).

I to już wszystko. Za spełnienie powyższych warunków otrzymasz premię w wysokości 100 zł. O jej przyznaniu organizator promocji poinformuje Cię mailowo najpóźniej do 18.04.2018 r. Wtedy do 26.04.2018 r. będzie należało zalogować się na stronie promocji i uzupełnić dane niezbędne do wypłaty premii. Podać będzie należało m.in. numer rachunku konta otwartego w promocji. Wypłata ma nastąpić do 30.04.

Jeśli nie chcesz by umknął Ci ten ważny mail (a zdarzają się sytuacje, gdy wiadomości tego typu trafiają do folderów typu "spam", "oferty" czy "inne"), zapisz się na bezpłatny newsletter dla Czytelników bloga. To zero spamu, a jedynie powiadomienia o nowych promocjach, najlepszych lokatach oraz przypomnienia o ważnych terminach w najpopularniejszych promocjach:
Adres e-mail

W graficznym uproszczeniu przebieg promocji wygląda następująco:
Terminarz promocji z premią 100 zł za Konto Optymalne w BGŻ BNP Paribas

Ważne wskazówki


  • Płatności na stacjach benzynowych, jakie należy wykonać w promocji, muszą być wykonane w punktach handlowo-usługowych, gdzie terminal płatniczy ma przypisany kod MCC (a więc kod charakteryzujący dominujący rodzaj działalności sprzedawcy bądź usługodawcy):  5542, 5541 lub 5983. Mogą być to płatności na dowolne kwoty i za dowolne zakupy (nie musisz więc tankować paliwa).
  • Jeśli w promocji udział zechce wziąć także ktoś z Twych najbliższych, to musi dokonać odrębnej rejestracji (z wykorzystaniem innego adresu mailowego). Z jednego profilu założonego w promocji można bowiem złożyć wyłącznie jeden wniosek o konto.
  • Promocja ma być dostępna do 22.12.2017 r., ale może zakończyć się wcześniej w przypadku wyczerpania puli wniosków objętych promocją (1 000 sztuk wniosków). Z udziałem w akcji nie ma więc co zwlekać. W przypadku wcześniejszego wyczerpania puli organizator powiadomi o tym na stronie z formularzem rejestracyjnym i z wnioskiem. Nie musisz się więc obawiać założenia konta bez załapania na nagrodę. Nagroda jest gwarantowana - kto złoży promocyjny wniosek (i spełni pozostałe warunki) ten otrzyma stówkę.

Mobilna Premia. Czyli dodatkowe 300 zł


Zakładając konto w powyższej promocji z premią 100 zł za 5 transakcji na stacjach paliw, załapiesz się także na inną bankową promocję, którą dziś odpalił BGŻ BNP Paribas (chcąc skorzystać z tej propozycji pamiętaj wyrazić zgodę na przesłanie mailem dokumentów i informacji związanych z realizacją zawartej z bankiem umowy i zaakceptować regulamin promocji). W niej do wzięcia jest nawet 300 zł - tę propozycję szczegółowo opisałem już tutaj. Przypomnę jednak to, co najważniejsze.

Bonusy będą naliczane przez 12 miesięcy (od dnia założenia konta). Miesięcznie można zyskać do 25 zł. A bonus 1 zł będzie naliczany za każdą transakcję (na kwotę min. 1 zł), którą wykonasz za pomocą Android Pay (a więc płatności zbliżeniowych telefonem), MasterPass (czyli elektronicznym portfelem upraszczającym płatności w Internecie) oraz aplikacją mobilną dla klientów BGŻ BNP Paribas (tu z premiowania wyłączone są transakcje BLIKiem i zakładanie lokat). Ten ostatni wariant daje najwięcej możliwości, bo wychodzi na to, że bonusy można zdobywać także za... przelewy zlecane w aplikacji nawet na swe rachunki w innych bankach (trzeba jednak pamiętać, że bonus 1 zł będzie naliczony tylko raz w miesiącu za przelew na ten sam numer rachunku).

Co ciekawe, w promocji "Mobilna Premia" nieco bardziej liberalne są warunki udziału. Wykluczeni są bowiem obecni posiadacze i współposiadacze konta w BGŻ BNP Paribas, a także ci, którzy w okresie 36 miesięcy poprzedzających dzień złożenia wniosku w niniejszej promocji byli posiadaczami lub współposiadaczami konta w tym banku (lub wcześniej w BGŻ lub BNP Paribas), ale tylko wybranych rodzajów (regulamin wymienia następujące rachunki: Konto Optymalne, Maksymalne lub Premium).

Konto Optymalne - prześwietlenie oferty


Główne cechy rachunku otwieranego w promocji to:
  • 0 zł za otwarcie i prowadzenie konta (bez warunków); 
  • 0 zł za wydanie i posiadanie karty płatniczej wydanej do konta (bez warunków); 
  • 0 zł za krajowe przelewy Elixir PLN zlecane w bankowości internetowej lub mobilnej; 
  • 0 zł za wypłaty gotówki z bankomatów sieci BGŻ BNP Paribas oraz Planet Cash (5 zł z pozostałych bankomatów w Polsce).

Do jednoczesnego zdobycia nagrody pieniężnej w wysokości 100 zł za 5 płatności na stacjach paliw oraz bonusów (do 300 zł) za transakcje mobilne kwalifikują wyłącznie wnioski złożone przez Internet (po rejestracji na stronie promocji). Umowę o konto można zawrzeć tylko za pośrednictwem kuriera.

⭐⭐⭐⭐ - powyższej propozycji przyznaję 4 gwiazdki (na 5 możliwych) w ratingu ofert, czyli systemie ocen promocji bankowych, dostępnym na blogu Bankobranie, który tworzę w oparciu o swe wieloletnie obserwacje promocji, ich prześwietlanie, a także praktyczne korzystanie. To taka sama nota, jaką otrzymała sama promocja "Mobilna Premia". Tutaj, w połączeniu z premią 100 zł za 5 płatności na stacjach paliw do wzięcia jest więcej, ale bardziej restrykcyjny jest warunek udziału w promocji (wyklucza definitywnie wszystkich posiadaczy kont w banku w okresie aż trzech ostatnich lat). Poza tym w promocjach mamy łatwe warunki do spełnienia oraz bezwarunkowo darmowe konto i kartę, co sprawia, że nie trzeba spełniać dodatkowych warunków, by unikać opłat (bo tych po prostu nie ma).

Bądź na bieżąco z promocjami bankowymi. na Twitterze i polub na Facebooku:



Przydatne dokumenty:

78 komentarzy:

  1. Jak mam konto w BGŻOptima to mogę wziąć udział?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. BGŻ Optima to odrębna umowa i nie rachunek oszczędnościowo-rozliczeniowy, ale rachunek oszczędnościowy. Udział w promocji możesz więc wziąć.

      Usuń
    2. W okresie 36 miesięcy poprzedzających dzień złożenia wniosku o konto w niniejszej promocji nie były posiadaczem, ani współposiadaczem jakiegokolwiek konta osobistego w BGŻ.

      Usuń
    3. W BGŻ Optima nie ma jednak konta osobistego, a jest rachunek oszczędnościowy. Regulamin promocji "W drogę z kontem" wyklucza wyłącznie posiadaczy rachunków oszczędnościowo-rozliczeniowych (czyli kont osobistych), ale nie kont oszczędnościowych :)

      Usuń
  2. Te 5 płatności na stacjach paliw musi być w każdym z 3 mies. (od stycznia do marca) czy łącznie przez ten okres?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wymagane jest 5 transakcji w całym okresie od stycznia do marca. Można je zrobić nawet w jednym miesiącu, odpuszczając już pozostałe miesiące.

      Usuń
  3. Radzę zwrócić uwagę na pewien fakt:

    5541 Shell
    5541 Orlen
    5541 Stacja Paliw Auchan
    5541 BP-Stacje Paliw
    5541 Statoil
    5541 Lotos
    Żadna nie ma 5542 ani 5983

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jaki w tym problem?

      Usuń
    2. @Anonimowy 27 października 2017 08:51, problem taki, że w regulaminie promocji do transakcji na stacjach benzynowych zakwalifikowane zostaną płatności w punktach handlowo-usługowych z kodami MCC 5542 ani 5983. Wątek ten rozwinął się pod kolejnym komentarzem (niżej).

      Usuń
    3. Już wszystko w porządku. Aktualnie w regulaminie są już kody MCC: 5542, 5541 i 5983. Transakcje wykonane na stacjach wymienionych przez @Anonimowy 27 października 2017 00:04 załapią się więc do promocji.

      Usuń
    4. Wystarczy więc kupić na stacji kawę albo batonik i jest fertig.

      Usuń
  4. Może nie być łatwo znaleźć stacje z tymi kodami MCC. Bo zazwyczaj są 5541

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Są tylko MCC5541. Sprawdziłem na wielu swoich transakcjach. To ewidentny błąd w regulaminie. Albo nie wypłacą tych 100zł nikomu albo skorygują regulamin.

      Usuń
    2. Są tylko MCC5541. Sprawdziłem na wielu swoich transakcjach na stacjach paliw. To ewidentny błąd w regulaminie, a może celowe działanie:-) Albo nie wypłacą tych 100zł nikomu albo skorygują regulamin.

      Usuń
    3. A jak można w ogóle sprawdzić te kody MCC?

      Usuń
    4. Skąd uzyskać informacje o kodzie MCC?

      Usuń
    5. Przecież później można reklamować, prawda?

      Usuń
    6. W Polsce przyjęło się nadawanie stacjom kodu 5541... a to są tak naprawdę stacje serwisowe (z lub bez usług dodatkowych). Tymczasem wymagane w promocji 5542 to Samoobsługowe stacje benzynowe a 5983 Stacje benzynowe - olej opałowy, drewno, węgiel, benzyna.
      No cóż, praktyka a teoria to 2 odrębne kwestie. Dobry kod będą miały więc płatności na stacjach samoobsługowych. A tych w Polsce jak na lekarstwo po likwidacji Neste.

      Usuń
    7. Mogą być niektóre Shelle: http://www.shell.pl/klienci-biznesowi/stacje-automatyczne/lista-stacji-automatycznych.html

      Usuń
    8. @Anonimowy, 27 października 2017, 09:20 - W Polsce przyjęło się nadawanie stacjom kodu 5541 ...

      Kod MCC to czterocyfrowe oznaczenie nadawane sprzedawcy przez organizację płatniczą, np MasterCard, VISA w momencie zainstalowania terminalu POS.

      Olej opałowy, poza stawką VAT, nie różni się niczym od oleju napędowego :)

      Usuń
    9. Hmm, no sytuacja jest zaskakująca. Wygląda jednak na trzymanie się przez osobę tworzącą regulamin listy kodów MCC i ich opisów, a w rzeczywistości stacje paliw w Polsce mają przypisany kod 5541 (sprawdziłem to przed chwilą w historii swych transakcji kartą T-Mobile Usługi Bankowe, gdzie te kody są podawane). Wysłałem więc maila do organizatora sygnalizując tę rozbieżność.

      Usuń
    10. Anonimowy27 października 2017 08:40
      Kody MCC można sprawdzić w opisie transakcji w historii konta albo karty kredytowej w TMUB (ale tylko w starym systemie transakcyjnym) i w Aliorze.

      Usuń
    11. Po mym zgłoszeniu do organizatora akcji bardzo szybko są dobre wieści :) W regulaminie mają nastąpić zmiany (domyślam się więc, że zostanie zmieniona definicja stacji benzynowych lub dodany zostanie kod MCC 5541).

      Usuń
    12. @Mr. Złotówa, 27 października 2017, 09:47 - W regulaminie mają nastąpić zmiany

      Oby na lepsze - BGŻ to rzeczywiście solidna firma!

      Usuń
    13. Jeśli chodzi o kod mcc 5893 to on w rozpisce z visy jest opisany jako Fuel Dealers – Fuel Oil, Wood, Coal, Liquefied Petroleum. Czyli nie koniecznie stacje benzynowe, a np firmy zajmujące się dostarczaniem takich paliw, u nas taki kod podobno mają płatności w eboku PGNiG

      Usuń
    14. Już wszystko w porządku. Aktualnie w regulaminie są już kody MCC: 5542, 5541 i 5983.

      Usuń
    15. Potwierdzam co pisze Anna T. Oprócz stacji można też zapłacić w eBok PGNiG (jest jednak dodatkowa prowizja 0,50 PLN). MCC sprawdzony w T-Mobile Usługi Bankowe to 5983.

      Usuń
    16. No to dobrze że szybko zareagowali i zmienili regulamin. W razie czego zapisałem sobie jego kopię.

      Usuń
    17. @Anonimowy, 27 października 2017, 14:10 - W razie czego zapisałem sobie jego kopię.

      Nie ma najmniejszych powodów od obaw, gdyż to wyjątkowo pro-kliencka firma :)

      Usuń
  5. Witam,
    Można po zarejestrowaniu się na stronie promocji zawrzeć umowe w oddziale banku ?
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Do udziału w obydwu promocjach kwalifikują wyłącznie wnioski złożone po rejestracji na stronie akcji, a to oznacza zawarcie umowy wyłącznie za pośrednictwem kuriera.

      Usuń
    2. Mr. Złotówa, do udziału w promocji ze zwrotami 300 zł kwalifikują też wnioski złożone w oddziale lub telefonicznie - wynika to wprost z par. 3 ust. 2 pkt. 2 regulaminu: "złoży wniosek o otwarcie Konta, o Kartę i dostęp do systemu
      bankowości internetowej w oddziale lub za pośrednictwem strony internetowej Banku, lub telefonicznie i zawrze Umowę w zakresie objętym wnioskiem".

      Usuń
    3. Jednak takie wnioski nie kwalifikują do promocji "W drogę z kontem" (czyli z dodatkową premią 100 zł; regulamin tejże akcji: § 1 ust. 5. pkt. 3). A pytanie dot. zawarcia umowy po rejestracji na stronie promocji.

      Usuń
    4. Czyli odpowiedź powinna brzmieć: "Do udziału w obydwu promocjach jednocześnie..." ;)

      Usuń
  6. Wygląda na to, że im naprawdę chodziło właśnie o zakup paliwa i stąd ten MMC na stacje samoobsługowe. Na stacjach z obsługą można przecież kupować kawę, batony, piwo ... zobaczymy jak z tego wybrną - to solidna firma :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Mając u nich kredyt ale bez konta osobistego, załapie się?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A umowę ramową z nimi masz? Bo jeśli tak to odpadasz z udziału.

      Usuń
    2. W mojej umowie ramowej dostarczonej przez kuriera nie było nawet nazwy konta, które mi założyli. No ale wysłałem pytanie i już po 4 tygodniach potwierdzili, że to Optymalne. Solidność to ich mocna strona :)

      Usuń
  8. Czyli w skrócie: robię 5 transakcji na stacjach. Mogą to być nawet zakupu kawy, hot doga czy wafelka i za to jest 100 zł.
    Oprócz tego co miesiąc robię z aplikacji 25 przelewów i co miesiąc wpada 25 zł. W rok wpada 300 zł :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja nie mam nawet samochodu i też przytulę 25 zeta miesięcznie - wystarczy, że kupię tam 5 razy papierosy w drodze do pracy :)

      Usuń
    2. lepiej kupić plastry na niepalenie ;-)

      Usuń
  9. Czyli jak w październiku założyłam konto optymalne do innej promocji to nie załapię się już na tą 100 :(

    OdpowiedzUsuń
  10. Czy jak posiadałem lokatę w bgz optima i zamknąłem w kwietniu 2017 to czy łapię się na tą promocję?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Posiadanie konta w Optima akurat nie ma nic wspólnego z tą ofertą.

      Usuń
    2. a która promocja według was prostsza/szybsza : hm czy stacje benzynowe?

      Usuń
    3. W promocji z bonem H&M trzeba : w styczniu 2018 r. trzeba zapewnić wpływ (choć na chwilę) 1000 zł, wykonać płatności kartą na sumę 300 zł i zalogować się do bankowości.

      W promocji ze 100 zł za płatności na stacjach paliw należy: wykonać łącznie 5 płatności na stacjach paliw (na dowolne kwoty) w okresie od stycznia do marca 2018 r.

      Reszta gratyfikacji to bonusy z promocji "Mobilna Premia".

      Usuń
  11. a co z promocją na grouponie?

    OdpowiedzUsuń
  12. Kurczę, to chyba najgorszy bank z jakim współpracuję! Nigdy nie naliczyli poprawnie zwrotów za zakupy,
    pobierają niesłusznie opłaty za karty, choć warunki spełnione,
    Nie sposób rozwiązać listownie konta!
    Ponad 2 miesiące czekam na zamknięcie konta, list polecony doręczony, jak pytam co z tym kontem, to rżną głupa: proszę podać nr listu poleconego, na jaki adres ta da da da..., piszę, dzwonię i nikt nie umie odpowiedzieć dlaczego konta nie zamykają!
    Wysyłają mnie do oddziału, nie mam ochoty jechać 40 km, zeby zamknąć konto, które juz dawno powinno być zamknięte!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zapewniam Cię, że nie jesteś absolutnie tutaj żadnym wyjątkiem :)

      Usuń
    2. Jeden z ostatnich banków działających w Polsce, w którym zamykanie konta jest możliwe jedynie osobiście w oddziele, nawet gdy przy założeniu nie było to konieczne - koszmar!

      Usuń
    3. Nie jest źle bo wypowiedzenie możesz wysłać też listem. Prawdziwie skostniałe zasady mają ING i BZ WBK. Tam można tylko i wyłącznie w placówkach.

      Usuń
    4. Tak w ING jak i w BZWBK konto można zamknąć również listownie jednak wzór podpisu posiadacza rachunku musi być potwierdzony przez notariusza.

      ING umożliwia ponadto zamknięcie karty poprzez bankowość internetową, a w BZWBK można się czegoś dowiedzieć czy złożyć reklamację również poprzez rozmowę online z pracownikiem banku. Oba banki odpowiadają na zapytania wysłane pocztą internetową najpóźniej następnego dnia, a nie po kilku tygodniach jak w BGŻ - to przepaść!

      Znajoma zamykała dzisiaj kartę w jednym z ich oddziałów i pracowniczka początkowo odmówiała wydania potwierdzenia na piśmie ... aż strach się bać :)

      Usuń
    5. Ponadto w Sląskim i w Wubeku konto można zamknąć od ręki co jest w BGŻ niemal niemożliwe!

      Ja zamykałem u nich iKonto w kwietniu 2016 i ze względu na nową Toipę wchodzącą w życie w maju chciałem, żeby zamknęli w trybie natychmiastowym. Panienka z okienka wpierw twierdziła, że to niemożliwe, ale po moim naleganiu wespół-wzespół ze swoją przełożoną i na telefonie z centralą wreszcie stwierdziły, że zamknęły to konto od ręki. Po kliku dniach okazało się, że mam do niego wciąż dostęp i dopiero po kolejnej wycieczce do oddziału, kolejnym telefonie do centrali dostęp został wreszcie zlikwidowany.

      Można sobie tylko wyobrazić jakie schody mają tam ludzie, którzy weszli z nimi w poważniejsze długoterminowe relacje finansowe, jak np. pożyczki na dom!

      Usuń
    6. W BZ WBK wiele zależy od woli pracownika/kierownika placówki. W jednej zamykają od ręki, a w innej nie chcą i mówią że trzeba odczekać okres wypowiedzenia.

      Usuń
    7. Być może to wola pracownika, jednak takowa możliwość istnieje, gdyż ja zamknąłem wszystkie swoje 6 KGP od ręki i teraz spokojnie czekam na jakieś sensowne promocje, np. konta Jakie Lubię czy coś podobnego.

      Usuń
    8. To mi się udało w BZ WBK zamknąć listownie konto. Ponadto w jednym liście złożyłem jednocześnie pięć rezygnacji, każda rezygnacja na inną osobę. Gdy oddzwonili wytłumaczyli że się nie da, ale byłem nieustępliwy i zażądałem zamknięcia rachunku. Po upływie kilku miesięcy będąc w oddziale BZ WBK otrzymałem potwierdzenie że nie posiadam u nich żadnych rachunków. Więc jednak jakos da się

      Usuń
  13. Witam
    A czy jesli przeleję złotówkę np. do innego banku gdzie mam ROR i konto Oszczędnościowe na obydwa konta do załapię się na 2 zł.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W regulaminie zapis wygląda tak: "W przypadku kilku Transakcji Aplikacją Mobilną GOmobile wykonanych na ten sam rachunek beneficjenta w tym samym miesiącu kalendarzowym Premia wypłacana jest tylko za pierwszą transakcję". Beneficjent może być więc ten sam, ale grunt by rachunki były różne. A każdy (czy to osobisty czy oszczędnościowy) ma swój odrębny numer :)

      Usuń
  14. Witam,
    Czy do wykonywania transakcji mobilnych musi być uruchomiona obsługa nośnika zbliżeniowego na karcie? Jeśli tak to opłata wg tabeli opłat wynosi 1zl miesięcznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witam! W tym przypadku chodzi o odrębny nośnik, który klient może (ale nie musi) zamówić. Dostępny w postaci naklejki zbliżeniowej. Jeśli chodzi o kartę płatniczą wydawaną do konta (w tradycyjnej formie, czyli plastikową) to jest ona darmowa (bez warunków) i można korzystać z jej funkcji zbliżeniowej (też bez opłat).

      Usuń
    2. Dziękuje za odpowiedz :)

      Usuń
  15. Witam, chciałbym spytać czy jeśli posiadam w bgż optima : główne konto oszczędnościowe to czy nie dam rady załapać się na premię 100zł?

    OdpowiedzUsuń
  16. Witam, czy mogę zrobić 5 rundek w ciągu 5 minut na stacjach i to juz zaliczy warunki?

    OdpowiedzUsuń
  17. Właśnie zamknięto mi iKonto po 30-dniowym okresie wypowiedzenia. W trakcie przyjmowania dyspozycji panienka w oddziale zmieniła formę wyciągów z elektronicznych na papierowe. Ta samowolka kosztowała mnie 6 zł. Złożyłam reklamację, którą rozpatrzono negatywnie. Dlatego dzisiaj udałam się do tego samego oddziału, a facet tam szefujący odmówił korekty tego błędu spowodowanego przez jego podwładną sugerując ... odwołanie się od reklamacji poprzez kolejną reklamację. Wcześniej wyjaśniłam mu, że tak moje konto jak i dostęp do kanałów elektronicznych zostały już zamknięte.

    Złotówa, co robić? Ponownie reklamować czy od razu pisać na niego skargę do centrali?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polecam złożyć reklamację do centrali, przy okazji ostrzegając, że w dalszej kolejności możliwe jest powiadomienie organów nadzoru. Opłata powstała wskutek działań pracownika. Wyłączanie dostępu do bankowości internetowej na rzecz papierowego wyciągu już w okresie wypowiedzenia jest postępowaniem (w mej ocenie) bez sensu i tylko naraża na niepotrzebny koszt.

      Usuń
    2. Złotówa, dzięki za dobrą radę. Problem jest jednak w tym, że moje konto właśnie zostało zamknięte wraz z dostępem do bankowości internetowej. Gdzie mogę pisać, na Berdyczów?

      Usuń
    3. BGŻ BNP Paribas
      - placówka banku
      - list (Bank BGŻ BNP Paribas S.A., Zespół Obsługi Reklamacji i Opinii Bankowych, ul. Armii Krajowej 28, 30-150 Kraków)
      - wiadomość w bankowości internetowej
      - formularz kontaktowy
      - telefon (801 321 123 lub 22 134 00 00)

      Usuń
    4. Mając na uwadze, że konto wraz z bankowością internetową zostało zamknięte i pracownicy w oddziale uchylają się od swoich obowiązków oraz fakt, że reklamacja została rozpatrzona negatywnie, ja bym pisał na ten adres:

      https://www.bgzbnpparibas.pl/kontakt/formularz-reklamacji

      Złotówa dobrze radzi, jednak gdzie jak gdzie, ale w BGŻ raczej nie zadziała pisanie, że w dalszej kolejności możliwe jest powiadomienie organów nadzoru - to bezwzględnie najmniej pro-kliencki bank działający w Polsce zbyt dobrze znany z praktyk urągających wszelkim normom!

      Usuń
    5. Dzisiaj dostałam drugą odpowiedź na reklamację o zwrot 6 zł niesłusznie naliczonej opłaty. Oba listy były polecone, tzn. kosztowały 5,65 zł każdy czyli razem 11,30 zł ... ręce opadają!

      Sama jestem sobie winna wchodząc w relacje z nimi i tyle.

      Usuń
    6. Woleli wydać 11,30 na opłaty pocztowe zamiast anulować niesłusznie nałożoną opłatę 6 zł? Czy to jakiś żart?

      Usuń
    7. Czyli z czystego uporu są jak dotąd 5,30 w plecy i obawiam się, że to nie jest ich ostatnie słowo :)

      Usuń
    8. Właśnie wysłałam wniosko-reklamację do arbitrażu BGŻ po lekturze raczej bardzo interesującego wpisu:
      https://www.bankier.pl/forum/temat_re-jak-bgz-bnp-paribas-traktuje-swoich-klientow-przestroga,18325981.html

      Wybrałam oczywiście pisemną formą pisemną - to będzie już razem 3 x 5.65 zł czyli 16,95 w znaczkach :)

      Usuń
    9. Gdy to nie pomoże, to istnieje dalszy proces odwoławczy. BGŻ najprawdopodobniej jest najczęściej reklamowanym bankiem w Europie :)

      Usuń
  18. Dostał już ktoś maila z informacją o przyznaniu nagrody?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na razie brak. Ale z tego co czytałem to raczej wysyłają w ostatnim dniu.

      Usuń
    2. ja dostałem dzisiaj

      Usuń
  19. Premia jest. Miło, bez problemów :)

    OdpowiedzUsuń