700 zł od Santandera800 zł od mBanku1070 zł od BNP Paribas1000 zł za kartę Citi650 zł od Millennium500 zł od ING

10.10.2017

Zyskaj nawet 750 zł za eKonto w mBanku!

W tej promocji zanosi się na wyjątkowo obfite bankobranie.

Zyskaj nawet 750 zł za eKonto w mBanku
Do wzięcia jest bowiem bon o wartości 100 zł do wykorzystania podczas zakupów w sklepach Biedronka oraz do 650 zł w postaci nagród pieniężnych, które przeznaczysz już na dowolny cel. Otwierając konto w promocji dodatkowo zyskasz czasowe zwolnienie z opłat za kartę - tym samym będziesz więc mieć darmowe konto z kartą bez warunków.

Dla kogo promocja? Uczestnikami promocji mogą być osoby pełnoletnie, które obecnie nie są, ani od 1.01.2016 r. nie były posiadaczem, jak i współposiadaczem konta osobistego i/lub rachunku oszczędnościowego w mBanku o numerach rozliczeniowych 1140 2004 lub 1140 2017 (to cyfry z miejsc od trzeciego do dziesiątego w 26-cyfrowym numerze rachunku).

Zasady promocji. By skorzystać z promocji i zdobyć bon 100 zł na zakupy w Biedronce:
  • najpóźniej do 12.11.2017 r.: 
    • zarejestruj się na stronie promocji; 
    • w panelu (po rejestracji) przejdź do złożenia wniosku o eKonto w taryfie standard wraz z wydawaną do niego kartą płatniczą (we wniosku wyraź zgodę na oświadczenia znajdujące się w części zatytułowanej "Oświadczenia");
    • wyraź zgodę na zwolnienie banku z tajemnicy bankowej (jedynie w zakresie niezbędnym do przekazania organizatorowi promocji informacji o spełnieniu warunków uprawniających do wydania nagrody);
  • zawrzyj umowę o konto z kartą;
  • najpóźniej w miesiącu następującym po miesiącu otwarcia konta wykonaj co najmniej 5 transakcji na dowolne kwoty (mogą to być płatności kartą, przelewy na konto w innym banku lub płatności internetowe; do spełnienia wymogu nie zaliczą się wypłaty z bankomatu, przelewy na rachunki w mBanku, ani płatności anulowane)

Za spełnienie tych prostych warunków przyznana zostanie nagroda. O tym organizator powiadomi Cię mailowo do 31.01.2018 r. i w tej samej wiadomości prześle też kod będący bonem do wykorzystania podczas zakupów w Biedronce.

W graficznym uproszczeniu przebieg promocji wygląda następująco:
Terminarz promocji Korzyści na Bank - edycja 2 z eKontem Standard w mBanku

Ważne wskazówki


▶  Wymagane oświadczenia. Przy rejestracji na stronie promocji wystarczy zaznaczyć pierwsze z trzech oświadczeń (to akceptacja regulaminu; pozostałe są dobrowolne):
Wymagana zgoda przy rejestracji w promocji Same korzyści na Bank - edycja 2

Na pierwszym etapie składania wniosku znajdziesz zgodę zaczynającą się od słów "Upoważniam mBank S.A. z siedzibą w Warszawie...", która jest z automatu zaznaczona (musi tak pozostać, bo to jest wymagane przez organizatora promocji).

Z kolei na potrzeby otrzymywania zwrotu za płatności (o którym za chwilę) w części "Podsumowanie i oświadczenia" zaznacz "Akceptuję wszystkie oświadczenia":
Wymagane oświadczenia we wniosku o eKonto w promocji Same korzyści na Bank - edycja 2

▶ Umowę o konto zawrzeć można za pośrednictwem kuriera, w placówce mBanku lub w mKiosku. Pamiętaj jednak, że wniosek o konto musi być złożony na stronie promocji (bo tylko taki wniosek kwalifikuje do udziału w promocji), a w placówce banku nastąpi tylko finalizacja, czyli podpisanie dokumentów.

▶ Kiedy wykonać transakcje? Jeśli konto otworzysz w październiku to czas na wykonanie transakcji będziesz mieć do końca listopada. Jeżeli jednak konto zostanie otwarte w listopadzie to wówczas warunki spełnić będzie można do końca grudnia.

▶ Gdyby w promocji zechciał wziąć udział ktoś z Twych znajomych lub członków rodziny to pamiętajcie o odrębnej rejestracji w promocji (z wykorzystaniem innego adresu e-mail). Z jednego profilu na stronie promocji złożyć można bowiem wyłącznie jeden wniosek o konto.

▶ Bon na zakupy w Biedronce będzie ważny do 31.12.2018 r. Można go używać wielokrotnie aż do wykorzystania środków w wysokości 100 zł.


To tyle, jeśli chodzi o część promocji dotyczącą otrzymania bonu o wartości 100 zł na zakupy w Biedronce. Teraz czas przejść do części kolejnej, czyli nagród pieniężnych na sumę nawet 650 zł, które wypłacane są bezpośrednio przez bank. Oczywiście korzystać z poniższej części promocji możesz, ale nie musisz. Poprzestać możesz na zdobyciu samego bonu. Wybór należy do Ciebie.

Do 650 zł w bankowej promocji "Lepiej z eKontem"


To już propozycja banku, który daje wysoki zwrot za płatności kartą i/lub BLIKiem, a także gwarantuje aż 2-letnie zwolnienie z opłat za kartę wydawaną do konta oraz utrzymanie części najważniejszych zasad prowadzenia konta. Promocję "Lepiej z eKontem" szczegółowo opisywałem już tutaj (w momencie jej pojawienia się w ofercie banku), ale dziś przypomnę najważniejsze kwestie.

By za dany miesiąc otrzymać zwrot w wysokości 4% sumy płatności kartą i/lub BLIKiem:
  • wykonaj płatności w punktach handlowo-usługowych na sumę min. 250 zł (i nie anuluj tych płatności co najmniej do 15. dnia miesiąca następującego po miesiącu ich wykonania); 
  • zapewnij wpływ na konto w wysokości min. 1 000 zł (może to być także przelew z Twego konta w innym banku; wpływ oznacza pojawienie się wymaganej kwoty w historii rachunku, ale nie ma konieczności ich utrzymywania - możesz więc je w dowolnym momencie wypłacić, przelać lub wydać) 
  • co najmniej jeden raz zaloguj się w aplikacji mobilnej mBanku.

Maksymalnie w danym miesiącu zyskać można do 130 zł zwrotu. Wypłacany będzie on do końca miesiąca następującego po miesiącu spełnienia powyższych warunków. Zarabiać w ten sposób można przez 5 kolejnych miesięcy (co daje szansę na zdobycie nawet 650 zł).

Naliczanie zwrotów zacznie się od miesiąca następującego po miesiącu przystąpienia do promocji. Dla przykładu: jeśli umowę o konto zawrzesz w październiku to mBank zwroty będzie naliczał Ci za płatności kartą i/lub BLIKiem wykonywane od listopada, a pierwsza wypłata zwrotu (za transakcje w listopadzie) nastąpi do końca grudnia.

eKonto w taryfie standard - prześwietlenie warunków


Konto otwierane w powyższej promocji prowadzone będzie na preferencyjnych warunkach przez 24 miesiące. W takim czasie mBank gwarantuje:
  • 0 zł za prowadzenia konta (bez warunków do spełnienia; nie ma więc potrzeby zapewniania wpływów na konta - oczywiście poza tymi, które wynikają z potrzeb promocji ze zwrotem za płatności kartą i/lub BLIKiem przez 5 miesięcy);
  • 0 zł za krajowe przelewy PLN zlecane w bankowości internetowej;
  • 0 zł za kartę płatniczą wydawaną do konta;
  • 0 zł za wypłaty min. 100 w bankomatach Euronet, BZ WBK i Planet Cash (przy wypłatach mniejszych kwot bank pobiera prowizję w wysokości 1,30 zł).

 Zarejestruj się w promocji i zdobądź nawet 750 zł za konto w mBanku


⭐⭐⭐⭐⭐ - 5 gwiazdek na 5 możliwych w ratingu ofert, czyli systemie ocen promocji bankowych, dostępnym na blogu Bankobranie. Najwyższa nota nie zdarza się tak często jakbym tego chciał, ale w tej promocji jest jak najbardziej zasłużona. Mamy bowiem nagrodę na start za spełnienie prostych warunków i jest nią bon do sklepu w którym sporo (żeby nie napisać większość) Polaków kupuje. A na pewno jest to powszechniej odwiedzany sklep niż Empik (do którego bon był nagrodą w poprzedniej promocji z eKontem). Poza tym do wzięcia są całkiem spore zwroty za płatności kartą i BLIKiem bez ograniczeń miejsc, w których można płacić. Sam moneyback na poziomie 4% też jest dobry. Dodatkowo konto i karta w praktyce są darmowe bez warunków (na okres 2 lat), więc można z nich korzystać bez obaw o nadzianie się na jakąś opłatę z powodu niespełnienia jakiś warunków (bo takich nie ma). Jedyne co mogłoby się zmienić w tej promocji to (wraz z kolejnymi odsłonami) przesunięcie daty wyznaczającej okres wykluczenia z promocji byłych klientów mBanku.

Bądź na bieżąco z promocjami bankowymi opisywanymi na blogu. Zapisz się i wypróbuj bezpłatny newsletter dla Czytelników:
Adres e-mail

Przydatne dokumenty:

131 komentarzy:

  1. Czy ten bon można zrealizować na wszystko czy są jakieś wykluczenia asortymentu?

    OdpowiedzUsuń
  2. Jak można sprawdzić kiedy zamknąłem konto w mBanku??

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzwoniąc na infolinię

      Usuń
    2. Dzięki! Faktycznie dało się sprawdzić bez problemu. I bardzo dobrze bo Millenium podać mi daty nie chciało a kiedyś były czasy gdy takich dat nie zapisywałem. Teraz już to robię.

      Usuń
  3. Czy jak w danym miesiącu nie uda mi się wykonać transakcji na maksymalny zwrot (trzeba wydać 3.250zł by otrzymać zwrot 130zł) to można otrzymywać zwroty przez dłuższy okres aż do osiągnięcia 650zł zwrotu?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety jest ograniczenie: zwrot wypłacany będzie przez max. 5 miesięcy.

      Usuń
  4. A jak zamyka się konto- czy konieczna jest wizyta w oddziale banku?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Konto można zamknąć w bankowości internetowej.

      Usuń
  5. Czy promocję można łączyć z programem poleceń ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Raczej tak bo we wniosku było pole na wpisanie polecenia.

      Usuń
    2. W którym miejscu?
      Jak to ogarnąć? Wziąć od koleżanki kod, że ona mnie poleca i wypełnić ten wniosek?

      Usuń
    3. Tak, ona musi zapisać się do programu przez bankowość i podać ci kod. Zysk tylko dla niej, bo nie ma z tego nic dla poleconego.

      Usuń
    4. Polecający otrzymuje 100zł a polecony 50zł także zysk jest dla obu stron ;)

      Usuń
    5. Kiedyś była taka promocja, że również polecony do mBanku zyskiwał 50 zł. Aktualnie nie dostaje nic. Bank ogranicza się wyłącznie do premii dla polecającego.

      Usuń
    6. Pozwolę sobie zauważyć, że poleconym może być tylko nowy klient w rozumieniu regulaminu PolecamBank, czyli "taki, który nie posiada obecnie w mBanku, ani nie posiadał po 31 grudnia 2009 roku żadnego produktu w mBanku".

      Usuń
    7. Dokładnie - 31 grudnia 2009 roku to dla nich magiczna data. Nawet pracownik banku nic nie ma za otworzenie konta komuś, kto nie spełnia tego warunku!

      Usuń
  6. "Uczestnikami promocji mogą być osoby pełnoletnie, które obecnie nie są, ani od 1.01.2016 r. nie były ..." - odgrzewane kotlety :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No czekam niecierpliwie na zmianę tej daty bo zamknąłem 7.02.2016 ech.

      Usuń
  7. Program Poleceń- gdy dzisiaj założyłem konto- kiedy najwcześniej mogę polecić konto. Czy już mogę? Skąd wziąć kod?

    OdpowiedzUsuń
  8. Jak szybko można zamknąć konto? Jakaś lojalka?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Można przez system transakcyjny. Po otrzymaniu bonu/zwrotów :)

      Usuń
    2. Jak szybko? Szybciej niż się zakłada, ale be założenia nie idzie konta zamknąć :)

      Usuń
  9. Ale się wkurw.... mam papier zamknięcia rachunku karty kredytowej 1,5 roku temu a oni twierdzą że nadal mam otwarty rachunek i nie mogę skorzystać z promocji. I co mi po reklamacji że ktoś jest nie kompetentny. Mam nauczkę sprawdzać czy rachunki konta zostały zamknięte. Zaraz dzwonię po innych bankach co zamykamłem konta.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ale rachunek do obsługi kredytu żadną przeszkodą nie powinien być. Tu chodzi o rachunek oszczędnościowo-rozliczeniowy (lub oszczędnościowy)

      Usuń
    2. dzięki, idę do banku to się dowiem, choć konsultantka stwierdziła że nie mogę załozyc konta w tej promocji

      Usuń
    3. Pamiętaj jedynie, że wniosek kwalifikujący do promocji z bonem 100 zł do sklepów Biedronka musi być złożony przez stronę promocji, a nie w placówce banku. Pracownik placówki nie musi więc znać regulaminu Money manii.

      Usuń
    4. @Anonimowy, 11 października 2017, 10:33 - idę do banku to się dowiem

      Nie chcę być złym prorokiem, ale w oddziale jedynie przekażą sprawę 'centrali' do rozpatrzenia w terminie 30 dni, co może być znowu przedłużone o kolejne 30 dni, jeśli przyślą jakąkolwiek odpowiedź, itd. - przerabiałem to jakiś czas temu z Getin-Online ... sorry, ale w tym kraju niestety jest taki klimat :)

      Usuń
  10. Czy i tym razem rachunki techniczne są wykluczone? Typ konta niby inny, ale pokrywają się numery rozliczeniowe...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wykluczenie posiadaczy jakiegokolwiek produktu w mBanku było w poprzedniej promocji.

      Z aktualnej promocji wyklucza posiadanie po 1.01.2016 r. jedynie rachunku oszczędnościowo-rozliczeniowego lub rachunku oszczędnościowego (o numerach rozliczeniowych o których wspominam we wpisie), ale nie ma nic o wykluczeniu dla posiadaczy np. rachunku technicznego, obsługi kredytu, karty kredytowej itp. :)

      Usuń
  11. Dla zwrotu rozumiem że można płacić wszędzie i nie ma żadnych wykluczeń MCC??

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Można wszędzie. Za wszystko jest zwrot.

      Usuń
  12. Czy za te 5 transakcji dla dostania bonu Biedronki będą też naliczone zwroty? I czy te transakcje muszą być zrobione w Biedronce czy mogą być też gdzie indziej?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, dostaniesz zwrot za te transakcje, jeśli zostaną wykonane w miesiącu następującym po miesiącu założenia konta. Jeśli wykonasz je już w miesiącu założenia konta to spełnisz warunki dla otrzymania bonu do Biedronki, ale zwrotu nie będzie.
      Płatności absolutnie nie muszą być wykonywane w Biedronce.

      Usuń
  13. Czy w trakcie składania wniosku trzeba skanować dowód, czy też przygotować kserokopię dla kuriera? (pytanie do tych, co już składali.)Proszę o odpowiedź.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myślę, że w trakcie składania wniosku może być ciut za późno i lepiej zrobić to wcześniej :)

      Usuń
    2. Nie trzeba załączać skanu, ani dawać ksera kurierowi.

      Usuń
  14. A jak sytuacja ze zwrotem za rachunki co polecacie szybki bill może abka lub inne żeby 4% wróciło

    OdpowiedzUsuń
  15. eKonto w taryfie standard - prześwietlenie warunków

    Konto otwierane w powyższej promocji prowadzone będzie na preferencyjnych warunkach przez 24 miesiące. W takim czasie mBank gwarantuje:
    0 zł za prowadzenia konta (bez warunków do spełnienia; nie ma więc potrzeby zapewniania wpływów na konta - oczywiście poza tymi, które wynikają z potrzeb promocji ze zwrotem za płatności kartą i/lub BLIKiem przez 5 miesięcy);
    0 zł za krajowe przelewy PLN zlecane w bankowości internetowej;
    0 zł za kartę płatniczą wydawaną do konta;
    0 zł za wypłaty min. 100 w bankomatach Euronet, BZ WBK i Planet Cash (przy wypłatach mniejszych kwot bank pobiera prowizję w wysokości 1,30 zł).

    Spytałem o potwierdzenie tych informacji Organizatora promocji, otrzymałem odpowiedź: Wszelkie opłaty i informacje dotyczące prowadzenia konta zawarte są w ogólnym Regulaminie Banku. Regulamin Promocji nie zapewnia takiej gwarancji, ani też nie przewiduje zwolnienia z opłat.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Regulamin "Lepiej z eKontem – II edycja" (czyli bankowej promocji ze zwrotami) - rozdział V, pkt. 4 zawiera informację o gwarancji niezmienności wysokości opłat i warunków zwalniających z opłat (za prowadzenie konta, wypłaty z bankomatów i przelewy zlecane przez Internet).

      Informacja o zwolnieniu z opłaty za kartę znajduje się w rozdziale VI w/w regulaminu, pkt. 4.

      Usuń
  16. Czy te 250 zł które trzeba wydać by mieć moneyback musi być wydane jedną transakcją czy może być wiele na sumę minimum 250 zł??

    OdpowiedzUsuń
  17. Czy po otwarciu powyższego konta można założyć mlokatę na wejście na 3,5%?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie. Albo lokata albo promocja. Czyli takie 70 zł przeciwko 750 zł

      Usuń
    2. Czyli wybieram promocję. Dzięki!

      Usuń
  18. Pokzuje się wybór karty DEBETOWEJ? Master Card Debit Pay Pass, Twoja karta, lub nie zamawiam karty
    czy tak jest ok?
    Pytanie proste które kliknąć

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Master Card Debit Pay Pass to karta którą należy wybrać. Twoja karta to chyba taka gdzie można zamówić własną grafikę (ale z tego co pamiętam to niestety dodatkowo kosztuje).

      Usuń
  19. Czy ten bon łączy się z bonem 400 zł też do Biedronki ale w promocji Citibanku?

    OdpowiedzUsuń
  20. A te 1000 zł do zasilenia konta to jednorazowo czy co miesiąc?

    OdpowiedzUsuń
  21. A ja mam trochę inne pytanie,
    Jeśli ktoś wziął udział w promocji czerwcowej:
    http://bankobranie.blogspot.com/2017/06/az-800-zl-za-konto-osobiste-w-mbanku.html

    (bony fly.pl oraz nagroda 100zł0 to czy jemu moneyback zwiększa się na 130zł (w tamtej promocji był miesięczny maksymalny 100zł) czy to odrębna promocja?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nowa promocja = nowe zasady = dla nowych klientów.
      Ty masz swoje bez zmian.

      Usuń
  22. A jeśli nie udało mi się dokończyć wnioskowania o konto po dokonanej rejestracji, bo po kliknięciu w "przejdź do banku" nie przekierowało, tylko pojawił się biały ekran i tyle. Czy już przepadła mi promocja skoro dane się zapisały a konto nie otworzyło? Czy może jest jakiś sposób?

    OdpowiedzUsuń
  23. Np zapłata na poczcie karta za 6 mc za czynsz karta też się wyliczy do zwrotu w kolejnym mc znowu zapłata za 6 mc co myślisz mr zlotowka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja ci odpowiem z własnego doświadczenia. Może być.

      Usuń
  24. Czy udało się już komuś w praktyce przetestować, czy mBank w swoich promocjach z cashbackiem uwzględnia tzw. Przekaz Bankomatowy w Euronet?

    OdpowiedzUsuń
  25. Czy tranzakcie za zakupy w internecie i te oznaczone kodem MCC 4829 wliczają się do kwoty od której zostanie naliczony moneyback?
    Moje wątpliwości budzi zapis w regulaminie:
    2. Przez transakcję kartą rozumiemy bezgotówkową transakcję zakupu w punkcie handlowo - usługowym płatność kartą za zakupy w sklepie). Dokonaj tej transakcji przy użyciu:
    1)karty promocyjnej
    lub
    2)karty kredytowej, której rachunkiem do spłaty jest eKonto
    promocyjne.
    Powyższy zapis sugeruje tranzakcie w sklepach stacjonarnych.

    OdpowiedzUsuń
  26. czy jednocześnie można skorzystać z programu poleceń??

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z którego programu poleceń?

      Usuń
    2. Jeden z podpunktuy3) na Twoje eKonto promocyjne wpłyną jednorazowo pieniądze w kwocie nie niższej niż 1 000 zł, przy czym nie może to być przelew z innego rachunku w Banku, którego jesteś Posiadaczem lub Współposiadaczem Złotówa pisze, że można przelać pieniądze ze swojego konta. To jak to jest?

      Usuń
    3. W przytoczonym zapisie Bank zapisany jest z wielkiej litery, co w takich sytuacjach oznacza mBank. Nie może więc być przelew z rachunku, którego jest się posiadaczem lub współposiadaczem w mBanku. Ale z innego banku przelew może być.

      Usuń
    4. Dziękuję za szybką odpowiedź. Przyda mi się na przyszłość ta wiedza.

      Usuń
    5. O poleceniach było już wcześniej. Jest miejsce we wniosku na wpisanie identyfikatora polecającego

      Usuń
  27. Zauważyłem pewną nieścisłość w prezentowanej ofercie - z rozmowy z konsultantem, ale także z warunków promocji zamieszczonych na stronie banku wynika, że przelew na konto w kwocie 1000 zł ma wpłynąć od nadawcy nie będącego uczestnikiem promocji.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W mym wczorajszym komentarzu z godz. 23:21 (nieco wyżej) odnoszę się do tej kwestii. Wpływ nie może być z własnego rachunku w mBanku.

      Usuń
    2. Faktycznie, na to wygląda. Tak jak i na to, że konsultanci w mBanku udzielają informacji nie do końca zgodnych z rzeczywistością. Dzięki za szybką odpowiedź.

      Usuń
  28. W rozmowie telefonicznej z konsultantem nie wyraziłam zgody na telefoniczne przedstawienie informacji marketingowych? Czy to mnie wyklucza z promocji bon do Biedronki?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ani regulamin promocji z bonem, ani bankowy ze zwrotami na szczęście nie wymagają wyrażania jakiś szczególnych zgód (a te które trzeba było zaznaczyć na stronie promocji przed rejestracją to już zaznaczyłaś - bo bez nich przejść się nie dało).

      Usuń
  29. Czy za transakcje w internecie i płatności blikiem dostaje się MoneyBack? Czy tylko za płatności w sklepach stacjonarnych?

    OdpowiedzUsuń
  30. Czy za płatności w internecie np. Blikiem również dostaje się MoneyBack? Czy tylko za płatności karta w sklepach stacjonarnych?

    OdpowiedzUsuń
  31. Konsultant twierdzi ze przelew musi byc z konta innej osoby nawet jesli jest z innego banku. Moneyback za wrzesien mi nie wplynal, zlozylem reklamacje ale tez bede dochodzil swoich praw bo w regulaminie wyraznie jest ze mBank zwany dalej Bankiem wiec wszedzie gdzie pozniej znajdzie sie slowo Bank mamy rozumiec to jako mBank. Ktos mial podobna sytuacje?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oni tam tak mają. Odwołaj się na reklamację i w końcu uznają. Ja przelewy robiłem sobie sam ze swego konta i to nie było przeszkodą. Ale w którejś poprzedniej edycji źle interpretowali definicje nowego klienta. Najpierw mi napisali że nie mam racji. A później reklamację jednak uznali. Choć się nie przyznali do błędu

      Usuń
  32. "wykonaj płatności w punktach handlowo-usługowych na sumę min. 250 zł (i nie anuluj tych płatności co najmniej do 15. dnia miesiąca następującego po miesiącu ich wykonania); "

    czy opłata w punktach usługowych (np. żabka) zapłata za rachunki czy przelew do innego konta zostaną uznane za płatności w tych punktach?

    OdpowiedzUsuń
  33. Jak wygląda sprawa zasilenia DiPocketa z karty czy bank będzie uznawał to za tranzakcie w punkcie usługowo-handlowym?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie wiem co to Dipocket. Ale generalnie nie ma wykluczeń jeśli chodzi o miejsca w których zapłacisz kartą i będą zwroty.

      Usuń
  34. "wykonaj płatności w punktach handlowo-usługowych na sumę min. 250 zł" Jednorazowo na kwotę min. 250 zł. czy łącznie na ww. kwotę?

    OdpowiedzUsuń
  35. Czy do 12-go musi być zawarta umowa? Czy samo złożenie wniosku wystarczy?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Do 12-go wystarczy rejestracja i złożenie wniosku.

      Usuń
  36. Najpóźniej do 12.. czyli jutro też jeszcze można złożyć wniosek?

    OdpowiedzUsuń
  37. Założyłam konto i mam jeden problem. Nie dam rady pobrać na telefon aplikacji mobilnej (nie chce mi się nic załadować). Kiedyś na tym te aplikacja mbanku chodziła i została usunięta. (było konto na kogoś innego i zostało zamknięte). Mamy tylko jeden taki telefon. Czy da się to jakoś ominąć tak żeby to logowanie raz w miesiącu robić z komputera? Mam tego najnowszego Windowsa. Tabletu nie posiadam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może już wersja stara? No ale może ktoś jednak w rodzinie ma właściwą wersję (mąż, rodzic, dziecko)? Niestety mBank nie podaje jaką minimalną wersję Androida wymaga bo info jest tylko takie: "Zależy od urządzenia"

      Usuń
    2. Dziękuję, na szczęście w końcu się udało :)

      Usuń
  38. Czy jeśli założyła osoba w tej promocji konto to nie ma żadnych miesięcznych opłat? Za prowadzenie rachunku czy też kartę itd?

    OdpowiedzUsuń
  39. Czy by za dany miesiąc otrzymać zwrot w wysokości 4% sumy płatności kartą to liczy się data księgowania czy wykonywania transakcji w miesiącu?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na infolinii poinformowano mnie że data transakcji,a nie data księgowania

      Usuń
  40. Witam. Czy ktoś otrzymał już zwrot za płatności karta ? Spełniłam wszystkie warunki w listopadzie a zwrotu nie mam.

    OdpowiedzUsuń
  41. Witam, nie otrzymałam zwrotu za listopad mimo spełnienia warunków. Ktoś coś wie o co chodzi ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie brak. Właśnie poszła reklamacja.

      Usuń
  42. Właśnie rozmawiałam z konsultantką banku i podobno przelew nie może być z własnego konta w innym banku (nie może być to samo imię i nazwisko). Niestety ale u mnie przepadło 130zł za grudzień!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety to ciągle powtarzana (i błędna) interpretacja pracowników infolinii. Kwestia ta była już poruszana w komentarzach, w wątku tutaj. Dotąd wiele osób już pisało, że konsultanci tak informują, ale na szczęście jeszcze nikt nie pisał, że zwrotu nie dostał, gdy robił przelewy z własnego konta w innym banku. Ba, nawet gdyby taka sytuacja nastąpiła to wtedy jest podstawa do reklamacji bo regulamin w tej kwestii jest jasny :) Pozostaje Ci więc czekać na zwrot za grudzień (powinno to nastąpić do końca stycznia, bo tyle daje sobie mBank; piszę "powinno" bo chyba z 2 razy zdarzyła mu się obsuwa o 1-2 dni).

      Usuń
    2. Dzięki, mam nadzieję że wypłacą i reklamacja będzie niepotrzebna

      Usuń
    3. Zadzwoń jeszcze raz i stawiam dolary przeciw orzechom, że inny 'konsultant' powie co innego, tzn. że przelew może być z własnego konta - sorry, ale taki klimat :)

      Usuń
  43. Czy ktoś otrzymał już bon do Biedronki? U mnie wciąż brak :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie dostałem jeszcze. Pewnie będą bliżej 31.01

      Usuń
  44. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  45. też jeszcze nie dostała...

    OdpowiedzUsuń
  46. Dziś wpadły zwroty.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. czy żeby dostać zwrot za dany miesiąc, wpływ 1000zł musi być w jednym przelewie?

      Usuń
  47. Czy wpływ na konto musi być wykonany zwykłym przelewem? Czy np przelew na nr telefonu powiązanego z kontem też może być?

    OdpowiedzUsuń
  48. Czy ktoś już ma bon do Biedronki, bo ja ciągle czekam?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przyszły informacje na maila ale kod będzie widoczny dopiero jutro bo powstał jakiś błąd.

      Usuń
    2. Przyszedł mail ale bonu brak. ma być dopiero jutro.

      Usuń
    3. No to czekamy. W sumie szybko działają bo mieli czas do 31-go.

      Usuń
    4. A ja nadal nie mam maila z żadną informacją. Ktoś też nadal czeka?

      Usuń
    5. Ja też czekam.

      Usuń
  49. Już dotarł mail ale po zalogowaniu się nie wyświetla się kod :/ wiec czekam do jutra :)

    OdpowiedzUsuń
  50. Jest ktoś kto brał udział w promocji a nie dostał jeszcze maila?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moja zona nadal nie ma żadnej informacji o nagrodzie. Ja juz kod odebrałem natomiast..

      Usuń
  51. Kod jest. Pytanie jak go teraz wykorzystać?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. 13 cyfr kasjerka ma wpisać bezpośrednio po zeskanowaniu ostatniego artykułu, tak jak wpisuje czasem kod z opakowania gdy skaner nie łapie, a na końcu wciska PLU

      Usuń
  52. Ja i żona ciągle czekamy na bon do biedronki, zwroty już doszły.

    OdpowiedzUsuń
  53. U mnie brak maila.. gdy zalogowalem sie do aplikacji wyskoczył komunikat, ze premia sie nie nalezy... ciekawe dlaczego..i czy wyplaca 100 za polecenie kogoś. Reklamacja wysłana

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na koncie żony jest dokładnie tak jak piszesz, reklamacja też poszła. Na moim koncie jest tylko info że promocja już się zakończyła. Nie ma info o tym czy dostanę bon czy nie.

      Usuń
    2. Reklamacja uwzględniona:)

      Usuń
  54. u mnie cisza, stąd pytanie czy email z kodem przychodzi wam na pocztę czy na skrzynkę pocztową na stronie banku?

    OdpowiedzUsuń
  55. Na maila dostajesz info o przyznaniu nagrody. Wtedy musisz zalogować się na stronie organizatora i pobrać kod.

    OdpowiedzUsuń
  56. Nie dostałem jeszcze bonu do Biedronki ani zwrotu za zakupy w grudniu.
    Czy ktoś też tak ma?
    Macie pomysł co z tym zrobić?

    OdpowiedzUsuń
  57. jak wygląda taka reklamacja?

    OdpowiedzUsuń
  58. Ja również składałam reklamację, vouchera nie otrzymałam pomimo spełnionych warunków już w październiku.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na jaki mail złożyć reklamacje i w jakiej formie?

      Usuń
    2. samekorzysci2@zpremia.pl

      (Z regulaminu:) "Reklamacja powinna zawierać: imię i nazwisko, adres e-mail, numer wniosku o Konto oraz szczegółowy opis problemu będącego podstawą reklamacji"

      Usuń
  59. Składałam reklamację w piątek na infolinii i już dziś przyszedł przelew 100 zl bezpośrednio na konto. Podejście do klienta jak dla mnie wzorowe!

    OdpowiedzUsuń
  60. Ja pisalam maila z reklamacją tydzień temu i otrzymałam informację, ze wg regulaminu termin odpowiedzi wynosi 30 dni. Zastanawia mnie, dlaczego w przypadku mBanku i ich promocji, sporo osob musi pisac reklamacje.

    OdpowiedzUsuń
  61. Witam, pisze bo skladalem reklamację gdyż nie otrzymałem bonu na 100 zl do biedronki. W mailu zwrotnym dostałem coś takiego : informujemy, ze wniosek o konto został zlozony zprzez nieprawidłowego linku. Zgodnie z regulaminem, jednym z warunków przyznania premii bylo zlozenie wniosku z aktywnego linku (przycisk 'wniosek przejdz do banku') udostępnionego w serwisie. I co z tym? Fakt ze podczas skladania wniosku mialem jakies problemy techniczne ale nie lezaly one po mojej stronie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pytanie: po czyjej stronie leżały te "problemy techniczne"?

      Usuń
    2. A gdzie składałeś ten wniosek? Jeżeli gdzie indziej niż strona promocji to niestety trudno będzie coś wskórać. Jeżeli na stronie promocji to się odwołaj.

      Usuń