700 zł od Santandera1100 zł za kartę Citi900 zł za kartę BNP Paribas650 zł od Millennium500 zł od ING

10.11.2017

Bądź aktywny w BZWBK24 mobile - 2 edycja, czyli 40 zł w bonach Sodexo dla obecnych klientów BZ WBK

Wystartowała kolejna edycja promocji aplikacji mobilnej Banku Zachodniego WBK.

Bądź aktywny w BZWBK24 mobile - 2 edycja
Tym razem do zdobycia są bony Sodexo, ale już nie o wartości 50 zł, lecz nieco mniej, bo 40 zł (a konkretniej są to 2 bony po 20 zł). Warunki niezmiennie pozostają proste. Wystarczy wykonać kilka transakcji w aplikacji mobilnej. Co cieszy: udział w promocji mogą wziąć wszyscy (także uczestnicy poprzedniej edycji).

Dla kogo promocja? Udział w akcji może wziąć pełnoletni klient banku, posiadający konto osobiste (prowadzone w PLN) w BZ WBK oraz dostęp do bankowości elektronicznej banku.

Zasady promocji. By skorzystać z promocji "Bądź aktywny w BZWBK24 mobile – 2 edycja" i zdobyć bony Sodexo o łącznej wartości 40 zł:
  • najpóźniej do 30.11.2017 r. wyślij formularz zgłoszeniowy; 
  • w listopadzie (po wypełnieniu formularza zgłoszeniowego) i grudniu 2017 r. (w każdym z tych dwóch miesięcy) wykonaj co najmniej dwie różne transakcje za pomocą aplikacji mobilnej BZWBK24 mobile spośród poniższych:
- Przelew na telefon (innego klienta BZ WBK lub użytkownika BLIKa),
- Wypłata BLIK (w bankomacie), 
- Zakupy mobilne  (usługa dostępna w aplikacji, która umożliwia zakupy w wybranych sklepach internetowych), 
- Przelew mobilny (czyli przelew zlecany w bankowości mobilnej na rachunek inny niż własne konto w BZ WBK oraz z wyłączeniem przelewów na telefon), 
- Doładowanie GSM, 
- Płatność BLIK (w punkcie handlowo-usługowym bądź w Internecie.

No i jeszcze trzeba liczyć na załapanie się do grona 2 000 osób, które jako pierwsze spełnią powyższe warunki promocji. Pula nagród jest bowiem limitowana właśnie do 2 000 pakietów po 2 bony Sodexo o wartości 20 zł każdy. O ich przyznaniu decydować będzie kolejność spełnienia warunków w grudniu. Jeden uczestnik promocji zdobyć może jedną nagrodę (2 bony po 20 zł).

Bony mają być wysłane listem poleconym najpóźniej do 31.01.2018 r. na adres wskazany w formularzu zgłoszeniowym. Będzie można je wykorzystać do 30.06.2018 r.

Bądź na bieżąco z promocjami dla nowych, jak i dla obecnych klientów. By ich nie przegapić, zapisz się na bezpłatny newsletter:
Adres e-mail

Przydatne dokumenty:

126 komentarzy:

  1. Czy te 2 różne transakcje to muszą być w sumie 4 różne? czy może być 2 razy to samo w listopadzie i grudniu?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Możesz powtórzyć to samo.

      Usuń
    2. Potwierdzamy, może być to 2x ta sama forma transakcji.

      Usuń
  2. ooo, doprecyzowali że chodzi o kolejność w grudniu. Nie będzie dyskusji jak ostatnio ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A dlaczego uważasz że własnie w taki sposób będą ustalać kolejność?? To samo pytanie do Złotówy.

      Usuń
    2. Z regulaminu: "Nagrodę otrzyma pierwszych 2000 uczestników Promocji, którzy spełnią warunki z punktu 1 i 2 paragrafu 4, czyli decydujący będzie moment wykonania transakcji w grudniu"

      Usuń
  3. zadanie wykonane

    OdpowiedzUsuń
  4. Czyli tak:
    - w listopadzie się rejestruję i robię np. przelew na telefon i przelew w aplikacji
    - w grudniu znów robię przelew na telefon i przelew w aplikacji

    I to już wszystko. Dobrze rozumiem?

    OdpowiedzUsuń
  5. A jak korzystam z tej promocji http://bankobranie.blogspot.com/2017/10/pierwsza-platnosc-blik-bonus-20-zl-od-bz-wbk.html to też mogę w tej powyższej??

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie ma przeszkód. Oczywiści najpierw spełnij warunki promocji "Pierwsza płatność BLIK" (zwłaszcza jeśli transakcje BLIKiem chcesz też wykonywać w promocji "Bądź aktywny w BZWBK24 mobile – 2 edycja").

      Usuń
    2. A jak już zrobiłem te 2 transakcje w listopadzie to wystarczy teraz wysłać formularz i później jeszcze w grudniu 2 transakcje zrobić i będzie po wszystkim?

      Usuń
    3. Transakcje w listopadzie muszą być wykonane po rejestracji. Jeśli je już wykonywałeś (z własnej woli) to teraz trzeba się zarejestrować i jeszcze raz wykonać min. 2 transakcje.

      Usuń
    4. MZ jeśli w regulaminie nie ma zapisu wykluczającego udział w promocjach, to nie powinno z tym być problemu.

      Usuń
  6. I znów tylko 2000 nagród przy tak prostych warunkach? Czyli BZ WBK nie uczy się na własnych błędach, bo pewnie znowu będą żale i pretensje tych, którzy się nie załapią, mimo spełnienia ostatniego z warunków tuż po północy 1 grudnia.

    OdpowiedzUsuń
  7. no właśnie ja się NIBY nie załapałam w poprzedniej, choć wykonałam transakcje tuż po północy. No cóż spróbuję raz jeszcze

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kasia - zawsze - trzeba próbować, nie wolno rezygnować :)

      Usuń
    2. Ja zrobilem kilka dni po i sie załapałem tak więc wiesz

      Usuń
  8. Czy wystarczy przelew na telefon i jako 2 czynność to zwykły przelew wykonany w aplikacji na telefonie np na zdefiniowany numer rachunku ? Dobrze rozumiem że przelew mobilny to po prostu przelew wykonany w aplikacji ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak. W poprzedniej edycji właśnie tak robiłem i wystarczyło.

      Usuń
  9. No to 1.12 trzeba dyżurować po północy 😉

    OdpowiedzUsuń
  10. Tu pisze spelni warunki lacznie czy jeżeli najpierw zrobiłem przelewy mobilne i przelew blik wyplata blikiem w listopadzie to mi zaliczy? czy musze po rejestracji to zrobić?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Po rejestracji. Jeśli więc transakcje mobilne już w tym miesiącu robiłeś/aś to trzeba będzie je powtórzyć. To rzadkość (bo zazwyczaj kolejność nie ma znaczenia), ale tutaj w regulaminie wygląda to tak:

      "2. Uczestnik, aby otrzymać Nagrodę musi spełnić poniższe warunki:
      a. w każdym miesiącu trwania Promocji:
      - w listopadzie po wypełnieniu formularza zgłoszeniowego,
      - w grudniu
      wykona w aplikacji BZWBK24 mobile minimum dwa różne typy transakcji"

      Usuń
  11. Pewnie 1 grudnia zaraz po północy jak ostatnim razem będzie się ich aplikacja wieszać, nic nie można było zrobić. Pamiętam na jednym telefonie zrobiłem szybko a już na drugim 3 min po północy wywalało z aplikacji i warunki spełniłem ok 12 min po. Aczkolwiek udało się załapać na 2 bony. Zobaczymy jak będzie tym razem.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a mi się nic nie wieszało, wszystko poszło bardzo szybko na jednym i drugim,a mimo to dziady nie dali mi bonów, bo nie załapałam się

      Usuń
    2. Anonimowy - nie poddawaj się, warto próbować.

      Usuń
  12. -Przelew na telefon (innego klienta BZ WBK lub użytkownika BLIKa)

    czyli przelew do klienta innego banku np ING już odpada musi być BZ WBK ??

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Można do ing przecież to też użytkownik blika ! Ja tak robiłem w poprzedniej edycji, i bony dostałem. Mam konto w ing i tam właśnie robiłem przelew na telefon.

      Usuń
    2. Jest napisane "lub użytkownika blika" czyli osoba zarejestrowana w każdym innym banku z blikiem np mbank,ing czy inny bank..z tymze inny uzytkownik w innym banku wydaje mi sie moze byc ten sam, bo chodzi o to aby osoba nie wysłała do siebie w tym samym banku przelewu

      Usuń
  13. Blika można mieć w innym banku też, więc śmiało możesz słać na ING :-)

    OdpowiedzUsuń
  14. 1. Czy przelew mobilny może być z listy zdefiniowanych odbiorców? Oraz czy może być do użytkownika BZWBK? Ale chodzi mi nie do mnie, a do dziewczyny :)

    2. Przelew na telefon rozumiem, że może być do innego użytkownika a nie tylko BZWBK?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. 1) Tak. Tak (do innej osoby)
      2) Tak

      Usuń
    2. przelew może być na swoje konto w innym banku

      Usuń
    3. Mateusz , jak najbardziej - potwierdzamy - przelew zdefiniowany jest wśród tych, które są honorowane w promocji.

      Usuń
  15. I to mi się podoba że ten bank utrzymuje klientów i ma dla nich tyle promocji. Żaden tego nie robi tak konsekwentnie i często. No ale już kończę by nie przechwalić ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Anonimowy :) Słuchamy klientów i staramy się zaspokajać potrzeby stałych, lojalnych klientów, ale też wychodzić z nowymi propozycja.

      Usuń
  16. ja żeby tym razem wszystko było dobrze zapytam dla potwierdzenia sama sobie:
    - jedna transakcja przelew na telefon, może być i 1 zł?
    - druga transakcja doładowanie telefonu obojętnie czyjego i też może to być 5 zł?
    a ten przelew mobilny... to z telefonu ale nie na telefon, tak?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. - tak
      - tak
      - Tak, z telefonu ale na numer konta, a nie na numer telefonu. Czyli zwykły przelew.

      Usuń
  17. Ja nie musiałem w nocy robić by dostać kupon na mnie i żonę. 2000 kuponów to dużo. Ile osób wie o tej promocji? Mało. Ile osób bawi się w takie coś? Mało. Wierzycie że 2000 kuponów zejdzie w jeden dzień.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zejdzie. Dziś przeczytałem i natychmiast zgłosiłem siebie i żone. W poprzedniej promocji z bonami sodexo dostałem tylko ja choć przelewy robiłem zaraz po północy.

      Usuń
    2. ja też w poprzedniej nie załapałam się do 2000 choć zrobiłam co trzeba po połnocy. Jeśli więc jest prawdą co pisze Anonimowy 13:29 to znaczy, że WBK robi z nas głupich i to mi sie nie podoba. Powinien byc licznik przy rejestracji.

      Usuń
    3. Ale data rejestracji nie ma znaczenia.

      Usuń
  18. Witam może w poprzedniej edycji inaczej kolejność liczyli bo ja zrobiłem przelew dopiero po 14 popołudniu i bon dostałem.

    OdpowiedzUsuń
  19. Czy osoby niepełnoletnie mogą brać udział?

    OdpowiedzUsuń
  20. Czy po zgłoszeniu przychodzi jakiś mail albo sms potwierdzający rejestrację?

    OdpowiedzUsuń
  21. Nic nie przychodzi.... ale ja drugi raz kliknąłem w rejestrację i zrobiłem zdjęcie z potwierdzeniem na czerwono że mój pesel jest już zarejestrowany w promocji :) jakbymi w reklamacji stwierdzili że się nie rejestrowalem.

    OdpowiedzUsuń
  22. Nie,ale przy powtórnej rejestracji wyskakuje info że PESEL jest już w bazie danych

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I własnie zrobiłem sobie print screen jako potwierdzenie udziału w promocji :)

      Usuń
  23. Nawet nie miałby jak przyjść ten sms czy mail bo ani telefonu ani adresu e-mail nie podajesz a tylko korespondencyjny.

    OdpowiedzUsuń
  24. Pytanie czy przelew mobilny to może być tranzakcja z przelewów które są dodane jako zaufane i np oplata za czynsz by się wliczyla?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak. W poprzedniej edycji robiłem przelewy na zdefiniowanych odbiorców (zaufanych) i się zaliczyło. Bon dostałem.

      Usuń
  25. Ja w tytule przelewu wpisuję "Przelew mobilny". W poprzedniej edycji warunki spełniałam na 3 kontach. Na jedynym mi nie uznali twierdząc że nie spełniłam wszystkiego w jednym z miesięcy. Byłam pewna że zrobiłam ale nie miałam jak udowodnić więc odpuściłam. Teraz tego nie zrobię.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo prosimy spróbować raz jeszcze. Być może tym razem się uda :)

      Usuń
    2. Zespole BZ WBK, skoro się już tu udzielasz - odpowiedz proszę na pytania a Złotówa - pozwól proszę zamieścić to na blogu:
      1) Dlaczego po wykonaniu przelewu w aplikacji mobilnej do np. zdefiniowanego odbiorcy przy sprawdzaniu historii transakcji nawet w bankowości internetowej w żaden sposób nie jest widoczne, że jest to przelew MOBILNY??? Jak mamy Wam udowodnić że dany przelew był mobilny na potrzeby chociażby tej promocji? Przelew na telefon - pięknie widoczny, płatność blik - pięknie widoczna. Ale przelew w aplikacji mobilnej to już na marne szukać napisu "mobilny". Klient w żaden sposób Wam nie udowodni że taki właśnie wykonał.
      Poza tym jest tylko dzienna data księgowania, bez godziny i sekundy. Jak Wam udowodnić że daną czynność wykonaliśmy dnia... godz....sek.. Mamy trzymać smsy zatwierdzające operację? Tam jest przynajmniej data z godziną ich otrzymania na telefon.
      2. Dlaczego hasło do aplikacji mobilnej musi być takie samo jak do bankowości internetowej - myślę że rozsądny klient tworzy sobie mocne hasło do logowania w internecie gdzie ma zazwyczaj więcej do stracenia z uwagi na większe limity, szersze możliwości zarządzania kontami; sytuacja gdy klient na potrzeby płatności blik w sklepie stacjonarnym wklepuje mnóstwo literek na telefonie, gdy inni klienci zaglądają mu przez ramię i dookoła (uwaga, również z góry!) jesteśmy podglądani przez kamery monitoringu ochrony - przecież to w ogóle nie jest bezpieczne. Sprawnie rozwiązał to np. Bank Millenium - hasło 4-cyfrowe w apce mobilnej i koniec. Tyle to rozumiem wklepać w sklepie zakrywając dłonią ekran telefonu. A i skraca to mocno cza transakcji.
      3. Dlaczego w bankowości internetowej nie można przeszukiwać operacji po ich typach - np. operacje kartą, płatności blik, wypłata z bankomatu itd. Przecież to powinien być standard ("ile w danym m-cu wydałem kartą?")
      4. Dlaczego przelew na telefon wykonany mobilnie w niedzielę: z BZ WBK do Millenium dotarł na konto Millenium po chwili (super!) a wykonany analogiczny powrotny tego samego dnia - dotarł do BZ WBK dopiero w pn i jeszcze w niedzielę miał poniedziałkową (przyszłą) datę księgowania - płatności na telefon powinny mieć tą zaletę że docierają natychmiast do odbiorcy. BZ WBK tak nie uważa? Nie chce dać swoim klientom takiego bonusu? Bez kwestii natychmiastowości przelewu na telefon zmniejsza się sens wykonywania płatności na numer telefonu do BZ WBK.
      5. Czy jeśli na potrzeby tej promocji zlecę dziś w aplikacji mobilnej przelew do zdefiniowanego odbiorcy z datą przyszłą 01.12.2017 - łapie się to do jednego z 2 rodzajów przelewów wykonanych na początku grudnia? Powinien wyjść dnia 01.12.2017 jako jeden z pierwszych w grudniu moim zdaniem. Chodzi o moment kliknięcia "wyślij" w telefonie dnia 01.12.2017 czy data, z jaką przelew chcemy puścić (tj. czy można skorzystać z przelewu odroczonego już dziś by być wśród tych pierwszych 2 tys. osób).
      6. Dlaczego historii operacji nie można zrzucić do formatu .xls
      a jedynie .csv. Niby podobne ale jednak: zrzut do normalnego excela bez spacji i przecinków - można sobie coś wyszukać, posprawdzać. A format .csv - zniechęca; dane wymagają obróbki.

      Takie tam uwagi. Może coś z tych kwestii da się usprawnić lub wyjaśnić.

      Usuń
    3. 2) Możesz ustawić PIN do aplikacji (od 4 do bodaj 8 cyfr). Gdzieś go się nadaje w aplikacji ale już nie pamiętam gdzie.
      3) Przejrzysz. Wpisz słownie np. "BLIK"

      Usuń
  26. Co do pkt 2 to da się ustawić 4-cyfrowy pin w aplikacji. Przelewy na telefon u mnie dochodzą natychmiast. Co do reszty to niech się wypowie Zespół BZWBK.

    OdpowiedzUsuń
  27. jak tam, aplikacje nasmarowane? XD

    OdpowiedzUsuń
  28. no to za chwilę będą się aplikacje wieszały :)

    OdpowiedzUsuń
  29. pisze dla wiadomości WBK jest 00:04 o godz 00:02 spełniłam warunki na naszych dwóch kontachKasia C i Maria C, żeby nie było że znowu się nie załapałam

    OdpowiedzUsuń
  30. Wybrana operacja jest w tej chwili niedostępna :( :(

    OdpowiedzUsuń
  31. Na wszelki wypadek zrobiłem podwójne 2x2 ale saldo mam takie same. A jak u was?

    OdpowiedzUsuń
  32. 2 min po spełniłem warunki promocji i od razu zalogowałem się na konto gdzie zrobiłem przelew na telefon i print sc zrobiłem że przelew na telefon z konta BZWBK a drugie doładowałem telefon.

    OdpowiedzUsuń
  33. Po chwilowym problemie kolejny przelew się udał ale saldo póki co bez zmian...

    OdpowiedzUsuń
  34. No to warunki spełnione, pora iść spać. Dobrej nocy!

    OdpowiedzUsuń
  35. Ja sprawdziłem w historii przelew na telefon i przelew na konto więc fotka nie potrzebna :) na pewno nie zniknie

    OdpowiedzUsuń
  36. Pamiętałem,ale zrobiłem to 25 min.po północy.Może zdążyłem.

    OdpowiedzUsuń
  37. Ja zrobilem dopiero dzis zaspalem,ale jezeli zdobędę to poinformuje( moze pomoze to osobom które przede mna zrobily a nie dostana)

    OdpowiedzUsuń
  38. zeszłym razem robiłem chyba 3-4 dzień i dostałem a wy piszecie że 17 minut po i sie nie załapaliście może formularza nie wypelniliśta albo za szybko żeśta robili ps w każdym z 3 miesięcy robiłem minimum 3 rzeczy z listy tak na lepsze

    OdpowiedzUsuń
  39. Jak można się dowiedzieć czy się załapałam czy nie? Czekać czy bony przyjdą pocztą?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czekać. Nic niestety nie podają.

      Usuń
  40. Mam i ja. Przesyłka nadana 11.01

    OdpowiedzUsuń
  41. I do mnie dotarły :-) listem poleconym z datą nadania 11.01

    OdpowiedzUsuń
  42. ja mam ale z jednego konta.
    Czy jeśli złożyłam wypowiedzenie tamtego konta tydzień temu to mogę ich nie dostać?
    W sumie konto jest jeszcze aktywne przez miesiąc okresu wypowiedzenia.
    Jak to jest, wie ktoś?

    OdpowiedzUsuń
  43. Ja też mam, dziś dotarły :) Fajnie tak z początkiem tygodnia :)

    OdpowiedzUsuń
  44. Dzisiaj przyszły bony Sodexo 2x20 zł. 😊😀😊

    OdpowiedzUsuń
  45. U mnie też i żonki więc 4x2,
    Teraz czekamy na 2x30 za przelewy expresowe :)

    OdpowiedzUsuń
  46. ode mnie 3 osoby dostały bony

    OdpowiedzUsuń
  47. Ech, do mnie nie dotarły, więc chyba nie załapałem się tym razem

    OdpowiedzUsuń
  48. Czy są jeszcze osoby które ciągle nie dostały?

    OdpowiedzUsuń
  49. Ciągle czekam.... a tu nic :((((

    OdpowiedzUsuń
  50. niby mają czas do 31, może turami będą wysyłać

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Skoro mają czas do końca miesiąca, to chyba nie ma żadnego powodu do paniki, prawda?

      Usuń
  51. u mnie dziś przyszły z drugiego konta, tego co jest w wypowiedzeniu :)

    OdpowiedzUsuń
  52. U mnie też nie ma, czekam.

    OdpowiedzUsuń
  53. Do mnie list z bonami dziś przyszedł. Choć nadany 11.01

    OdpowiedzUsuń
  54. Wysyłają poleconym czy jako zwykły list?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Podobno kurierem, a to InPost :)

      Usuń
    2. Listem poleconym Poczty Polskiej.

      Usuń
  55. Dostałem:-))) Data wysyłki 18.01

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czyli wysyłają transzami co tydzień. U mnie tak samo dziś.

      Usuń
  56. Dzisiaj bony przyszły listem poleconym :) Nie sądziłem, że dostanę, bo po północy ludzie się tak rzucili, że aplikacja mobilna nie potrafiła wykonać przelewu, ale jednak jest :)

    OdpowiedzUsuń
  57. Doszło dzisiaj. U mnie data nadania 12.01, więc chyba nie ma reguły :P

    OdpowiedzUsuń
  58. U mnie bon jest ale żona jeszcze nie dostała. Choć z tego co pamiętam to warunki spełniła przede mną.

    OdpowiedzUsuń
  59. Osoby które dostały mogą pochwalić się o której spełniły warunki? Ja dopiero około 8 rano i zastanawiam się czy to nie za późno.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chyba 00:8 bon był wysłany 16 I.

      Usuń
    2. licz w oparciu o envelo bank, skoro tam było 24 godziny tutaj tez powinno wystarczyć tak na oko i tu nie wszyscy mają już BZWBK bo porezygnowali ale na oko 24 godziny powinny styknąć a wypowiadali się głównie super narwańcy

      Usuń
    3. Ale tam pewnie jakiś promil Polaków jest klientami więc cała reszta się łapała i promocja szybko się skończyła.

      W BZ WBK konto ma, strzelam, 10% Polaków? Grupa docelowa promocji o wiele węższa.

      Usuń
  60. Sporo emocji, ale nie ma się co dziwić - stawka jest wysoka, bo aż 40 zeta :)

    OdpowiedzUsuń
  61. Odebrałem dziś na poczcie 3 listy polecone. Wszystkie z bonami sodexo. Warunki spełniane między 0:01 a 0:13.

    OdpowiedzUsuń
  62. Dzisiaj list polecony odebrałem i ja :)

    OdpowiedzUsuń
  63. Czy są jeszcze osoby które ciągle czekają?

    OdpowiedzUsuń
  64. Wczoraj przyszedł list polecony pocztowy z bonami. Wysłany 18 I 2018 r.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Znaczit jedynie po 7 dniach? Super!

      Usuń
  65. Tak czkamy... :/

    OdpowiedzUsuń
  66. ja warunek spelnilem dopiero 2 grudnia -juz sie nie zalapalem pula 2 tysiecy rozeszła sie jak nigdy...mozna sie zapytac czy sie zalapalo..

    OdpowiedzUsuń
  67. Ja dostałam bony dzisiaj nadane 26.01.

    OdpowiedzUsuń
  68. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  69. Dzisiaj polecony nadany 26.01 warunki spełnione ok. 7 rano

    OdpowiedzUsuń
  70. Do mnie bony przyszły dopiero dziś. Nadane 26.01

    OdpowiedzUsuń

Aktualnie najpopularniejsza promocja:

Zgarnij gwarantowane 700 zł za konto w Santander (teraz z krótszą karencją!)

Nowa edycja przynosi sporo zmian na lepsze.  W skrócie: to o wiele łatwiejsze warunki do spełnienia, skrócony okres wykluczenia dla byłych p...