Wystartowała kolejna edycja promocji aplikacji mobilnej Banku Zachodniego WBK.
Tym razem do zdobycia są bony Sodexo, ale już nie o wartości 50 zł, lecz nieco mniej, bo 40 zł (a konkretniej są to 2 bony po 20 zł). Warunki niezmiennie pozostają proste. Wystarczy wykonać kilka transakcji w aplikacji mobilnej. Co cieszy: udział w promocji mogą wziąć wszyscy (także uczestnicy poprzedniej edycji).
Dla kogo promocja? Udział w akcji może wziąć pełnoletni klient banku, posiadający konto osobiste (prowadzone w PLN) w BZ WBK oraz dostęp do bankowości elektronicznej banku.
Zasady promocji. By skorzystać z promocji "Bądź aktywny w BZWBK24 mobile – 2 edycja" i zdobyć bony Sodexo o łącznej wartości 40 zł:
No i jeszcze trzeba liczyć na załapanie się do grona 2 000 osób, które jako pierwsze spełnią powyższe warunki promocji. Pula nagród jest bowiem limitowana właśnie do 2 000 pakietów po 2 bony Sodexo o wartości 20 zł każdy. O ich przyznaniu decydować będzie kolejność spełnienia warunków w grudniu. Jeden uczestnik promocji zdobyć może jedną nagrodę (2 bony po 20 zł).
Bony mają być wysłane listem poleconym najpóźniej do 31.01.2018 r. na adres wskazany w formularzu zgłoszeniowym. Będzie można je wykorzystać do 30.06.2018 r.
Bądź na bieżąco z promocjami dla nowych, jak i dla obecnych klientów. By ich nie przegapić, zapisz się na bezpłatny newsletter:
Przydatne dokumenty:
Tym razem do zdobycia są bony Sodexo, ale już nie o wartości 50 zł, lecz nieco mniej, bo 40 zł (a konkretniej są to 2 bony po 20 zł). Warunki niezmiennie pozostają proste. Wystarczy wykonać kilka transakcji w aplikacji mobilnej. Co cieszy: udział w promocji mogą wziąć wszyscy (także uczestnicy poprzedniej edycji).
Dla kogo promocja? Udział w akcji może wziąć pełnoletni klient banku, posiadający konto osobiste (prowadzone w PLN) w BZ WBK oraz dostęp do bankowości elektronicznej banku.
Zasady promocji. By skorzystać z promocji "Bądź aktywny w BZWBK24 mobile – 2 edycja" i zdobyć bony Sodexo o łącznej wartości 40 zł:
- najpóźniej do 30.11.2017 r. wyślij formularz zgłoszeniowy;
- w listopadzie (po wypełnieniu formularza zgłoszeniowego) i grudniu 2017 r. (w każdym z tych dwóch miesięcy) wykonaj co najmniej dwie różne transakcje za pomocą aplikacji mobilnej BZWBK24 mobile spośród poniższych:
- Przelew na telefon (innego klienta BZ WBK lub użytkownika BLIKa),
- Wypłata BLIK (w bankomacie),
- Zakupy mobilne (usługa dostępna w aplikacji, która umożliwia zakupy w wybranych sklepach internetowych),
- Przelew mobilny (czyli przelew zlecany w bankowości mobilnej na rachunek inny niż własne konto w BZ WBK oraz z wyłączeniem przelewów na telefon),
- Doładowanie GSM,
- Płatność BLIK (w punkcie handlowo-usługowym bądź w Internecie.
No i jeszcze trzeba liczyć na załapanie się do grona 2 000 osób, które jako pierwsze spełnią powyższe warunki promocji. Pula nagród jest bowiem limitowana właśnie do 2 000 pakietów po 2 bony Sodexo o wartości 20 zł każdy. O ich przyznaniu decydować będzie kolejność spełnienia warunków w grudniu. Jeden uczestnik promocji zdobyć może jedną nagrodę (2 bony po 20 zł).
Bony mają być wysłane listem poleconym najpóźniej do 31.01.2018 r. na adres wskazany w formularzu zgłoszeniowym. Będzie można je wykorzystać do 30.06.2018 r.
Bądź na bieżąco z promocjami dla nowych, jak i dla obecnych klientów. By ich nie przegapić, zapisz się na bezpłatny newsletter:
Przydatne dokumenty:
Czy te 2 różne transakcje to muszą być w sumie 4 różne? czy może być 2 razy to samo w listopadzie i grudniu?
OdpowiedzUsuńMożesz powtórzyć to samo.
UsuńPotwierdzamy, może być to 2x ta sama forma transakcji.
Usuńooo, doprecyzowali że chodzi o kolejność w grudniu. Nie będzie dyskusji jak ostatnio ;)
OdpowiedzUsuńA dlaczego uważasz że własnie w taki sposób będą ustalać kolejność?? To samo pytanie do Złotówy.
UsuńZ regulaminu: "Nagrodę otrzyma pierwszych 2000 uczestników Promocji, którzy spełnią warunki z punktu 1 i 2 paragrafu 4, czyli decydujący będzie moment wykonania transakcji w grudniu"
Usuńzadanie wykonane
OdpowiedzUsuńJeszcze pamiętaj w grudniu ;)
UsuńZdecydowanie pamiętaj ;)
UsuńCzyli tak:
OdpowiedzUsuń- w listopadzie się rejestruję i robię np. przelew na telefon i przelew w aplikacji
- w grudniu znów robię przelew na telefon i przelew w aplikacji
I to już wszystko. Dobrze rozumiem?
tak dokładnie
UsuńA jak korzystam z tej promocji http://bankobranie.blogspot.com/2017/10/pierwsza-platnosc-blik-bonus-20-zl-od-bz-wbk.html to też mogę w tej powyższej??
OdpowiedzUsuńNie ma przeszkód. Oczywiści najpierw spełnij warunki promocji "Pierwsza płatność BLIK" (zwłaszcza jeśli transakcje BLIKiem chcesz też wykonywać w promocji "Bądź aktywny w BZWBK24 mobile – 2 edycja").
UsuńA jak już zrobiłem te 2 transakcje w listopadzie to wystarczy teraz wysłać formularz i później jeszcze w grudniu 2 transakcje zrobić i będzie po wszystkim?
UsuńTransakcje w listopadzie muszą być wykonane po rejestracji. Jeśli je już wykonywałeś (z własnej woli) to teraz trzeba się zarejestrować i jeszcze raz wykonać min. 2 transakcje.
UsuńMZ jeśli w regulaminie nie ma zapisu wykluczającego udział w promocjach, to nie powinno z tym być problemu.
UsuńI znów tylko 2000 nagród przy tak prostych warunkach? Czyli BZ WBK nie uczy się na własnych błędach, bo pewnie znowu będą żale i pretensje tych, którzy się nie załapią, mimo spełnienia ostatniego z warunków tuż po północy 1 grudnia.
OdpowiedzUsuńno właśnie ja się NIBY nie załapałam w poprzedniej, choć wykonałam transakcje tuż po północy. No cóż spróbuję raz jeszcze
OdpowiedzUsuńKasia - zawsze - trzeba próbować, nie wolno rezygnować :)
UsuńJa zrobilem kilka dni po i sie załapałem tak więc wiesz
UsuńCzy wystarczy przelew na telefon i jako 2 czynność to zwykły przelew wykonany w aplikacji na telefonie np na zdefiniowany numer rachunku ? Dobrze rozumiem że przelew mobilny to po prostu przelew wykonany w aplikacji ?
OdpowiedzUsuńTak. W poprzedniej edycji właśnie tak robiłem i wystarczyło.
UsuńNo to 1.12 trzeba dyżurować po północy 😉
OdpowiedzUsuńTu pisze spelni warunki lacznie czy jeżeli najpierw zrobiłem przelewy mobilne i przelew blik wyplata blikiem w listopadzie to mi zaliczy? czy musze po rejestracji to zrobić?
OdpowiedzUsuńPo rejestracji. Jeśli więc transakcje mobilne już w tym miesiącu robiłeś/aś to trzeba będzie je powtórzyć. To rzadkość (bo zazwyczaj kolejność nie ma znaczenia), ale tutaj w regulaminie wygląda to tak:
Usuń"2. Uczestnik, aby otrzymać Nagrodę musi spełnić poniższe warunki:
a. w każdym miesiącu trwania Promocji:
- w listopadzie po wypełnieniu formularza zgłoszeniowego,
- w grudniu
wykona w aplikacji BZWBK24 mobile minimum dwa różne typy transakcji"
Pewnie 1 grudnia zaraz po północy jak ostatnim razem będzie się ich aplikacja wieszać, nic nie można było zrobić. Pamiętam na jednym telefonie zrobiłem szybko a już na drugim 3 min po północy wywalało z aplikacji i warunki spełniłem ok 12 min po. Aczkolwiek udało się załapać na 2 bony. Zobaczymy jak będzie tym razem.
OdpowiedzUsuńa mi się nic nie wieszało, wszystko poszło bardzo szybko na jednym i drugim,a mimo to dziady nie dali mi bonów, bo nie załapałam się
UsuńAnonimowy - nie poddawaj się, warto próbować.
Usuń-Przelew na telefon (innego klienta BZ WBK lub użytkownika BLIKa)
OdpowiedzUsuńczyli przelew do klienta innego banku np ING już odpada musi być BZ WBK ??
Można do ing przecież to też użytkownik blika ! Ja tak robiłem w poprzedniej edycji, i bony dostałem. Mam konto w ing i tam właśnie robiłem przelew na telefon.
UsuńJest napisane "lub użytkownika blika" czyli osoba zarejestrowana w każdym innym banku z blikiem np mbank,ing czy inny bank..z tymze inny uzytkownik w innym banku wydaje mi sie moze byc ten sam, bo chodzi o to aby osoba nie wysłała do siebie w tym samym banku przelewu
UsuńBlika można mieć w innym banku też, więc śmiało możesz słać na ING :-)
OdpowiedzUsuń1. Czy przelew mobilny może być z listy zdefiniowanych odbiorców? Oraz czy może być do użytkownika BZWBK? Ale chodzi mi nie do mnie, a do dziewczyny :)
OdpowiedzUsuń2. Przelew na telefon rozumiem, że może być do innego użytkownika a nie tylko BZWBK?
1) Tak. Tak (do innej osoby)
Usuń2) Tak
przelew może być na swoje konto w innym banku
UsuńMateusz , jak najbardziej - potwierdzamy - przelew zdefiniowany jest wśród tych, które są honorowane w promocji.
UsuńI to mi się podoba że ten bank utrzymuje klientów i ma dla nich tyle promocji. Żaden tego nie robi tak konsekwentnie i często. No ale już kończę by nie przechwalić ;)
OdpowiedzUsuńAnonimowy :) Słuchamy klientów i staramy się zaspokajać potrzeby stałych, lojalnych klientów, ale też wychodzić z nowymi propozycja.
Usuńja żeby tym razem wszystko było dobrze zapytam dla potwierdzenia sama sobie:
OdpowiedzUsuń- jedna transakcja przelew na telefon, może być i 1 zł?
- druga transakcja doładowanie telefonu obojętnie czyjego i też może to być 5 zł?
a ten przelew mobilny... to z telefonu ale nie na telefon, tak?
- tak
Usuń- tak
- Tak, z telefonu ale na numer konta, a nie na numer telefonu. Czyli zwykły przelew.
Ja nie musiałem w nocy robić by dostać kupon na mnie i żonę. 2000 kuponów to dużo. Ile osób wie o tej promocji? Mało. Ile osób bawi się w takie coś? Mało. Wierzycie że 2000 kuponów zejdzie w jeden dzień.
OdpowiedzUsuńZejdzie. Dziś przeczytałem i natychmiast zgłosiłem siebie i żone. W poprzedniej promocji z bonami sodexo dostałem tylko ja choć przelewy robiłem zaraz po północy.
Usuńja też w poprzedniej nie załapałam się do 2000 choć zrobiłam co trzeba po połnocy. Jeśli więc jest prawdą co pisze Anonimowy 13:29 to znaczy, że WBK robi z nas głupich i to mi sie nie podoba. Powinien byc licznik przy rejestracji.
UsuńAle data rejestracji nie ma znaczenia.
UsuńWitam może w poprzedniej edycji inaczej kolejność liczyli bo ja zrobiłem przelew dopiero po 14 popołudniu i bon dostałem.
OdpowiedzUsuńCzy osoby niepełnoletnie mogą brać udział?
OdpowiedzUsuńNie.
UsuńCzy po zgłoszeniu przychodzi jakiś mail albo sms potwierdzający rejestrację?
OdpowiedzUsuńNic nie przychodzi.... ale ja drugi raz kliknąłem w rejestrację i zrobiłem zdjęcie z potwierdzeniem na czerwono że mój pesel jest już zarejestrowany w promocji :) jakbymi w reklamacji stwierdzili że się nie rejestrowalem.
OdpowiedzUsuńNie,ale przy powtórnej rejestracji wyskakuje info że PESEL jest już w bazie danych
OdpowiedzUsuńI własnie zrobiłem sobie print screen jako potwierdzenie udziału w promocji :)
UsuńDobre.
UsuńNawet nie miałby jak przyjść ten sms czy mail bo ani telefonu ani adresu e-mail nie podajesz a tylko korespondencyjny.
OdpowiedzUsuńPytanie czy przelew mobilny to może być tranzakcja z przelewów które są dodane jako zaufane i np oplata za czynsz by się wliczyla?
OdpowiedzUsuńTak. W poprzedniej edycji robiłem przelewy na zdefiniowanych odbiorców (zaufanych) i się zaliczyło. Bon dostałem.
UsuńJa w tytule przelewu wpisuję "Przelew mobilny". W poprzedniej edycji warunki spełniałam na 3 kontach. Na jedynym mi nie uznali twierdząc że nie spełniłam wszystkiego w jednym z miesięcy. Byłam pewna że zrobiłam ale nie miałam jak udowodnić więc odpuściłam. Teraz tego nie zrobię.
OdpowiedzUsuńBardzo prosimy spróbować raz jeszcze. Być może tym razem się uda :)
UsuńZespole BZ WBK, skoro się już tu udzielasz - odpowiedz proszę na pytania a Złotówa - pozwól proszę zamieścić to na blogu:
Usuń1) Dlaczego po wykonaniu przelewu w aplikacji mobilnej do np. zdefiniowanego odbiorcy przy sprawdzaniu historii transakcji nawet w bankowości internetowej w żaden sposób nie jest widoczne, że jest to przelew MOBILNY??? Jak mamy Wam udowodnić że dany przelew był mobilny na potrzeby chociażby tej promocji? Przelew na telefon - pięknie widoczny, płatność blik - pięknie widoczna. Ale przelew w aplikacji mobilnej to już na marne szukać napisu "mobilny". Klient w żaden sposób Wam nie udowodni że taki właśnie wykonał.
Poza tym jest tylko dzienna data księgowania, bez godziny i sekundy. Jak Wam udowodnić że daną czynność wykonaliśmy dnia... godz....sek.. Mamy trzymać smsy zatwierdzające operację? Tam jest przynajmniej data z godziną ich otrzymania na telefon.
2. Dlaczego hasło do aplikacji mobilnej musi być takie samo jak do bankowości internetowej - myślę że rozsądny klient tworzy sobie mocne hasło do logowania w internecie gdzie ma zazwyczaj więcej do stracenia z uwagi na większe limity, szersze możliwości zarządzania kontami; sytuacja gdy klient na potrzeby płatności blik w sklepie stacjonarnym wklepuje mnóstwo literek na telefonie, gdy inni klienci zaglądają mu przez ramię i dookoła (uwaga, również z góry!) jesteśmy podglądani przez kamery monitoringu ochrony - przecież to w ogóle nie jest bezpieczne. Sprawnie rozwiązał to np. Bank Millenium - hasło 4-cyfrowe w apce mobilnej i koniec. Tyle to rozumiem wklepać w sklepie zakrywając dłonią ekran telefonu. A i skraca to mocno cza transakcji.
3. Dlaczego w bankowości internetowej nie można przeszukiwać operacji po ich typach - np. operacje kartą, płatności blik, wypłata z bankomatu itd. Przecież to powinien być standard ("ile w danym m-cu wydałem kartą?")
4. Dlaczego przelew na telefon wykonany mobilnie w niedzielę: z BZ WBK do Millenium dotarł na konto Millenium po chwili (super!) a wykonany analogiczny powrotny tego samego dnia - dotarł do BZ WBK dopiero w pn i jeszcze w niedzielę miał poniedziałkową (przyszłą) datę księgowania - płatności na telefon powinny mieć tą zaletę że docierają natychmiast do odbiorcy. BZ WBK tak nie uważa? Nie chce dać swoim klientom takiego bonusu? Bez kwestii natychmiastowości przelewu na telefon zmniejsza się sens wykonywania płatności na numer telefonu do BZ WBK.
5. Czy jeśli na potrzeby tej promocji zlecę dziś w aplikacji mobilnej przelew do zdefiniowanego odbiorcy z datą przyszłą 01.12.2017 - łapie się to do jednego z 2 rodzajów przelewów wykonanych na początku grudnia? Powinien wyjść dnia 01.12.2017 jako jeden z pierwszych w grudniu moim zdaniem. Chodzi o moment kliknięcia "wyślij" w telefonie dnia 01.12.2017 czy data, z jaką przelew chcemy puścić (tj. czy można skorzystać z przelewu odroczonego już dziś by być wśród tych pierwszych 2 tys. osób).
6. Dlaczego historii operacji nie można zrzucić do formatu .xls
a jedynie .csv. Niby podobne ale jednak: zrzut do normalnego excela bez spacji i przecinków - można sobie coś wyszukać, posprawdzać. A format .csv - zniechęca; dane wymagają obróbki.
Takie tam uwagi. Może coś z tych kwestii da się usprawnić lub wyjaśnić.
2) Możesz ustawić PIN do aplikacji (od 4 do bodaj 8 cyfr). Gdzieś go się nadaje w aplikacji ale już nie pamiętam gdzie.
Usuń3) Przejrzysz. Wpisz słownie np. "BLIK"
Co do pkt 2 to da się ustawić 4-cyfrowy pin w aplikacji. Przelewy na telefon u mnie dochodzą natychmiast. Co do reszty to niech się wypowie Zespół BZWBK.
OdpowiedzUsuńjak tam, aplikacje nasmarowane? XD
OdpowiedzUsuńno to za chwilę będą się aplikacje wieszały :)
OdpowiedzUsuńJestem 1? :)
OdpowiedzUsuńChyba tak :) Gratki :)
Usuńpisze dla wiadomości WBK jest 00:04 o godz 00:02 spełniłam warunki na naszych dwóch kontachKasia C i Maria C, żeby nie było że znowu się nie załapałam
OdpowiedzUsuńWybrana operacja jest w tej chwili niedostępna :( :(
OdpowiedzUsuńJestem 1? :)
OdpowiedzUsuńZrobione :)
OdpowiedzUsuńNa wszelki wypadek zrobiłem podwójne 2x2 ale saldo mam takie same. A jak u was?
OdpowiedzUsuń2 min po spełniłem warunki promocji i od razu zalogowałem się na konto gdzie zrobiłem przelew na telefon i print sc zrobiłem że przelew na telefon z konta BZWBK a drugie doładowałem telefon.
OdpowiedzUsuńPo chwilowym problemie kolejny przelew się udał ale saldo póki co bez zmian...
OdpowiedzUsuńNo to warunki spełnione, pora iść spać. Dobrej nocy!
OdpowiedzUsuńJa sprawdziłem w historii przelew na telefon i przelew na konto więc fotka nie potrzebna :) na pewno nie zniknie
OdpowiedzUsuńPamiętałem,ale zrobiłem to 25 min.po północy.Może zdążyłem.
OdpowiedzUsuńJa zrobilem dopiero dzis zaspalem,ale jezeli zdobędę to poinformuje( moze pomoze to osobom które przede mna zrobily a nie dostana)
OdpowiedzUsuńI co kolego dostałeś bon?
Usuńzeszłym razem robiłem chyba 3-4 dzień i dostałem a wy piszecie że 17 minut po i sie nie załapaliście może formularza nie wypelniliśta albo za szybko żeśta robili ps w każdym z 3 miesięcy robiłem minimum 3 rzeczy z listy tak na lepsze
OdpowiedzUsuńJak można się dowiedzieć czy się załapałam czy nie? Czekać czy bony przyjdą pocztą?
OdpowiedzUsuńCzekać. Nic niestety nie podają.
UsuńSą bony! :)
OdpowiedzUsuńMam i ja. Przesyłka nadana 11.01
OdpowiedzUsuńI do mnie dotarły :-) listem poleconym z datą nadania 11.01
OdpowiedzUsuńja mam ale z jednego konta.
OdpowiedzUsuńCzy jeśli złożyłam wypowiedzenie tamtego konta tydzień temu to mogę ich nie dostać?
W sumie konto jest jeszcze aktywne przez miesiąc okresu wypowiedzenia.
Jak to jest, wie ktoś?
Może jeszcze przyjdzie.
UsuńJa też mam, dziś dotarły :) Fajnie tak z początkiem tygodnia :)
OdpowiedzUsuńDzisiaj przyszły bony Sodexo 2x20 zł. 😊😀😊
OdpowiedzUsuńTeż mam.
OdpowiedzUsuńU mnie też i żonki więc 4x2,
OdpowiedzUsuńTeraz czekamy na 2x30 za przelewy expresowe :)
ode mnie 3 osoby dostały bony
OdpowiedzUsuńEch, do mnie nie dotarły, więc chyba nie załapałem się tym razem
OdpowiedzUsuńCzy są jeszcze osoby które ciągle nie dostały?
OdpowiedzUsuńU mnie nie ma :(
UsuńCiągle czekam.... a tu nic :((((
OdpowiedzUsuńniby mają czas do 31, może turami będą wysyłać
OdpowiedzUsuńSkoro mają czas do końca miesiąca, to chyba nie ma żadnego powodu do paniki, prawda?
Usuńu mnie dziś przyszły z drugiego konta, tego co jest w wypowiedzeniu :)
OdpowiedzUsuńU mnie też nie ma, czekam.
OdpowiedzUsuńDo mnie list z bonami dziś przyszedł. Choć nadany 11.01
OdpowiedzUsuńWysyłają poleconym czy jako zwykły list?
OdpowiedzUsuńPodobno kurierem, a to InPost :)
UsuńListem poleconym Poczty Polskiej.
UsuńDostałem:-))) Data wysyłki 18.01
OdpowiedzUsuńCzyli wysyłają transzami co tydzień. U mnie tak samo dziś.
UsuńDzisiaj bony przyszły listem poleconym :) Nie sądziłem, że dostanę, bo po północy ludzie się tak rzucili, że aplikacja mobilna nie potrafiła wykonać przelewu, ale jednak jest :)
OdpowiedzUsuńDoszło dzisiaj. U mnie data nadania 12.01, więc chyba nie ma reguły :P
OdpowiedzUsuńU mnie bon jest ale żona jeszcze nie dostała. Choć z tego co pamiętam to warunki spełniła przede mną.
OdpowiedzUsuńOsoby które dostały mogą pochwalić się o której spełniły warunki? Ja dopiero około 8 rano i zastanawiam się czy to nie za późno.
OdpowiedzUsuńChyba 00:8 bon był wysłany 16 I.
Usuńlicz w oparciu o envelo bank, skoro tam było 24 godziny tutaj tez powinno wystarczyć tak na oko i tu nie wszyscy mają już BZWBK bo porezygnowali ale na oko 24 godziny powinny styknąć a wypowiadali się głównie super narwańcy
Usuń0:16
UsuńAle tam pewnie jakiś promil Polaków jest klientami więc cała reszta się łapała i promocja szybko się skończyła.
UsuńW BZ WBK konto ma, strzelam, 10% Polaków? Grupa docelowa promocji o wiele węższa.
Sporo emocji, ale nie ma się co dziwić - stawka jest wysoka, bo aż 40 zeta :)
OdpowiedzUsuńOdebrałem dziś na poczcie 3 listy polecone. Wszystkie z bonami sodexo. Warunki spełniane między 0:01 a 0:13.
OdpowiedzUsuńDzisiaj list polecony odebrałem i ja :)
OdpowiedzUsuńI ja :)
UsuńCzy są jeszcze osoby które ciągle czekają?
OdpowiedzUsuńNiestety tak
UsuńWczoraj przyszedł list polecony pocztowy z bonami. Wysłany 18 I 2018 r.
OdpowiedzUsuńZnaczit jedynie po 7 dniach? Super!
UsuńTak czkamy... :/
OdpowiedzUsuńja tez czekam
OdpowiedzUsuńja warunek spelnilem dopiero 2 grudnia -juz sie nie zalapalem pula 2 tysiecy rozeszła sie jak nigdy...mozna sie zapytac czy sie zalapalo..
OdpowiedzUsuńJa dostałam bony dzisiaj nadane 26.01.
OdpowiedzUsuńTen komentarz został usunięty przez autora.
OdpowiedzUsuńDzisiaj polecony nadany 26.01 warunki spełnione ok. 7 rano
OdpowiedzUsuńDo mnie bony przyszły dopiero dziś. Nadane 26.01
OdpowiedzUsuń