Przed uczestnikami promocji konta w Banku Millennium finalizacja promocji.
To moment, w którym należy zareagować na maila otrzymanego od organizatora i zalogować się na stronie promocji, by uzupełnić dane niezbędne do przesłania nagrody (w postaci karty podarunkowej do Rossmanna) i przelania premii pieniężnej (lub kilku premii, gdy dodatkowo konto było przez Ciebie polecane).
Promocja "Konto 360˚ Banku Millennium pełne korzyści" dostępna była w sierpniu br. Szczegółowo jej warunki omówiłem we wpisie "Nawet 350 zł w nagrodach gwarantowanych za konto w Banku Millennium". Dziś jednak przypomnę to co najważniejsze. A należało:
Dodatkowo można było też zyskać dzięki towarzyszącemu promocji programowi poleceń. Za skuteczne polecenie przysługiwała premia 50 zł, a łącznie w ten sposób zyskać można było do 200 zł.
Osoby, które spełniły powyższe warunki do dziś (tj. 20.11.) powinny otrzymać mail od organizatora powiadamiający o przyznaniu nagród (pierwotnie w tytule maila pojawił się błąd - mowa była o BZ WBK, ale organizator już ten błąd skorygował i kolejny mail powinien być z prawidłowymi danymi).
Do 30.11.2017 r. należy zalogować się na stronie promocji i podać niezbędne dane. Chodzi tu o numer rachunku konta, które zostało otwarte w promocji (bo na ten rachunek nastąpi wypłata premii), a także o adres korespondencyjny, na który przesłana zostanie karta podarunkowa. Zarówno przelew, jak i wysyłka kart mają zostać zrealizowane do 15.12.2017 r.
Przypomnę, że regulamin tej promocji zawierał dość rzadko spotykany zapis, zobowiązujący do utrzymania konta także po otrzymaniu nagród:
Jeżeli wyczekiwanej wiadomości nie ma w głównym folderze Twej skrzynki odbiorczej, sprawdź jeszcze takie zakładki jak "spam", "wiadomości-śmieci", "inne" czy "oferty".
Jeżeli maila nigdzie nie znajdujesz, to można spróbować zalogować się na stronie promocji. Jeśli tam będzie możliwe uzupełnienie danych, to jest wielce prawdopodobne, że jedynie operator Twej skrzynki mailowej zablokował dostarczenie wiadomości, a Ty po uzupełnieniu danych nagrody otrzymasz. W sytuacji gdy jednak i na tym etapie pojawią się jakieś komplikacje (np. brak możliwości wpisania danych), to możesz to zgłosić do organizatora promocji.
Proces reklamacyjny, zgodnie z regulaminem promocji, wygląda następująco:
Bądź na bieżąco z promocjami bankowymi oraz najważniejszymi terminami przy najpopularniejszych okazjach do bankobrania. Skorzystaj z bezpłatnego newslettera:
To moment, w którym należy zareagować na maila otrzymanego od organizatora i zalogować się na stronie promocji, by uzupełnić dane niezbędne do przesłania nagrody (w postaci karty podarunkowej do Rossmanna) i przelania premii pieniężnej (lub kilku premii, gdy dodatkowo konto było przez Ciebie polecane).
💡 Jeśli nie masz konta w Banku Millennium, sprawdź obecną promocję, w której do zdobycia (w bardzo prosty sposób) jest nagroda pieniężna w wysokości 150 zł.
Promocja "Konto 360˚ Banku Millennium pełne korzyści" dostępna była w sierpniu br. Szczegółowo jej warunki omówiłem we wpisie "Nawet 350 zł w nagrodach gwarantowanych za konto w Banku Millennium". Dziś jednak przypomnę to co najważniejsze. A należało:
- do 31.08.2017 r. zarejestrować się na stronie promocji i złożyć wniosek o konto wraz z wydawaną do niego kartą, wyrażając przy tym wymagane zgody;
- do 4.09.2017 r. zawrzeć umowę o konto;
- we wrześniu i październiku (w każdym z tych dwóch miesięcy) wykonać co najmniej jedną płatność kartą i/lub BLIKiem i zapewnić wpływ co najmniej 1 000 zł.
Dodatkowo można było też zyskać dzięki towarzyszącemu promocji programowi poleceń. Za skuteczne polecenie przysługiwała premia 50 zł, a łącznie w ten sposób zyskać można było do 200 zł.
Osoby, które spełniły powyższe warunki do dziś (tj. 20.11.) powinny otrzymać mail od organizatora powiadamiający o przyznaniu nagród (pierwotnie w tytule maila pojawił się błąd - mowa była o BZ WBK, ale organizator już ten błąd skorygował i kolejny mail powinien być z prawidłowymi danymi).
Do 30.11.2017 r. należy zalogować się na stronie promocji i podać niezbędne dane. Chodzi tu o numer rachunku konta, które zostało otwarte w promocji (bo na ten rachunek nastąpi wypłata premii), a także o adres korespondencyjny, na który przesłana zostanie karta podarunkowa. Zarówno przelew, jak i wysyłka kart mają zostać zrealizowane do 15.12.2017 r.
Uwaga! Lojalka
Przypomnę, że regulamin tej promocji zawierał dość rzadko spotykany zapis, zobowiązujący do utrzymania konta także po otrzymaniu nagród:
"Konto nie może zostać zamknięte w okresie trwania Promocji ani w ciągu 7 dni od jej zakończenia [a datą zakończenia jest 15.12.2017 r. - przyp. Mr. Złotówa}"
Brak maila. Co robić?
Jeżeli wyczekiwanej wiadomości nie ma w głównym folderze Twej skrzynki odbiorczej, sprawdź jeszcze takie zakładki jak "spam", "wiadomości-śmieci", "inne" czy "oferty".
Jeżeli maila nigdzie nie znajdujesz, to można spróbować zalogować się na stronie promocji. Jeśli tam będzie możliwe uzupełnienie danych, to jest wielce prawdopodobne, że jedynie operator Twej skrzynki mailowej zablokował dostarczenie wiadomości, a Ty po uzupełnieniu danych nagrody otrzymasz. W sytuacji gdy jednak i na tym etapie pojawią się jakieś komplikacje (np. brak możliwości wpisania danych), to możesz to zgłosić do organizatora promocji.
Proces reklamacyjny, zgodnie z regulaminem promocji, wygląda następująco:
"1. Reklamacje dotyczące spraw związanych z Promocją w zakresie dotyczącym Serwisu, Aplikacji, Premii oraz w pozostałym zakresie dotyczącym Organizatora, należy składać Organizatorowi za pośrednictwem Aplikacji URL: konto360.zpremia.pl/promocja/kontakt/ lub drogą pocztową w terminie 30 dni od dnia zakończenia Akcji.
2. Reklamacje w zakresie określonym w ust. 1, rozpatrywać będzie Organizator niezwłocznie, nie później niż w terminie 30 (trzydziestu) dni od dnia ich otrzymania. Odpowiedź w sprawie reklamacji zostanie przesłana na adres email wskazany w czasie rejestracji Uczestnika w Aplikacji lub na wniosek uczestnika drogą pocztową."
Bądź na bieżąco z promocjami bankowymi oraz najważniejszymi terminami przy najpopularniejszych okazjach do bankobrania. Skorzystaj z bezpłatnego newslettera:
Dzięki za przypomnienie! Zupełnie o tym zapomniałem że już a mail w spamie.
OdpowiedzUsuńWiadomość w spamie może świadczyć jedynie dobrze o dostawcy serwisu e-mail ... co ma Agora z tym wspólnego? Pytam poważnie.
UsuńDostarczalność maili wysyłanych masowo to dość skomplikowany temat. Rozsyłam newsletter i już trochę w ten temat się wgryzłem. Na szansę dotarcia maila (i nieuznanie go spamem) wpływ ma wiele czynników: reputacja nadawcy, treść maila - są słowa uznawane za spam i już za to wiadomość może nie dotrzeć, jego struktura - czy zawiera tekst czy obrazki, a nawet znaki użyte w tytule. Zdarza się więc, że maile wysyłane przez Agorę, Money manię itp. trafiają do spamu lub nie docierają w ogóle, bo są uznawane np. za wyłudzające dane (co jest bezsensowne, bo trafiają wyłącznie do użytkowników zainteresowanych promocją). No ale tak działają poczty - jeden z operatorów robi problemy z takimi wiadomościami, a jednocześnie przepuszcza maile z phishingiem :(
UsuńNiestety z agora przechodze kolejna promocje i kolejna z problemami tego typu.
OdpowiedzUsuńU mnie 3 konta. Moje i 2 poleconych i u wszystkich wszystko prawidłowo. Są maile, dane dało się uzupełnić.
OdpowiedzUsuńNiestety u mnie i u moich znajomych bez wiadomości do uzupełnienia danych. Wszyscy złożyliśmy reklamacje.
OdpowiedzUsuńZaloguj się i sprawdź czy da się wpisać adres i nr konta. U mnie szło mimo braku maila. Ale reklamację pro forma i tak napisałem.
UsuńCzy ktoś dostał już50zl premii?
OdpowiedzUsuńMają czas do 15 grudnia.
Usuńja jeszcze nie :)
OdpowiedzUsuńJa wczoraj dostałam kartę do Rossmanna listem poleconym :-)
OdpowiedzUsuńMoja karta też nie jest imienna i dlatego wysyłali ją poleconym.
UsuńMillennium to jeden z najsolidniejszych banków działających w Polsce i nawet współpraca z Agora Performance im nie jest w stanie zaszkodzić!
Ja jeszcze nie dostałem karty do rosmana
OdpowiedzUsuńI zapewne nie dostaniesz, bo nazwa tej niemieckiej sieci to Rossmann :)
UsuńNa razie ani bonu ani kasy
OdpowiedzUsuńKasa jest podarunkowej brak
OdpowiedzUsuńDostaliscie juz swoje karty do Rossmana ??? Bo u mnie premia wpłynęła a karty brak
OdpowiedzUsuńzłożyłem reklamacje na brak karty
OdpowiedzUsuńzłożyłem reklamacje i dostałem odpowiedz:
OdpowiedzUsuń"Dzień dobry,
uprzejmie informujemy, że karty podarunkowe do Rossmanna zostały wysłane listem poleconym 13 grudnia, prosimy o cierpliwość, czas realizacji zależy od poszczególnych placówek pocztowych,
pozdrawiam
Iza Szczepańska"
Karta do Rossmana przyszła wczoraj - 18.12.2018, nawet wysyłali listem poleconym, nadano 14.12 więc w okresie promocji się zmieścili, pewnie przez świąteczny natłok pocztowcy nieco opóźnili dostarczenie
OdpowiedzUsuń