Przed uczestnikami promocji Toyota Banku i Agory ważny moment.
Organizator akcji rozesłał bowiem maile informujące o przyznaniu premii i przypominające o uzupełnieniu danych, które są niezbędne do wypłaty premii (dla dotychczasowych klientów premia wynosiła 50 zł, a dla nowych 100 zł). Czasu na uzupełnienie jest niewiele - trzeba to zrobić do 7.12.2017 r.
Warunki promocji szczegółowo prześwietliłem we wpisie "Toyota Bank: 100 zł dla nowych i 50 zł dla obecnych klientów". Dziś jednak przypomnę to, co najważniejsze. Wytyczne dla uczestników były zróżnicowane ze względu na to, czy ktoś był obecnym czy nowym klientem.
I tak, będąc nowym klientem, należało:
Z kolei dotychczasowy klient banku musiał:
Do osób, które spełniły powyższe warunki, do 1.12.2017 r. powinien dotrzeć mail od organizatora promocji:
Teraz - najpóźniej do 7.12.2017 r. - należy zalogować się na stronie promocji i uzupełnić dane niezbędne do wypłaty premii. A podać trzeba m.in. numer rachunku Konta Jedynego w Toyota Banku. Wyplata premii ma nastąpić do 18.12.2017 r. I do momentu tej wypłaty należy posiadać aktywny rachunek w Toyota Banku. Zresztą opłaca się go posiadać dłużej chociażby ze względu na Klub Korzyści z gwarantowanym bonusem 50 zł i z nagrodami rzeczowymi w konkursie. A po cichu liczę, że będą też kolejne promocje dla obecnych klientów tego banku, bo odpala on takie propozycje dość regularnie.
Zgodnie z regulaminem proces reklamacyjny wygląda następująco:
Świetnych promocji obecnie nie brakuje. Jest ich bardzo dużo, ale w końcu od przybytku głowa nie boli 😉 A z dużego wyboru można się tylko cieszyć. Najpopularniejsze i zarazem najkorzystniejsze obecnie okazje do bankobrania to:
Bądź na bieżąco z promocjami bankowymi oraz nie przegap momentów finalizacji w najpopularniejszych okazjach do bankobrania. Zapisz się na bezpłatny newsletter:
Organizator akcji rozesłał bowiem maile informujące o przyznaniu premii i przypominające o uzupełnieniu danych, które są niezbędne do wypłaty premii (dla dotychczasowych klientów premia wynosiła 50 zł, a dla nowych 100 zł). Czasu na uzupełnienie jest niewiele - trzeba to zrobić do 7.12.2017 r.
Warunki promocji szczegółowo prześwietliłem we wpisie "Toyota Bank: 100 zł dla nowych i 50 zł dla obecnych klientów". Dziś jednak przypomnę to, co najważniejsze. Wytyczne dla uczestników były zróżnicowane ze względu na to, czy ktoś był obecnym czy nowym klientem.
I tak, będąc nowym klientem, należało:
- do 10.07.2017 r. zarejestrować się na stronie promocji i złożyć wniosek o Konto Jedyne, wyrażając przy tym wymagane zgody;
- zawrzeć umowę o konto;
- do 3.08.2017 r. założyć lokatę Plan Depozytowy na 160 dni na kwotę min. 5 000 zł i utrzymywać ją przez min. 90 dni;
- zarejestrować się w Klubie Korzyści.
Z kolei dotychczasowy klient banku musiał:
- posiadać Konto Jedyne założone w jednej z poprzednich promocji Agory i Toyota Banku;
- do 10.07.2017 r. zarejestrować się na stronie promocji;
- posiadać wymagane zgody;
- do 3.08.2017 r. zwiększyć saldo środków posiadanych w Toyota Banku (na dzień 25.06.2017 r.) przez założenie lokaty Plan Depozytowy na 160 dni na min. 5 000 zł i utrzymywać ją przez min. 90 dni;
- przez 30 dni utrzymywać zwiększone saldo środków;
- zarejestrować się w Klubie Korzyści.
Do osób, które spełniły powyższe warunki, do 1.12.2017 r. powinien dotrzeć mail od organizatora promocji:
Teraz - najpóźniej do 7.12.2017 r. - należy zalogować się na stronie promocji i uzupełnić dane niezbędne do wypłaty premii. A podać trzeba m.in. numer rachunku Konta Jedynego w Toyota Banku. Wyplata premii ma nastąpić do 18.12.2017 r. I do momentu tej wypłaty należy posiadać aktywny rachunek w Toyota Banku. Zresztą opłaca się go posiadać dłużej chociażby ze względu na Klub Korzyści z gwarantowanym bonusem 50 zł i z nagrodami rzeczowymi w konkursie. A po cichu liczę, że będą też kolejne promocje dla obecnych klientów tego banku, bo odpala on takie propozycje dość regularnie.
Brak maila. Co robić?
W tego typu akcjach zdarza się, że maile powiadamiające o przyznaniu premii nie trafiają do głównego folderu skrzynki odbiorczej, ale są zaszeregowane do takich zakładek, jak "spam", "zakupy", "oferty" lub "inne". Sprawdź koniecznie te foldery. Jeżeli maila nigdzie jednak nie znajdujesz, to można spróbować zalogować się na stronie promocji. Jeśli tam będzie możliwe uzupełnienie danych, to jest wielce prawdopodobne, że jedynie operator Twej skrzynki mailowej zablokował dostarczenie wiadomości, a Ty po uzupełnieniu danych nagrodę otrzymasz. W sytuacji, gdy jednak i na tym etapie pojawią się jakieś komplikacje (np. brak możliwości wpisania danych), to możesz to zgłosić do organizatora promocji.
"1. Reklamacje dotyczące spraw związanych z Promocją prosimy składać pisemnie wraz z uzasadnieniem do Organizatora na adres: Agora SA, ul. Czerska 8/10, 00-732 Warszawa lub pocztą elektroniczną na adres lokata1@bankzpremia.pl. Reklamacje można składać nie później niż do dnia 28.02.2018 roku.
2. Reklamacje rozpatrywać będzie Organizator w terminie 30 (trzydziestu) dni od dnia ich otrzymania. Odpowiedź w sprawie reklamacji zostanie przesłana na adres wskazany w piśmie zawierającym reklamację. W przypadku uznania reklamacji, Premia zostanie przekazana na Konto Jedyne Uczestnika w ciągu maksymalnie 10 dni od daty wypełnienia przez Uczestnika danych do wypłaty Premii"
Na czym zarabiać obecnie?
Świetnych promocji obecnie nie brakuje. Jest ich bardzo dużo, ale w końcu od przybytku głowa nie boli 😉 A z dużego wyboru można się tylko cieszyć. Najpopularniejsze i zarazem najkorzystniejsze obecnie okazje do bankobrania to:
Bądź na bieżąco z promocjami bankowymi oraz nie przegap momentów finalizacji w najpopularniejszych okazjach do bankobrania. Zapisz się na bezpłatny newsletter:
no niestety emaila nie otrzymałem :( a klikając w link jest informacja : Promocja została zakończona. Rejestracja w Aplikacji nie jest możliwa.
OdpowiedzUsuńZaloguj się i uzupełnij dane. a jak się nie da to reklamację pisz.
UsuńNależy najpierw się zalogować, na górnym pasku jest do tego okienko, a następnie podać swoje dane i nr konta.
UsuńPamiętajcie by w pole na numer konta nie wklejać numeru ze spacjami bo wtedy ucina.
OdpowiedzUsuńale Mr.Złotówa z automatu chyba dajesz info .piszesz że dane trzeba uzupełnić do 26,11,2017 ( to data przed zmianą regulaminu )a dziś jest juz 30,11,2017
OdpowiedzUsuńFaktycznie na wstępie wkradła się niewłaściwa data. Dalej w tekście i mailu od organizatora jest już ta właściwa. Dane trzeba uzupełnić do 7.12.2017 r.
UsuńDzięki za czujność.
Przykro nam nie założyłeś lokat.
OdpowiedzUsuńTeż tak mam, napisałem maila do Agory - wyjaśniają sprawę z TOYOTA
OdpowiedzUsuńZłotówa, myślisz że będzie jeszcze jakaś akcja z toyotą w tym roku? Kończy mi się ta promka ze zwrotem opłaty, a nie skorzystałem z tej ostatniej, bo pechowo skończyła mi się lokata wcześniej, i bym musiał za dużo wpłacić.
OdpowiedzUsuńW grudniu 2016 i 2015 r. promocje Toyota Banku były. Jak będzie w tym roku? Póki co nic mi na ten temat nie wiadomo.
UsuńU mnie też kicha na trzech kontach. Złożyłem reklamację. Napisałem kilka mejli. Próbowałem się zalogować na te hasła z aktywacji z lipca ale nie działają. Nowe wygenerowane dają info o braku lokat. Co powinno przyjść w tym mejlu zaproszeniowym link, login i hasło? Jest tam rejestracja do KLubu Korzyści? Dostał go ktoś w ogóle?
OdpowiedzUsuńmam dwa konta, otrzymałem 2 mejle
OdpowiedzUsuńjak na razie ok
ja czekam na 100 później 50 zł za punkty, 65 zł za założenie lokaty i 65 zł odsetek razem 280 :)
OdpowiedzUsuń15.12 premia wpłynęła :)
OdpowiedzUsuń