700 zł od Santandera800 zł od mBanku1070 zł od BNP Paribas1000 zł za kartę Citi650 zł od Millennium500 zł od ING

30.12.2017

Uczestniku promocji konta w Banku Millennium z premią 100 zł i voucherem na PolskiBus.com: czas uzupełnić dane!

Przed uczestnikami wrześniowej edycji promocji nadszedł moment finalizacji.

Finalizacja promocji konta w Banku Millennium z voucherem 50 zł na PolskiBus.com oraz z premią 100 zł
Osoby, które skorzystały z Konta 360º lub 360º Student w Banku Millennium, teraz powinny zareagować na maile i uzupełnić dane niezbędne do otrzymania premii pieniężnej w wysokości 100 zł.

Promocję szczegółowo opisywałem we wpisie "150 zł za Konto 360º lub 360º Student w Banku Millennium", ale dziś przypomnę co najistotniejsze. By zdobyć premię pieniężną 100 zł oraz vouchery o łącznej wartości 50 zł do wykorzystania na PolskiBus.com należało:
  • najpóźniej do 30.09.2017 r. zarejestrować się na stronie promocji i złożyć wniosek o konto, wyrażając przy tym wymagane zgody;
  • do 6.10.2017 r. zawrzeć umowę; 
  • w październiku i listopadzie:
    • w przypadku Konta 360º: zasilić konto kwotą po min. 1 000 zł i wykonać co najmniej jedną płatność kartą lub BLIKiem na dowolną kwotę; 
    • w przypadku Konta 360º Student: wykonać po co najmniej jedną płatność kartą lub BLIKiem na dowolną kwotę.

Zgodnie z regulaminem promocji, organizator do 31.12.2017 r. dał sobie czas na przesłanie maili informujących o przyznaniu premii 100 zł i przypominających o konieczności uzupełnienia danych niezbędnych do jej wypłaty. W reakcji na tego maila należy zalogować się na stronie promocji i podać numer rachunku konta otwartego w promocji.

Wspomniany mail powinien też zawierać 2 kody o wartości 25 zł każdy do wykorzystania na PolskiBus.com.

Brak maila - co robić?


Jeśli nie znajdujesz wyczekiwanej wiadomości w folderze odbiorczym swej skrzynki mailowej, sprawdź jeszcze takie zakładki, jak "spam", "wiadomości-śmieci", "oferty" lub "inne", bo zdarza się, że tego typu maile właśnie tam wpadają. Jeśli to nie przyniesie efektu, pozostaje złożyć reklamację. A zgodnie z regulaminem wygląda to następująco:
"Prawo do składania reklamacji, w zakresie niezgodności przeprowadzenia Promocji z Regulaminem, przysługuje każdemu Uczestnikowi Promocji w trakcie Promocji oraz w ciągu 14 (czternastu) dni od daty zakończenia Promocji, czyli do 14.01.2018 r. 
Reklamacje należy składać drogą mailową z adresu mailowego Uczestnika, który został wykorzystany w procesie rejestracji na Stronie Promocji, na adres e-mail Organizatora: kontakt@zgarnijpremie.pl . Reklamacja zostanie rozpatrzona przez Komisję Promocji w ciągu 14 (czternastu) dni od jej otrzymania. Powiadomienie o rozstrzygnięciu nastąpi pocztą, na adres podany przez Uczestnika Promocji, składającego reklamację"

Bądź na bieżąco z promocjami bankowymi. na Twitterze i polub na Facebooku:

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz