Nadchodzi czas finalizacji kolejnej promocji Konta Optymalnego.
Tym razem konieczność uzupełnienia danych niezbędnych do wypłaty premii w wysokości 100 zł za otwarcie konta w BGŻ BNP Paribas dotyczy uczestników wrześniowej edycji promocji. Przy okazji przypomnę o świetnej promocji lokaty 3,5% z bonusem 50 zł w BGŻ Optima, z której skorzystać mogą także obecni klienci BGŻ BNP Paribas.
💡 Osobom, które nie posiadają konta w BGŻ BNP Paribas przypomnę, że ciągle można (ale już tylko do 22.12.2017 r.) skorzystać z promocji, w której bank daje do 400 zł z czego sporą część (bo aż 300 zł) można zyskać dzięki... przelewom na swe konta w innych bankach.
Szczegółowy opis, jak i najważniejsze terminy w promocji "Korzystne konto" znaleźć można we wpisie "Nawet 400 zł za Konto Optymalne w BGŻ BNP Paribas". Dziś jednak przypomnę najistotniejsze informacje. By otrzymać premię na start w wysokości 100 zł należało:
Do 14.12.2017 r. organizator akcji zobowiązał się przesłać maile informujące o przyznaniu premii i z kodem umożliwiającym zalogowanie na stronie promocji celem uzupełnienia danych niezbędnych do wypłaty premii (wpisać będzie należało numer rachunku Konta Optymalnego otwartego w ramach promocji):
Dane należy uzupełnić do 26.12.2017 r. Realizacja przelewu nagrody gwarantowanej ma nastąpić całkiem szybko, bo najpóźniej do 28.12.2017 r.
Jeśli wiadomości od organizatora promocji nie masz w głównym folderze swej skrzynki odbiorczej, sprawdź jeszcze takie zakładki, jak "spam", "wiadomości-śmieci", "oferty" czy "inne". Jeżeli jednak i tam nie będzie oczekiwanego maila, to niezbędne będzie zgłoszenie reklamacji.
Proces reklamacyjny - zgodnie z regulaminem - wygląda następująco:
Integralną częścią promocji "Korzystne konto" jest również 2-procentowy zwrot za płatności kartą w dowolnych miejscach (w odróżnieniu od poprzedniej promocji "Konto z money back" tutaj nie ma wykluczeń kodów MCC, a więc kodów przypisanych do terminali płatniczych, mających na celu określać dominujący charakter działalności gospodarczej sprzedawcy bądź usługodawcy). Miesięcznie można w ten sposób zdobyć do 25 zł zwrotu. Wypłata moneybacków będzie jednak następować co 3 miesiące (za takie właśnie okresy). Za płatności kartą w okresie od listopada br. do stycznia 2018 r. wypłata gratyfikacji nastąpić ma do 28.02.2018 r. Kolejne zwroty wpływać mają do 31.05., 31.08. oraz 30.11.2018 r. By tak się działo w każdym miesiącu należy pamiętać o wykonaniu płatności kartą na sumę min. 300 zł oraz o zapewnieniu wpływu min. 1 000 zł.
Łącznie będzie można zyskać w ten sposób do 300 zł, co z bonusem na start (100 zł) dać może w sumie nawet 400 zł.
Tym razem konieczność uzupełnienia danych niezbędnych do wypłaty premii w wysokości 100 zł za otwarcie konta w BGŻ BNP Paribas dotyczy uczestników wrześniowej edycji promocji. Przy okazji przypomnę o świetnej promocji lokaty 3,5% z bonusem 50 zł w BGŻ Optima, z której skorzystać mogą także obecni klienci BGŻ BNP Paribas.
💡 Osobom, które nie posiadają konta w BGŻ BNP Paribas przypomnę, że ciągle można (ale już tylko do 22.12.2017 r.) skorzystać z promocji, w której bank daje do 400 zł z czego sporą część (bo aż 300 zł) można zyskać dzięki... przelewom na swe konta w innych bankach.
Szczegółowy opis, jak i najważniejsze terminy w promocji "Korzystne konto" znaleźć można we wpisie "Nawet 400 zł za Konto Optymalne w BGŻ BNP Paribas". Dziś jednak przypomnę najistotniejsze informacje. By otrzymać premię na start w wysokości 100 zł należało:
- zarejestrować się na stronie promocji i złożyć wniosek o Konto Optymalne wraz z wydawaną do niego kartą płatniczą;
- najpóźniej do 31.10.2017 r. zawrzeć umowę;
- w listopadzie:
- co najmniej jeden raz zalogować się do bankowości internetowej Pl@net BGŻ BNP Paribas;
- w punktach handlowo-usługowych wykonać płatności kartą na sumę min. 300 zł;
- zapewnić wpływ min. 1 000 zł.
Do 14.12.2017 r. organizator akcji zobowiązał się przesłać maile informujące o przyznaniu premii i z kodem umożliwiającym zalogowanie na stronie promocji celem uzupełnienia danych niezbędnych do wypłaty premii (wpisać będzie należało numer rachunku Konta Optymalnego otwartego w ramach promocji):
Dane należy uzupełnić do 26.12.2017 r. Realizacja przelewu nagrody gwarantowanej ma nastąpić całkiem szybko, bo najpóźniej do 28.12.2017 r.
Brak maila - co robić?
Jeśli wiadomości od organizatora promocji nie masz w głównym folderze swej skrzynki odbiorczej, sprawdź jeszcze takie zakładki, jak "spam", "wiadomości-śmieci", "oferty" czy "inne". Jeżeli jednak i tam nie będzie oczekiwanego maila, to niezbędne będzie zgłoszenie reklamacji.
Proces reklamacyjny - zgodnie z regulaminem - wygląda następująco:
"1. Wszelkie reklamacje dotyczące sposobu przeprowadzenia Promocji można zgłaszać na piśmie na adres Organizatora: Agencja Hagen, ul. Skibicka 29, 02-269 Warszawa z dopiskiem „REKLAMACJA” lub na adres e-mail: kontakt@korzystnekonto.pl .
2. Reklamacja powinna zawierać imię, nazwisko, adres e-mail reklamującego, jak również opis i przyczyny reklamacji.
3. Reklamacje będą rozpatrywane niezwłocznie, jednak nie później niż w terminie 30 dni od daty otrzymania reklamacji."
Konto Optymalne - co dalej?
Integralną częścią promocji "Korzystne konto" jest również 2-procentowy zwrot za płatności kartą w dowolnych miejscach (w odróżnieniu od poprzedniej promocji "Konto z money back" tutaj nie ma wykluczeń kodów MCC, a więc kodów przypisanych do terminali płatniczych, mających na celu określać dominujący charakter działalności gospodarczej sprzedawcy bądź usługodawcy). Miesięcznie można w ten sposób zdobyć do 25 zł zwrotu. Wypłata moneybacków będzie jednak następować co 3 miesiące (za takie właśnie okresy). Za płatności kartą w okresie od listopada br. do stycznia 2018 r. wypłata gratyfikacji nastąpić ma do 28.02.2018 r. Kolejne zwroty wpływać mają do 31.05., 31.08. oraz 30.11.2018 r. By tak się działo w każdym miesiącu należy pamiętać o wykonaniu płatności kartą na sumę min. 300 zł oraz o zapewnieniu wpływu min. 1 000 zł.
Łącznie będzie można zyskać w ten sposób do 300 zł, co z bonusem na start (100 zł) dać może w sumie nawet 400 zł.
Numer konta uzupełniony. Czy przychodzi jakiś mail potwierdzający?
OdpowiedzUsuńNie, na stronie gdzie wpisywałeś nr konta powinien Ci się wyświetlić komunikat ze konto zostało wpisane poprawnie
UsuńDokładnie. Jest tylko potwierdzenie na stronie. Ja zrobiłem sobie print screena.
UsuńJak ktoś nie dostał maila to polecam sprawdzić spam. U mnie tam był.
OdpowiedzUsuńBył w spamie od 13, dziwnie oznaczony.
OdpowiedzUsuńCzy liczy się data dokonania płatności czy data zaksięgowania ich? Wydałam ponad 300 zł 30.XI. a zostały zaksięgowane 4.XII - czy mogę to reklamować, czy przepadła premia?
OdpowiedzUsuńCzy liczy się data wydania środków czy data zaksięgowania ich? Wydałam ponad 300 zł 30 listopada, a zaksięgowano je 4 grudnia. Czy mogę to reklamować, czy przegapiłam :((
OdpowiedzUsuńPytałem na infolinii, liczy się data transakcji kartą nie data zaksięgowania na rachunku
UsuńU mnie wydanie ponad 300 zl 30.11 wystarczylo (ksiegowanie nastapilo w gtudniu), maila dostalem, dane uzupelnilem, czekam na przelew 😊
OdpowiedzUsuńDajcie znać jak jutro kasa będzie.
OdpowiedzUsuńNadal jeszcze nie dostałem :(
OdpowiedzUsuńJest premia!!
OdpowiedzUsuńNo i jest u mnie. Elegancko i o czasie. To mi się podoba.
OdpowiedzUsuńWłaśnie zamknięto mi iKonto po 30-dniowym okresie wypowiedzenia. W trakcie przyjmowania dyspozycji panienka w oddziale zmieniła formę wyciągów z elektronicznych na papierowe. Ta samowolka kosztowała mnie 6 zł. Złożyłam reklamację, którą rozpatrzono negatywnie. Dlatego dzisiaj udałam się do tego samego oddziału, a facet tam szefujący odmówił korekty tego błędu spowodowanego przez jego podwładną sugerując ... odwołanie się od reklamacji poprzez kolejną reklamację. Wcześniej wyjaśniłam mu, że moje konto jak dostęp do kanałów elektronicznych zostały już zamknięte.
OdpowiedzUsuńZłotówa, co robić? Ponownie reklamować czy od razu pisać na niego skargę do centrali?
Podbijam pytanie!
UsuńPisać do centrali. W kulki sobie lecą.
Usuń