700 zł od Santandera800 zł od mBanku1070 zł od BNP Paribas1000 zł za kartę Citi650 zł od Millennium500 zł od ING

15.12.2017

Promocja dla klientów PGE: do 30 zł zwrotu za płatności kartą Mastercard

Jeśli jesteś klientem PGE to masz szansę zaoszczędzić na rachunkach.

Zwrot 30 zł za automatyczne opłacanie rachunków PGE z kartą Mastercard
Wystartowała bowiem kolejna promocja, która premiuje uruchomienie automatycznej płatności kartą z logo Mastercard. Po podobnych propozycjach dla klientów Play i UPC, teraz przyszedł czas na klientów największego dostawcy prądu w Polsce, czyli PGE.

Dla kogo promocja? Uczestnikiem akcji może być osoba, która jest klientem PGE, której został nadany "indywidualny numer klienta powiązany z indywidualnym numerem rachunku bankowego klienta i która, przy użyciu numeru rachunku bankowego, dokona swojej rejestracji lub autoryzacji w serwisie bm.pl (serwis ten obsługuje automatyczne płatności - przyp. Mr. Złotówa)".

Z promocji wykluczeni są klienci posiadający liczniki przedpłatowe ("pre-paid") oraz klienci Oddziału Zamość Energos.

Zasady promocji. By uzyskać zwroty:
  • w okresie od 14.12.2017 r. do 13.03.2018 r. (lub do wcześniejszego wyczerpania limitu 80 000 uczestników akcji) przystąp do promocji, aktywując automatyczne płatności z kartą Mastercard w serwisie ebok.gkpge.pl; musisz przy tym posiadać wyrażoną zgodę na przesyłanie/udostępnianie faktur od PGE w formie elektronicznej; 
  • zrealizuj (choć de facto realizować się one będą za Ciebie) automatyczną płatność kartą za rachunki od PGE (w okresie do 13.12.2018 r.); rachunek kwalifikujący do zwrotu musi opiewać na kwotę min. 10 zł.


W promocji nie bierze udziału opłacenie rachunku inicjującego automatyczne płatności. Za kolejny dostaniesz jednak zwrot w wysokości 10 zł (zostanie on wypłacony nie wcześniej niż 48 godzin od realizacji transakcji). Łącznie można uzyskać 3 takie zwroty, a więc wróci do Ciebie nawet 30 zł.

W promocji bierze udział tylko pierwsza aktywacja płatności automatycznej kartą Mastercard dla jednego klienta. Nie jestem klientem PGE, więc nie mam możliwości zweryfikowania tego w eBOKu, ale w przypadku automatycznych płatności kartą za faktury Play pobierana jest opłata w wysokości 1 zł za realizację transakcji. Warto na to zwrócić uwagę przy aktywacji usługi w PGE. Warto również zwrócić uwagę, że jeśli faktury od PGE masz na swą działalność gospodarczą, to otrzymane zwroty będą stanowić przychód i powstanie obowiązek rozliczenia podatku (nie dotyczy to odbiorców indywidualnych, a więc osób fizycznych).

Za podrzucenie informacji o promocji dziękuję Czytelnikom: Grzegorzowi i Michałowi.

Przydatne dokumenty:

13 komentarzy:

  1. Wczoraj zapłaciłem rachunek :( Czyli muszę czekać do kolejnego by włączyć a zwrot dostanę dopiero od następnego?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na to wychodzi. Po to też dali tak dlugi czas do grudnia'18.

      Usuń
  2. No i jest poprawa. Przy Playu i UPC zwrot 5 zł.

    OdpowiedzUsuń
  3. Prowizja za płatność kartą dla BM wynosi 0,99 zł

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ale tylko pierwsza. Automatyczne beda już bez prowizji

      Usuń
  4. Jeśli klientem PGE i faktura jest wystawiona na moją mamę, to czy ja mogę zrobić płatności moją kartą i załapię się na zwrot czy raczej nie, i źródło płatności musi być zgodne z klientem PGE, na którego są rachunki?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na 99,99% nie ma znaczenia. Ważne że karta MC.

      Usuń
  5. Czy ktoś otrzymał zwrot z tej promocji? U mnie zero pomimo wzięcia w niej udziału.. :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Co to znaczy wzięcia udziału? Pierwsza opłata jest inicjująca płatności automatyczne, zwrot jest od następnej. Jak coś jest niezgodne z regulaminem promocji to składaj reklamacje.

      Usuń
  6. Ja miałem już dwa razy.

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja nie otrzymałem do tej pory żadnej kwoty. Co prawda błędem może było to, iż 3 razy robiłem samodzielnie przelewy, gdzie za 3-cim razem zaznaczyłem aby przelewy realizowały się automatycznie. Dzisiaj mija termin opłaty faktury za prąd, a widzę, że pieniądze nie zeszły z konta i faktura jest nadal nie opłacona. Mam do Was pytanie, jeżeli samodzielnie dokonuję opłaty poprzez Blue Media, to nie należy się zwrot? Czy dotyczy on tylko i wyłącznie płatności automatycznej? Zobaczę jutro, czy faktura została opłacona, jeżeli nie, to będę pisał do Blue Media.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wystarczy przeczytać regulamin promocji, tam jest wszystko napisane.

      Usuń

Aktualnie najpopularniejsza promocja:

Zgarnij gwarantowane 700 zł za konto w Santander (teraz z krótszą karencją!)

Nowa edycja przynosi sporo zmian na lepsze.  W skrócie: to o wiele łatwiejsze warunki do spełnienia, skrócony okres wykluczenia dla byłych p...