Dostępna jest kolejna promocja dla obecnych klientów BZ WBK.
Tym razem do zdobycia czeka karta podarunkowa o wartości 20 zł do wykorzystania w internetowym sklepie Empiku. Warunek jest bardzo prosty: wystarczy wypełnić ankietę na temat potrzeb i oczekiwań klientów wobec banku.
Ankietę przeprowadza Instytut Badawczy GfK Polonia na zlecenie BZ WBK. Dla osób, które wypełnią internetową ankietę, nagroda ma być przesłana w ciągu 14 dni (najpóźniej do 9.02.2018 r.) wiadomością na adres mailowy klienta. Tam też ma być podana data ważności karty podarunkowej.
Jeśli więc jesteś klientem BZ WBK, warto sprawdzić skrzynkę mailową, bo to właśnie tam przychodzi zaproszenie do ankiety (tytuł wiadomości: "Wypełnij ankietę, a otrzymasz eKartę prezentową do empik.com!").
Swoją drogą ciekaw jestem, ile osób spośród Czytelników bloga dostało zaproszenie? Powiadomienie o tej "okazji do bankobrania" otrzymałem od dwóch Czytelników: Łukasza i Marcina (wielkie dzięki!). W mej rodzinie zweryfikowaliśmy, jak wygląda sytuacja z zaproszeniami. Na 3 osoby posiadające konto w BZ WBK, propozycję otrzymała tylko jedna.
Bądź na bieżąco z promocjami: Obserwuj @bankobranie na Twitterze i polub na Facebooku:
Przydatne dokumenty:
Ankietę przeprowadza Instytut Badawczy GfK Polonia na zlecenie BZ WBK. Dla osób, które wypełnią internetową ankietę, nagroda ma być przesłana w ciągu 14 dni (najpóźniej do 9.02.2018 r.) wiadomością na adres mailowy klienta. Tam też ma być podana data ważności karty podarunkowej.
Jeśli więc jesteś klientem BZ WBK, warto sprawdzić skrzynkę mailową, bo to właśnie tam przychodzi zaproszenie do ankiety (tytuł wiadomości: "Wypełnij ankietę, a otrzymasz eKartę prezentową do empik.com!").
Swoją drogą ciekaw jestem, ile osób spośród Czytelników bloga dostało zaproszenie? Powiadomienie o tej "okazji do bankobrania" otrzymałem od dwóch Czytelników: Łukasza i Marcina (wielkie dzięki!). W mej rodzinie zweryfikowaliśmy, jak wygląda sytuacja z zaproszeniami. Na 3 osoby posiadające konto w BZ WBK, propozycję otrzymała tylko jedna.
Bądź na bieżąco z promocjami: Obserwuj @bankobranie na Twitterze i polub na Facebooku:
Przydatne dokumenty:
U mnie brak.
OdpowiedzUsuńU mnie tak samo. Gdy jest promocja dla wybranych to nigdy nie jestem w tej grupie.
UsuńMam! Dzięki za cynk. Mail był w spamie.
OdpowiedzUsuńTaki dopisek w mailu:
OdpowiedzUsuńUWAGA! Naszych ankiet nie można wykonywać na urządzeniach mobilnych (smartfon, tablet z Androidem). Przepraszamy za utrudnienie.
No to ankieta uzupełniona więc czekam na nagrodę :)
OdpowiedzUsuńW rodzinie 4 klientów w BZ WBK i nikt nic nie dostał :(
OdpowiedzUsuńDziś przesłali mi smsa z zaproszeniem do ankiety a mail był już z wczoraj.
OdpowiedzUsuńDo żony dzwonili ale nic nie wysłali. U mnie cicha
OdpowiedzUsuńZawsze ciekawi mnie ilu klientów do takich promocji zapraszają. Czy to jakaś garstka, kilkaset osób a może tysiące?
OdpowiedzUsuńPewnie tak jak robią to w promocjach z limitami czyli 1-2 tys.
UsuńI czym się kierują wybierając tych a nie innych klientów?
UsuńDobór wg zasady: "Komora maszyny losującej jest pusta, następuje zwolnienie blokady..."
UsuńU nas 3 klientów i1 dostał maila, miałem go usunąć nie otwieram ale skoro potwierdzacie że coś takiego jest to zaraz to zrobię :)
OdpowiedzUsuńU mnie heca. Dostałem zaproszenie, wchodzę na link z ankietą, klikam by zacząć a tam informacja że osób o takich parametrach jak ja nie potrzebują w ankiecie. A nie zdążyłem jeszcze nic podać!
OdpowiedzUsuńU mnie była ale po otwarciu pierwszej strony z linka i naciśnięciu dalej wyskoczył komunikat
OdpowiedzUsuń"Doceniamy Twój czas, ale niestety nie kwalifikujesz się do badania.
Aby wyjść z kwestionariusza, możesz przejść do innej witryny lub zamknąć to okno."
Więc po co linka i maila wysyłali oraz sms wysyłali ?
Miałem to samo i dlatego przed chwilą napisałem reklamację w BZWBK24.
UsuńWszystko spoko, ale jaka podstawa reklamacji?
UsuńNa poziom obsługi. Że wysłali maila, później sms, poświęciłem czas zachęcony nagrodą a ostatecznie mnie wykiwali. Zażądałem udostępnienia ankiety ponownie albo rekompensaty w postaci bonu do Empiku.
UsuńWg mnie to nie powinna być reklamacja, ale posądzenie o rozsyłanie spamu.
UsuńU mnie również pojawił się problem z wypełnieniem ankiety więc poszła reklamacja.
UsuńU mnie też brak...
OdpowiedzUsuńU mnie też nic na skrzynce...
OdpowiedzUsuńTo jakaś KPINA !!!
OdpowiedzUsuńu mnie też taka informacja
Dziękujemy za poświęcony czas. Niestety poszukujemy osób spełniających inne kryteria.
Aby zakończyć ankietę, proszę przejść do innej strony lub zamknąć okno przeglądarki.
To exit the questionnaire you can either navigate to another website or close this window.
CO TO MA BYĆ !!!
Ja nie dostałem.
OdpowiedzUsuń"Dziękujemy za poświęcony czas. Niestety poszukujemy...."
OdpowiedzUsuńPanu już dziękujemy - bonu nie dostaniesz i co nam zrobisz.
No słabe to. Tym bardziej że po sms-ie przypominającym.
UsuńPo co informować tu o promocji, która jest tylko dla wybranych, a bank sam zadba o to żeby ich powiadomić? Nawet reflinków nie ma, więc właściciel bloga na tym nie zarabia.
OdpowiedzUsuńLiczą się kliki :)
UsuńJa bym przeoczył gdyby nie ten artykuł. Bo mail był w spamie a numer bankom podaję taki który telefon trzymam w szufladzie.
Usuń@Anonimowy 27 stycznia 2018 01:48, oczywiście, że wolałbym tylko i wyłącznie promocje dla wszystkich. Ale bywają i takie, że są wyłącznie dla zaproszonych albo limitowane. Co nie zmienia faktu, że też można dzięki nim zarobić.
UsuńGdyby kryterium doboru tematów były reflinki to nie byłoby tu pewnie ponad połowy wpisów, a z rankingu lokat "wyciąć" należałoby 3/4 pozycji. Wiem, że są blogi i portale ekonomiczne, które przygotowują tak "rzetelne" i "wiarygodne" zestawienia, ale ja idę swą drogą.
20 zł ...nawet książki się za to w empiku nie kupi.
OdpowiedzUsuń