700 zł od Santandera800 zł od mBanku1070 zł od BNP Paribas1000 zł za kartę Citi650 zł od Millennium500 zł od ING

23.02.2018

Uczestniku promocji eKonta w mBanku z premiami do 1 000 zł: uzupełnij dane!

Przed uczestnikami akcji bardzo ważna chwila - trzeba uzupełnić dane, bo już niebawem wypłata bonusu 100 zł.

W promocji dostępnej w listopadzie i grudniu ubiegłego roku zdobyć można było jednak zdecydowanie więcej. Oprócz bonusu 100 zł na start, były też premie za polecenia, a także zwroty za płatności. Łącznie nawet 1 000 zł do zgarnięcia.


Promocję "eKonto z BONUSEM" szczegółowo prześwietliłem we wpisie "Nawet 1000 zł za eKonto w mBanku!". Dziś jednak przypomnę to co najistotniejsze. By zdobyć bonus 100 zł na start należało:
  • do 18.12.2017 r. zarejestrować się na stronie promocji i złożyć wniosek o konto, wyrażając przy tym wymagane zgody;
  • zawrzeć umowę z bankiem;
  • najpóźniej w kolejnym miesiącu następującym po miesiącu otwarcia eKonta wykonać min. 5 transakcji (płatności kartą wydaną do konta lub przelewy na konto w innym banku bądź płatności internetowe).

Osoby, które spełniły powyższe warunki, teraz powinno otrzymać wiadomość od organizatora promocji, powiadamiającą o przyznaniu nagrody. Na wiadomość należy zareagować i najpóźniej w ciągu 7 dniu od jej otrzymania zalogować się na stronie promocji i uzupełnić dane do wypłaty premii (wpisać należy numer rachunku konta otwartego w promocji). Wypłata bonusu ma nastąpić najpóźniej do 2.03.2018 r.

Promocji towarzyszył również program poleceń, w którym za skuteczne polecenia organizator zobowiązał się zapłacić po 50 zł (maksymalnie do 250 zł dla jednego uczestnika). Te premie zostaną wypłacone razem z bonusem 100 zł na start.

Nie masz maila od organizatora. Co robić? Zdarzają się sytuacje, gdy maile od organizatorów tego typu promocji nie docierają jak powinny. Sprawdź na swej poczcie jeszcze takie zakładki jak "spam", "wiadomości-śmieci", "oferty" lub "inne", bo tam mógł skryć się wyczekiwany mail. Jeśli jednak wiadomości i tam nie znajdujesz to niezbędne będzie zgłoszenie reklamacji. A postępowanie reklamacyjne, zgodnie z regulaminem promocji, wygląda następująco:
"1. Reklamacje dotyczące spraw związanych z Akcją należy składać Organizatorowi drogą elektroniczną za pośrednictwem formularza reklamacyjnego udostępnionego Uczestnikowi poprzez jego konto w Serwisie w zakładce "REKLAMACJE" [osobiście znajduję jednak wyłącznie zakładkę "Kontakt": https://bonus.ebrokerpartner.pl/kontakt.htm -przyp. Mr. Złotówa] lub listem poleconym na adres: Rankomat Sp. z o.o. Sp.k., ul. Bandurskiego 34/3, 31-515 Kraków z dopiskiem "Akcja Bonus" w terminie do 18.03.2018 r. 
2. Reklamacja powinna zawierać: imię i nazwisko, adres e-mail, numer umowy oraz szczegółowy opis problemu będącego podstawą reklamacji, w szczególności informację, czy dana reklamacja dotyczy Bonusu czy Premii. 
3. Organizator rozpatruje reklamacje niezwłocznie, nie później niż w terminie 30 dni od dnia ich otrzymania. Uwaga: Termin udzielenia odpowiedzi na reklamację przez Organizatora uzależniony jest od terminu, w którym mBank udzieli Organizatorowi odpowiednich informacji w związku z daną reklamacją Uczestnika. 
4. Odpowiedź w sprawie reklamacji zostanie przesłana Uczestnikowi na adres e-mail podany w czasie rejestracji konta Uczestnika w Serwisie."

eKonto w mBanku - co dalej? Uczestnicy powyższej promocji łapali się również na propozycję banku, dzięki której w ramach akcji "Lepiej z eKontem" do wzięcia były (są jeszcze) zwroty za płatności kartą i/lub BLIKiem. Przypomnę, że w tym przypadku przez 5 miesięcy przysługują zwroty do 130 zł miesięcznie, więc łącznie można zebrać do 650 zł. Na ostateczną wysokość uzyskiwanych wpływów ma jednak to ile wydasz - zwrot wynosi 4% od sumy transakcji. Płacić można w dowolnych miejscach (nie ma wykluczonych kodów MCC). By otrzymywać zwrot za dany miesiąc pamiętaj jednak, że należy wykonać płatności na sumę min. 250 zł, zapewnić wpływ min. 1 000 zł oraz co najmniej jeden raz zalogować się do aplikacji mobilnej mBanku.


Bądź na bieżąco z promocjami. na Twitterze i polub na Facebooku:

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz