700 zł od Santandera800 zł od mBanku1070 zł od BNP Paribas1000 zł za kartę Citi650 zł od Millennium500 zł od ING

21.02.2018

Uczestniku promocji konta w EnveloBanku: czas uzupełnić dane!

Nadszedł czas finalizacji jednej z najpopularniejszych promocji zeszłego roku.

Finalizacja promocji EnveloKonta w EnveloBanku z premią 100 zł
Osoby, które wzięły udział w promocji EnveloKonta, teraz powinny zareagować na otrzymany e-mail, zalogować się na stronie promocji i uzupełnić dane do wypłaty premii. A może to być od 100 do 300 zł.

Była to pierwsza tego typu promocja w tym dość młodym banku. Pula 2000 kont rozeszła się w tempie rekordowym (jak na tamten moment, bo później została przebita przez promocję innego banku). Akcja zakończyła się po zaledwie 24 godzinach dostępności.

Szczegółowo zasady i przebieg promocji omawiałem we wpisie "Nagroda gwarantowana 100 zł za konto i do 200 zł za polecenia w nowym EnveloBanku". Dziś jednak przypomnę to, co najważniejsze. A należało:
  • zarejestrować się na stronie promocji i tam złożyć wniosek o EnveloKonto wraz z wydawaną do niego kartą płatniczą;
  • najpóźniej do 19.01.2018 r. zawrzeć umowę z bankiem;
  • do 9.02.2018 r. wykonać co najmniej 3 płatności kartą na łączną kwotę min. 100 zł.

Organizator promocji dał sobie czas do 21.02.2018 r., by osoby które spełniły powyższe warunki, poinformować o przyznaniu nagrody. Powiadomienie to powinno przyjść mailem:
Mail do uczestników promocji EnveloBanku z premią 100 zł

Na wiadomość należy zareagować i najpóźniej do 28.02.2018 r. zalogować się na stronie promocji, gdzie podać należy dane do wypłaty premii (wpisać trzeba numer rachunku konta osobistego założonego w ramach promocji w EnveloBanku). Wypłata premii 100 zł ma nastąpić do 9.03.2018 r.

Promocji towarzyszył również program poleceń, w którym bank płacił 50 zł za skuteczne polecenie. Maksymalnie zgarnąć można było 4 premie za polecenia, więc u niektórych wpaść może dodatkowo nawet 200 zł.



Brak maila. Co robić? Zdarzają się sytuacje, gdy tego typu oczekiwana wiadomość nie trafia do głównej skrzynki odbiorczej, ale ukryje się w zakładce "spam", "wiadomości-śmieci", "oferty" lub "inne". Sprawdź te miejsca. Jeśli jednak wiadomości nie ma, to możesz spróbować zalogować się na stronie promocji (hasło do logowania znajdziesz w mailu potwierdzającym rejestrację w promocji lub przypomnisz za pomocą opcji dostępnej na w/w stronie). W sytuacji, gdy możliwe będzie tam wprowadzenie danych, to wiele wskazuje na to, że wszystko jest w porządku (poza niedotarciem wiadomości powiadamiającej o nagrodzie, którą operator Twej skrzynki mailowej uznać mógł za spam). Jeżeli jednak i w panelu na stronie promocji napotkasz problemy z uzupełnieniem danych, to niezbędne będzie wysłanie zgłoszenia. A proces reklamacyjny - zgodnie z regulaminem promocji - wygląda następująco:
"1. Reklamacje dotyczące spraw związanych z Promocją należy składać do Organizatora na adres email: envelokonto@zpremia.pl
2. Reklamacje rozpatrywane będą niezwłocznie, jednak nie później niż w terminie 30 (trzydziestu) dni kalendarzowych od dnia ich otrzymania. Odpowiedź w sprawie reklamacji zostanie przesłana na adres email wskazany podczas zakładania Profilu Uczestnika. 
3. Reklamacja powinna zawierać: imię i nazwisko, adres e-mail, numer Wniosku Internetowego (podany w wiadomości email automatycznie wysłanej po wysłaniu Wniosku Internetowego) oraz szczegółowy opis problemu będącego podstawą reklamacji
4. W przypadku uznania reklamacji, której przedmiotem był brak wypłaty Premii lub Premii dodatkowej, Premia i lub Premia dodatkowa zostanie przekazana na EnveloKonto w ciągu 10 dni od daty uzupełnienia przez Uczestnika w Profilu Uczestnika danych (...)"

Co dalej z kontem w EnveloBanku? Możesz z nim nadal zarabiać. Przypomnę bowiem, że jego użytkownikom przysługuje EnveloBonus za e-zakupy. Zyskać można rocznie do 200 zł zwrotów za płatności za przesyłki realizowane przez Pocztę Polską. Szczegółowo promocję opisywałem przy okazji prześwietlania promocji konta. Konto prowadzone jest za 0 zł bez warunków, zaś za kartę nie zapłacisz nic, jeśli wykonasz co najmniej jedną płatność kartą (na dowolną kwotę), a na konto wpłynie co najmniej 1 000 zł lub gdy użytkownik karty ma mniej niż 26 lat. W przeciwnym wypadku opłata wynosi 5 zł.

Na czym zarabiać teraz?


Jeśli promocja EnveloKonta przypadła Ci do gustu i chcesz zarobić w podobny sposób, ale w innym banku sprawdź poniższe propozycje:
  • 150 zł za otwarcie konta w Banku Millennium (i spełnienie prościutkich warunków), a dodatkowo (dla chętnych) do 250 zł za polecenia i jeszcze 2,7% na koncie oszczędnościowym; promocja dostępna jest tylko do 25.02.

Bądź na bieżąco.  na Twitterze i polub na Facebooku:

37 komentarzy:

  1. Potwierdzam. 3 konta w rodzinie. Wszyscy dostali maile i dane już uzupełnione.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja dostałem, szwagier ani teściowa nie dostali. Co robić, czekać dalej?

      Usuń
  2. Jest też mail od Agory (promo Toyota Banku)

    OdpowiedzUsuń
  3. Zarejestrowałem się w promocji, założyłem konto, ale niestety nie aktywowałem konta w promocji (link na email). Czy jest jakaś szansa na uzyskanie jednak bonusu?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A maila teraz dostałeś?

      Usuń
    2. Dostalem na innego emaila. To bardzo ciekawe, bo do promocji użyłem innego... Nie ma co roztrząsać tylko sie cieszyc, a jednak mnie to ciekawi

      Usuń
    3. Nie aktywując konta dostałeś wiadomość na "inny" adres e-mail ... czy to jakiś szmonces na prima aprilis?

      Usuń
    4. 1)logując się z konta zapisanego w promocji wyrzucało "Twoje konto nie bierze udziału w promocji" - Nie kliknąłem w link aktywacyjny (moja dedukcja)
      2)email o nagodzie wpadł na email do rachunku (inny niż użyty w promocji)
      3)po kontakcie email z organizatorami promocji okazało się, że zalogować się na stronę promocji należy z emaila na którego dostało się potwierdzenie nagrody
      4)już prosto - przypomnienie hasła dla konta, logowanie i wpisanie danych
      5)miejmy nadzieje profit :)

      Usuń
  4. Chciałem się zapisać, ale zawsze odrzucali moją weryfikację przelewem z innego banku. Dwa razy próbowałem, dwa razy dokładnie sprawdzałem podane dane i dwa razy mnie odrzucili. Bez łaski :|

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak już raz odrzucili przelew to kolejne próby otwarcia przelewem były bez sensu. Była mowa o tym że wtedy odrzucają z automatu. Dzwonili i kuriera wysyłali do tych klientów bo mieli jakiś błąd rzekomo.

      Usuń
    2. Też tak miałam. Konta po przelewie mi nie otworzyli ale później zadzwonili i przyjęli wniosek z kurierem. Przyjechał, odwiózł dokumenty, całość trwała ok. 3 tyg. ale się opłaciło. Dostałam maila.

      Usuń
  5. Czy premia za polecenie będzie wypłacona razem z tą za założenie konta?

    OdpowiedzUsuń
  6. Przez pomyłkę usunąłem maila :( Co teraz zrobić?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zaloguj się na stronie Agory, wypełnij rubryki i po sprawie.

      Usuń
  7. Prośba o wypełnienie danych przyszła i teraz już wreszcie można zamykać to konto. Fajna promocja, tylko czego?

    OdpowiedzUsuń
  8. Ciekawe czy wypłacą na ostatni dzień czy może jednak wcześniej?

    OdpowiedzUsuń
  9. Tak z ciekawości bo nie widziałem na blogu czy była omawiana promocja banku pocztowego z kartą pełną korzyści ? bo można tam parę złotych zarobić

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. http://bankobranie.blogspot.com/2017/07/poczta-pelna-korzysci-do-600-zl-od-banku-pocztowego.html

      Usuń
  10. 1. jak zamknąć konto w tym dziwnym banku? (babki w pocztowym znowu będą biegać we 3 nie wiedząc co mają zrobić:D)
    2. Okres zamknięcia konta to miesiąc więc w marcu trzeba będzie spełnić warunki dla bezpłatnego konta (wpływ tysiąca i zapłata kartą), a w kwietniu też?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. 1) * placówka Banku Pocztowego lub Placówka Poczty Polskiej
      * list (adres: Bank Pocztowy S.A. ul. Jagiellońska 17, 85-959 Bydgoszcz)
      * mail (informacja@pocztowy.pl) - wysłać należy skan wypełnionego i własnoręcznie podpisanego formularza wypowiedzenia
      2) Trzeba. Ale w kwietniu już raczej nie bo opłata jest pobierana za miesiąc poprzedni.

      Usuń
    2. No cóż. To na tyle młody bank że raczej jeszcze niewiele osób konto tam założyło. Nie mówiąc już o jego zamknięciu ;)

      Usuń
    3. Ale jak to?? Już zamykacie nie czekając do wypłaty??

      Usuń
    4. Lepiej zaczekać do wypłaty a później wypowiedzenie złożyć w trybie natychmiastowym. Powód: zmiana regulaminu.

      Usuń
    5. Wciąż tylko zmiana TOiP daje szansę zamknięcia konta w sposób cywilizowany - żałosne!

      Usuń
    6. @Anonimowy 23 lutego 2018 22:22

      Kiedy była ta zmiana regulaminu? Jedynie zmiana TOiP daje szansę zamknięcia konta w trybie natychmiastowym!

      Usuń
    7. A jaka jest różnica między regulaminem a taryfą opłat? Zresztą nie pamiętam, żeby Envelo coś takiego wprowadzał - ten bank istnieje dopiero od pół roku!

      Usuń
    8. Obecna TOiP z września 2017 r. obowiązujące tylko do 25 marca 2018 r.

      Usuń
  11. Chciałem sie dodzwonić do tego banku by zlikwidować kartę. Po 10 minutach oczekiwania rozłącza z automatu. 2 próby takie i nic. Wpłynie premia to idę zamknąc konto i kartę zlikwidować za jednym zamachem.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też kiedyś próbowałem. Udało mi się za 5-tym razem. Podobno najlepiej dzwonić wieczorem albo w weekendy.

      Usuń
  12. Dostałam premię za założenie konta, ale bez dodatku za polecenie. Czy ktoś też tak miał?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też tak mam

      Usuń
    2. Chyba nikt nie dostał za polecenie. No ale mają czas do 9-go.

      Usuń
  13. U nas w rodzinie są już wszystkie premie za otwarcie kont ale nie ma jeszcze za polecenia. Czekamy.

    OdpowiedzUsuń
  14. Jest premia dodatkowa za polecenia! Dwa dni przed terminem, więc brawo YIELDBIRD, tak trzymać!

    OdpowiedzUsuń
  15. Dziś wpadły i premie za polecenia.

    OdpowiedzUsuń