Przed uczestnikami promocji z gwarantowanym bonusem czas finalizacji.
Organizator akcji rozesłał właśnie maile informujące o przyznaniu premii i przypominające o konieczności uzupełnienia danych, które są niezbędne do jej wypłaty.
Zasady działania akcji omawiałem we wpisie "Klub korzyści dla klientów Toyota Banku - zdobądź gwarantowane 50 zł i wygraj jedną z nagród". W programie lojalnościowym zarejestrować się można było od maja do końca grudnia 2017 r. W tym czasie do zbierania były też punkty za różnego rodzaju aktywności czy korzystanie z określonych produktów. Zebranie 1 000 punktów gwarantowało uzyskanie statusu "Silver", co przełożyło się właśnie na uzyskanie bonusu pieniężnego w wysokości 50 zł.
By teraz ten bonus otrzymać, należy zareagować na przesłanego maila i najpóźniej do 23.03.2018 r. zalogować na stronie promocji, by podać tam dane niezbędne do wypłaty premii (podać należy m.in. numer rachunku Konta Jedynego posiadanego w Toyota Banku). Wypłata nagrody ma nastąpić najpóźniej do 31.03.2018 r. (i co najmniej do momentu tej wypłaty należy posiadać aktywne Konto Jedyne i punktowane produkty otwarte w trakcie trwania akcji).
W tego typu akcjach zdarzają się sytuacje, gdy maile powiadamiające o przyznaniu premii nie trafiają do głównego folderu skrzynki odbiorczej, ale do takich zakładek, jak "spam", "zakupy", "oferty" lub "inne". Sprawdź koniecznie te foldery. Jeżeli maila nigdzie jednak nie znajdujesz, to można spróbować zalogować się na stronie promocji. Jeśli tam będzie możliwe uzupełnienie danych, to jest wielce prawdopodobne, że jedynie operator Twej skrzynki mailowej zablokował dostarczenie wiadomości, a Ty po uzupełnieniu danych nagrodę otrzymasz. W sytuacji, gdy jednak i na tym etapie pojawią się jakieś komplikacje (np. brak możliwości wpisania danych), to możesz to zgłosić do organizatora promocji.
A zgodnie z regulaminem proces reklamacyjny wygląda tak:
Przypomnę, że programowi lojalnościowemu towarzyszył także konkurs, w którym przygotowano kilka rodzajów nagród: tablety Samsung Galaxy Tab A 7.0 (o wartości 550 zł brutto każdy), smartwatche Polar V800 HR o wartości 1 800 zł brutto każdy, telefony Samsung Galaxy S8 o wartości 3 500 zł brutto każdy oraz vouchery na wakacje o wartości 10 000 zł brutto. O tym, o jaką nagrodę mógł ubiegać się dany uczestnik promocji, decydowała liczba zdobytych punktów. Ogłoszenie zwycięzców ma nastąpić do 23.03.2018 r. Wierzę, że wśród Czytelników bloga Bankobranie znajdą się również nagrodzeni. Jeśli tak będzie, to oczywiście pamiętajcie pochwalić się w komentarzach albo podsyłając maila lub wiadomość na Facebooku.
Osobom posiadającym Konto Jedyne w Toyota Banku przypomnę, że teraz jest kolejna szansa na zarobek z tym bankiem. Do wzięcia jest bowiem bonus 70 zł za założenie dwóch lokat (to dla obecnych klientów, bo dla nowych czeka premia w wysokości 140 zł). Promocji towarzyszy także program poleceń, w którym zgarnąć można dodatkowo do 200 zł.
Jeśli szukasz obecnie dostępnych okazji do bankobrania, to wybór jest w tej chwili bardzo duży. Do wzięcia (w najpopularniejszych aktualnie promocjach) jest:
Organizator akcji rozesłał właśnie maile informujące o przyznaniu premii i przypominające o konieczności uzupełnienia danych, które są niezbędne do jej wypłaty.
Zasady działania akcji omawiałem we wpisie "Klub korzyści dla klientów Toyota Banku - zdobądź gwarantowane 50 zł i wygraj jedną z nagród". W programie lojalnościowym zarejestrować się można było od maja do końca grudnia 2017 r. W tym czasie do zbierania były też punkty za różnego rodzaju aktywności czy korzystanie z określonych produktów. Zebranie 1 000 punktów gwarantowało uzyskanie statusu "Silver", co przełożyło się właśnie na uzyskanie bonusu pieniężnego w wysokości 50 zł.
By teraz ten bonus otrzymać, należy zareagować na przesłanego maila i najpóźniej do 23.03.2018 r. zalogować na stronie promocji, by podać tam dane niezbędne do wypłaty premii (podać należy m.in. numer rachunku Konta Jedynego posiadanego w Toyota Banku). Wypłata nagrody ma nastąpić najpóźniej do 31.03.2018 r. (i co najmniej do momentu tej wypłaty należy posiadać aktywne Konto Jedyne i punktowane produkty otwarte w trakcie trwania akcji).
Brak maila. Co robić?
W tego typu akcjach zdarzają się sytuacje, gdy maile powiadamiające o przyznaniu premii nie trafiają do głównego folderu skrzynki odbiorczej, ale do takich zakładek, jak "spam", "zakupy", "oferty" lub "inne". Sprawdź koniecznie te foldery. Jeżeli maila nigdzie jednak nie znajdujesz, to można spróbować zalogować się na stronie promocji. Jeśli tam będzie możliwe uzupełnienie danych, to jest wielce prawdopodobne, że jedynie operator Twej skrzynki mailowej zablokował dostarczenie wiadomości, a Ty po uzupełnieniu danych nagrodę otrzymasz. W sytuacji, gdy jednak i na tym etapie pojawią się jakieś komplikacje (np. brak możliwości wpisania danych), to możesz to zgłosić do organizatora promocji.
A zgodnie z regulaminem proces reklamacyjny wygląda tak:
"1. Reklamacje dotyczące spraw związanych z Akcją Uczestnicy mogą składać pisemnie do Organizatora na adres: Agora SA, ul. Czerska 8/10, 00-732 Warszawa lub pocztą elektroniczną na adres kontakt@bankzpremia.pl .
2. Reklamacje powinny zawierać dokładny opis oraz powód reklamacji.
3. Reklamacje rozpatrywać będzie Organizator w terminie 30 (trzydziestu) dni od dnia ich otrzymania. Odpowiedź w sprawie reklamacji zostanie przesłana na adres wskazany w piśmie zawierającym reklamację lub na adres e-mail Uczestnika, jeżeli wyrazi na to zgodę"
Co dalej z Kontem Jedynym?
Przypomnę, że programowi lojalnościowemu towarzyszył także konkurs, w którym przygotowano kilka rodzajów nagród: tablety Samsung Galaxy Tab A 7.0 (o wartości 550 zł brutto każdy), smartwatche Polar V800 HR o wartości 1 800 zł brutto każdy, telefony Samsung Galaxy S8 o wartości 3 500 zł brutto każdy oraz vouchery na wakacje o wartości 10 000 zł brutto. O tym, o jaką nagrodę mógł ubiegać się dany uczestnik promocji, decydowała liczba zdobytych punktów. Ogłoszenie zwycięzców ma nastąpić do 23.03.2018 r. Wierzę, że wśród Czytelników bloga Bankobranie znajdą się również nagrodzeni. Jeśli tak będzie, to oczywiście pamiętajcie pochwalić się w komentarzach albo podsyłając maila lub wiadomość na Facebooku.
Osobom posiadającym Konto Jedyne w Toyota Banku przypomnę, że teraz jest kolejna szansa na zarobek z tym bankiem. Do wzięcia jest bowiem bonus 70 zł za założenie dwóch lokat (to dla obecnych klientów, bo dla nowych czeka premia w wysokości 140 zł). Promocji towarzyszy także program poleceń, w którym zgarnąć można dodatkowo do 200 zł.
Na czym zarabiać obecnie?
Jeśli szukasz obecnie dostępnych okazji do bankobrania, to wybór jest w tej chwili bardzo duży. Do wzięcia (w najpopularniejszych aktualnie promocjach) jest:
- nawet 800 zł za eKonto w mBanku w ramach już 13. edycji Money manii (w tym bon 150 zł do wykorzystania w sklepie eObuwie oraz do 650 zł w nagrodach pieniężnych do wykorzystania na dowolny cel);
- darmowe treningi w ramach OK System przez rok (karnety o wartości 756 zł) oraz do 300 zł w bonusach pieniężnych do wykorzystania na dowolny cel) - to najnowsza propozycja BGŻ BNP Paribas z darmowym Kontem Optymalnym w roli głównej;
Jak konto zamknąć? Tylko listem?
OdpowiedzUsuńTak listem. Ale czytałem gdzieś że można teraz też wysłać skan mailem. Czy to prawda to nie wiem.
UsuńPrawda. Ja tak zamknąłem.
Usuń"Wypłata nagrody ma nastąpić najpóźniej do 31.03.2018 r.(i co najmniej do momentu tej wypłaty należy posiadać aktywne Konto Jedyne i punktowane produkty otwarte w trakcie trwania akcji)".
OdpowiedzUsuńMnie lokata kończy się 23 marca . Czy muszę ją trzymać do 31 marca by otrzymać nagrodę ?.
Dzisiaj otrzymałem maila o następującej treści :
OdpowiedzUsuń„Drogi Uczestniku,
Dziękujemy za Twój aktywny udział w Klubie Korzyści Toyota Banku.
Wziąłeś udział w Etapie 2 Konkurs, kategoria „Silver”
i zostałeś zakwalifikowany do odbioru nagrody - Samsung Galaxy Tab A 7.0
Aby nagroda mogła zostać wysłana, prosimy w terminie do dnia 31.03.2018 roku wysłać pocztą elektroniczną na adres email: kontakt@bankzpremia.pl dane niezbędne do przekazania nagrody: imię, nazwisko, adres właściwy do doręczenia nagrody oraz numer telefonu.
Wydanie nagród nastąpi najpóźniej do dnia 30.04.2018 roku.”.
Czy taki mail świadczy o przyznaniu nagrody , czy jest to tylko mail informujący o wstępnym zakwalifikowaniu do nagrody ?.
Czy ktoś jeszcze otrzymał maila tej treści ?.
Tak, to znaczy że zostałeś zwycięzcą i dostaniesz tablet!
UsuńTak jak i ja :)
Ja również otrzymałam takiego maila,myślę że chodzi im o to iż produkty za które otrzymało się punkty były aktywne na dzień 31.03.2018r.Mąż brał również udział w konkursie ale maila brak.
OdpowiedzUsuńPo zalogowaniu W Klubie Korzyści mam taką informację -
Usuń"GRATULACJE !
wygrałeś Samsung Galaxy Tab A 7.0"
Sprawdź bo prawdopodobnie też wygrałaś .
Tak, to chodzi o to.
UsuńU mnie gakaxy s8 zaluje ze nie zagralem o wczasy
OdpowiedzUsuńGratuluję!
OdpowiedzUsuńPochwalcie się co napisaliście że wygraliście?
Na stronie klubu korzyści znajdziesz przykładowe prace zwycięzców.
UsuńMnie tez się udało:
OdpowiedzUsuńGRATULACJE !
wygrałeś Smartwatch Polar V800 HR
U mnie brak nagrody :( 1450 pkt, status silver tylko więc pewnie konkurencja o tablety była największa. Gratulacje dla wygranych!
OdpowiedzUsuńPo zalogowaniu na swoje konta widzę informację "Wygrałeś tablet..." Niestety nie otrzymałem maila potwierdzającego tą radosną wiadomość. Czy ktoś z Was miał podobnie, że niby wygrał, ale oficjalnie nie zostało to potwierdzone? Zgodnie z regulaminem do 31.03 powinienem potwierdzić swoje dane wysyłąjąc wiadomość na podany adres... któego mi nie podano...
OdpowiedzUsuńPoczty zwłaszcza inne niż gmail lubią sobie zżerać wiadomości, które są najbardziej pożądane, a zaśmiecają innym spamem. Zrób sobie printscreena informacji w panelu i uzupełniaj dane. Wiadomość w panelu pewnie ważniejesza niż mail.
UsuńA 50 zł ktoś już dostał?
OdpowiedzUsuńDostałam dziś 50 zł. Data ksiegowania 23.03.2018
OdpowiedzUsuńCzy bedzie kontynuacja klubu korzyści?
OdpowiedzUsuńWidze ze fajne nagrody można było zgarnąć. Gratulacje dla szcześciarzy.