700 zł od Santandera800 zł od mBanku1070 zł od BNP Paribas1000 zł za kartę Citi650 zł od Millennium500 zł od ING

30.04.2018

Uczestniku promocji Lokaty Bezkarnej w BGŻ Optima z bonusem 50 zł: czas uzupełnić dane!

Nadszedł czas finalizacji w promocji, gdzie do wzięcia był bonus za lokatę.

Finalizacja promocji Lokaty Bezkarnej w BGŻ BNP Paribas z premią 50 zł
Osoby, które wzięły udział w zeszłorocznej akcji BGŻ Optima, teraz powinny zareagować na otrzymany e-mail, zalogować się na stronie promocji i uzupełnić dane do wypłaty bonusu.

Zasady i przebieg promocji szczegółowo omówiłem we wpisie "Lokata 3,5% w BGŻ Optima + gwarantowany bonus 50 zł", ale dziś przypomnę, co najważniejsze. By zdobyć bonus, należało:
  • w okresie od 12. do 22.12.2017 r. (akcja zakończyła się wcześniej niż przewidywano - pierwotnie miała być dostępna do 31.12. - w związku z dużym zainteresowaniem i wyczerpaniem puli wniosków objętych promocją) zarejestrować się na stronie akcji i zawnioskować o Lokatę Bezkarną w BGŻ Optima; 
  • najpóźniej do 7.01.2018 r. zawrzeć umowę o Konto Oszczędnościowe Smart i założyć Lokatę Bezkarną (na kwotę min. 1 000 zł); 
  • utrzymać lokatę do końca umownego okresu i do 15.04.2018 r. włącznie utrzymać środki z lokaty na rachunku Smart.

Osoby, które spełniły powyższe warunki, teraz (najpóźniej do 30.04.) powinny otrzymać mail od organizatora promocji, powiadamiający o przyznaniu bonusu. W wiadomości tej znajdują się również dane niezbędne do zalogowania na stronie promocji, gdzie należy podać m.in. numer rachunku konta oszczędnościowego Smart założonego w promocji. Trzeba to zrobić najpóźniej do 10.05. Wypłata premii przewidziana jest do 15.05.2018 r.

Co zrobić, gdy maila brak?


Jeśli wiadomości nie znajdujesz w głównym folderze odbiorczym swej skrzynki pocztowej, sprawdź jeszcze takie zakładki, jak "spam", "wiadomości-śmieci", "zakupy", "oferty" lub "inne". Czasem zdarza się bowiem tak, że tego typu wiadomości właśnie tam się skryją. Jeśli jednak maila nie odnajdujesz to niezbędne będzie zgłoszenie reklamacji. Zgodnie z regulaminem proces reklamacyjny wygląda następująco:
"1. Wszelkie reklamacje dotyczące sposobu przeprowadzenia Promocji można zgłaszać na piśmie na adres Organizatora: Agencja Hagen, ul. Skibicka 29, 02-269 Warszawa z dopiskiem „REKLAMACJA” oraz na adres e-mail: kontakt@premiabgzoptima.pl
2. Reklamacja powinna zawierać imię, nazwisko, adres e-mail reklamującego, jak również opis i przyczyny reklamacji. 
3. Reklamacje będą rozpatrywane niezwłocznie, jednak nie później niż w terminie 30 dni od daty otrzymania reklamacji. Odpowiedź na reklamację zostanie przekazana na piśmie lub w przypadku złożenia takiego wniosku przez reklamującego na jego adres e-mail.

Na czym zarabiać teraz?


Jeśli spodobała Ci się promocja BGŻ Optima, to mogą Cię też zainteresować propozycje innych banków, gdzie można zyskać dzięki dodatkowej premii, a i produkty oszczędnościowe są całkiem interesujące. Sprawdź poniższe okazje:

Bądź na bieżąco z promocjami. na Twitterze i polub na Facebooku:

10 komentarzy:

  1. dzięki za przypomnienie, bo zapomniałam o tym mailu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Po to są te wpisy. Cieszę się, że przypomniałem :)

      Usuń
  2. Mr Złotówa - maila otrzymałem z info o zdobyciu nagrody lecz nie moge w zaden sposób zalogowac sie .po wpisaniu mojego maila i hasła które otrzymałem wyskakuje info ze mail i hasło błędne.napisałem do organizatoraz o zaistniałym problemie ( lecz wiadomo majowka ) obawiam się że z racji wyjazdu i powrotu 10,05 za granice , premia przepadnie .co robic jezeli jutro nie przyjdzie odpowiedz od organizatora .prosze o jakąs rade

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nic nie powinno przepaść, gdy sprawa została szybko zgłoszona. Zależy kiedy organizator odpisze, bo na rozpatrzenie reklamacji daje sobie sporo (30 dni i wtedy też termin uzupełnienia danych może być dla Ciebie wydłużony). Ale tu raczej jest problem techniczny, więc miejmy nadzieję, że uda się to szybko wyjaśnić.

      Usuń
  3. Jak będzie wypłata to pochwalcie się.

    OdpowiedzUsuń
  4. Do dzisiaj brak premii !

    OdpowiedzUsuń
  5. Skoro już wpłynęło to pytanie jak zamknąć?

    OdpowiedzUsuń
  6. No i tak to ja lubię. XXI wiek.

    OdpowiedzUsuń