W promocji "Premia z bonusem" nadszedł czas uzupełnienia numeru rachunku do wypłaty pierwszego z bonusów.
W promocji tej zarabiać możesz nadal. Ciągle są do zdobycia bonusy (dwa po 40 zł każdy) za spełnianie warunków w okresach czerwiec-lipiec oraz sierpień-wrzesień. W każdym z tych miesięcy wykonywać należy płatności kartą na sumę min. 200 zł, zapewnić wpływ min. 1 000 zł i zrealizować przelew za pomocą aplikacji.
Jeśli wiadomości powiadamiającej o przyznaniu premii nie znajdujesz w głównej skrzynce odbiorczej, sprawdź jeszcze foldery takie jak "spam", "wiadomości-śmieci", "inne", "oferty" itp. Jeżeli wyczekiwanego maila nie ma i tam, to niezbędne będzie zgłoszenie reklamacji do organizatora promocji (bo w mailu tym jest nie tylko powiadomienie o premii, ale i kod niezbędny do logowania). Proces reklamacyjny - zgodnie z regulaminem - wygląda tak:
Jeśli spodobał Ci się udział w takiej promocji jak powyższa, sprawdź inne aktualnie dostępne okazje do bankobrania, w których zarobić można równie łatwo:
Bądź na bieżąco z najlepszymi promocjami bankowymi. Obserwuj @bankobranie na Twitterze i polub na Facebooku:
W akcji, która dostępna była na przełomie lutego i marca, do wzięcia było 160 zł na start (w trzech bonusach w wysokości 80, 40 i 40 zł) oraz nawet 300 zł od banku za aktywność związaną z aplikacją mobilną.
Warunki i przebieg akcji szczegółowo omówiłem we wpisie "Rekordowa premia za Konto Optymalne: nawet 460 zł w promocji konta BGŻ BNP Paribas". Dziś jednak przypomnę to co najważniejsze. A należało:
- w okresie od 20.02. do 11.03.2018 r. zarejestrować na stronie promocji i złożyć wniosek o Konto Optymalne wraz z wydawaną do niego kartą i wyrazić wymagane zgody;
- do 11.03.2018 r. zawrzeć umowę z bankiem;
- dla pierwszego z bonusów (80 zł), w kwietniu i maju (w każdym z tych miesięcy) otrzymać wpływ na konto o łącznej wartości min. 1 000 zł, wykonać płatności kartą w punktach handlowo-usługowych na sumę min. 200 zł oraz wykonać co najmniej jeden przelew za pomocą aplikacji mobilnej GOmobile.
Kto powyższe warunki spełnił, ten teraz powinien otrzymać maila powiadamiającego o przyznaniu nagrody (na jego przesłanie organizator dał sobie czas do 18.06.2018 r.). Na tę wiadomość należy zareagować i - za pomocą danych przesłanych w mailu - zalogować się na stronie promocji celem podania numeru konta założonego w promocji, by na ten rachunek wpłynął bonus (należy to zrobić do 27.06.). Jego wypłata ma zostać zrealizowana do 29.06.2018 r.
Co dalej z Kontem w Optymalnym?
W promocji tej zarabiać możesz nadal. Ciągle są do zdobycia bonusy (dwa po 40 zł każdy) za spełnianie warunków w okresach czerwiec-lipiec oraz sierpień-wrzesień. W każdym z tych miesięcy wykonywać należy płatności kartą na sumę min. 200 zł, zapewnić wpływ min. 1 000 zł i zrealizować przelew za pomocą aplikacji.
No i to nie wszystko. Co miesiąc bowiem zdobyć można bonus 25 zł (i tak przez 12 miesięcy, więc łącznie da się uzbierać nawet 300 zł) za aktywność związaną z korzystaniem z aplikacji mobilnej. A przypomnę, że mogą to być płatności telefonem (Google Pay), jak i transakcje z użyciem aplikacji - w tym nawet przelewy na konta w innych bankach.
Brak maila. Co robić?
Jeśli wiadomości powiadamiającej o przyznaniu premii nie znajdujesz w głównej skrzynce odbiorczej, sprawdź jeszcze foldery takie jak "spam", "wiadomości-śmieci", "inne", "oferty" itp. Jeżeli wyczekiwanego maila nie ma i tam, to niezbędne będzie zgłoszenie reklamacji do organizatora promocji (bo w mailu tym jest nie tylko powiadomienie o premii, ale i kod niezbędny do logowania). Proces reklamacyjny - zgodnie z regulaminem - wygląda tak:
"1. Wszelkie reklamacje dotyczące sposobu przeprowadzenia Promocji można zgłaszać na piśmie na adres Organizatora: Agencja Hagen, ul. Skibicka 29, 02-269 Warszawa z dopiskiem „REKLAMACJA” lub na adres e-mail: kontakt@premiazbonusem.pl .
2. Reklamacja powinna zawierać imię, nazwisko, adres e-mail reklamującego (jeśli chce, aby odpowiedź została mu przekazana e- mailem), jak również opis i przyczyny reklamacji.
3. Reklamacje będą rozpatrywane niezwłocznie, jednak nie później niż w terminie 30 dni od daty otrzymania reklamacji. Odpowiedź na reklamację zostanie przekazania na piśmie lub w przypadku złożenia takiego wniosku przez reklamującego na jego adres e-mail."
Jak zarobić więcej?
Jeśli spodobał Ci się udział w takiej promocji jak powyższa, sprawdź inne aktualnie dostępne okazje do bankobrania, w których zarobić można równie łatwo:
- 100 zł na start + do 250 zł w programie poleceń + 2 bilety do kina za Konto Proste Zasady w Getin Banku;
- w promocji dostępnej już tylko do 22.06. gwarantowany bonus 150 zł za konto w Banku Millennium.
Bądź na bieżąco z najlepszymi promocjami bankowymi. Obserwuj @bankobranie na Twitterze i polub na Facebooku:
Oczywiście mail nie przyszedł. Reklamacja złożona, czekam.
OdpowiedzUsuńReklamacja rozpatrzona pozytywnie, mail potwierdzony.
OdpowiedzUsuńMasz farta, ja się z nimi woziłam przez kilka miesięcy o głupie 6 zł. W międzyczasie wydali ponad 20 zł na listy polecone odpowiadając na moje reklamacje - cyrk!
UsuńMr Złotówa: co to za bonusy "Ciągle są do zdobycia bonusy (dwa po 40 zł każdy)" ? Mozna prosić o jakieś info? Pozdr.
OdpowiedzUsuń