700 zł od Santandera1100 zł za kartę Citi900 zł za kartę BNP Paribas650 zł od Millennium500 zł od ING

3.07.2018

Karta kredytowa w ING Banku Śląskim z premią 200 zł za wyrobienie + 200 zł za kartę dodatkową

W ING Banku Śląskim wystartowała kolejna promocja karty kredytowej.

Nawet 400 zł z kartą kredytową w ING Banku Śląskim
Tym razem za jej wyrobienie bank płaci 200 zł (czyli o 100 zł mniej niż w poprzedniej edycji). Jednak pojawił się dodatkowy bonus w wysokości 200 zł, jeśli do karty zamówiona zostanie karta dodatkowa dla bliskiej (i koniecznie zaufanej) osoby. Na ten drugi bonus załapać się mogą także obecni posiadacze karty kredytowej w banku z lwem w logo.

💡 Na wstępie, osobom, które nie są jeszcze klientami ING Banku Śląskiego, przypomnę, że do wzięcia jest 140 zł za otwarcie konta Direct.

Jako że mamy tutaj do czynienia praktycznie z dwoma promocjami karty kredytowej, to omawiam je oddzielnie. Najpierw o akcji z premią 200 zł dla osób, które dopiero teraz zdecydują się wyrobić kartę kredytową w ING Banku Śląskim (promocja "Zyskaj 200 zł z kartą kredytową_07-08.2018 r."). A nieco niżej o propozycji z premią 200 zł dla osób, które zamówią kartę dodatkową (promocja "Odbierz 200 zł za dodatkową kartę kredytową_07- 08.2018 r.").

Premia 200 zł za (główną) kartę kredytową


Dla kogo promocja? By wziąć udział w akcji, wystarczy nie posiadać karty kredytowej w ING Banku Śląskim na dzień rozpoczęcia promocji (1.07.2018 r.).

Zasady promocji. By zdobyć bonus 200 zł:
  • złóż wniosek o kartę kredytową w systemie bankowości Moje ING albo - jeśli nie posiadasz dostępu do bankowości - w oddziale lub na infolinii ING Banku Śląskiego, podając przy tym kod promocyjny PD180107922 (bez tego nie uzyskasz nagrody!) 
  • najpóźniej do 31.08.2018 r. zawrzyj umowę o kartę;
  • w ciągu 30 dni od zawarcia umowy o kartę wykonaj co najmniej 5 transakcji kartą (zgodnie z regulaminem mogą to być transakcje bezgotówkowe, gotówkowe czy przelewy z karty, ale w praktyce najlepiej wykonać płatności kartą na dowolne kwoty - transakcje te nie są bowiem obciążane dodatkową prowizją, jeśli są wykonane w polskiej walucie, a także obowiązuje dla nich okres bezodsetkowy); 
  • nie zgłaszaj sprzeciwu wobec przetwarzania danych w celach marketingowych banku i wyraź zgodę na otrzymywani informacji handlowych drogą telefoniczną i elektroniczną;
  • prawidłowo obsługuj zadłużenie na karcie kredytowej;
  • nie rozwiązuj umowy o kartę co najmniej do 31.10.2018 r.

Ostatni dzień października to też ostateczny termin, do którego ma nastąpić wypłata premii - wpłynie ona na rachunek karty kredytowej, więc spłaci ewentualnie wykorzystany limit lub spowoduje nadpłatę - w tym drugim przypadku środki najlepiej wydać, wykonując płatności kartą; przypomnę bowiem, że przelewy z karty kredytowej lub wypłaty w bankomatach są skrajnie niekorzystne - więcej o zasadach korzystania z kart kredytowych przeczytasz tutaj.

Jeżeli wniosek o kartę kredytową złożysz poprzez bankowość internetową ING Banku Śląskiego, to maksymalny limit na takiej karcie może wynosić 20 000 zł, zaś suma Twych zobowiązań kredytowych (pożyczek do spłacenia czy limitów kredytowych w koncie) przekroczyć nie może 50 000 zł. W przypadku wniosków o kartę składanych w oddziałach banku lub na infolinii maksymalny limit karty to 50 000 zł.

Wnioskując o kartę należy również pamiętać o regulaminowym zapisie:
"Zastrzegamy, że dochody z tytułu świadczenia macierzyńskiego/rodzicielskiego/ chorobowego i prowadzonej działalności gospodarczej nie są uwzględniane przy wnioskowaniu o kartę kredytową w Systemie Moje ING w ramach Promocji"

Karty kredytowe w ING Banku Śląskim


W promocji wyrobić można dowolną kartę kredytową Visa lub Mastercard. W przypadku pierwszej z nich opłata roczna wynosi 35 zł - jest ona pobierana z dołu w każdą rocznicę ważności karty. Można jej jednak uniknąć, jeśli średnia miesięczna wartość płatności kartą wykonanych w ciągu 12 miesięcy wyniesie co najmniej 200 zł (w sumie w rok należy więc wydać min. 2 400 zł). W przypadku karty Mastercard opłata roczna wynosi 50 zł, a zwalnia z niej wykonanie płatności na co najmniej 500 zł miesięcznie (a więc 6 000 zł w rok).

Bonus 200 zł za dodatkową kartę kredytową


W ING Banku Śląskim można teraz również zyskać na wyrobieniu dodatkowej karty kredytowej, którą używać będzie mogła bliska i zaufana osoba.

Dla kogo promocja? Z propozycji skorzystać mogą osoby, dla których na dzień 1.07.2018 r. do karty kredytowej (Visa lub Mastercard) nie była wydana karta dodatkowa.

Z kolei osoba, dla której zostanie wydana dodatkowa karta kredytowa, nie może być posiadaczem innej karty kredytowej wydanej przez ING Bank Śląski w całym okresie trwania promocji (od 1.07. do 31.08.2018 r.).

Zasady promocji. By załapać się na bonus 200 zł:
  • do 31.08.2018 r. w oddziale banku złóż dyspozycję wydania dodatkowej karty kredytowej, przystępując przy tym do promocji poprzez złożenie oświadczenia; 
  • w trakcie trwania promocji i w dniu otrzymania nagrody posiadaj dostęp do bankowości internetowej (Moje ING); 
  • nie zgłaszaj sprzeciwu wobec przetwarzania danych w celach marketingowych banku i wyraź zgodę na otrzymywani informacji handlowych drogą telefoniczną i elektroniczną;
  • w ciągu 30 dni dni od dyspozycji wydania dodatkowej karty kredytowej dopilnuj, by osoba użytkująca kartę dodatkową wykonała za jej pomocą co najmniej 5 płatności;
  • prawidłowo obsługuj zadłużenie na karcie kredytowej; 
  • nie rezygnuj z karty dodatkowej do dnia otrzymana nagrody (co ma nastąpić najpóźniej do 31.10.2018 r.); 

Bonus wpłynie na rachunek karty kredytowej, więc spowoduje spłatę wykorzystanego limitu lub nadpłatę (w tej drugiej sytuacji pamiętaj, że środki te najlepiej wydać, wykonując płatności kartą).

Czym jest karta dodatkowa? To karta, którą posiadacz karty kredytowej może udostępnić bliskiej i zaufanej osobie. Nie wiąże się ona z nowym limitem kredytowym, ani z dodatkowym obciążeniem, a jest możliwością korzystania z limitu kredytowego przypisanego dla głównej karty kredytowej. I to posiadacz tej głównej karty nadal pozostaje osobą odpowiedzialną za spłatę zobowiązań. Kartę dodatkową można wydać osobie powyżej 13. roku życia.

Promocja jest więc bardzo prosta. Zapewne z tego powodu wprowadzono ograniczenia:
"W czasie trwania Promocji każdemu Uczestnikowi przysługuje jedna Nagroda. Z promocji możesz skorzystać tylko raz."

Ile kosztuje dodatkowa karta kredytowa? Karta dodatkowa wydawana jest za 0 zł. Opłata roczna (pobierana z dołu w rocznicę ważności karty dodatkowej) wynosi 25 zł w przypadku karty Visa lub 30 zł w przypadku karty Masteracard. Opłata nie będzie jednak pobierana, jeżeli średnia miesięczna wartość płatności wykonanych kartą za ostatnie 12 miesięcy, rozliczonych na rachunku karty, wyniesie nie mniej niż 200 zł (karta Visa) lub 500 zł (Mastercard).

Jeśli wyrobisz kartę dodatkową Mastercard to wiele wskazuje na to, że załapiesz się także na dodatkową promocję. W niej do wzięcia są 2 vouchery wymienialne na bilety 2D do sieci kin Cinema City, które wykorzystać będzie można do 13.02.2019 r. Pula nagród w promocji z biletami (w odróżnieniu od powyższej z premią 200 zł) została jednak ograniczona - bank ma pulę 1560 nagród. Promocja z biletami wystartowała już 4.06. i ma być dostępna do wyczerpania biletów (lub do 31.08.2018 r.). By załapać się na nagrodę do Twej karty kredytowej Mastercard w ING Banku Śląskim nie może być wydana dodatkowa karta już na dzień 4.06.2018 r. Nagrody mają być przesłane do 30.09.2018 r. wiadomością w bankowości internetowej ING Banku Śląskiego.

Za podrzucenie informacji o promocjach dziękuję Czytelniczce Magdalenie i Czytelnikowi Grzegorzowi.

Alternatywne promocje w innych bankach


Przypomnę, że obecnie promocji kart kredytowych nie brakuje. Tradycyjnie prym wśród banków je oferujących wiedzie Citibank. Zyskać można bony o wartości 400 zł na zakupy w sklepach Decathlon lub bony o wartości 300 zł do drogerii Hebe. Z kolei BGŻ BNP Paribas serwuje promocję z kartą paliwową BP doładowaną kwotą 200 zł.


Przydatne dokumenty:

185 komentarzy:

  1. Jak wyrobiłem kartę w poprzedniej promocji z premią 300 zł to teraz mogę polecić i za tę dodatkową kartę zarobię 200 zł? A polecona osoba?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tu nie polecasz. Wyrabiana jest karta dodatkowa którą masz zdefiniowaną. Dla osoby dla której będzie karta dodatkowa nic nie ma.

      Usuń
  2. Po otrzymaniu premii można z karty zrezygnować?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Można zrezygnować (w praktyce po 31 października b.r. bowiem otrzymanie 200 zł warunkowane jest posiadaniem karty do dnia przekazania nagrody).

      Usuń
    2. Czy w momencie rezygnacji po 31.10, ale przed upływem roku, bank będzie robił problemy jeżeli nie wydało się 200 zł miesięcznie ?

      Usuń
    3. Już znalazłem odpowiedź poniżej. Proszę o usunięcie obydwu wpisów.

      Usuń
  3. Czy trzeba z tą osobą dla której wydawana jest karta dodatkowa przyjść do Oddziału Banku ? - czy tylko trzeba mieć jakieś jej konkretne dane tylko nie wiem PESEL , nr dowodu czy coś w tym stylu - jak to wygląda w praktyce ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Trzeba stawić się wspólnie. Dowiadywałem się na infolinii. Wystarczą wziąć dowody osobiste. Jutro powinienem się mą lubą wybrać więc opiszę co i jak było.

      Usuń
    2. Z osobą, która ma użytkować kartę dodatkową trzeba udać się do Oddziału.

      Usuń
    3. Raczej trzeba. Inaczej można by kartę wyrabiać na byle kogo.

      Usuń
    4. Zgodnie z obietnicą dziś byłem z lubą w placówce ING. Wizyta dość krótka. Pracownik o promocji wiedział, w rozmowie wyszło że zna bloga Bankobranie ;) Wprowadził dane żony do systemu, przyjął oświadczenia pod którymi ona się podpisała. A ja pod dwoma papierkami. Jeden to wniosek o wydanie tej karty dodatkowej a drugie oświadczenie o przystąpieniu do promocji. Ten drugi papierek niepozorny. Poprosiłem o ksero bo był w jednym egzemplarzu. Karta ma przyjść w ciągu 8 dni. Jak użytkownik dodatkowej karty nie ma dostępu do bankowości to pin do karty można też nadać rzekomo na infolinii.

      Usuń
  4. Czy przy wyrabianiu karty dodatkowej badana jest zdolność kredytowa osoby dla której ma być ta karta??

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Skoro nawet dla 13-latka można kartę dodatkową wydać to nie.

      Usuń
    2. Zdolność kredytowa osoby użytkującej kartę dodatkową nie jest badana bowiem korzysta ona z limitu głównego posiadacza karty.

      Usuń
    3. A jest sprawdzana w BIKU?

      Usuń
  5. A czy taką kartę dodatkową można na siebie samego wyrobić? W BZ WBK tak było.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nawet gdyby można było to co z tego?
      "Z kolei osoba, dla której zostanie wydana dodatkowa karta kredytowa, nie może być posiadaczem innej karty kredytowej wydanej przez ING Bank Śląski w całym okresie trwania promocji (od 1.07. do 31.08.2018 r.)."

      Usuń
    2. To co przeoczyli w Wubeku to zauważyli w ING i nie dopuszczają żeby na siebie kartę dodatkową wyrabiać. W dodatku z premią.

      Usuń
  6. Jak karta dodatkowa moze byc dla 13 latka, to chyba nie sa potrzebne dowody osobiste? przecież 13 latek nie zawsze posiada dowód...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Są i pełnoletni którzy dowodu nie mają albo jest już nieważny. Ale co to ma bank obchodzić?

      Usuń
  7. Rozumiem że opłata za kartę, z której zrezygnuje się przed upływem roku, nie zostanie pobrana?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, wcześniejsza rezygnacja z karty jest bez opłaty

      Usuń
  8. Czy może wziąć kartę kredytową osobę na zadeklarowanie dochodów od rodziców tak jak jest to w BZWBK? W szczególności to korzystne dla mlodych :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Kurcze, a ja wyrobiłem w poprzedniej promocji Vise. A pewnie do Visy nie da się zamówić karty dodatkowej MasterCard? Więc bilety koło nosa przejdą?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przejdą. Do Visy dodatkowa może być tylko Visa.

      Usuń
  10. Był może już ktoś w Banku załatwić tą kartę dodatkową ?-rzeczywiście trzeba iść we dwójkę ?

    OdpowiedzUsuń
  11. @Złótówa Jesteś pewny na 100% że zamknięcie karty/kart (gdyby była ta dodatkowa)przed upływem roku zwolni z opłaty. Czytam na ten temat i zdania są rozbieżne. Niektórzy sądzą że mogą skasować za minione miesiące. W moim przypadku bardziej opłaci się wydać 200 zł celem moneybacku niż zwolnienia z opłaty ale siedzi w głowie ta opłata.
    Rozumiem że dodatkowa karta to nie nowy limit, nowe zgody, nowa decyzja o przyznaniu kredytu itd. Po prostu ta sama umowa i zapisy w niej zawarte a tylko nowy/dodatkowy plastyk dostajemy?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziś potwierdzałem w oddziale. Opłaty ma nie być jeśli rezygnacja będzie przed upływem roku.

      Usuń
    2. Wszystkie znaki na niebie, ziemi i w TOiP zdają się na to wskazywać :)

      Tak, dodatkowa karta kredytowa nie jest nowym, ani wyższym limitem. Nie wiąże się z decyzją kredytową. To dodatkowy dostęp (za pomocą kolejnej karty) do jednego i tego samego rachunku głównej karty kredytowej.

      Usuń
  12. Czy mogę jednocześnie wyrobić kartę główną i dodatkową, jestem nowym klientem ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak możesz, główna dla siebie dodatkowa dla kogoś

      Usuń
  13. Czy ktoś wnioskował już o tą kartę na infolinii podając kod promocyjny?

    Kiedy dokładnie trzeba go podać, by "nie przeoczyć" i nie zostać z kartą bez nagrody? Czy pracownik infolinii pyta o kod?

    Nie jestem klientem ING, nie mam dostępu do bankowości internetowej i na razie nie chcę otwierać tam konta.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja wnioskowałem w oddziale. Myślę że jak konsultantowi na początku rozmowy powiesz że chcesz brać udział w promocji to zadba o to by w odpowiednim momencie wpisać kod. A jak nie to mu jeszcze przypomnisz.

      Usuń
    2. Dokładnie tak. Mówisz że chcesz składać z promocją i wtedy konsultant przyjmuje jak należy.

      Usuń
  14. Pamiętajcie że rezygnacja z karty kredytowej w ING to nie bułka z masłem. Cytuję regulamin: "Dyspozycja rozwiązania Umowy/rezygnacji z Karty może być złożona w formie pisemnej w Placówce Banku lub drogą korespondencyjną z kraju lub z zagranicy na adres siedziby Banku". I dopisek, że jeśli listem to trzeba notarialnego poświadczenia własnoręczności podpisu!!

    OdpowiedzUsuń
  15. Te 25 zl to rozumiem, ze jesli nie zrezygnuje z karty po uplywie roku od jej zalozenia, tak?

    OdpowiedzUsuń
  16. Czy trzeba miec jakies dochody? Czy bank bada zdolnosc kredytowa. Jesli jestem teraz bezrobotny, moge wziac udzial w promocji?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bada. Bezrobotny nie dostanie karty.

      Usuń
  17. Chcę wziąć kartę dodatkową na tatę, ale ma nieważny dowód. Czy jeśli nie ma żadnego dokumentu tożsamości to mogę wziąć tą dodatkową kartę?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie, dokumenty muszą być ważne.

      Usuń
  18. Mr Złotówa, założyłam kartę w poprzedniej edycji, gdy dawali 300 zł i nie przypominam sobie, żeby był tam wymóg zaznaczania wszystkich zgód, zatem z tego co pamiętam to ich nie wyraziłam... stąd moje pytania: 1. czy w poprzedniej edycji trzeba było się zgadzać na wszystko? 2.Jeśli trzeba było się zgodzić to jeśli zrobię to teraz to czy dostanę tą premię 300 zł? 3. Jeśli wtedy nie trzeba było się zgadzać, a teraz będę chciała 200 zł za kartę dodatkową to muszę pozmieniać te zgody zanim zawnioskuję o kartę dodatkową? Z góry dzięki za odpowiedź

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wtedy zgód bank nie wymagał. Ale teraz trzeba by je wyrazić, jeśli chcesz wyrobić kartę dodatkową (bo regulamin promocji "Odbierz 200 zł za dodatkową kartę kredytową_07-08.2018 r." tego wymaga).

      Usuń
    2. Ja od jakiegoś czasu zaznaczam wszystkie zgody jakie są. Ale do banku ja i żona mamy osobne numery telefonów i osobne emaile aby nasze główne numery nie były zaśmiecane spamem itp. Karty sim mamy z roczną ważnością numeru i raz na rok inwestujemy 5 zł na numer. Telefony leżą zazwyczaj w domku.

      Usuń
    3. Kiedyś robiłem tak samo ale w sumie telefonów jest dość mało. Najwięcej dzwoni Idea Bank. Co lokaty się kończą to wydzwaniają ze strukturyzowanymi. Ale sposób na to mam krótki. Na początek weryfikują klienta i pytają np o miesiąc urodzenia. Podaję błędny i po temacie ;)

      Usuń
    4. Przeczytałem regulamin karty dodatkowej i ja tam słowa o zgodach nie widzę.

      Usuń
    5. Na samym początku regulaminu, gdzie w punkcie 4 zdefiniowany został Uczestnik, jest mowa o braku sprzeciwu i o zgodzie.

      Usuń
  19. Czy wchodzi w grę krzyżowe wyrobienie kart dodatkowych? Dajmy na to, że ja i żona mamy karty kredytowe. Ja wyrabiam dodatkową dla niej a ona dla mnie i dostaniemy za to 2 x 200 zł??

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie wchodzi. Zgodnie z regulaminem promocji: "Osoba, dla której wydana zostanie dodatkowa karta kredytowa nie może być posiadaczem innej karty kredytowej wydanej przez Bank w całym okresie trwania promocji."

      Usuń
    2. Użytkownikiem, a nie posiadaczem. To bank posiada kartę co zresztą jest napisane na odwrocie karty!

      Usuń
    3. Anonimowy 11 lipca 2018 20:26
      Na karcie jest napisane, że bank jest jej właścicielem.
      Posiadaczem karty (rachunku karty) i jednocześnie użytkownikiem karty głównej jest osoba, która zawarła umowę o kartę. Osoba, której została wydana karta dodatkowa jest tylko jej użytkownikiem.
      Pojęcia te są zdefiniowane w Ogólnych warunkach wydawania i użytkowania kart kredytowych ING Banku Śląskiego S.A.

      Usuń
    4. Czyli nie każdy posiadacz jest właścicielem?

      Usuń
  20. Wszystko fajnie ale 1 z punktów regulaminu wyklucza z nagrody wszystkich, którzy nie mają dostępu przez cały okres promocji do Mojego Ing.A jest to niemożliwe dla osób które przystępują teraz np do promocji.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przeczytałeś pkt 16, a jeszcze jest 17 :)

      Usuń
  21. Kiedy dodatkowa karta pojawi się do aktywacji i czy będzie możliwe to w bankowości posiadacza karty głównej czy dodatkowej?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wyrabialiśmy kartę dodatkową dla żony. Nie wiem kiedy ale jak karta już przyszła to była widoczna w jej bankowości internetowej i tak można było ją aktywować.

      Usuń
    2. Kartę dodatkową aktywuje jej użytkownik przez swoją bankowość internetową. Jest to dość logiczne, bo przy aktywacji ustala się własny numer PIN, który znać powinien tylko użytkownik karty dodatkowej.

      Usuń
  22. Zlikwidowałem konto ING. Jak wyrobię teraz kk to jak ją mogę obsługiwać? Dają może do kk jakiś dostęp do Moje ING, ale oczywiście bez otwierania konta? czy podają jakiś rachunek do wpłat, a rozliczenia przychodzą pocztą?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Można mieć bankowość przy samej KK. Nie trzeba zakładać konta. Tak mam.

      Usuń
  23. Mam konto oszczędnościowo-rozliczeniowe, czy mogę je teraz zamknąć i brać dalej udział w promocji z KK. Konto już mi do niczego, ale nie chcial bym wpyaść z promocji KK.

    OdpowiedzUsuń
  24. Dziś 31.10 dostał ktoś nagrodę za kartę dodatkową :) ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Brak. Ostatnio jak wypłacali 300 zł za kartę to też czekali do ostatniego dnia i późnego popołudnia.

      Usuń
    2. Nie, ale wczoraj Handlowy wypłacił mnie i żonie zwrot za płatności kartą z września i to ze sporym 'zaokrągleniem' w górę!

      Usuń
    3. 31.10 godz 17:05 premi nie ma, jak tylko wpadnie zamykamy karty i konta.

      Usuń
    4. Też nie mam.

      Usuń
  25. No właśnie, też czekam...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja również czekam na premię za ale kartę podstawową.

      Dzwoniłam do oddziału, w którym podpisywałam umowę. Odesłali mnie do bakowości internetowej - zakładka "Wiadomości" => proszę złożyć reklamację na piśmie. Wiec złożyłam.

      Premię za te promocję wypłacali już jakiś czas temu (słowa pracownika Banku).
      Jej brak (u mnie) nie wróży nic dobrego - pewnie będzie trzeba się boksować z Bankiem.

      Powalczymy.

      Usuń
  26. Ciągle nie ma. Zwlekają do końca.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Abyś jeszcze dziś nie uciekł z banku z premią w garści :)

      Usuń
  27. U mnie również nie ma...

    OdpowiedzUsuń
  28. U mnie o 16.20 nie ma nic. Thriller trwa...

    OdpowiedzUsuń
  29. No i nie ma. Jutro leci reklamacja + żądanie odsetek za zwłokę.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W jakiej wysokości mają być te odsetki?

      Usuń
  30. U kolegi 200 zł wpadło po 15-tej. U mnie brak :(

    OdpowiedzUsuń
  31. Godz. 19 -też nic nie ma !- chodzi o premię za karte dodatkową

    OdpowiedzUsuń
  32. Jak dziś nie wypłacą to utwierdzą mnie w zamknięciu karty. Oczywiście po reklamacji i wypłacie kasy.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja dopiero zamknę konto po wypłacie tych 102 zeta :)

      Usuń
  33. U mnie tez brak, czyli juz dzisiaj nic z tego, bo godzina 20.34- nikt juz niczego nie wysle.

    OdpowiedzUsuń
  34. ja nie mam ani jednej premii a powinienem mieć 2 x 200 zł

    OdpowiedzUsuń
  35. No i nie ma i raczej już dziś nie będzie. Słabo.

    OdpowiedzUsuń
  36. Ja powinnam mieć (2 x 200) x 2 i nic... (21:50).

    OdpowiedzUsuń
  37. u mnie za podstawową jest 200 zł a za dodatkową nie ma :(

    OdpowiedzUsuń
  38. Wypłaty mają być rzekomo w piątek.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Skąd taka wiadomość? Jest to przecież złamanie regulaminu. Tak się nie pogrywa. Wniosek: dwie KK i rachunek do nich - do zamknięcia w listopadzie.

      Usuń
    2. Nie zlamia poniewaz datantransakcji bedzie z 31 pazdziernik dzisiaj nie ksieguja wiec bedzie jutro rano

      Usuń
    3. A przelewy w ramach banku nie chodzą online? Nadal czekam na 200zł

      Usuń
  39. Skoro ING Bank Śląski nie poczuwa się do przestrzegania regulaminu, który sam stworzył, to czas się pożegnać zaraz po wypłacie premii.

    OdpowiedzUsuń
  40. Zadzwonilem na infolinie Pani powiedziala ze wszystkie warunki spelnione i ze da adnotacje do ponownej weryfikacji, czasodpowiedzi do 11.11 a jak u was

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. u mnie to samo, no to czekamy do 11-go

      Usuń
    2. Ja też złożyłam reklamację - czas rozpatrzenia do 11.11.

      Usuń
    3. I oczywiście tradycyjne wciskanie kitu o rzekomym braku zgód marketingowych. To jest po prostu bezczelne i irytujące, bo przecież każdy może sobie w bankowości internetowej sprawdzić, że zgody ma wyrażone, a "doradca" wciska mu kit, że jest inaczej.

      Usuń
    4. Dostałeś już odpowiedź? O jakie zgody chodzi??

      Usuń
    5. Co jest??Też dostałem odpowiedź że nie dostałem premii bo nie wyraziłem zgód marketingowych!Przyznali mi tylko po reklamacji 200 zł. nawet nie wiem czy na katę główną czy dodatkową ale obie były zakładane w placówce przez pracownika więc zgody na pewno wyraziłem.Kantują nas wszystkich!

      Usuń
  41. Dzisiaj premii ciągle nie ma.

    OdpowiedzUsuń
  42. Czy tej premii szukać... w dostępnych środkach karty kredytowej?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W historii operacji na karcie. Klikasz "Historia". Premia powinna się wyróżniać kolorem czcionki - obciążenia karty są na pomarańczowo, uznania na czarno.
      Jeżeli u Ciebie w 10/2018 króluje tylko pomarańcz, oczywiście za wyjątkiem spłaty salda karty z poprzedniego okresu, to znaczy, że tak jak wielu innych przedmówców, premii nie dostałeś.

      Witamy w klanie :(.

      Usuń
  43. Na infolinii zostałem poinformowani, że wszyscy co mieli dostać już dostali. Jedyna droga to reklamacja

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A infolinia jak zwykle. Byle spławić i skończyć rozmowę. Jak widać nikt nie dostał, a dopiero dziś wieczorem ruszyły wypłaty

      Usuń
  44. No fakt vja skrupulatnie spełniłem warunki i też nie dostałem ktos ok nien miec po premi za ten burdel

    OdpowiedzUsuń
  45. Reklamację pisać ma właściciel karty głównej czy ten na kogo jest dodatkowa??

    OdpowiedzUsuń
  46. Mam odpowiedź banku na złożoną reklamację:
    (...)
    z przyczyn technicznych musimy jeszcze raz sprawdzić, czy są spełnione niektóre warunki promocji. Klienci, którzy spełnili wszystkie warunki promocji, powinni dostać nagrodę jeszcze dziś. Jeśli jednak w poniedziałek nadal nie będzie nagrody na rachunku karty – proszę do nas napisać. (...)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rozbrajające :)

      Usuń
    2. Ta, jak ją nazywają "techniczna" przyczyna, to chyba niespodziewana dla Banku ilość premii do wypłacenia.

      Moja reklamacja poszła z bankowości internetowej w środę 31.10. Na razie cisza. Nie ma nawet potwierdzenia przyjęcia reklamacji czy nadania sprawie numeru.

      Rozczarowanie wielkie.

      Usuń
    3. Też mi tak odpowiedzieli, ale kasy jak nie było, tak nie ma.

      Usuń
    4. Dostałam identyczna odpowiedz, to znaczy że nawet reklamacji nie zarejestrowali, trzeba będzie sie boksowac...

      Usuń
    5. U mnie podobnie. Zgodnie z życzeniem banku upomnę się na piśmie w poniedziałek.
      Jak tylko kasa wpadnie, zamykam kartę.

      Usuń
    6. Ja rozumiem, że coś mogło pójść nie tak, ale żeby wciskać kit o braku zgód marketingowych i nawet nie zarejestrować reklamacji złożonej przez bankowość internetową? Skoro klient składa reklamację, to ustawowym obowiązkiem banku jest ją zarejestrować i potwierdzić jej przyjęcie, a nie odpisywać po 2 dniach, że "jeśli jednak w poniedziałek nadal nie będzie nagrody na rachunku karty – proszę do nas napisać". To się już kwalifikuje do zgłoszenia do KNF.

      Usuń
  47. Sprawdźcie teraz, mi właśnie pojawiło się 200 zł

    OdpowiedzUsuń
  48. Wlasnie wplynela do mnie nagroda za karte dodatkowa.

    OdpowiedzUsuń
  49. Wpadło nareszcie! Z tytułem: promocja200 zł za dodatkową kartę

    OdpowiedzUsuń
  50. u mnie nadal brak, żenujące

    OdpowiedzUsuń
  51. kurna, u mnie nic :(

    OdpowiedzUsuń
  52. A ja wciąż czekam na wypłatę tych 102 zeta :)

    OdpowiedzUsuń
  53. Do 03.11.2018 nie otrzymałem nic (karta główna i dodatkowa). Złożyłem dziś reklamację, a w ciągu tygodnia zamykam rachunek i likwiduję karty. Ten bank jest niepoważny.

    OdpowiedzUsuń
  54. Ja dostałem wczoraj wieczorem 200 za kk dodatkową, ale żona nie. Oboje również wczoraj tyle że rano skladalismy reklamację na brak nagrody

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Być może wciąż maja tą zasadę, że przyznają tylko jedną premię na gospodarstwo domowe?

      Usuń
  55. czy do tej promocji musiała być też zaznaczona zgoda na marketing droga tradycyjną (Pocztą) czy wystarczały zgody na marketing droga elektroniczną i drogą telefoniczną ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgody nie były wymagane:
      https://photos.app.goo.gl/QDaGXk9NqE5NmvkH7

      Usuń
    2. W części z wyjaśnieniami definicji jest w punkcie 4 definicja uczestnika:
      "Uczestnik, Ty
      – uczestnikami Promocji mogą być osoby fizyczne (będące konsumentami) o
      pełnej zdolności do czynności prawnych. Uczestnikiem Promocji nie może być osoba, która wyraziła sprzeciw wobec przetwarzania jej danych osobowych w celach marketingowych przez Bank lub nie wyraziła zgody na otrzymywanie informacji handlowych drogą elektroniczną i telefoniczną. "
      I nie rozumiem czy wg tej definicji powinna była być zaznaczona zgoda na marketing droga tradycyjną (pocztą), bo jak czytam powyższe to wydaje mi się, że nie, ale koleżance nie dali nagrody i konsultantka na infolinii stwierdziła,że przyczyną jest brak tej pierwszej zgody ( druga i trzecia była zaznaczona). Miał ktoś podobnie ?

      Usuń
    3. Nie mogą rozciągać tego wymogu na dodatkowe zgody. Powinni to wypunktować.

      Usuń
    4. Wygląda to raczej jak szukanie pretekstu do niewypłacenia nagrody. Ja miałem wyrażone wszystkie zgody i też mi nie wypłacili. Nadal czekam na odpowiedź na reklamację.

      Usuń
    5. Ciekawe jak u mnie to rozpatrzą, mam wszystkie zgody, a premii brak. Już 2 reklamacja napisana bo na pierwszą odpisali aby się upomnieć jak nie wpłynie nagroda.

      Usuń
  56. Premii brak...

    Info z banku po złożonej reklamacji:

    "Panie xxxx,
    zgodnie z Regulaminem promocji każdy uczestnik powinien mieć wyrażone zgody marketingowe. Nie wyraził Pan zgody na marketing tradycyjny dlatego nie została wypłacona nagroda.
    Z pozdrowieniami
    xxxx
    --------------------------------------------------------------------------------------
    W warunkach promocji nie było takiego wymogu !
    ING jaja sobie robi !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A to była odpowiedź na reklamację, ze wszystkimi wymaganymi ustawą pouczeniami o możliwości odwołania itd.?

      Usuń
    2. Dokładnie. ING często odpisuje jak na zwykłą wiadomość mimo że w tytule i treści pisze się o reklamacji

      Usuń
    3. Anonimowy5 listopada 2018 13:17
      Nie mogą się ogólnikowo powołać na regulamin promocji - muszą wskazać konkretne sformułowanie w tym regulaminie.

      Usuń
  57. g Brak 200zł- odp. z ING:
    Szanowny Panie,
    zgodnie z regulaminem Promocji nagrody wypłacamy do 31 pażdziernika - czyli dziś, do końca dnia.Warunkiem wypłacenia nagrody jest spełnienie przez Uczestnika Promocji wszystkich warunków określonych w regulaminie.
    Jeżeli, pomimo ich spełnienia, nagroda nie zostanie wypłacona na kartę - prosimy o wiadomość zwrotną.
    moje kolejne zapytanie "o co chodzi":
    odpowiedź ING:
    Specjalista ds. portfela nieregularnego
    przykro mi, że nasza decyzja nie jest dla Pana korzystna, jednak musimy przy niej pozostać. Dostosowujemy regulaminy i nasze działania do przepisów prawnych i zasad rynkowych. W razie dodatkowych pytań i wątpliwości zapraszam do kontaktu.

    Czy gdzieś tu była konkretna odpowiedź???


    OdpowiedzUsuń
  58. Pretorianie!

    Jeśli bank nie odpowie w należyty sposób w ciągu 30 dni, to oznacza przyjęcie reklamacji jako zasadnej. Kolejny krok to arbiter i KNF - tylko w ten sposób można wykorzenić dziadostwo!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Problem w tym, że ING Bank Śląski nawet nie rejestruje reklamacji przesłanej jako wiadomość w bankowości internetowej. Traktuje ją jak zwykłe zapytanie, nie nadaje jej numeru i nie przesyła potwierdzenia jej przyjęcia. To jest jawne bezprawie i powinien się tym zainteresować UOKiK.

      Usuń
    2. UOKiK się tym zainteresuje dopiero wtedy, gdy ktoś ich o tym powiadomi :)

      Usuń
  59. Art. 10 ustawy z dnia 5 sierpnia 2015 r. o rozpatrywaniu reklamacji przez podmioty rynku finansowego i o Rzeczniku Finansowym:
    "W przypadku nieuwzględnienia roszczeń wynikających z reklamacji klienta treść odpowiedzi, o której mowa w art. 5 ust. 1, powinna zawierać również pouczenie o możliwości:
    1) odwołania się od stanowiska zawartego w odpowiedzi, jeżeli podmiot rynku finansowego przewiduje tryb odwoławczy, a także o sposobie wniesienia tego odwołania;
    2) skorzystania z instytucji mediacji albo sądu polubownego, albo innego mechanizmu polubownego rozwiązywania sporów, jeżeli podmiot rynku finansowego przewiduje taką możliwość;
    3) wystąpienia z wnioskiem o rozpatrzenie sprawy do Rzecznika Finansowego;
    4) wystąpienia z powództwem do sądu powszechnego ze wskazaniem podmiotu, który powinien być pozwany i sądu miejscowo właściwego do rozpoznania sprawy."
    Jeżeli dostaliście odpowiedź bez tych pouczeń, to znaczy, że wasza reklamacja nawet nie została zarejestrowana jako reklamacja. To jest jawne łamanie prawa przez ING Bank Śląski, które można zgłosić tutaj: https://www.knf.gov.pl/dla_konsumenta/formularze_zgloszeniowe/zgloszenie_na_bank?articleId=26372&p_id=18

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bezprawie ING należy zgłaszać do KNF (link j.w.).

      Usuń
    2. Zwracam się do wszystkich (nie tylko biorących udział w tej promocji) którym ING Bank Śląski nie zarejestrował reklamacji złożonej przez bankowość internetową (tzn. nie nadał zgłoszeniu numeru reklamacji) - zgłaszajcie to do KNF (link do formularza podany wyżej). Z komentarzy pod innymi wpisami (dotyczącymi m.in. promocji 300 zł za kartę i słynnego 102 zł za oszczędzanie) wynika, że jest to powszechna praktyka tego banku.

      Usuń
    3. Zgłoszenie wysłane.

      Usuń
    4. Dodatkowe 200 wpadło po wymianie maili i podesłanie tekstu do KNF. Nerwowo sie zrobiło w ING.Dzieki za tą podpowiedź z KNF

      Usuń
  60. Również nie otrzymałam nagrody, formalności załatwiałam w oddziale i tam pracownik wszystko wypełniał. Zaznaczył mi zgodę na marketing elektroniczny bez telefonicznego, co w takim razie uznają reklamację ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie w takiej sytuacji uznali (podobno wyjątkowo). Ale brak zaznaczenia zgód to BŁĄD PRACOWNIKA bowiem klient nie ma wglądu do jego zapisów w systemie bankowym więc bank nie powinien się uchylać od odpowiedzialności przy wniosku poprzez Oddział.

      Usuń
  61. A Mr. Złotówa czemu milczy i nic w tej sprawie nie napisze?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wszystko wynika z powyższych komentarzy. Jeśli warunki udziału w promocji oraz uzyskania premii zostały spełnione, a bank odpowiada nierzeczowo na reklamację to należy się odwołać, wymagając ponownej weryfikacji i wypłaty należnej kwoty. Nie wyobrażam sobie, by osoby, którym premia się należy, nie miały jej dostać (jak pokazało życie nawet promocja z premią 102 zł zaczęła zmierzać do pozytywnego finału).

      Usuń
    2. Co ma Pan na myśli pisząc: "jak pokazało życie nawet promocja z premią 102 zł zaczęła zmierzać do pozytywnego finału". Ja taką informację otrzymałam a pieniędzy nie. Czy mogę na coś liczyć?

      Usuń
    3. Ale jaki Pan? Złotówa jestem. Kwestię poruszyłem już na Faecbooku (tutaj) - to sprawa Czytelniczki Bankobrania, która pisała też komentarz pod wpisem o promocji 102 zł. Dostała obecnie zapewnienie (telefoniczne i pisemne) o zaproszeniu do edycji listopadowej (jako rekompensatę za promocję wrześniową). Również inny Czytelnik, który korespondował ze mną w tej sprawie potwierdza taki rozwój sytuacji.

      Usuń
    4. No i proszę - wypłacają ... z tym wpisem to była dobra robota, Złotówa!

      PS. Jest to jeden z bardzo niewielu użytecznych przykładów funkcjonowania tzw. mediów społecznościowych :)

      Usuń
  62. Dziwne!Zapisałem się do promocji,dwa tygodnie później poleciłem kartę dodatkową.Obie wyrabiałem w oddziale i wypełniała dokumenty ta sama babka.200zł dostałem tylko na główną a na dodatkową nie!(warunek 5 płatności spełniony).Po reklamacji odpowiedź-brak zgód!Musiałbym być idiotą by powiedzieć babce że się nie zgadzam na marketing,tym bardziej że wiedziała że chodzi o 200zł.Może wyślemy jakiś pozew zbiorowy?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pozwy zbiorowe zazwyczaj się składa w sądzie i wymaga to sporego zachodu, jeszcze więcej gotówki. Myślisz, że o te parę groszy to się opłaca?

      Usuń
    2. Pamiętajcie że my zarabiamy na bankach i wojowanie z nimi potrzebne nam nie jest. Oczywiście trzeba wywalczyć swoje ale nie róbcie chucpy jak frankowicze.

      Usuń
    3. Mam niemal identycznie. Dwie karty w odstępie ok. 2 tyg. w Oddziale, lecz dwóch różnych pracowników. Za główną wpłynęło 200 zł w dn. 08 listopada, za dodatkową nic. Odpowiedź: standardowa radosna formułka (cytowana na innych forach) jaki to powinienem być z tego powodu szczęśliwy, nie ustosunkowujący się do meritum sprawy i pomijający pytanie o drugą kartę . Niepoważne zachowanie.
      Obie karty do zamknięcia w listopadzie bez względu na końcowy wynik.

      Usuń
  63. U mnie dziś wpadła nagroda. Pytałem kilka dni temu bank co jest grane, dostalem odpowiedz ze mieli problemy techniczne i weryfikują... Potem kolejny mail ze dalej nic, już bez odpowiedzi. I dzisiaj niespodzianka :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zapewne przestraszyli się kolejnego pozwu zbiorowego :)

      Usuń
  64. Otrzymałem dziś 200, reklamacja zgloszona przez infolinie dnia 02.11

    OdpowiedzUsuń
  65. 200 zł mam także ja.

    OdpowiedzUsuń
  66. u mnie po reklamacji równiej dziś dostałam 200 zł :)

    OdpowiedzUsuń
  67. Wszyscy mają 200 zł, mam i ja. Oczywiście reklamacja była 1 listopada już napisana. A nagroda wypłacona dzisiaj. Ciekawe czy nie powinni zapłacić odsetki za zwłokę ? Czas zamknąć KK główną i dodatkową. Czy przy zamykaniu KK w tym banku jest konieczna wizyta w oddziale czy można to zrobić z poziomu bankowości internetowej.

    OdpowiedzUsuń
  68. Ja najpierw 3.11 dostałam 200 za katę dodatkową. 7.11 mnie poinformowali, że mają wspaniałą wiadomość - do 15.11 wypłacą mi jeszcze 200 za kartę główną. Poczekamy - zobaczymy...

    Mąż dostał dziś wiadomość, że ma się cieszyć, bo właśnie 200 zł zasiliło jego konto karty kredytowej. Niestety tu nadal brak wypłaty za kartę dodatkową... więc dalej powalczymy...

    OdpowiedzUsuń
  69. Też mam 200 za karte dodatkową. Nawet się na nich już nie gniewam. Natomiast karty i tak trzeba pozamykac, przecież o to chodzi w bankobranie.

    OdpowiedzUsuń
  70. Na moją reklamację odpisali:
    "z przyczyn technicznych musimy jeszcze raz sprawdzić, czy są spełnione niektóre warunki promocji.

    Klienci, którzy spełnili wszystkie warunki promocji, powinni dostać nagrodę jeszcze dziś.

    Jeśli jednak w poniedziałek nadal nie będzie nagrody na rachunku karty – proszę do nas napisać.

    Przepraszam za niedogodności związane z wyjaśnianiem tej sprawy."

    Premia 200 zł wypłacili ale do rekompensaty w postaci odsetek ustawowych się nie odnieśli. No to napisałem ponownie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kopiuj-wklej i wysyłają każdemu.

      Usuń
    2. Przez te żądania o odsetki 'ustawowe' zniechęcicie banki do ofert w przyszłości. Zresztą o jaką ustawę tu idzie w kwestii tych odsetek?

      Usuń
  71. Czy ktoś dostał 200zł. po tym jak mu odpisali na reklamację że rzekomo nie wyraził zgody na marketing?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, odwołałem się i dostałem.

      Usuń
    2. To nie jest jakiś endemiczny problem ING - podobnie robi BGŻ czy dawny Wubek ... po prostu każdy chwyt dozwolony!

      Usuń
  72. Zamiast tracić czas na reklamacje, żądania o odsetki ustawowe czy nawet pozwy zbiorowe po prostu przestańmy brać udział w ich promocjach - może to ich nauczy?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oczywiście, w ING żadna promocja mnie już nie skusi.

      Usuń
  73. Odpowiedź na reklamację, po. Dostaniu nagrody za kartę główna bez karty dodatkowej


    Szanowny Panie,

    8 listopada wypłaciliśmy nagrodę 200 zł z promocji karty kredytowej.
    Wypłata jest za kartę główną. Nie wypłaciliśmy nagrody za kartę dodatkową ponieważ nie było wyrażonej zgody na marketing tradycyjny przez użytkownika dodatkowego.

    Doceniamy Pana zainteresowanie promocją. Dlatego zdecydowałam, że wypłacimy Panu nagrodę do 19 listopada 2018 roku. 200 zł wypłacimy na konto karty kredytowej za kartę dodatkową.

    Mam nadzieję, że nagroda przyda się na kolejne udane zakupy przy użyciu karty.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie uznali tylko za kartę główną mimo braku tam dwóch zgód.
      Przy karcie dodatkowej "specjalistka" w Oddziale nie zaznaczyła żadnej zgody i nic nie dostałem.
      Odpowiedź na reklamację kropka w kropkę identyczna jak u Huberta.

      Ale: Brak zaznaczenia zgód to BŁĄD PRACOWNIKA bowiem klient nie ma wglądu do jego zapisów w systemie bankowym więc bank nie powinien się uchylać od odpowiedzialności przy wniosku poprzez Oddział! Tak też napisałem w odpowiedzi na tę odpowiedź banku.
      Zgody można zaznaczyć w systemie transakcyjnym co teraz uczyniłem i czekam na reakcję banku.

      Usuń
    2. Podobnie było u mnie!Błąd pracownika a to my jesteśmy winni.Osoba na kartę dodatkową nie dostała żadnych dokumentów odnośnie zgód marketingowych więc w banku mogli zaznaczyć co chcieli.Może złożymy jakieś hurtowe zawiadomienie do KNF czy też arbitra bankowego albo gdzie indziej bo to jest ewidentnie wina banku.

      Usuń
    3. u mnie tak samo po wielkiej batalii wypłacili mi 200 zł, natomiast do karty dodatkowej już nie bo rzekomo brak zgód marketingowych paranoja

      Usuń
    4. Po (drugiej) reklamacji przyznali 200 zl za dodatkową kartę.

      Usuń
  74. Po wnikliwym zapoznaniu się z regulaminem uważam, że nie ma tam punktu, według którego byłyby wymagane jakiekolwiek zgody od osób otrzymujących kartę dodatkową. Wszystkie warunki dotyczą wyłącznie właściciela karty głównej (pkt 11 regulaminu). Natomiast mowa o właścicielu karty głównej jest wyłącznie w pkt 12, który mówi tylko tyle, że taka osoba nie może posiadać karty kredytowej w ING. W definicjach wyraźnie napisane jest, że uczestnikiem promocji jesteś TY a nie osoba którą przyprowadzasz do banku, żeby jej założyć kartę dodatkową. Punkt mówiący o warunkach do spełnienia zaczyna się: "....musisz spełnić poniższe warunki". Ty musisz nie on. Piszcie reklamację powołując się na regulamin.

    OdpowiedzUsuń
  75. Czekam na wypłatę zaległej premii i adios...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Adios to w Santander, a w ING to vaarwel :)

      Usuń
  76. W jaki sposób zrezygnować z tej karty dodatkowej ?

    OdpowiedzUsuń
  77. Obiecali wypłatę do 19 i nic takiego się nie stało... Ciekawe jakbym ja im obiecał że zapłacę ratę do 10 i nie zapłacił co by zrobili hmmm...?

    OdpowiedzUsuń
  78. Chyba wszystkim klientom, którzy spełnili warunki płatności kartami uznali reklamacje ponieważ – jak wynika z korespondencji reklamacyjnej – głównym powodem zatrzymania wypłat były braki w zaznaczeniu zgód marketingowych. Dotyczyło to także umów zawieranych w Oddziałach więc musiał być jakiś błąd w systemie. Mnie w odpowiedzi na reklamacje wskazano możliwość zaznaczenia zgód w systemie transakcyjnym, co uczyniłem.
    Reklamując 11.11 drugą kartę, kolejne 200 zł dostałem dziś tj. 20.11.
    Po długich przepychankach jestem więc z bankiem kwita. Teraz 26.11 spłacam zadłużenie do zera, zastrzegam obie karty, składam wypowiedzenie umowy oraz odwołuję zgody marketingowe i już tu nie wracam. To konsekwencja bałaganu w przygotowaniu akcji promocyjnej. Bezwarunkową KK mam gdzie indziej.

    OdpowiedzUsuń
  79. Zamykaliście już te karty główne i dodatkowe ?
    Konsultant mówi że trzeba do oddziału jechać nie ma innej opcji zamknięcia tych kart. Czy tak faktycznie jest w tym banku ?
    W citi można to z poziomu bankowości internetowej, tak samo w mbanku a tu każą się odwiedzać.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja zamknąłem obie karty w najbliższym Oddziale jak trafiłem na trasie. W bankowości internetowej (system transakcyjny mojeING) można je tylko zastrzec. Konsultantka nie namawiała do pozostania, nawet poradziła jak dodatkowo samodzielnie zamknąć mojeING by z ING wziąć rozwód kompletny (link Pomoc wyjaśnia tryb postępowania).

      Usuń

Aktualnie najpopularniejsza promocja:

Zgarnij gwarantowane 700 zł za konto w Santander (teraz z krótszą karencją!)

Nowa edycja przynosi sporo zmian na lepsze.  W skrócie: to o wiele łatwiejsze warunki do spełnienia, skrócony okres wykluczenia dla byłych p...